» »

Avto predelave

Avto predelave

«
1
2

pixma ::

Živjo!
Zanima me, če gdo ima že kakšne izkušnje glede predelave avtomobilov in ve kaj vse moraš prijavit o predelavi...vem le, da ni treba prijavit avtoakustike....
Če gdo ve za kakšno stran o tem bi lepo prosil naj jo objavi. Hvala:D
Pomoč je vedno dobrodošla

mtosev ::

mobisux?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

C_maniak ::

'FireSTORM' ::

vse...
še pedale bi moral homologirat, še skoraj dišeče drevesce ki maš obešeno na ogledalu...

ne res...vsako stvar ki spremeniš v avtu ali na avtu
in seveda ta stvar ki jo daješ gor mora met TÜV certifikat
in potem peljat na homologacijo v lj ali mb kje ti je bližje
plačaš kot smotan da ti napiše 2 besedi v kartonček in malo pogleda levo in desno...
Those penguins.... They sure aint normal....

Gr0unD Zer0 ::

pa feltne lahko menjas, ce ne presegajodoločenih dimenzij


p.s. kaj še vedno je "in" 50 kg plastike na vsaki strani avta?

še ni ta F&F mrzlica nehala?

'FireSTORM' ::

in določene meje najdeš v homologacijskem kartončku ki so že homologirane katere

GZ: pa saj se ne gre samo za plastiko, ker moreš met vsako sr**je homologirano
tudi najmanjšo predelavo motorja...

sam vprašanje je če se ti to splača, to pa je odločitev posameznika ;)
Those penguins.... They sure aint normal....

Gr0unD Zer0 ::

vem ja...

saj prav po eni strani....

ker nekih wannabe street racerjev ne rabimo na cestah

'FireSTORM' ::

jih sploh ne rabimo
ne wannabe in ne ta pravih

ker nočem da me kdo ubije na cesti...

kontrolirani dragi kot se odvijajo po sloveniji so kul
driftanja nekega kontroliranega še nisem zasledil
je pa kul it včasih na mobikrog :)
Those penguins.... They sure aint normal....

kozmy ::

Saj tuning oz. styling še ne pomeni dirkanje po cesti.. Kvečjemu boš imel zaradi kakšnih ''predelav'' več varnosti (boljše zavore, vzmetenje, sedeži itd itd..).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kozmy ()

krneki0001 ::

V sloveniji je kr nekaj različnih tekmovanj. Recimo v driftanju jih je nekaj na poligonu v logatcu, potem legalni drag race(celje, slovenj gradec in brnčičeva), pa avtoslalom, ter mobikrog v krškem za sproščanje, potem imamo pa še avtokros in offroad.

IceIceBaby ::

driftanja nekega kontroliranega še nisem zasledil


Kam pa gledaš ? :) Je kar precej organiziranih drift tekmovanj, pa tudi neformalni treningi so zadnje čase precej pogosti.

ker nekih wannabe street racerjev ne rabimo na cestah


Če maš predelan avto še ne pomeni, da divjaš po cesti. Je pa malo brezveze, da je za vsako malenkost potrebno imeti homologacijo. En primer:

v avtu imam dirkalni sedež in pasove s FIA homologacijo. S takšnimi sedeži vozijo rally vozniki na svetovni ravni pa je čist uredu za njih, ampak pri nas je na cesti tak sedež nelegalen. Podobno velja za ostale stvari...večje zavorne diske, športno podvozje, izpušni sistem... Meni se to ne zdi logično.

Vikking ::

kst: zato ker morajo vozila ustrezati določenim varnostnim predpisamo, morajo biti varna za vozila in okolico. vsaka sprememba ki vpliva na vozilo mora biti homologirana.

Če ne bi bilo tega sistema, bi kmalu prišlo do kaosa. Vsak wannabe bi si zamenjal izpušni sistem na tako glasno da bi ropotalo, avtomobili bi bili varnostno in ostalo tako oslabljeni da bi predstavljali na cesti pravzaprav orodje za umor.

Mogoče bi ti pri tunanju motorja res postoril še preostalo kot zagotoviti boljše zavore, stabilnost.... ampak 99% jih ne bi.

kekz ::

Če ne bi bilo tega sistema, bi kmalu prišlo do kaosa.

