Forum » Šport » Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah
Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah
FlyingBee ::
sammy73, če je 73 letnica tvojega rojstva, me zelo preseneča kakšne neumnosti trosiš, glede na to, da imaš že kar nekaj let za sabo
prej so slabe regionalne ceste problem kot kolesarji, ampak včasih pa so moteči faktor (seveda je lahko še marsikaj moteči faktor, samo tukaj smo osredotočeni na kolesarje)
in to je tudi vse, torej peticija nima smisla, sam osebno si ne upam s kolesom po regionalkah ali pa se vsaj neudobno počutim, ker so norci za volanom vsaj tono težkih potencialnih ubijalcev kolesarjev in peščev kot tudi nasproti vozečih se nič hudega slutečih voznikov
prej so slabe regionalne ceste problem kot kolesarji, ampak včasih pa so moteči faktor (seveda je lahko še marsikaj moteči faktor, samo tukaj smo osredotočeni na kolesarje)
in to je tudi vse, torej peticija nima smisla, sam osebno si ne upam s kolesom po regionalkah ali pa se vsaj neudobno počutim, ker so norci za volanom vsaj tono težkih potencialnih ubijalcev kolesarjev in peščev kot tudi nasproti vozečih se nič hudega slutečih voznikov
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
driver_x ::
73 ni letnica mojega rojstva. Drugače pa s kolesom naredim letno več tisoč kilometrov po regionalnih cestah, z avtom pa nekaj deset tisoč, tako da dobro poznam obe strani.
Buggy ::
Vozniki, ki ne znajo vozit dvotonskih avtov, so še večji problem kot kolesarji.
Se nisem slišal da bi kolesar povozil avto. In preživel. Obratnih primerov je nešteto.
kar ne daje voznikom koles ekskluzivne pravice, da se po cesti obnasajo kot idioti...jaz zaradi takih ignorantov ne bom v vsakem ovinku predvideval enega z prevec energije in egota, ter iz sluzbe zato vozil 40 km na uro, da pacienta slucajno na haubo ne dobim v rush-hourju ko je cesta nabita do amena in bo po nasprotnem pasu pripeljal vlacilec.
Na relaciji LJ-Kocevje jih imas v klanec od Pijave gorice kot hoces, ki se ob 4-5 popoldne razgibavajo ter delajo kolone.
Tudi zaradi tega vec ne vozim po tej cesti in raje naredim par kilometrov po neki zakotni hriboviti cesti in sem hitreje na cilju predvsem pa manj zivcen...
Doloceni kolesarji (se posebaj taki napedenani kot drekabrbci) so katastrofa
Mipe ::
Kar ne daje voznikom avtomobilov in tovornjakom eksluzivne pravice, da se po cesti obnašajo kot idioti. Jaz zaradi takih ovinkov ne bom v vsakem ovinku predvideval enega z preveč energije in egoista, ter iz službe zato vozil 5 km/h po njivah, da pacienta slučajno v rit ne dobim.
mr1two ::
Pod črto je torej problem v posameznikih, ki se ne znajo prilagoditi situaciji:
- kolesarji, ki se ob neprimerni uri nastavljajo na neprimerno cesto
- pacienti za volanom, ki jim je očitno vsaka vožnja od A do B bitka s časom in bog ne daj, da bi morali počakati 10 sekund, da je prehitevanje počasnejših varno
Ko se znajdeš v prometu, bodisi peš, s skirojem, rolerji, kolesom, mopedom, avtom, kamionom... se obnašaj situacijam in prometu primerno. Na nobeni površini nisi sam, kot pešec imaš odgovornost pešačiti tam, kjer je zate varno in si viden. Kot kolesar si odgovoren za prilagajanje hitrosti in situacijam, ki lahko nastanejo zaradi hitrejše vožnje- mimo četice otrok iz vrtca ne morš pelat več kt greš lahko peš ipd. Kot voznik avtomobila pa ne mislit, da si center vesolja, ker imaš lahko zadaj kamjonarja, ki te stlači v palačinko, če se boš vedel kot tele na cesti in delal manevre.
