» »

id Software - Rage

strani: 1 2 3 4 5 6 ... 9

Ahiles ::

municijo ma v vsakem mestu npc naprodaj in avtomaticno dobi novo vrsto ko poberes/dobis novo vrsto orožja. Razen par izjem k jih mors sam naredit ko dobis načrt.

Izi ::

Ahiles je izjavil:

municijo ma v vsakem mestu npc naprodaj in avtomaticno dobi novo vrsto ko poberes/dobis novo vrsto orožja. Razen par izjem k jih mors sam naredit ko dobis načrt.

Nismo še tako daleč :)
Prodajalec v prvem kampu nima municije, ima pa močno uporaben in poceni daljnogled s katerim postaneš skoraj snajperist s pištolo

Ahiles ::

Tud v prvem kampu ma tisti npc municijo. Tam pod zemljo na sredi kampa. Sam mors preklopit na municijo. Mi je zmankal placa v inventarju ko sem mel tolk robe pa municije.

Tr0n ::

Mnja, meni je zmankalo ammota v clash TV. Zgleda si je pametno na tone ammota nabavit pred vsako misijo.

Primoz78 ::

In kaksni so prvi vtisi? :-)

Lp
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

Izi ::

Ahiles je izjavil:

Tud v prvem kampu ma tisti npc municijo. Tam pod zemljo na sredi kampa. Sam mors preklopit na municijo.
OMG, pa res :D
Popolnoma sem spregledal, da ima prodajalec različne sekcije blaga in da se lahko sploh kaj preklopi.

dr.Akula ::

Katere Nvidia driverje pa uporabljate tisti, ki vam zadeva deluje tekoče?
ni podatka

Ahiles ::

jest mam na gf470 285.38-desktop-win7-winvista-64bit-international-beta še vedno ni 100% vcasih ce se prehitro obrnes se zmeri vidis nalaganje tekstur pa vcasih ko je velik odprt prostor pa velik akcije mal fps pade sam ni panike ker je comp ene 2 leti star razn grafične vendar zadeva dela dokaj takoče za 1920x1080 resolucijo edin mot me ker ne uporabla grafične 100% tko da upam da zadevo se mal optimizirajo pa mal vec iztisnejo iz engina z patchom pa novimi drajverji.

Aja pa še en tip shranjujte na vsake 5 min učer sem po ene 20/25 min prišel do zadnjega bosa tistega odseka nakar me skine in me fukne na začetek mape ker avtosave ponavad sam posanme ko vstopas v kaksno mapo in potem sredi akcije pozabs posnet. Sem ker RAGE quital morm dons se 1x skozi :)

aja pa en tweek k sem ga zdele vidu Pa full pomaga ce mate dualcore procesor uporabte +vt_maxPPF 8 ce pa vec jeder (4+) pa +vt_maxPPF 16 v launch options in nobenga zatikanja več

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ahiles ()

fireX88 ::

Izi je izjavil:

Tiste nastavitve od včeraj sem sedaj prečistil in pretestiral direkt iz motorja igre in pošiljam rezultat.
Igralci so tisto sestavili iz ukazov Quaka in Dooma, ki pa jih kar nekaj ne deluje več, odstranil sem tudi tiste, ki imajo default vrednost enako kot je bila v nastavitvah.
Povsod sem dodal default vrednost in opis, ki ga za določen ukaz izpljune motor, pa še moje opazke. (kometarjev za // motor ne upošteva, zato lahko ostanejo v CFG datoteki)

com_allowConsole 1
//default: 0
//allow toggling console with the tilde key.
//samo če rabite konzolo za ročno preizkušanje različnih vrednosti spodnjih ukazov.

image_useCompression 0
//default: 1
//0 = force everything to high quality
//1 uporablja stiskanje tekstur, zato je 0 bolj kvalitetno.