Aha, torej smo še do pred kratkim imeli kaos. 8-O

Sicer pa, ko sem bil jaz mulc, smo vsi imeli tomosove mopede (drugih pri nas ni bilo). 49 ccm in max. 45 km/h. Tekmovali smo v dveh smereh:
1. kdo bo bolj nafriziral zadevo in
2. nafrizirati tako, da se od zunaj ni videlo popolnoma nič.
Tako sem jaz z mojo "zverino" dosegel svoj rekord skoraj 110 km/h pri skritih 65 ccm.

Ko smo bili starejši, sem se lotil avtomobila. 1800 ccm sem spravil na 2000. Dvojne vplinjače, športnejše odmične gredi, s 4 na 5 prestav, močnejše podvozje in zavore ... Saj ni nihče pogruntal. Na tehničnem ne morejo vedeti, kako izgleda vsak originalen motor.

Danes? Chip tunning. Kdo bo pa to opazil?

Homologacija je v glavnem samo zaviranje ustvarjalnosti in podpiranje lenobe.

IceIceBaby ::

Ne govorim o tuningu motorja ampak o predelavah, ki dejansko izboljšajo varnost vozila in ustrezajo nekaterim precej strogim standardom.

Recimo FIA homologacija ni kar tako en papir. More produkt prestat kar hude teste preden ga odobrijo.

Ali pa recimo nesmisel s homologacijo in TUV certifikati. Če je TUV že odobril nek produkt zakaj moramo potem še vseeno homologirati ta produkt. Nebi rekel, če bi majstri na LPP dejansko testirali ali kako drugače preverili ustreznost. Tako pa pogledajo TUV, dajo štempelj in to je to.

'FireSTORM' ::

Danes? Chip tunning. Kdo bo pa to opazil?


če ni dizelaš ali vsaj turbo bencinc se ne splača

opazili bodo pa valji...
če te slučajno dajo na izrednega tehničnega skoraj 100% to pogledajo

edit: naj bi bla naša homologacija "prepričanje da je dobro nameščeno"...
včasih pa avta niti od daleč ne pogleda in te skasira za eno bedno besedo in štempl
Those penguins.... They sure aint normal....

Zgodovina sprememb…

kekz ::

Zakaj bi te dali na izrednega tehničnega?

Nazadnje so me v študentskih cajtih, ko smo imeli avte, ki so po videzu komaj vkup stali. To mi je kar nekajkrat požrlo precej študentskega proračuna in povzročilo veliko jeze, saj sem vedno sam skrbel za svoj avto in JE BIL VEDNO TEHNIČNO BREZHIBEN.

Scenarij pa: v Celju ti glupi policaj vzame prometno in te napoti na tehničnega, po možnosti v soboto ali nedeljo. Takoj v ponedeljek zjutraj naredim IN PLAČAM tehničnega, potem pa 1 teden čakam, da prometno pošljejo iz Celja na domačo UE. Med tem pa na pol nepokreten ;((. Prekleti policaji, koliko živcev (in denarja) so mi požrli brez veze.

Sicer pa, ker sem bil včasih tolikokrat na tehničnem in je bilo vse tipi-topi, me dosti tipov tam še vedno pozna in ve, da so moje makine b.p. Čip pa lahko pred tehničnim tudi zamenjaš nazaj z originalnim.

IceIceBaby ::

Od kdaj majo pa na tehničnih pregledih merilne valje ? Ta je mal bosa IMHO. Nisem še slišal, da bi koga dali na izrednem tehničnem na dyno.

'FireSTORM' ::

kst se je že zgodlo...
Those penguins.... They sure aint normal....

IceIceBaby ::

Kje pa majo merilne valje ? Na LPP v LJ kolikor jaz vem ne, pa so verjetno najbolj opremljeni

'FireSTORM' ::

no saj ne da bi se prepričal na lastne oči...oz. iz lastnih izkušenj
ker na kakega izrednega niti nočem it...še ne rednega najraje nebi...(money)

ampak tako sem slišal od nekaterih ljudi...

in če bo policaj nameril nekemu npr. puntu GT kakih 250-260kmh ga bodo skoraj po vsej verjetnosti poslali na valje...ali pa res temeljit pregled...vsaj po moji logiki

in za chip se niti ni treba dat na valje, samo diagnostični računalnik se lahko priklopi in se lahko vidi da ni več originalen
Those penguins.... They sure aint normal....

