Forum » Loža » Vprašanje o homologaciji
Vprašanje o homologaciji
Meizu ::
Čisto iz firbca - kako je s homologacijo sledečega projekta:
Kupiš lahek avto npr. kakšen Smart, starejša Corsa, renault 5... In motor od yamahe R1 ali pa hayabuse ali nekaj.
In potem vstaviš motor noter namesto originalnega motorja. A je to sploh mogoče homologirat? Sprašujem pa zato, ker sem enkrat na enih dirkah videl smarta z motorjem od hayabuse noter in je letelo za znoret, ampak se mi je hkrati v glavi porodila ideja o cestno legalnem takem avtu. Saj ne da bi ga zgradil, saj nimam niti ustreznega znanja za to, me pa zanima.
Kupiš lahek avto npr. kakšen Smart, starejša Corsa, renault 5... In motor od yamahe R1 ali pa hayabuse ali nekaj.
In potem vstaviš motor noter namesto originalnega motorja. A je to sploh mogoče homologirat? Sprašujem pa zato, ker sem enkrat na enih dirkah videl smarta z motorjem od hayabuse noter in je letelo za znoret, ampak se mi je hkrati v glavi porodila ideja o cestno legalnem takem avtu. Saj ne da bi ga zgradil, saj nimam niti ustreznega znanja za to, me pa zanima.
Dr_M ::
Ne, tega nebi mogu homologirat. Bi pa lahko probal spravit cez kot samogradnjo.
Ce menjas motor, lahko vgradis le take, ki so se serijsko vgrajevali v ta model avtomobila.
Ce menjas motor, lahko vgradis le take, ki so se serijsko vgrajevali v ta model avtomobila.
Meizu ::
Hvala za info.
Kaj pa avti, ki imajo motor zadaj? Če je motor spredaj služi pri trku tudi kot absorber energije trka in ublaži udarec in zmanjša škodo v kabini itd., zadaj pa nima takšega pomena? Čeprav predvidevam da je isto.
Kako pa bi lahko to spravil čez kot samogradnjo? Četudi bi bil avto samogradnja dvomim, da bi bil v takem primeru cestno legalen, glede na to, da se ne da homologirat?
Kaj pa avti, ki imajo motor zadaj? Če je motor spredaj služi pri trku tudi kot absorber energije trka in ublaži udarec in zmanjša škodo v kabini itd., zadaj pa nima takšega pomena? Čeprav predvidevam da je isto.
Kako pa bi lahko to spravil čez kot samogradnjo? Četudi bi bil avto samogradnja dvomim, da bi bil v takem primeru cestno legalen, glede na to, da se ne da homologirat?
RejZoR ::
Zanimivo vprašanje. Kako je pol z avtomobili, kjer so bencinski motor v celoti zamenjali z elektromotorjem, v avto nabasali za pol tone akumulatorjev in se s takimi avti vozijo po cestah?
Ne vem kakšna je razlika in potreba po teženju če daš not drug bencinski motor, medtem ko v primeru menjave za elektromotor očitno to nikogar nič ne moti. Ali pač, pa se o tem sploh ne govori, ker je takih primerov zelo malo? Po drugi strani pa tud celih bencinskih motorjev ne menja glih vsak drugi uporabnik/lastnik avtomobila...
Ne vem kakšna je razlika in potreba po teženju če daš not drug bencinski motor, medtem ko v primeru menjave za elektromotor očitno to nikogar nič ne moti. Ali pač, pa se o tem sploh ne govori, ker je takih primerov zelo malo? Po drugi strani pa tud celih bencinskih motorjev ne menja glih vsak drugi uporabnik/lastnik avtomobila...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
St235 ::
Predpogoj za homologacijo česa takega bo strokovna vgradnja, druga stvar ki bo morala bit je, da motor bistveno ne odstopa od specifikacij vozila. Potem je homologacija teoretično možna.
DimmniBurek ::
Teoretično je možno, ampak za to rabiš met:
-dele (se pravi mašina, nosilci mašine, menjalnik, polosovine, bla bla bla), ki so homologirani za ta avto. Se pravi rabiš met zraven papirje.
-Ti deli morajo biti strokovno vgrajeni (to načeloma ni problem). Spet papirji
- verjetno sem še kaj pozabil. Pomoje bi težili za CO2 emisije, pa pol bi mogu vpisat tistih 200KM v prometno in tako naprej. Pa bremze večje (spet homologirane) in tako naprej.
