Forum » Loža » Dead or Stuck Pixel na novem monitorju
Dead or Stuck Pixel na novem monitorju
shadeX ::
Danes dobim monitor ki sem ga kupil iz slovenske spletne trgovine. Kadar sem ga vklopil sem ugotovil da ima defekten pixel. Ne morem natančno reči ali je mrtev ali pa samo "stuck" (slednjega naj bi se dalo popraviti). Ugotovil sem naslednje:
Pixel je na:
- Črni podlagi zelen
- Beli podlagi zelen
- Rdeči podlagi zelen
- Zeleni podlagi: Črn
- Modri podlagi: Ni viden oz. zelo zelo svetlo plav oz. mogoče zelen?
Kaj bi vi rekli. Je to stuck ali dead pixel? In kaj mi svetujete. Ali reskiram 5€+ za poštnino in vrnem monitor nazaj (pogodba na daljavo), ali monitor obdržim? Sedaj me tisti pixel kar moti glede na to da sem za monitor dal 150€ in vem da ni z njim vse vredu.
Ali so mrtvi oz. stuck pixli povod za naslednje mrtve pixle?
Pixel je na:
- Črni podlagi zelen
- Beli podlagi zelen
- Rdeči podlagi zelen
- Zeleni podlagi: Črn
- Modri podlagi: Ni viden oz. zelo zelo svetlo plav oz. mogoče zelen?
Kaj bi vi rekli. Je to stuck ali dead pixel? In kaj mi svetujete. Ali reskiram 5€+ za poštnino in vrnem monitor nazaj (pogodba na daljavo), ali monitor obdržim? Sedaj me tisti pixel kar moti glede na to da sem za monitor dal 150€ in vem da ni z njim vse vredu.
Ali so mrtvi oz. stuck pixli povod za naslednje mrtve pixle?
dottor ::
Meni se je na monitorju pojavu podoben pixel (na črni podlagi je moder) malo po preteku garancije. Znam pokazat kje je ampak me ne moti ker je v spodnjem levem kotu, pa še to more bit poseben temen odtenek sive (skorja črna) da se prižge moder). Imam pa monitor že n e6 let pa se ni razšitlo naprej.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Janac ::
Danes dobim monitor ki sem ga kupil iz slovenske spletne trgovine. Kadar sem ga vklopil sem ugotovil da ima defekten pixel. Ne morem natančno reči ali je mrtev ali pa samo "stuck" (slednjega naj bi se dalo popraviti). Ugotovil sem naslednje:
Pixel je na:
- Črni podlagi zelen
- Beli podlagi zelen
- Rdeči podlagi zelen
- Zeleni podlagi: Črn
- Modri podlagi: Ni viden oz. zelo zelo svetlo plav oz. mogoče zelen?
Kaj bi vi rekli. Je to stuck ali dead pixel? In kaj mi svetujete. Ali reskiram 5€+ za poštnino in vrnem monitor nazaj (pogodba na daljavo), ali monitor obdržim? Sedaj me tisti pixel kar moti glede na to da sem za monitor dal 150€ in vem da ni z njim vse vredu.
Ali so mrtvi oz. stuck pixli povod za naslednje mrtve pixle?
Odvisno od tvojih pričakovanj...in zakaj sploh rabiš monitor. Če si kupil kakega Della ter imaš z njim namen obdelovati fotografije, grafično oblikovati ga seveda pošlji nazaj ane.
Če je pa neko jajce za 100Eur, ga bo uporabljal nekdo v pisarni pa ni potrebe...če se razširi maš tako dve(tri?) leta časa.
gslo ::
rekel bi, da je stuck pixel. menjaj takoj. ko ti bo poteke 1-mesečni rok, te napake ne pokrije več niti garancija.
mrtvi oz. stuck pixli niso povod za nadaljne širjenje, je pa vsak primer zase. jaz imam 1 stuck pixel že leta. bi pa zamenjal, če bi opazil dovolj zgodaj. če plačaš za izdelek polno ceno, pričakuješ, da bo deloval tako kot se spodobi. na žalost pri slovenskih trgovcih opažam, da naprave z defektnimi zasloni zelo radi podtikajo naprej, dokler nekdo ne vzame in zamudi vse roke za "no questions asked" vračilo.
stuck pixel so v nekaterih primerih da še obuditi k življenju, dead pixel pa je "dead for good".
mrtvi oz. stuck pixli niso povod za nadaljne širjenje, je pa vsak primer zase. jaz imam 1 stuck pixel že leta. bi pa zamenjal, če bi opazil dovolj zgodaj. če plačaš za izdelek polno ceno, pričakuješ, da bo deloval tako kot se spodobi. na žalost pri slovenskih trgovcih opažam, da naprave z defektnimi zasloni zelo radi podtikajo naprej, dokler nekdo ne vzame in zamudi vse roke za "no questions asked" vračilo.
stuck pixel so v nekaterih primerih da še obuditi k življenju, dead pixel pa je "dead for good".
shadeX ::
@gslo
Kje imaš ti defekten pixel? Kje bolj na sredini kjer vedno gledaš, ali blizu kakšnega kota?