image_lodbias -2
//default: 0
//change lod bias on mipmapped images
//lod (level of details), manjša vrednost pomeni večjo ostrino oddaljenih predmetov

image_anisotropy 4
//default: 1
//set the maximum teksture anisotropy if available
//Anisotropic filtering (AF), več je bolj kvalitetno (1, 2, 4, 8 in 16)

vt_maxAniso 4
//default: 2
//Floating point max aniso for physical textures.
//Anisotropic filtering (AF), več je bolj kvalitetno (2, 4, 8 in 16)

vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly 8192
//deafult: 4096
//Dimensions of the physical page images
//Velikost tekstur. Večje je lepše, ampak rabi več VRAMA, 8K ravno še pride v 1GB VRAMA.

vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly2 8192
//deafult: 4096
//Dimensions of the physical page images

vt_pageImageSizeUnique 8192
//deafult: 4096
//Dimensions of the physical page images. vt_restart after changig this.

vt_pageImageSizeVmtr 8192
//deafult: 4096
//Dimensions of the physical page images. vt_restart after changig this.

vt_restart
//Emptying the virtual teksture physical cache
//ukaz je nujen, da lahko igra začne uporabljati novo velikost tekstur.

---------

To je to. Primerno za večino računalnikov, če imajo le dovolj zmogljivo grafično kartico z minimalno 1 GB VRAMA.
V bistvu je vse kar rabite za tekoče delovanje in lep izgled igre tole:

image_useCompression 0
image_lodbias -2
image_anisotropy 4
vt_maxAniso 4
vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly 8192
vt_pageImageSizeUniqueDiffuseOnly2 8192
vt_pageImageSizeUnique 8192
vt_pageImageSizeVmtr 8192
vt_restart



hvala za tole, dela neverjetno boljše (iz 25+/-5fps-jev na konstantnih 60, grafična 4870)
kje si pa to dobil? al si tak maher da si sam spacal skupaj?

Bolf3nk ::

lol, naučiš se uporabljat google.com :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bolf3nk ()

Tr0n ::

Novi gonilniki to the rescue.

http://support.amd.com/us/kbarticles/Pa...

Dua'L ::

Pa oni sploh mislijo izdat kak patch ker ne mislim gledat takih tekstur?
GTX680
Intel i7 2600
8gb DDR3

petrus ::

Can't shock me.

Bolf3nk ::

od izija CFG + novi gonilniki= win

texture se spoh več ne vidijo, da bi zaostajale.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bolf3nk ()

Tr0n ::

Jup. Mater je lep spil.

tt2 ::

A za AMD/Ati so že rešili problem? S tem mislim, če so 100% rešili, ker gledam na youtubu pa nekateri govorijo, da še vedno majo probleme z AMD gonilniki 4/10/2011.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tt2 ()

Izi ::

tt2 je izjavil:

A za AMD/Ati so že rešili problem? S tem mislim, če so 100% rešili, ker gledam na youtubu pa nekateri govorijo, da še vedno majo probleme z AMD gonilniki 4/10/2011.
Ja, sedaj so pa res 100% rešili vse probleme.
Ampak to šele včeraj dne 7/10/2011 z Catalyst driverji 11.10, prejšnji z dne 4/10/2011 pa so še imeli nekaj problemov, kot na primer da vsync ni deloval, če ni bil na silo vklopljen v driverjih, teksture na nekaterih NPC-jih so utripale in igra je včasih zmrznila, ko bi se moralo naložiti novo področje.
Novi driverji pa po nekaj urah testiranja nimajo niti najmanjšega problema.
Tako da igra verjetno ne bo dobila nobenega popravka, ker je dejansko brez napak, vsi problemi so bili v slabih OpenGL driverjih.

Edino, kar bi lahko dodali v igro je nekaj več grafičnih nastavitev v meniju, ampak kolikor poznam ID-jeve igre se to ne bo zgodilo. Njihove igre se je vedno nastavljalo ročno skozi CFG datoteke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Ahiles ::

Bo patch sam pitaj boga kdaj in kolk cajta bo trajal da skup spacajo. Bo pa v glavnem samo zato da dodajo vec nastavitev v menuje za grafiko nastavlat.

Tr0n ::

Why Was The PC Launch of Rage Such A "Cluster!@#$"?