Teoretično je možno, praktično pa grem stavit, da se u Sloveniji tega ne da narest. Če te ne spustijo čez homologacijo zaradi napačnega ET-ja na feltnah, pa sem mel gume pod blatniki in vse....
-dele (se pravi mašina, nosilci mašine, menjalnik, polosovine, bla bla bla), ki so homologirani za ta avto. Se pravi rabiš met zraven papirje.
-Ti deli morajo biti strokovno vgrajeni (to načeloma ni problem). Spet papirji
- verjetno sem še kaj pozabil. Pomoje bi težili za CO2 emisije, pa pol bi mogu vpisat tistih 200KM v prometno in tako naprej. Pa bremze večje (spet homologirane) in tako naprej.
Teoretično je možno, praktično pa grem stavit, da se u Sloveniji tega ne da narest. Če te ne spustijo čez homologacijo zaradi napačnega ET-ja na feltnah, pa sem mel gume pod blatniki in vse....
There Is No Stronger Drug Than Reality
Nande ::
Sposodil si bom temo...
Na skuter Aprilia Sportcity One 50 2T želim vgraditi "neoriginalni" izpuh, ki je po navedbah proizvajalca primeren, vendar za ta model ni homologiran.
Kakšen je postopek homologacije pri nas, če je to seveda sploh možno?
Hvala in lp!
Na skuter Aprilia Sportcity One 50 2T želim vgraditi "neoriginalni" izpuh, ki je po navedbah proizvajalca primeren, vendar za ta model ni homologiran.
Kakšen je postopek homologacije pri nas, če je to seveda sploh možno?
Hvala in lp!
DimmniBurek ::
Če nimaš papirjev, ne bo nič.
Lahko se greš ilegalca in predelaš papirje. Lahko si pa pošten, pa se potem spet ilegalno voziš po cesti in te miličnik oglobi.
Oz. kupi drugi, homologiran avspuh
Lahko se greš ilegalca in predelaš papirje. Lahko si pa pošten, pa se potem spet ilegalno voziš po cesti in te miličnik oglobi.
Oz. kupi drugi, homologiran avspuh
There Is No Stronger Drug Than Reality
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DimmniBurek ()
St235 ::
vendar za ta model ni homologiran.
Beri stavek na glas dokler ne doživiš razsvetljenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
kalko ::
Moje izkušnje - sicer je šlo za homologacijo samogradnje avtodoma, pa vendar - so, da "homologatorjev" niti malo ne zanima, kako je stvar v resnici narejena, ampak samo, da imaš vso dokumentacijo, pri čemer gredo v absurde. Lahko bi imel noter mini jedrski reaktor, pa ne bi nihče opazil. Važno pa je, da imaš račun za plinsko jeklenko, kuhalnik in pomivalno korito. Za sam pregled kombija je porabil največ 5 minut (od tega večino časa za fotografiranje), medtem ko si je za pregled dokumentacije vzel več kot uro. Pa saj razumem. Birokracija sicer ne reši mojega življenja v primeru nesreče, reši pa njegovo rit.
amigo_no1 ::
Homologacija pri nas je uff, misija nemogoče (bolj papeški od papeža).
V teoriji mogoče še gre, v praksi še za platišča ne gre.
Teoretiki poskusite registrirati v Slo tole:
v UK (del EU) gre, pri nas znanstvena fantastika.
V teoriji mogoče še gre, v praksi še za platišča ne gre.
Teoretiki poskusite registrirati v Slo tole:
v UK (del EU) gre, pri nas znanstvena fantastika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Utk ::
Seveda "lahko" homologiraš, ni pa lahko. Ne moreš tega homologirat, da bi kar vpisali nov motor pa čao, nekaj piše tu, lahko pa kdo najde kaj novejšega.
amigo_no1 ::
Sposodil si bom temo...
Na skuter Aprilia Sportcity One 50 2T želim vgraditi "neoriginalni" izpuh, ki je po navedbah proizvajalca primeren, vendar za ta model ni homologiran.
Kakšen je postopek homologacije pri nas, če je to seveda sploh možno?
Hvala in lp!
Če imaš gor rumeno tablico gre lahko moped max 45 kmh (prej je lahko šel 50), bebavost zakonodajalca na kubik, sedaj z mopedom na 45 kmh še bolj delaš gužvo in bi te rad vsakdo prehitel pri omejitvi 50 kmh.
