» »

garancija v nemciji [fork]

garancija v nemciji [fork]

Gandalfar ::

šernk ::

darkolord je izjavil:

Samo mimogrede, ker se to precej pozablja - mi imamo precej ugodnejšo garancijo in podobno kot npr. Nemci.


in ta je? 45 dnevni rok za popravilo? Me res zanima kateri nemški servis si privošči popravljat zadevo 60 dni in več. Problem je le, da pri nas rabimo teh 45 dni v zakonu, drugi jih pač ne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

Loocas ::

niti ne.. v Nemčiji obstaja zakon, da ti po enem letu uporabe lahko izdajo dobropis v deležu uporabe.
Na primer... dal si ploščo 200€, po 13-ih mesecih ti lahko brez problema izdajo dobropis v znesku cca 92€.

Zgodovina sprememb…

fr4nc ::

kupim9 je izjavil:

Sem ponudil 1300 za tole razbitino, pa je rekla "OOOO to je pa preeemaloo"

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=628...


Pa si rekel, da maš gotovino - piše gotovinski popust...?

darkolord je izjavil:

Samo mimogrede, ker se to precej pozablja - mi imamo precej ugodnejšo garancijo in podobno kot npr. Nemci.

Pozablja se tudi, da dobiš prej robo iz Nemčije če jim kaj reklamiraš - v primeru da se kaj pokravi.

Lp
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

Zgodovina sprememb…

kupim9 ::

Ha ha, ja kaj pa nej bi mel druzga, hruške tepke, da bo v stilu izgleda avta :)

Zgodovina sprememb…

fr4nc ::

Ja ne vem... mogoče kartice sprejema :P. Vse je možno dandanes ;)!
"Rad pomagam, če je le možno" by Fr4nc; blog(2): http://cpuwars.wordpress.com/
"I just love to share the truth!!" by Fr4nc; http://intelvsamd.wordpress.com/

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

šernk> in ta je?

Npr. da se ti garancija ne podaljša za čas servisa in da ti ne začne teči znova pri menjavi (kosa ali celega izdelka). Če se ne motim, imajo tam samo ekvivalent naši "stvari napaki", "garancije" pa ne.



šernk> Me res zanima kateri nemški servis si privošči popravljat zadevo 60 dni in več. Problem je le, da pri nas rabimo teh 45 dni v zakonu, drugi jih pač ne.

Tisti, ki toliko časa čaka rezervne kose ali kaj podobnega. Da tega tam ni samo zato, ker je tisto Nemčija, je neka čudna (in napačna) logika.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Na rezervne dele ne čaka nihče 45 dni...sorry, še vsak sposoben servis mi je na moje plačilo bil sposoben zrihtat rezervni del v roku enega tedna.

da začne garancija teči znova sem doslej rabil natančno 1x...pa to da v nemčiji ne začne teči znova je preverjeno dejstvo ali le predvidevanje?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zgodovina sprememb…

darkolord ::

še vsak sposoben servis mi je na moje plačilo bil sposoben zrihtat rezervni del v roku enega tedna.
Čisto nekaj drugega.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

če mene vprašaš ni nič drugega. razen to, da servisi tiste garancijske zahtevke držijo za brezveze tam na policah. če sam plačaš lahko dobijo rezervni del v roku enega tedna, če greš preko garancije pa čakajo rezervni del 1 mesec ali kaj, kaj v prvem primeru gre zahtevek po internetu in del pride z letalom, pri drugem primeru gre pa zahtevek z vlakom, del pride pa z ladjo?

bil garancijsko na alterni 2 leti nazaj, rekla mi je da bo računalnik popravljen v roku dveh dni, če je rezervni del na zalogi, čene pa lahko traja do teden dni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

darkolord je izjavil:

šernk> in ta je?

Npr. da se ti garancija ne podaljša za čas servisa in da ti ne začne teči znova pri menjavi (kosa ali celega izdelka). Če se ne motim, imajo tam samo ekvivalent naši "stvari napaki", "garancije" pa ne.



šernk> Me res zanima kateri nemški servis si privošči popravljat zadevo 60 dni in več. Problem je le, da pri nas rabimo teh 45 dni v zakonu, drugi jih pač ne.