"We do not see the PC as the leading platform for games," Carmack added. "That statement will enrage some people, but it is hard to characterize it otherwise; both console versions will have larger audiences than the PC version. A high end PC is nearly 10 times as powerful as a console, and we could unquestionably provide a better experience if we chose that as our design point and we were able to expend the same amount of resources on it. Nowadays most of the quality of a game comes from the development effort put into it, not the technology it runs on. A game built with a tenth the resources on a platform 10 times as powerful would be an inferior product in almost all cases."

69charger ::

Je kdo že kaj pregledal DLC mapo od Rage-a? Zgleda da bosta vsaj dva DLCja.
Phenom II X4 - GTX650Ti Boost - ASUS M4N68T-M
www.slo-pi.com Slovenska Raspberry Pi skupnost

Dua'L ::

Ima kdo težave ko ima nvidia grafo s teksturami?
GTX680
Intel i7 2600
8gb DDR3

69charger ::

Jaz imam probleme ko moram prit do tistega župana da mu prinesem sporočilo,vse v tistem levlu je modro,razen vrat in ljudi itd.
Phenom II X4 - GTX650Ti Boost - ASUS M4N68T-M
www.slo-pi.com Slovenska Raspberry Pi skupnost

Dua'L ::

Kako se bi pa dalo tole odpravit imam enako kot na sliki?

GTX680
Intel i7 2600
8gb DDR3

sajmonmofo ::

kot prvo moras preurediti bliznjico da vsebuje naslednje komande:
+cvaradd g_fov 10 +com_allowconsole 1 +com_skipIntroVideo 1 +image_anisotropy 4 +set image_usecompression 0 +g_showplayershadow 1 +m_smooth 0 +set vt_maxppf "64" +cvaradd view_doubleVision "-1"

cilj pri bliznici potem zgleda nekaj takega:
"D:\games temp\Rage\Rage.exe" +cvaradd g_fov 10 +com_allowconsole 1 +com_skipIntroVideo 1 +image_anisotropy 4 +set image_usecompression 0 +g_showplayershadow 1 +m_smooth 0 +set vt_maxppf "64" +cvaradd view_doubleVision "-1"


nato treba v diru Rage\base\ ustvariti txt datoteko z imenom rageconfig.cfg v to datoteko kopiras naslednje nastavitve:
seta com_allowConsole "1"
seta com_skipIntroVideo "1"

seta g_fov "90"

seta view_doubleVision "0"

seta achievements_awardEnabled "0"
seta achievements_Verbose "0"

seta com_videoRam "1280" //sets the Video Card memory
seta mem_phymemblocksizem 512

seta r_swapInterval "1"
seta image_anisotropy "4"

seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 "8192"
seta vt_pageimagesizeuniquediffuseonly "8192"
seta vt_pageimagesizeunique "8192"
seta vt_pageimagesizevmtr "8192"
seta vt_usecudatranscode "2"


nato se moramo ustvariti cache dir-e na pogonu c:
pot mora zgledati naslednje:
c:\Users\*YOUR USERNAME*\AppData\Local\id software\rage\

ce imate nvidia grafiko obvezno v video nastavitvah vklopite GPUTRANSCODE.

nazadnje se pred igranjem zaprite odprte browserje (ie,ff,opera,ch) saj je zgleda nek konflikt z flashom in igra obcasno zasteka za 1-2sek ob polnih fpsjih, z zaprtimi browserji se to ne dogaja.

zadeva s temi nastavitvami dela konstantno 60fps, brez textur popupov, brez 1sek zatikanja, brez trganja slike (forced vsync), v glavnem odlicno.

sam igram zadevo na 1920x1080 2xAA e8400@4ghz + 470gtx (Xtreme-G 275.65 driverji)
link do screenshota ->

SHOT ;D

Izi ::

69charger je izjavil:

Je kdo že kaj pregledal DLC mapo od Rage-a? Zgleda da bosta vsaj dva DLCja.
Sedaj si se pa izdal, da imaš piratsko verzijo igre :P

Če bi bil namreč prednaročnik bi vedel, zakaj imaš v igri dva DLC-ja, če pa ne, pa ne bi imel DLC map.
Če imaš v podmapah 2 mapi DLC, potem imaš ali Piratsko verzijo ali pa Anarchy Edition, ki so jo dobili vsi prednaročniki.

