» »

Prodajalci v tehničnih trgovinah

Prodajalci v tehničnih trgovinah

«
1
2

Noobish ::

Torej, temo odpiram ker bi rad malo videl kakšne so vaše izkušnje s trgovci (svetovalci) v trgovinah, kjer prodajajo tehnične, elektronske, računalniške in podobne izdelke.

Zadnjič je bil fotr v big bangu in si je malo televizorje ogledoval, je rekel da se je z dvema prodajalcema pogovarjal in je vsak malo po svoje povedal. Ko sta bila potem skupaj prišla, sta nekako nekaj skupaj spravila.

Je tako v vseh trgovinah z vsemi (oz. z večino) prodajalcev? Mar se res ne spoznajo na tiste stvari ki jih prodajajo? Tudi meni se je že večkrat zgodilo, da sem šel kaj vprašat, pa mi ni znal nobeden nič povedat. Samo s tistega lista zraven izdelka prebere specifikacije, potem pa naklada kako super izdelek je to, pa ne vem kaj še vse, samo da bi prodal blago. Če že tam dela in prodaja, potem bi moral to stresati kot iz rokava, ne pa tam z listov brati ali na računalniku iskat če kej uporabnega piše.

ales85 ::

Jaz sem imel izkušnjo v Mercator Tehnika, ko sem kupoval USB ali UTP kabel (se ne spomnim točno kateri). Prodajalec me je na vsak način hotel prepričati, da je pravi kabel ravno drugi.

Mipe ::

Ko gre za tehnične trgovine, nima stranka nikoli prav. :D

first_line ::

Sam izgledam 'računalniško nesposoben' in za hec zmeraj vprašam katero grafo naj vzamem za igrce igrat. Zmeraj ponudijo kakšno par generacij staro s ceno najnovejše :/ Na zalogi seveda.

Old Spice ::

Pogosto videno. Moraš vedet da prodajalec v BB je na istem nivoju kot sicer prodajalec ki ti proda žemlje v Mercatorju (samo da njega nihče ne sprašuje zakaj je sosedova štručka boljša od kajzerce). V BB imajo pač smolo ker TV, PC,... ne stane 40 centov, zato so ljudje bolj pikolovski, prodajalci pa imajo samo toliko znanja kolikor so ga sami pridobili o stvar katero prodajajo. Tudi plača ni nič višja in zato noben ni posebej zagret da bi študiral specifikacije. Imaš pa nekaj svetlih izjem (žal ti niso plačani nič bolje).

mcgeek ::

Nekaj dni nazaj v BigBangu v cityparku želim kupit nov iPod Touch. Vprašam prodajalca ali jih imajo. Odpelje me do vitrine, kjer je takoj vidno, da prodajajo samo stare verzije. Mu povem, da to ni nov iPod. Prodajalec takoj pokliče še 3 prodajalce, ki mi vsi začnejo vsiljevati informacijo, da to so najnovejši iPodi. Jasno jim povem, da cena in izgled izdelka nikakor ni skladna z novimi napravami. Prodajalci me še vedno obkoljeni prepričujejo da so najnovejši. En od njih gre celo klicat nekoga iz komerciale, ki mu potrdi, da prodajajo najnovejše. :-)
Žalostno, kako zelo nategujejo folk, samo da bi se znebili zalog. In komično, da si to upajo početi z nekom, ki diha z najnovejšo tehnologijo vsak dan.
Dejansko sem jih moral nekam poslati, da so me normalno spustili ven iz trgovine.

PALOMINO ::

Entuziasti so med prodajalci, v to ni dvoma. Jih je pa malo.
Ker delodajalcem dol visi za kakovost, po sili razmer morajo imeti nekega prodajalca, čeprav bi ga najraje zamenjali z robotom ali strežnikom. Temu primerno se jih tudi plača. Znana slovenska veriga, plačuje prodajalce 580-600 eur mesečno. Govora je tudi o neki stimulaciji, ki jo večina ne vidi. Poslovodje so ponavadi vase zagledana teleta, ki se bojijo, da ne bi zaposilili nekoga, ki bi jih po znanju (ne samo tehničnem) presegel.

