» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

1
...
24 25
26
27 28
...
34

#000 ::

M-Power je izjavil:

Že kaj bolj znan izid igre? 2018/19 ali 2020 ?


Nope. Jaz izida pred 2020 vsekakor ne pričakujem. Tudi za Squadron 42 dvomim da bo prej 2020.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000 ()

Berserker ::

2020 je že prepozno. Takrat se bo za celoten žanr izgubilo zanimanje.

M-Power ::

Pa tudi vprašanje če bo grafika takrat še dovolj dobra?

Berserker ::

Zakaj pa nebi bila? Kaj ti se kar čez noč odločiš da je nekaj dobro in nekaj ne?

M-Power ::

Saj nisem napisal, da ne bo napisal sem vprašanje če bo. Igro so začeli delati kdaj 2012 in če izide 2020 mogoče ne bo najbolj frišna grafika za tisti čas lahko pa pa bo. Za ta žanr bo pa vedno zanimanje.

BigWhale ::

Odvisno od napredka v grafiki. Vcasih smo videli novo generacijo graficnih kartic vsako leto, zdaj bo ze tretjic, da je trajalo dve leti za novo generacijo. Nvidia je izdala 900 serijo 2014, potem je sledila 10 serija 2016, serija 20 bo izsla sele drugo leto.

Naceloma pa ja, 2020 se bo verjetno zgodilo, da bo grafika v Star Citizenu zgolj povprecna.

#000 ::

Vse AAA igre se razvijajo par let oz. v času obdobja 2-3 generacij grafičnih. Me prav zanima kako lahko potem izdajo igro z grafiko najnovejše generacije? Kakorkoli, grafika ni niti tako ključen faktor (vsaj zame ne), če bo le vse ostalo narejeno kot je treba.

Če se ne motim bodo v kratkem izdali nove informacije za Squadron 42. Mogoče bodo kaj omenili kdaj bo izšlo ... čeprav po drugi strani pa bolje da so tiho ker ne zadenejo enega datuma kar se napovedi tiče :)

M-Power ::

Squadron 42: See Mark Hamill in Action in Star Citizen's Space Combat Spin-Off

M-Power ::

Here are the full PC minimum requirements for Squadron 42:

Field - Requirement
OS: Windows 7 (64bit) with Service Pack 1, Windows 8 (64bit), Windows 10 - Anniversary Update (64bit)
GPU: DirectX 11 Graphics Card with 2GB RAM (4GB strongly recommended)
CPU: Quad Core CPU
RAM: 16GB+
Drive: SSD strongly recommended

Truga ::

space combat spin-off? kje pa je ta space combat??

#000 ::

Tisti video je samo kratki teaser, mislim da nas čaka še en daljši trailer v kratkem in še kakšna dodatna informacija.

Govori se tudi o nekem novem tanku:


Očitno se bo nabor "ground" vozil povečal.

Truga ::


Truga ::

Christ Roberts je gledal Star Trek 4, in zdaj mamo tanke za kite. :D

#000 ::

V kratkem pričakujem še predstavitev kakšnih vodnih plovila in podmornic :)

#000 ::

Odprli testni 3.0 za vse, tako da tisti ki ne more čakati => klik

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000 ()

Truga ::

Kdaj bo ze stream danes? Za 24h slisim da so ga ze prelozili :D

#000 ::

Ja včeraj bi moral biti vendar so ga zaradi tehničnih težav preložili za 24 ur :)

Truga ::

Tribal ::

Torej mnenja po včerajšnjem vertical slice"u? Predvsem Truga?
Jaz osebno sem navdušen, mogoče edino premalo akcije za moj okus...

Truga ::

Nisem se gledal. Bom ko bo dolgcajt :D

Tribal ::

No comment

BigWhale ::

Od 'best realism ever' smo prisli do grmenja v vesolju, neslisnega lazenja okrog v EVA suit, odbojev svetlobe od ekranov v vesoljski ladji, uporabe injekcij skozi EVA suit in strazarjev, ki ne vidijo sovraznika, ki ima luc na sebi. :) Srckano.

Od gameplay-a pa povprecen FPS z zlo nerodnim interface-om za interakcijo s predmeti in dokaj soliden spacesim z nerodnim UIjem za navigacijo.

#000 ::

3.0 je tukaj

Jim je le uspelo :) Če je le igrabilno.

kimikaze ::

Squadron 42 z komentarji Robertsa in ostalih, kjer bolj podrobno razlagajo o trenutnem stanju igre. Tako lahko dobimo boljši občutek, kaj imajo namen še izboljšat, dodat oziroma optimizirat.

