» »

Ubogi kolesar na cesti

Ubogi kolesar na cesti

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 18
»»

Gandalfar ::

SplitCookie ::


No, pa poglejmo malo:

Kakor vidim je najbolj nevaren kolesarju - kolesar

Zgodovina sprememb…

jype ::

SplitCookie> Kakor vidim je najbolj nevaren kolesarju - kolesar

Tako je. Pešcu pa avtomobilist.

Zgodovina sprememb…

SplitCookie ::

In v ranljivost kolesarja priča tudi to, da je v primeru avtomobilov, brez poškodb 75% nesreč, pri kolesarjih pa le 16%

Hvala za premik in novo temo

Zgodovina sprememb…

McAjvar ::

SplitCookie je izjavil:

In v ranljivost kolesarja priča tudi to, da je v primeru avtomobilov, brez poškodb 75% nesreč, pri kolesarjih pa le 16%

Imas dve moznosti. Ali montiras na balanco airbage in okoli sedeza varnostne pasove, naokrog napeljes varnostno kletko in potem primerjas vrednosti, opcija b pa je, da iz avtomobilov odstranis vse varnostne mehanizme, pa se nato primerja stevilke.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

RejZoR ::

SplitCookie je izjavil:

In v ranljivost kolesarja priča tudi to, da je v primeru avtomobilov, brez poškodb 75% nesreč, pri kolesarjih pa le 16%

Hvala za premik in novo temo


Wow, moraš bit pa raketni znanstvenik, da to ugotoviš. Pri avtu imaš ogrodje okoli sebe, pri kolesu pa sediš na njem. Res težko ugotovit, da boš v primeru nesreče na kolesu ves polomljen...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

SplitCookie ::

In ravno zato ni nobenega razloga da se podpira akrobacije kolesarjev v prometu in se jim dovoli upravljanje tako nevarnega vozila brez izpita

first_line ::

McAjvar je izjavil:

SplitCookie je izjavil:

In v ranljivost kolesarja priča tudi to, da je v primeru avtomobilov, brez poškodb 75% nesreč, pri kolesarjih pa le 16%

Imas dve moznosti. Ali montiras na balanco airbage in okoli sedeza varnostne pasove, naokrog napeljes varnostno kletko in potem primerjas vrednosti, opcija b pa je, da iz avtomobilov odstranis vse varnostne mehanizme, pa se nato primerja stevilke.


Imaš 3 možnosti in ravno tretjo uporabljajo normalni kolesarji: voziš po svojih sposobnostih in ne tako kot misliš da si sposoben. Ni rampa kriva če jo zgaziš.

Vajenc ::

Kolesar je bogi na cesti, ker je ranljiv kot motorist pa še ceste so v osnovi narejene za motorna vozila v širini dvoslednih vozil, čeprav se po zakonu lahko po veliko cestah vozijo tudi kolesarji. Zato se jaz s kolesom na cesti obnašam ponižno in vozim tako, da čim manj oviram primarni promet na cesti. Tudi velika večina voznikov avtomobilov (šleparji so razred zase, tako zaradi tehničnih omejitev manevriranja kot napačnega zavedanja svoje moči) upošteva, da se ponekod po cesti lahko vozijo tudi kolesarji, zato do sedaj še nisem imel kakšnega večjega incidenta. Sem pa ke me kakšen objesten voznik prehiti prehitro in preblizu, to je pa to (trk,trk,trk). Se pa najdejo takšni kot so Blayo, ki bi na prehodu najraje kar povozili kolesarja in takšni kot so Jype, ki Blayote spodbujajo k takšnemu razmišljanju.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

Utk ::

first_line je izjavil:

McAjvar je izjavil:

SplitCookie je izjavil:

In v ranljivost kolesarja priča tudi to, da je v primeru avtomobilov, brez poškodb 75% nesreč, pri kolesarjih pa le 16%

Imas dve moznosti. Ali montiras na balanco airbage in okoli sedeza varnostne pasove, naokrog napeljes varnostno kletko in potem primerjas vrednosti, opcija b pa je, da iz avtomobilov odstranis vse varnostne mehanizme, pa se nato primerja stevilke.


