Forum » Igre » Zakaj ne nardijo......
Zakaj ne nardijo......
Mafionzo ::
Zakaj ne nardijo recomo igrce ki bi mela grafiko na ravno Unigine Heaven DX11 Benchmark 3.0?
Sigurno ste že vsi slišal za ta program, in prejle sem ga še sam dol potegnil, tolko da stestiram kolko zmore moj PC in mi je prišlo avg. FPS 29.8 kar se mi ne zdi slabo glede na to da sem zanj dal 650€ (mogoč bi ga še cenej lahko). Zdej pa recimo igramo špile in še vedno se najdejo momenti ko vidiš te ravne plate povsod, največ jih je na tleh seveda sam da majo res dobre teksture in se jih ne opazi. v tem programu pa maš čist usak pof***ni kamen narejen posebaj :D
Torej zakaj ni tacga špila nikjer? ^.^
Lp
Offtopic: Al pa zakaj ne nardijo že jebe**ga Half Life 3? :P
Sigurno ste že vsi slišal za ta program, in prejle sem ga še sam dol potegnil, tolko da stestiram kolko zmore moj PC in mi je prišlo avg. FPS 29.8 kar se mi ne zdi slabo glede na to da sem zanj dal 650€ (mogoč bi ga še cenej lahko). Zdej pa recimo igramo špile in še vedno se najdejo momenti ko vidiš te ravne plate povsod, največ jih je na tleh seveda sam da majo res dobre teksture in se jih ne opazi. v tem programu pa maš čist usak pof***ni kamen narejen posebaj :D
Torej zakaj ni tacga špila nikjer? ^.^
Lp
Offtopic: Al pa zakaj ne nardijo že jebe**ga Half Life 3? :P
opeter ::
Koga briga grafika, če pa v zadnjem času delajo tako zgodbovno kot igralno zanič igre? Pa, da o dolžini sploh ne bom govoril. Seveda so tudi izjeme, a žal večina ni.
Sicer pa, da bom odgovoril na tvoje vprašanje: ker večina folka nima najdražje grafike. Proizvajalci iger pa morajo gledati, da bo lahko njihove igre igral čim širši krog ljudi, zato morajo ti delovati na povprečni (ali celo nekaj generacij starejši) grafični in tudi starejših računalniških konfiguracijah.
Sicer pa, da bom odgovoril na tvoje vprašanje: ker večina folka nima najdražje grafike. Proizvajalci iger pa morajo gledati, da bo lahko njihove igre igral čim širši krog ljudi, zato morajo ti delovati na povprečni (ali celo nekaj generacij starejši) grafični in tudi starejših računalniških konfiguracijah.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
xxxgeekxxx ::
Stvar je taka. Bi naredili to, ni res, da zato ker folk nima grafičnih, saj bi lahko nastavitve naredili za grafiko, ampak stvar je v tem, da je večina iger narejenih najprej na konzolah, potem pa portanih na PC. Na PCjih najmanj zaslužijo, ker je večina prodanih iger na konzolah, zato ker američani morajo kupit hamburger, pa nimajo za PC pa majo konzole. Nato pa fino nardijo igre za konzolo, ker pa PC nebo prinesel nekega ekstra velikega dobička pa se nihče ne trudi grafike navijat in razvijat iger v tej smeri.
Skok v grafiki bomo videli ko pride naslednja generacija konzol ven, pa še to nebo nevem kaj. Se najdejo igre, kjer je dobra grafika, ko dejansko naredijo za PC igro in ne portajo čisto vsega, ampak te so redke, ker vsi raje portajo pa dnar pobašejo
Skok v grafiki bomo videli ko pride naslednja generacija konzol ven, pa še to nebo nevem kaj. Se najdejo igre, kjer je dobra grafika, ko dejansko naredijo za PC igro in ne portajo čisto vsega, ampak te so redke, ker vsi raje portajo pa dnar pobašejo
Ke te češ
Kurzweil ::
Koga briga grafika, če pa v zadnjem času delajo tako zgodbovno kot igralno zanič igre? Pa, da o dolžini sploh ne bom govoril. Seveda so tudi izjeme, a žal večina ni.