Dva DLC-ja sta bila že vključena v igro, za vse, ki so igro prednaročili in sicer:
1. DLC ti da:
- nov divji "avto" imenovan "Rat Rod Buggy"
- novo dvojno šibrovko (Double Barrel Shotgun)
- novo orožje za boj na blizu, ki si ga natakneš na roke "Fist of Rage"
- nov super oklep (Crimson Elite Armor), ki združuje vrednosti vseh treh oklepov iz osnovne igre
2. DLC pa ti doda novo področje (kanalizacije) in misije v njem:
- Wasteland Sewer Missions

Berserker ::

Kako odpravit občasno utripanje NPC-jev ? IGra je drugače solidna, moti me le, da je streljanje tako plehko in vožnja tako poenostavljena ter preveč podobno Bordelands.

69charger ::

Ah sploh nisem nič gledal kaj so ti DLCji,sem se ravno prej čudil zakaj imam Ratroda v garaži :P
Ja najprej bom piratsko stestiral,dokler ne odpravijo bugov ne dobijo denarja.
Phenom II X4 - GTX650Ti Boost - ASUS M4N68T-M
www.slo-pi.com Slovenska Raspberry Pi skupnost

Zgodovina sprememb…

Good Guy ::

Špil je noro odbit.
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Izi ::

69charger je izjavil:

Ja najprej bom piratsko stestiral,dokler ne odpravijo bugov ne dobijo denarja.

Vsak izgovor prav pride ;) Nobenih bugov ni treba odpravljati, ker jaz nisem do sedaj videl še nobenega, kar je velikanska redkost pri današnjih igrah.

tr33k, občasno utripanje NPC-jev odpraviš z najnovejšimi grafičnimi driverji, drugače ne gre.
Če imaš AMD rabiš najnovejše VČERAJŠNJE driverje, link je dal včeraj Tr0n, za Nvidia pa ne vem kako kaj napredujejo z driverji.

Streljanje je eno boljših v tej zvrsti igre, in res ne vem kaj misliš z besedo "plehko", kar pa se tiče vožnje pa boš videl, da ni ravno poenostavljena potem ko se boš moral nujno udeležiti nekaj pravih dirk. Tiste najtežje je tako rekoč nemogoče zmagati.
Pa "puščavski poštar" ima tudi eno najtežjo misijo tako rekoč nemogočo in jo nikakor ne morem rešiti v zadanem času, čeprav ves čas tiščim nadgrajeni turbo pospeševalnik do konca in se nikamor ne zaletim mi vseeno zmanjka časa že vsaj pol minute pred koncem, edina možnost je ubiranje direktnih bližnjic preko hribov in dolin, ampak kaj ko vedno končam v kakšnem prepadu, ko se mi ravno pred velikanskim skokom preko kakšnega kanjona izprazni turbo pospeševalnik :D

A je mogoče kdo ve, ali je težavnost dirkanja in opravljanja vozila, kaj povezana s težavnostno stopnjo, ker dirkanje je tukaj bolj zahtevno kot v profesionalnih dirkaških igrah, kar je v tej igri povsem mimo. Jaz bi si želel malenkost poenostavljeno vožnjo, na pa da rabim na pamet naštudirati vsak centimeter steze pred dirko ali misijo. Dejansko bi rabil volan, če bi hotel opraviti prav vse dirkaške misije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Tr0n ::

Se en config.


vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 8192
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192
vt_pageimagesizeunique 8192
vt_pageimagesizevmtr 8192
vt_restart
seta m_smooth 0
seta m_rawinput 1
seta com_videoRam "1024" //sets the Video Card memory Set this to the amount you have in MB
seta com_maxfps "60" //limits the frames to 60 can be changed to what you desire
seta image_anisotropy "4" //Using the highest setting here but you can set as 2, 4 or 8
seta image_usecompression 0
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" //filtering for light maps
seta image_preload "1" //Use preload images when ever possible
seta image_lodbias "-2.5" //LoD settings
seta image_ignoreHighQuality "0" //Sets up for using HQ gfx
seta image_ignoreLowQuality "1" //ignores the low textures
seta image_useCache "1" //Enabled Cache to allow the textures to load properly without popping
seta image_cacheMegs "512" //Cache size in Megabytes
seta image_cacheMinK "50" //Cache minimum size in kilobytes
seta r_aspectRatio "1" // 0=4:3, 1=16:9, 2=16:10, 3=5:4 TFT, -1 custom
seta r_fullscreen "1"

seta r_swapInterval 1 //VSYNC 1 enabled, 0 diabled
seta r_useHighQualityPostProcess "1" //Fore High Quality post proccessing
seta r_shadowsHighQuality "1" //Fore High Quality shadows
seta r_displayRefresh "0" //keep it so the engine doesn't double render a frame
seta r_renderer "best" //highest rendering options
seta r_multiSamples "8" //Set this to 16 or 8 if you're having low-fps as 32 is the Max Multi-sampling
seta r_useHBAO "1" //Ambient occlusion
seta r_useRenderThread "1" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.
seta r_visDistMult "1"
seta r_useMotionBlur "1" //use blur
seta r_skipBump "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "0"
seta r_shadows "1"
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta vt_lodBias "-2.5" //LoD settings
seta com_allowconsole "1"

Berserker ::

Sem instaliral tiste driverje z Tr0novega linka, sej teksture se tolk tolko nalgajo dovolj hitro, določene teksutre od blizu delujejo preveč površne ali risankaste kot Borderlands (ampak to me ne moti, sem konzolaš navajen 2005 grafike, zato nisem grafična kurba ;) ). Pri buggijih je takole da se avto takoj ustavi in obrne v želeno smer, kar je moteče, zaradi premočnega odziva.

Izi ::

Tr0n, polovica ukazov iz tvojega spiska sploh ni podprta v Rage, saj so še iz časov Quaka in Dooma.
Jaz mojih konfiguracijskih ukazov nisem potegnil iz Googla, kot je nekdo zgoraj zlobno namigoval :P, ampak sem vse znane ukaze spustil skozi Rageov motor in zapisal odziv.
Polovico ukazov, ki krožijo po netu za Rage je odziv "Unknown command", še četrtino pa sem jih vrgel ven zato, ker je dafault vrednost že itak enaka, kot jo mnogi tlačijo v nastavitve. Naprimer r_shadows 1 je nesmiselno imeti v nastavitvah, ker so sence po dafaultu vedno vklopljena v Rageu. Edini smisel bi bil, če bi iz kakšnega razloga hotel sence izklopiti in bi potem uporabil r_shadows 0.
Tako, da tistih nekaj ukazov, ki sem jih jaz zgoraj poslal je vse kar je uporabnega.
Res edini ukaz, ki ga nisem uporabil in ima smisel na slabših računalnikih je vt_maxPPF. 128 je default, ki ga zmore vsak povprečen 4-jedrnik, zato ukaza nisem dodal, za podpovprečne računalnike pa je treba dodati vt_maxPPF 16, če je CPU kakšen res slaboten 4-jedrnik, ali pa vt_maxPPF 8 za "pisarniške" dvojedrnike.
Moji ukazi so za čimboljšo sliko na povprečnem računalniku. Če pa je računalnik podpovprečen, pa jaz v CFG ne bi dan prav nič drugega kot vt_maxPPF 8. Vse ostale default nastavitve so že nastavljene za "pisarniške" računalnike.