Večji kot je stroj(čevelj je najmanjši), večjo odgovornost nosiš in moraš imeti pregled nad situacijo.
Živčneži pa prosim, kalma, ker ne pridobiš nič razen čira na želodcu, če se tok razburjaš za vsak drek.
- kolesarji, ki se ob neprimerni uri nastavljajo na neprimerno cesto
- pacienti za volanom, ki jim je očitno vsaka vožnja od A do B bitka s časom in bog ne daj, da bi morali počakati 10 sekund, da je prehitevanje počasnejših varno
Ko se znajdeš v prometu, bodisi peš, s skirojem, rolerji, kolesom, mopedom, avtom, kamionom... se obnašaj situacijam in prometu primerno. Na nobeni površini nisi sam, kot pešec imaš odgovornost pešačiti tam, kjer je zate varno in si viden. Kot kolesar si odgovoren za prilagajanje hitrosti in situacijam, ki lahko nastanejo zaradi hitrejše vožnje- mimo četice otrok iz vrtca ne morš pelat več kt greš lahko peš ipd. Kot voznik avtomobila pa ne mislit, da si center vesolja, ker imaš lahko zadaj kamjonarja, ki te stlači v palačinko, če se boš vedel kot tele na cesti in delal manevre.
Večji kot je stroj(čevelj je najmanjši), večjo odgovornost nosiš in moraš imeti pregled nad situacijo.
Živčneži pa prosim, kalma, ker ne pridobiš nič razen čira na želodcu, če se tok razburjaš za vsak drek.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
gruntfürmich ::
največja nekultura kolesarjev se vidi v križišču. kdor prehiti celotno kolono avtov pri rdeči luči, samo zato da potem prvi štarta in da dela zastoje ker ga morajo vsi avti nato prehiteti, je debil brez primere in bi ga bilo potrebno močno oglobiti.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
jype ::
gruntfürmich> bi ga bilo potrebno močno oglobiti.
Slikej mu tablco, hihi.
Slikej mu tablco, hihi.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: trololo2 ()
Looooooka ::
Jst bi rajsi uvedel kazen 100 eur za vsakega, ni ne steka razlike med voznjo s kolesom ob robu ceste in voznjo po sredini.
Ker pri nas si kar velko stevilo kretenov na kolesih domislj, da majo pravico voziti kar lepo po sredini pasu za avtomobile.
Ker pri nas si kar velko stevilo kretenov na kolesih domislj, da majo pravico voziti kar lepo po sredini pasu za avtomobile.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Aston_11 ::
Jst bi rajsi uvedel kazen 100 eur za vsakega, ni ne steka razlike med voznjo s kolesom ob robu ceste in voznjo po sredini.
Ker pri nas si kar velko stevilo kretenov na kolesih domislj, da majo pravico voziti kar lepo po sredini pasu za avtomobile.
Kje pa? Itak da se voziš po sredini - če se voziš ob strani, te idiot v avtomobilu prehiteva v škranje in te zrine s ceste ali pa sploh ne poskrbi za razdaljo do kolesarja. Tako pa mora zmanjšati hitrost, ti se mu pa ta čas umakneš. On naredi manever, s katerim te obvozi, torej se oddaljuje od tebe, ti pa se mu istočasno umikaš. In kar nenadoma dobiš meter razdalje do avotomobila, ki bi sicer bila 0,5 cm.
To se vam zdi pa normalno?!
Te debile, ki ne znajo kolesarjev prehitevati in so komot kot Marija Jezus in Sveti duh skupaj, bi bilo potrebno oglobiti. Vaše gnade, da ne bi prišle 0,33 sekunde prepozno domov.
driver_x ::
Tudi jaz se vozim po sredini, iz istega razloga kot ga je navedel Aston_11. Precej šoferjev se loti prehitevanja kolesarjev na razdalji 20cm in zaradi takih je potrebno na desni strani imeti nekaj rezerve.
jype ::
Predpisu, ki kolesarju to omogoča, se reče "controlling the lane".
