» »

id Software - Rage

strani: 1 2 3 4 ... 9

nuclear ::

idInteractive.

Ta igra bo trgala. Postapocalyptic environment vedno zažiga. Fallout stajlišh gee gee.
Corsair 750D - VI Hero - i5 4670k - Dominator 16GB - Asus 290 - EVO 500GB
- WD Red 2TB - Corsair AX860i - HHKB Pro 2 - Ducky Shine 3 Brown -
KBT Poker II Blue - KBP V60 Brown - DeathAdder

Senitel ::

BALAST je izjavil:

Pismo ma ta Johny za povedat... ko da ne vemo da je napreden "ogromen"... sploh je pa smešno da se teselacije oz. DX11 še dotaknili niso v Rage-u.

DX11 ni samo teselacija, Carmack omenja 16k by 16k teksture na PC-ju to je recimo že DX11 class feature. Vsa fora Rage-a je v tem, da je vse od A to Ž unikatno teksturirano. In če malo bereš med vrsticami so se kar pošteno namučili, da so vse skup sploh lahko implementiral. Teselacija bi bila lahko samo nekaj vrženo v igro nek napol feature, podobno kot vse ostale igre v bistvu. Ni šans, da bi 6 let nazaj nekdo toliko vložil na en feature, ki niti ne bo nujno podprt, oziroma niti ne veš kolk hitra bo ta funkcija.
Teselacija je feature, ki se podaja on and off iz generacije v generacijo GPU-jev že od prvih shaderjev v DirectX 8. Za razliko od shaderjev, ki so bili uporabni že v DX8, pa je teselacija uporabna šele v DX11.

RuskiSnajper ::

Ja

Ahiles - kompresija je iz "100 gigs and something" dol na 25 GB za retail release ... torej oni ZE IMAJO SUPER QUALITY ker je igra bila začeta v 2004 in so rekli da so začeli za PC tako da je že zelo dobra grafika - samo pač nebojo pa tega takoj po relisu dali ven - niam pojma ali bo za plačat.

V resnici je RAW velik 1000 GB. Ta build ni IGRALEN.

Tale +100 GB pa je IGRALEN ker so naredli serverski PC z 192 GB rama in so testirali oz kar developali na njem (2 milisecond load times :D) Z to velikostjo pa so uporabli še druge kompresije od microsofta in vse živo so kombinirali (ne spomnim se imena, za 1TB raw v 100GB pa je bil DXT oz S3 Texture Compression @ Wikipedia )


IDTech5 Grafični pogon deluje na STREAMANJU grafičnih textur - zato bo tako dobro in hitro na konzolah (ampak na konzolah se bo poznalo load times sicer zaradi počasnega loadanja z DVDjev in BLuraya ampak maš pa opcijo inštaliranja na konzolahk) za PC pa itak ostane v RAMu vse tak da ni panike. System specsi so zelo niski ker je v resnici kar se tiče texture PC verszija nič kaj bolša od konzol ampak bomo ze pocakali saj so mod toolsi navoljo takoj ob izidu igre. ZA modding toolse rabiš x64 bit windowse ker je vse x64 bit exeji , ne dela na x32.

DX11 sploh ni ker je reko da "we don't believe in bolt-ons like that" (crytek ehm ehm) .. pa itak igra je bila zaceta 2004 ko sploh ni blo DX11. Tak da ... to bo v Doom 4. PA Doom4 bo 3x bol grafičen saj hočejo nadaljevat tradicijo da je Doom vedno grafični biser , Quake pa kot performance za competitive gaming kar je seveda najbol logično mišljenje (eni hočejo spravit oboje v eno igro kar je bzv)


Tile super packi so lahko zelo veliki ... ne bom presenečen če se zgodi da bojo še enih 25 GB.

Drugace pa - tale thread: www.tinyurl.com/rage-megathread

Zgodovina sprememb…

Tr0n ::

Gone gold baby!

