» »

id Software - Rage

strani: « 1 2 3 ... 9

Tr0n ::

id Software je na svojem QuakeCon 2007 LANu napovedal naslednjo igro, ki jo imajo v izdelavi, in sicer Rage. Kot pravijo gre za malce drugacen post-apokalipticen FPS.



Press release
Cam trailer
  • zavaroval slike: Tilen ()

hyphh ::

Nov grafični srček by J. Carmack ( "tech5" engine ) 8-) . Glede na grafični pogon od Dooma 3 so zdaj malo več pozornosti usmerili v "Outdoor" okolico.

"You can have massive outdoor environments and make them look glorious down to pixel level without any performance issues."

Spodobna predelava za različne Gaming platforme ( PS 3 , XBOX 360 itd. )

"Hollenshead said the new "tech5" engine would make it easier for developers to design games that are better looking and can be easily modified to run on different gaming systems, a process that normally takes months and pushes up costs."

Sam stil igranja bo pa očitno tudi malček drugačen oz bolj dodelan. Racing anyone?

destroyer2k ::

Ja bistvo tega pogona je pa nekaj druga ta pogon podpira mac os. Kar ta igra bo tudi za mac.

para! ::

A Quake serija, pa Doom ne dela na MacOSu?

lp
Death before dishonor!

Mavrik ::

Da, dela. Tudi na Linuxu delajo.
The truth is rarely pure and never simple.

Evil mind ::

Nekje sm že vidu posnetek te igre, na Gamespotu se mi zdi pred slabim mescom.

destroyer2k ::

Hmmm da vidimo quake ali druge igre niso podpiralo uradno mac, linux in zato če ti ni delovala uredu si bil ti kriv ker imaš naroboe os. Tako da jaz ne štejem neke emulatorje pa take stvari kot uradno podporo. To je tako kot linux na ps3 recimo ko uradno ni linux-a za ps3 in zato tudi dela zelo slabo na ps3. Tako je pa isto s igram če ne podpira tisti os.

Aja lak pa povem zelo enostavno kaj točno mislim recimo v trgovini kupiš hrano za ribe in hočeš dati psu za jest potem pa pes ne je to hrano ker ta hrana ni za psa.

Zgodovina sprememb…

Mavrik ::

Hmmm da vidimo quake ali druge igre niso podpiralo uradno mac, linux in zato če ti ni delovala uredu si bil ti kriv ker imaš naroboe os. Tako da jaz ne štejem neke emulatorje pa take stvari kot uradno podporo.


Tako kvejki, kot doomi so delali na Linuxu in Macu native, ne preko emulatorjev. Vse kar si mogel, je dol potegnoti najnovejši patch za OS X/Linux ter vstaviti original CD pri inštalaciji. Pa laufali so zelo dobro.
The truth is rarely pure and never simple.

destroyer2k ::

Ja potem pa zgleda da še sam direktor id softwear ni vedel da spada doom3 med uradno podporo tudi mac/linux. Se vidi da nima nič pojma direktor o svojem pogonu, potem se pa menda tudi zmotil ko je rekel na tem prestavitev tega filemčka da ta je prvi pogon ki podpira tudi čisto mac.

Tr0n ::

O cem bluzis? Kaksen direktor? id Software pogoni so ze od davnaj podpirali Linux in Mac, sedaj pa bodo prirejeni se za konzole.

CaqKa ::

destroyer tuki si lepo poglej native binarije za linux itd.. http://www.quake3arena.com/games/quake/...

na ftpju pa se najdejo tudi mac binary...

pa tudi UT dela pod linuxom.

destroyer2k ::

Delajo vse igre kater so temeljile na doom3 pogonu na mac ali linux brez emulatorjev alo nekih crackov?

para! ::

A ni fora id iger ravno v tem, da so pogoni narejeni v OpenGL in je port na *nix čist enostaven?

Pa, če dela na Linuxu native, to avtomatsko pomeni, da dela na Macu native al ne?

lp
Death before dishonor!

Tr0n ::

Jup. Saj jih ni veliko.

Prey, Quake4 in ETQW.

para! ::

Delajo vse igre kater so temeljile na doom3 pogonu na mac ali linux brez emulatorjev alo nekih crackov?


Ja, če nimaš orginal igre boš crack le rabu, ne glede na sistem, imo.

lp
Death before dishonor!

CaqKa ::

meni je ful všeč kak so dobro izdelani razni osebki. modeliranje, teksturiranje in animacija so dokaj prstni... fajn da se je ša malo na zunanjost osredotočil. samo manjka še kaka palma in malo več zelenja kot je pri serious samu.

ahac ::

Jaz pa upam, da se bodo osredotočil na tisto, kar se že par let niso... igralnost!
This post is awesome. I should get a medal.

hyphh ::

Screenshots:







Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

Tr0n ::

opeter ::

Hmm... kolikor vem ID razvija svoje pogone pravzaprav na Mac-ih. Oziroma vsaj v preteklostih je bilo tako. Vem, da John Carmack osebno uporablja PowerMac-a (no, ja mogoče je medtem kupil Mac Proja :D )

Tr0n ::

Razvija se na PCjih. Pri Rage je novost ta, da imajo popolnoma isti source tree za PC, Mac, Xbox360 in PS3. Se pravi zazenejo build in cez par minut imajo 4 binarije. Level designerji lahko celo real-time spreminjajo zadeve v levelu na razlicnih koncih mape in se spremembe streamajo na vse 4 razvojne sisteme.