Na balkanu ga sicer ne poznamo, a odkar smo del EU in pri nas kolesari toliko evropskih turistov, se vozniki žal morajo temu prilagoditi.
Na balkanu ga sicer ne poznamo, a odkar smo del EU in pri nas kolesari toliko evropskih turistov, se vozniki žal morajo temu prilagoditi.
win64 ::
Kot kolesar sem za globe, ampak na obeh straneh. Če se gremo igro, vse po zakonih, bi bil vsak drugi voznik oglobljen zaradi izsiljevanje prednosti na prehodih in posledično ogrožanje življenj. Jaz osebno vozim kar se da pri robu, ampak mi vseeno trobijo, špricajo z brisalci, kričijo skozi okno. Nekdo je zadnjič moral ustaviti na silo na prehodu, ker sem šel na prehod kjer imam prednost. Pa je celo ustavil avto 5 metrov (kar na sredi ceste, da ne bo pomote) in celo stopil iz njega.
Dokler moram ogrožat svoje življenje samo zato, da lahko uveljavljam svojo pravico so taki predlogi malo smešni.
Dokler moram ogrožat svoje življenje samo zato, da lahko uveljavljam svojo pravico so taki predlogi malo smešni.
BigWhale ::
Tudi v kolesarskih tema je potrebno spostovati pravila. Prosim, ce se jih drzite. Debata naj bo argumentirana in na nivoju. Hvala.
Looooooka ::
Predpisu, ki kolesarju to omogoča, se reče "controlling the lane".
Na balkanu ga sicer ne poznamo, a odkar smo del EU in pri nas kolesari toliko evropskih turistov, se vozniki žal morajo temu prilagoditi.
To pravilo ma tud svoje omejitve.
Ampak si ga vi balkanci predstavljate po svoje in vozite po sredini, ko to ni potrebno.
Ko je dovolj prostora za avtomobilista in kolesarja(side by side), ko ni nobene nevarnosti za vas. Takrat je voznja po sredini ceste za kolesarja napacna.
Ampak vecina jih slisi, da to lahko pocnejo in potem to seveda pocnejo ALL THE FUCKING TIME. Ne glede na to, da bi se lahko umaknili. Bodo rajsi delali zastoje za sabo.
In potem ste takoj del problema in ne resitve.
Priblizno tako kot ce bi se mi vozniki odlocili da motoristov ne jebemo pet posto.
Ampak ljub temu, da nam ni treba z veseljem spustimo okno in jim damo z roko vedeti, da jih vidimo in jih spuscamo naprej(ker se pac lahko varno odpeljejo naprej hitreje od nas).
Seveda je mentaliteta kolesarjev taka, da enakovrednost pomeni to, da morajo ostali zaradi njihove pocasnosti in njihovega dojemanja zakonov trpeti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
Aston_11 ::
jype ::
Looooooka> Ko je dovolj prostora za avtomobilista in kolesarja(side by side), ko ni nobene nevarnosti za vas. Takrat je voznja po sredini ceste za kolesarja napacna.
Ja, saj takrat kolesarji ne vozimo po sredini prometnega pasu - ne moremo pa biti odgovorni za nesposobnost ocenjevanja voznikov, kdaj je prehitevanje enoslednega vozila varno tudi kadar sosednji pas ni prost.
Ja, saj takrat kolesarji ne vozimo po sredini prometnega pasu - ne moremo pa biti odgovorni za nesposobnost ocenjevanja voznikov, kdaj je prehitevanje enoslednega vozila varno tudi kadar sosednji pas ni prost.
Looooooka ::
But you do. Najvecji fetis majo wannabe ekstremni kolesarji. Se posebej ko vozijo v klance. Vsako leto zapored opazam to vedenje.
