» »

Samsung Galaxy S3 NE dela

Pretorijanec ::

Pozdravljeni!

Nekaj časa sem načrtoval nakup novega telefona, na koncu sem se odločil za Galaxy S3 in ga v sredo kupil. Vse je bilo dobro do včeraj zvečer, ko je telefon nenadoma začel povzročati težave. Pred tem nisem imel problemov s povezavo (linijo), danes pa je klicanje nemogoče. Namreč, ko koga kličem ali me kdo kliče, ne pride do povezave. Telfon signalizira, da pogovor poteka, vendar ni zvoka. Če jaz kličem nekoga ni tu, tuuuu zvoka, ampak vem, da je pogovor aktiven, ker je to razvidno z ekrana. Seveda tudi tu ni zvoka. Problem se je pojavil "sam od sebe" - preden se je pojavil nisem updatal software-a še manj pa flashal karkoli. Popoldne sem še veselo klicaril naokrog, zvečer nič več. Danes se že 4 ure ukvarjam s problemom, očitno ni tako redek problem in da, vem, da lahko gre za nortorični antenagate iphone4-ke, ampak pred včeraj sem telefon držal kakor sem ga že pač in problema ni bilo. Danes pa... no, zdaj ga držim previdno, z dvema prstoma pa vseeno ne morem poklicati nikogar. Ni mi jasno zakaj je prišlo do spremembe, ker vmes nisem s telefonom res nič počel.
Če ima še kdo podoben problem...

Hvala

mgermo ::

Servis

Pretorijanec ::

Ja, zgleda. Samo me kar moti, da 6 dni star telefon nesem na servis, da ga tam mesec dni obdelujejo in na koncu rečejo, da je not šla voda. Za ene par primerov vem, ko je očitno težava bila drugje, serviserji so pa uporabili generično rešitev: voda je šla not, smo preverl s senzorčkom, garancija ne valja. Needless to say v 5,6 dneh kar imam telefon nisva šla ne na bazen, ne na morje...

D_LEONIT ::

Pretorijanec je izjavil:

Ja, zgleda. Samo me kar moti, da 6 dni star telefon nesem na servis, da ga tam mesec dni obdelujejo in na koncu rečejo, da je not šla voda. Za ene par primerov vem, ko je očitno težava bila drugje, serviserji so pa uporabili generično rešitev: voda je šla not, smo preverl s senzorčkom, garancija ne valja. Needless to say v 5,6 dneh kar imam telefon nisva šla ne na bazen, ne na morje...


Nesi ga tja, kjer si ga kupil ter uveljavljaj stvarno napako. Oni ga bodo poslali na servis, kjer potem potrdijo ali je stvarna napaka ali ne (imajo 8 dni časa). Če potrdijo da je stvarna napaka, imaš možnost v centru kjer si ga kupil , da ti vrnejo kupnino ali zamenjajo telefon za novega.
Nikakor tako novega telefona ne nosi kot garancijsko popravilo, ker na koncu čakaš in čakaš + še celega ti po možnosti rastavijo oz. pol telefona zamenjajo. Na koncu pa še dela ne tako kot treba.

Master_Yoda ::

Pod opcije si pogledal, da si nisi pomotoma volume dal na 0 ?

RejZoR ::

Uporabi factory reset, da se zadeva postavi nazaj na tovarniško. Če še vedno ne bo delovalo ga nesi nazaj v trgovino pod stvarno napako.
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Magic1 ::

Ker še 7 dni ni od nakupa, pejdi kar v trgovino in reci, da si dobil nedelujoč telefon. Pomoje še najmanj komplikacij, ti ga bojo kar takoj zamenjal.
Magic

Pretorijanec ::

D_LEONIT: hvala!

Nesel danes nazaj, so pogledal, napaka je bila kakršna je. Nato smo malo sim-e menjali, telefon je začel delovati, a sem opozoril, da bo kmalu "crkinl". In tudi je, pet minut po tem, ko sem zapustil center. Sem se vrnil, so ga vzeli, roma na servis, stvarna napaka, 8 dni. Potem bomo pa videli.

Factory reset sem že pred tem opravil, seveda pa sem tudi parkrat preveril, da volume ni na nuli ;) Hvala vseeno.

shadeX ::

Pretorijanec je izjavil:

D_LEONIT: hvala!

