» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
13 / 37
»»

Dami ::

Katera dva pa imaš? T16000m?
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Netrunner ::

Mene tudi mika joystick, čeprav nevem če bi šel dual varjanto. Po moje en T16000 se kar dobro obnese... no čeprav za levo roko tudi nekaj rabiš :)

Jaz sem bil dokaj uspešen miš + gamepad.

BigWhale ::

Kako hudica pa hkrati uporabljas mis in gamepad!? A mas tri roke? :>

Za tak sim se uporablja kak HOTAS sistem. Vse drugo je cist subpar.

Tribal ::

Enga mam T16000m in čakam še drugega, trenutno je drugi Logitech 2.4 freedom (mal je bedn ampak za silo je). In ne single joystick niti približno ni vredu. Z enim joystickom ne pridem do 3jega vala v swarmu :D

Za levo roko T16000m je zakon, za desno ga je pa treba malo modificirati. Fedr je treba z vezicami malo skp stisnt. Drugače je preveč "pokončn" in premalo "mlahav". Modifikacija vzame 5 min. Vsi hvalijo tele joysticke in ja je dobr dokler ne pritiskaš gumbov na podnožju, meni so trdi in komaj pritiskam z levo roko, sama palica je pa top za ta denar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tribal ()

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Kako hudica pa hkrati uporabljas mis in gamepad!? A mas tri roke? :>


V desni roki imaš miš, v levi pa držiš levo stran kontrolerja. Na dosegu prstov leve roke imaš levi stick na kontrolerju ter 4 smerne gumbe poleg ter s kazalcom imaš še 2 tipki ki se nahajata na sprednji strani. Govorim za xbox 360 kontroler.

Kontrola letenja je precej dobra v primerjavi miš + tipkovnica. Sliši se čudno vendar ni slaba kombinacija če nimaš drugega.

Dami ::

BigWhale je izjavil:

Za tak sim se uporablja kak HOTAS sistem. Vse drugo je cist subpar.

Hotas rabi še pedala za 6dof. Razn če na throtlu ponucaš kak gumb/analog joystick. Z dvema T16000m si pa pokrit.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

BigWhale ::

Jest imam X-65F od Saiteka, namest pedal je stick twist, za 'up/down' thrusterje mam pa en gumb na throttlu. Pedala bi sicer prisla prav, samo za tolk k igram je bil se joystick neupravicena investicija. :D

Sicer ga za SC se nisem skonfiguriral, v Elite pa lahko letim brez tipkovnice. Nimam pa se planetary rover konfiguracije. Enostavno ni casa za vse. :/

Hm, kako pa z dvema navadnima joystickoma throttle reguliras? A ima ta stick se dodaten throttle?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Tribal ::

Throttle reguliraš kot ti paše, jaz ga imam bindan na throttle slider. Thtottle porabljam samo v PU ko letim dalj časa naravnost do missije. Za dogfight uporabljam strafe forward in back, namesto throttle, na levi roki joystick naprej in nazaj.

Truga ::



Samo se 25 miljonov!

BigWhale ::

Tribal je izjavil:

Throttle reguliraš kot ti paše, jaz ga imam bindan na throttle slider.


Implikacija je bila, da je velika vecina joystickov taksnih, da ne morjo it v 'free floating' mode in da se vedno vrnejo v izhodno pozicijo. Ce imas HOTAS je throttle pac tak kot je, ce imas na levi standard joystick potem je pac throttle treba nekam drugam zvezat.

Berserker ::

Truga je izjavil:



Samo se 25 miljonov!


A bi lahko navedel vire za vse trditve na prejšni strani?

Truga ::

Jaz tem virom zaupam, ker so zdaj ze veckrat zapored pravilno in tocno napovedali precej specificne. Reci, ki niso javno znane. Sprva nisem verjel, da so zadeve lahko tako slabe, ampak po veckratnem direknem trofu jih ne ignoriram vec.

Ampak, viri so in bojo ostali anonimni. Saj razumes, v igracarstvu je tko da ce javno kej narobe reces te noben vec ne zaposli, ker prakticno vsi veliki delajo kozlarije.

Netrunner ::

sesobebo ::

iz kje pa ti dobivas svoje informacije od SCju? {:

Netrunner ::

sesobebo je izjavil:

iz kje pa ti dobivas svoje informacije od SCju? {:


Iz interenta.

Netrunner ::

Ločiti moraš tiste ki jemljejo informacije z rezervo in fanatike ki veselo potencirajo nekaj kar so iz neznanega vira nekaj prebrali in so prilepili nek text iz kao uradnega emaila med kao nezadovoljnimi delavci v CIG ipd ...