Tisti, ki toliko časa čaka rezervne kose ali kaj podobnega. Da tega tam ni samo zato, ker je tisto Nemčija, je neka čudna (in napačna) logika.


Drako kar naštevaš so zaknski predpisi in ti so v sloveniji za razliko od evčine ostalih držav res strošji. Namreč večina držav sploh ne pozna obvezne garancije kot take. Ampak namesto da se hvalimo s tem se moramo vprašat zakaj pri nas rabimo zakonodajo, ostale razvite države pa ne.

Nikoli nisem razumel naših servisev, ki se obnašajo kot da gredo stroški garancijskih popravil neposredno iz njihovega žepa. ŽE dvakrat se mi je napriemr zgodilo, da je servis zavrnil izdelek, pa sem garancijo uspešno uveljavil pri proizvajalcu neposredno. Enkrat se je končalo tudi z kaznijo v višini 200.000 SIT.

Je pa popolnoma nov nivo customer sservisa in obravnavanja napak v ZDA/Kanadi. Tam si grejo rajši direktno v minus, kot da bi zajebal in zavrnil neupravičen zahtevek. Pri nas se pa obnašajo, kot da njhov rigorozen pristop k obravnanju garancije rešuje matično firmo pred propadom.

darkolord ::

razen to, da servisi tiste garancijske zahtevke držijo za brezveze tam na policah
Zakaj točno bi jih?


Ampak namesto da se hvalimo s tem se moramo vprašat zakaj pri nas rabimo zakonodajo, ostale razvite države pa ne.
To ni razmišljanje v pravi smeri - saj so nedolgo nazaj hoteli ukiniti obvezno garancijo (poenotiti zakonodajo z evropsko), pa je ta poteza doživela ogromno ogorčenje javnosti.


Je pa popolnoma nov nivo customer sservisa in obravnavanja napak v ZDA/Kanadi. Tam si grejo rajši direktno v minus, kot da bi zajebal in zavrnil neupravičen zahtevek.
Se ne strinjam - sem že velikokrat bral o ameriških firmah, ki dobesedno bruhnejo v smeh, ko jim prineseš pokvarjen izdelek ("you have been USING this product"). Malo bolj zabaven primer.

St235 ::

Primer, da USA customer support slab je Avstralec, ki ni vedel kaj je to sneg in je šel smučat v kavbojkah in majici ter ni imel pojma kaj je kupil in je hotel vrnit premočene smučarske rokavice, ter je nato užaljen naredil fake oglas, da bi škodil firmi?

Ampak namesto da se hvalimo s tem se moramo vprašat zakaj pri nas rabimo zakonodajo, ostale razvite države pa ne.
To ni razmišljanje v pravi smeri - saj so nedolgo nazaj hoteli ukiniti obvezno garancijo (poenotiti zakonodajo z evropsko), pa je ta poteza doživela ogromno ogorčenje javnosti.


To samo pove kako slabe izkušnje imamo Slovenci z garancijami. Zakaj misliš, da evropska zakonodaja ne pozna obvezne garancije?

Kot sem že napisal, žalostno je, da rabimo zakon, da nam priznajo garancijo in še bolj žalostno je se kljub zakonu srečujemo z celo serijo zapletov pri uveljavljanju garancije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

darkolord ::

premočene smučarske rokavice
Če so mu jih prodali kot "a pair of waterproof gloves for use in the snow", potem se nimajo kaj premočiti v par sekundah in puščati barve, a? Sicer si pa falil point.


Zakaj misliš, da evropska zakonodaja ne pozna obvezne garancije?
Ker je tam vse postlano z rožicami?

Žalostno je to, da še takrat, ko imamo boljše zakone kot ostali, to obrnemo tako, da "je očitno vse tako v k..., če takšne zakone sploh rabimo".

St235 ::

Žalostno je to, da še takrat, ko imamo boljše zakone kot ostali, to obrnemo tako, da "je očitno vse tako v k..., če takšne zakone sploh rabimo".


Niti približno ne razumeš pointa. Jaz osebno se strinjam, da je dobro imet tako zakonodajo, samo ko pa kljub urejeni zakonodaji poslušaš zgodbice o oksidaciji in obarvanih indikatorjih si pa tudi misliš svoje o slovenskih firmah. Point je v tem, da garancija pomeni, da nekdo jamči da bo izdelek neko obdobje brezhibno deloval. In to počne zato ker verjame v svoje produkte in s tem daje zaupanje v svojo znamko. Ko pa nekdo daje garancijo samo zato, ker ga k temu sili zakon pa je nekaj zelo narobe z njegovim poslovanjem.