Zgodovina sprememb…

Good Guy ::

Na kratko pa je treba homologirat vse kar je drugače kot na originalnem novem kupljenem avtomobilu.
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Gr0unD Zer0 ::

Ne govorim o tuningu motorja ampak o predelavah, ki dejansko izboljšajo varnost vozila in ustrezajo nekaterim precej strogim standardom.


mislim da tudi nepredelan avto ustreza varnostnim standardom, če ne ga niti registrirat me bi smel...

zee ::

chip tunning -> homologacija ni potrebna
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

krneki0001 ::

Zee bi bila potrebna, če bi ti zmerili moč in navor, ker bi potem tvoje podvozje in zavore odstopale , ker niso več dovolj varne zaradi povečane moči.

Moraš vedeti, da je podvozje prirejeno za določene moči in ko to povečaš, zadeve niso več v mejah tolerantnosti.

DimmniBurek ::

A nimajo Golfi V.(pa verjetno kup drugih avtov) isto podvozje in vse, različne mašine? Torej 1.9 imaš par variant...
There Is No Stronger Drug Than Reality

IceIceBaby ::

Močnejši modeli imajo ponavadi prilagojene amortizerje in vzmeti, kakšne močnejše konstrukcije na podvozju, večje zavore... Golf gti sigurno nima enakega podvozja kot 1.9tdi

Je pa odvisno od avta. Nekateri imajo že v osnovi zelo dobro podvozje, ki brez problemov prenese večjo moč motorja nekateri močni avtomobili pa imajo že v osnovi preslabo podvozje in zavore.

krneki0001 ::

kst na žalost se motiš. golf, oktavija in audi A3 imajo isto školjko, pa naj bo to 1.4 ali pa 2.0 gti, razen 4x4 varianta ima razlike. Potem pa recimo BMW trojka ima od 1.6 do 2.8 enako školjko - zato tudi na 2.8 avtu školjke pokajo po zvarih.

_marko ::

Torej se ni pretirano sekirati glede podvozja, če daš delat chip tuning na avtomobilu.
The saddest aspect of life right now is that science
gathers knowledge faster than society gathers wisdom.

IceIceBaby ::

Ne govorim o školjki ampak o podvozju.

Za golfe ne vem, bmwje imam pa malo bolj natuhtane in ti lahko povem da je med 4 in 6 cilinderskimi precej razlik. Odvisno spet od modela ampak razlike so ponavadi v debelini in trdoti amortizerjev, stabilizatorjih, trdoti vzmeti...

Poldy ::

Homologacija verjetno zato, ker se je že zgodilo, da je nekomu na avtocesti odpadel spojler... pa ravno danes sem videl nekega čudnega golfa, ki so mu prav smešno štrleli pragovi...

C_maniak ::

fora je samo v tem, da oni tega sploh ne preglejujejo.

snupi ::

jaz bi pa vprašal kakšna je razlika med navadnim dvojnim in dvostopenjskim vplinjačem (fergazerjem)
najobolj me zanima kako deluje dvojni (v avtomobilu seveda)

IceIceBaby ::

Za podrobnosti si preberi tole:

Carburetor @ Wikipedia
http://auto.howstuffworks.com/question3...

Drugače pa je glavna razlika v količini vbrizganega bencina in zraka. Več bencina in zraka = večja moč motorja.

Doman ::

=občutno večja poraba bencina:))

NiMH ::

Nevem če spada to sem pa bom vseeno poskusil...

Kako je pa kaj v ameriki ko imajo Pimp my ride...Tam zgleda da nič ne homologirajo...Ali ne rabijo ali sem jaz butast ???
No Comment...

NBA => I LOVE this Game

DimmniBurek ::

To je AMERIKA človek, tam tehnični nardiš če delajo luči, homologacije ne rabiš za nič...
Poglej malo moto forume, tam ne sprašujejo kot mi, kateri izpuh da več moči, kateri je cenejši, tam sprašujejo kateri je glasnejši. POl pa vzame kakega Devila pa ga odreže na pol, pa vso volno vn pobere...
Govorim za motorje, ker vem, ker se stem ukvarjam...:D
There Is No Stronger Drug Than Reality

'FireSTORM' ::

škoda da ne najdem ene slike
honda civic z NEUMNO velikimi feltnami, mislim da 20 ali 22 col...nevem točno
avto zgleda kot traktor
misliš da ma homologirano? se mi je zdelo...

v ameriki nimajo homologacije

kaj je razlika med enim ali dvema(ali več) vplinjači
primer
vsak cilinder je balon...
in imaš štiri balone
pumpa zračna je vplinjač
in imaš eno pumpo
moraš napihnit vse balone, enega za drugim...

potem maš pa spet štiri balone
in dve pumpi(dva človeka)
morata pravtako oba2 nafilat vse balone

boš sam hitrejši? ali bosta dva hitrejša?

no nekako tako, ampak tu se ne gre toliko za hitrost, ampak količino mešance koliko lahko en vplinjač pošlje naprej na cilindre, več jih je več imaš bencina, večji pritisk, večjo eksplozijo in avtomatsko več moči
Those penguins.... They sure aint normal....