Pa četudi so viri točni in ima večinoma prav, to še ni razlog za spamanje.

sesobebo ::

ljudi mi ni treba locevati na kupcke, ker za samo kakovost informacije -- ce je naveden vir -- niso pomembni.


vsekakor je pa treba presejat informacije -- nekako takole:

potenciranje != dobesedno pejstanje citata
potenciranje == dobesednemu pejstanju citatov reci potenciranje

Netrunner ::

Kakorkoli obrneš vsi tisti ki aktivno delajo na temu, da neko zadevo prikažejo v slabi luči neglede na to kaj in koliko je res si ne zaslužijo spoštovanja in so za moje pojme nevredostojne osebe, katerim ni za zaupat.

Truga ::

Hitler did nothing wrong!

BigWhale ::

Netrunner je izjavil:

Kakorkoli obrneš vsi tisti ki aktivno delajo na temu, da neko zadevo prikažejo v slabi luči neglede na to kaj in koliko je res si ne zaslužijo spoštovanja in so za moje pojme nevredostojne osebe, katerim ni za zaupat.


Kaj pa tisti, ki Robertsa zagovarjajo na vse pretege in so mnenja, da je vse dandy? :)

Netrunner ::

BigWhale je izjavil:

Kaj pa tisti, ki Robertsa zagovarjajo na vse pretege in so mnenja, da je vse dandy? :)


Podobna pašta, samo da je na drugi strani. Vsak ki fanatično zagovarja CIG in CR ne more imet vseh kolesc v glavi in je podoben onemu ki kritizira vse povprek.

Netrunner ::



Vsekakor pohvale vredno. Upam samo, da ko pride ven ne bo kot je bilo v "No man's sky" :D

Ghenghiz ::

Zgleda zelo lepo. Vrata vidim, da so sicer se zmeraj problematicna, pa za AI upam, da v koncnem izdelku ne bo izsolan pri stormtrooperjih.
Nisem tudi vedel, da bo spice melange surovina v SC.
Me zanima, na kaksni masini so to laufal, da dela tako gladko. Sem nedavno bral na redditu nemalo pritozb, kako ljudje s super specsi ne stisnejo vec kot 20FPS ven...

kimikaze ::

Igra singleplayer in lokalno deluje normalno, kakor hitro pa pride medkotinentalno online igranje pa seveda dobimo teh 20-30 fps neglede kakšen hardware imaš. Torej je problem v optimizaciji online kode in nima nobene veze z strojno opremo uporabnika. Sicer pa zaenkrat še čakamo, kako bo igra delovala, ko bo vse skupaj online in dokler ne bo nove online kode, tega verjetno ne bomo doživeli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kimikaze ()

Netrunner ::

Ja pretok podatkov v online načinu je problematičen. Arena commander deluje super, PU pa je bolj žalost. Bomo videli kako se bo kaj obnesel starmarine.

Drugače pa tisti črv je super, vendar je preveč copy paste iz DUNE. Raje bi se izmislili kaj svojega. Tisti sandstorm tudi zgeda fantastično, ampak se expresno hitro konča :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

kimikaze ::

Smo pa lahko sedaj dobili tapravi občutek za kako veliko igralno površino gre. Igra bi lahko bila zanima z več kot dovolj dogajanja in igralne površine že samo z dvema tremi planeti.

BigWhale ::

Oh, jebemti level of detail. Men se torbe z opremo za sport se v RL ne ljubi skoz prenasati okrog in jo mam vedno v avtu. Zdej bom pa to moral se v game-u pocet? :>

Netrunner ::

@kimikaze => V bistvu en sistem bi bil več kot dovolj :)
@BigWhale => V SC boš imel opremo v ladji, roverju ali dragonfly-u :) Vzameš sabo samo tisto kar potrebuješ. Lahko pa plačaš koga da ti bo nosil okoli in boš s tem pripomogel k zmanjšanju brezposelnosti med ostalimi igralci.

Berserker ::

BigWhale je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Kakorkoli obrneš vsi tisti ki aktivno delajo na temu, da neko zadevo prikažejo v slabi luči neglede na to kaj in koliko je res si ne zaslužijo spoštovanja in so za moje pojme nevredostojne osebe, katerim ni za zaupat.


Kaj pa tisti, ki Robertsa zagovarjajo na vse pretege in so mnenja, da je vse dandy? :)


Noben si ne dela utvar, da je zadeva popolna, ampak sem sit anonimnega shitpostanja folka ki goji osebne zamere do špila, sicer pa zadnjih nekaj strani beremo zgolj kritike.

