» »

Kje testirati "nestandardno" predelavo vozila?

Kje testirati "nestandardno" predelavo vozila?

1
2
»

stara mama ::

Naš sistem je posledica mularije ki je predelovala svoje mopede, skuterje, prve avte ki so jih dobli v roke in oh in sploh. Oni so razlog da tud 15 let starega mopeda naenkrat ne morem več registrirat zarad avspuha katerega so prej 14 let odobravali ENAKI ljudje na enakem tehničnem pregledu. Niti papir pod nos (iz časa montaže) jim ne pride do živega, ker je baje po starem, zdaj pa je drugače.

Če že kej delate..... ne nametat gor vse živo prosim vas lepo!

Je pa vsaj za moj avto tak, da ima tovarniško homologirani veliko dimenzij, od 15 pa do 18 col, ampak v tistihz časih so bli izdajatelji homologacije malo leni in so napirali prvih nekaj dimenzij, za ostalo se jim je gladko jebalo.
Če hočem dat kaj drugega gor rabim potrdilo o dovoljenih dimenzijah zastopnika za mojo firmo avta (potrdilo mi izda proti plačilu.... nekje 60EUR je).
S tem potrdilom grem na homologacije in tam mi to vpišejo.
Preostale mahinacije so pa z raznimi drugimi ''podobnimi'' platišči...... konec koncev so pomembne samo ujemajoče številke na kartončku in na avtu.

Zgodovina sprememb…

ZaphodBB ::

borisk je izjavil:

Pa se splača sekirat zaradi takšnih stvari? Sam osebno še nisem naletel na policaja ki bi znal pogledat kaj več kot dimenzijo gume, že pri hitrostnem razredu in indeksu nosilnosti se ustavi, pa je vpisan na homologaciji. Aja, pa globino profila :)

Problem je, če pride do nesreče in recimo zavarovalnica ugotovi, da vozilo ni bilo ustrezno homologirano.

Jaz se ne bi zajebaval z nehomologiranimi vozili...
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

AndrejO ::

Tretji problem je, da je moje osebno mnenje o varnosti predelave samo in izključno moje osebno mnenje. Torej popolnoma nerelevantno.

Strokovnjak je tisti, ki ugotovi in odloči, če je neka ideja sploh še vedno varna za na cesto ali ne in to podpiram in temu podrejam svoje želje.

Žuli me pa, če do strokovnega mnenja sploh ne morem priti.

Se izplača? Seveda se ne "izplača", ampak pri hobijih se vsaj pri meni ne gre za to, kaj se izplača in kaj ne. Za začetek se 100% ne izplača imeti avto, ki ga vozim morda 3x ali 4x letno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Skrat2510 ::

Mogoče bi se lahko obrnil na kakšno podjetje ki izvaja predelavo vozil. Na obali je naprimer Proavto, kateri predelujejo reševalna vozila.

borisk ::

V glavnem, v Sloveniji ni strokovnjaka ali "strokovnjaka" ki se upal podpisati na list, da je vozilo varno, pa če prineseš 1000 strani elaborat, težava pa je v živalih na inštitucijah, ki so za to odgovorne (zajci, kunci, medvedi in kar jih je še podobnih).

Tušek svoje avte legalizira v Nemčiji. http://tushek-spigel.com/

Ne glede na to ali bi rad namontiral 0,5J (12,5mm) širša platišča ali pa komplet samogradnjo to pri nas ni mogoče, vsaj 100% legalno ne. Če pa prineseš Tüv za glave rezat pa veselo odobrijo vse.
Hkrati pa lahko narediš letalo v komplet samogradnji, legalno, na kritičnih korakih mora pridi pogledat dodeljeni nadzornik (gradnjo prijaviš pred začetkom).
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dnevnih LED luči pri avtu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12841692 (8164) rogerg
»

TUV certifikat oz. vpis večjih pnevmatih v homologacijo

Oddelek: Na cesti
95801 (5672) 69charger
»

Homologacija platišč za vw polo

Oddelek: Na cesti
53906 (3707) Juwe
»

Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10623900 (19754) Domobrancek
»

Vprašanje o homologaciji

Oddelek: Loža
356610 (6073) kalko

Več podobnih tem