» »

id Software - Rage

strani: 1 ... 6 7 8 9

ABX ::

Izi je izjavil:

Končno je nekdo strokovno razločil zadevo.
FOV je vedno odvisen od DVEH faktorjev in sicer od oddaljenosti in od velikosti ekrana. Manjši kot je ekran manjši FOV potrebuješ in bolj kot si oddaljen manjši FOV potrebuješ.

Sem pri sebi izmeril in imam oči med igranjem 70 cm od ekrana, ki je 24". Torej je nastavitev FOV 65 pri meni idealna in sem se vedno čudil, zakaj ljudje nastavljajo višje ko pa se deformacija slike močno vidi v vidnem polju.
Če pa imate igričarji doma res že 30" monitorje in igrate na 50 cm ali še manj pa je treba res prestaviti FOV na 90, ampak v tem primeru se odpravljanja problema lotevate na napačnem koncu.
Smisel večjega ekrana je da ga ti lahko postaviš dalj od sebe in idealna oddaljenost za 30" monitor je dober meter in spet bo FOV 65 idealen.

Zato je FOV vedno 65 ne glede ali je igra za konzole ali za PC in nastavitev je povsem pravilna za vse, samo nekateri imate monitor očitno močno preblizu.
Nastavljanje FOV na več je napačno, pravilno je monitor postaviti dlje, na tako oddaljenost, da 65° vidi kot od oči doseže ravno celotno površino po diagonali. Hvaležne vam bodo tako oči, ki bodo manj trpele, kot možgani, ki ne bodo postali omotični po nekaj urah igranja.


1080p TV-ji so za igre boljši nakup kot monitorji, zaradi cene.

Jaz sem si privoščil 42 plasmo in igram 1m od nje. Če bi mi kdo ponudil 60 bi z veseljem sprejel.

Izi je izjavil:

Gizm0 je izjavil:

In od kje si potegnil to magično številko 65°, ki naj bi bila absolutno pravilna za FOV?
Iz medicinskih študij, ki pravijo, da človeški centralni vid zavzema 60°


A ti nikoli nisi obrnil glave? Point večjega monitorja je ta da lahko pogledaš na bok brez da bi premaknil miške.

In prav to je čar velikega ekrana, še vedno imaš isto vidno polje kot prej, ampak zdaj imaš še ogromno dodatne vidne površine.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Gizm0 ::

Izi je izjavil:

Iz medicinskih študij, ki pravijo, da človeški centralni vid zavzema 60°, ostalo je periferni vid, kjer zaznavamo samo premikanje in nič drugega.

Točno tako, periferni vid bolje zaznava premikanje kot pa tvoj centralni vid. Poglej kak star katodni TV in ga glej s centralnim in s perifernim vidom in primerjaj kako opaziš utripanje slike.
Periferni vid seveda pomeni veliko prednost pri FPS igrah, saj zelo hitro zaznaš nekoga, ki ga nimaš direktno na sredini monitorja. Če imaš FOV 65, ga seveda sploh nimaš na zaslonu...

Izi je izjavil:

Verjetno imaš kakšno očesno napako ali pa ti možgani ne delujejo kot večini. Zato pa je dobro, da ima vsaka igra možnost spreminjati FOV, da si lahko tudi "čudaki" izberejo svojo nastavitev :P

Žal nima vsaka igra možnost izbire FOV-ja. Sploh novejše igre (console porti) nimajo te možnosti v večini. Drugače pa prvo poskušaj igrati na 30" monitorju, preden treseš neumnosti :) Oz. še enkrat si poglej tisti youtube video, ker ga očitno nisi dobro pogledal.

Izi je izjavil:


Default nastavitev pa bo vedno ostala 65, ker odgovarja večini.

Večini z majhnimi monitorji oz. igralcem konzol.

Izi je izjavil:


Jaz se pri FOV 90 ali več počutim, kot da bi bil v tunelu, ker je normalen samo osrednji del slike, robovi so pa hudo deformirani. Če imaš normalen vid te mora pri FOV 80+ po pol ure začeti boleti glava, ker se možgani neuspešno trudijo popravljati deformirano in nenormalno sliko na ekranu. Študije so namreč pokazale, da možgani ne tolerirajo nenormalnih slik in jih vedno poskušajo logično popraviti, zato so zelo znani razni primeri optičnih prevar, ker možgani poskušajo po svoje popraviti nelogično sliko. In slika s FOV 100 je hudo nelogična saj je kar 40% slike ob straneh ukrivljene.