RuskiSnajper ::

za modding toolse morte met x64 bitni OS - nevem tolk je forumov , če sem ze to tukaj povedal se oproscam.

na disku je samo x32 - morep it na steam - downlodat x64 exe/dll in potem lahk downlodaš mod toolse - tak da x32 deluje kot "mišična konzola" - dev-console je tudi samo v x64

g. Oden ::

Rage izide čez dva dni in si pomoje zasluži vsaj nekaj komentarjev. Tukaj je gameplay prvih 20 minut na konzoli PS3:



Iz videa se da uvidet, da tokrat ne gre za prelomno grafiko, kakršno je imel npr. Doom 3, ko je izšel leta 2004. Po drugi strani je pa tudi res, da je video sneman na konzoli in bo PC verzija zgledala malce lepše na najvišjih detajlih in resoluciji.

Osebno me čudi, kako majhen release je Rage v primerjavi s prejšnjimi id Software igrami. Na forumih se govori bolj ali manj samo o novem Battlefieldu, o Ragu pa skoraj ni besede, čeprav je izid za vogalom. Morda pa bo Rage prvi flop v zgodovini id Softwara, morda celo začetek konca tega slavnega razvijalskega podjetja.

BALAST ::

Prej začetek konca, če mene vprašaš izgleda igra po filmčku sodeč čisto povprečna FPS. Animacije so pa zgodba zase, ampak kdo še danes plačuje lepe vmesne sekvence? Igralcem se gre za hitro in odzivno "streljačino" in v zadnjih petih letih morajo igre imeti vsaj še nadpovprečen MP, če se hoče prodajat v miljonih.

At the moment, Rage Combat Rally supports four players (the developers are aiming for six, but everything is subject to technical constraints and gameplay balance), and a typical match lasts about three minutes (which can be adjusted by players). The basic goal, besides shooting your opponents, is to score points by driving through rally points -- these in turn grant multipliers for your overall score. Victory conditions depend on which mode you're playing (Team Rally, Chain Rally where pretty much everybody drives after the lead player, and simple Vehicle Deathmatch), and all stats get stored into a persistent profile that details your level progression (which in turn unlocks additional vehicles, weapons, and items). The current plan is to have at least five Rage Combat Rally maps out-of-the-box, with DLC to be determined later.


Izgleda da bo samo Co-op MP, kar zna vsaj malce popestrit, ampak samo 5 map je premalo, da bi kdo bil pripravljen dat 35+€ za RAGE.:O

Tr0n ::

Se drugi in tretji del. Seveda bo tole izgledalo precej lepse na PCju, kjer se igra id igre. :)


gendale ::

ne more imet neke zlo dobre grafike, če hočejo da dela na konzolah
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

g. Oden ::

Jaz sem po tihem pričakoval, da bo Rage prerodil oz. ponovno odprl poslavljajoči se žanr single-player FPS iger, a temu očitno ne bo tako. Danes je fokus ljudstva na multiplayerju in domišlijskih RPGjih, s čimer sicer nič ni narobe, vendar nekateri še nismo pozabili, kako zabavno kampanjo ima lahko story-driven FPS.

Bomo videli, kaj med hudo konkurenco Skyrima, Deus Exa, Battlefielda in drugih lahko stori Rage. Grafično ne izgleda presežek, igralnost pa je videti kar solidna. Predvsem gunplay je svetlobna leta pred tistim, ki ga imajo moderni FPS naslovi ala Wolfenstein 2009, Singularity in podobni.

neboben ::

vsebina igre je primerna za trenutno vzdušje v naši družbi. INDIE razvijalci so se vrnili na sceno in njim pomeni globina,koncept več kot 3D efekti. Če želiš dobro prodajt slediš trendu. Tukej je ID precej uspešen. Skorej vse kar so sproduciral mi je všeč.
Zdej je meni najboljši MASS EFFECT 2. Če bo RAGE višje od BOARDERLANDS in malce nižje od MASS EFFECT 2 bom zelo zadovolen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neboben ()

opeter ::

Jaz čakam na Serious Sam 3.
Hrabri mišek - www.dangermouse.org
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

PARTyZAN ::

Ta zadeva hudo spominja na Borderlands. Mogoče jo bom kupil na kakšnem Steam Sale-u, drugače pa se mi ne mudi (mam še Borderlands DLCje za končat :D).