Kr impresivno. :)

Ce koga zanima kaj vec o id Tech 5 pogonu - 50 minutna prezentacija pogona in orodij.

Pesimist ::

Kaj je to neki mix madmaxa in fallouta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pesimist ()

Heavy ::

Nekam čudna igra, za tradicijo ID je tole:\

Tr0n ::

Saj so rekli, da bo nov IP. :)

Kolko mi je uspelo razbrat iz intervjujev, bo slo za klasicno zgodbo o prezivetju po udarcu asteroida na zemljo. Igralec bo imel svoj avto, s katerim bo lahko raziskoval okolje, se udelezeval tekmovanj, si upgrejdal avto in delal misije v klasicnem FPS stilu. Bo tudi nekaj elementov avanture, karkoli ze to pomeni. Neke vrste Mad Max scena.
According to Rage lead designer Tim Willits, the game's title has a threefold meaning. "You're fighting against a post-apocalyptic goverment, so you're raging against the machine," he said. "Then there's driving combat, so there's road rage." Willits also said that "you can't spell garage without 'rage,'" and then revealed the game will have shops where players can extensively customize their vehicles.

"It is an action-oriented game but with a lot of adventure elements. It will be story driven, but you can also choose your own route to go through things."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tr0n ()

DOOM_er ::

jah carmack openGL g33k. Važno da bo delal na linuxu če ne sam ;( ;( kaput gemacht
Robots will steal your job. But that's OK

Izi ::

Zanimivo.
Kakor vidim je avto, vožnja avta, nadgrajevanje avta, dirkanje z avtom in bojevanje z avtom omenjeno najprej in na koncu je na kratko omenjeno, da bomo lahko uporabili tudi klasično prvoosebno streljanje.

Torej bo to predvsem dirkačina, kjer bomo tekmovali in pobijali z avtom, skrbeli za avto in ga nadgrajevali, samo občasno bomo stopili iz avta in koga lastnoročno poslali na oni svet.
Bo torej za najnovejšo Carmackovo mojstrovino potreben predvsem volan? :D

DOOM_er ::

Carmack car car car :vorship:
Robots will steal your job. But that's OK

Golnar ::

pol bo to nekako nadgrajeni Hard Truck: Apocalypse, men je kul
... če vrjameš u palčke.

Peshkeer ::

http://www.gametrailers.com/video/dead-...

Atmosfera mi je zelo všeč, v tem filmčku dejansko dobiš ingame feeling :)

ShowDown ::

Sweet :)
Life's not a bitch, life is a beautiful woman
You only call her a bitch because she won't let you get that pussy.

opeter ::

Hopa, izgleda, da bomo kočno spet dobili igro z zanimivim enoigralskim načinom!
Hrabri mišek - www.dangermouse.org
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

Poglej, poglej, id Software še brca :D
Od leta 2004, ko so izdali Doom 3, ni od njih prišlo nič omembe vrednega.
Leta 2007 so izdelali nov motor za igre imenovan "id Tech 5" in se lotili izdelave dveh iger. Rage in Doom 4.
Reage bo končan letos, Doom 4 pa drugo leto.

Treba je priznati, da so id Software verjetno največjih strokovnjakov za motorje. Tudi če igri igralno ne bosta bog ve kaj, bo vsekakor šlo za vizualni mojstrovini. Ampak glede na to, da igri delajo že 4 leta, bo verjetno tudi po igralni plati šlo za mojstrovine.

Spet enkrat za spremembo bodo naše knjižnice DirectX lahko počivale in bomo vpregli dobri stari OpenGL.

Lahko še omenimo, da id Software vzporedno že razvija tudi prihodnji motor "id Tech 6", ampak kot je izjavil John Carmack, hardware sposoben poganjati motor id Tech 6 še ne obstaja ;)

DOOM_er ::

sej Carmack je bog tega, enkrat sem bral nek interjvu/članek od njega, večino rešitev in optimizacij z začetka obstoja ID softwara je bilo plod njegovega dela, potem vse naprej še vedno deluje kot glavna glavca skor pri vseh projektih. nekej v tem smislu 8-)
Robots will steal your job. But that's OK

Primoz78 ::

Neki se le premika.....moznost prednarocila na Steam-u, pri Zavvi itd....