Pri "avtih" pa se strinjam, da edino bremze so pa res močno futuristične. Če bi se v realnosti res tako hitro ustavil, bi te zmečkalo ob volan in bi umrl zaradi notranjih poškodb :D

ERGY ::

Tr0n je izjavil:

Se en config.


vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 8192
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192
vt_pageimagesizeunique 8192
vt_pageimagesizevmtr 8192
vt_restart
seta m_smooth 0
seta m_rawinput 1
seta com_videoRam "1024" //sets the Video Card memory Set this to the amount you have in MB
seta com_maxfps "60" //limits the frames to 60 can be changed to what you desire
seta image_anisotropy "4" //Using the highest setting here but you can set as 2, 4 or 8
seta image_usecompression 0
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" //filtering for light maps
seta image_preload "1" //Use preload images when ever possible
seta image_lodbias "-2.5" //LoD settings
seta image_ignoreHighQuality "0" //Sets up for using HQ gfx
seta image_ignoreLowQuality "1" //ignores the low textures
seta image_useCache "1" //Enabled Cache to allow the textures to load properly without popping
seta image_cacheMegs "512" //Cache size in Megabytes
seta image_cacheMinK "50" //Cache minimum size in kilobytes
seta r_aspectRatio "1" // 0=4:3, 1=16:9, 2=16:10, 3=5:4 TFT, -1 custom
seta r_fullscreen "1"

seta r_swapInterval 1 //VSYNC 1 enabled, 0 diabled
seta r_useHighQualityPostProcess "1" //Fore High Quality post proccessing
seta r_shadowsHighQuality "1" //Fore High Quality shadows
seta r_displayRefresh "0" //keep it so the engine doesn't double render a frame
seta r_renderer "best" //highest rendering options
seta r_multiSamples "8" //Set this to 16 or 8 if you're having low-fps as 32 is the Max Multi-sampling
seta r_useHBAO "1" //Ambient occlusion
seta r_useRenderThread "1" // 0 Disable or 1 Enable threaded rendering useful for newer cards to increase performance.
seta r_visDistMult "1"
seta r_useMotionBlur "1" //use blur
seta r_skipBump "0"
seta r_skipSpecular "0"
seta r_skipNewAmbient "0"
seta r_shadows "1"
seta r_cgFragmentProfile "best"
seta r_cgVertexProfile "best"
seta vt_lodBias "-2.5" //LoD settings
seta com_allowconsole "1"



Polovica teh komand ne obstaja, ker so verjetno napisane od nekoga, ki še ni pogledal kaj se sploh nahaja v konzoli.

T-h-o-r ::

a nvidia posebej gonilniki so že kaki? po 8 letih imam spet geforce grafiko in se ne spoznam na driverje :S
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

ERGY ::

Izi je izjavil:

Tr0n, polovica ukazov iz tvojega spiska sploh ni podprta v Rage, saj so še iz časov Quaka in Dooma.
Jaz mojih konfiguracijskih ukazov nisem potegnil iz Googla, kot je nekdo zgoraj zlobno namigoval :P, ampak sem vse znane ukaze spustil skozi Rageov motor in zapisal odziv.
Polovico ukazov, ki krožijo po netu za Rage je odziv "Unknown command", še četrtino pa sem jih vrgel ven zato, ker je dafault vrednost že itak enaka, kot jo mnogi tlačijo v nastavitve. Naprimer r_shadows 1 je nesmiselno imeti v nastavitvah, ker so sence po dafaultu vedno vklopljena v Rageu. Edini smisel bi bil, če bi iz kakšnega razloga hotel sence izklopiti in bi potem uporabil r_shadows 0.
Tako, da tistih nekaj ukazov, ki sem jih jaz zgoraj poslal je vse kar je uporabnega.
Res edini ukaz, ki ga nisem uporabil in ima smisel na slabših računalnikih je vt_maxPPF. 128 je default, ki ga zmore vsak povprečen 4-jedrnik, zato ukaza nisem dodal, za podpovprečne računalnike pa je treba dodati vt_maxPPF 16, če je CPU kakšen res slaboten 4-jedrnik, ali pa vt_maxPPF 8 za "pisarniške" dvojedrnike.
Moji ukazi so za čimboljšo sliko na povprečnem računalniku. Če pa je računalnik podpovprečen, pa jaz v CFG ne bi dan prav nič drugega kot vt_maxPPF 8. Vse ostale default nastavitve so že nastavljene za "pisarniške" računalnike.