Truga ::

Mogoce bo clo nekaj iz tega, glej no glej. Kupim za $20 na steam salu :P

Tribal ::

Katastrofa 3.0 je live... V bistvu je to evocati build za vse, glede na to kako bugasto in lagasto je. Totalno sem razočaran.
Ne vem zakaj so to naredili, ampak zame je to totalni polom. Čeprav je alpha, je količina bugov in nedokončanosti totalen polom.
Glavne manjkajoče stvari:

1.Kakršen koli "persistence" v smislu, da se ne zbudiš vedno v port olisarju in seveda nimaš svoje ladje ker si se logoutal nekje drugje (postla v ladji ne deluje, razen če imaš ogromno srečo da prideš nazaj na isti server brez da bi se restartal, kar je nemogoče.
2.FPSi so med 15-20, s tem da vsake 10m ko se premakneš je fps drop. Že samo zaradi tega je neigralno, pa te fpsi niso samo na port olisarju, v levskiju je naprimer okoli 8-9. Tako da dogfight je nemogoč...
3.Povsod polno bugov, včeraj na hitro probal in je bil port olisar v ogromnem asteroidu smeh. Star map nisi mogel niti odpret, tako da je quantum travel odpadel. Logout, login drug server, vzamem drugo ladjo, ker prejšnjo je seveda bilo treba čakat na claim... vzletim odprem mapo hočem določiti quantum destination, bam ne moreš... Super logoutam in ugasnem igro. Dokler ne bo porihtano vsaj to da si zapomne igra kje si se logoutal in kaj si delal ne prižgem več, ker tole je polom... Alpha 2.5 je bil veliko bol igralen kot tole skropucalo...
4.Do misij sploh nisem prišel, ker se ne da igrati. Na PTUju sem imel pa zelo lušno izkušnjo ko sem delal na planetu black box recovery. Prinesem black box na ladjo, grem še malo raziskovati razbitino in PUF mission failed, nič jasno. Si rečem pač bug in raziskujem naprej, najdem cargo, hočem odnest na ladjo. OPA kje pa je, ja ni več. Enostavno ladja mi je izginla... In kaj naj naredim, brez ladje na planetu z omejeno količino kisika? Ja točno to logout... To je bilo v eni zadnjih verzij PTUja ki je sedaj kar live...

Toliko potenciala so imeli pa tako so nesposobni... Tole res nima več smisla.

#000 ::

Za vse so prazniki krivi :) Nevem kaj so silili z izdajo za praznike, ker bi raje počakali in v miru izdali takoj po novem letu. Jaz nisem kaj dosti testiral ker airlock se mi ni hotel odpreti :) Tipka enostavno mi ni dala opcije "open". Ponovno sem probal kasneje in mi je uspelo priti ven in celo odleteti do ene lune kjer sem sem s polno hitrostijo strmoglavil in preživel :) ... tako da sem še malo letel po planetu .. se parkrat zabil v tla in vedno preživel :) .. pa FPS je bil bolj ne kot ja, tako da sem kar ugasnil in bom počakal še kak mesec da porihtajo. Squadron 42 gameplaya pa še nisem utegnil pogledati, vendar kar berem je folk navdušen. Bomo videli :)

Tribal ::

Squadron 42, izgledalo je dokaj vredu, samo tudi za 3.0 je izgledalo vredu ko so kazali, resnica je pa vidimo kje... Mogoče bodo vsaj FPSi sprejemljivi v SQ42.

kimikaze ::

Zato pa se jaz ne dotaknem igre vsaj do uradne izdaje :) Skozi streame vidiš vse kar moraš vedeti, da pridobiš informacije o stanju igre. Zakaj bi si kvaril izkušnjo, če lahko to delajo drugi namesto mene in ki so za to morda tudi plačani :) Po eni strani je slabo, da so silili z izdajo, po drugi strani pa pa je dobro, da bodo čimprej pridobili dragocene podatke(čeprav na račun slabe volje ljudi), ki jih bodo morali upoštevati pri optimizaciji in morebitnem redizajnu kode.
Pri sq42 pa če verjamemo temu kar pravijo, da niso opravili še nobene resne optimizacije, ne bi smel biti prevelik problem izboljšati frejme v prihodnosti.