Ni v vseh igrah fisheye tako očiten - http://strlen.com/gfxengine/fisheyequak...
Poglej si razliko pri 120° fov-ju z fisheye in brez njega.

Primer v BF3:
http://shrani.najdi.si/?16/Cz/wp6lFtF/b...
Vertikalni FOV 90°, kar na 2560*1600 resoluciji znese okoli 115° horizontalnega FOV-ja.

http://shrani.najdi.si/?Y/tL/Kkn0QZ0/bf...
In pa default FOV, ki je okoli 70°.
Opaziš ti fisheye na prvi sliki?

Pri igrah, kjer se pozna fisheye oz. če si kdaj poskušal igrati z "eyefinity" resolucijami, pa zadeva tudi ni moteča, saj gledaš v tisti deformirani del samo s perifernim vidom. Če pa seveda to poskušaš storiti na majhnih monitorjih, kjer je tvoj centralni vid na celotnem monitorju, te pa seveda lahko začne boleti glava iz podobnih razlogov, kot nas čudake boli pri 65° fov-ju na 30" monitorjih. Kot si dejal zgoraj, pač možgani ne tolerirajo nenormalnih slik in 65° fov je nenormalna slika na velikih monitorjih.

RuskiSnajper ::

vse kaj jas vem je to ... da če fova ne morem zvišat igre ne igram

lep dan

D3m ::

Je kakšen stable driver od AMD za rage? Na momente kaže artifakte in počasno osveževanje pokrajine.
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

Vikking ::

D3m je izjavil:

Je kakšen stable driver od AMD za rage? Na momente kaže artifakte in počasno osveževanje pokrajine.


http://forums.guru3d.com/showthread.php...

Dr_M ::

Zame eden redkih dobrih, 11.11c :>
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

D3m ::

Hmmmmmmm oki. Hvala za pomoč, dljam.

Super driverji, problem rešen xD
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

miraldinjos ::

Men pa z tanovimi ati driverji 11.12 dela normalno brez problematičnih tekstur :)

D3m ::

Končal igro. Prekratka mi je bila vendar me je zasvojila. Kdaj izide 2 del.
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

Ahiles ::

Jup ko končas maš občutek WTF kje je ostale 70%. Dlih notr lepo pades se igra zacne mal razvijat nobenga end bosa nc sam The end.

miraldinjos ::

Kok dolg sta pa igrala kok ur?

MecH ::

a je tok kratka igra sicer me pa zanima


kaj sta nardila potegnla al kupila igro in ce sta jo potegnila z neta kako sta jo optimizirala da ne steka oz. da normalno deluje ker imam jaz samo 1 beden FPS v igri

D3m ::

MecH je izjavil:

a je tok kratka igra sicer me pa zanima


kaj sta nardila potegnla al kupila igro in ce sta jo potegnila z neta kako sta jo optimizirala da ne steka oz. da normalno deluje ker imam jaz samo 1 beden FPS v igri


Jaz sem jo dljal, posodobil. AMD gonilnike posodobil na 12.12 in to je bilo to. Igral sem jo cca. 10 ur.
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

RuskiSnajper ::

D3m je izjavil:

Končal igro. Prekratka mi je bila vendar me je zasvojila. Kdaj izide 2 del.


2 Del izide ko se bo Carmacku sprdnilo

jao

Ne čakaj ker ne delajo iger tako kot ti misliš - Rage 2 je bil ze zdavnaj omenjen ampak sploh nevejo kdaj bojo začeli. nobenega datuma ni

najprej je doom4 ... to niso igre ki jih večina poserje ven vsako leto, respect Id software , when it's done

1080p TV-ji so za igre boljši nakup kot monitorji, zaradi cene.


piksli pa so tak vlki da zgleda za en K ane , 1 meter ni nič.