Pri "avtih" pa se strinjam, da edino bremze so pa res močno futuristične. Če bi se v realnosti res tako hitro ustavil, bi te zmečkalo ob volan in bi umrl zaradi notranjih poškodb :D



vt_quality* se mogoče še splača pogledat pa naštimat katero kodiranje se uporablja za sliko :) Hude razlike pa ne bi smelo bit.

Aja pa fs_cachepath naštimat na nekaj svojega, da ni treba iskat v podmapah. Isto za fs_savepath. Oboje se nastavi v bljižnici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ERGY ()

69charger ::

Izi: Kakšni izgovori da ni bugov? Modre teksture,texture popping,crashanje med nalaganje novega okolja itd. Dokler tega ne odpravijo,žal ne dobijo keša. Špil je odličen,le manjši fixi manjkajo.
Phenom II X4 - GTX650Ti Boost - ASUS M4N68T-M
www.slo-pi.com Slovenska Raspberry Pi skupnost

Izi ::

69charger je izjavil:

Izi: Kakšni izgovori da ni bugov? Modre teksture,texture popping,crashanje med nalaganje novega okolja itd. Dokler tega ne odpravijo,žal ne dobijo keša. Špil je odličen,le manjši fixi manjkajo.
Pa če ti pravim, da je to napaka OpenGL driverjev in ni v igri nobenega buga.
AMD je vse to že odpravil. Nvidia pa ne vem kaj dela. In modre teksture so bile vedo samo na Nvidi, pri AMD-ju so nekatere teksture samo divje utripale barve pa so bile vedno v redu, nobenih modrih tekstur nismo AMD-jaši nikoli videvali. Ob nalaganju novih okolij pa je zmrzovalo pri obeh in pri AMD-ju so to že odpravili, že cel dan mi ni nikjer zmrznilo ali se kaj zataknilo.

Tilen ::

Jaz ne morem verjeti kakšne težave imate nekateri?8-O Brez Izijevega popravka in brez vsake modifikacije mi igra deluje ~odlično. Sem se kar namatral, da sem jo stlačil na SSD. Uporabljam Nvidia beta gonilnike za Battlefield 3. Z buggyem divjam kot nor in ne opazim ničesar pri nalaganju tekstur. Opazil sem edino pri zelo hitrih premikih miške vendar zelo, zelo, zelo daleč od tega, kar je bilo prikazano v ostalih filmčkih v tej temi.

Pri meni (brez popravkov) izgleda takole :



Sedaj se grem še poigrat s configom.


edit: Težave se zagotovo pojavljajo zaradi premalo spomina na grafični kartici. Igram na 1920x1200 in mi GPU-Z kaže konstantno porabo ~1200 MB (max 1240MB, HW MAX 1280). CPU je na vseh štirih jedrih obremenjen cca 35% s skoki do 50%. Nvidia za igranje priporoča 1.5GB spomnina na grafikulji.

Če se kdo odloča za nakup nove grafične kartice je po novem obvezen filter "nad 1.5GB" :

Nvidia od 1.5GB naprej

Amd od 2GB naprej

Najcenejše modele (prvo stran) sem pri obeh namerno izpustil.

V Nvidia CP mi pri "Compatibility with games" za Rage piše - not recommended. Heh.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

69charger ::

Jaz igram na 1280x1024 pa 1gb VRAMa,to je verjetno dovolj. Sedaj sem večino artefaktov odpravil z zmanjšanjem tekstur pa AA.
Phenom II X4 - GTX650Ti Boost - ASUS M4N68T-M
www.slo-pi.com Slovenska Raspberry Pi skupnost

macgajver ::

A obstaja kakšen cfg za grafo z 2gb rama?
tenstan krompir je pa zakon

Tilen ::

Privzeto bi moralo vse delovati bp. Lahko pa dodaš samo večje texture (večji detail):

vt_pageimagesizeuniquediffuseonly2 8192
vt_pageimagesizeuniquediffuseonly 8192
vt_pageimagesizeunique 8192
vt_pageimagesizevmtr 8192
vt_restart
vt_maxaniso 4
image_anisotropy 4


v /rage/base/rageconfig.cfg

Posodobi gonilnik, ker ima bojda zadnji AMD-jev celo ene popravke za Rage.



