Forum » Šport » Fabijanijev most in kolesarji
Fabijanijev most in kolesarji
Temo vidijo: vsi
jype ::
Mehmed> Pa bodi posten, kolesarji ki ne gredo v smer roske pridobijo precej. Ja, tudi taki so.
Seveda. Ravno mene ta ureditev ne moti popolnoma nič, ker čez ta most praktično nikoli ne bom hodil. Kljub vsemu je mesto obvezano prometno infrastrukturo graditi tako, da z njo spodbuja trajnostno mobilnost - pešci, kolesarji in javni promet morajo imeti zagotovljeno prednost, varnost in udobnost, ostali pa naj malo počakajo.
Seveda. Ravno mene ta ureditev ne moti popolnoma nič, ker čez ta most praktično nikoli ne bom hodil. Kljub vsemu je mesto obvezano prometno infrastrukturo graditi tako, da z njo spodbuja trajnostno mobilnost - pešci, kolesarji in javni promet morajo imeti zagotovljeno prednost, varnost in udobnost, ostali pa naj malo počakajo.
SplitCookie ::
Dvigalo za kolesarje
pa kaj je z vami? kr neki trolate o stvareh, ki jih niste še videli (očitno ne samo o tej, tudi o drugih)...
Predvideno je
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
Mehmed ::
pešci, kolesarji in javni promet morajo imeti zagotovljeno prednost, varnost in udobnost, ostali pa naj malo počakajo.
Pa sej na svojem mostu imajo prednost, varnost in udobnost. Pa neprimerno vec mobilnosti. Ves ta cirkus je zarad ene od moznih smeri, ki bi morala sestopit s kolesa za minuto.
Ce bi hoteli zrihtat bi probali s kako realno peticijo za bolj polozno klancino.
Ampak ne, to je stvar ponosa. Ce gre lahko avto grem lahko tudi jaz.
energetik ::
Ja, res je udobno za prehod čez 10 metrov reke za minuto sestopit s kolesa in se spraviti v dvigalo...
Poleg tega grem staviti, da bo spodnji most postal leglo nočnih žurov, to pa verjetno veste kaj pomeni. Razbite flaše po tleh.
Poleg tega grem staviti, da bo spodnji most postal leglo nočnih žurov, to pa verjetno veste kaj pomeni. Razbite flaše po tleh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
jype ::
Mehmed> Ampak ne, to je stvar ponosa. Ce gre lahko avto grem lahko tudi jaz.
To vsekakor drži. Samo rdeče se pobarva dvoje pasov, in je reč rešena.
To vsekakor drži. Samo rdeče se pobarva dvoje pasov, in je reč rešena.
_IKE_ ::
Ja, res je udobno za prehod čez 10 metrov reke za minuto sestopit s kolesa in se spraviti v dvigalo...
Poleg tega grem staviti, da bo spodnji most postal leglo nočnih žurov, to pa verjetno veste kaj pomeni. Razbite flaše po tleh.
Kdo pravi da je potrebno sestopat ?
Zadeva ima klančine, katere pa mi delujejo hudo nevarno za kolesarje tako kot tale .
Ali je morda problem višinska razlika klančin ?
Se mi vedno bolj zdi da je največji "problem" v tem ker zaradi ureditve ne bo šlo na polno preko mosta, ker namreč hiter prelet drugih forumov kaže da dejansko kolesarji s tem mostom niso pridobili kaj veliko, so druge poti za njih boljše.....
Glede zabav: zna biti, sicer pa a nima lj zelo učinkovito mestno redarstvo ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
LorD_DDooM ::
Mehmed, ne razumi me narobe, most je namenjen razbremenitvi prometa, in ta funkcija mu, vsaj po preliminarnih videnjih, uspeva. Tudi nimam nič proti ločenim stezam za kolesarje in pešče, nasprotno, podpiram ločene steze. Vendar bi končna izvedba bila lahko mnogo boljša tudi za nepločevinarje.
Kot si sam rekel, Cukrarno so našopali z betonom in prenovo strehe... a ne bi bilo bolje tega denarja nameniti samemu mostu in infrastrukturi, namesto utrjevanja že popolnoma propadle in nekoristne stavbe? zaradi tega sta potem steza za pešce in kolesarje tudi tako ovinkasta in neprimerna. Namesto da bi bi speljana vzporedna/pod/nad steza z minimalnimi ovinki (recimo tivolska spirala). Od trenutne ureditve profitira samo peščica ljudi, ki bi prečkali ali šli mimo mostu. Sam se na dotični relaciji vsakodnevno peljem v službo in spremljam potek gradnje mostu že od začetka... in trenutna ureditev je vsekakor neoptimalna, bodimo pošteni.