Imaš 3 možnosti in ravno tretjo uporabljajo normalni kolesarji: voziš po svojih sposobnostih in ne tako kot misliš da si sposoben. Ni rampa kriva če jo zgaziš.

Seveda je, če nima homologacije!

Looooooka ::

jype je izjavil:

SplitCookie> Kakor vidim je najbolj nevaren kolesarju - kolesar

Tako je. Pešcu pa avtomobilist.

Tole lahko skrcimo na: bebec je vedno v nevarnosti.
Mas oci, usesa in logiko aja...pa se sposobnost predvidevanja.
Kdor tega ne uporabi ga ponavadi slej ko prej kdo povozi.
Zaupat zeleni in zebri brez preverjanja je pac kretenizem(pa dejstvo, da ze od vrtca nisi poslusal nobenga).
Ce dodamo zraven se obcutek vecvrednosti si zlo hitro povozen.
Ampak jaz podpiram to, da taki koncajo v nesreci. Cim prej...da se cimprej cesa naucijo.
Da ti rata sred mesta povzrocit nesreco moras bit idiot prve vrste.
Vcasih me ma, da bi na znana krizisca(verovskova,drenikova...) poslal pevski zbor. Ta bi ob nesreci(ce bi bli vsi se zivi) sla do krivca in mu spela tist komad z interneta : "you are an idiot".
In na koncu se tole...za idiote lahko postavis 500 tabel in predpisov. Ce se idiot ne zaveda ranljivosti cloveskega telesa mu to ne bo pomagalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

RejZoR ::

Za mesta ne bom reku, ker nimaš kaj dosti izbire, ampak naj se folk z bicikli odfuka stran od regionalk, pa bojo(bomo) vsi srečni in varni. Pri nas gre vzporedno z zelo prometno regionalko praktično prazna lepo asfaltirana cesta, pa se folk še vedno mora guzit po regionalki. Prov ne moreš razumet kaj folk rine v nevarnejše okolje, če gre 300m stran ves čas vzporedno napol prazna in povsem pregledna cesta. Pol pa kdo koga zbije pa cel jok in stok, ko se guncajo po prometnih cestah kjer je omejitev 90 km/h. Kriv je pa seveda avtomobilist, ker ne pazi na te debile, ki se pomožnosti še v mraku peljejo brez luči.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Looooooka ::

RejZoR je izjavil:

Za mesta ne bom reku, ker nimaš kaj dosti izbire, ampak naj se folk z bicikli odfuka stran od regionalk, pa bojo(bomo) vsi srečni in varni. Pri nas gre vzporedno z zelo prometno regionalko praktično prazna lepo asfaltirana cesta, pa se folk še vedno mora guzit po regionalki. Prov ne moreš razumet kaj folk rine v nevarnejše okolje, če gre 300m stran ves čas vzporedno napol prazna in povsem pregledna cesta. Pol pa kdo koga zbije pa cel jok in stok, ko se guncajo po prometnih cestah kjer je omejitev 90 km/h. Kriv je pa seveda avtomobilist, ker ne pazi na te debile, ki se pomožnosti še v mraku peljejo brez luči.

Ko vprasam je ponavadi odgovor: "zakaj pa ne bi smel?...sej ni prepovedano". Po moznosti s povito roko/nogo.

LeQuack ::

Vse te stvari se bodo same rešile, ko bodo energenti dovolj dragi, kar je tudi trenutni trend.
Quack !

RejZoR ::

Sej tud jezst nisem rekel, da se ne smejo, ampak ZAKAJ bi človek rinil v okolje kjer je večja verjetnost, da jo skupiš kot pa po praktično enaki cesti vzporedno in bolj varno?
Ne vem, men zdrava pamet pravi, da je bolj pametno it po oni vzporedni, pa ni treba men skrbet, da me bo kdo zbil in drugim ni treba skrbet, da bojo koga zbil zarad bilo katerega razloga.
Ampak eni zaplavajo s svojimi dvokolesnimi garami z idejo da so oni carji in da mora cel svet pazit na njih. Ja prov ane, ampak če gre kaj narobe ga bojo oni nafukal ne voznik avta...