65 FOV je butasta nastavitev xboxa - kaj sploh mešate neke butaste konzole v debato okoli PCjev.

80 FOV je normalno za 19 inch in predvsem 5:4 TFT panele, paše, ali pa naj se industrija tak navalda. Vglavnem 80 je blo pri večino iger in Call of Duty 2. Call of Duty 4 je bil za Xbox in seveda ta setting se je portal na PC, 65 je postal standard samo zaradi smrdljivega Xboxa in teh butastih nastavitvev. Pač zelo proti sem temu ker to ne zgleda realno in sploh ni igrlijo ker te bolijo oči, vsaj mene.

Za WIDE in večje monitroje ki so 26 inch in več je priporočljiv FOV tudi do 120. Vedet morte še da sta 2 različna FOVa, horizontal in vertical, igre imajo eno ali drugo. BFBC2 je imel nevem zaj točno katerega ampak nekega majn popuarnega ... ki pač nisi mogo primerjat med drugimi igrami , mogo si met neki kalkulator in take zadeve.

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Verjetno prej pride kaksen dodatek, ki ga bo v imenu id-ja naredil kaksen drug studio. :)
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

RuskiSnajper ::

Dr_M je izjavil:

Verjetno prej pride kaksen dodatek, ki ga bo v imenu id-ja naredil kaksen drug studio. :)


zelo malo verjetno, vse kar je carmack pravil v zadnjih 3 letih in sedaj kaže proti temu

vglavnem , prihaja Doom4 , potem pa Rage 2 , to je vse kaj vejo oni za plane, druga sploh nevejo, niso niti ziher za Rage 2 kdaj in kako. Dosti več še vem samo se mi ne da vsega pisat zaj :p

Zgodovina sprememb…

dronyx ::

Ko sem že mislil, da mi je po dolgih mukah končno uspelo to igro spraviti v delovanje se je vsaj pri meni izkazalo, da vsebuje precej nezanimivo bonus mini igro. Namreč ko se pojavi nalagalni zaslon pri prehodu med ozemlji me zabriše z neko napako na namizje in ne dela več...dokler ne spremenim grafične nastavitve. ampak tu ni pa nobene logike, ker včasih zadostuje sprememba resolucije zaslona, včasih je potrebno spremeniti kaj drugega.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

RejZoR ::

O matr. Že tko se me loteva nek čuden glavobol, pol pa ta grozni FOV ob katerem so me začele bolet še oči.
Ko sem zvišal za 10° kar naj bi potem bilo 90° pa je izgledalo kot da gledam skozi kuglo od zlate ribice. WTF!? Tud debilno je da MLAA sploh ne deluje (kar je sploh čudno), vgrajen AF filter je patetičen in so texture grdo meglene par metrov pred tabo. In tud sicer so dost crappy glede na to kolk so opeval Megatexture. Kamenje zunaj sicer na momente deluje impresivno sam kaj ko so bile komore na začetku tko blazno meglene, da se mi oči še sedaj prilagajajo...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Dr_M ::

Dejansko moras nastavit na 90, ne samo +10 oz -10. Zgleda, da je v navodilih narobe napisano.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

RejZoR ::

Hm, sam ko sem dodal 10 je dejansko izgledalo kot krepko previsok FOV. Bom probal še 90...

EDIT:
Ja, guide na netu je narobe napisan. Dejansko moraš vnesti v config tole:
cvaradd g_fov 90

Če pa narediš tko kot v vodiču pa je zadeva skor še slabša kot ozek privzet pogled. Matr, kot bi igral čist drug špil. Res mi ni jasno zakaj je tolk težko to sranje vgradit v menu, ne da moram čist vsako jebeno novo igro prec drkat po črevih.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

Mr Hilter ::

Pomoje je zmeraj manj opcij zaradi glupega folka in ne omejitev konzole.

Drugače RejZoR pa priznaj, da je igro lepše tweakat kot igrat (Rage mi je sicer odlična igra). Koneckoncev verjetno nimaš iFona ampak Androida?