Kot si sam rekel, Cukrarno so našopali z betonom in prenovo strehe... a ne bi bilo bolje tega denarja nameniti samemu mostu in infrastrukturi, namesto utrjevanja že popolnoma propadle in nekoristne stavbe? zaradi tega sta potem steza za pešce in kolesarje tudi tako ovinkasta in neprimerna. Namesto da bi bi speljana vzporedna/pod/nad steza z minimalnimi ovinki (recimo tivolska spirala). Od trenutne ureditve profitira samo peščica ljudi, ki bi prečkali ali šli mimo mostu. Sam se na dotični relaciji vsakodnevno peljem v službo in spremljam potek gradnje mostu že od začetka... in trenutna ureditev je vsekakor neoptimalna, bodimo pošteni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LorD_DDooM ()
jype ::
_IKE_> Se mi vedno bolj zdi da je največji "problem" v tem ker zaradi ureditve ne bo šlo na polno preko mosta
Ja, tako je. Avtomobili bodo lahko šli "na polno" preko mosta, ostali udeleženci pa ne. Čemu je to dobro, ne ve nihče.
Ja, tako je. Avtomobili bodo lahko šli "na polno" preko mosta, ostali udeleženci pa ne. Čemu je to dobro, ne ve nihče.
oldguy ::
Se mi vedno bolj zdi da je največji "problem" v tem ker zaradi ureditve ne bo šlo na polno preko mosta, ker namreč hiter prelet drugih forumov kaže da dejansko kolesarji s tem mostom niso pridobili kaj veliko, so druge poti za njih boljše.....
Buhu. Big deal. Če se jim ureditev ne zdi optimalna, naj pač poskušajo s peticijami. Če bodo pa poskušali s kršenjem predpisov, kot to eni očitno nameravajo, se pa zna zgodit, da bo kdo poletel v vodo. I couldn't care less...
para! ::
Funny. A je tle že prej bil most, al kako so najdl lih ta plac za stisnt most notr?
Death before dishonor!
energetik ::
To ohranjanje podrtij v LJ itak presega vse meje. Vse pod spomeniškim varstvom, bajte pa propadajo ali se jih na silo vzdržuje in brez veze troši denar. Zaradi mene naj se iz vsakega obdobja pusti 1 zgradba kot spomenik, vse ostalo pa podre in začrta uporabno in prijetno mesto.
jype ::
oldguy> Če bodo pa poskušali s kršenjem predpisov
A vožnja s kolesom je po novem že kar kršenje predpisov?
A vožnja s kolesom je po novem že kar kršenje predpisov?
oldguy ::
Vožnja s kolesom po vozišču, ki kolesom ni namenjeno, vsekakor.
Al ga ti kr po autobahnu na morje pičiš pa si misliš, da imaš itak povsod prednost? Čudilo me ne bi...
Al ga ti kr po autobahnu na morje pičiš pa si misliš, da imaš itak povsod prednost? Čudilo me ne bi...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
_IKE_ ::
_IKE_> Se mi vedno bolj zdi da je največji "problem" v tem ker zaradi ureditve ne bo šlo na polno preko mosta
Ja, tako je. Avtomobili bodo lahko šli "na polno" preko mosta, ostali udeleženci pa ne. Čemu je to dobro, ne ve nihče.
vidiš spet princip samo moja rit , ostali pa naj lepo počakajo....
Post dva višje je nekdo napisal da je primarna naloga tega mostu razbremenitev gneče. In ja v okviru celovitega razvoja mesta je potrebno naredit tudi take zadeve, in ta projekt čeprav zadeva ni ravno optimalna ravno to je.
Enostavno se ne moreš it vsepovsod prvo moja rit potem vsi ostali...
jype ::
oldguy> Vožnja s kolesom po vozišču, ki kolesom ni namenjeno, vsekakor.
Aja? Kolikor jaz poznam predpis se po cestah, kjer ni kolesarske steze, pelješ po istem pasu kot avtomobili.
oldguy> Al ga ti kr po autobahnu na morje pičiš pa si misliš, da imaš itak povsod prednost? Čudilo me ne bi...
A mimo urgence zdaj pelje že kar avtocesta? Kam smo pršli!
_IKE_> vidiš spet princip samo moja rit , ostali pa naj lepo počakajo....
Ne. Princip je, da imajo šibkejši udeleženci prednost, močnejši si pa lahko privoščijo čakanje.
_IKE_> Post dva višje je nekdo napisal da je primarna naloga tega mostu razbremenitev gneče. In ja v okviru celovitega razvoja mesta je potrebno naredit tudi take zadeve, in ta projekt čeprav zadeva ni ravno optimalna ravno to je.
Ja, nekdo, ki je podobno zabit kot prometni načrtovalci. Kako natanko lahko mesto razbremeniš gneče če zgradiš še več cest za avtomobile? To neobhodno in izključno pomeni zgolj eno - gneča bo še večja.