Lp Primoz
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

Ahiles ::

Sej se nima kej premikat Datum je znan ze pol leta

Release date(s)

PC, PS3, Xbox 360[2]

NA October 4, 2011

EU October 7, 2011

Primoz78 ::

Mislil sem na pre-orders...nisem pa vedu da so datumi znani...se vidi, da sem precej let out iz gaming scene. Drugace pa je ze pre-ordered :D

Lp
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

RejZoR ::

Heh, vsi novi špili so na Steam 50 EUR. A so se udarli v glavo? In Quake 4 po vseh teh letih še kar 20 EUR. L O L Sem ziher, da bi retail Rage dobil za max 45 EUR v lokalni trgovini. Al pa tud ne če bo imel zraven prste Activision, ki ima vse cene zaoljene do neba. Sklepam,d a bo zdej založnik Bethesda, glede na to da so kupili id in da je Zenimax megavelika firma, ki ne rabi zraven prašičjega Activisiona. Just guessing...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

RuskiSnajper ::

Založnik je bethesda - ze dolgo

Ven bi naj priso septembra ampak je sedaj okotber, carmack hoče še bol optimizirat in popravit kodo - pa tudi da grejo vstran od GOW3 in Resitance 3. Hvala bogu da sta obe igri svoj ekskluziv.

PC igra pride mogoče pozneje kot konzole - ni ziher.
PC bo imel "super quality texture pack downloadable" in "super quality 2GB level DLC"

Igra bo dolga 20ur če boš hotel naret 100%.

Multiplayer je COOP (splitscreen na knozolah) in Vehicle combat. (nebo quake-style FPS)

Dedicated serverjev ne bo ker pravijo da ni potrebe. Doom4 pa jih bo imel.

Ahiles ::

Kokr sem zasledu JC govora "PC bo imel "super quality texture pack downloadable" in "super quality 2GB level DLC"" o tem samo razmišlajo nič še ni doračenega če je sploh izvedljivo kokr se iz glave spovnem je JC reku da je game priblizno 100gb uncompresed da das tako stvar na dl poklekne vsak server in dvomim da bo veliko free public mirrorjev kaj takega sploh gor dal.

kriko1 ::

Torrent distribucija?

Ahiles ::

In kolk resnih firm si vidu prek torrenta sherat razn blizzarda 0.


pa torrent 1-10gb je eno 100gb pa drugo nekateri sploh nimajo na disku tolk placa in na take zadeve sefi firm vse gledajo in za njih so to problemi v katere se raj ne vtikajo.

Boš vsakemu zdej razlagal ki ma fat32 se zakaj mu neče zapisat fajla vecjega od 2gb ...

nekateri si sploh ne predstavlajo kolk je 100gb in bojo klical id zakaj tolk traja 1mesec da dol dobijo.

pa stranki sploh razložit da rab ta pa ta program (če ne naredis svojega programa ala blizzard)

Pa da je torrent velik bav bav piratski etc skratka miljon stvari zarad česa se bo CEO na veliko izognil torrentu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ahiles ()

kriko1 ::

fat32? Kaj je že blo to?
Če nimajo placa pač ne bodo tega imeli - ravno tako kot eni nimajo računalnika za poganjat tako igro.
Simple as that.

Dr_M ::

Sm preprican, da bo vse skupaj kompresirano, kot je to v navadi in bo velikost mogoce 1/4 tega, ali se manj.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Ahiles ::

Ja sej to bo ker rage bo prišel na 3 dvdjih(tko da cirka 25giga na disku po inštalaciji) če se ne motim tuki je govora o nestisnjenem paketu o katerem so govoril da bi jo mogoče dal ven kot dl. Ker zdej majo mega teksture nekatere dele tistih ki jih igralec naj nebi videl stisnjene tako močno da če np no clip uporabiš in se dvignes vidiš sam zmazek. Prav tako če se zelo hitro obrneš vidis kako se preklapla iz low res v hi res sam to nej bi še poskusal optimizirat do relisa.

petrus ::

Can't shock me.

Tr0n ::

Kaj id se obstaja? :)

petrus ::

Se John sam iz tega norca dela, češ folk še vedno na Quakecon hodi kljub temu da že pol desetletja niso izdali igre, obžaluje tudi da niso vzporedno dooma4 razvijali.
Can't shock me.

BALAST ::

Pismo ma ta Johny za povedat... ko da ne vemo da je napreden "ogromen"... sploh je pa smešno da se teselacije oz. DX11 še dotaknili niso v Rage-u.

Ahiles ::

Nazalost je napredek nazadoval zadn let ko game optimizirajo prvi screni 2-3 leta nazaj so bli veliko boljši zdej pa npcji skoz bolj plastični spet ratujejo in nazalost mam občutek da so za to spet konzole krive. Pa nej trdijo drugače jim čisto nič ne vrjamemv Vendar počakmo na končni izdelek pa kak bo feling v gejmu.

BALAST ::

Vendar počakmo na končni izdelek pa kak bo feling v gejmu.


Ta stavek je tako nevtralen, da ga prihodnjič lahko izpustiš. Kaj si hotel povedat v prvem stavku je pa nemogoče dešifrirat . :|
strani: « 1 2 3 ... 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steam - Nakup iger (strani: 1 2 3 4166 167 168 169 )

Oddelek: Igre
8403500155 (275) prenasalec
»

The Elder Scrolls 5: Skyrim (strani: 1 2 3 431 32 33 34 )

Oddelek: Igre
1658112367 (11046) blblb
»

Call of Duty: Ghosts (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
41928831 (3660) Klemzz
»

Crysis 2 (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Igre
83453173 (12420) BALAST

Več podobnih tem