RejZoR ::

Iger ne tweakam več ker samo ruknem vse na max in grem igrat. Ne vem zakaj bi drezal v igro če ni treba.
Ampak tle moraš pol stvari nastavit preko config fajla kar je tečno za popizdit. Zakaj kurac ne morejo to že tovarniško vgradit v menu. Ne pa da imaš cele 3 nastavitve in to je to. C'mon.

Nove ugotovitve:
Cache folder se sploh ne naredi in ga moraš v appdata mapo dodat ročno in izklopit stiskanje textur, drugače špil ves jeben čas trza kot zmešan pa čeprav imam 6GB RAMa in grafo z 2GB spomina ter precej hiter disk.
Ko sem pošraufal to sranje pa dela like 500x bolje. Tud FSAA je neskočno čuden, med 4x in 8x skor ni razlike, ne v hitrosti in ne v izgledu. WTF!? Tud Anisotropic filter je gnil do amena. 50m naprej pa je vse megleno po tleh, če vsilim filter preko CCC pa so odaljena tla vsa žagasta. Oh dear...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

dronyx ::

Zaključno misijo jaz razumem kot slab poskus humorja. Mogoče se jo da celo končat samo z bumerangom in pištolo (navadni metki seveda), ne pa BFG.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Mr Hilter ::

Sam sem igro zašpilal šele sedaj pred novim letom, ker sem mel čas in ker se je toliko ljudi pritoževalo čez x probleme.
Imam AMD5050E navit na 3300MHz in ATI 5750 512 ram navito na 820/1400, 4G rama (vse je navito do zadnje meje stabilnosti/dolker še narašča zmogljivost- sedaj ko je mraz).

Igra se mi je sesula samo pri prvem zagonu (še preden je prišlo v špil) po tem nisem opazil niti enega x problema? Nastavitve medium (+40fps).

Konec je res bolj švoh, sem šparal BFG ker sem mislil da pride še šef na vrsto :(

Izi ::

Navada je železna srajca. Vsi smo na koncu pričakovali šefa, ampak bistvo v tej igri je izvršitev naloge in ne ubijanje sovražnikov. In cilj igre je da na koncu pošljemo signal in rešimo Zemljo. Šef na koncu bi samo umetno podaljšal čas igranje, k zgodbi pa ne bi prispeval ničesar.
Smo imeli pa zato sredi igre enega največjih šefov v vseh igrah, ki sem jih preigral do sedaj. Pa moram priznati, da mi je bil tudi tisti precej odveč. Nikakor ne vidim smisla, da moraš 10-krat umreti da ugotoviš kje ima šef šibko točko.
Šefi sodijo samo v čistokrvne streljačine, v igrah s primesmi RPG in dobro zgodbo pa so samo nepotrebna nadloga.

dronyx ::

Izi je izjavil:

Nikakor ne vidim smisla, da moraš 10-krat umreti da ugotoviš kje ima šef šibko točko.Šefi sodijo samo v čistokrvne streljačine, v igrah s primesmi RPG in dobro zgodbo pa so samo nepotrebna nadloga.

Tu misliš kot šefa tisto gorilo v Dead City? Šibka točka se dobesedno sveti in ko si prvič ustrelil vanj si moral poštudirat, da bo tja potrebno ciljat. Pri naslednjih strelih je poanta samo v tem, da izbereš pravi timing oz. ustreliš nekoliko prej, preden dvigne roko, ker RPG nekaj časa leti proti tarči (to ve vsak bližnjevzhodni terorist).

Kar se tiče zahtevnosti igre sem igral na Hard in natančno dvakrat uporabil defibrilator, pri čemer sem enkrat tako nesrečno prilezel iz kanalizacije (sewer DLC misije), da me je pričakal banditski avto in za šalo prestrelil.

Sovražniki se v igri obnašajo zelo predvidljivo in uporabljajo praktično samo dva vzorca. Mutanti brezglavo navalijo nate, ti pa jih ciljaš z bumerangi in shotgunom, "naprednejši" pa se skrijejo za nek objekt in vsake toliko časa pomolijo ven glavo, takrat pa jih z lahkoto in brez boja pokončaš s pištolo z daljnogledom in fatboy metki (kar deluje skoraj kot chat) ali pa s snajperjem, kar pa ni ravno užitek. Tako so "napol šefi" še edini manjši izziv, ker moraš več stvari početi hkrati, pa še v takih primerih tisti samohodni pajek opravi večino dela sam.