Mas hitrost in predstavo, ki je za avto optimalna, ko se vozis v kaksen bolj zajeban klanec in se vedno mirno brez problema odpeljes mimo FAMILIJE s kolesi. Starost 7 let pa do 70. Potem pa naguis na tistega v svoji glavi super-kolesarja, ki 10 km/h(mogoce) vozi po sredini in prisili celo vrsto avtomobilov, da presaltajo v nizjo predstavo in potem delajo guzvo do vrha hriba. Zadeva se potem se eskalira, ko to naredijo lastniku avtomobila, ki je komaj nabral hitrost, da se lahko pelje v klanec.
In ja...hrib pa mogoce res omejitev 30 km/h, da ne bo kdo slucajno rekel, da trdim, da krsite kaksno omejitev =)
Ampak point je v tem, da je velka razlika med kulturo voznikov avtomobilov in kolesarjev. V avtosoli ti lepo povejo, da ce vidis, da delas zastonj in se imas moznost umakniti to pac naredis.
Ker nas ucijo vozit kolo v osnovni soli zgleda to pozabimo in se potem drzimo pravila "sem enakovreden udelezenec v prometu, boli m k**** bojo ze pocakal, saj je omejitev 50".
In po mojem bi bilo veliko manj nesrec ce bi se kolesarji mal zadeval svojih omejitev in pustili svoje komplekse doma.
Mas hitrost in predstavo, ki je za avto optimalna, ko se vozis v kaksen bolj zajeban klanec in se vedno mirno brez problema odpeljes mimo FAMILIJE s kolesi. Starost 7 let pa do 70. Potem pa naguis na tistega v svoji glavi super-kolesarja, ki 10 km/h(mogoce) vozi po sredini in prisili celo vrsto avtomobilov, da presaltajo v nizjo predstavo in potem delajo guzvo do vrha hriba. Zadeva se potem se eskalira, ko to naredijo lastniku avtomobila, ki je komaj nabral hitrost, da se lahko pelje v klanec.
In ja...hrib pa mogoce res omejitev 30 km/h, da ne bo kdo slucajno rekel, da trdim, da krsite kaksno omejitev =)
Ampak point je v tem, da je velka razlika med kulturo voznikov avtomobilov in kolesarjev. V avtosoli ti lepo povejo, da ce vidis, da delas zastonj in se imas moznost umakniti to pac naredis.
Ker nas ucijo vozit kolo v osnovni soli zgleda to pozabimo in se potem drzimo pravila "sem enakovreden udelezenec v prometu, boli m k**** bojo ze pocakal, saj je omejitev 50".
In po mojem bi bilo veliko manj nesrec ce bi se kolesarji mal zadeval svojih omejitev in pustili svoje komplekse doma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Looooooka ()
jype ::
Looooooka> But you do.
Ne. Mogoče kakšen kje, večina pa prav gotovo ne.
Looooooka> da je velka razlika med kulturo voznikov avtomobilov in kolesarjev.
Nonsense. Prek 95% odraslih kolesarjev ima vozniško dovoljenje in si lasti avtomobil.
Looooooka> In po mojem bi bilo veliko manj nesrec ce bi se kolesarji mal zadeval svojih omejitev in pustili svoje komplekse doma.
Ne. Veliko manj nesreč bi bilo, če bi avtomobile pustili doma.
Ne. Mogoče kakšen kje, večina pa prav gotovo ne.
Looooooka> da je velka razlika med kulturo voznikov avtomobilov in kolesarjev.
Nonsense. Prek 95% odraslih kolesarjev ima vozniško dovoljenje in si lasti avtomobil.
Looooooka> In po mojem bi bilo veliko manj nesrec ce bi se kolesarji mal zadeval svojih omejitev in pustili svoje komplekse doma.
Ne. Veliko manj nesreč bi bilo, če bi avtomobile pustili doma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Dr_M ::
Veliko manj nesreč bi bilo, če bi avtomobile pustili doma.
Najbolje, da zacnemo spet kocije uporabljat. Sam mal zoprno je pred blok konja parkirat.
Looooooka ::
Vidis. jypetovo izhodisce je vedno to, da "vecina avtomobilistov vozi prehitro in izsiljuje kolesarje" in da "vecina kolesarjev vse dela pravilno".