_IKE_> Enostavno se ne moreš it vsepovsod prvo moja rit potem vsi ostali...
To se grejo predvsem vozniki, ki se jim morajo vsi ostali prilagajati že zaradi fizike.
Aja? Kolikor jaz poznam predpis se po cestah, kjer ni kolesarske steze, pelješ po istem pasu kot avtomobili.
oldguy> Al ga ti kr po autobahnu na morje pičiš pa si misliš, da imaš itak povsod prednost? Čudilo me ne bi...
A mimo urgence zdaj pelje že kar avtocesta? Kam smo pršli!
_IKE_> vidiš spet princip samo moja rit , ostali pa naj lepo počakajo....
Ne. Princip je, da imajo šibkejši udeleženci prednost, močnejši si pa lahko privoščijo čakanje.
_IKE_> Post dva višje je nekdo napisal da je primarna naloga tega mostu razbremenitev gneče. In ja v okviru celovitega razvoja mesta je potrebno naredit tudi take zadeve, in ta projekt čeprav zadeva ni ravno optimalna ravno to je.
Ja, nekdo, ki je podobno zabit kot prometni načrtovalci. Kako natanko lahko mesto razbremeniš gneče če zgradiš še več cest za avtomobile? To neobhodno in izključno pomeni zgolj eno - gneča bo še večja.
_IKE_> Enostavno se ne moreš it vsepovsod prvo moja rit potem vsi ostali...
To se grejo predvsem vozniki, ki se jim morajo vsi ostali prilagajati že zaradi fizike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
oldguy ::
Aja? Kolikor jaz poznam predpis se po cestah, kjer ni kolesarske steze, pelješ po istem pasu kot avtomobili.
Exactly. Kaj točno ti v besedni zvezi "dvoetažni most" ni jasno?
jype ::
oldguy> Exactly. Kaj točno ti v besedni zvezi "dvoetažni most" ni jasno?
Vse mi je jasno, nikjer v predpisih pa ne piše nič o tem, da bi moral kolesar zamenjati etažo, preden se lahko pelje po cesti.
Vse mi je jasno, nikjer v predpisih pa ne piše nič o tem, da bi moral kolesar zamenjati etažo, preden se lahko pelje po cesti.
oldguy ::
Ne. Princip je, da imajo šibkejši udeleženci prednost, močnejši si pa lahko privoščijo čakanje.
Ne. Princip je, da se udeleženci vozijo po površinah, namenjenih zanje. Če ima v našem primeru kolesar izgrajeno kolesarsko stezo, pa se rajši zaradi svoje lenobe vozi po cesti, si je sam kriv, ko poleti v Ljubljanico.
Obenem te vabim, da zgornje prijazno razložiš strojevodji na vlaku, ko mu bo naslednjič kaka mama spet zaprla pot?
oldguy> Exactly. Kaj točno ti v besedni zvezi "dvoetažni most" ni jasno?
Vse mi je jasno, nikjer v predpisih pa ne piše nič o tem, da bi moral kolesar zamenjati etažo, preden se lahko pelje po cesti.
Ok. Kaj v sestavku "Fabianijev most ima dva nivoja – zgornji je namenjen motornemu prometu, spodnji pa pešcem in kolesarjem" ti ni jasno?
Oziroma - če je tam tabla "prepovedano za kolesarje", boš še vedno zagovarjal svoje stališče kršenja predpisov?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
jype ::
oldguy> Obenem te vabim, da zgornje prijazno razložiš strojevodji na vlaku, ko mu bo naslednjič kaka mama spet zaprla pot?
A pa ti veš, čemu je železnica speljana tako, da dela velike ovinke?
Ker morajo imeti šibkejši prednost.
oldguy> Ok. Kaj v sestavku "Fabianijev most ima dva nivoja - zgornji je namenjen motornemu prometu, spodnji pa pešcem in kolesarjem" ti ni jasno?
Vse mi je jasno.
oldguy> Oziroma - če je tam tabla "prepovedano za kolesarje", boš še vedno zagovarjal svoje stališče kršenja predpisov?
Ne, bom kr lepo tablo odšraufu (jasno ne z izvijačem, ampak z lobiranjem).
A pa ti veš, čemu je železnica speljana tako, da dela velike ovinke?
Ker morajo imeti šibkejši prednost.
oldguy> Ok. Kaj v sestavku "Fabianijev most ima dva nivoja - zgornji je namenjen motornemu prometu, spodnji pa pešcem in kolesarjem" ti ni jasno?
Vse mi je jasno.
oldguy> Oziroma - če je tam tabla "prepovedano za kolesarje", boš še vedno zagovarjal svoje stališče kršenja predpisov?
Ne, bom kr lepo tablo odšraufu (jasno ne z izvijačem, ampak z lobiranjem).