Moja največja zamera v igri gre pa ravno zgodbi, ki je v bistvu skoraj ni oz. so misije bolj ali manj (kar se zgodbe same tiče) brez veze. Rage bi moral imeti zgodbo na nivoju Bioshocka ali Stalkerja, ki bi dala vsebino sicer lepi in umetniško narejeni okolici. Tako pa imaš par strelskih poligonov, nekaj vožnje z avti sem in tja, pa še nekaj dirk, kot celota pa izpade, kot da bi nekdo slabo skupaj sestavil različne igre.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

RejZoR ::

To sploh ni res. Stvar šefov v RPG špilih je to, da se nanje lahko spraviš na več načinov, z različnimi pristopi in metodami. Ni nujno, da jih filaš samo s svincem. Deus Ex 1 je bil lep primer tega, ko si se lahko lotil šefov na več načinov. Enako zadnji Deus Ex, vsaj v povsem zadnji nalogi kjer si se lahko stvari lotil na različne načine.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Izi ::

Pa si opazil na forumih, koliko gneva in besa igralcev so poželi šefi v novem Deus Ex. Tudi večina opisovalcev se strinja, da so bili šefi v Deus Ex popolnoma odveč. In iz istega razloga Deus Ex v DLC-ju, ki je mimogrede odličen, nima klasičnega šefa. Glavnega bad guya na koncu lahko brez problema ubiješ z enim samim strelom v glavo iz navadne pištole.

RejZoR ::

Preberi kaj sem napisal... Drugače pa sem mal nazaj imel šefa v Dead Centru ko sem šel po defib enoto. Sicer sem takoj pogruntal zadevo ampak vseeno se ga lahko smatra kot mini šefa.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

RuskiSnajper ::

RejZoR je izjavil:

O matr. Že tko se me loteva nek čuden glavobol, pol pa ta grozni FOV ob katerem so me začele bolet še oči.
Ko sem zvišal za 10° kar naj bi potem bilo 90° pa je izgledalo kot da gledam skozi kuglo od zlate ribice. WTF!? Tud debilno je da MLAA sploh ne deluje (kar je sploh čudno), vgrajen AF filter je patetičen in so texture grdo meglene par metrov pred tabo. In tud sicer so dost crappy glede na to kolk so opeval Megatexture. Kamenje zunaj sicer na momente deluje impresivno sam kaj ko so bile komore na začetku tko blazno meglene, da se mi oči še sedaj prilagajajo...


FOV je vedno problem ko delajo igre za butaste consolze settinge, za RAGE seveda niso delali dosti za PC to je tudi carmack priznal.

Ampak kot veste, carmack je ze zdavnaj najavil da je bila njegova strategija napačna, nikoli nesmeš za konzole potem pa za PC, Doom4 bo PC igra portana na konzole.

RAGE itak ni bil namenjen kot neki flagship, bil je prezentacija IDTech5 ki je prešel v igro, tudi scrappali so več kot pol igre zmes.

Niso dobro odločili glede tehnoloških stvari. Ampak ne morejo plana spremenit, RAGE bojo pač odvili do konca, to pomeni da bo za PC prihajale stvari pozneje in postopoma.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Problem je da tud idTech5 ne prikaže v bleščeči luči. Ok, grafika ni tko slaba in nikakor ne morem it mimo čudovite wasteland pokrajine, ampak ko pogledaš karkoli od blizu ima vse ogabno meglene texture. Še UT99 leta 1999 je imel bolj ostre texture. Tko da ne vidim v čem je fora MegaTexture, ko pa imaš na blizu tako ogabno kozlanje...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

RuskiSnajper ::

Meglene texture nimajo nič z samim pogonom. 99.9% folka to ne razume.

To je input data. Zelo so texture kompresirane da imaš 25 GB, ta igra je velika +100 GB če bi uporabli polno kvaliteto brez kompresije. Za igranje tistega rabiš pravo serversko mašino z 192GB RAMa skonfigurirano in naštimano, poglejte si QuakeCon 2011 John Carmack keynote.