Mene tisti pixel ne moti ker ga ne vidim ko gledam ker se nahaja čisto zgoraj malo bolj desno od sredine. Ampak moti me predvsem zato ker vem da ekran ni tak kot mora biti.
Sicer pa kot si omenil - garancija ti tega pixla ne bo popravila, ker nisi upravičen do garancije zaradi enega defektnega pixla. Jih mora biti najmanj "n" število.
Edina možnost je da vrnem ekran , da odstopim od pogodbe sklenjene na daljavo.
Kje imaš ti defekten pixel? Kje bolj na sredini kjer vedno gledaš, ali blizu kakšnega kota?
Mene tisti pixel ne moti ker ga ne vidim ko gledam ker se nahaja čisto zgoraj malo bolj desno od sredine. Ampak moti me predvsem zato ker vem da ekran ni tak kot mora biti.
Sicer pa kot si omenil - garancija ti tega pixla ne bo popravila, ker nisi upravičen do garancije zaradi enega defektnega pixla. Jih mora biti najmanj "n" število.
Edina možnost je da vrnem ekran , da odstopim od pogodbe sklenjene na daljavo.
RejZoR ::
A mrtve/svetle piksle lahko uveljavljaš pod stvarno napako, če so prisotni že ob nakupu?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
MIHAc27 ::
Mislim da jih more biti 7, ne samo 1 ali 2 da uveljavljaš stvarno napako...
Ampak ker je Shadex kupoval preko spleta ima itak pravico vrnit izdelek brez kakih vprašanj prodajalca (mislim da 14 dni?).
Obstaja tud en programček PixelRepairer pa še par podobnih, ki lahko odpravijo stuck pixel. Po mojih izkušnjah so pomagali bolj ali manj samo začasno.
Opcija je še da pixel 'masiraš' ampak na novem monitorju jaz tega ne bi počel, da ne pride do kake poškodbe.
Ampak ker je Shadex kupoval preko spleta ima itak pravico vrnit izdelek brez kakih vprašanj prodajalca (mislim da 14 dni?).
Obstaja tud en programček PixelRepairer pa še par podobnih, ki lahko odpravijo stuck pixel. Po mojih izkušnjah so pomagali bolj ali manj samo začasno.
Opcija je še da pixel 'masiraš' ampak na novem monitorju jaz tega ne bi počel, da ne pride do kake poškodbe.
shadeX ::
Ma najbrž ga sploh ne bom vračal. Opazil sem da ga sploh ne vidim ker je itak izven vidnega polja. Me pa seveda moti to ker nisem dobil brezhibne naprave za denar ki sem ga dal.
Dr_M ::
na žalost pri slovenskih trgovcih opažam, da naprave z defektnimi zasloni zelo radi podtikajo naprej, dokler nekdo ne vzame in zamudi vse roke za "no questions asked" vračilo.
Skrajno neumen komentar in popolnoma nepotreben. Monitorji se delijo v razrede, kar je razvidno iz linka v postu pred mojim, in tej razredi definirajo, kdaj je monitor defekten in v kaksnem primeru si upravicen do menjave. 150e ni noben denar za monitor, ce bi pa dal nekajkrat vecji znesek, pa bi ti proizcajalec garantiral monitor brez okvarjenih pixlov. Upam, da si dovolj inteligenten, da ti je jasno, da za monitor za 150e ne morejo veljat enaki pogoji, kot za 1000e monitor.
Seveda ga lahko se vedno menja, v roku, ki ga doloca zakon o nakupu na daljavo, ampak a zdej bo menju monitorje, dokler ne bo eden brez okvarjenih pixlov, kaj bodo pa z odprtimi skatlami naredil? Podtaknil naprej?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
shadeX ::
Hmmm...
Se pravi moram za monitor zapraviti 1000€ da ga bom dobil brezhibnega? Se pravi so nekako "zanalašč" oz. zaradi njihove malomarnosti ker je monitor samo 150€ v firmi spustili tak monitor naprej?
