» »

id Software - Rage

strani: 1 2 3 4 5 ... 9

dronyx ::

>Je kar zanimivh špil ko enkrat dela in ma na momente svoj trenutek sam nažalost spodnja slika spet 100% drži se ne moreš iz zacrtane poti premaknt tud za 1 cm ne.

Kar se tekstur tiče je za razvijalce to samo plus, ker je potem delo toliko lažje. Namreč pri shooterji na tračnicah natančno veš, kje se bo igralec gibal in lahko teksture inteligentno nalagaš vnaprej v pomnilnik tako, da izgleda vse skupaj tekoče. Kakšen pravi open world naslov tipa GTA je po moje kar se tega tiče precej bolj zahteven. Nisem pa seveda programer da bi bolj natančno vedel, kako vse skupaj poteka.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Izi ::

dronyx je izjavil:

@Izi: Samo kaj za vraga potem naložijo na blue-ray od PS3? Baje je obvezna velikost na disku Rage na PS3 8 GB, kar je tudi za konzolo zelo veliko.
Ja kot kaže je to največja igra do sedaj.
Uradni podatki za zahtevani prostor na disku za Rage:

PS3: Rabi 8 GB prostora na disku.
XBOX 360: Ne rabi prostora na disku, če pa izbereš kot opcijo namestitev na disk zasede 22 GB
PC: Rabi 25 GB prostora na disku :O

Tudi na PC še nobena igra do sedaj ni zasedla 25 GB. Tudi največje in najnovejše igre so zasedle manj kot 10 GB. Dosedanja največja igra na katero sem naletel je bila "The Lord of the Rings Online" z 14 GB, sedaj pa velikanski preskok na 25 GB.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Kockica ::

Se opravičujem za off-topic;

Imam naložen Age of Conan in mi špil zasede 31.6 GB in predvidevam, da WoW ne zasede nič manj. :D

Ahiles ::

Off topic sam Wow ma 27giga :)

Izi ::

MMO igre imajo velikanska ozemlja, ki se raztezajo tudi po več 100 kilometrov na vse strani. Zelo dvomim, da ima Rage vsaj 1% velikosti ozemlja povprečnega MMO.

Naj omenim, da sem naložil nove AMD driverje za Rage in gre dejansko za celoten nov Catalyst paket, ki je malo novejši kot 11.9.
Paket od 11.9 ima verzijo 8.892.0, tale pa je verzije 8.892.3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

sajko33 ::

No z najnovejštimi 11.9 driverji, mi špil ne crasha več in tudi zelo gladko dela . Imam še vedno problem s prikazovanjem tekstur ( tisto kar prikazujejo tisti videi, le manj očitno) . Pa še nekaj glede teksture, nevem a se samo meni zdi ali so nekatere teksture zelo slabe kakovosti in izgledajo kot bi bile zamegljene.

frudi ::

Tudi na PC še nobena igra do sedaj ni zasedla 25 GB. Tudi največje in najnovejše igre so zasedle manj kot 10 GB. Dosedanja največja igra na katero sem naletel je bila "The Lord of the Rings Online" z 14 GB, sedaj pa velikanski preskok na 25 GB.

Kje pa ti živiš? Že med igrami, ki jih imam trenutno na disku, se najdejo:
- Dragon Age (prvi del, z dodatkom in DLCji), 30GB
- Mass Effect 2 (z DLCji), 19GB
- Witcher 2 (še brez zadnjega gigantskega patcha), 17GB
- Empire Total War, 17GB
- Napoleon Total War, 24GB
- GTA IV, 16GB
Pa še par naslovov med 10 in 15GB, nekateri stari že več let. 25GB za Rage torej ni ravno neka šokantno dosti.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

kmetek ::

Ravno zato imamo radi 2TB diske po 70€ :D

Dr_M ::

Ja itak, pa tri dni cakat, da se nalozi? Ne hvala, za to imamo SSDje :))
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

dronyx ::

Dr_M je izjavil:

Ja itak, pa tri dni cakat, da se nalozi? Ne hvala, za to imamo SSDje :))

Se strinjam. Jaz nikdar ne igram več kot dve ali tri igre hkrati, kar pa gre vse lahko na SSD disk, pa čeprav je vsaka velika po 25 GB.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

LordTado ::

-------------------------------------------------------------------------------
NAVIJ MAŠINO , PORIHTAJ SISTEM :))
-------------------------------------------------------------------------------

Izi ::

Se pravi krivi so zanič OpenGL driverji pri obeh grafičnih taborih. Ker večina iger dela na DirectX so OpenGL driverje oboji povsem zapostavili in sedaj tako pri Nvidi kot pri AMD hitijo, da bi jih kolikor toliko spravili v red.

yayo ::

barakus ::

To mi deli!