_IKE_ ::
Aja? Kolikor jaz poznam predpis se po cestah, kjer ni kolesarske steze, pelješ po istem pasu kot avtomobili.
jp , ampak na tem mostu pa imaš en "štuk" nižje pas prav posebaj zate...in ko boš na zgornjem naredu sranje boš odgovarjal v celoti ( tudi objektivno )
Ja, nekdo, ki je podobno zabit kot prometni načrtovalci. Kako natanko lahko mesto razbremeniš gneče če zgradiš še več cest za avtomobile? To neobhodno in izključno pomeni zgolj eno - gneča bo še večja.
Prometni načrtovalci so zabiti? ... spet potrjuješ tretjo alinejo mojega podpisa...
Ena pot iz mesta več bo torej povzročila večje gneče na drugih cestah? In potem so po tvoje prometni načrtovalci zabiti ...
oldguy ::
A pa ti veš, čemu je železnica speljana tako, da dela velike ovinke?
Ker morajo imeti šibkejši prednost.
Hehehe. Mindblowing, ni kaj...
Ne, bom kr lepo tablo odšraufu (jasno ne z izvijačem, ampak z lobiranjem).
Me veseli - s takšnim načinom se namreč strinjam. Heck, še peticijo vam podpišem. Ureditev, kakršna je, ni najboljša in zaprtje enega pasu na škodo avtomobilov se mi zdi povsem smiselna.
My quarrel with you is here:
Jaz grem kar danes parkrat čez, da vidim kolk bodo trobili.
Če je zgornja etaža namenjena samo motornemo prometu, nimaš bit kaj kolesolibanski kreten in se fijakat po zgornji etaži zgolj zato, da dokažeš svoje. Če pa kljub temu se, ti pa skoraj privoščim kak mesec ali dva gipsa...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
Matako ::
Morali bi biti rukniti Cukrarno.. ali pa ne tlačiti vmes nek most in cesto (zelo avtentično... NOT!). Končno je njena kulturna vrednost v omejena na to, da je par bolj ali manj znanih likov tam bolehalo za TB, sicer pa vsi vemo, da je ne bodo nikoli obnovili, kot je treba. Vaja v zanikanju.
/\/\.K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matako ()
jype ::
_IKE_> jp , ampak na tem mostu pa imaš en "štuk" nižje pas prav posebaj zate...in ko boš na zgornjem naredu sranje boš odgovarjal v celoti ( tudi objektivno )
Ne, to pa ne. Vozniki morajo v mestu pričakovati, da se norci z bicikli podijo po cestah tudi tam, kjer se ne smejo. Ker upravljajo z nevarno stvarjo, je njihova odgovornost, da preprečijo, da njihova nevarna stvar pod njihovim nadzorom povzroči kakršnokoli škodo.
oldguy> Me veseli - s takšnim načinom se namreč strinjam. Heck, še peticijo vam podpišem. Ureditev, kakršna je, ni najboljša in zaprtje enega pasu na škodo avtomobilov se mi zdi povsem smiselna.
Ne, jaz bi to rešil takole (narisat je treba sam par sličic na zunanjega od obeh prometnih pasov, pa je urejeno):
oldguy> Če je zgornja etaža namenjena samo motornemo prometu, nimaš bit kaj kolesolibanski kreten in se fijakat po zgornji etaži zgolj zato, da dokažeš svoje. Če pa kljub temu se, ti pa skoraj privoščim kak mesec ali dva gipsa...
Sej lahko rečem, da sm sicer vidu signalizacijo, ampak sm si mislu "Nemogoče! Nemogoče! To verjetn še ni končan, pa so narobe table!" ker se mi je zdela ureditev preveč absurdna.
Sodišče se bo zagotovo strinjalo!
Ne, to pa ne. Vozniki morajo v mestu pričakovati, da se norci z bicikli podijo po cestah tudi tam, kjer se ne smejo. Ker upravljajo z nevarno stvarjo, je njihova odgovornost, da preprečijo, da njihova nevarna stvar pod njihovim nadzorom povzroči kakršnokoli škodo.
oldguy> Me veseli - s takšnim načinom se namreč strinjam. Heck, še peticijo vam podpišem. Ureditev, kakršna je, ni najboljša in zaprtje enega pasu na škodo avtomobilov se mi zdi povsem smiselna.
Ne, jaz bi to rešil takole (narisat je treba sam par sličic na zunanjega od obeh prometnih pasov, pa je urejeno):
oldguy> Če je zgornja etaža namenjena samo motornemo prometu, nimaš bit kaj kolesolibanski kreten in se fijakat po zgornji etaži zgolj zato, da dokažeš svoje. Če pa kljub temu se, ti pa skoraj privoščim kak mesec ali dva gipsa...