Najbrž ne bi rekel. Proizvajalec mora garantirati brezhiben izdelek neglede koliko je vrednost le tega.
Se pravi če kupim cliota lahko gumb za klimo ne bo delal (ampak vozil se bom pa še lahko), če pa kupim Audija mora pa vse delat?
150e ni noben denar za monitor, ce bi pa dal nekajkrat vecji znesek, pa bi ti proizcajalec garantiral monitor brez okvarjenih pixlov.
ce bi pa dal nekajkrat vecji znesek, pa bi ti proizcajalec garantiral monitor brez okvarjenih pixlov
Se pravi moram za monitor zapraviti 1000€ da ga bom dobil brezhibnega? Se pravi so nekako "zanalašč" oz. zaradi njihove malomarnosti ker je monitor samo 150€ v firmi spustili tak monitor naprej?
Najbrž ne bi rekel. Proizvajalec mora garantirati brezhiben izdelek neglede koliko je vrednost le tega.
Se pravi če kupim cliota lahko gumb za klimo ne bo delal (ampak vozil se bom pa še lahko), če pa kupim Audija mora pa vse delat?
Dr_M ::
Kaksna malomarnost? Kaj bluzis? Razrede o pixlih imas lepo definirane, raje si to preberi, predno se kaksno neumnost streses. In ja, cena ima velik upliv na garancijo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
gddr85 ::
najbrž je pri teh miljonih lcd panelih k jih ven vržejo težko, da bi bli vsi top (tud odvisno od matrike) in tisti, ki so dražji se jih bolj pregleda oz. izdelava stane več, da so na konc brezhibni
king67 ::
LG ima 72 urno 'No dead pixel' garancijo. Torej, če imaš LG monitor, lahko reklamiraš.
lp,
king67
lp,
king67
RejZoR ::
Jezst sem prvega LCD-ja leta in leta nazaj v Big Bangu stestiral na mestu. So mi fantje tam izbranega odprli, priklopili na njihov računalnik, pol pa smo prek screensaverja ekranu pofutrali BMP sliko s čisto rdečo, zeleno in modro, pol pa še črno in belo. Ko nisem videl nobene izstopajoče pike sem ga vzel. In služil mi je ene 6 let dokler ga nisem pred pol leta prodal naprej, še vedno brez vsakega defektnega piksla.
Toleriram marsikaj, ampak kakršnekoli oblike defektnega piksla že ob nakupu pa nikakor. Če se zgodi kasneje, jebi ga, da pa bi že pri novem moral gledat jeben piksel nekje na ekranu bi pa znorel.
Toleriram marsikaj, ampak kakršnekoli oblike defektnega piksla že ob nakupu pa nikakor. Če se zgodi kasneje, jebi ga, da pa bi že pri novem moral gledat jeben piksel nekje na ekranu bi pa znorel.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
gslo ::
na žalost pri slovenskih trgovcih opažam, da naprave z defektnimi zasloni zelo radi podtikajo naprej, dokler nekdo ne vzame in zamudi vse roke za "no questions asked" vračilo.
Skrajno neumen komentar in popolnoma nepotreben. Monitorji se delijo v razrede, kar je razvidno iz linka v postu pred mojim, in tej razredi definirajo, kdaj je monitor defekten in v kaksnem primeru si upravicen do menjave. 150e ni noben denar za monitor, ce bi pa dal nekajkrat vecji znesek, pa bi ti proizcajalec garantiral monitor brez okvarjenih pixlov. Upam, da si dovolj inteligenten, da ti je jasno, da za monitor za 150e ne morejo veljat enaki pogoji, kot za 1000e monitor.
Seveda ga lahko se vedno menja, v roku, ki ga doloca zakon o nakupu na daljavo, ampak a zdej bo menju monitorje, dokler ne bo eden brez okvarjenih pixlov, kaj bodo pa z odprtimi skatlami naredil? Podtaknil naprej?
haha, na daleč se ti vidi, da delaš v takem poslu in da z veseljem prvemu fotru, ki mimo pride, porineš "un lcd z belo pikco" naprej, sej on ne bo opazu. zato pa zdej vso fršterkerijo v trgovin pržgemo, da se kekci kot si ti ne počutijo preveč "clever", ko poračunajo na blagajni.
vsi vemo kakšni so garancijski roki in razredi monitorjev, kar pa ti ne daje nobene pravice, da tle folku, ki kupuje nove monitorje za 150e vpiješ, da se nimajo kej pritoževat, ker si jim ti podtaknu defektnega.