Če imaš gor belo tablico potem potrebuješ A kategorijo VD, če je nimaš se smatra da voziš brez veljavnega VD.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Relanium ::
Homologacije v naši državi so drugače povedano katastrofa in res - bolj papeški od papeža.
Ne zato ker bi bile brezveze (to sploh ne) ampak zato ker moramo bit nekaj posebnega in vse po papirjih.
Pol te pa proizvajalec iz druge države čudno gleda, ko ga prosiš za TUV.
Pa tud enaka štorija glede tipskih homologacij, po novem jih nekateri sploh nočejo več upoštevat na tudi takratnjih zdaj že starih vozilih.
In si dobil prst v rit, zdaj se pa j***
Pa da ne govorimo o homologacijskih kartončkih.
Tam se je včasih neki pisalo, ker je bilo preveč se je zaradi lenobe še polovica dimenzij gum izpustila, pa še po možnosti se je naredila kaka res bedasta napaka.
Zdaj pa to drži kot pribito, posledice nedržanja tega so pa vsem jasne.
Ne zato ker bi bile brezveze (to sploh ne) ampak zato ker moramo bit nekaj posebnega in vse po papirjih.
Pol te pa proizvajalec iz druge države čudno gleda, ko ga prosiš za TUV.
Pa tud enaka štorija glede tipskih homologacij, po novem jih nekateri sploh nočejo več upoštevat na tudi takratnjih zdaj že starih vozilih.
In si dobil prst v rit, zdaj se pa j***
Pa da ne govorimo o homologacijskih kartončkih.
Tam se je včasih neki pisalo, ker je bilo preveč se je zaradi lenobe še polovica dimenzij gum izpustila, pa še po možnosti se je naredila kaka res bedasta napaka.
Zdaj pa to drži kot pribito, posledice nedržanja tega so pa vsem jasne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
WarpedGone ::
Kupiš lahek avto npr. kakšen Smart, starejša Corsa, renault 5... In motor od yamahe R1 ali pa hayabuse ali nekaj.
In potem vstaviš motor noter namesto originalnega motorja. A je to sploh mogoče homologirat? Sprašujem pa zato, ker sem enkrat na enih dirkah videl smarta z motorjem od hayabuse noter in je letelo za znoret, ampak se mi je hkrati v glavi porodila ideja o cestno legalnem takem avtu. Saj ne da bi ga zgradil, saj nimam niti ustreznega znanja za to, me pa zanima.
1. ne zanašaj se na logiko ampak na DOBESEDNO zapisane zahteve na papriju
2. ne zanašaj se, da pri nas kdorkoli tehnično karkoli oceni ali požegna, velja samo in edino papir
3. papir/račun/specifikacjio nucaš za čisto vse in samo tisto kar je direkt predvideno v predpisih
4. ne zanašaj se, da so naši sposobni v celoti izvajat predpise in obstoječo zakonodajo - homologacija unikatnih vozil pri nas praktično ni možna, čeprav jo predpisi predvidevajo - LPP in RTI nimata človeka, ki bi se upal podpisat da je nekaj iz nule narejeno res OK.
To pomeni, da ni kakega problema zamenjat mašino - ker predpisi o tem ŠE NE govorijo kej velik, moraš met samo papirje proizvajalca nove mašine iz katerih je razvidno kolk je stvar močna in kolk hitro lahko maximalno (kunstrukcijsko) gre, da te znajo dat v predalček.
Je pa problem če zamenjaš kej o čemer predpisi direkt govorijo aka gume, svetlobna telesa, izpuh (zaradi emisij in hrupa), ... Potem nucaš TUV certifikat proizvajalca, da je reč OK za tvoje vozilo.
Poleg tega je pa največji problem ta folk pripravit, da te sploh resno jemlje in te ne odpika po liniji najmanjšega odpora.
Mala malca mu je najt nekaj kar se mu na tvojem izdelku ne dopade. Tako je vse skupaj odvisno od dnevne prakse in osebenega interesa uslužbenca.
Če se pravilno pišeš in imaš posledično "dovolj teže", pa lahko homologiraš tudi kakšno resnejšo reč, tako kot je to uspelo Niku Miheliču: Niko Mihelič o svojem avtomobilu
Road queen dina
Zbogom in hvala za vse ribe
Meizu ::
Hmm, potem je to dejansko izvedljivo :)
Finta je v tem, da tovrstni projekti, če imaš ustrezno znanje sploh niso draga zadeva, prepričat je treba torej le naše "homologatorje".