Sej lahko rečem, da sm sicer vidu signalizacijo, ampak sm si mislu "Nemogoče! Nemogoče! To verjetn še ni končan, pa so narobe table!" ker se mi je zdela ureditev preveč absurdna.
Sodišče se bo zagotovo strinjalo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
BlaY0 ::
Sploh ne vem v čem je problem? A je tam pred mostom kak znak prepovedano za kolesa? Ali pa obvezna smer za kolesarje?
jype ::
BlaY0> Sploh ne vem v čem je problem? A je tam pred mostom kak znak prepovedano za kolesa? Ali pa obvezna smer za kolesarje?
Danes ga še nisem videl, ampak na most me varnostniki niso spustili, ker baje pride predsednik.
Danes ga še nisem videl, ampak na most me varnostniki niso spustili, ker baje pride predsednik.
oldguy ::
Ne, to pa ne. Vozniki morajo v mestu pričakovati, da se norci z bicikli podijo po cestah tudi tam, kjer se ne smejo. Ker upravljajo z nevarno stvarjo, je njihova odgovornost, da preprečijo, da njihova nevarna stvar pod njihovim nadzorom povzroči kakršnokoli škodo.
Zanimive predstave imaš. Napačne, sicer, ampak zanimive.
Sodišče se bo zagotovo strinjalo!
Go ahead. Če ne drugega, bomo vsaj spet tule gor čitali kako zabavno humoresko.
BlaY0 ::
Ja, nekdo, ki je podobno zabit kot prometni načrtovalci. Kako natanko lahko mesto razbremeniš gneče če zgradiš še več cest za avtomobile? To neobhodno in izključno pomeni zgolj eno - gneča bo še večja.
Jah, a ni point da se območje znotraj ringa losa avtomobilov sploh? Če je cesta del ringa potem bodo lahko zdaj za motorna vozila (razen za javni potniški promet) zaprli še Resljevo.
Danes ga še nisem videl, ampak na most me varnostniki niso spustili, ker baje pride predsednik.
A, če je pa precednik, pol pa sploh nimaš kej tam iskat!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
LorD_DDooM ::
Ravnokar sem se vrnil iz prireditve odprtja mostu, uspelo mi ga je prevoziti iz vseh smeri s kolesom, tako da lahko podam končno mnenje.
Iz smeri Roške ceste imata kolesar in pešec na voljo tri opcije, dvigalo, kovinsko stopnišče in dvojno asfaltirano spiralo na desni strani, namenjeno za kolesarski promet v obe smeri (tako kot v Tivoliju). Ta kolesarska pot prvotno ni bila planirana, očitno je bila dodana naknadno! tako da iz Roške smeri nimam pripomb.
Takole zgleda takoj ko prideš izven spirale oziroma dvigala, pot pod mostom:
Na levi desni strani sta vhoda v podrtiji (Cukrarna), svoje prostore pa so si našli tudi že lokalni pijančki.
Tu pa nastane problem, saj na drugi strani pešpot/kolesarska ni tako lepo urejena in zahteva konkreten detour, tudi sestop s kolesa. Potrebno je namreč prečkati novo cesto, čez cik-cak bregove (za orientacijo, do zapornice na reki in nato nazaj do mosta).
Slike iz levega brega:
In pa prihod iz smeri Njegoševe. Tu čez je potrebno po ozki stezici (kakih 70m) priti do mostu, nato po begovih cik-cak in nato čez most. Na desni je viden zadnji del cerkve.
Iz smeri Roške ceste imata kolesar in pešec na voljo tri opcije, dvigalo, kovinsko stopnišče in dvojno asfaltirano spiralo na desni strani, namenjeno za kolesarski promet v obe smeri (tako kot v Tivoliju). Ta kolesarska pot prvotno ni bila planirana, očitno je bila dodana naknadno! tako da iz Roške smeri nimam pripomb.
Takole zgleda takoj ko prideš izven spirale oziroma dvigala, pot pod mostom:
Na levi desni strani sta vhoda v podrtiji (Cukrarna), svoje prostore pa so si našli tudi že lokalni pijančki.
Tu pa nastane problem, saj na drugi strani pešpot/kolesarska ni tako lepo urejena in zahteva konkreten detour, tudi sestop s kolesa. Potrebno je namreč prečkati novo cesto, čez cik-cak bregove (za orientacijo, do zapornice na reki in nato nazaj do mosta).
Slike iz levega brega:
In pa prihod iz smeri Njegoševe. Tu čez je potrebno po ozki stezici (kakih 70m) priti do mostu, nato po begovih cik-cak in nato čez most. Na desni je viden zadnji del cerkve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LorD_DDooM ()
jype ::
oldguy> Zanimive predstave imaš. Napačne, sicer, ampak zanimive.
Ne. Kot je tudi _IKE_ že spoznal, so moje predstave presenetljivo natančen opis realnosti. Naj ti on razloži, kaj vse je prebral na povezavah, ki jih je dobil.