S takim odnosom je tezko met kakrsno kol objektivno debato.
S takim odnosom je tezko met kakrsno kol objektivno debato.
jype ::
Dr_M> Najbolje, da zacnemo spet kocije uporabljat.
Ni potrebe, komot gremo s kolesi.
Looooooka> Vidis. jypetovo izhodisce je vedno to, da "vecina avtomobilistov vozi prehitro in izsiljuje kolesarje" in da "vecina kolesarjev vse dela pravilno".
To ni res.
Ni potrebe, komot gremo s kolesi.
Looooooka> Vidis. jypetovo izhodisce je vedno to, da "vecina avtomobilistov vozi prehitro in izsiljuje kolesarje" in da "vecina kolesarjev vse dela pravilno".
To ni res.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Dr_M ::
Ni potrebe, komot gremo s kolesi.
V mladih letih sem ogromno kolesaril. Zdej nimam vec potrebe niti zelje po kolesarjenju. Zame je kolo primerno do max 10km dalec, vec ni sans, da se peljem.
Kolikor se da, grem pes, z avtom samo ce je nujno.
driver_x ::
Priblizno tako kot ce bi se mi vozniki odlocili da motoristov ne jebemo pet posto.
A tako kot ste se odločili za kolesarje?
Regionalne ceste so zaenkrat namenjene tudi kolesarjem, torej smo na njih klosarji v vseh pogledih enakovredni udeleženci. Sam imam s kolesarjenjem po regionalkah precej izkušenj, zato vem, da imam dve možnosti: vozim po skrajnem desnem robu in tvegam, da me bo kdo od šoferjev, ki me prehitevajo z minimalno dostanco na mojii levi strani oplazi ali pa me izrine na bankino ali ograjo, lahko pa si pustim na desni strani malo rezerve, kamor zapeljem v trenutku, ko me avto začne prehitevati. Med avtomobilisti pa se najdejo tudi taki, ki se jim kljub temu, da imajo pred seboj dolgo ravnino, ne da zaplejlati še za pol metra v levo in s tem kolesarja prehiteti varneje. Žal je takih ravno toliko, da za kolesarje vožnja po skrajnem robu ni varna.
Če se v tej debati postavljam na stran kolesarjev še ne pomeni, da se z avtom ne vozim. Pravzaprav z avtom prevozim cca. 10x toliko kot s kolesom, zato ne vem, od kje vam ideje, da se na da prehiteti 30km/h vozečega kolesarja. Tistim, ki se bojite, da boste za ovinkom nagazili na kolesarja, pa sporočam, da cestno prometni predpisi zahtevajo, da se hitrost vožnje prilagodi razmeram na cesti. Kar pomeni, da se v ovinek, kjer se ne vidi za par metrov naprej, pač ne pelje na polno. Po isti logiki lahko nagazite na kak traktor, avtošolo ali kamijon.
Predrzneži se pa najdejo ravno tako med kolesarji, kot med ostalimi udeleženci. Nekdo je že omenjal (pa so ga izbrisali) tiste, ki prehitevajo pred semaforjem stoječo kolono (po možnosti po desni strani) samo zato, da jih hitrejši udeleženci lahko potem spet prehitevajo. Sam vedno pri semaforjih (v mojih krajih imamo samo tiste za delo na cesti) naprej spustim vse avte, razen če je semafor postavljen na takem odseku, kjer sem hitrejši od avtomobilov.
Sam menim, da je večji problem od kolesarjev agresija in nestrpnost do drugih, ki se izraža tudi skozi to debato.
Štrubsi ::
Na relaciji Ljubljana-Litija po levem bregu Save je v bolj toplih mesecih tudi videti mnogo kolesarjev, kljub vsem znakom ki to prepovedujejo. Česar pa ne razumem je to, zakaj kolesarji raje ovirajo promet in s tem tvegajo svoje in še kakšno drugo življenje, namesto da bi se peljali po skoraj povsem neprometni asfaltirani cesti na drugi strani Save. Sam sem tudi rekreativni kolesar in mi ne pade na kraj pameti, da bi raje šel tvegat svoje življenje na skrajno prometno cesto, če imam nekje alternativno cesto enake relacije, na kateri sem skoraj sam in zato pri tem veliko bolj uživam.