How To Unlock Rage's High Resolution Textures With A Few Simple Tweaks
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

NavadniNimda ::

Pozor: v igri je napovedan popust za Rage 2 in Doom 5...
Evo dokaz (na poti v Hospital):

 50% off for Rage 2 and Doom 5

50% off for Rage 2 and Doom 5

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

kuglvinkl ::

A joke pa ne more bit? ...

Doom 5?

Zgodovina sprememb…

NavadniNimda ::

Ko se boš ti tam notri motal, boš vidu, da ni noben joke. (Niti pri Doom3 me ni bilo tolk strah...).:D

Zgodovina sprememb…

dr.Akula ::

Izi hvala za tvoj config. Sedaj, ko sem dodal še vt_maxPPF 8 (Q6600) igra deluje povsem tekoče z Nvidia 285.38 gonilniki :D
ni podatka

kuglvinkl ::

Kater partameter in na kolko ga moram nastavit, če ma moja grafa 896 MB RAMa?

Tilen ::

Zbit AA v igri na minimum (0), seta com_videoRam "894" in vt_maxPPF 8, če imaš "le" dual core CPU. Privzeto ti ne deluje ok?
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

kuglvinkl ::

NIsem še probal. Mogoče nvidia dela nadure :)

in vt_maxPPF na 16 če mam quada?

Tilen ::

Če imaš Nvidio ti predlagam, da ne spreminjaš nič, ker men dela vse out of the box. Za zboostat teksture sem pa uporabil config (tukaj sem potem tudi ugotovil, da imam na 16x AA občasno premalo spomina na grafiki - 1280 MB, na 8x AA deluje bp).

Glede vt_maxPPF imaš na zgornjem linku podrobneje razloženo.

C/P :


vt_maxPPF

vt_maxPPF controls the maximum number of texture pages the engine will try to transcode in a frame. The default value is 128, which is also the max. For reference, those 128 texture pages are the equivalent of a texture 2048x1024 in size. The challenge is that the transcode 'work' lives as jobs, and if too many are submitted in a single frame it might be two or more frames before they complete. If the CPU is too slow this can cause a delay between the jobs being submitted and completed, thereby making the pop-in worse.

The ideal situation is where the engine manages to submit and complete a set of jobs every frame. If your CPU isn't fast enough, reducing the pages per frame (vt_maxPPF) or turning on GPU Transcode can help. Reducing the pages per frame prevents missed frames by reducing the workload, and turning on GPU Transcode reduces the CPU load per page. Working together, the texture streaming problems are reduced greatly, if not eliminated.

Bethesda and id Software recommend that users experiencing texture streaming issues add vt_maxPPF 16 to their rageconfig.cfg in an attempt to alleviate these issues, or vt_maxPPF 8 if the system being used only has a Dual Core CPU.

If these values do not improve the texture streaming performance consider lowering the Anti-Aliasing setting in the in-game options menu. For example, you may observe slow texture streaming at high resolutions such as 2500x1600 with Anti-Aliasing set to 16X. In some cases lowering the level of Anti-Aliasing to 8X fixes the problem in concert with the above changes, but lowering settings further may also be required. Alternatively, or in addition, you can lower the resolution.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

kuglvinkl ::

Grazie.
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steam - Nakup iger (strani: 1 2 3 4165 166 167 168 )

Oddelek: Igre
8396499568 (40) PARTyZAN
»

The Elder Scrolls 5: Skyrim (strani: 1 2 3 431 32 33 34 )

Oddelek: Igre
1658112298 (10977) blblb
»

Call of Duty: Ghosts (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
41928806 (3635) Klemzz
»

Crysis 2 (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Igre
83453109 (12356) BALAST

Več podobnih tem