Netrunner ::

@Berserker => Anonimnost na forumih jih dela pogumne, saj če bi ta tema potekala v živo v kakšnem prostoru verjemi, da vsi troli si ne bi drznili niti skozi okno gledati, kaj šele da bi se udeležili pogovora in si upali trditi svoje. Tukaj na forumu pa veselo pametujejo ker drugega itak ne znajo.

Netrunner ::

Pa da ne bomo spet smetili samo o troll temah.

Video na citizencon predstavitvi prikazuje kako constelation pristane in nato pot nadaljuje z roverjem do beacon-a. Prvo kar sem se vprašal (in po SC forumih vidim da nisem edini) je to, da zakaj ni enostavno kar z ladjo šel do tja? Na pesku vsekakor ni varno pristati, vendar kje v okolici je sigurno kakšna velika trdna površina.

"Realno" gledano, če prideš s constelation-om nisi sam, ampak imaš vsaj 2-3 kolege poleg. V bistvu eden bi lahko pripeljal do beacona in lebdel kake pol metra nad tlemi in ostali bi skočili ven pogledat zakaj se gre. Pa tudi support iz zraka bi hitro počistil morebitne pirate na tleh. Tisti sandstorm ne bi smel povzročati težav, saj enostavno se dvigneš in počakaš da mine, mes pa še črva počiš :D .

Me prav zanima kakšno mehaniko bodo vključili v igro, da bo razlog za uporabo roverja.

kimikaze ::

Tukaj pač gre za prikaz planeta in njegove obširnosti in raznolikosti. To je najlepše prikazati, tako da pač potuješ do cilja in tako najbolje dojameš za kako obširno zadevo gre Seveda so s tem hoteli prikazati tudi čimveč dela, ki so ga developerji opravili, od tekstur do zvoka, vremena, nepredvidljivih/predvidljivih nevarnih situacij, "prebivalcev" planeta, itd.

Netrunner ::

Ja to že, vendar se v CIG razmišlja o temu kako bi spodbudili uporabo zemeljskih vozil oz. kako bi preprečili da ne bi vsi samo letali okoli.

Se moram kaj logirat v Elite Dangerous, da vidim kako so kaj pokoristili tista vozila tam.

Dami ::

Sem pričakoval, da bodo pokazali kaj več novosti, kakor slideshowe. PG v2 je sicer nice, vendar premalo napram gamescon gameplay demotu. Tako ali tako sem vedel, da sq42 in 3.0 ne bo letos pod nobenim pogojem. Me pa začenja skrbet, da bete ne bomo videli pred 2019. Zamerit jim nimam kaj, jezn sn pa sam nase, da sem ostal budn in gledal ta zeh do pol štirih zjutraj namest da bi spal...
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::

Pa mamo spet retcon. Chris roberts je na kameri povedal da se je SC development zacel 2013, SQ42 pa 2014. Hmmmm. Leta 2012 pa je govoril da so v razvoju ze od 2011.

Med kickstarterjem:
We're already one year in - another two years puts us at 3 total which is ideal. Any more and things would begin to get stale.


Kaj je zdaj? A se spet mal zmisljujejo? Da ne bo na koncu res za vse kriv derek smart cult, gooni, trolli, samo lider ki je zapravil 125m in dostavil skropucalo ne :D

kimikaze ::

@Trolljegeren> Tudi to ja, sami vedno povdarjajo, da gre za balancig act in kompromise.

BigWhale ::

Kolesa roverja so k iz leta 1998. :)

Smesno je to, da se sele zdaj, ko imajo roverje ze narejene, sprasujejo za kaj bi jih uporabili in kako bi jih naredili uporabne.

Netrunner ::

Saj načeloma so uporabni, bolj je to, da dajo nek razlog zakaj uporabiti roverja namesto npr. freelancerja. Sklapam, da bo ladjo v zraku lažje odkrit in z AA sklestit dol. Rover lahko načeloma uporabi teren za kritje tako, da se ga težje odkrije in mu s tem omogoča da se bolj približa tarči.

Bomo videli kaj bo iz tega. Mogoče bo atmosfera zahtevala preveč goriva da bi bilo smiselno leteti sem pa tja in bo uporaba roverja bolj ekonomična.

BigWhale ::

IMO je to en zlo velik kup nepotrebnih detajlov in neke navidnezne kompleksnosti, ki naj bi dala vec globine. Upam, da ne bo to neki kar bo na konc totaln pain.

Netrunner ::

CR zna komplicirat ja. Tudi jaz se bojim, da bo pri določenih zadevah šel preveč v detajle in s tem zasral gameplay.