Tako da na tej relaciji se lahko vidi, koliko je neodgovornih kolesarjev, ki mislijo da cestna signalizacija za njih ne velja. Tako da zaradi takšnih kolesarjev, bi tudi sam podpisal to peticijo!
Lp,
Žiga
Tako da na tej relaciji se lahko vidi, koliko je neodgovornih kolesarjev, ki mislijo da cestna signalizacija za njih ne velja. Tako da zaradi takšnih kolesarjev, bi tudi sam podpisal to peticijo!
Lp,
Žiga
Looooooka ::
Starejsa generacija kolesarjev niti ni mela tistega "izpita" za kolo v mladosti...te bos tezko prisilil v karkoli :)
Daedalus ::
Tolk o tem kdo koga ovira na regionalkah.
Naj ugibam... če bi pa onemu spredaj npr. kaka srna skočila na cesto, bi pa spet voznik avta bil kriv, ker ti ne poznaš pojma varnostna razdalja. Niti onega ne, ki gre na vižo minimalna varnostna razdalja. Če pa ti naletiš na kako podobno oviro... si pa tudi pečen. Sorry, s takimi prispevki samo dokazuješ, da nisi lih kompetenten sogovornik, ko nanese debata o prometu. Pa to piše nekdo, ki zelo rad preživlja prosti čas na biciklu. Je pa res, da meni bolj dogaja off road vožnja, ne pa tiščanje koze po asfaltu
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Looooooka ::
Ne stekas.
On ma ze tok kilometrine in znanja, da tocno ve katera pravila lahko(za razliko od ostalih udelezencev) krsi.
Ko bos prevozil toliko kilometrov bo tudi tebi jasno!
On ma ze tok kilometrine in znanja, da tocno ve katera pravila lahko(za razliko od ostalih udelezencev) krsi.
Ko bos prevozil toliko kilometrov bo tudi tebi jasno!
jype ::
Daedalus> Naj ugibam... če bi pa onemu spredaj npr. kaka srna skočila na cesto, bi pa spet voznik avta bil kriv, ker ti ne poznaš pojma varnostna razdalja.
Wtf? A ti morda ne vidiš varnostne razdalje?
Wtf? A ti morda ne vidiš varnostne razdalje?
dzinks63 ::
Človk vseskozi hodi (se vozi) na (po) robu, enkrat bo naletel na mino, na podobnega tipa v avtomobilu, motociklu, kamionu in bo vsekalo, kdo bo odnesel levji delež je jasno, tudi če ne bo sam kriv, bodo posledice katastrofalne, enaka razmišljanja je imel Jure Robič, vedno na polno, poln samozavesti, da se njemu ne more nič zgoditi, ni računal na druge. Jure je celo soimenjak slavnega kolesarja, zato pamet v roke, če rabiš adrenalin, obstajajo druge oblike za sproščanje, katere so bistveno bolj ali celo popolnoma varne.
jype ::
dzinks63> obstajajo druge oblike za sproščanje, katere so bistveno bolj ali celo popolnoma varne.
Mhm, ampak tja že hodijo pusiji, ki si na bicikl ne upajo oziroma me na biciklu ne ujamejo, tam bi imeli pa ves čas pripombe.
Bom raje ostal na biciklu, smrti me ni strah, pa še dobro sem zavarovan!
dzinks63> Človk vseskozi hodi (se vozi) na (po) robu,
But I obviously don't.
Mhm, ampak tja že hodijo pusiji, ki si na bicikl ne upajo oziroma me na biciklu ne ujamejo, tam bi imeli pa ves čas pripombe.