BlaY0> Jah, a ni point da se območje znotraj ringa losa avtomobilov sploh? Če je cesta del ringa potem bodo lahko zdaj za motorna vozila (razen za javni potniški promet) zaprli še Resljevo.
Ja, to bo fino, kljub temu pa ni razloga, da se ne bi po cesti za avtomobile vozili tudi kolesarji - to po vseh podatkih bistveno zmanjša število in resnost incidentov, seveda pa malce upočasni avtomobilski promet.
Ne. Kot je tudi _IKE_ že spoznal, so moje predstave presenetljivo natančen opis realnosti. Naj ti on razloži, kaj vse je prebral na povezavah, ki jih je dobil.
BlaY0> Jah, a ni point da se območje znotraj ringa losa avtomobilov sploh? Če je cesta del ringa potem bodo lahko zdaj za motorna vozila (razen za javni potniški promet) zaprli še Resljevo.
Ja, to bo fino, kljub temu pa ni razloga, da se ne bi po cesti za avtomobile vozili tudi kolesarji - to po vseh podatkih bistveno zmanjša število in resnost incidentov, seveda pa malce upočasni avtomobilski promet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
timberjack ::
Po moje bo promet s kolesom po mostu potekal kar po cesti! Tako kot med Šišensko cesto in Koseško cesto, kjer gre kolesarska steza po nenavadno debilni trasi:)
jype ::
oldguy> Go ahead. Če ne drugega, bomo vsaj spet tule gor čitali kako zabavno humoresko.
Sem že nalepil linke, v katerih je sodišče kolesarjem prisodilo odškodnino, ki jo je moral plačati voznik, čeprav je kolesar z vožnjo v nasprotju s predpisi povzročil nesrečo, v kateri je bil edini poškodovan in čeprav je voznik osebnega avtomobila vozil upoštevaje vse predpise.
Sem že nalepil linke, v katerih je sodišče kolesarjem prisodilo odškodnino, ki jo je moral plačati voznik, čeprav je kolesar z vožnjo v nasprotju s predpisi povzročil nesrečo, v kateri je bil edini poškodovan in čeprav je voznik osebnega avtomobila vozil upoštevaje vse predpise.
jest10 ::
BlaY0 ::
Ja, to bo fino, kljub temu pa ni razloga, da se ne bi po cesti za avtomobile vozili tudi kolesarji - to po vseh podatkih bistveno zmanjša število in resnost incidentov, seveda pa malce upočasni avtomobilski promet.
Jah bo pa Resljeva toliko bolj prazna in varna za kolesarje...
Ni problema, ti nabijemo znak, ki ti prepoveduje vožnjo. Saj ga poznaš ane
Ti kar nabij...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
jype ::
BlaY0> Jah bo pa Resljeva toliko bolj prazna in varna za kolesarje...
To je itak že skrajni čas, da se jo zrihta, ker je zdaj po njej 50cm široka kolesarska ob enem robu in drugem pločniku.
Kako uživam v adrenalinski vožnji med smrtonosnimi količki, montiranimi na kolesarske steze!
jest10> Ni problema, ti nabijemo znak, ki ti prepoveduje vožnjo. Saj ga poznaš ane
Kdo mi bo znake nabijou?
To je itak že skrajni čas, da se jo zrihta, ker je zdaj po njej 50cm široka kolesarska ob enem robu in drugem pločniku.
Kako uživam v adrenalinski vožnji med smrtonosnimi količki, montiranimi na kolesarske steze!
jest10> Ni problema, ti nabijemo znak, ki ti prepoveduje vožnjo. Saj ga poznaš ane
Kdo mi bo znake nabijou?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
energetik ::
LorD_DDooM je izjavil:
In pa prihod iz smeri Njegoševe. Tu čez je potrebno po ozki stezici (kakih 70m) priti do mostu, nato po begovih cik-cak in nato čez most. Na desni je viden zadnji del cerkve.Se hecaš? Po tej potki naj bi se vozilo s kolesom?
thramos ::
_IKE_ ::
Vemo zakaj ti te predstave ustrezajo; ker bolj ali manj avtomatsko preložijo krivdo na druge in jim hkrati nabijejo še dodatno obveznost dokazovanja ( aka: kriv si že v štartu, preden si kaj naredil ), medtem ko drugi lahko počnejo marsikaj na račun svoje šibkosti in je potrebno njim dokazat da so naredili nekaj narobe. Malo dvločino še sploh z tisto veliko sivino imenovano predvidevanje.
Upaj da ne boš nekoč ti ali kdo od tvojih bližnjih na "drugi strani" kjer se bo vse začelo z točke, kriv si za vse, sedaj pa dokaži da nisi....se zna zgodit da boš malce mnenje spremenil...