Drugače pa ja. Vem da obstajajo papirji ter se ni pametno vedno zanašat na logiko ampak - če v takšen avto namestim boljše, širše gume, boljši zaviralni sistem in vse te pritikline, poleg tega pa še dodobra ojačam predel havbe ter bokov avta npr. je takšen avto gotovo celo varnejši kot pa originalni izdelek. Zakaj bi torej bil problem podpisat to stvar :)
Finta je v tem, da tovrstni projekti, če imaš ustrezno znanje sploh niso draga zadeva, prepričat je treba torej le naše "homologatorje".
Drugače pa ja. Vem da obstajajo papirji ter se ni pametno vedno zanašat na logiko ampak - če v takšen avto namestim boljše, širše gume, boljši zaviralni sistem in vse te pritikline, poleg tega pa še dodobra ojačam predel havbe ter bokov avta npr. je takšen avto gotovo celo varnejši kot pa originalni izdelek. Zakaj bi torej bil problem podpisat to stvar :)
St235 ::
Homologacija ni odvisna od faktorjev, ki jih ti opisuješ. Predelave in neoriginalni deli morajo imet ustrezno papirologijo, drugače se jih pri nas na homologaciji niti ne dotaknejo. Zgolj tvoja osebna ocena, da neka predelava dela avto boljši pač ni dovolj.
poleg tega pa še dodobra ojačam predel havbe ter bokov avta npr. je takšen avto gotovo celo varnejši kot pa originalni izdelek.Varnejši za koga, kako lahko jamčiš kakšne bodo na primer poškodbe drugih udeležencev v prometu?
Meizu ::
Npr. če bi imel ojačane boke bi gotovo koristil sebi, tisti, ki pa je vame priletel ima pa pred seboj celo havbo in še motor. Najverjetnejši zaključek takšnega trka pri neki normalni hitrosti bi bil, da bi oba preživela.
Seveda, to razumem. Pač zagotoviti je treba neko konsistenco predvidljive varnosti. Pa saj bi lahko potemtakem objavili tudi kakšne varnostne standarde, po katerih bi se lahko izdelovalci takšnih projektov ravnali.
Homologacija ni odvisna od faktorjev, ki jih ti opisuješ. Predelave in neoriginalni deli morajo imet ustrezno papirologijo, drugače se jih pri nas na homologaciji niti ne dotaknejo. Zgolj tvoja osebna ocena, da neka predelava dela avto boljši pač ni dovolj.
Seveda, to razumem. Pač zagotoviti je treba neko konsistenco predvidljive varnosti. Pa saj bi lahko potemtakem objavili tudi kakšne varnostne standarde, po katerih bi se lahko izdelovalci takšnih projektov ravnali.
s1m0n ::
amigo_no1, v GB lahko imaš tanka registriranega za na cesto :) (spada v enako kategorijo kot delovni stroji na gosenice) vse kar je potrebno je izpit za vozila na gosenice :) In se lahko lepo po celi EU voziš!
St235 ::
Saj taki standardi so in na podlagi standardov se izdajajo certifikati o skladnosti z temi standardi, eden izmed takih je naprimer TUV in če želiš vgradit del, ki ima ustrezen TUV certifikat za tvoje vozilo načeloma ni problemov.
Če imaš pa ojačano haubo pa lahko pešec namesto zloma noge odnese zlomljeno hrbtenico. ampak to je čisto irelavantno za to temo.
Npr. če bi imel ojačane boke bi gotovo koristil sebi, tisti, ki pa je vame priletel ima pa pred seboj celo havbo in še motor. Najverjetnejši zaključek takšnega trka pri neki normalni hitrosti bi bil, da bi oba preživela.
Če imaš pa ojačano haubo pa lahko pešec namesto zloma noge odnese zlomljeno hrbtenico. ampak to je čisto irelavantno za to temo.
Meizu ::
To pomeni, da gremo avte registrirat v UK in pripeljemo nazaj? :)
No no, ne bom ravno trdil brezglavo ampak IMO so posledice tam tam, še posebej če imaš havbo in ostale stvari npr. plastične za razliko od navadnih plehastih.