BigWhale ::

Ne razumem kaj mislis s tem, da skozi streame vidis kaksno je stanje igre in da bi ti igranje pokvarilo izkusnjo.

Na streamih vidis tisto kar drugi zelijo, da vidis. In potem zivis v prepricanju, da je vse ok. :D

#000 ::

@kimikaze => se strinjam s tabo. Za marsikoga bi bilo najbolje da zbriše vse dol in se ne dotakne več do uradnega izida.
@BigWhale => Odvisno kakšne streame gledaš. So streamerji ki realno prikažejo in podajo svoje kritike in mišljenje in ti ne mečejo peska v oči da je vse ok.

BigWhale ::

#000 je izjavil:

@BigWhale => Odvisno kakšne streame gledaš. So streamerji ki realno prikažejo in podajo svoje kritike in mišljenje in ti ne mečejo peska v oči da je vse ok.


Potem ti lastno igranje ne more nicesar pokvariti. :) Al vidis stream kjer vse dela 'perfektno'. Al pa gledas stream, kot ga je opisal Tribal, ce gledas tak stream je vseen, tud ce sam igras. Obcutil se bos podobno trapasto. :D

kimikaze ::

Babylon5 tako je, sicer pa trenutno ne rabiš niti iskati tistih ki prikažejo realno sliko, ker že oni ki so plačani ne morejo zakriti trenutno slabe igralnosti. Sicer pa bi moralo neko biti logično vsem, da pri ocenjevanju ne gledaš, streamerjev z najboljšimi hardware konfiguracijami in ki morda celo na CIG PR listi, kot je nekaj najbolj znanih SC streamerjev, ampak gledaš videje in streame navadnih uporabnikov z povprečnimi ali celo podpovprečnimi računalniki.

#000 ::

Mi je le uspelo pogledati ta slice od Squadrona 42 in vzdušje se mi zdi fenomenalno. CR ima žilico za take igre. Se pa vidi da je alpha, saj je kar nekaj glitchov opazit. Par zadev mi je sicer malo smešnih in sicer:

Idris je kul ladja in sprehod po njej ti da občutek veličine in neke velike križarke, vendar vsebuje samo dva lovca :) Pa nevem zakaj simulirajo vzlet kot da je letalonosilka na vodi. Lahko bi komot počasi poletel ven, brez stiskat gasa na polno :)

Polet v ono "nevihto" v asteroidu kjer delajo salvage ... ja vzdušje super, samo :) haha strele v vesolju in grmenje. Tukaj so šli malo preveč "fun over realism".

Med bojevanjem ko se na desnem zaslonu prokazuje oni jedi se enkrat pokaže tvoja slika :) WFT ? Selfie in space :)

Ko se bitka konča naredijo short quantum jump direkt skozi one smeti ?? Kaj Quantum Jump te naredi imunega na fizične predmete?? Saj realno gledano bi tisti skok bil suicide.

Heh in ja tisto z lučjo kot je že @BigWhale omenil je totalno mimo. Četudi če bi imel težavnostno stopenj nastavljeno na najlažje bi te tam morali opaziti :) Mogoče o tem kaj govorijo v onem videu s komentarji.

Drugače pa na splošno kul zadeva ni kaj. Kar tako naprej. Naj jo spolirajo in izdajo čimprej, da se bo folk lahko zamotu med čakanjem SC. Upam da bodo dali tudi kakšne stranske misije katere boš lahko večkrat preigraval, tako da ne bo samo kampanja. Nekaj v stilu arene commander, samo na lokacijah iz kampanje.

BigWhale ::

#000 je izjavil:

Pa nevem zakaj simulirajo vzlet kot da je letalonosilka na vodi. Lahko bi komot počasi poletel ven, brez stiskat gasa na polno :)


In tisto osebje v hangarju je naravnost smesno. Leta 3000 se zmeri rabis enga k kleci tam, da ti pokaze pot ven? :D

#000 ::

He he .. ja je kar malo mimo. Bi bilo ok, če bi bilo prostora za 20 lovcev ne pa samo dva :)

Saj je ok, da črpajo iz realnosti, da je bolj domače, vendar vseeno malo več futurizma bi moralo biti. No saj jim opravičim take "ideje" če bo le celota spolirana kot je treba.