Tvoje predstave pa bi bile v primeru sranja na zgornjem štuku napačne in tudi sodišče bi to potrdilo ...sej veš cesta rezervirana za motorni promet...ima en del v katerem piše da pešci in kolesarji pa traktorji tam nimajo kaj iskat...
Če pa boš slučajno predstave preizkusil v realnosti pa javi rezultate ...
Željen efekt čim hitrejše razbremenitve ( namen tega projekta ) pa se s tem krepko zmanjša in praktično nisi dosegel ničesar....
A glavno da na prvo mesto za vsako ceno postavimo kolesarje .......jp samo lastna rit je pomembna, ko jebe ostale....
Upaj da ne boš nekoč ti ali kdo od tvojih bližnjih na "drugi strani" kjer se bo vse začelo z točke, kriv si za vse, sedaj pa dokaži da nisi....se zna zgodit da boš malce mnenje spremenil...
Tvoje predstave pa bi bile v primeru sranja na zgornjem štuku napačne in tudi sodišče bi to potrdilo ...sej veš cesta rezervirana za motorni promet...ima en del v katerem piše da pešci in kolesarji pa traktorji tam nimajo kaj iskat...
Če pa boš slučajno predstave preizkusil v realnosti pa javi rezultate ...
Ja, to bo fino, kljub temu pa ni razloga, da se ne bi po cesti za avtomobile vozili tudi kolesarji - to po vseh podatkih bistveno zmanjša število in resnost incidentov, seveda pa malce upočasni avtomobilski promet.
Željen efekt čim hitrejše razbremenitve ( namen tega projekta ) pa se s tem krepko zmanjša in praktično nisi dosegel ničesar....
A glavno da na prvo mesto za vsako ceno postavimo kolesarje .......jp samo lastna rit je pomembna, ko jebe ostale....
_IKE_ ::
oldguy> Go ahead. Če ne drugega, bomo vsaj spet tule gor čitali kako zabavno humoresko.
Sem že nalepil linke, v katerih je sodišče kolesarjem prisodilo odškodnino, ki jo je moral plačati voznik, čeprav je kolesar z vožnjo v nasprotju s predpisi povzročil nesrečo, v kateri je bil edini poškodovan in čeprav je voznik osebnega avtomobila vozil upoštevaje vse predpise.
opa, sedaj pa že govorimo o objektivni odgovornosti iz katere izhaja možnost civilne odškodninske tožbe
Da pa sodišče bi komu naložilo plačevanje odškodnin, pa je razlog v kazenski odgovornosti ( voznik ni vozil po vseh predpisih in je zaradi tega upravičeno kaznovan )...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
Loocas ::
oldguy> Go ahead. Če ne drugega, bomo vsaj spet tule gor čitali kako zabavno humoresko.
Sem že nalepil linke, v katerih je sodišče kolesarjem prisodilo odškodnino, ki jo je moral plačati voznik, čeprav je kolesar z vožnjo v nasprotju s predpisi povzročil nesrečo, v kateri je bil edini poškodovan in čeprav je voznik osebnega avtomobila vozil upoštevaje vse predpise.
Že že.. samo sodišče ne bo tega prisodilo v tvojem primeru, saj si se v tem threadu že dodobra inkriminiral.
Si jasno povedal, da boš nalašč povzročal nesreče. Tako, da kar izvoli. To pa ne bo samo prekršek, amapak kaznivo dejanje.
oldguy ::
Sem že nalepil linke, v katerih je sodišče kolesarjem prisodilo odškodnino, ki jo je moral plačati voznik, čeprav je kolesar z vožnjo v nasprotju s predpisi povzročil nesrečo, v kateri je bil edini poškodovan in čeprav je voznik osebnega avtomobila vozil upoštevaje vse predpise.
Ne. Vse, kar ti priznam, kljub linku, ki ga boš prijazno prilepil, je to da seveda lahko obstaja kak primer, kjer se ti morda zdi, da se je to zgodilo tako, kot si zgoraj razlagaš. V nasprotnem primeru bi imeli kup ljudi, ki bi takorekoč podarjali bajte kolesarjem, kateri bi namerno čakali na primerno žrtev da se ji vržejo pod kolesa.
Pa tudi moj znanec, ki je moral sam plačat škodo in prenašat zlomljeno nogo, nič ne govori o kakšni selitvi...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
alexa-lol ::
Mehmed ::
oldguy ::
Ja, to bo fino, kljub temu pa ni razloga, da se ne bi po cesti za avtomobile vozili tudi kolesarji - to po vseh podatkih bistveno zmanjša število in resnost incidentov, seveda pa malce upočasni avtomobilski promet.
Tole je tudi cvetka posebne vrste. Najprej vlaki, nato absolutna odgovornost avtomobilistov, zdaj tole, kje jih pobiraš? Najbolje, da te pošljemo v Avstrijo in na Nizozemsko povedat oblastem, kako neumno od njih je bilo uvajanje ločenih kolesarskih stez, ko pa je vendar sedaj število incidentov večje, pa še resnejši so.
