» »

id Software - Rage

strani: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9

kuglvinkl ::

tole ste videli?

Tilen ::

Nop. Bom preletel, ko bom imel čas.

Včeraj sem še malo igral in prišel do prvega tipično-ID-jevskega šefa. 8-)

Shotgun je za zombije nepogrešljiva zadeva. Preden se odpravite iz (drugega) mesta na prvo pravo misijo (Dead City) in ko že mislite, da imate dovolj streliva, se obrnite in kupite še 50 dodatnih metkov za shotgun. Nekateri zombiji so nenormalno vzdržljivi.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

alpha1 ::

Ve kdo zakaj so fps-ji omejeni na 60?

Dua'L ::

Mogoče kdo ve kdaj bo nvidia izdala driverje?
GTX680
Intel i7 2600
8gb DDR3

Tilen ::

@alpha1

Ker je vklopljen v-sync.

Screen tearing.

@Dua'L
Kakšne težave pa imaš trenutno? Če še nisi, si naloži zadnje beta gonilnike za Battlefield 3.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

NavadniNimda ::

Tilen je izjavil:

Nop. Bom preletel, ko bom imel čas.

Včeraj sem še malo igral in prišel do prvega tipično-ID-jevskega šefa. 8-)

Shotgun je za zombije nepogrešljiva zadeva. Preden se odpravite iz (drugega) mesta na prvo pravo misijo (Dead City) in ko že mislite, da imate dovolj streliva, se obrnite in kupite še 50 dodatnih metkov za shotgun. Nekateri zombiji so nenormalno vzdržljivi.

Uni ta navadni zombiji zelo hitro mrčkajo, če jih butneš ene parkrat s kopitom od shotgun (Mellee attack). Tako prišparaš precej municije. 8-)

Dua'L ::

Tilen je izjavil:

@alpha1

Ker je vklopljen v-sync.

Screen tearing.

@Dua'L
Kakšne težave pa imaš trenutno? Če še nisi, si naloži zadnje beta gonilnike za Battlefield 3.

S teksturami imam pa zadnje gonilnike downlodam sedaj patch upam, da odpravi težave.
GTX680
Intel i7 2600
8gb DDR3

Tilen ::

NavadniNimda je izjavil:

Tilen je izjavil:

Nop. Bom preletel, ko bom imel čas.

Včeraj sem še malo igral in prišel do prvega tipično-ID-jevskega šefa. 8-)

Shotgun je za zombije nepogrešljiva zadeva. Preden se odpravite iz (drugega) mesta na prvo pravo misijo (Dead City) in ko že mislite, da imate dovolj streliva, se obrnite in kupite še 50 dodatnih metkov za shotgun. Nekateri zombiji so nenormalno vzdržljivi.

Uni ta navadni zombiji zelo hitro mrčkajo, če jih butneš ene parkrat s kopitom od shotgun (Mellee attack). Tako prišparaš precej municije. 8-)


Mislim tiste zelene!>:D
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Tilen ::

boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

kuglvinkl ::

In se update kej pozna?

Zgodovina sprememb…

ahac ::

alpha1 je izjavil:

Ve kdo zakaj so fps-ji omejeni na 60?


Zato, ker je to omejitev na konzolah.
This post is awesome. I should get a medal.

Izi ::

ahac je izjavil:

alpha1 je izjavil:

Ve kdo zakaj so fps-ji omejeni na 60?

Zato, ker je to omejitev na konzolah.

Nimajo veze konzole ampak VSync, ki omeji število fps.
Če se fps ne ujema s frekvenco ekrana se slika začne trgati in je vse skupaj precej grdo in moteče. Zato se (maj bi se) v igrah vedno uporablja VSync, izključi se ga samo če delaš kakšne meritve oziroma benchmark.
VSync drži število na 60 fps, dokler računalnik uspe dosegati 60 fps, če le ta pade pod 60 potem ga Vsync omeji na 30 fps, dokler računalnik spet ne uspe doseči 60 fps.
Če imaš frekvenco ekrana 60 Hz potem tekoča slika zgleda lepa in neraztrgana samo pri 30 fps, 60 fps, 120 fps, ...

V patchu je sedaj možnost za Vsync v meniju in lahko izbiraš med On, Off in Smart.
"Off" pomeni neomejeni fps, kolikor zmore računalnik in seveda grda in raztrgana slika.
"On" ves čas drži fps na 60, če računalnik ne zmore več in pade pod 60, se slika začne trgati,
"Smart" pa je tista možnost, ko Vsync preskakuje med 30 in 60 fps, da je slike ves čas lepa in neraztrgana.