RejZoR ::
Stvarna napaka. Slednjo imaš pravico uveljavljat, ker nov monitor z mrvim pikslom pač ni pričakovana kvaliteta. In pri tej ne velja noben X pikslov, ki jih podajajo proizvajalci kot omejitve. Če kupiš novo, pričakuješ, da bo brezhibno, ne da moraš že od prvega dneva gledat butast piksel, ki žari kjer ni treba.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
koyotee ::
Ne, zal pri lcdjih ni tako.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
RejZoR ::
Če men sred ekrana sveti bel piksel, pa magari samo en, to ne odgovarja lastnostim (ki so ekran brez vsakega defekta). Razen če imaš kakšen pravni primer oz zakonsko podlago za točno ta specifičen primer, ki bi mi onemogočal to pravico. Koneckoncev se stvarna napaka ne uveljavlja nujno pod standardi in okviri pod katerimi proizvajalec smatra kot brezhibno. Recimo tovarniška praska na izdelku bi pri proizvajalcu vedno šla čez kot brezhiben izdelek, ker zvočnik s prasko še vedno dela po vseh normativih proizvajalca. Ampak bi si tak izdelek želel imet? Verjetno ne ane?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
RejZoR ::
To velja za garancijske pogoje, ne stvarno napako. Razlika!
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
hojnikb ::
Kaj pa če imaš recimo modre vertikalne linije pri solid barvi ene bolj modre od druge, nekako takole ???
je to zrelo za garancijo ?
To se mi dogaja že od kar imam display (display je sicer en IPS aoc) in sem enkrat že pisal na servis, pa nič odgovora... tole mi deluje k manufacture defekt...
Pa še ena zanimiva opazka; če nastavim na 50Hz, je stvar precej manj očitna, a še vedno vidna...
je to zrelo za garancijo ?
To se mi dogaja že od kar imam display (display je sicer en IPS aoc) in sem enkrat že pisal na servis, pa nič odgovora... tole mi deluje k manufacture defekt...
Pa še ena zanimiva opazka; če nastavim na 50Hz, je stvar precej manj očitna, a še vedno vidna...
#brezpodpisa
galu ::
@rejzor
Torej lahko tudi katerikoli monitor, ki nima 0% odstopanja od sRGB barvnega prostora (oz. katerekoli lastnosti), bp vrneš - torej, vsakega. Fajn, nisem vedel, da mamo tako consumer-friendly zakone.
Torej lahko tudi katerikoli monitor, ki nima 0% odstopanja od sRGB barvnega prostora (oz. katerekoli lastnosti), bp vrneš - torej, vsakega. Fajn, nisem vedel, da mamo tako consumer-friendly zakone.
Tako to gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: galu ()
RejZoR ::
Odstopanje RGB spektra opazi 1 od 100 ljudi, pa še to samo zato ker bojo imel v lasti kalibrator, ki jim bo to pokazal, mrtvi ali svetli piksel pa ti bo zgrešil samo nekdo, ki je skoraj slep. Razlika, se ti ne zdi?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
galu ::
Seveda je razlika, ampak princip je popolnoma enak - odstopanje od "pričakovane/želene/preoptimistične(?)" kvalitete - in na tem principu temelji tvoj argument.
Za takšne primere (mrtev pixel) je IMO primernejši 15-dnevni rok vračila izdelka (oz. če je kupljen v fizični trgovini, ga sprobaš - če ti ne pustijo, rečeš adijo). Moje laično mnenje je, da to pač ni stvarna napaka (tvoje laično mnenje pa je pač nasprotno)... Bi pa bil zelo vesel, če me kdo s kakim uradnim, objektivnim, virom popravi.
Za takšne primere (mrtev pixel) je IMO primernejši 15-dnevni rok vračila izdelka (oz. če je kupljen v fizični trgovini, ga sprobaš - če ti ne pustijo, rečeš adijo). Moje laično mnenje je, da to pač ni stvarna napaka (tvoje laično mnenje pa je pač nasprotno)... Bi pa bil zelo vesel, če me kdo s kakim uradnim, objektivnim, virom popravi.
Tako to gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: galu ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | bela pikica na novem monitrju?Oddelek: Pomoč in nasveti | 1950 (1368) | Mare2 |
» | Mrtev piksel na zaslonu novega prenosnika (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 12538 (10641) | coffeetime12 |
» | mrtvi pixliOddelek: Pomoč in nasveti | 8205 (7165) | Pyr0Beast |
» | POmoč (dead pixel) (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 5967 (5026) | Izi |
» | Comtron ne da reklamacije na en mrtvi pikselOddelek: Loža | 4388 (2862) | kuglvinkl |