Truga ::

Zdej sem pogledal cel tistle video (ne samo preskrolal cez), in nekako vidim da bom to kupu cez ene 10 let na steam salu za $5. Takrat bo mogoce obstajal pc ki to laufa na >40fps. Tipi majo reveal stream, pa se nonstop vidi kako framerate pada pod 20? ne me smejat.

kimikaze ::

Tudi jaz sem pogledal celotnega, s tem da nisem preskočil naslednjega dela :)

Od 4:39 naprej

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kimikaze ()

kimikaze ::

Nadaljna razlaga in videnje Robertsa o slabem performansu.
https://robertsspaceindustries.com/spec...

#000 ::

Video s komentarji se splača pogledati, saj marsikaj obrazložijo in pokomentirajo. Zanimivi so mi "point of interest" pri interakciji z drugimi člani posatke, saj se odzovejo na osnovi tvojega pogleda.

Omenili so tudi vzlet iz idrisa :) da rampa za vzlet ni potrebna ampak so jo dodali samo za boljši efekt ter da ni potreba po tolikih članih posadke v hangarju ampak bolje zgleda.

Kul mi je tudi opcija da lahko prekineš oz. sklopiš "cut scenes" in vse opazuješ iz tvojega zornega kota.

Omenjena je tudi nevihta v vesolju :)

Sem pa bral eno kritiko na spectrumu na katero nisem niti pomislil in sicer to, da Squadron 42 je v osnovi simulacija bojevanja z ladjami ipd, v tej predstavitvi pa je bilo preveč ground combata. Je malo mimo da z gladiusem prideš na planet in namesto da bi izvedel kak napad iz zraka pristaneš in se greš streljat po postaji. V bistvu z bojno ladjo opraviš samo en mimogrede boj, za vse ostalo tiu pa služi kot taxi :)

Kakorkoli, gre v pravo smer in močno upam da bo ta zadeva čimprej izšla.

Truga ::

Ah, jesus patch je ze skor okoli vogala pravte (meni spectrum ne dela...)

Tribal ::

Da malo updejtam glede alpha 3.0. Včeraj sem našel 2 urici časa za malo igranja. Po postu od kimikaze glede fpsov sem tudi našel rešitev za FPS drope (pagefile v windows sem nastavil da upravljajo windowsi sami) in moram reči, da sedaj zadeva laufa stabilno 17-25fps in se dejansko da igrati.
Quantum interdiction je zanimiv, ampak prehitro lahko zbežiš naprej. Se vidi da je šele prva implementacija.
Cargo trading deluje brez napak kar sem igral, velik plus. Igra se mi v dveh urah ni niti enkrat sesula.
Moj namen včeraj je bil 2 uri prevažanja diamantov iz grim hex v port olisar. 2 uri brez napake. In iz 5000aUEC sem sedaj na 350000aUEC. Še ni optimiran zaslužek, saj je napram misijam veliko veliko prevelik.

Truga ::

kimikaze je izjavil:

Nadaljna razlaga in videnje Robertsa o slabem performansu.
https://robertsspaceindustries.com/spec...

Reminder:

Berserker ::

Včasih smo imeli bete za testne verzije, danes smo že na pre-alpha več kot 5 let.

M-Power ::

Se je že kaj razpletlo med Crytekom in to igro ?

#000 ::

Berserker je izjavil:

Včasih smo imeli bete za testne verzije, danes smo že na pre-alpha več kot 5 let.

Saj večinoma je tako še vedno, samo da izveš da neka igra obstaja šele v času bete ali malo prej. SC je velika izjema kar se tega tiče.

M-Power je izjavil:

Se je že kaj razpletlo med Crytekom in to igro ?

Kar jaz vem CIG še ni dal odgovora. Enkrat po praznikih bodo kaj rekli verjetno.

mjolnir ::

stabilno 17-25fps

Do kam smo to prišli, da ti je 17-25 stabilno :O

Truga ::

se krat 3, pa bo ze igralno :D

#000 ::

17-25 fps je igrabilno. Ni izkušnja ki bi jo hotel imeti v končni igri vendar za alpho je to super.

Truga ::

Haha. Ne pa ni. Ze 45 fps je zlo hitro glavobol v VR, in lol ce mislis da bo cez 30 let ko tole koncno relisa se kdo razen hipsterjev igral simulacije brez VRja.
1
...
24 25
26
27 28
...
34


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22222981 (4964) ahac
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
12918522 (7718) Truga
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
72780368 (44876) Truga
»

Star Citizen podrl rekord v skupnostnem financiranju

Oddelek: Novice / Igre
458765 (6248) Truga

Več podobnih tem