Tudi nastavitve za teksture in Anisotropic filter so sedaj v nastavitvah.
vt_maxPPF pa sedaj nima več fiksne vrednosti 128, kot jo je imel prej, ampak sam nastavi vrednost glede na število jeder našega procesorja.
Tako, da sedaj CFG datoteka dejansko ni več potrebna.

To je to, kar so lahko naredili avtorji igre, ostalo je še vedno na razvijalcih driverjev, ki imajo še nekaj dela.
Znane so 3 napake, za katere so krivi izključno samo driverji:
- Pri Nvidi se igra še vedno občasno sesuje oziroma zmrzne. Kje so sedaj tisti, ki tako vneto hvalijo Nvidio, na AMD je stabilna in zanesljiva ko skala :P
- Na AMD se včasih na plapolajočih elementih, kot so zastave in banerji pojavi črna utripajoče tekstura.
- Pri obeh pa ima probleme Vsync, ki včasih neha delovati, če z Alt+TAB skačeš med igro ven v druge aplikacije in nazaj v igro.

Razvijalci igre menda intenzivno sodelujejo z Nvidio in AMD, da bi čim prej odpravili še te 3 problemčke.

Se pa sprašujem, kako, da niso sodelovali še predn je igra izšla, šre bolj pa me čudi, kakšne driverje je uporabljal Carmack na svojem računalniku, da ni opazil problemov. Ali ima on kakšno posebno grafično kartico iz prihodnosti, ki driverjev sploh ne rabi ali kaj? ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

krho ::

kuglvinkl je izjavil:

In se update kej pozna?

se. great! now it chrases every ten seconds instead of once an hour
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Izi ::

Po updatu ne pozabit izbrisati CFG datoteko, ker nima več smisla in lahko povozi nastavitve iz menija.

Mogoče lahko pustite samo še dva ukaza za boljšo kvaliteto slike:
image_useCompression 0 //deafault: 1
image_lodbias -2 //dafault: 0

vt_maxPPF na rabimo več, ker se sedaj nastavi samodejno. Pri meni, ki imam 4-jedrnika se nastavi na vt_maxPPF 16, kar je v redu.

Ostalo se nastavlja iz menija:

vt_pageImageSize... je sedaj v meniju pod "Texture Cache". Small = 4096, Large = 8192

vt_maxAniso je tudi v meniju pod "Anisotropic Filter". Low = 2, High = 4

Popravek testiran in deluje brez problemov.
Bolj igram boljša se mi zdi igra. Letošnje leto je pa res nekaj posebnega, The Witcher 2: Assassins of Kings in Deus Ex: Human Revolution sta bili najboljši igri do sedaj, za Rage pa je kar premalo reči, da je odličen, v bistvu je treba reči, da spada pod umetnije :D

Koliko ste kaj uspeli nadgraditi svojega bojevnika iz preteklosti? Mojemu sem uspel dvigniti zdravje do sedaj na 155 permanentno, pa mislim, da bo šlo še nekje do 177. "Desert Spore" je zagotovo najbolj redek predmet v igri, do sedaj sem jih našel kakšnih 10, vse na najbolj skritih in odročnih delih puščave.
Pa vožnja kasneje ko dobimo nove avte postane precej večji užitek. Buggy je eno navadno sranje in zelo težko vodljiv. Ko dobimo Cuprinota, lahko vse ostalo vrženo na odpad.
S Cuprinotom vožnja postane užitek, mi pa postanemo pravi Mad Max, še posebno če ga spimpamo do konca. Pa to še ni najboljši avto v igri, proti koncu pride še en.
Edino za vzmeti moram reči, da so za moj okus trde standardne vzmeti daleč boljše od tistih nadgrajenih super športnih, s katerimi avto postane mehak in poskakujoč kot kakšna francoska jajca. Mislim kva! Saj za po puščavi ne rabimo udobne limuzine ampak čimbolj trdo vzmetenje, da vozila ne premetava naokoli, in ne izgubljamo kontrole po nepotrebnem.
Ostale nadgradnje pa so super. Cuprino z motorjem V10 leti ko sneta sekira in je že med normalno vožnjo daleč hitrejši kot Buggy med najmočnejšim kurjenjem turbo pospeševalnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

kmetek ::

Tole so prehitro ven dali, kaj budale niso nič stestiral????