Dr_M ::

id me s svojimi igrami se nikoli ni razocaral, mogoce kaksna ni prinesla vsega pricakovanega, ampak razocarala definitivno nobena.
Letos je ena igra ze skoraj malo razocarala, to je namrec Crysis 2, kjer se je definitivno pricakovalo vec, ni slab spil, ampak tezko upravici ime.
Po videnem, je Rage ena boljsih iger letos, na zalost pa verjetno res ne najboljsa.
Sigurno se bo na kaksni razprodaji na steamu znasel tudi na mojmu seznamu, kot se je Crysis 2 (samo ne na steamu)

Mimogrede, je ze na voljo na torrentih, samo cracka se ni :)
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Tr0n ::

Proper linux isota se ni.

opeter ::

Po mojem je Rage definitivno boljša od Crysis 2.
V vsakem primeru bom pokačakal na opise.
Hrabri mišek - www.dangermouse.org
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: opeter ()

kriko1 ::

Sej ne bo za linux?
Drugače te zadeve me ne vlečejo več, dostikrat že videno.
Nazadnje sem preigral portal2, ob kateri sem resnično užival.

Tr0n ::

"linux ISO" ... get it?

g. Oden ::

Tr0n je izjavil:

"linux ISO" ... get it?


Ne. ISO kot ISO image? Linux ne bere ISO image al kako?

ahac ::

I get it! ISO kot piratska verzija igre. Linux je napisal zato, da ni tolk očitno... :|

RAGE pa tud ne dobiva ravno najboljših ocen...
This is a massive disappointment.


RAGE isn't what you think it is.
And unfortunately, it's not the return to prominence that Id fans have been hoping for.
This post is awesome. I should get a medal.

Tr0n ::

Ja, precej bugov in texture pop-upov na vseh verzijah, se posebaj na PCju.

BALAST ::



Zelo napredna tehnologija, pa vendar gre vse po zlu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BALAST ()

Tr0n ::

Kar meni ni jasno; zakaj tega niso po vseh teh letih pofixali? Saj pa so verjetno testirali na razlicnih PC konfiguracijah in obeh konzolah najmanj leto ali dve, ce ne vec.

BALAST ::

Baje te na Steam čaka takoj po odklepu preloada 2GB patch. AMD je izdal RAGE gonilnik za HD5***/6*** serije

Ahiles ::

Jah id je zajebal tam ko vsi da ni open demota ene 2 mesca pred relisom da se proba na YXZ.. računalniku in kuj vidis da je ogromno problemov na raznih računalnikih tud ce samo na 80% računalnikov zadeva dela ok je to zame porazen dosežek. sej vrjetno jest ne bom mel problemov ker mam intel/nvidia

Tr0n ::

Ah, odsotnost demota ali bete pa res ni krivo za tole. id Software test team ima verjetno na voljo 100 in eno konfiguracijo, kjer testirajo zadeve. Pa v teh primerih ne gre za neko cudno rec, rabis samo AMD 5xxx ali 6xxx.

petrus ::

official GameTrailers video review for RAGE: SD / HD
Can't shock me.

Tr0n ::

Dr_M ::

Torej problemi samo z AMDjem? :))
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Tr0n ::

HERE IS WHY people are experiencing texture popin:

http://cloud.steampowered.com/ugc/57668...

Apparently the game misdetects hardware and VRAM........

Bo treba probat. :)

dronyx ::

Pač igra, kjer je potrebno počakati na en konkretni popravek.Druga opcija je pa rage in stresanje besa na razvijalce in založnika.