Razni direktorčki in lastniki firm, pa kar tekmujejo med seboj kdo bo dal manj plače zaposlenim in se potem o tem hvalijo preko forumov, FB-jev in ostalih sranj, kako so optimizirali stroške in kako znajo prodajat z majhnimi maržami in pri tem še služiti. Pozabijo pa omeniti, da so ljudje mizerno plačani, stimulacija je neka beseda ki za njh ne obstaja. Poleg tega pa imajo izjemno fluktuacijo ljudi ali pa peščico tistih, ki so jim oprali možgane in vtepli v glavo, da so lahko veseli, da delajo pri njih.

Kar se tiče pucanja zalog, pa so prodajalci v to prisiljeni - ponuditi najprej to kar je na zalogi, sploh če je stara! Ne predstavljate si, kako šefi masirajo zaposlene s temi zalogami, jih žalijo in grozijo kaj bo, če tega ne bodo prodali. Od tega, da bodo zalogo plačali sami, da jih bodo vrgli iz službe itd...

Zato preden, pljuvate po prodajalcih razmislite in se postavite v njihovo kožo! Ni jim lahko.
Krivi so v prvi vrsti delodajalci, ker izbirajo nepodkovane ljudi, če prihaja do nestrokovnih informacij! Važno, da je delovna sila poceni, podjetja pa kot je v navadi - na zunaj dajejo nek vtis mogočnosti, znotrja pa so gnila! Vse to pa njihovi lastniki in direktorji spretno prikrivajo s svojimi PR-i, ki so navadne laži.

blink ::

Noobish je izjavil:

Torej, temo odpiram ker bi rad malo videl kakšne so vaše izkušnje s trgovci (svetovalci) v trgovinah, kjer prodajajo tehnične, elektronske, računalniške in podobne izdelke.

Zadnjič je bil fotr v big bangu in si je malo televizorje ogledoval, je rekel da se je z dvema prodajalcema pogovarjal in je vsak malo po svoje povedal. Ko sta bila potem skupaj prišla, sta nekako nekaj skupaj spravila.

Je tako v vseh trgovinah z vsemi (oz. z večino) prodajalcev? Mar se res ne spoznajo na tiste stvari ki jih prodajajo? Tudi meni se je že večkrat zgodilo, da sem šel kaj vprašat, pa mi ni znal nobeden nič povedat. Samo s tistega lista zraven izdelka prebere specifikacije, potem pa naklada kako super izdelek je to, pa ne vem kaj še vse, samo da bi prodal blago. Če že tam dela in prodaja, potem bi moral to stresati kot iz rokava, ne pa tam z listov brati ali na računalniku iskat če kej uporabnega piše.


Nerealno je pričakovati, da bo prodajalec vedel vse o vsakem produktu ki prihajajo na trg dnevno. Vedno si pogledam navodila, specifikacije, recenzije na netu in me mnenje prodajalca niti ne zanima. Prodajalec zgolj prodaja robo in kdor pričakuje kaj več kot to (npr. poglobljeni tehnični, oblikovalski in uporabniški nasveti...itd.) bo pogosto razočaran.

ABX ::

Plače so prenizke za ljudi ki se na zadeve spoznajo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

mcgeek ::

Predvidevam, da večina uporabnikov tega foruma, ne hodi v trgovine po funkcionalne informacije o izdelkih, ampak se o tem pouči na internetu.
Pa tudi nakupi se večinoma opravijo v spletnih trgovinah.
V fizičnih trgovinah tehnične nakupe opravljam le, če sem nekje blizu in bi rad zapravil kak evro kar tako, ker me je prijelo, da bi rad nekaj takoj imel. Vseeno mi je, kaj prodajalci vedo o izdelkih. In dejansko me moti, da me takoj obkolijo z vprašanji kaj hočem in mi potem sledijo za vsakih korakom.
A se kdo še čudi, da fizične trgovine propadajo in je v njih več prodajalcev kot kupcev ob določenem trenutku.

imi ::

Tudi jaz čedalje več stvari kupujem preko spleta.