Dr_M ::

So vsaj hitro postimali, drugi rabijo mesece za to. :)
Tako da, nebi ravno rekel budale, sploh ker so za prcej problemov krivi gonilniki za graficne.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Dua'L ::

Na gamespotu so dali nizko oceno igre komaj 7/10 pomojem samo zarad bugov takšna ocena?
GTX680
Intel i7 2600
8gb DDR3

Izi ::

Fantje, to je umetniško delo in njegovo neizmerno veličino nepoznavalci (profesionalni opisovalci, katerih služba je igranje iger) mimogrede spregledajo ;)
Enako kot na primer Picasove slike, ki se nepoznavalcem zdijo kot slike otrok iz vrtca, poznavalci pa vedo, da gre mojstrovine izpod rok genija. Isto velja za igre izpod rok Carmacka 8-)

kuglvinkl ::

Am, Carmak je dobavu "samo" engine. Za dizajnerje ;)

Tilen ::

Uf, tale "patch" pa je sedaj povzročil veselico.

Skratka, Nvidia userji (po tem patchu) morate v NV CP --> "Manage 3d settings"

1. Zavihek program settings
2. Ročno dodajte rage.exe
3. Zadnja možnost - vertycal sync - force on
4. Apply

Globalne nastavitve vsaj pri meni niso obveljale v igri, ročne so.

p.s. Igra bo še vedno zaznavala, da je v-sync izklopljen vendar Fraps pri meni pravi, da je vse OK. Tudi igra se normalno.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

ERGY ::

Vsak id game je imel bolj okrnjen settings menu (edino q3 je imel nekoliko več opcij), zato so uporabniki sami poštimali config in kar je pač blo treba, ker se je smatralo, da so vsaj tolko sposobni.. Danes pa očitno to postaja že velik problem :P Patch je očitno le dopolnilo tistim, ki ne vejo kaj je config ali pa si ne znajo poštimat nastavitve v grafičnih menujih.. Preostanek težav je bolj na račun zanemarjenih gonilnikov.

kuglvinkl je izjavil:

tole ste videli?


Ponavadi gledam vsako leto live prenos :) tak da ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ERGY ()

T-h-o-r ::

jaz nisem prav ničesar spreminjal, pa skoraj ne opazim kakšnega problema

tu in tam se na odprtem v daljavi opazi, da kakšna gora/stavba zasveti :)


špil je pa res super, oldschool šuterčina
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Primoz78 ::

Danes upam, da bom mel cas vsaj zagnat zadevo (ce dobim danes DVD verzijo, ker se mi ne da se enkrat 28gb+ DL-jat) a morem prelozit vse steam igre na SSD da bo vsaj mal hitrej nalagalo...se mi cedijo sline ze en lep cas odkar berem temo :-D

Lp Primoz
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

kmetek ::

email sem ti poslal primož na gmail.

Izi ::

T-h-o-r je izjavil:

špil je pa res super, oldschool šuterčina
Rage in oldschool omenjati v istem stavku je greh :P
Dejansko gre za Newschool streljačino. Poleg tega sploh ne gre samo za streljačino ampak je pol igre dirkaške, pol igre pa streljaške, pri obeh pa so prisotni še RPG elementi, saj nadgrajujemo tako sebe kot svoje vozilo. V oldschool streljačinah smo vedno nadgrajevali samo orožja, sebe pa ponavadi ne.
Največja razika pa je, da v oldschool streljačinah ni bil prisoten denar. Municijo se je tam pobiralo od mrtvih sovražnikov in vsake toliko časa smo naleteli na skladišče municije. V newschool streljačinah je sicer še vedno tako, ampak te zastonjske količine municije so zanemarljive. Glavnino municije moramo kar pridno kupovati za kar pa moramo najprej zaslužiti denar.
Še ena razlika je in sicer v odldschool streljačinah smo vedno delali naloge zaporedno eno za drugo in vse so bile obvezne, v newschool streljačinah pa delamo naloge vzporedno in več hkrati, pa še polovica jih niti ni obveznih. Naloge se po novem vedno delijo na glavne obvezne in stranske neobvezne, ki so namenjene služenju denarja, ki ga vedno primanjkuje.