@LeQuack
Če res verjameš pravljicam, da se bomo ljudje odpovedali motorno gnanim strojem, ki so rešili konje si pa težek optimist. Energenti se bojo spremenili in tud sicer, kaj nej če je bencin drag? Sej je drag za vse in v službo moram it kot tud it v nabavo za futr al pa karkoli drugega kar ne moreš tovorit na biciklu. Niti nimam želje. Pa se pač odpovem eni vsakodnevni razvadi, da pokrijem razliko v dražje plačanem bencinu.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

jype ::

Looooooka> Mas oci, usesa in logiko aja...pa se sposobnost predvidevanja.

Škoda, da so sodobna motorna vozila načrtovana tako, da voznik ničesar od tega ne more uporabljati - ven ne vidi nič, slišal tako in tako ni nikoli, predvidevati mu pa po novem ni več treba, ker ga avtomobil varuje bolje, kot posadko tankovski oklep.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

first_line ::

LeQuack je izjavil:

Vse te stvari se bodo same rešile, ko bodo energenti dovolj dragi, kar je tudi trenutni trend.


Ko ne bo na cesti več avtomobilov tudi kolesarjev ne bo. Ne trudi se razumeti kako to deluje. Ne bo ti šlo sine.

jype ::

RejZoR> ZAKAJ bi človek rinil v okolje kjer je večja verjetnost, da jo skupiš

Ker gre bistveno hitreje (in ker nas večina ne kolesari le za zabavo, ampak zato da nekam pridemo).

Česar jaz ne razumem je predvsem to, zakaj bi človek vozil avtomobil, če je to očitno nevarnejše od tega, da bombardira urbano naselje.

first_line> Ko ne bo na cesti več avtomobilov tudi kolesarjev ne bo. Ne trudi se razumeti kako to deluje. Ne bo ti šlo sine.

Ane:

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

c00L3r ::

listje123 ::

Zadnjič se peljemo po cesti in hočemo prehiteti kolesarja a ga nismo mogli ker je vozil po sredini ceste in si z obema rokama tlačil en čigumi v usta.

SplitCookie ::


Česar jaz ne razumem je predvsem to, zakaj bi človek vozil avtomobil, če je to očitno nevarnejše od tega, da bombardira urbano naselje.


Meni je bolj nelogična uporaba kolesa, če imaš možnost potovati mnogo hitreje in udobneje in varneje.

Poleg tega so kolesa mnogo nevarnejša na prevoženi kilometer, kakor tudi na uporabnika.

Hkrati pa se odpraviti na kolo po fizikalnem šihtu ni ravno zadovoljivo.

Če pa sediš v pisarni to ni nek hud napor.

Ane:


Rezultat tiranske vlade ki omejuje vsakršno svobodo pri nakupu vozil.

Na kratko rečeno je to tudi smetišče in deponija za nedelujoča kolesa.

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

listje123 je izjavil:

Zadnjič se peljemo po cesti in hočemo prehiteti kolesarja a ga nismo mogli ker je vozil po sredini ceste in si z obema rokama tlačil en čigumi v usta.

Si pa res bogi ko si prispel na cilj 15 sekund kasneje ... Ker si moral zavirati ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

SplitCookie ::

Kolesarji ogrožajo predvsem sami sebe. Vozniki pa smo vedno tisti ki najebemo zaradi neodgovornosti takih osebkov ki počnejo vse sorte neumnosti po cesti.

Blinder ::

v NY povozijo enga kolesarja na vsake 2 minute. Ubogi, niti se ne uspe dvignit s ceste, ko ga spet nekdo povozi
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Truga ::

SplitCookie je izjavil:

Kolesarji ogrožajo predvsem sami sebe. Vozniki pa smo vedno tisti ki najebemo zaradi neodgovornosti takih osebkov ki počnejo vse sorte neumnosti po cesti.