Rage is not an ordinary FPS game. It is game with Issues.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Dua'L ::

Je kdo že probal igro?
GTX680
Intel i7 2600
8gb DDR3

Peshkeer ::

 :D

:D

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Tilen ()

kmetek ::

Zgoraj PC, dol konzola?

wolverine22 ::

To kar je spodaj, mora biti neka napaka, bug, nalaganje textur...Ne mi rect da tkole dejansko zgleda :P :)

Dr_M ::

Pomoje prej zgoraj nvidia graficna, spodaj amd graficna :)):))
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Izi ::

Pirati so se spet izkazali. Rage je že razbit na torrentih in ob vseh teh kritikah ima človeka, da bi pred nakupom najprej zadevo downloadal in se osebno prepričal ali so številne negativne kritike upravičene. Je pa samo za preizkus vse skupaj preveč glomazno, saj imajo namestitvene datoteke dobrih 18 GB.

Dr_M je izjavil:

Pomoje prej zgoraj nvidia graficna, spodaj amd graficna :)):))
Kaj se je pa tebi AMD tako zameril? :D
Na splošno ima AMD namreč manj težav v igrah kot Nvidia, razen če nimaš dveh grafičnih hkrati, kar pa kar kliče po problemih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Dr_M ::

Kaj se je pa tebi AMD tako zameril? :D
Na splošno ima AMD namreč manj težav v igrah kot Nvidia, razen če nimaš dveh grafičnih hkrati, kar pa kar kliče po problemih.


Odkar imam HD5870 imam precej tezav z graficno. Sicer v igrah niti ne toliko (itak igram predvsem malo starejse igre, ki imajo vse tezave ze odpravljene), razen dokaj slabo zmogljivost (pa ne rect, da je kriv procesor). Skratka, izjemno razocaran. Do zdej me ni nobena graficna se toliko razocarala, ne nvidia, ne ati/amd.
Da bi pa nvidia imela vec tezav v igrah, pa res prvic slisim oz berem, pa spremljam precej raznih forumov (guru3d, XS...)
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Peshkeer ::

Špila rabi patch, do takrat je zaradi grafićnih in ostalih bugov neigralna.

oz. trenutna situacija:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Peshkeer ()

Izi ::

Dr_M je izjavil:

Odkar imam HD5870 imam precej tezav z graficno. Sicer v igrah niti ne toliko (itak igram predvsem malo starejse igre, ki imajo vse tezave ze odpravljene), razen dokaj slabo zmogljivost (pa ne rect, da je kriv procesor)...

Hehe, jaz pa imam HD5850 in še navil sem jo precej preko frekvenc od HD5870 in sem bolj zadovoljen kot s katerokoli grafično dosedaj. Popolnoma nobene težave v skoraj enem letu, pa igram večinoma samo najnovejše igre. In vse delujejo presenetljivo hitro in nad pričakovanji
(ali pa se moje dojemanje časa s staranjem močno upočasnjuje :P)
V preteklosti sem imal več Nvidij kot AMD in prav vse sem moral približno enkrat na leto razdirati in jih dajati peči, ker je cin začel popuščati in izgubljati stik in to pri popolnoma nenavitih karticah.
Vse AMD-je oziroma ATIje do sedaj pa vedno navijam preko vseh mej in delujejo tudi po 5 let brez da bi jo enkrat samkrat razdrl o čemer lahko pri Nvidii samo sanjaš.
Poleg tega sta mi pri Nvidii 2 od 6 crknile, pri AMD pa vse 4 še vedno delujejo.

69charger ::

Izi: Hja tu ti pa noben ni kriv,pač je bla slaba serija in jih je blo treba spečt. To še ne pomeni da so grafične zanič,preformans je bil odličen.
Phenom II X4 - GTX650Ti Boost - ASUS M4N68T-M
www.slo-pi.com Slovenska Raspberry Pi skupnost

Izi ::

Zna biti, da je zakasnitev tekstur narejena celo namerno, čeprav zgleda zelo neprofesionalno.
Če bi namreč visokoresolucijske teksture prilepili na vse objekte v trenutku prikaza med premikanjem slike, bi se pri tako podrobni grafiki, kot jo ima Rage vse skupaj hudo zatikalo pri premikanju. Morda so se zato odločili, da se med premikanjem lepijo samo nizko resolucijske teksture in se HD teksture začno lepiti šele tisti trenutek ko se nehaš premikati, tako je premikanje vedno gladko in brez zatikanja.