Bom raje ostal na biciklu, smrti me ni strah, pa še dobro sem zavarovan!
dzinks63> Človk vseskozi hodi (se vozi) na (po) robu,
But I obviously don't.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Daedalus ::
Wtf? A ti morda ne vidiš varnostne razdalje?
Takole na uč (in pri upoštevanju zelo širokega kota leče na kameri), si precej blizu. In bi imel resne težave, če bi se on spredaj odločil na polno bremzat. Sploh pa na kozi, ki ima bremze... ne lih najboljše.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
jype ::
Daedalus> Takole na uč (in pri upoštevanju zelo širokega kota leče na kameri), si precej blizu.
Štej sekunde, sine. Nikoli se ne približam na manj kot eno.
Daedalus> Sploh pa na kozi, ki ima bremze... ne lih najboljše.
Boljše od vsakega kamjona, pa nč ni treba noge premikat z ene pedalke na drugo - latenca je tipično precej manjša od dveh desetink in se približuje desetinki.
Štej sekunde, sine. Nikoli se ne približam na manj kot eno.
Daedalus> Sploh pa na kozi, ki ima bremze... ne lih najboljše.
Boljše od vsakega kamjona, pa nč ni treba noge premikat z ene pedalke na drugo - latenca je tipično precej manjša od dveh desetink in se približuje desetinki.
Daedalus ::
Štej sekunde, sine. Nikoli se ne približam na manj kot eno.
Še vedno premalo.
Pa tisto bremzanje na posnetku ni lih reprezentativno za situacijo, ko se cesta spušča in ne veš točno, kaj bo on pred tabo naredil. Sicer pa, tvoje življenje. Če se ga pač hočeš znebiti na tak način, tudi prav.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
jype ::
Daedalus> Še vedno premalo.
Ne, ni. No, razen če bi SUV priletel v dovolj debel betonski zid - potem drži, tudi jaz ne bi mogel ustavit.
Ne, ni. No, razen če bi SUV priletel v dovolj debel betonski zid - potem drži, tudi jaz ne bi mogel ustavit.
Daedalus ::
Sej sem ti napisal:
Smo kdaj kakega podobno prepotentnega tudi že pospremili na pokopališče. Enim je pač jasno, da se na cesti ne dokazuješ... zato mamo okolja, kjer je čimveč nepredvidljivih zunanjih dejavnikov izključenih. Enim pa to pač ni jasno. In občasno se pol zgodi kaka - tragedija. Jebat ga, ane?
Pa tisto bremzanje na posnetku ni lih reprezentativno za situacijo, ko se cesta spušča in ne veš točno, kaj bo on pred tabo naredil. Sicer pa, tvoje življenje. Če se ga pač hočeš znebiti na tak način, tudi prav.
Smo kdaj kakega podobno prepotentnega tudi že pospremili na pokopališče. Enim je pač jasno, da se na cesti ne dokazuješ... zato mamo okolja, kjer je čimveč nepredvidljivih zunanjih dejavnikov izključenih. Enim pa to pač ni jasno. In občasno se pol zgodi kaka - tragedija. Jebat ga, ane?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Buggy ::
ce bi bil ti odgovoren in imel kolo zavarovano kot udelezenec v prometu (da bi mi potem poplacal skodo), bi ti ponudil moznost, da tvoj reakcijski cas in zaupanje v zavore na tvojem peciklu sprobava v praksi...Ja res za take kolesarji bi si tud cas vzel
jype ::
Lahko bi, ampak ker vsak dan vozim za norci, ki ne le da z vso silo zavirajo, ampak tudi zavijajo brez smernikov in odpirajo vrata, ko jih prehitevam, se mi tudi SUVov po klancu dol ni treba bati, še sploh kadar je naklon manjši od 6%.
Daedalus> Enim je pač jasno, da se na cesti ne dokazuješ
Jaz normalno vozim, eni pa to smatrate za dokazovanje?
Daleč smo prišli.
Daedalus> Enim je pač jasno, da se na cesti ne dokazuješ
Jaz normalno vozim, eni pa to smatrate za dokazovanje?