Če so mu jih prodali kot "a pair of waterproof gloves for use in the snow", potem se nimajo kaj premočiti v par sekundah in puščati barve, a? Sicer si pa falil point.

Tudi če jih napolniš s snegom in se potem čudiš zakaj so mokre?

šernk ::

razen to, da servisi tiste garancijske zahtevke držijo za brezveze tam na policah

Zakaj točno bi jih?


sam si na to napeljal s tem:
še vsak sposoben servis mi je na moje plačilo bil sposoben zrihtat rezervni del v roku enega tedna.

Čisto nekaj drugega.


torej kaj je drugega, če prinesem na servis zadevo kot samoplačnik ali pa preko garancije? zame je to eno in isto...dam zahtevek za popravilo in to je to, ta zahtevek gre v čakalno vrsto in ko je na vrsti gre na popravilo. razen če je: eh to je pod garancijo, bomo jutri preverjal...temu se pa reče nepotrebno zadrževanje na policah.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

darkolord ::

samo ko pa kljub urejeni zakonodaji poslušaš zgodbice o oksidaciji in obarvanih indikatorjih si pa tudi misliš svoje o slovenskih firmah.
Ja, sam tega imaš na žalost tudi v tujini polno. Eni so na primer zaradi tega na primer tožili Apple.

Sam imam sicer z več slovenskimi servisi npr. prav odlične izkušnje.


Tudi če jih napolniš s snegom in se potem čudiš zakaj so mokre?
Nikjer ni napisano, da jih je napolnil s snegom. Tudi razlog zavrnitve ni bil "napačna uporaba", ampak "Fuck off. You've worn them."


torej kaj je drugega, če prinesem na servis zadevo kot samoplačnik ali pa preko garancije? zame je to eno in isto...dam zahtevek za popravilo in to je to, ta zahtevek gre v čakalno vrsto in ko je na vrsti gre na popravilo. razen če je: eh to je pod garancijo, bomo jutri preverjal...temu se pa reče nepotrebno zadrževanje na policah.
V realnosti je (vsaj ponekod) malenkost drugače. Pri nekaterih proizvajalcih mora tudi servis poslati RMA zahtevek, čakati, poslati izdelek nazaj, se ukvarjati s papirologijo (po evidenci proizvajalca je garancija potekla, račun pa pravi drugače, tisti ki to updejta je pa na dopustu), čakati zamenjavo itd... Vsaj nekaj let nazaj je bilo tako.

Saj povečini gre tudi to tik-tak, zna se pa tu in tam zavleči, še posebej pri kakšnem starejšem modelu (npr. predpotopni model z ultra dolgo garancijo). Kolega je npr. par let po prenehanju prodaje drugod (zelo dobra in očitno predraga matrika) kupil monitor s 3 letno garancijo, potem je pa crknil in ga je dal na servis - proizvajalec pa že leta niti nima več monitorjev v tem rangu, da bi ponudili zamenjavo. Ali pa kakšen Ching-Zhen-Dong noname prenosnik, kjer proizvajalca sploh ne poznaš, distributer pa je šel v maloro.

Ampak, kot sem že dejal, v veliki večini primerov gredo zadeve precej gladko skozi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

OK.d ::

jaz sem na popravilo izdelka v nemčiji čakal skoraj 90 dni, ker v tem času niso uspeli popraviti izdelka so mi potem poslali novega:)
LPOK.d

šernk ::

@darklord: in tej zastoji se ponavadi dogajajo stalno na enih in istih servisih? Taki me ne vidijo več.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
22639474 (14999) Furbo
»

Zagotavljanje nadomestnih delov

Oddelek: Pomoč in nasveti
144241 (3507) Yossarian
»

Kaj bi vi storili?

Oddelek: Pomoč in nasveti
223667 (2789) drzni86
»

Big Bang popolna zaščita "Se zgodi" (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6610986 (9170) medenko
»

Mimovrste garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
529268 (7665) St235

Več podobnih tem