NiMH ::

OK hvala za odgovore :)

Amerika pač ja...Saj res s kakimi avti se vozijo tam...

FireSTORM je pa tudi res da je dejansko s tem tudi večja poraba bencina (večina je bencinarjev no) / nafte
No Comment...

NBA => I LOVE this Game

Gr0unD Zer0 ::

ja z lufta konji nebojo padli:D

kekz ::

Hm? Ampak pri 4-cilinderski mašini se polni samo po en cilinder naenkrat v sesalnem taktu. V tistem trenutku se ostali trije ne polnijo.

'FireSTORM' ::

ok potem pa priključi dve pumpi na en balon, bosta poslali več zraka v enakem času, bo večji pritisk v balonu torej v cilindru

res je da je večja poraba potem
ampak "frgazerji" več niso v uporabi na avtih
zdaj so elektro vplinjači oz injektorji
ki pa delajo po rahlo drugem sistemu...
mašina srka zrak in koliko ga posrka toliko dobi bencina(poleg 100 drugih spremenljivk ki na to vplivajo) otrej vbrizg izračuna računalnik
če je turbo polnilnik gor, turbo pošlje mnogo več zraka in zahteva tudi potem mnogo več benza...nekako logično kajne? saj iz zraka nebo explozije:D
Those penguins.... They sure aint normal....

krneki0001 ::

Firestorm eni še vedno prisegamo na nič elektronike v avtomobilih in furamo avtomobile z dvojnimi uplinjači. AISIN 28/32 je v mojem avtu.

'FireSTORM' ::

nebivedu saj na to tudi jaz prisegam ;)
ok nič...vsaj za luči naj bo :)
Those penguins.... They sure aint normal....

El Barto ::

jaz bi pa vprašal kakšna je razlika med navadnim dvojnim in dvostopenjskim vplinjačem (fergazerjem)
najobolj me zanima kako deluje dvojni (v avtomobilu seveda)


Dvojni je pač tak vplinjač, ki ima dve loputi in pripadajoče dize za vsako cev, loputi sta pa na isti osi in ko ti pritisneč na gas se odpirata obe hkrati.
Dvostopenjski ima pa ponavadi tudi dve loputi, vendar se najprej odpre ena do nekako 2/3, v tiste zadnje 1/3 pa se odpre še druga.

Aja pa moja nekdanja Alfica je imela dva dvojna Delorto 2x40 frgazerja, se prav 4x40 vsi na isti osi (quad). Rezultat : 1600 ccm, 110 KM.
Pila pa ni veliko okol 10 - 11 litrov, sama odzivnost motorja je pa precej boljša kot pa pri marsikaterem z vbrizgavanjem.
Poraba na enakem motorju z 4 točkovnim vbrizgom je pa manjša za 1 liter, konjev je samo še 107, odzivnost pa precej slabša (sem jo tudi imel).


Pa še k debati o podvozju in zavorah.
Moja Alfica (166 2.5 V6 188KM) ima čisto enako podvozje, zavore, pač avto je enak in sestavlejen iz enakih delov kot tisti z 3.0 V6 in 226 KM in tudi 2.0 V6 turbo z 206 KM ter 2.4 JTD M (dizel) z 176KM.
2.0 z 150 KM in 2.4 JTD (dizel) z 150 KM pa se razlikujeta od večjih samo po manjših sprednjih diskih in po enobatnih čeljustih, na večjih so štiri batne.
Tako, da ne pretiravat kako hitro so bremze in podvozje neustrezne, vendar je pri vsakem povečevanju moči priporočljivo pregledat, če se da podvozje in zavore izboljšat.

Na koncu pa pri vsem tem pisanju, bo naverjetneje prej začela sklopka drset, kot bi pa potreboval kaj hujše stvari na podvozju.;)

Homologacija je pa za moje pojme brezvezno teženje folku, pa enostavno pridobivanje denarja.
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Tilen ::

Predelava in homologacija stane. Kdor nima denarja za homologacijo naj ne dela predelave ali pa naj plača kazen. Pol se pa vprašamo, kaj je nevarnejše? 2 pira pa za volan izpravnega avtomobila ali nehomologiran avto s treznim voznikom?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

El Barto ::

Homologacija za večino stvari je totalna bedarija.

