Forum » Šola » Seminarska naloga
Seminarska naloga
Jeebs ::
Pozdravljeni! Imam en grozen problemček, pa upam, da mi bo znal kdo pomagat. Narest morm seminarsko nalogo za predmet Trženje in sicer imam naslov ''Elektronika v (cestnem) prometu''. Pisat mislm o raznih sistemih za urejanje prometa, parkirišč, ABC sistemu, policijskem radarju....... Skratka cela frka. Morm pa čimprej oddat konceptni list in imam ta problem, da mi primankuje literature. Mogoče kdo pozna kako knjigo al pa kakršenkoli vir informacij na internetu s katerim si lahko pomagam? Kakršnakoli pomoč je dobrodošla in se zanjo že vnaprej zahvaljujem!
LP, Anže
LP, Anže
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!
- spremenil: Tomi ()
Pepe ::
Za laserski merilec, upam, dati bom v kratkem lahko kaj posredoval, drugače pa ti predlagam, da povprašaj kakega policaja, če ga poznaš.
LP
LP
Kaj je?
Ti samo pridi, ti mater!
Ti samo pridi, ti mater!
LPP ::
U, tako seminarsko bi pa tut jest delal
Ena najlepših elektronskih pogruntavščin v cestnem prometu se mi zdijo takoimenovane indukcijske zanke - morda jih poznaš, če jih ne pa takole: bodi pozoren na asfalt v razdalji 10-100 metrov pred semaforjem. Pred marsikaterim je v asfalt vstavljena kovinska žica v obliki pravokotnika, povezana v nek sistem, ki ti pržge zeleno luč ravno v pravem trenutku (to redno opazujem pri izvozu z ljubljanske obvoznice). Sistem, brez katerega si premikanja v mestih ne moremo predstavljati, so semaforji - spet celo čudo elektronike, če pa veš še kaj o "zelenem valu", se pa še o tem razpiši. Pa še tiste škatlice z detelji in žolnami, ki jih najdeš skoraj na vsakem semaforju (za slepe) lahko omeniš.
V mirujočem prometu se elektronika šele počasi pojavlja, saj imaš še na večini parkirišč ljudi, ki kasirajo, ponekod pa že tudi avtomatsko plačevanje, tudi prek mobitela.
Doslej sem opazil dve informacijski tabli - ena na primorski AC, pri Ravbarkomani, druga pa na trzinski vpadnici, če se ne morim. Običajno tabili kažeta temperaturo ter čas in datum (pa reklamo za DARSov info@tel), ob izrednih razmerah pa opozarjata na zastoje, možnost poledice, priporočeno hitrost... o ABCju maš pa tut veliko za napisat, recimo, da je oddajnik v tablici, ki jo imaš v avtu, sprejemnik pa je tista črna škatla pred zapornico na ABC stezi, tudi tam imaš cel komplet indukcijskih zank, ki spremljajo hitros in dolžino vozila.
Nenazadnje.. ponoči osvetljujejo cesto luči, ki začuda podnevi ne gorijo.. in prepričan sem, da jih ne prižiga in ugaša kak stric na ekektro službi, temveč je za to poskrbljeno z elektroniko.
Poveš pa lahko tudi kaj o elektroniki v sodobnih avtomobilih, npr. novejši Renaulti imajo namesto ključa elektronsko kartico, s katero vžgeš avto, pa tudi stol in volan naštima po vozniku...
Morda še pogled v prihodnost.. Na avtobusni postaji boš zmrzoval in čakal na naslednji avtobus, na postajališču pa bo nameščen prikazovalnik, ki bo prek bogvekakega sistema (npr. GPS) povedal, koliko minut moraš čakati na naslednji avtobus (taki prikazovalniki so naprimer v sistemu londonske podzemne).
Tramvaj pa najbrž že ne spada več v kategorijo elektronike, a?
Pa še tole, če si Ljubljančan in se kaj voziš z avtobusi.. si se kdaj vprašal, zakaj se včasih zadnja vrata odprejo, kdaj pa ne, čeprav si pritisnil na gumb?
Tule, najdeš podrobnosti o ABC sistemu, tole pa je stran Prometnotehiškega inštituta v Ljubljani.
Upam, da sem še pravočasno prilepil tale post in da ti bo v pomoč.
Ena najlepših elektronskih pogruntavščin v cestnem prometu se mi zdijo takoimenovane indukcijske zanke - morda jih poznaš, če jih ne pa takole: bodi pozoren na asfalt v razdalji 10-100 metrov pred semaforjem. Pred marsikaterim je v asfalt vstavljena kovinska žica v obliki pravokotnika, povezana v nek sistem, ki ti pržge zeleno luč ravno v pravem trenutku (to redno opazujem pri izvozu z ljubljanske obvoznice). Sistem, brez katerega si premikanja v mestih ne moremo predstavljati, so semaforji - spet celo čudo elektronike, če pa veš še kaj o "zelenem valu", se pa še o tem razpiši. Pa še tiste škatlice z detelji in žolnami, ki jih najdeš skoraj na vsakem semaforju (za slepe) lahko omeniš.
V mirujočem prometu se elektronika šele počasi pojavlja, saj imaš še na večini parkirišč ljudi, ki kasirajo, ponekod pa že tudi avtomatsko plačevanje, tudi prek mobitela.
Doslej sem opazil dve informacijski tabli - ena na primorski AC, pri Ravbarkomani, druga pa na trzinski vpadnici, če se ne morim. Običajno tabili kažeta temperaturo ter čas in datum (pa reklamo za DARSov info@tel), ob izrednih razmerah pa opozarjata na zastoje, možnost poledice, priporočeno hitrost... o ABCju maš pa tut veliko za napisat, recimo, da je oddajnik v tablici, ki jo imaš v avtu, sprejemnik pa je tista črna škatla pred zapornico na ABC stezi, tudi tam imaš cel komplet indukcijskih zank, ki spremljajo hitros in dolžino vozila.