Že sedaj je en kup nepotrebnih "immersion" zadev na ladjah kot je WC, tuš, masažna kad, kuhinja, ...

Truga ::

Squadron 42 slide: "Over 20 hours of performance capture". Mislim da bom moral pocasi tudi tistemu "60 miljonov za performance capture" verjet. Neverjetno, ampak ne nemogoce.

Jump points - Ne pred 4.0. 4.0? Kdaj bo to? Jasno na nobenem slajdu nobenih datumov.. Do takrat pa 1 sistem, od 100 ki jih naj bi bilo ob "launchu".

3.0 demo ima en kup ocitnih rezov. Scripted demo much? Mogoce celo pre-rendered? Nekje se je celo zaloopal. Pa FoV je tud ene 50? Bruh much? Chris na vse pretege vztraja da je zadeva live demo, honest! Pa Live in-editor action lol.
Frame rate kljub vsemu na momente zgleda totalno podn. In oni bojo totalno meli VR podporo v te igri.

Meanwhile, some people just never learn:

Se spomnemo ko je NMS kazal tiste nore videoje, igra je pa cist drugo? well...

Truga ::



Hello, lawsuit, my old friend

Berserker ::

FPS modul je res mal zmedeno narejen, AI ima stormtroopers efekt zadevanja.

Interakcija znotraj vozila dobro izgleda, zgleda da so prvi ki so kaj takšnega sploh napravili.

BigWhale ::

Truga je izjavil:



Hello, lawsuit, my old friend


Frank Herbert disapproves. :>

Evo, jest sem lihkar downloadal zadevo, da vidim ce je kej boljs kot poleti 2014 :>

Ghenghiz ::

BigWhale je izjavil:

Truga je izjavil:



Hello, lawsuit, my old friend


Frank Herbert disapproves. :>

Evo, jest sem lihkar downloadal zadevo, da vidim ce je kej boljs kot poleti 2014 :>


Nad tem kar Frank neodobrava se bo moral CIG postavit v vrsto za Briana in Kevina. Ce bodo v norih crobberts fantazijah nacarali na planete sANDtROUTS sem jaz prvi v vrsti, da da mokro roko v pesek :P

BigWhale ::

Evo, po vec kot dveh letih sem stvar spet sprobal. Nazadnje takrat, ko je prisel ven Arena Commander. Contenta je res vec kot ga je bilo. Moj hangar je bil iz neznanega razloga prazen, mogoce je to feature, pa nevem zanj. Celotna izkusnja je pa zlo sub-par. Sprehod do ladje, zehanje med cakanjem, da se airlock cycla (kar se zgodi precej prehitro, ce se ze gredo realizem). Tedious plezanje v ladjo in 'iskanje' sedeza.... Karakter se premika okrog tako okorno, da groza, skoki so hecni, nevem. Jaz bi to vse ven zmetal. :)

Netrunner ::

Hangar je prazen, ker si ga moraš sam opremit po želji z šaro če jo imaš. Določiš kje je z onimi modrimi krogci. Za prikazat ladjo moraš it na landing pad in poskat ustrezno velikost ter jo priklicat z uporabo mobiglasa. Na enak način tudi opremljaš ladjo.

Če pričakuješ neko veliko igralno izkušnjo pozabi. Port Olisar je namenjen predvsem testiranju, pa da se še malo zabavaš zraven.

Kar se ostalega tiče pa potrpi, saj nekoč bo boljše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Netrunner ::



Hitro razbiti šparovčke :D .... Škoda, da ni javni vpogled v statistiko prodanih ladij, ker me prav zanima koliko igralcev bo dalo več kot 800 € za Polaris-a.

Dami ::

BigWhale je izjavil:

Celotna izkusnja je pa zlo sub-par. Sprehod do ladje, zehanje med cakanjem, da se airlock cycla (kar se zgodi precej prehitro, ce se ze gredo realizem). Tedious plezanje v ladjo in 'iskanje' sedeza.... Karakter se premika okrog tako okorno, da groza, skoki so hecni, nevem. Jaz bi to vse ven zmetal. :)

Če zmečeš to ven, dobiš Call of duty. Zgleda si napačn špil kupil.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

Truga ::

Pa sej nisi resen no. SC se prodaja kot space sim, tvoj argument je pa da ce bi pobral ven tisti del ki se igra kot en slab call of duty, bi bil spil call of duty?
««
13 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13431134 (933) DJ-DUST
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
23142629 (2400) BigWhale
»

Everspace

Oddelek: Igre
152655 (799) Izi
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727153438 (117946) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2817895 (14562) Tr0n

Več podobnih tem