BALAST ::

"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Izi ::

Čisto prav ima, pred 6. leti, ko so začeli razvijati igro so bile konzole še nekako primerljive s PC-ji, sedaj so pa zaostale daleč daleč nekje zadaj.
On je bil vedno navdušenec nad najnovejšo tehnologijo. Zanimivo, da je omenil njegov računalnik, na katerem bo začel delati naslednjo igro: 24 GB RAMA, podpira 24 niti (verjetno 12 jedrnik s HT) in ima 500 GB SSD 8-)
Jasno, da se ob taki zverini konzol ne bo več niti pritaknil :P

Pomeni pa to še nekaj in sicer, da bomo čez 6 let, ko bo njegova nova igra prišla ven vsi morali imeti tudi tak računalnik, na katerem bo on sedaj igro začel razvijati. Mislim da bo šlo, 12 jedrnik čez 6 let ne bo več nekaj posebnega, 500 GB SSD bo menda tudi do takrat padel nekje na ceno današnjih 120 GB, edino 24 GB RAMA se mi zdi še vedno nekam veliko tudi za čez 6 let, glede na to, da sem sedaj šele na 4 GB. Je pa res, da najbolj zagrizeni igričarji danes že kupujejo računalnike s 12 GB RAMA.

PARTyZAN ::

16GB RAMa stane cca 100€. Toliko ga imam jaz zdaj.

Primoz78 ::

A je smiselno imet vec kot 8gb rama ce mas vse nalozeno na SSD? PARTyZAN kako se ti kaj pozna pri performansih iger, a si kaj poskusal mogoce z manj rama in 16gb?

Lp Primoz
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

_Dormage_ ::

Jaz ne vem kaj vi počnete z vašimi računalniki, ampak na windowsih je 8gb RAM-a meni preveč.
Windowsi so tako glupi, da OS zasede 2gb in ostalih 6gb lahko spraviš v predal.
Samo ob redkih primerih ko igram igre zapolni še nekaj GB, ampak do 8 težko pridem. A vam uspe zafilat vseh 8gb? nekatri 16gb?
Pravilno bi blo, da OS zasede celoten RAM dokler ga drugi procesi ne koristijo.

neboben ::

8 gb je zelo malo ker zna firefox z zavihki požret 4gb :), potem laufaš arch linux v virtualbox in delaš znotrej okolja računarijo 2gb ... no in potem imajo windowsi 7 še 2gb. V bistvu bi jest tud imel 12gb :)

krho ::

_Dormage_ trola. ravno včeraj sem v garancijo dal 4G rama iz mašine katera jih ima drugače 6G in se vse skupaj vleče kot smrkelj.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

kixs ::

Izi je izjavil:

...
Tudi na PC še nobena igra do sedaj ni zasedla 25 GB. Tudi največje in najnovejše igre so zasedle manj kot 10 GB. Dosedanja največja igra na katero sem naletel je bila "The Lord of the Rings Online" z 14 GB, sedaj pa velikanski preskok na 25 GB.


Leta 2007/08 je prisel ven X-Plane 9, ki celoten z vsemi mapami v default instalaciji zasede 73GB, z dodatki pa vec kot 90GB. 8-O

Rage pa upam, da danes sprobam.

lp
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

Pithlit ::

_Dormage_ je izjavil:

Jaz ne vem kaj vi počnete z vašimi računalniki, ampak na windowsih je 8gb RAM-a meni preveč.

Ne igram iger. Ampak RAM-a ni _nikoli_ preveč.
Life is as complicated as we make it...

Izi ::

Že odkar so se začeli večjedrni in večnitni procesorji velja nepisano pravilo, da naj bi imel 1GB RAMA za vsako nit.
Na primer: Core i7 970 se bo najbolje počutil z 12 GB RAMA, Core i7 2600K z 8 GB RAMA in Core i5 2500K z 4 GB RAMA...
Tudi Carmack je kot kaže upošteval to pravilo in si za svoj 24 nitni računalnik zamislil 24 GB RAMA.

yayo ::

Pithlit je izjavil:

_Dormage_ je izjavil:

Jaz ne vem kaj vi počnete z vašimi računalniki, ampak na windowsih je 8gb RAM-a meni preveč.