Ampak če ne bo fizičnih trgovin, kjer si lahko včasih podrobneje ogledam zadevo, katero potem kupim preko spleta, ne bomo sploh imeli predstave kaj kupujemo.

Vsekakor bi morale trgovine nekako znižati marže. Če bi bila njihova cena višja do 10% od spletne bi nakup opravil kar pri njih in ne bi tvegal spletnega naročila.

medenko ::

Fora spletnih trgovin je, da je njihov strošek = 0. Skoraj, razen računovodstva in nekaj osnovnih sredstev + spedenan program za prodajo in to je to.
Nič elektrike, nič katalogov, nič najemnine za prostor. Dejansko premik robe od dobavitelja k prejemniku, vmes pa do 10% marže ali še manj....pa mu znese.
Letno priredijo še podatke o dobičku, da državi ni treba davka plačat in je to to.

PALOMINO ::

Odvisno, eni so pristaši spletnega nakupa eni gredo v trgovino in kupijo.
Dejstvo je, da se te razlike manjšajo, recimo BigBang je zagotovo popizdil nad slovenskimi distributerji in zahteval boljše pogoje in rabate. Vidi se, da se približujejo cenam spletnih trgovin v prenekateri stvari in prav je tako. Konec koncev, nudijo klasične trgovine še vedno določene prednosti pred čedalje bolj nakičenimi in nepreglednimi - sploh slovenskimi spletnimi ponudniki.
Sam podpiram lokalna podjetja in preko njih tudi kupujem. Vsekakor pa jim privoščim tistih 5-10% marže ki si jo vzamejo. Navsezadnje morajo živeti od nečesa. Mnogo vas domačega gospodarstva, sploh mikro podjetij ne podpira. Vredno razmisleka.

fosil ::

Odvisno sicer za kaj je šlo.
Ampak če se prodajalca ne strinjata glede priporočila, to še ne pomeni da ne poznata zadev.
Lahko da imata različne poglede na to kaj je za koga primerno ali najboljše.
Saj tudi tukaj na forumu imaš vsak dan take primere, ko ti vsak priporoča nekaj drugega.
Tako je!

Noobish ::

PALOMINO: ravno mikro podjetja najbolj podpiram. Če ima podjetje šefa in do 10 delavcev, ponavadi še šefa zraven dela, to pomeni 10 delavcev in 10 plač. V velikih podjetjih pa je 500 zaposlenih, od tega pa jih recimo dela samo 200, 50 jih recimo vodi podjetje, ostalih 250 pa živi na račun drugih.

Se pa strinjam tudi s tem, da ni glavni problem le v prodajalcih, ampak v njihovih delodajalcih. Naš problem (s stališča potrošnikov) je ta, da imamo stik le s prodajalci, tak da če je kaj narobe, vsi stresajo svojo jezo na prodajalce. Večkrat sem že videl podobne reči.

Ne razumem pa, kako lahko dajo 50+ let stare prodajat take stvari, ko jih je skoraj že čas povozil. Ko je mama kupovala fotoaparat za darilo, je naletela na enega mlajšega prodajalca, in je rekla da je vse iz rokava stresal. Vsekakor je glavni problem prenizke plače in premalo motivacije za zaposlene.

MisterR ::

ABX je izjavil:

Plače so prenizke za ljudi ki se na zadeve spoznajo.


This. Sem delal na oddelku tehnike, sem se lepo potrudil za vsako stranko. Je šef/direktor to opazil? Morda. Meni se ni poznalo pri ničemer, ne pri plači ne pri boniteti. Potem sem nekaj časa delal po točko najmanjšega odpora "ja ja gospod to je super zadeva...", ker s takim načinom nisem bil zadovoljen (lagat se mi ni dalo, jemati si čas pa ni bilo vredno-zame) in sem dal odpoved.

jype ::

Mipe> Ko gre za tehnične trgovine, nima stranka nikoli prav. :D

PALOMINO ::

RockyS je lepo povedal kako je. RockyS če boš iskal službo v prodaji se mi javi!