Saj taki standardi so in na podlagi standardov se izdajajo certifikati o skladnosti z temi standardi, eden izmed takih je naprimer TUV in če želiš vgradit del, ki ima ustrezen TUV certifikat za tvoje vozilo načeloma ni problemov.
Npr. če bi imel ojačane boke bi gotovo koristil sebi, tisti, ki pa je vame priletel ima pa pred seboj celo havbo in še motor. Najverjetnejši zaključek takšnega trka pri neki normalni hitrosti bi bil, da bi oba preživela.
Če imaš pa ojačano haubo pa lahko pešec namesto zloma noge odnese zlomljeno hrbtenico. ampak to je čisto irelavantno za to temo.
No no, ne bom ravno trdil brezglavo ampak IMO so posledice tam tam, še posebej če imaš havbo in ostale stvari npr. plastične za razliko od navadnih plehastih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
St235 ::
V tem je tudi štos, ker ne moreš trdit, da z tem nisi spremenil lastnosti vozila na slabše ne moreš homologirat. Certifikat izdan s strani recimo TUV pa zagotavlja, da nek določen del deluje v skladu z predpisanimi standardi in da je primeren za tvoje vozilo. To je cela fora certifikatov in homologacije.
Avto ne moreš kar tako ne moreš registrirat v tujini in tudi pri nas ga mislim, da več kot 6 mesecev ne smeš vozit z tujimi tablicami.
Več o registraciji v EU:
http://europa.eu/youreurope/citizens/ve...
Bolj smiseln scenarij je, da opraviš homologacijo v tujini, avto gor registriraš preko znanca/urediš papirje. Potem pa avto uvoziš v Slovenijo, ker ko je enkrat registriran znotraj EU čudežno odpadejo problemi z homologacijo. Vse prek kot poceni ampak za kakšen custom build avto bi se mogoče splačalo.
To pomeni, da gremo avte registrirat v UK in pripeljemo nazaj? :)
Avto ne moreš kar tako ne moreš registrirat v tujini in tudi pri nas ga mislim, da več kot 6 mesecev ne smeš vozit z tujimi tablicami.
Več o registraciji v EU:
http://europa.eu/youreurope/citizens/ve...
Bolj smiseln scenarij je, da opraviš homologacijo v tujini, avto gor registriraš preko znanca/urediš papirje. Potem pa avto uvoziš v Slovenijo, ker ko je enkrat registriran znotraj EU čudežno odpadejo problemi z homologacijo. Vse prek kot poceni ampak za kakšen custom build avto bi se mogoče splačalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
WarpedGone ::
Tudi tole žal ne gre skozi. Ta "registracija v UK in uvoz v EU" odpade, če si zadevo registriral na podlagi lokalnih odstopanj od EU standarda.
Ja, lahko registriraš v UK ampak bo stvar legalna samo na cestah UK + omenjen kratek čas na celini, ko gre anglež na izlet. Če hočeš stvar legalizirat pri nas, mora ustrezat EU standardu + našim lokalnim odstopanjem.
@meizu:
Koliko je stvar bolša in varnejša je povsem irrelevantno. Važen je le štemplec certifikacijskega organa. Če ga nimaš, ga nimaš magari za ultrasuper MB na kvadrat. Če ga maš, ga maš - pa tut če je to lojtrnik.
Sploh pa moraš ločevat serijska vozila od maloserijskih oz. unikatnih. Za serijska vozila se predvideva preizkus v praksi i.e. crashtesti. Za unikatna pa obstajajo olajševalne okoliščine ampak ga morm še srečat tistega, ki je na podlagi njih uspel kej na cesto postavit. Razen nika miheliča.
Ja, lahko registriraš v UK ampak bo stvar legalna samo na cestah UK + omenjen kratek čas na celini, ko gre anglež na izlet. Če hočeš stvar legalizirat pri nas, mora ustrezat EU standardu + našim lokalnim odstopanjem.
@meizu:
No no, ne bom ravno trdil brezglavo ampak IMO so posledice tam tam, še posebej če imaš havbo in ostale stvari npr. plastične za razliko od navadnih plehastih.
Koliko je stvar bolša in varnejša je povsem irrelevantno. Važen je le štemplec certifikacijskega organa. Če ga nimaš, ga nimaš magari za ultrasuper MB na kvadrat. Če ga maš, ga maš - pa tut če je to lojtrnik.