Ne igram iger. Ampak RAM-a ni _nikoli_ preveč.


RAM is like a condom or a gun; better to have it & not need it, than to need it & not have it!

kixs ::

Takole na splosno to seveda na velja. Vse je odvisno samo od tega kaj delas z racunalnikom. Doma se mi 4GB rama sonci, v sluzbi pa bi bilo fino imet vsaj 8GB. Procesor seveda nima veze kako se pocuti, najbolje, bi rekel, ko je ugasnjen.
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

neboben ::

kixs je izjavil:

Takole na splosno to seveda na velja. Vse je odvisno samo od tega kaj delas z racunalnikom. Doma se mi 4GB rama sonci, v sluzbi pa bi bilo fino imet vsaj 8GB. Procesor seveda nima veze kako se pocuti, najbolje, bi rekel, ko je ugasnjen.


a kej uporablaš firefox :) ?

kixs ::

Kaj ima firefox zdaj veze? Trenutno mi rabi 516MB, ga pa sploh ne zapiram, razen, ko pridejo posodobitve, torej cca 1x mesecno. So bili tudi stosi, ko mi je pozrl 2GB rama zaradi bugov. V prejsnji verziji je prisel do cca 800MB, zdej pa se skoz drzi pri okoli pol giga (tabbov cca 30-40). Imam odprtega tudi Chrome, ki trenutno zere okoli 450MB. To je skupaj cca 1GB in kje je zdaj panika, ce imas 4GB?
Iscem/kupim/menjam stare racunalnike in dele (letnik 1990 do 1999). Vec na ZS

kmetek ::

ma glejte, ram je đaba, imejta ga vsaj 8 dokler so cene ugodni...ceneje ne bo več nikoli, kvečjemu spet kak umeten dvig cen, še pomnete lani skok za 100%?

Sicer je tema Rage, tako, da prenehajte/mo z smetenjem :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kmetek ()

Primoz78 ::

Rage successfully activated on Steam...Downloading

Pa da vidimo jutri to cudo 28gb veliko...upam da mi pobere do jutri dol :-)

Lp Primoz
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

Berserker ::

Se splača že zdaj tole kupit ? Sem slišal da folk dosti ranta nad bugi. Zanima me pa kaj je sploh fora tega pogona, kaj je sploh ta posebnost ? Kolikor sem razumel, naj bi se celotna vidna okolica naložila v high res teksturah, sem blizu ?

opeter ::

Ja. Ampak samo na PC-ju.
Hrabri mišek - www.dangermouse.org
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Izi ::

V gameshop.si imajo igro na zalogi in pride 35,99 EUR. A je kdo našel kje ceneje?

Igralci poročajo, da z novimi AMD driverji igra deluje popolnoma brez napak, tako da je čas za nabavo.
Precej zmede je naredil AMD, ker je v prve Rage driverje ponesreči :| zapakiral neke precej stare OpenGL driverje, ki so ne samo zakasnjevali teksture, ampak celo mešali teksture med seboj. Včeraj so izdali še ene Rage driverje, tokrat z najnovejšimi OpenGL driverji, ki pa delujejo brez problemov, če je seveda računalnik dovolj zmogljiv.
In kot sem predvideval, igralci tudi poročajo, da SSD dela čudeže.

M-XXXX ::

Imaš link do teh driverjev? Ker jaz sem našel le ene z datumom 4.10 ali je to to?

Peshkeer ::

Nimam SSD-ja, igra mi teče povsem gladko na trdnih 60fps. Res je bilo pa potrebno zrihtati Rageconfig.cfg, in sicer:

vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 8192
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192
vt_pageimagesizeunique 8192
vt_pageimagesizevmtr 8192
vt_restart
vt_maxaniso 4
image_anisotropy 4

in---> http://support.amd.com/us/kbarticles/Pa...
+ v CCC je bilo potrebno nastavit v-sync always on, da se niso trgale texture..