"Source-Art" je nekaj druga... tisto niti ni compilano v format tako da tisto 1 Terabajt je v surovi obliki kjer igra ni delujoča oz niti ni potrebe da bi tisto laufalo. Torej povdarjam, igra v delujočem stanju v polni kvaliteti je več kot 100 GB , če ne 150 GB.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Pol je pa to res bedna prezentacija pogona. Sploh ne vem zakaj so se ga trudili razviti. TES Oblivion ni tehtal 25GB, svet je like 500x večji pa so texture še vedno svetlobna leta ostrejše. Pa je cel svet streaman razen ko narediš prehod med indoor/outdoor svetovi, kar je isto kot pri Rage. Me en drek briga če je nestisnjen 500 gazillibytov, če pa moram še vedno gledat meglene texture. Zakaj!? Ko sem začel igrat in gledam sarkofage v sobi in sem že mislil, da imam kej narobe nastavljeno. Ko sem videl, da je dejansko vse na max sem opazil, da je to dejansko to. I am disappoint...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

RuskiSnajper ::

RejZoR je izjavil:

Pol je pa to res bedna prezentacija pogona. Sploh ne vem zakaj so se ga trudili razviti. TES Oblivion ni tehtal 25GB, svet je like 500x večji pa so texture še vedno svetlobna leta ostrejše. Pa je cel svet streaman razen ko narediš prehod med indoor/outdoor svetovi, kar je isto kot pri Rage. Me en drek briga če je nestisnjen 500 gazillibytov, če pa moram še vedno gledat meglene texture. Zakaj!? Ko sem začel igrat in gledam sarkofage v sobi in sem že mislil, da imam kej narobe nastavljeno. Ko sem videl, da je dejansko vse na max sem opazil, da je to dejansko to. I am disappoint...


Ne razmišljaj tako ignorantsko. Razlog je popolnoma znan in povedan s strani njih, jas sem se to pozanimal in spremlal štorijo zelo natančno tako da ti povem da vem skor vse glede Rage (poglej kdo je ta thread napisal)

Seveda pričakovanja za Rage so bila velika in tudi velik standard, zato tudi moj opazen optimizem in pozitivnost glede igre - realno, vse napake ki jih ima Rage so problemi z zastarelimi in neprimernimi(slabimi) drajveri, igra je PRED svojim časom, noben nebi mogel pričakovati da se bo ob izidu zgodil totalen kaos glede AMD drajverv, seveda butast folk je krivil igro in developerje namesto ATI in njihove OPENGL drajverje, izdali so napačen drajver in šele po par dneh izvedli napako, novi drajveri pa tudi niso perfektni.

Niti približno ni enak oz približen oz podoben Skyrim pogonu. To se ti samo zdi ker neveš ozadja, ozadja tudi ne moreš vedet če te ne zanima (kot si rekel te ne zanima kolko je igra velika ko so texture nestisnjene, potem si pač navadn igralec, zato pa ne govori o čem nisi ziher in špekuliraj, potem kr nekaj zaključiš z "disappoint" ...)

Lahko bi se zdaj raspisal pa razlozil zakaj in kako, ampak niam cajta več ta trenutek. PS: spremlanje novic ne pomeni vedenje, moraš analizirat in razbrat logiko zakaj in kako, če neveš cele slike je teško kaj resno (časa vredno) debatirat.

IDTech5 je treutno edinstven, nič doslej znanega (vsaj popolnega produkta) ni podobnega, valve je edino pisal nekaj ko je experimentiral z virtualizacijo ampak še vedno niso nič novega pokazali razen updejtov za obstoječi source engine.

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

Pričakovanja? Za Rage nisem imel absolutno nobenih. Kupil sem ga in mi je 2 tedna ležal na mizi. Ne rabiš imet nekih blaznih pričakovanj, da opaziš vso grdobo meglenih textur. Sploh pa sem ga primerjal s starejšim Oblivionom in ne Skyrimom... Tud ne vem kaj mi pomaga če je špil pred svojim časom, če vseeno izgleda dost bedno?