Sploh pa moraš ločevat serijska vozila od maloserijskih oz. unikatnih. Za serijska vozila se predvideva preizkus v praksi i.e. crashtesti. Za unikatna pa obstajajo olajševalne okoliščine ampak ga morm še srečat tistega, ki je na podlagi njih uspel kej na cesto postavit. Razen nika miheliča.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Nande ::
vendar za ta model ni homologiran.
Beri stavek na glas dokler ne doživiš razsvetljenja.
To res ni odgovor, ki sem ga želel prebrati, je pa vsekakor odgovor, ki ga na tem forumu lahko pričakuješ.
Skuter, ki ga omenjam, ima Piaggio motor, za katerega se lahko dobi homologacijo. Zato sem pač mislil, da je kaj možno storiti...
St235 ::
vendar za ta model ni homologiran.
Beri stavek na glas dokler ne doživiš razsvetljenja.
To res ni odgovor, ki sem ga želel prebrati, je pa vsekakor odgovor, ki ga na tem forumu lahko pričakuješ.
Skuter, ki ga omenjam, ima Piaggio motor, za katerega se lahko dobi homologacijo. Zato sem pač mislil, da je kaj možno storiti...
Hočeš homologirat del, ki NI homologiran/certificiran za tvoj scooter. Kakašen odgovor pa si pričakoval?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
WarpedGone ::
to je IMO specifika UK, konkretno za francijo, italijo, nemčijo in portugalsko še nihče ni nikoli kopliciral pri registraciji vozila v RS.
Seveda, ker UK ma tradicijo garažistov in ljudem še vedno dovolijo da sami doma švasajo skup avtomobile in se z njimi furajo okol.
Ostale omenjene države imajo predpise glede samogradnje precej bliže nam in če ne morš pr nas, tut v franciji ne boš.
Zbogom in hvala za vse ribe
St235 ::
WarpedGone je izjavil:
Tudi tole žal ne gre skozi. Ta "registracija v UK in uvoz v EU" odpade, če si zadevo registriral na podlagi lokalnih odstopanj od EU standarda.
Ja, lahko registriraš v UK ampak bo stvar legalna samo na cestah UK + omenjen kratek čas na celini, ko gre anglež na izlet. Če hočeš stvar legalizirat pri nas, mora ustrezat EU standardu + našim lokalnim odstopanjem.
@meizu:
No no, ne bom ravno trdil brezglavo ampak IMO so posledice tam tam, še posebej če imaš havbo in ostale stvari npr. plastične za razliko od navadnih plehastih.
Koliko je stvar bolša in varnejša je povsem irrelevantno. Važen je le štemplec certifikacijskega organa. Če ga nimaš, ga nimaš magari za ultrasuper MB na kvadrat. Če ga maš, ga maš - pa tut če je to lojtrnik.
Sploh pa moraš ločevat serijska vozila od maloserijskih oz. unikatnih. Za serijska vozila se predvideva preizkus v praksi i.e. crashtesti. Za unikatna pa obstajajo olajševalne okoliščine ampak ga morm še srečat tistega, ki je na podlagi njih uspel kej na cesto postavit. Razen nika miheliča.
jap, ravno berem, da ti morajo priznat samo, če ima EU homologacijo in ni bilo predelav. Ostalo je might.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
amigo_no1 ::
s1m0n
Imaš kak link ?
w1
Edino prav, s tem se spodbuja inovativnost& kreativnost ljudi.
Imaš kak link ?
w1
Seveda, ker UK ma tradicijo garažistov in ljudem še vedno dovolijo da sami doma švasajo skup avtomobile in se z njimi furajo okol.
Edino prav, s tem se spodbuja inovativnost& kreativnost ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
WarpedGone ::
Takole stvari uradno stojijo pri nas: Uradni list RS, št 30, 29. 3. 2004, na strani 3444 se prične PRAVILNIK O UGOTAVLJANJU SKLADNOSTI VOZIL. Splača se predelat komplet z vsemi prilogami, ki se prično na strani 3453:
- Priloga I: Opredelitev kategorij vozil
- Priloga II: Seznam zahtev za vozila
- Priloga III: Opisni list
- Priloga IV: Certifikat o homologaciji vozila
- Priloga V: Sistem številčnega označevanja certifikatov o homologaciji vozil
- Priloga VI: Potrdilo o skladnosti vozila
- Priloga VII: Postopek homologacije
- Priloga VIII: Rezultati preskušanj
- Priloga IX: Postopki za zagotavljanje skladnosti proizvodnje
- Priloga X: Omejitve za majhne serije in zaključek serije
Pravilnik omenja TSVje oz Tehnične Specifikacije Vozil. Kaj točno to je in je objavljeno tu: Seznami tehničnih specifikacij za vozila
Če hočeš karkoli homologirat v prvi osebi je nujno, da te litanije znaš praktično na pamet.