Aja pa še v C:\Users\UPORABNIK\AppData\Local\ ustvarite mapo id software in v njej mapo Rage. Ker je igra sama po sebi ne ustvari, ampak jo potrebuje, saj v njej ustvari cache. Kar tudi pripomore k performancu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Peshkeer ()

Izi ::

M-XXXX je izjavil:

Imaš link do teh driverjev? Ker jaz sem našel le ene z datumom 4.10 ali je to to?
Mislim, da je to to.
Najbolje je vzeti driverje direkt iz AMD strani, saj so tam sigurno odstranili tiste pri katerih so uporabili napačne OpenGL driverje: AMD Catalyst™ - Rage Performance Driver

Pri spreminjanju konfiguracijskih datotek pa je treba biti previden in ne pretiravati, da ne bodo teksture ravno zaradi tega problematične.
V tem članku: "How To Unlock Rage's High Resolution Textures With A Few Simple Tweaks"
So vse pretestirali in pravijo, da je za 8K teksture treba imeti 1,5 GB VRAMA. Na 1 GB VRAMA sicer pogojno delujejo, ampak SAMO, če vse ostale nastavitve močno znižaš, se pravi če igraš na nizkih zaslonskih resolucijah.
Kot vidim je Peshkeer že nastavil 8K teksture in če nima na grafični 1,5 VRAMA teksture ne bodo gladke, razen če igra na kakšnem majhnem monitorju pri nizki resoluciji.
Za 16K teksture pa so rabili 3 GB VRAMA :O za povrh vsega pa se razlika med 8K in 16K teksturami opazi samo na najvišji resoluciji pa še to samo na nekaterih skrajno zahtevnih področjih.

Optimalne so torej 8K teksture, če le imaš na grafični vsaj 1,5 VRAMA.

Peshkeer ::

4870x2 2GB

 od daleč...

od daleč...



 na blizu...

na blizu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Peshkeer ()

Tr0n ::

M-XXXX je izjavil:

Imaš link do teh driverjev? Ker jaz sem našel le ene z datumom 4.10 ali je to to?

To je to ja.

ABX ::

kixs je izjavil:

Kaj ima firefox zdaj veze? Trenutno mi rabi 516MB, ga pa sploh ne zapiram, razen, ko pridejo posodobitve, torej cca 1x mesecno. So bili tudi stosi, ko mi je pozrl 2GB rama zaradi bugov. V prejsnji verziji je prisel do cca 800MB, zdej pa se skoz drzi pri okoli pol giga (tabbov cca 30-40). Imam odprtega tudi Chrome, ki trenutno zere okoli 450MB. To je skupaj cca 1GB in kje je zdaj panika, ce imas 4GB?


Ma ljudje imamo ogromno krame na PC-ju, tako OS kot browser ima en kup neznanih dodatkov. Sej niso sami krivi, problem je ker vsak program se usede v startup in obratuje v ozadju.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Izi ::

Igra je na mojem računalniku in kot se za vsako ID igro spodobi že od nekdaj si mora vsak sam narediti svojo CFG datoteko.
Tukaj je testirana datoteka rageconfig.cfg, ki jo naredite sami in sodi v mapo Rage\base.
Igra z njo leti kot šus s HD teksturami, ki se nalagajo iz predpomnilnika, ki je nastavljen na 250 MB. Ni opaziti nobene zakasnitve tekstur tudi ob hitrem premikanju pogleda sem in tja. In testirano dela tudi na 1 GB VRAMA

seta com_videoRam "1024" //količina VRAM v MB
seta com_maxfps "60" //omeji FPS na 60
seta image_anisotropy "4" //2, 4, 8
seta image_usecompression 0
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
seta image_preload "1"
seta image_lodbias "-1"
seta image_ignoreHighQuality "0"
seta image_ignoreLowQuality "1"
seta image_useCache "1" //omogoči nalaganje tekstur iz predpomnilnika brez zakasnitve
seta image_cacheMegs "250" //količina predpomnilnika v MB
seta image_cacheMinK "50"
seta r_useHighQualityPostProcess "1"
seta r_shadowsHighQuality "1"
seta r_displayRefresh "0"
seta r_renderer "best"
seta r_multiSamples "4" //2, 4, 8, 16, 32
seta r_useHBAO "1"
seta r_useRenderThread "1"
seta r_visDistMult "1"
seta r_useMotionBlur "1"
seta r_skipBump "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "0"
seta r_shadows "1"
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta vt_lodBias "-1"
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192"
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192"
seta vt_pageimagesizeunique "8192"
seta vt_pageimagesizevmtr "8192"
seta vt_restart
seta vt_maxaniso "4"