Crysis 1 je bil tud pred svojim časom in je zato še dolgo tekel za en drek na najbolj high end sistemih. Ampak po drugi strani pa je tud ravno toliko časa izgledal povsem off this world. In roko na srce, kljub mnogim novim špilom, ga imam še vedno v spominu kot nekaj najbolj neverjetnega kar sem videl do sedaj.

In to je tisto kar ti pravim. Kaj ti pomagajo ne vem kakšne virtualizacije in shaderji in ne vem kaj še vse če je bistvo vseh površin, torej texture tko ogabne, bolj ogabne kot v orenk starih špilih? Kje je napredek, če ob 10 korakih naprej narediš 8 korakov nazaj?
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

M-XXXX ::

6h gameplaya? Žalostno... Sem hotel naredit še kakšno dodatno side misijo proti koncu igre, pa je bilo vsega tako hitro konec, da sem prej končal...

miraldi ::

Mal da obudim temo tega sramotno optimatiziranga špila od id software.
Torej ali je že kdo ugotovil kako usposobit igro da bo delala brez problemov z teksturami? Sem inštaliral igro že 2x inštaliral sem tudi update pa še vedno niso ok teksture. Že tko dost bed da maš original igro pa je isti k**** kokr če piratsko dol snameš itak moraš pa že tko update dol vleč. Sicer sem najdu od AMDja neki fix sam nebom zdej vleku dol stare AMD Catalyst™ 11.10 Version 2 Preview Driver pa še za HD7000 ni.
A ma kdo kakšno rešitev?
/ Gigabyte Z77M-D3H / Intel i5 2500K 3.3GHZ / Sapphire R9 290 TRI-X 4GB UEFI /
/ SSD Crucial M500 120GB / HDD Samsung Spinpoint F3 1TB /
/ 8Gb Crucial Ballistix Tactical 1866mhz Ram / NZXT Hades /

Ahiles ::

Kup nvidia kartico pa zadne drajverje pa ne boš mel problemov.

D3m ::

Patchaj igro?
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

miraldi ::

Sem naložil update 1 in 2 pa še vedno ni bilo nič boljše. Sej tok slabe teksture spet niso kokr na prejšni grafični 4870 sam takrat sem nekako usposobil da so bile teksture normalne. Zdaj so pa nekje malo meglene za kakšne pol sekunde..
Ker patch si pa imel v mislih? Lahko na ZS link?
/ Gigabyte Z77M-D3H / Intel i5 2500K 3.3GHZ / Sapphire R9 290 TRI-X 4GB UEFI /
/ SSD Crucial M500 120GB / HDD Samsung Spinpoint F3 1TB /
/ 8Gb Crucial Ballistix Tactical 1866mhz Ram / NZXT Hades /

dronyx ::

Pošteno povedano tale igra ni vredna vseh težav, ki jih imaš z njo, če ne dela tako kot je treba. Jaz nisem imel še nikdar z nobeno igro toliko težav, kot s tem Carmackovim opengl zmazkom (ati 4850). Sprobal sem čuda nekih gonilnikov, iskal po internetu rešitve, pa nič. Vedno težave, razlikovale so se samo v tem, kako hitro me je ven zabrisalo, ali so bile teksture pokvarjene. Igro mi je sicer nekako uspelo končati, ker sem ugotovil, da če vsakič, ko me ven zabriše spremenim rezolucijo, potem teče zadeva naprej normalno do naslednjič, ko se pojavi nalagalni zaslon. Pa spet spreminjanje resolucije. Da pa bi zaradi tega kupoval kdo novo grafično drugega proizvajalca? Ne se hecat! Pozabi na Rage (free tip of the day).;)
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

kuglvinkl ::

Ne, nikakor. Rage je eden edkih špilov, ki jih končal in years...

opeter ::

Ali se da Rage inštalirat brez Steama?
Hrabri mišek - www.dangermouse.org
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

miraldi ::

Nimam nobenih problemov več s teksturami z update 2 pa Beta 12.7 + vklopljen v-sync use poštimov dela k urca na 8-)
/ Gigabyte Z77M-D3H / Intel i5 2500K 3.3GHZ / Sapphire R9 290 TRI-X 4GB UEFI /
/ SSD Crucial M500 120GB / HDD Samsung Spinpoint F3 1TB /
/ 8Gb Crucial Ballistix Tactical 1866mhz Ram / NZXT Hades /