medenko ::

kje delaš PALOMINO? :P

PALOMINO ::

Sem lastnik manjšega podjetja in se trudim....

medenko ::

če ni skrivnost, lahko na zs ;)

Ramon dekers ::

PALOMINO je izjavil:

Odvisno, eni so pristaši spletnega nakupa eni gredo v trgovino in kupijo.
Dejstvo je, da se te razlike manjšajo, recimo BigBang je zagotovo popizdil nad slovenskimi distributerji in zahteval boljše pogoje in rabate. Vidi se, da se približujejo cenam spletnih trgovin v prenekateri stvari in prav je tako. Konec koncev, nudijo klasične trgovine še vedno določene prednosti pred čedalje bolj nakičenimi in nepreglednimi - sploh slovenskimi spletnimi ponudniki.
Sam podpiram lokalna podjetja in preko njih tudi kupujem. Vsekakor pa jim privoščim tistih 5-10% marže ki si jo vzamejo. Navsezadnje morajo živeti od nečesa. Mnogo vas domačega gospodarstva, sploh mikro podjetij ne podpira. Vredno razmisleka.



Bolha fantje. Ljudje potrebujejo denar. Zakaj bi kupoval novo če lahko dobiš mesec dni staro za 50% ceneje. In BB ima še vedno oderuške cene. Tudi spletne cene so privosoke napram nemški trgom kaj šele ameriškim. Naj propade čimprej. Itak pa nevem kaj si lahko ljudje, ki imajo 500€ privoščijo.

medenko ::

ne primerjat zda trga prosim, še manj nemškega.
odprite sami s.p. pa probajte :)

RejZoR ::

MisterR je izjavil:

ABX je izjavil:

Plače so prenizke za ljudi ki se na zadeve spoznajo.


This. Sem delal na oddelku tehnike, sem se lepo potrudil za vsako stranko. Je šef/direktor to opazil? Morda. Meni se ni poznalo pri ničemer, ne pri plači ne pri boniteti. Potem sem nekaj časa delal po točko najmanjšega odpora "ja ja gospod to je super zadeva...", ker s takim načinom nisem bil zadovoljen (lagat se mi ni dalo, jemati si čas pa ni bilo vredno-zame) in sem dal odpoved.


Sam delam na podoben princip. Poveš kot je realno stanje, stranko nakuriš šele ko vidiš kaj dejansko išče. Ker problem je da pol jim pokažeš 3 al pa 4 modele in pol so čist zmedeni in ne vejo kaj bi sploh vzel. Takrat pa jim moraš pač rečt, tole bi blo verjetno najboljš za vas in še enkrat poveš dobre lastnosti.

Če za vse govoriš da je najboljše se ti lahko hitro maščuje, ko bo taka oseba vprašala nekoga drugega, ki se spozna na to in v takem primeru lahko izgubiš redno stranko, ker bo razumela kot da si jo hotel nategnit, ker si ji prodal prvo stvar na spisku. Moraš gledat na dolgi rok, da imaš redne stranke, ki se vračajo. Nažalost pa se taka skrb nič ne pozna na plači. Niti to da se 90% vseh informacij naučim sam. Preostali majhni delež pa so razna izobraževanja, ki so bolj tko tko.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

MisterR ::

Redno stranko izgubi podjetje ne jaz. Ampak potem lahko rečemo da na dolgi rok se krog zaključi in podjetje propade, delavci pa izgubijo službo.

Ma sej se ne gre zato da bi rekel da je to najboljše, pač ni se mi dalo tam stat in jim povedat XYZ specifikacij ob tem pa še razložit zakaj je to pomembno oz. kaj to sploh je in kje jim koristi.
Prodajalci itak vemo kako se stranke znebit oz. jo pridobit. Je pa tudi odvisno od delodajalca kolko mu taki prodajalci pomenijo.

alenvprekrs ::