Daleč smo prišli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
SplitCookie ::
Sploh ker jype-tov bicikel ima zavorne luči in smernike.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
SplitCookie ::
V bistvu ti nimaš pojma o pojmu.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
trololo2 ::
Sem predlagal brisanje parih postov trola, moderator če bi bil korekten bi zbrisal vse. Koga briga tisto prehitevanje na regionalki, naj si trol nekje drugje pumpa ego, ni treba da uničuje temo.
Limit-sky ::
Jaz normalno vozim, eni pa to smatrate za dokazovanje?
Ja z avtom po otrokih? Killer! Get the fuck out...
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
jype ::
Valentino> Koga briga tisto prehitevanje na regionalki
Aha, ko se vozniki motornih vozil ležerno nastavljajo po regionalkah kolesarjem je "koga briga", ko pa pripeljete do kolesarja in ga ne znate varno prehitet je pa nenadoma kolesar kriv.
Zdaj vsaj vemo, v čem je problem!
Limit-sky> Ja z avtom po otrokih? Killer! Get the fuck out...
Mlad si še.
Aha, ko se vozniki motornih vozil ležerno nastavljajo po regionalkah kolesarjem je "koga briga", ko pa pripeljete do kolesarja in ga ne znate varno prehitet je pa nenadoma kolesar kriv.
Zdaj vsaj vemo, v čem je problem!
Limit-sky> Ja z avtom po otrokih? Killer! Get the fuck out...
Mlad si še.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: trololo2 ()
Limit-sky ::
Če se tu pa tam pelješ s kolesom, še ne pomeni, da s svojim nekaj tonskim plehnatim ubijalskim strojem ne ubiješ par otrok. Na leto. Killer! ...sine...
My name is mufti. Jype mufti.
And I am extremist.
And I am extremist.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Limit-sky ()
SplitCookie ::
Krmilo kolesa je ravno v pravi višini, da trajno poškoduje otrokovo glavo.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
gruntfürmich ::
jepe še vedno ne dojame, da se 8m široke asfaltne kače niso gradile za kolesarje, čeprav so si jih le-ti nekako pravno prisvojili/podredili.
in ko bo to dojel, bo svet lepši...
in ko bo to dojel, bo svet lepši...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
jype ::
Limit-sky> Če se tu pa tam pelješ s kolesom, še ne pomeni, da s svojim nekaj tonskim plehnatim ubijalskim strojem ne ubiješ par otrok. Na leto. Killer! ...sine...
Nimam ga (nekaj tonskega stroja).
gruntfürmich> jepe še vedno ne dojame, da se 8m široke asfaltne kače niso gradile za kolesarje, čeprav so si jih le-ti nekako pravno prisvojili/podredili.
Seveda so se gradile za kolesarje. Zakaj pa mislš, da je lih za dva vštric v eno smer?
SplitCookie> Krmilo kolesa je ravno v pravi višini, da trajno poškoduje otrokovo glavo.
Odvisno od starosti otroka. Tisti, ki jih največ povozite, imajo glavo v višini bulbara iz fi 60 debelostenskih cevi.
Nimam ga (nekaj tonskega stroja).
gruntfürmich> jepe še vedno ne dojame, da se 8m široke asfaltne kače niso gradile za kolesarje, čeprav so si jih le-ti nekako pravno prisvojili/podredili.
Seveda so se gradile za kolesarje. Zakaj pa mislš, da je lih za dva vštric v eno smer?
SplitCookie> Krmilo kolesa je ravno v pravi višini, da trajno poškoduje otrokovo glavo.
Odvisno od starosti otroka. Tisti, ki jih največ povozite, imajo glavo v višini bulbara iz fi 60 debelostenskih cevi.
Dr_M ::
Mene je tocno takih kolesarjev strah na cesti. Pa naj bo se tak debil, ampak na vesti ga res nebi rad imel.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22730 (15557) | zmaugy |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19600 (7896) | Invictus |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40781 (35652) | St235 |
» | Kolesarji in voznja v rdeco luc (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 40089 (36148) | jype |