Kakorkoli že to ni bila dobra odločitev. Kot je v navadi bi se morali odločiti, da si igralec sam v nastavitvah določi, kako podrobne teksture mu je grafična še zmožna lepiti tudi med premikanjem, da se mu vse skupaj ne zatika premočno.
Vsekakor bodo morali krepko pljuniti v roke in celoten postopek lepljenja tekstur narediti nanovo.

Igralci se lažje sprijaznijo z dejstvom, da morajo zaradi zatikanja nižati kvaliteto tekstur, kot pa da jim ob najvišjih nastavitvah vse teče gladko in imajo HD teksture pol sekunde zakasnitve, čeprav je potem statična slika opazno lepša.

Dr_M ::

jaz pa imam HD5850 in še navil sem jo precej preko frekvenc od HD5870 in sem bolj zadovoljen kot s katerokoli grafično dosedaj.


Frekvence so popolnoma irelevantne.
Sicer pa meni gre komaj malo cez 1Ghz pri 1.3V... Je pa ne gonim na toliko, ampak samo pri 950 1.225V in ram na 1325 (gre pa malo cez 1350)...
Ampak se vedno ni tistega obcutka pravega, ponavadi neki ne pretiravam pri grafiki (1680x1050,16AF in 4x AA in multisampling).
Aja, pa en DVI izhod je crknil, brez da bi bil monitor prikljucen gor.
8800GT sem kupil takoj ko je prisla k nam, jo gonil na max stabilnih frekvencah skoraj 3 leta in je vedno delala popolnoma brez tezav, nikoli niti enega problema v igrah, niti drugje.
I offended you?
How does it feel like to be so weak that mere words hurt you?

Izi ::

Opazil sem eno zelo pomembno dejstvo, ki ga omenjajo vsi, ki so igro že poganjali. Vsi omenjajo, da med delovanjem igra POPOLNOMA VES ČAS bere iz diska !
To pomeni samo eno in sicer, da imamo trenutno vsi po vrsti računalnike s premalo RAMA za igro kot je ta. Ko je zgoraj RuskiSnajper omenjal terabajte tekstur in 192 GB RAMA na katerem so testirali igro se mi je zdelo, da se zna zgoditi točno to kar se sedaj dogaja.

Povprečni igričar ima 1 GB VRAMA, 4 GB RAMA in za povrh trdi disk, ki je 100-krat počasnejši od naslednjega najpočasnejšega dela računalnika, ob čemer zbledijo vse silne CPU in GPU frekvence, ki jih omenjajo opisovalci, za dokaz, da imajo dovolj zmogljiv računalnik. Sta pa divji procesor in huda grafična popolnoma nepomembna če imamo premalo rama, da bi kamorkoli spravili vse te silne teksture, ki jih vsebuje Rage.
Zato se vsem ne glede na zmogljivost računalnika teksture nalagajo tako hitro, kot to dopušča hitrost trdega diska, ki ga imajo vsi, ki se do sedaj pritožujejo nad počasnim nalaganjem tekstur.

Ker je verjetno 4, 8 ali celo 12 GB RAMA očitno še vedno veliko premalo bi znal biti glavni adut za tekoče lepljenje tekstur SSD.
Že nekaj časa trdim, da je SSD nujen v igričarskem računalniku in po mojih izkušnjah naredi več kot najnovejši procesor in grafična skupaj.
Zna biti, da bo tudi tukaj tako, ali pa so izdelovalci enostavno precenili današnje računalnike in je Rage nekaj podobnega kot Crysis 1, ki ga je bilo možno normalno igrati šele kakšnih 5 let po izzidu.

dronyx ::

Izi je izjavil:

To pomeni samo eno in sicer, da imamo trenutno vsi po vrsti računalnike s premalo RAMA za igro kot je ta.

WOW! Kako za vraga pa potem dela na PS3 in Xboxu 360, ki sta PC iz leta 2007? Boš bil presenečen, kakšen čudo bo naredil resen popravek in novi gonilniki za grafične.