Kolesar ne rabi niti CCPja narest, kaj sele izpita. Od takega bi ti pricakoval odgovornost. Kaksno, tocno? Kje je kle logika? Saj tip niti prblizno ne more vedt kaj njegova odgovornost je. Enako kot pesec (ki verjetno o CCPju ve se manj kot kolesar).

jype ::

SplitCookie> Rezultat tiranske vlade ki omejuje vsakršno svobodo pri nakupu vozil.

Verjetno si zamešal s Kitajsko.

SplitCookie ::

Seveda. Neodgovorni so, že sami do sebe, kaj šele drugih.

Kolesa pa še roll-cage-a nimajo, da bi zavarovala potnike.

jype ::

Kar je dobro, ker zato že s samoohranitvenim nagonom poskrbijo za varnost _drugih_.

SplitCookie ::

jype je izjavil:

SplitCookie> Rezultat tiranske vlade ki omejuje vsakršno svobodo pri nakupu vozil.

Verjetno si zamešal s Kitajsko.


Imajo ekstra davek pri nakupu novega vozila, poleg davka za CO2

first_line ::

Truga je izjavil:

SplitCookie je izjavil:

Kolesarji ogrožajo predvsem sami sebe. Vozniki pa smo vedno tisti ki najebemo zaradi neodgovornosti takih osebkov ki počnejo vse sorte neumnosti po cesti.

Kolesar ne rabi niti CCPja narest, kaj sele izpita. Od takega bi ti pricakoval odgovornost. Kaksno, tocno? Kje je kle logika? Saj tip niti prblizno ne more vedt kaj njegova odgovornost je. Enako kot pesec (ki verjetno o CCPju ve se manj kot kolesar).


Pešci se bolj poredko sprehajajo po regionalkah (ponavadi take poberejo možje v belem). Kolesarji pa se silite biti del prometa, brez da bi sploh dokazali da ste za to sposobni. Je že na tem forumu veliko izjav in posnetkov kolesarjev ki dokazujejo da niso.

oldguy ::

Kolesar ne rabi niti CCPja narest, kaj sele izpita. Od takega bi ti pricakoval odgovornost. Kaksno, tocno? Kje je kle logika? Saj tip niti prblizno ne more vedt kaj njegova odgovornost je. Enako kot pesec (ki verjetno o CCPju ve se manj kot kolesar).


Zato je edino smiselno, da se v izogib poškodbam prometne tokove čimbolj loči. Čimveč območij umirjenega prometa v mestih in čimveč cest, kjer je promet rezerviran za motorna vozila, umirjen promet pa je speljan po alternativni poti.

Bedakov na kolesih, ki ne premorejo nobene odgovornosti, ne potrebujejo izpita, ne spoštujejo predpisov, bi kar uničevali prometno infrastrukturo če le-ta ni po njihovi volji, pomembna pa jim je le hitrost, pa čeprav za ceno varnosti, pač ni za spuščat v nevarno območje.

SplitCookie ::

jype je izjavil:

Kar je dobro, ker zato že s samoohranitvenim nagonom poskrbijo za varnost _drugih_.


Ja šur. A vozniki avtomobilov se pa non-stop trkajo med sabo ?

Posadi povprečnega kolesarja za volan in naredil bo več pizdarij kakor povprečen voznik.

Truga ::

Jaz se mam za precej povprecnega kolesarja, pa za volanom nisem mel nikol nobenga problema. Je pa res da vozim sele ene 5 let al kok ze.

BlaY0 ::

SplitCookie je izjavil:

Kolesarji ogrožajo predvsem sami sebe. Vozniki pa smo vedno tisti ki najebemo zaradi neodgovornosti takih osebkov ki počnejo vse sorte neumnosti po cesti.

V prometu ogrožanje samega sebe ni nič v primerjavi z ogrožanjem ostalih udeležencev. Lahko tebi (ali pa meni ali pa komur koli) ki sediš v varni kletki zleknjen v naslonjač, da komaj skoz spredno šipo vidiš, s čikom v goflji in telefonom na desnem ušesu. Skratka ti si varen, še musko nabiješ do konca in te boli za cel svet...