Delal sem v privatnem trgovskem podjetju cca 7let kot strokovni delavec in serviser. Na vsa izobraževanja, ki so potekala v tujini in so bila namenjena serviserjem in tehnikom, sta hodila lastnik in njegova soproga. Po tem, ko sem lastniku prinesel podpisano odpoved, je zahteval da v odpovednem roku, vse kar znam, naučim novozaposlenega. Odgovoril sem mu naslednje: Kar ti in tvoja soproga ga naučita, saj sta vi dva hodila na vsa izobraževanja in vse vesta, če ne, potem sta sama kriva, da sta hodila bolj po nakupih kot pa gulila klopi. Sedaj tega podjetja ni več. Servis jim je prevzel moj bivši sodelavec.
Rekel bom tako: Če kupujete hladilnik pojdite po nasvet tistemu, ki hladilnike popravlja in ne v trgovino.
Oče, soprog, AFOL in audiofil.

thramos ::

Da se po informacije o izdelku ne hodi h človeku, ki ima (ne)posredno korist od tega, da ti stvar proda, je zdrava pamet.

MisterR ::

thramos je izjavil:

Da se po informacije o izdelku ne hodi h človeku, ki ima (ne)posredno korist od tega, da ti stvar proda, je zdrava pamet.


Če greš k serviserju je ista zgodba.

thramos ::

Vsekakor ja, tudi posredna korist je lahko problematična.

Skratka, težko je priti do pravih informacij. :)

Pithlit ::

medenko je izjavil:

Fora spletnih trgovin je, da je njihov strošek = 0. Skoraj, razen računovodstva in nekaj osnovnih sredstev + spedenan program za prodajo in to je to.
Nič elektrike, nič katalogov, nič najemnine za prostor. Dejansko premik robe od dobavitelja k prejemniku, vmes pa do 10% marže ali še manj....pa mu znese.
Letno priredijo še podatke o dobičku, da državi ni treba davka plačat in je to to.

Skladišče je urejeno v domači kleti, ti pa si deklica za vse. To da ti vsak lolek lahko zavrne karkoli zaradi... hja, česarkoli tudi ni noben strošek.

Tisti 'skoraj 0' knalu rata kar velik 0. Vsaj pri mal bolj resnih trgovinah.
Life is as complicated as we make it...

fpbs ::

alenvprekrs je izjavil:

Če kupujete hladilnik pojdite po nasvet tistemu, ki hladilnike popravlja in ne v trgovino.

To popolnoma drži, edino serviserji se spoznajo v kvaliteto izdelkov . Toda imel sem sodelavca, TV serviserja, ki je vedno svojim znancem in "prijateljem" svetoval nakup televizorjev, ki so bili poznani po slabi kvaliteti in stalnim okvaram. Nekoč sem ga vprašal: "Zakaj pa ti vedno svetuješ nakup najslabših televizorjev"? Odgovor je bil: "Zato, ker skrbim, da bomo imeli dovolj dela".

Invictus ::

Danes je tako problem da vsi samo posredujejo pri prodaji robe. Nihče je nima na zalogi.

Sem hotel kupit 16 GB kit za laptop v Sloveniji. Vsi mi pravijo, ga lahko naročimo. To ga lahko tudi sam. Noben ni imel zadeve na zalogi. Da bi prišel, vgradil, plačal in šel. Da ne govorim o nenormalni ceni 160 EUR za kit.

Na koncu sem ga naročil v Nemčiji in ga dobil v enem tednu. ZA 60 EUR.

Ti mali trgovci pa kar mislijo da naredijo eno spletno trgovino, in si čačkajo muda. Treba je tudi kaj delat. A ni stranka kralj?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

thramos ::

Saj imaš malo višje lepo razlago podjetnika:

PALOMINO je izjavil:


Sam podpiram lokalna podjetja in preko njih tudi kupujem. ... Navsezadnje morajo živeti od nečesa.

Invictus ::

Sam ne vem zakaj bi dal lokalcu 100 EUR več za isto stvar ...

To je celih 160% več kot zunaj. Sam za lokalno podporo nisem plačan ... In denar gre iz mojega žepa.

Ampak če kdo hoče biti naiven, naj bo. Saj je njegov denar.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

jype ::

Aha, zdaj solidarnost imenujemo že naivnost!