Nesel danes nazaj, so pogledal, napaka je bila kakršna je. Nato smo malo sim-e menjali, telefon je začel delovati, a sem opozoril, da bo kmalu "crkinl". In tudi je, pet minut po tem, ko sem zapustil center. Sem se vrnil, so ga vzeli, roma na servis, stvarna napaka, 8 dni. Potem bomo pa videli.

Factory reset sem že pred tem opravil, seveda pa sem tudi parkrat preveril, da volume ni na nuli ;) Hvala vseeno.


Prosim povej kako se ti bo izšlo.

Pretorijanec ::

shadeX: važi. Danes še ni bilo nobenih klicev s servisa/operaterja, mogoče jutri. No, 8 dni imajo, preskrbeli pa so me tudi z nadomestnim telefonom. Poročam, ko se kaj zgodi.

OrlyTM ::

še en z enako težavo ... telefon bil kupljen v petek prejšnji teden, danes je šu na servis kot naprava s stvarno napako. Pa da vidimo, če so korejci tut reševanje garancijskih zahtevkov pokopiral od appla, tko kot kup ostalih stvari (I wish) ... pol bo brez debate nov cegu. Čeprav, če bi čist kopiral, bi ga že zdej mel u žepu ... :D

počutm se beta tester ... ampak, sj to sm nekak tut pričakoval, bi bil skor bolj presenečen, če bi delal brez težav :D
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>

batista bomb ::

Upam da jaz ne bom imel enakih težav kot vi. Telefon pa je star točno 1 tden ;)

blackwing ::

meni se je isto naredilo ampak ko sem ponovno vstavila sim in baterijo je delalo normalno :)

dekanu ::

Sam sem doživel podobno napako (problemi s signalom - nedosegljivost, problemi z vzpostavitvijo klicev, sms je bilo nemogoče poslati) in sem telefon po treh dneh odnesel na servis kjer so mi zamenjal anteno in mi zagotovili da je sedaj vse v najlepšem redu. Vendar ko sem telefon prejel iz servisa so se mi še isti dan pojavile identične težave. Poskusil sem še z uveljavljanjem stvarne napake, ki pa so mi jo zavrnili. Češ da telefon dela po specifikacijah proizvajalca in da je napako mogoče odpraviti. Ironično je, da je bil telefon par dni nazaj prav pri njih na servisu kjer napake, očitno ne znajo popraviti.
dekanu

RejZoR ::

RAM2, it figures. Eden izmed razlogov zakaj Samsungov sploh ne gledam več...
RejZoR's Flock of Sheep @ rejzor.wordpress.com

Dr_M ::

Ram2 si take stvari lahko privosci, zato ker (konkretno sem se pozanimal pri mobitelu) na centrih ne dajejo pritozb cez serviserje naprej. Torej ustrezni oddelki pri operaterju ne dobijo pritozbe, zato ne ukrepajo. Posredujejo pa te pritozbe recimo na support centru.
Tako da, ce ima kdo probleme z ram2 servisom, naj klice na mobitelov support in naj tezi tam. Prej ali slej bodo moral ukrepat.

;-) ::

OrlyTM je izjavil:

še en z enako težavo ... telefon bil kupljen v petek prejšnji teden, danes je šu na servis kot naprava s stvarno napako. Pa da vidimo, če so korejci tut reševanje garancijskih zahtevkov pokopiral od appla, tko kot kup ostalih stvari (I wish) ... pol bo brez debate nov cegu. Čeprav, če bi čist kopiral, bi ga že zdej mel u žepu ... :D

počutm se beta tester ... ampak, sj to sm nekak tut pričakoval, bi bil skor bolj presenečen, če bi delal brez težav :D

To seveda ni res, vsaj pri nas ne ko sem že nesel 2 iPhona na garancijo in ni izgledalo kot se govori po forumih iz strani raznih trollov.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Servis - težave

Oddelek: Mobilne tehnologije
453211 (1852) PINki
»

HTC HD7 nakup????

Oddelek: Mobilne tehnologije
20968 (606) Jaži
»

Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
516308 (5286) dottie
»

Uveljavljanje stvarne napake?

Oddelek: Mobilne tehnologije
321562 (1137) MadMicka
»

Garancija nokia e51 (do česa smo upravičeni) - Simobil

Oddelek: Mobilne tehnologije
132731 (2396) Goldee

Več podobnih tem