LorD_DDooM ::
Famozni klanec, kjer moras premagati 3 metre visine.
Videl sem eno puncko kake stiri leta staro, ki ji je uspelo s skirojem.
To je desni breg iz smeri Roške, ki ni problematičen. Slikaj raje levi breg s cik-cak potkami, verjetno boš rabil panoramsko sliko...
@energetik: To edina legalna pot za pešce in kolesarje za prečkanje mostu iz smeri Njegoševe proti Roški cesti. Sem pa dobil informacijo, da naj bi to hišo na desni "kmalu" podrli in stezo razširili na pločnik+kolesarsko stezo.
Mehmed ::
Kako ni problematicen, cela peticija je zaradi teh treh metrov? Radi bi vzeli avtom en pas sam da se izognejo temu delu.
LorD_DDooM ::
Zakaj si se tako zapičil v to peticijo? To je bila akcija z namenom opozarjanja medijev na problematiko tega mostu. Ena izmed idej je bila namemba enega pasu za nepločevinarje, ki bi po mojem mnenju bila najprimernejša, vsaj v teoriji. In ko smo že pri tem, prvotni načrt JE predvideval samo tri pasove (in ne štiri ko jih ima sedaj), s tem da bi se en pas prilagajal glede na potrebe pretočnosti prometa (rush hour). Na to je tudi opozarjal Urbanistični inštitut, ki je zadolžen za prometno infrastrukturo kolesarjev v Ljubljani. Le-ti so predlagali podobno ureditev, torej 3+1, oziroma 4 pasovi za avtomobiliste in peti sredinski pas za kolesarje, tako kot imajo ponekod v UK. Tudi dela Ljubljanske kolesarske mreže ne bi kar tako zavrgel, če bi podrobneje prebrskal njihovo stran, bi ugotovil, da so naredili ogromno slik gradbišča in bližnje okolice, med drugim so pohvalili ureditev na Hrvatskem trgu in predlagali razne izboljšave na mestih kjer je to potrebno. Na desnem bregu je sedaj potka katero si poslikal, čeprav prvotno ni bila načrtovana in je še en mesec nazaj tam bil manjši hrib.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LorD_DDooM ()
jype ::
Mehmed> Radi bi vzeli avtom en pas sam da se izognejo temu delu.
Vzeli? Avtomobili niso nikoli imeli nobenega, niti si ga z ničemer ne zaslužijo.
oldguy> Tole je tudi cvetka posebne vrste. Najprej vlaki, nato absolutna odgovornost avtomobilistov, zdaj tole, kje jih pobiraš? Najbolje, da te pošljemo v Avstrijo in na Nizozemsko povedat oblastem, kako neumno od njih je bilo uvajanje ločenih kolesarskih stez, ko pa je vendar sedaj število incidentov večje, pa še resnejši so.
Ne razumeš, a od nerazgledanih slaboumnežev drugega tako in tako ni pričakovati. Zato linkov ne bom lepil - lahko jih poiščeš sam. Ko boš povozil kolesarja, boš itak doživel tisto, nad čemer je bil _IKE_ tako osupel.
Vzeli? Avtomobili niso nikoli imeli nobenega, niti si ga z ničemer ne zaslužijo.
oldguy> Tole je tudi cvetka posebne vrste. Najprej vlaki, nato absolutna odgovornost avtomobilistov, zdaj tole, kje jih pobiraš? Najbolje, da te pošljemo v Avstrijo in na Nizozemsko povedat oblastem, kako neumno od njih je bilo uvajanje ločenih kolesarskih stez, ko pa je vendar sedaj število incidentov večje, pa še resnejši so.
Ne razumeš, a od nerazgledanih slaboumnežev drugega tako in tako ni pričakovati. Zato linkov ne bom lepil - lahko jih poiščeš sam. Ko boš povozil kolesarja, boš itak doživel tisto, nad čemer je bil _IKE_ tako osupel.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
SplitCookie ::
Kolesarji, pešci in vozniki so vsi popolnoma isti.
Iz enega na drug konec mesta si želijo priti kar se da hitro.
Nizozemska ima že daljši čas kolesarje kakor tudi njihovo razvitejšo kulturo, aplicirat njihov režim tukaj je najmanj polomija
Iz enega na drug konec mesta si želijo priti kar se da hitro.
Nizozemska ima že daljši čas kolesarje kakor tudi njihovo razvitejšo kulturo, aplicirat njihov režim tukaj je najmanj polomija
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Semafor velja tudi za kolesarje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Šport | 19641 (7937) | Invictus |
» | Kolesar, voznik, kolizija (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 56783 (52428) | jype |