Všeč pri Rageu mi je, da si prisiljen menjavati orožja glede na vrsto sovražnikov. V dosedanjih streljačinah si pač uporabljal tisto orožje katerega municije si imel največ, ko ti je zmanjkalo municije si preklopil na drugo orožje.
Tukaj tako ne gre, saj če hočeš na primer s brzostrelko skozi hordo "melee" (s hladnimi orožjo za na blizu) divjakov boš zelo hitro porabil vso zalogo streliva in posledično finančno bankrotiral.
Melee napadalci so zelo hitri, se sklanjajo, plezajo, skačejo levo in desno, da jih je z brzostrelko skoraj nemogoče zadeti dokler tečejo proti tebi. Nujno je vzeti v roke šibrovko in mirno počakati, da se ti povsem približajo in potem en sam šus v glavo. Še vedno pa je dobro paziti, da sprožiš šibrovko ko je sovražnik kakšen meter ali 2 oddaljen, ker si v nasprotnem primeru ves pošprican s telesnimi tekočinami sovražnika, kar pomeni tudi zameglitev pogleda, ko ti v oči špricne sluz in kri ubitega sovražnika 8-)
In vedno se je treba zavedati, da vsak zgrešen strel namreč pomeni stran vržen denar.
Proti sovražnikov s strelnim orožjem pa seveda z šibrovko ne opravimo popolnoma nič in moramo hitro oceniti koliko je sovražnikov in kako hitro se približujejo. Če so bolj oklepljeni sovražniki, ki pogumno korakajo proti nam potem je nujna brzostrelka, če pa so skrivači, ki vedno iz zaklona od daleč streljajo na nas potem pa je najbolj ekonomsko upravičen sniper. Počepnemo in čakamo, da posameznik pomoli glavo iz skrivališča in mu pošljemo en sam metek v čelo.
Že nekje na polovici igre imamo približno 10 različnih orožij, kar pa še zdaleč ne pomeni končane izbire. Vsako orožje ima namreč okoli 3 različne tipe municije, ki se še zdaleč ne razlikujejo samo po moči ampak bolj po načinu uporabe (navadni, oklepni, električni, EMP, ...)
Če nočeš, da te hkrati napade cela horda divjakov je pametno včasih uporabiti samostrel in potiho odstraniti vsakega sovražnika posebej. Sniper nikakor ni dober za kakšno skrivno misijo, ker že s prvim strelom opozorimo nase vse na kilometer naokoli. In število ubitih sovražnikov nam ne prinaša nobenih opaznih koristi, tistih par dolarjev in nekaj metkov ni omembe vredno, zato se včasih bolj splača kakšne sovražnike pustiti pri življenju in prišparati denar za municijo. Razen seveda če naloga zahteva, da določeno področje popolnoma "deratiziramo".
Dostikrat je pametno uporabljati tudi kakšno drago municijo, če z njo hkrati ubijemo toliko sovražnikov, da se finančno splača. Na primer rakete v gručo sovražnikov, električne puščice za skupino sovražnikov, ki stojijo v vodi, ...

V novejših igrah smo videli že precej sovražnikov, ki s skrbno spisanimi skriptami kažejo inteligenco, ampak prav vse smo vedno prehitro pogruntali, saj so počeli vedno enako. Rage je prva igra, kjer me sovražniki vedno znova presenetijo, imajo cel arzenal presenetljivih potez, ki jih nikakor ne pričakuješ.
Pri oldschool streljačini si stopil v sobo, da si opozoril sovražnike nase, se potem hitro umaknil nazaj skozi vrata in enega po enega postrelil sovražnike, ki so pritekli skozi vrata. Tukaj je to še vedno dobra taktika, ampak vsak sovražnik skozi vrata pride na drugačen način, en se zakotali spodaj mimo podbojev, drugi skoči zgoraj med podboje vrat, tretji skoči na strop in se kot opica preprijema po traverzah na stropu. Ko jih tako vse naokoli loviš v merek si hitro obkoljen, kar hitro pomeni uporabo defibrilatorja, če imaš seveda že napolnjenega od prejšnje uporabe, drugače pa smrt.

Berserker ::

Po tisti misiji v bolnišnici dobiš dodaten defibrilator pa kasneje mogoče še kakšnega. Mene je presenetilo da te je igra tako hitro potisnila v akcijo. Takoj iz vaulta si že bil praktično v akciji, jaz pa z mnogo vprašanji. Zakaj sem samo jaz preživel, ostali pa so pomrli. Kaj je dejansko ark, authority in katerega leta se dogaja ?

Izi ::

Defibrilator imam že nadgrajen. Kar se pa zgodbe tiče se pa spoznava počasi skozi igro in na začetku dejansko ne veš nič.
Glede leta dogajanja se pa ve.
Ni spoiler, samo osnovna zgodba, pred začetkom igre.