Tako razmišljanje je egoistično...

SplitCookie je izjavil:


Posadi povprečnega kolesarja za volan in naredil bo več pizdarij kakor povprečen voznik.

No shitZ Sherlock, kako's pa to ugotovu?

Truga je izjavil:


Kolesar ne rabi niti CCPja narest, kaj sele izpita. Od takega bi ti pricakoval odgovornost. Kaksno, tocno? Kje je kle logika? Saj tip niti prblizno ne more vedt kaj njegova odgovornost je. Enako kot pesec (ki verjetno o CCPju ve se manj kot kolesar).

Narest CPP ni problem, pole maš na netu, se naučiš tist na pamet na hitr in je to to. Večji problem je dejansko poznat CPP.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

SplitCookie> Ja šur. A vozniki avtomobilov se pa non-stop trkajo med sabo ?

Ja, se. Pri tem povzročijo približno pol milijona smrtnih žrtev na leto.

SplitCookie> Posadi povprečnega kolesarja za volan in naredil bo več pizdarij kakor povprečen voznik.

Nemogoče. Kolesar pač ni tisti, ki se ne bi zavedal realnosti zunaj avtomobila - tisti, ki niso kolesarji, pa itak vedo samo to, da je treba vse šter žmigovce pržgat, če greš u trgovino.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

SplitCookie ::

BlaY0 je izjavil:

SplitCookie je izjavil:

Kolesarji ogrožajo predvsem sami sebe. Vozniki pa smo vedno tisti ki najebemo zaradi neodgovornosti takih osebkov ki počnejo vse sorte neumnosti po cesti.

V prometu ogrožanje samega sebe ni nič v primerjavi z ogrožanjem ostalih udeležencev. Lahko tebi (ali pa meni ali pa komur koli) ki sediš v varni kletki zleknjen v naslonjač, da komaj skoz spredno šipo vidiš, s čikom v goflji in telefonom na desnem ušesu. Skratka ti si varen, še musko nabiješ do konca in te boli za cel svet...

Tako razmišljanje je egoistično...



Egoistično je samo razmišljanje kolesarjev, da jih morajo vsi ostali uddeleženci trpet, ker so nesposobni zavarovati sami sebe s tono pleha ali pa vsaj osnovnim karbonskim okvirjem in čelado

c00L3r ::

Ni problem poznavanje CPP, problem je, da se se kolesarji zavestno ne držijo prometnih pravil. Sicer pa kje je policija? Če ustavijo kolesarja, mu naj povedo kaj je naredil narobe. Če gre za prvo kršitev in krivdo prizna naj dobi opozorilo. Če pa je prepotenten idiot, ki misli, da se lahko s kolesom vozi po kontra smeri, pločniku in da so semaforji okrasna osvetljava pa mu naj napišejo kazen.

SplitCookie ::

jype je izjavil:

SplitCookie> Ja šur. A vozniki avtomobilov se pa non-stop trkajo med sabo ?

Ja, se. Pri tem povzročijo približno pol milijona smrtnih žrtev na leto.




Ne v sloveniji.

Kolesarji naredijo v Si več nesreč glede na kilometer kakor vozniki avtomobilov.

Truga ::

SplitCookie je izjavil:

Egoistično je samo razmišljanje kolesarjev, da jih morajo vsi ostali uddeleženci trpet, ker so nesposobni zavarovati sami sebe s tono pleha ali pa vsaj osnovnim karbonskim okvirjem in čelado

Huh, jaz sem pa mislil da se Carmageddon igra samo na PCjih. Kok točk pa ze maš?

SplitCookie ::

Ponovno: Point vožnje avtomobila ni da zbiješ vse kar imaš pred sabo.

jype ::

c00L3r> Če pa je prepotenten idiot, ki misli, da se lahko s kolesom vozi po kontra smeri, pločniku

Prijazna policistka mi je pojasnila, da moram od Kongresnega trga do Dalmatinove ceste voziti na drugi (napačni) strani Slovenske ceste _po pločniku_ - ker je promet za kolesarje mimo pošte in hotela Slon prepovedan.