D3m ::

Super.
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|

Bor H ::

Sem ravnokar končal in moram reči da me je igra pozitivno presenetila, sploh po tem ko sem prebral ves gnev, ki se je zlival na njega. Res je pa da nisem imel niti enega tehničnega problema in mi veliko pomeni da lahko igro v miru alt-tabam na desktop in nazaj in ob tem manevru ne creshne (ali me pusti čakat par minute).
Sam gameplay je dost generičen ampak se mi zdi da ima pa tako fantastičen zvok pušk da že to odtehta, pa dovolj razgibana je, da ne tepeš skos enih in istih stvorov in dejansko različni nasprotniki imajo različne taktike ne pa tko kot v Crysis 2... Rabil sem pa cca 12 ur na nightmare, naredil sem pa praktično vse misije ki sem jih našel (mad TV sem naredl samo 2 se mi zdi) in vse dirke. Uglavnem soliden nakup za teh 5€ kot je bla...

Vikking ::

Žal, se igra prehitro konča, veliko gneva leti prav na konec igre. Poleg tega so več kot pol leta nategovali z DLC-jem, dokler se niso izjasnili da bo mogoče ampak res samo mogoče in šele ko pride novi doom na police.
Pa še to verjetno ne bo DLC ampak kar Rage2.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vikking ()

ABX ::

Meni je všeč v tej igri kako je vse skupaj "tekoče", liki imajo ogromno animacij in vse skupaj se zelo lepo premika.

Ekstremni kontra primer je Skyrim, ko je vse skupaj "leseno".

Ampak krivec je itak znan, fucking konzole.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

miraldi ::

Bor H je izjavil:

Sem ravnokar končal in moram reči da me je igra pozitivno presenetila, sploh po tem ko sem prebral ves gnev, ki se je zlival na njega. Res je pa da nisem imel niti enega tehničnega problema in mi veliko pomeni da lahko igro v miru alt-tabam na desktop in nazaj in ob tem manevru ne creshne (ali me pusti čakat par minute).
Sam gameplay je dost generičen ampak se mi zdi da ima pa tako fantastičen zvok pušk da že to odtehta, pa dovolj razgibana je, da ne tepeš skos enih in istih stvorov in dejansko različni nasprotniki imajo različne taktike ne pa tko kot v Crysis 2... Rabil sem pa cca 12 ur na nightmare, naredil sem pa praktično vse misije ki sem jih našel (mad TV sem naredl samo 2 se mi zdi) in vse dirke. Uglavnem soliden nakup za teh 5€ kot je bla...


Kako si pa zrihtal to, da teksture ne izginjajo?
/ Gigabyte Z77M-D3H / Intel i5 2500K 3.3GHZ / Sapphire R9 290 TRI-X 4GB UEFI /
/ SSD Crucial M500 120GB / HDD Samsung Spinpoint F3 1TB /
/ 8Gb Crucial Ballistix Tactical 1866mhz Ram / NZXT Hades /

Bor H ::

Ful počas sm se obračal...
Opažal sem občasno slabše teksture (kar da se razumemo se ne bi smel dogajat) ampak preprosto se mi ni zdel vredno sekirat zarad tega. Mogoče bi se sekiral na easy, na insane pa nimaš neki časa gledat podrobnosti. Nisem imel pa konstantnih problemov, so se vedno naložile.
Konc je pa res....kr naenkrat. Sem vedel da je zadnja misija sam sem pričakoval nekaj bolj eksplozivnega, streljajočega.
strani: 1 ... 6 7 8 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steam - Nakup iger (strani: 1 2 3 4166 167 168 169 )

Oddelek: Igre
8403500194 (314) prenasalec
»

The Elder Scrolls 5: Skyrim (strani: 1 2 3 431 32 33 34 )

Oddelek: Igre
1658112379 (11058) blblb
»

Call of Duty: Ghosts (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
41928834 (3663) Klemzz
»

Crysis 2 (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Igre
83453184 (12431) BALAST

Več podobnih tem