Sicer pa, da bom odgovoril na tvoje vprašanje: ker večina folka nima najdražje grafike. Proizvajalci iger pa morajo gledati, da bo lahko njihove igre igral čim širši krog ljudi, zato morajo ti delovati na povprečni (ali celo nekaj generacij starejši) grafični in tudi starejših računalniških konfiguracijah.
Sicer imaš večinoma prav, vendar ravno ta primitivnost, ki jo lepo prikazuje tvoja slika, bi lahko pripomogla boljši grafiki, torej manj poligonov (tako prostorov, kot objektov), kot potrebnih tekstur, kar pomeni da je tu luft še ogromno, ampak bi miral biti enigine nekako ločen, da bi denimo v teh bolj primitivnih lokacijah po kompleksnosti izrisoval bolje in morda HD teksture od blizu, ko bi prišel na odprto pa bi to spremenil na slabše teksture in več obbjektov oz. poligonov. Dejansko prav razmišlja, ampak kot rečeno stvari morajo delati za čimvečji krog ljudi, grafiko bi lahko pilili, ampak najprej je potrebno narest kvalitetno vsebino, zgodbo, kakor opažaš to skoraj nobenem ne uspe da ni potrebno kar nekaj update-ov in patchov. Se pa strinjam da bi lahko na naredili kaj preprostega, da je vse navito na maks...
bluefish ::
Sicer imaš večinoma prav, vendar ravno ta primitivnost, ki jo lepo prikazuje tvoja slika, bi lahko pripomogla boljši grafiki, torej manj poligonov (tako prostorov, kot objektov), kot potrebnih tekstur, kar pomeni da je tu luft še ogromno, ampak bi miral biti enigine nekako ločen, da bi denimo v teh bolj primitivnih lokacijah po kompleksnosti izrisoval bolje in morda HD teksture od blizu, ko bi prišel na odprto pa bi to spremenil na slabše teksture in več obbjektov oz. poligonov.Ne povsem tako, vendar podobno prikazovanje stopenj že obstaja in se uporablja.
Berserker ::
Grafika še ni problem, obrazne animacije na likih delujejo že dokaj prepričljivo in realistično, primer LA Noir, tudi zgodba ne zaostaja , saj so se igre precej približale filmom. Problem je zgolj skopa vsebina, visoka cena + dodatno odžiranje, požrešen založnik in horde ameriških casual igralcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
Mavrik ::
Sicer imaš večinoma prav, vendar ravno ta primitivnost, ki jo lepo prikazuje tvoja slika, bi lahko pripomogla boljši grafiki, torej manj poligonov (tako prostorov, kot objektov), kot potrebnih tekstur, kar pomeni da je tu luft še ogromno, ampak bi miral biti enigine nekako ločen, da bi denimo v teh bolj primitivnih lokacijah po kompleksnosti izrisoval bolje in morda HD teksture od blizu, ko bi prišel na odprto pa bi to spremenil na slabše teksture in več obbjektov oz. poligonov.Ne povsem tako, vendar podobno prikazovanje stopenj že obstaja in se uporablja.
Um, "povsem tako" delajo praktično vsi pogoni že zelo dolgo. LOD je nekaj kar hudo poznamo in njegova dodatna nadgradnja je bila največja marketinška točka Unreal pogona tretje generacije.
Pa hint - tista slika prav nič ne pove o tem kaj mora grafični pogon dejansko risati.
The truth is rarely pure and never simple.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Age of empires IV (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 11270 (1724) | ahac |
» | id Software - Rage (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 73722 (33290) | Vazelin |
» | AMD ukinja Radeona HD 7850 z 1 GB pomnilnikaOddelek: Novice / Grafične kartice | 8284 (7066) | Senitel |
» | Apple kupil 3D kartografsko podjetje C3Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 21467 (20203) | Berserker |
» | GeForce4 čipi bodo zamudiliOddelek: Novice / Grafične kartice | 2301 (2301) | franci |