Blazz ::

PALOMINO je izjavil:

Odvisno, eni so pristaši spletnega nakupa eni gredo v trgovino in kupijo.
Dejstvo je, da se te razlike manjšajo, recimo BigBang je zagotovo popizdil nad slovenskimi distributerji in zahteval boljše pogoje in rabate. Vidi se, da se približujejo cenam spletnih trgovin v prenekateri stvari in prav je tako. Konec koncev, nudijo klasične trgovine še vedno določene prednosti pred čedalje bolj nakičenimi in nepreglednimi - sploh slovenskimi spletnimi ponudniki.
Sam podpiram lokalna podjetja in preko njih tudi kupujem. Vsekakor pa jim privoščim tistih 5-10% marže ki si jo vzamejo. Navsezadnje morajo živeti od nečesa. Mnogo vas domačega gospodarstva, sploh mikro podjetij ne podpira. Vredno razmisleka.


Meni pa je žalostno, ko tisti, ki se grete trgovino, mislite, da doprinesete nekaj tej državi celostno... žal ne ustvarjate nikakršne dodane vrednosti, ste le člen v supply verigi, večinoma nepotreben. Ne vem zakaj bi moral plačevati preprodajalcu 5-10% marže, da tam sediš, kupuje od dobavitelja robo in jo prodaja dražje dalje... kakšno dodano vrednost je ustvaril???... in dokler se bomo v naši državi šli takole trgovino ne bo nič bolje, samo končni potrošnik si bo lahko privoščil manj kot bi si lahko...Živimo v kapitalizmu in vsak se mora sam znajti v konkurenci, in sorry ideja kupuj pri slovenskem trgovcu, da jih podpiraš, se mi zdi naravnost smešna... ta 'tvoja mikro podjetja' se naj raje usmerijo v aktivnosti z dodano vrednostjo in nekaj ustvarijo (izdelke visoke tehnologije v tržnih nišah recimo) ne pa da se jih večino ukvarja s preprodajo tuje robe za določeno maržo. Sedaj ima že vsak, ki ima 5 min časa svoj webstore...

blink ::

jype je izjavil:

Aha, zdaj solidarnost imenujemo že naivnost!


Nekateri (predvsem tisti, ki imajo korist) temu pravijo tudi nacionalni interes. Jaz pa pravim naj vsak počne z lastnim denarjem kar hoče, mojo denarnico pa naj pustijo kar lepo pri miru.

thramos ::

Solidarnost fantje.

Kupiš si malo počasnejši procesor, kot bi ga če bi naročil iz tujine, in s tem prispevaš k ekonomiji države ... novemu avtomobilu soseda (preprodajalca). Z nečim se mora peljati.

jype ::

Blazz> kakšno dodano vrednost je ustvaril???

Recimo to, da ti ponuja dostavo v enem dnevu, hitro zamenjavo v garancijskem roku, gotovinsko plačilo po povzetju, možnost ogleda ali preizkusa izdelka pred nakupom na prodajnem mestu in podobne reči.

Ne pravim, da to dejansko počnejo - so pa to reči, ki ti jih lahko ponudijo v zameno za tvoj denar.

blink> Nekateri (predvsem tisti, ki imajo korist) temu pravijo tudi nacionalni interes. Jaz pa pravim naj vsak počne z lastnim denarjem kar hoče, mojo denarnico pa naj pustijo kar lepo pri miru.

Huh? Da nisi ti v napačno temo napisal odgovora? Če je nekdo solidaren torej z lastnim denarjem ne počne tistega, kar hoče in nekaj dela s tvojo denarnico?

thramos> Kupiš si malo počasnejši procesor, kot bi ga če bi naročil iz tujine, in s tem prispevaš k ekonomiji države ... novemu avtomobilu soseda (preprodajalca). Z nečim se mora peljati.