SplitCookie> Ponovno: Point vožnje avtomobila ni da zbiješ vse kar imaš pred sabo.

Potem pa nehajte to delat, ane?

Čakamo: http://www.policija.si/index.php/statis...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

BlaY0 ::

c00L3r je izjavil:

Ni problem poznavanje CPP, problem je, da se se kolesarji zavestno ne držijo prometnih pravil. Sicer pa kje je policija? Če ustavijo kolesarja, mu naj povedo kaj je naredil narobe. Če gre za prvo kršitev in krivdo prizna naj dobi opozorilo. Če pa je prepotenten idiot, ki misli, da se lahko s kolesom vozi po kontra smeri, pločniku in da so semaforji okrasna osvetljava pa mu naj napišejo kazen.

Ni res. Po moje 95% kolesarjev nima pojma da dela narobe, ko storijo prekršek. Zadnjih par let (s porastom kolesarjev) se policija kar dosti ukvarja s kolesarji in vožnja v napačno smer po kolesarski je en od prekrškov za katerega napišejo največ kazni (ne opozarjajo več).

SplitCookie ::

jype je izjavil:

c00L3r>

SplitCookie> Ponovno: Point vožnje avtomobila ni da zbiješ vse kar imaš pred sabo.

Potem pa nehajte to delat, ane?

Čakamo: http://www.policija.si/index.php/statis...


Še vedno ne vem na katero statistiko sploh ciljaš. Napiši kaj cifer oz. daj link na točen PDF, kam naj si pogledam zadeve

_IKE_ ::

NO kolesarki guru a tole pa ne boš nič pokomentiral :

http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/o_...

BlaY0 ::

_IKE_ je izjavil:

NO kolesarki guru a tole pa ne boš nič pokomentiral :

http://www.siol.net/avtomoto/nasveti/o_...

To je en največjih problemov kar se mene tiče in zadeve je treba resno vzet, saj ko se bo število kolesarjov še povečalo bo postalo vse skupaj prenevarno. Zato je treba tako početje striktno kaznovati in na tak način disciplinirati/pripraviti folk na to, da kolesarjenje JE del prometa.

SplitCookie ::

Ne. Pogoj za vožnjo kolesa je opravljanje avtomobilskega izpita, ne sme se zahtevati nič manj.

BlaY0 ::

Neumnost. Treba je samo POZNATI in potem upoštevati CPP.

SplitCookie ::

In najboljši način da se to preveri je s opravljanjem izpita pred komisijo.

jype ::

Lahko se pa tudi spremeni pravila, da lahko kolesarji vozijo tako kot se spodobi.

Ali pa zgradi infrastrukturo, kar je malce dražje.

_IKE_> NO kolesarki guru a tole pa ne boš nič pokomentiral :

Moderatorji mi ne dovolijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Daliborg ::

Izpit B kategorije imam maj časa kot pa izpit za kolo ki smo ga opravljali mislim da v 3. razredu osvnovne šole. Kot kolesar sem zelo nepreviden in vozim kakor mi je volja in ne gledam po kakšni cesti se vozim. Dočim z avtomobilam vedno upoštevam ali vsaj probam upoštevati CPP. Zakaj? Ker država za kolesarje ni uredila voznih pasov! Torej če državo boli k***, potem bo tudi mene! So dololčili neke smernice ( zakone) in s tem so si skinili s k*** problematiko o varnosti kolesarjev. Sem Mnenja da ima večina kolesarjev to v mislih in jih ni strah vozit po regionalkah dokler ima lajbič in čelado, potemtakem lahko tudi sredi AC voimo mar ne?
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
««
«
1 / 18
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Odprto pismo neznanim kolesarjem in kolesarki (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22633459 (27657) bluefish
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22548919 (42208) BigWhale

Več podobnih tem