Zgodba temelji na RESNIČNEM asteroidu imenovanem Apophis, ki vsake toliko časa leti zelo zelo blizu našega planetka in bi njegov zadetek verjetno pomenil naš konec.
Decembra 2004 je bilo kar 2,7% možnosti, da zadane Zemljo, pa jo je zgrešil, za leta 2029, ko bo šel mimo nas, so že izračunali, da NE BO zadel niti Zemlje niti Lune, bo šlo pa zelo na tesno. Naslednja možnost, da nas zadane je menda 13 april 2036, trenutna ocena možnosti je 1 proti 250.000.
Ne morejo točno izračunati, ker bo leta 2029 letel tako blizu nas, da mu bo to menda spremenilo smer.

V igri pa nas Aphopis zadane 23. avgusta 2029. Najprej oplazi Luno in potem trešči v Zemljo, kar je tudi prikazano na začetku igre. V zamrzovalni komori si zaprt 106 let, kar se napiše takrat ko se zbudiš. Se pravi od leta 2029 do leta 2135.
Igra se torej dogaja leta 2135.
Kaj je Ark vemo. Naredili so ga z namenom, da nekaj najpomembnejših ljudi v vsakem primeru preživi katastrofo in nanovo poseli svet. Seveda ko so delali Ark niso mogli vedeti, da bo nekaj skupin ljudi zunaj kljub vsemu preživelo tudi brez Arka.
Zakaj se komora aktivira ravno takrat po več kot stoletju je vprašanje. Računalnik je omenil, da je prišlo do neke napake. Sicer pa ni važno, saj so vse druge komore pokvarjene razen naše. Ostale komore so se morale pokvariti že davno tega, ker so vsa trupla v njih hudo posušena. Verjetno se je vse skupaj pokvarilo že ob udarcu asteroida, ko so nekatere komore zaradi tresenja padle iz ležišča.
O novem svetu v katerem smo obiskovalec iz preteklosti pa ne veno popolnoma nič.
Takoj izvemo, da so na svetu 3 skupine preživelih. Oblast (Authority), preživeli ljudje v nekaj naseljih med katerimi se skrivajo tudi uporniki proti Oblasti in pa seveda najštevilčnejša populacija Mutanti vseh vrst in oblik.
Takoj izvemo, da nas bo Oblast ubila, če nas dobijo v roke. Zakaj, nimamo pojma.
Torej se pridružimo preživelim ljudem, se maskiramo, da nas Oblast ne najde in potem počasi začnemo raziskovati kaj hudiča se sploh dogaja. Ključ je vsekakor Oblast s katero bomo prej ali slej imeli opravka. Cilj je, da se do takrat čimbolj pripravimo in nadgradimo...
So nas pa že v Ark vstavili dodobra nadgrajenega in spimpanega z raznoraznimi dodatki, nanoroboti, vgrajenim defibrilatorjem in podobnim nujnim za preživetje in repopulacijo sveta.

69charger ::

Vsaj meni je RAGE eden boljših špilov v zadnjih letih tako kot recimo Metro 2033,ampak se ravno po zvrsti ne more primerjat. Odlična akcija,ne prelahko in ne pretežko,precej prosto gibanje in izbiranje misij itd. In tudi pravo wasteland vzdušje,sploh tam v Dead City ko sem bil brez municije,potem pa kar naenkrat *spoiler*.
Phenom II X4 - GTX650Ti Boost - ASUS M4N68T-M
www.slo-pi.com Slovenska Raspberry Pi skupnost

T-h-o-r ::

no izi, govorim o samih dvobojih, ne o raziskovanju itd. ampak o samem streljanju bad guyev


uletijo na tebe in jih moraš z natančnim streljanjem pokosit

drugi se pa svinjsko skrivajo, pa jih morš včasih malo flankat, ali pa z granatami zbezat ven, v glavnem nič revolucionarnega, ampak zelo kvalitetno narejeno


vožnja, dirke itd. je pa itak še dodaten plus
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

Berserker ::

Sem pogledal še malo rage wiki za dodatno razlago zgodbe, kjer piše da se zbudiš 2035 in ne sto let kasneje. Fino je da si lahko sami sestavimo razne spremljevalne oborožene bote ali pa pošljemo RC model med mutante.