- Priloga I: Opredelitev kategorij vozil
- Priloga II: Seznam zahtev za vozila
- Priloga III: Opisni list
- Priloga IV: Certifikat o homologaciji vozila
- Priloga V: Sistem številčnega označevanja certifikatov o homologaciji vozil
- Priloga VI: Potrdilo o skladnosti vozila
- Priloga VII: Postopek homologacije
- Priloga VIII: Rezultati preskušanj
- Priloga IX: Postopki za zagotavljanje skladnosti proizvodnje
- Priloga X: Omejitve za majhne serije in zaključek serije
Pravilnik omenja TSVje oz Tehnične Specifikacije Vozil. Kaj točno to je in je objavljeno tu: Seznami tehničnih specifikacij za vozila
Če hočeš karkoli homologirat v prvi osebi je nujno, da te litanije znaš praktično na pamet.
Zbogom in hvala za vse ribe
huelz ::
Ena anekdota ... which happened to me ... peljem homologirat feltne z ustreznimi gumami (max se dovoljenimi za moj tip avta), me odslovijo zaradi TUV certifikata, ki ga nisem imel pri sebi. Jim posljem zadevo, pa mi zatrjujejo, da ne ustreza, na koncu ugotovimo, da so polpismeni, ker niso znali prebrat da velja za cel stolpec in ne samo tista vrstica, kjer je napisana moja oznaka vozila.
Skratka, tud z vsemi papirji vred ne znajo skup zadeve spacat. Da ne omenjam, da se VSAKA posamezna homologacija posebej placa, ceprav dobrohotno priznajo 50 posto popusta za vsako nadaljno.
Pa sem homologiral samo feltne, gume, auspuh, sprednje in zadnje luci.
Pa se vedno so me redno ustavljali gospodi milicniki (tudi na kolesih! lol).
Btw, homologacija je potrebna tudi v primeru, da imate zadaj nek zajeten vufercek (sprememba teze vozila, v kolikor je fiksiran) in ce imate na akumulatorju pripadajoc kabel (poseg v elektroniko).
Si niti ne znam predstavljat kaksna nocna mora bo za ful scale predelavo (pimp my ride scena) kakega tujega avta, ki sicer je EU legal.
Opcija za vse pa je, da odprete offshore firmo (cca 500$ letni strosek) in se vozite s tujimi tablicami ...
Lakotnik, ves povedat od kje omejitev, da se lahko samo pol leta vozis s tujimi tablicami?
Skratka, tud z vsemi papirji vred ne znajo skup zadeve spacat. Da ne omenjam, da se VSAKA posamezna homologacija posebej placa, ceprav dobrohotno priznajo 50 posto popusta za vsako nadaljno.
Pa sem homologiral samo feltne, gume, auspuh, sprednje in zadnje luci.
Pa se vedno so me redno ustavljali gospodi milicniki (tudi na kolesih! lol).
Btw, homologacija je potrebna tudi v primeru, da imate zadaj nek zajeten vufercek (sprememba teze vozila, v kolikor je fiksiran) in ce imate na akumulatorju pripadajoc kabel (poseg v elektroniko).
Si niti ne znam predstavljat kaksna nocna mora bo za ful scale predelavo (pimp my ride scena) kakega tujega avta, ki sicer je EU legal.
Opcija za vse pa je, da odprete offshore firmo (cca 500$ letni strosek) in se vozite s tujimi tablicami ...
Lakotnik, ves povedat od kje omejitev, da se lahko samo pol leta vozis s tujimi tablicami?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: huelz ()
St235 ::
Opcija za vse pa je, da odprete offshore firmo (cca 500$ letni strosek) in se vozite s tujimi tablicami ...
Žal ne bo šlo.
Krovna EU zakonodaja je tukaj: http://europa.eu/youreurope/citizens/ve...
Žal ni direktne povezave na primarni vir, če najdem linkam.