Drugače pa malo enostavne matematike. Setup igre ima 18 GB, kar je zelo verjetno kompresirano, tako da razpakirano na disk zasede še nekaj več prostora. Vendar to niso samo teksture, ampak še zvok, cut scene itd. Pa poenostavimo, da je 18 GB samo tekstur. Nekje sem prebral, da je igra dolga 20 ur, kar je za FPS veliko. Ampak recimo, da je igrani čas od začetka do konca 15 ur in močno poenostavljeno mora igra za uro igralnega časa prenesti v pomnilnik cca. 2 GB tekstur (ponavljam, močno poenostavljeno). Meni kopiranja iz enega diska na drug disk (ne v pomnilnik) dela s hitrostjo 2 GB na minuto. V eni uri, če bi disk neprestano delal, prenese 120 GB podatkov, v 15 urah tako 1.5 TB. V pomnilnik gre upam še hitreje, tako da mora biti ta številka še bistveno večja.

Če so programerji pri ID zares sprogramirali igro, ki neprestano bere po disku, potem jim lahko Carmack vsem po vrsti izroči delovne knjižice.

In prosim, ponavljam še enkrat, to je res izjemno poenostavljen izračun.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Peshkeer ::



Takole bom rekel: Cel dan sem se zajebaval z nastavitvami .cfg in driverji za grafo, da sem končno uspel zrihtati da mi špil dela na trdnih 60fps, brez zakasnitve textur. Pol pa pridem v Mutant TV show, ko me vrže špil ven(rage has stopped responding) in preko tega ne gre. Res nej čimprej spacajo ta patch skup, če ne jim pošljem špilo čez okno, privezano na opeko :S

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Peshkeer ()

Izi ::

dronyx je izjavil:

Kako za vraga pa potem dela na PS3 in Xboxu 360, ki sta PC iz leta 2007?

Predvidevam da tako, da sploh ne uporablja HD tekstur.
Kolikor sem gledal posnetke iz igranja na PS3, je grafika taka, kot takrat, ko se na PC na hitro premikaš in se HD teksture še niso naložile, ko se na PS3 ustaviš tako tudi ostane, na PC pa se takrat čez naložijo še HD teksture.
Vsaj tako sem razbral iz videov, ki so dostopni na internetu. V notranjosti se razlike skoraj ne opazi, ko pa prideš na površje, kjer se daleč vidi pa je velikanska razlika med PC in PS3. Na PS3 je v daljavi vse megleno, na PC pa teksture močno zaostajajo, ko prekrijejo tisto meglenost v daljavi.

Tr0n ::

Zadnji ATI Rage driver je pofixal zadevo. Texture pop-up je se vedno, ampak precej manjsi.

http://support.amd.com/us/kbarticles/Pa...

dronyx ::

@Izi: Samo kaj za vraga potem naložijo na blue-ray od PS3? Baje je obvezna velikost na disku Rage na PS3 8 GB, kar je tudi za konzolo zelo veliko.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Ahiles ::

Je treba kar veliko nastavlanja preko cfg datoteke da zadeva vsaj solidno dela vrjetno vseeno rabi patch ker se vedno dvomim da uporabla 100% graficno(gf470) ker temperatura je skoz okol 66 stopinj(po cirka 1h) na drugi strani pa če zaženes kakšni novejši spil je v 5 min bliz 80-85 in ventilator tul na polno.

Je kar zanimivh špil ko enkrat dela in ma na momente svoj trenutek sam nažalost spodnja slika spet 100% drži se ne moreš iz zacrtane poti premaknt tud za 1 cm ne.

strani: 1 2 3 4 ... 9


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Steam - Nakup iger (strani: 1 2 3 4166 167 168 169 )

Oddelek: Igre
8403500121 (241) prenasalec
»

The Elder Scrolls 5: Skyrim (strani: 1 2 3 431 32 33 34 )

Oddelek: Igre
1658112362 (11041) blblb
»

Call of Duty: Ghosts (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Igre
41928831 (3660) Klemzz
»

Crysis 2 (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Igre
83453166 (12413) BALAST

Več podobnih tem