Nenazadnje.. ponoči osvetljujejo cesto luči, ki začuda podnevi ne gorijo.. in prepričan sem, da jih ne prižiga in ugaša kak stric na ekektro službi, temveč je za to poskrbljeno z elektroniko.
Poveš pa lahko tudi kaj o elektroniki v sodobnih avtomobilih, npr. novejši Renaulti imajo namesto ključa elektronsko kartico, s katero vžgeš avto, pa tudi stol in volan naštima po vozniku...
Morda še pogled v prihodnost.. Na avtobusni postaji boš zmrzoval in čakal na naslednji avtobus, na postajališču pa bo nameščen prikazovalnik, ki bo prek bogvekakega sistema (npr. GPS) povedal, koliko minut moraš čakati na naslednji avtobus (taki prikazovalniki so naprimer v sistemu londonske podzemne).
Tramvaj pa najbrž že ne spada več v kategorijo elektronike, a?
Pa še tole, če si Ljubljančan in se kaj voziš z avtobusi.. si se kdaj vprašal, zakaj se včasih zadnja vrata odprejo, kdaj pa ne, čeprav si pritisnil na gumb?
Tule, najdeš podrobnosti o ABC sistemu, tole pa je stran Prometnotehiškega inštituta v Ljubljani.
Upam, da sem še pravočasno prilepil tale post in da ti bo v pomoč.
Ljubljanski potniški promet
Tomi ::
LPP: tretja info tabla je še na Vranskem, samo ker je na stari cesti (in je od Vranskega do Trojan AC zastonj, se skoraj vsi vozijo tam).
Sicer pa, fora zadnjih vrat na novih trolah je v vozniku. Prav tako kot govorno vodenje po postajah, glede česar sva imela zadnjič s prijateljem eno debato.
Se mogoče motim, ali je to še vedno domena voznika, da indicira postajo ali, je mogoče sistem le bolj sofisticiran.
Jeba1: drugače pa se lahko razpišeš še o sistemih za preprečevanje trkov pri vožnji ali parkiranju v modernejših avtomobilih, pa navigaciji, in še kaj bi se našlo.
Sicer pa, fora zadnjih vrat na novih trolah je v vozniku. Prav tako kot govorno vodenje po postajah, glede česar sva imela zadnjič s prijateljem eno debato.
Se mogoče motim, ali je to še vedno domena voznika, da indicira postajo ali, je mogoče sistem le bolj sofisticiran.
Jeba1: drugače pa se lahko razpišeš še o sistemih za preprečevanje trkov pri vožnji ali parkiranju v modernejših avtomobilih, pa navigaciji, in še kaj bi se našlo.
metrodusa.blogspot.com
LPP ::
Tomi, hvala za podatek o tretji info tabli!
Kar se tiče najavljanja postaj - ničkolikokrat sem se namerno usedel na sedež za vstopnimi vrati in opazoval voznika, nikoli nisem opazil, da bi stiskal kake gumbe za najavljanje postaj, tako da sem prišel do sklepa, da je "teta, ki govori postaje", povezana z merilnikom prevoženih (kilo)metrov (kadarkoli sem se vozil s trinajstico pa je bila ženska vklopljena, je pribl. 100 metrov pred neko postajo že tulila "Prevozili smo postajališče to-pa-to").
Pa ko smo že pri elektroniki, pri starih avtobusih si je šofer redno razgibaval desno roko na menjalniku, v novih avtobusih pa ma tri gumbe - D(rive), N(eutral) in R(ikverc), vendar tega slednjega ne uporabljajo oz. tudi kadar ga morajo, ne znajo vozit vzvratno.
Kar se tiče najavljanja postaj - ničkolikokrat sem se namerno usedel na sedež za vstopnimi vrati in opazoval voznika, nikoli nisem opazil, da bi stiskal kake gumbe za najavljanje postaj, tako da sem prišel do sklepa, da je "teta, ki govori postaje", povezana z merilnikom prevoženih (kilo)metrov (kadarkoli sem se vozil s trinajstico pa je bila ženska vklopljena, je pribl. 100 metrov pred neko postajo že tulila "Prevozili smo postajališče to-pa-to").
Pa ko smo že pri elektroniki, pri starih avtobusih si je šofer redno razgibaval desno roko na menjalniku, v novih avtobusih pa ma tri gumbe - D(rive), N(eutral) in R(ikverc), vendar tega slednjega ne uporabljajo oz. tudi kadar ga morajo, ne znajo vozit vzvratno.
Ljubljanski potniški promet
Jeebs ::
Hvala obema za tele nasvete, morm povedat, da sta mi res velik pomagala! HVALA!!!
Press any key to continue... RESET. Didn't you say ANY key?!?!?!
zmelkoow ::
LP!
Tudi mi smo delali seminarske pri informatiki v prometu, poglej si to stran: http://www.ertico.com/its_basi/succstor..., na njej so predstavljene elektronske resitve na razlicnih podrocjih v prometu.
Cau
Tudi mi smo delali seminarske pri informatiki v prometu, poglej si to stran: http://www.ertico.com/its_basi/succstor..., na njej so predstavljene elektronske resitve na razlicnih podrocjih v prometu.
Cau
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avtomatsko zaviranje tovornjaka? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13764 (11445) | r3dkv1c4 |
» | Pravilo zadrge v križiščih, ko je gneča (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19365 (15944) | Mavrik |
» | Kdaj pustiti policistu prednost (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9195 (7008) | St235 |
» | Zakaj ljudi povozi vlak? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 16977 (9959) | fabrskd |