Recimo, k bom menjal auspuh bom pač kupil inox auspuh od Ragazzona z TUV in zato bi moral delat še našo homologacijo. Halo a ste na glavo padl, isto kot pri uvozu avta (saj ne da bi res kaj naredili in pregledali).
Auspuh ustreza zakonom TUV (ni preglasen), in je še cenejši od original železnega, ki precej kmalu propade, sicer proizvajalec govori o nekem povečanju moči a za moje pojme je to bolj simbolika.
Alpa recimo k imam jaz na svoji uraden body kit od Zenderja, pa tudi to bi skorajda moral homologirat, ampak je šla skozi kot tak model z pragovi in podalški odbijačev ter spojlerjem.

Je pa tako kar se tiče povečevanja moči, kdor se bo samo drl kot Jeremy Clarkson POWAH, POWAH, a bo pozabil na BRAKE POWAH, bo verjetno pač ta kmalu izginil - ga bodo gasilci od kje postrgali ...
"You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa - until you've
experienced that rollercoaster of pain, disappointment, and agony for that
brief moment when everything works and you're on a nice road". Jeremy Clarkson

Predkambrij ::

Vem, stara tema, a še vedno aktualna. Jaz se zanimam za chip tuning in sem vprašal po emailu par firm, če se da in kje bi to homologiral.

Dobil sem različne odgovore.
- "V 13 letih našega dela nihče to ni homoligiral ali imel težav zaradi tega."
Potem sem jih vprašal, če povejo več o tem, kar piše o TUV na njihovi strani:
"Prvi sposoben TUV center naj bi bil Dunaj, strošek okoli 1500 eur. To je bilo pred šestimi leti."
Druga firma je odgovorila to:
- "Optimizacijo motorja ni potrebno homologirati saj tudi z priklopom na računalnik nimajo vpogleda v naše spremembe."

Da bi me na cesti ustavili me ne skrbi. Bolj me to, da je cena zavarovanja odvisna od tega koliko konjev ima mašina, torej, če bi čipiral bi imela mašina več konjev, kakor piše v prometni in če bi imel nesrečo in bi (recimo po priklopu avta na računalnik) ugotovili, da je bil čipiran, potem zavarovanje ne bi krilo stroškov škode, ki bi jo povzročil drugim?

Scorpy84 ::

Ce bos imel nesreco, noben ne bo gledal ali je avto bil cipiran.

St235 ::

Teoretično bi moral homologirat. Praktično je izjemno malo možnosti, da bi kdorkoli to ugotovil.

Da bi me na cesti ustavili me ne skrbi. Bolj me to, da je cena zavarovanja odvisna od tega koliko konjev ima mašina, torej, če bi čipiral bi imela mašina več konjev, kakor piše v prometni in če bi imel nesrečo in bi (recimo po priklopu avta na računalnik) ugotovili, da je bil čipiran, potem zavarovanje ne bi krilo stroškov škode, ki bi jo povzročil drugim?

Če bi se ugotovilo boš imel velike težave. Je pa verjetnost za kaj takega minimalna, se je pa že zgodilo, da je zavarovalnica to preverila. Po mojih informacijah sicer vedno v kombinaciji še s kakšno drugo lažje vidno predelavo.

ja, je pa tehnično gledano to goljufija.

Predkambrij ::

Nekateri predelovalci navajajo, da predelalajo več tisoč vozil letno. To pomeni, da je kar precej avtov na cesti predelanih. Če gledaš stroškovno se seveda splača. Kupiš cenejši avto in ga lahko naviješ še bolj, kakor je najdražja verzija. Prišparaš še na zavarovanju in manjši porabi.

Meni je zanimivo, da se to ne bi sistematično preverjalo (glede na to, da je postopek homologacije tako težaven / drag), preverjanje pa enostavno.
Obstaja kakšen chip-tuning v bližini, ki lahko za svojo predelavo izda TUV certifikat? Lahko tudi Avstrija, Nemčija.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vprašanje glede dnevnih LED luči pri avtu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12843251 (9723) rogerg
»

Ali so "supercharger-ji,blower-ji"dovoljeni v Slo

Oddelek: Na cesti
174028 (2997) krneki0001
»

Znizanje podvozja avta (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16422376 (19458) D3m
»

Vprašanje o homologaciji

Oddelek: Loža
357118 (6581) kalko
»

Predelava avtomobila (BMW) (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12016890 (15212) Dr_M

Več podobnih tem