Ali pa za plačo njegovega zaposlenega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

PALOMINO ::

Malo umirite strasti in če ste tako zagreti, povejte prosim kaj delate? Ste zaposleni ustvarjate dodano vrednost?
In normalno je da ljudje hodijo v trgovine. Ti verjetno ne? Hodijo starši verjetno, ti pa se ukvarjaš verjetno da z zelo uspešno z ravojem tehnologij. Morda pa si svetovalec v kakšnem podjetju, glede na to, da poznaš rešitve za vse, kot vidim.

Vmes pa vas dnevno lupijo z nenormalno visokimi cenami kav v lokalih itd...Tisto je v redu. Mnogi od vas kažete znake "slovenceljstva", če jaz nimam tudi drug ne bo imel. Škoda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PALOMINO ()

mcgeek ::

Čisto egoistično, pri izbiri trgovine mi je najprej pomembna najnižja cena - ne glede na to, kje na svetu se trgovina nahaja.
Takoj zatem pride na vrsto zaupanje v trgovino, garancija, podpora, prijaznost. V Sloveniji pa še možnost plačila na obroke na najenostavnejši možen način.
Običajno izpadejo tisti najcenejši, vendar so razlike minimalne.
Velikokrat zmagajo tuje trgovine in čisto nič mi ni žal, da moj denar zato izteka v tujino.
Ne podpiram slovenskih trgovcev, temveč tiste, ki za isti izdelek hočejo najmanj in so hkrati najbolj prijazni in imajo dobro podporo. Tukaj po mojih izkušnjah takoj izpadejo mali trgovci.

@PALOMINO Ustvarjam ogromno dodano vrednost in hkrati dajem 50% plače javnemu sektorju, da se lahko mirno praskajo in živijo od proračuna. Ampak to je že druga tema.

NeMeTko ::

Jaz sem imel izredno dobre izkušnje s prodajalcem v nekdanji trgovini JAE. Tip je bil entuziast in dejansko znal tudi svetovati. Žal so štacuno ukini, tip pa je pristal na zavodu. Tudi eno leto kasneje še ni našel nove redne zaposlitve.

Lahko se potem samo sprašuješ, po katerih kriterijih trgovci zaposljujejo prodajalce....

šernk ::

Blazz> kakšno dodano vrednost je ustvaril???

Recimo to, da ti ponuja dostavo v enem dnevu, hitro zamenjavo v garancijskem roku, gotovinsko plačilo po povzetju, možnost ogleda ali preizkusa izdelka pred nakupom na prodajnem mestu in podobne reči.

Ne pravim, da to dejansko počnejo - so pa to reči, ki ti jih ponujajo v zameno za tvoj denar.


hmmmm ravno zaradi teh stvari opuščam kupovanje pri slovenskih trgovcih. Enega teh recimo manjših sem najprej 1 teden prosil naj mi pošljejo dostavno službo, da prevzamejo paket za v garancijo (komaj sem jih prepričal, da so dolžni to storiti zastonj, so tudi namreč servis), potem so se odločili da mi pošlejo raje nadomestni del, sedaj pa že 20 dni čakam...2 dni so pa že zaviti v molk. In takšne naj pol še podpiram?

Podpiram samo še eno računalniško trgovino na mojem koncu (ki ima cene enake tistim na internetu) in ima poleg lastnika le še enega zaposlenega. Točno pove kdaj lahko zrihta, če reče jutri je jutri, če reče čez 2 dni je morda jutri, morda čez 2 dni. In ker je njegova trgovina ni tam zato, da proda temveč zato, da se še vrneš h njemu!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

D3m ::

Delam v podjetju, ki se ukvarja z veleprodajno storitvijo. Dela imamo preveč, če bo vse po sreči bomo to leto povečali promet za cca. 10%.

LP.
|HP EliteBook|R5 6650U|

RejZoR ::

MisterR je izjavil:

Redno stranko izgubi podjetje ne jaz. Ampak potem lahko rečemo da na dolgi rok se krog zaključi in podjetje propade, delavci pa izgubijo službo.

Ma sej se ne gre zato da bi rekel da je to najboljše, pač ni se mi dalo tam stat in jim povedat XYZ specifikacij ob tem pa še razložit zakaj je to pomembno oz. kaj to sploh je in kje jim koristi.
Prodajalci itak vemo kako se stranke znebit oz. jo pridobit. Je pa tudi odvisno od delodajalca kolko mu taki prodajalci pomenijo.