V prvi vrstici je treba nastaviti vašo količino VRAMA v Megabajtih. Nastavljeno je za HD5850, ki ima 1024 MB VRAMA.
Tisti z bolj divjimi grafičnimi lahko dvignejo Anisotropy in multiSamples, sam sem izbral 4 kot najbolj optimalno nastavitev.
Količino Cacha se brez problema spreminja, čeprav je več kot 250 MB po moje povsem nesmiselno. 125 MB je že povsem dovolj, ampak bolje je malo rezerve :D
Ostalo je nesmiselno spreminjati, je vse nastavljeno na čimboljšo kvaliteto.
Če koga moti Motion Blure ga lahko izključi z 0 pri r_useMotionBlur

seta r_swapInterval "1" je opcija, ki vklopi vertical sync, kar je v tej igri NUJNO. Ampak ker se le ta samodejno izključi, če skačemo iz igre na namizje z Alt+TAB, tega ukaza nisem dodal. Bolje ga je vključiti v driverjih, kjer mora biti nastavljen na "Always On", drugače ga igra ignorira. In kot sem rekel, ga ne pozabite vključiti, ker drugače se slika lomi, da ni za nikamor.

S temi nastavitvami igra zgleda in deluje odlično, vsaj na začetku. Prva ugotovitev je, da kljub velikanskemu ozemlju, ne moremo skočiti iz tiste ozke potke, ki nam je dodeljena za napredovanje. Kljub temu, da lahko skačemo nas omejuje nevidni zid, ki preprečuje samomorilski skok v prepad.
Pohvalno pa je, da kljub dobri grafiki in velikem ozemlju deluje povsem tekoče tudi na najvišji resoluciji.

Dr_M ::

Definitivno bo po novem letu cas za novo graficno. Nvidia, here i come :)
Do takrat bo pa tudi Rage ze ustrezno popatchan :)
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Dr_M ::

Evo, sprobal rage, z nastavitvami, ki jih je podal izi in z rage performance drive. Dela super, brez napak, vsaj v teh nekaj minutah, dokler mi ni racunalnik zmrznil :))
Sem pa tudi spremljal obremenjenost procesorja, Phenom II x6 konstantno na 40-55%, kar se nisem videl pri nobeni igri. Torej, 4 jedrni procesor za to igro je ze kar nujen.

Zgleda pa fenomenalno :D
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Izi ::

Igra je močno zasvojljiva. Bojevanje je odlično in kar zahtevno, treba se je skrivati in počasi napredovati. Sicer je orožja precej različnega in je dovolj močno ampak municija je pa redka ko hudič, zato je treba pazljivo meriti in ne razsipati z njo. Sovražniki delujejo precej človeško, in pohvalno je, da vsak uporablja drugačno taktiko, tako da nikoli ne veš kaj bo kdo storil. Včasih kakšen juriša nate, ampak večinoma se skrivajo in v brezupnih situacijah tudi bežijo. Precej govorijo, imajo hudo bogat besedni zaklad, glede na podobne igre in bolj so ranjeni več preklinjajo :D
Vzdušje te hitro posrka v igro. Veliko so delali na podrobnostih, kot na primer ko sovražnik, ki ima čelado pomoli glavo iza vogala mu zadetek v glavo najprej izbije čelado z glave, sovražnik pa se preklinjajoč umakne nazaj, z naslednjim zadetkom se zvrne po tleh in poleg preklinjanja ga že začne grabiti panika, še vedno pa te lahko ustreli, čeprav se ne more več dvigniti iz zaklonišča...
Grafika je na daleč fenomenalna, na blizu pa se niso trudili z dodatnimi bolj podrobnimi teksturami in je tako večina predmetov čisto od blizu dokaj neostra. To velja samo za mrtvo okolico, vse kar je živo in vsi uporabni predmeti so tudi od blizu lepi.

Je pa še vedno občasno opaziti kakšno manjšo grafično napakico. Kakšna tekstura po nepotrebnem nekje utripa za kar je verjetno kriv še vedno nepopoln OpenGL driver, je pa to precej redko in vsaj zaenkrat ne moti. Pa fiziki se včasih strga in kakšno truplo divje premetava po tleh tudi po celo minuto preden se končno umiri.

Na začetku igra malo spominja na Borderlands ampak medtem ko je Bordelands bolj ko si ga igral postajal bolj dolgočasen je tu ravno obratno. Rage te vedno bolj vleče bolj ko ga igraš. Sicer pa še nisem dovolj daleč, da bi lahko pravično sodil.

Tr0n ::

Jup, ko si enkrat porihtas driverje in settinge, je kr fun game.

Primoz78 ::

A so kake priporociljve nastavitve/tweaki za Nvidia 5xx kartice? Ali so tiste, ki jih je Izi dal ok?