V slo zakonodaji pa je zadeva v 3. in 4. odstavku 26. člena Zakona o motornih vozilih:
(3) Vozila diplomatskih in konzularnih predstavništev, misij tujih držav, predstavništev mednarodnih organizacij v Republiki Sloveniji in njihovega osebja, tujih gospodarskih, prometnih, kulturnih in drugih predstavništev, tujcev, ki stalno ali začasno prebivajo v Republiki Sloveniji več kot šest mesecev, ter druga vozila, ki so v Republiki Sloveniji sproščena v prost promet ali dana v postopek začasnega uvoza, ki traja več kot šest mesecev, smejo biti v cestnem prometu v Republiki Sloveniji, če so registrirana v Republiki Sloveniji.
(4) Določba prejšnjega odstavka ne velja za vozila tujcev, ki stalno ali začasno prebivajo v Republiki Sloveniji več kot šest mesecev, in so vozila registrirana v eni od držav članic Evropske unije.
Si niti ne znam predstavljat kaksna nocna mora bo za ful scale predelavo (pimp my ride scena) kakega tujega avta, ki sicer je EU legal.
V bistvu EU leagal ni tako enostavno. UK leagal se definitivno da boga in dva naredit, ostale države pa kot je meni znano nimajo dosti blažjih predpisov kot mi. Sploh glede na to da sta sprejeta tako Direktiva 2009/40/ES Evropskega parlamenta in Sveta z dne 6. maja 2009 o tehničnih pregledih motornih vozil in njihovih priklopnikov kot Direktiva 2007/46/ES Evropskega parlamenta in Sveta o vzpostavitvi okvira za odobritev motornih in priklopnih vozil ter sistemov, sestavnih delov in samostojnih tehničnih enot, namenjenih za taka vozila
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
kalko ::
S tem, da ko se govori o UK, je treba še povedati, kako izgleda njihov tehnični pregled oz. MOT, kot ga imenujejo. Medtem ko pri nas traja tehnični pregled 10 minut, traja v UK par ur. Če je treba, tudi kaj razstavijo. Pregleda se praktično komplet avto, do zadnjega vijaka in "padeš" že, če je kakšna zaščitna plastika slabo pritrjena. Sem prepričan, da če bi pri nas imeli tako stroge tehnične, pade 3/4 avtov starejših od 5 let.
Šimpanz ::
Enkrat sem gledal neko modifikacijo v UK (mislim da vgradnjo plina). Model je šel meriti ali je cevka, ki dovaja plin iz jeklenke v motor pritrjena na šasijo na vsakih 10 cm. Če bi bila pritrjena samo na vsake pol metra bi gladko padel. Takih for je še neskončno.
WarpedGone ::
Ne, finta je da je takšnih fint KONČNO in so precej jasno napisane in znane.
Pri nas je pa glavna finta ignoranca, potem pa random zadeva katera se jim ne dopade. Najpraje povezana s tabo samim, da nisi dovolj požegnan, nato s papriji da nimajo pravih barv žigov in šele na koncu s samim izdelkom. Če prideš do te zadnje stopnje si že praktično zmagal.
Pri nas je pa glavna finta ignoranca, potem pa random zadeva katera se jim ne dopade. Najpraje povezana s tabo samim, da nisi dovolj požegnan, nato s papriji da nimajo pravih barv žigov in šele na koncu s samim izdelkom. Če prideš do te zadnje stopnje si že praktično zmagal.
Zbogom in hvala za vse ribe
kalko ::
WarpedGone je izjavil:
Ne, finta je da je takšnih fint KONČNO in so precej jasno napisane in znane.
Pri nas je pa glavna finta ignoranca, potem pa random zadeva katera se jim ne dopade. Najpraje povezana s tabo samim, da nisi dovolj požegnan, nato s papriji da nimajo pravih barv žigov in šele na koncu s samim izdelkom. Če prideš do te zadnje stopnje si že praktično zmagal.
Amen. Bolje ne bi mogel napisati.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje glede dnevnih LED luči pri avtu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 43251 (9723) | rogerg |
» | Avto predelave (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6979 (2877) | fikus_ |
» | aluminijasta platiscaOddelek: Na cesti | 2292 (1991) | smacker |
» | Kje testirati "nestandardno" predelavo vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14939 (13586) | borisk |
» | kazen zaradi nehomologiranega izpušnega lonca (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 33952 (12256) | Mehmed |