Jezst itaq moram vedno poneumit specifikacije na regular Joe nivo, ker folk itaq ne zastopi kaj mu pomaga 100Hz al pa LED osvetlitev al pa ne vem kakšne druge funkcije. Vsi vejo da je fajn in da TV to mora imet pod nujno, nimajo pa pojma kaj jim to sploh pomeni. Ponavad je to pri folku, ki pride z idejo vzet najbolj cheap zadevo pol pa jim moraš razložit kaj dobijo zraven če pristavijo še kakšen evro več.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Dr_Piškot ::

Škoda je to, da ljudje delajo zaradi denarja ne zato ker bi radi to delali, to se hitro opazi kdo je kdo.

Če povem samo mojo izkušnjo iz prakse za delo v športni trgovini: Ker si delkica za vse nisem imel ravno čas se preveč podobno potapljat v infomacije vendar sem vsako minuto izkoritil za to. Ko pa sem videl, da je preveč izdelov za bi o vseh vedel kaj in kako (prekratka praksa) sem rekel, da bom prevzel športno obutev in tako sem ves namenil študiranju obutve.

In če se vrnemo nazaj na tehnične trgovine nisem še videl prodajalca v BBju recimo ki bi v času skoraj prazne trgovine bral kataloge in se izobraževal ampak večino cajta namenijo za pogovor med kolegi.

D3m ::

In če se vrnemo nazaj na tehnične trgovine nisem še videl prodajalca v BBju recimo ki bi v času skoraj prazne trgovine bral kataloge in se izobraževal ampak večino cajta namenijo za pogovor med kolegi.


Pa saj se izobražujejo. Gruntajo kaj bo čez mesec ali dva novega na trgu.
|HP EliteBook|R5 6650U|

thramos ::

jype je izjavil:

Ali pa za plačo njegovega zaposlenega?


Vsekakor!

Ob nakupu tehnične robe je vsekakor čas za razmislek o solidarnosti. Dobrodelnosti.

Pravzaprav nekateri ne kupujejo ker bi potrebovali, ampak zato, da imajo ljudje okoli njih službe. In avtomobile. Nekateri jahte.

gruntfürmich ::

Invictus je izjavil:

Danes je tako problem da vsi samo posredujejo pri prodaji robe. Nihče je nima na zalogi.

Sem hotel kupit 16 GB kit za laptop v Sloveniji. Vsi mi pravijo, ga lahko naročimo. To ga lahko tudi sam. Noben ni imel zadeve na zalogi. Da bi prišel, vgradil, plačal in šel. Da ne govorim o nenormalni ceni 160 EUR za kit.

Na koncu sem ga naročil v Nemčiji in ga dobil v enem tednu. ZA 60 EUR.

Ti mali trgovci pa kar mislijo da naredijo eno spletno trgovino, in si čačkajo muda. Treba je tudi kaj delat. A ni stranka kralj?


točno tako izkušnjo imam jst. naročim nekaj ki piše na zalogi; seveda ni. v drugi trgovini; ista zgodba.
skratka naj ta distributer zaposli 10 tržnikov, ne pa da distribuira 10 različnim spletnim trgovinam, ki prodajajo tisto robo ki jo ima on na zalogi...
drugače pa ja, za trgovinsko dejavnost mi resnično dol visi kdo pobere maržo, ali tujec ali slovenec; ker trgovina je eno samo nebodigatreba sranje...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

jype ::

thramos> Pravzaprav nekateri ne kupujejo ker bi potrebovali

To vsekakor drži. Tehnične igračke ne kupimo zaradi potrebe, ampak ker si jo lahko privoščimo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Napačna cena (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8015390 (8131) stb

BigBang (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12319952 (15599) dzinks63
»

Slovenski trgovci ter tujina (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19541262 (37586) s51as
»

Podjetniška ideja: Profesionalni nakupovalci (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9816518 (13834) fosil

Več podobnih tem