T-h-o-r ::

izi, kako se ubije tistega velikana v mestu, ko iščeš defibrilator? ker 2x se odzove, ko ga ustrelim v trebuh in potem v glavo, 3. strel pa nikakor ne pali in mi kar naprej meče kamne :S
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Tilen ::

Bolj se potrudi.:P Raket ti nikoli ne zmanjka. Jaz sem ga počakal v kotu in ko je z glavo rinil naprej (ko je bil blizu) se mu je na glavi zasvetilo (enako kot na trebuhu) in sem ga tako pokončal.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

T-h-o-r ::

v 3. je šlo, prvih 2x sem ga streljal par minut, pa ni odnehal :D
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Dua'L ::

Tole se zgodi ko iz dvigala skočiš prej :))
GTX680
Intel i7 2600
8gb DDR3

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

kmetek ::

Peezda, Izi, ti se pa poglobiš v igro, noro, pohvale res. Recenzije ti ležijo, delaš v Jokerju? ;((

petrus ::

We've had a number of folks asking when the RAGE editor and 64-bit .exe will be available for RAGE. We want to assure you these are coming, and we'll provide more details when they're available.

Upajmo da res kmalu, ker originalno bi naj bil editor že takoj zraven.
Can't shock me.

T-h-o-r ::

izi, vse druge komore so že pokvarjane, ampak bilo je več arkov puščenih po planetu, ne samo ta, kjer se zbudimo :)
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Tr0n ::

Ahiles ::

Dua'L sem isti bug dozivel k sreč sem dlih v mest prisel iz misije in je bil avtosave tko 20 sec ce bi slo 20-30 min dela v maloro bi zmetu vse :) sem se mal probaval noclip pa podobne pa nic ne pali.

Tr0n ::

Ta patch 1 mi se slabse dela, kot prej, ko sem mel custom config.

WTF id.

NavadniNimda ::

Jackal Territory - tam, kjer je ta drugi Ark - je čista poezija od ideje in izdelave mape, kot tudi playability. Kapo dol za Id Software že spet enkrat.

@Tr0n: počakaj naslednji fix, da se ti igra ne zagabi. Se splača.

kmetek ::

Ko te nastavitve pišete, so to samo za Atijeve grafične. Za Nvidia ni težav?

kuglvinkl ::

Zgleda na 0,9 GB RAMa na karti ni kul, texture se mi skoz in skoz nalagajo, zatikanja pa ni, frame mi so tekoči (GeF 260).

Kakorkoli, s špilom sem zaenkrat zlo zadovoljen.

kmetek ::

lol na moji 9600gt 512 pa komaj deluje, bo treba gtx460 iz omare ven dat lol...

Good Guy ::

kmetek je izjavil:

Peezda, Izi, ti se pa poglobiš v igro, noro, pohvale res. Recenzije ti ležijo, delaš v Jokerju? ;((


zarad tega je taka fail revija
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

T-h-o-r ::

res beden konec, jao
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

neboben ::

Edin minus je zgodba,ki ni globoka. Na nightmare se da prešpilat brez problema kar me je prov presenetilo. Recimo da bi kolegi iz kapsul preživeli bi blo zlo cool, potem bi te pomočnike uporabljal tako kot pri mass effect 2.
Gamespot je dal hudo prenizko oceno.

T-h-o-r ::

pa zadnja misija/bitka bi mogla bit precej daljša in narejena v večjem merilu


ves resistance bi se moral usipat v mesto, epic ulične bitke, sesuvanje stavb etc.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

NavadniNimda ::

Konec je namerno narejen takole indefinitely, da bodo lahko dodali še kak sequel. Stay tuned.

Izi ::

Nadaljevanje seveda bo. A je sploh kdo dvomil?
Že 4 mesece pred izidom Rage je Carmack omenil, da intenzivno razmišlja in že tudi načrtuje nadaljevanje. Omenil je, da bo nadaljevanje na istem motorju id Tech 5, ki ima menda še velik potencial za dosti zanimivih stvari, ki jih v prvem delu še nismo videli.
Hkrati pa tudi že izdelujejo nov motor id Tech 6, za igre, ki jih bomo verjetno igrali tam okoli leta 2020. Kakorkoli že, Carmack ne pozna počitka in je ves čas do vratu zakopan v delo.
strani: 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steam - Nakup iger (strani: 1 2 3 4166 167 168 169 )

Oddelek: Igre
8403499936 (56) prenasalec
»

The Elder Scrolls 5: Skyrim (strani: 1 2 3 431 32 33 34 )

Oddelek: Igre
1658112322 (11001) blblb
»

Call of Duty: Ghosts (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
41928811 (3640) Klemzz
»

Crysis 2 (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Igre
83453134 (12381) BALAST

Več podobnih tem