Lp Primoz
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

Dua'L ::

Ima še kdo kakšne težave v igri glede premikanja miške komaj kliknem kakšno iknono?
GTX680
Intel i7 2600
8gb DDR3

RuskiSnajper ::

Ja - zjebana je miska ker je velika senetivity v menujih , v igri pa drugače

Oz ko sprejmeš QUEST tisti menu ma tak hitro miško.

Bom reko da se gumbi falijo zato ker je hitbox premali okoli njih ... ni okoli obroča gumba ampak samo na mestu črk.

Pozneje pride SUPER QUALITY TEXTURE pack , modding toolsi in x64 cez par dni, engine updejti od carmacka in mogoče kinect/HMD support.

Zgodovina sprememb…

macgajver ::

Bomo počakal na update. Čeprav špil leti na atiju z rage gonilniki odlično 1920-1080 8XAA 16AF konstantno 60fps. S starimi gonilniki je pa padal špil na 30fps sem bil en cajt kr mal scagan.
Igra ni kaj dosti grafično zahtevna ampak še vedno precej lepa za pogledat. Sploh draw distance je všečen.
tenstan krompir je pa zakon

Dr_M ::

Meni z 11.10 BF3 gonilniki sploh ni delala igra. Takoj po zagonu je javilo napako in to je to. Po updejtu gonilnikov dela bp.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Izi ::

Tiste nastavitve od včeraj sem sedaj prečistil in pretestiral direkt iz motorja igre in pošiljam rezultat.
Igralci so tisto sestavili iz ukazov Quaka in Dooma, ki pa jih kar nekaj ne deluje več, odstranil sem tudi tiste, ki imajo default vrednost enako kot je bila v nastavitvah.
Povsod sem dodal default vrednost in opis, ki ga za določen ukaz izpljune motor, pa še moje opazke. (kometarjev za // motor ne upošteva, zato lahko ostanejo v CFG datoteki)

com_allowConsole 1
//default: 0
//allow toggling console with the tilde key.
//samo če rabite konzolo za ročno preizkušanje različnih vrednosti spodnjih ukazov.

image_useCompression 0
//default: 1
//0 = force everything to high quality
//1 uporablja stiskanje tekstur, zato je 0 bolj kvalitetno.

image_lodbias -2
//default: 0
//change lod bias on mipmapped images
//lod (level of details), manjša vrednost pomeni večjo ostrino oddaljenih predmetov

image_anisotropy 4
//default: 1
//set the maximum teksture anisotropy if available
//Anisotropic filtering (AF), več je bolj kvalitetno (1, 2, 4, 8 in 16)

vt_maxAniso 4
//default: 2
//Floating point max aniso for physical textures.
//Anisotropic filtering (AF), več je bolj kvalitetno (2, 4, 8 in 16)

vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly 8192
//deafult: 4096
//Dimensions of the physical page images
//Velikost tekstur. Večje je lepše, ampak rabi več VRAMA, 8K ravno še pride v 1GB VRAMA.

vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly2 8192
//deafult: 4096
//Dimensions of the physical page images

vt_pageImageSizeUnique 8192
//deafult: 4096
//Dimensions of the physical page images. vt_restart after changig this.

vt_pageImageSizeVmtr 8192
//deafult: 4096
//Dimensions of the physical page images. vt_restart after changig this.

vt_restart
//Emptying the virtual teksture physical cache
//ukaz je nujen, da lahko igra začne uporabljati novo velikost tekstur.

---------

To je to. Primerno za večino računalnikov, če imajo le dovolj zmogljivo grafično kartico z minimalno 1 GB VRAMA.
V bistvu je vse kar rabite za tekoče delovanje in lep izgled igre tole:

image_useCompression 0
image_lodbias -2
image_anisotropy 4
vt_maxAniso 4
vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly 8192
vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly2 8192
vt_pageImageSizeUnique 8192
vt_pageImageSizeVmtr 8192
vt_restart

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()
strani: 1 2 3 4 5 ... 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steam - Nakup iger (strani: 1 2 3 4165 166 167 168 )

Oddelek: Igre
8395499521 (31) BorutK-73
»

The Elder Scrolls 5: Skyrim (strani: 1 2 3 431 32 33 34 )

Oddelek: Igre
1658112296 (10975) blblb
»

Call of Duty: Ghosts (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
41928804 (3633) Klemzz
»

Crysis 2 (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Igre
83453101 (12348) BALAST

Več podobnih tem