Forum » Igre » Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077
Temo vidijo: vsi
Izi ::
Prvi uradni dražilnik za prihajajočo razširitev.
Expansion se bo imenoval Phantom Liberty
Prišel pa je tudi novi veliki popravek - Patch 1.6
Expansion se bo imenoval Phantom Liberty
A spy-thriller expansion for Cyberpunk 2077 set in an all new district of Night City. Coming in 2023Se pravi nova zgodba bo vohunski triler, ki se bo dogajal v povsem novi četrti v mestu Night City. Pričakujemo pa ga lahko enkrat leta 2023.
Prišel pa je tudi novi veliki popravek - Patch 1.6
yayo ::
Izi ::
Cyberpunk 2077 po težkem začetku postaja vse večja uspešnica. Najnovejše poročilo pravi, da je prodaja že presegla 20 milijonov kosov.
Precejšnje zasluge za trenutno popularnost igre ima tudi zelo uspešna animirana serija "Cyberpunk: Edgerunners"
Precejšnje zasluge za trenutno popularnost igre ima tudi zelo uspešna animirana serija "Cyberpunk: Edgerunners"
yayo ::
jaz sem prednaročil leto pred izidom, začel pa sem šele sedaj igrati Opažam, da sem se tipkovnice tako odvadil, da si prste lomim in da jo moram stalno gledati, da ne falim kake tipke. Nato poskusim igrati s controllerjem, ki je milina ampak nisem sposoben ničesar nameriti. Namesto headshotov moram sprejati municijo brezveze... Se bo treba spet tipkovnice navditi...
ziga1990 ::
katana je dobra samo monowire je pa zakon
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
mAXTER ::
Sem imel podobno tezavo na xboxu.. spil je bil neigralen za mene ker nisem zadel ama nic s kontrolerjem...po parih mesecih me je pa razkurilo in sem na YT zasledil 2 minutni vodic za nastavitve kontrolerja...meni je pomagalo do tocke kjer sedaj lahko gladko igram igro in celo uzivam zraven
ziga1990 ::
hey jaz imam build 1.5 ali monowire profitira iz reflex ali z body?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Izi ::
CD Projekt Red je uradno potrdil, da je v načrtu nadaljevanje Cyberpunk sage.
Projekt je že v zgodnji fazi nastajanja in ga lahko pričakujemo nekje v rok 10 let.
Projekt se trenutno imenuje Orion in bo delan na Unreal 5 pogonu, kar jim bo omogočilo, da v popolnosti izkoristijo vse kar ponuja Cyberpunk vesolje. V Cyberpunk 2077 to ni bilo mogoče zaradi hudih omejitev trenutnega pogona.
Skratka, čez kakšno leto pride velik DLC, čez kakšnih 10 let pa nadaljevanje
Projekt je že v zgodnji fazi nastajanja in ga lahko pričakujemo nekje v rok 10 let.
Projekt se trenutno imenuje Orion in bo delan na Unreal 5 pogonu, kar jim bo omogočilo, da v popolnosti izkoristijo vse kar ponuja Cyberpunk vesolje. V Cyberpunk 2077 to ni bilo mogoče zaradi hudih omejitev trenutnega pogona.
Skratka, čez kakšno leto pride velik DLC, čez kakšnih 10 let pa nadaljevanje
yayo ::
hej, na kakšni težavnosti ste igrali CP? Meni se zdi malce lahka, lahko se motim, ko sem na samem začetku, level 2 ali 3, niti ne vem. Preden sem začel The Pickup glavn nalogo sem se na poti ustavil, da počekiram en Cyberpsycho sighting in sicer Lt. Mower. Na hard težavnosti sem le izpraznil nekaj šaržerjev v babo in se parkrat zdravil pa je bilo vsega konec. Log mi kaže mission accomplished ampak malce sumim, da sem jo ubil, ko bi jo moral le onespsobiti. Nisem siguren. A je ako sporočilo "mission failed" če narediš narobe?
Izi ::
Log mi kaže mission accomplished ampak malce sumim, da sem jo ubil, ko bi jo moral le onespsobiti. Nisem siguren. A je ako sporočilo "mission failed" če narediš narobe?
Nobenih failed sporočil ni v tej igri. Vsak quest ima več različnih poti in razpletov in noben ni mišljen kot napačen.
Pri questu z Cyberpsychoti, je namen, da jih poskusiš onesposobiti in ne ubiti. Regina jih poskuša rešiti in pozdraviti. Ni pa nič posebno hudega če vse pobiješ. Regina ti bo pošiljala jezna sporočila, ampak Edijev za nagrado dobiš pa enako.
Edini na koncu, ko opraviš z vsemi 17 Cyberpsychoti, pa bo razlika. Če nisi ubil nobenega te bo Regina povabila k sebi, se ti zahvalila in za nagrado dobiš 2 kosa legendarne obleke.
Po moje je najbolje pobiti čim manj ljudi. Vse sovražnike lahko onesposobiš brez da jih ubiješ. Na voljo imaš tako nesmrtonosne hacke, nesmrtonosna orožja in nesmrtnosno municijo. Moraš pa paziti, ker se tudi z nesmrtonosnimi orožji da včasih koga ponesreči ubiti, če preveč vneto mahaš ali streljaš po nekom, ki je že nezavesten. Včasih je pametno od blizu preveriti ali je žrtev še živa, ker od daleč se ne opazi razlike med nezavestnimi in mrtvimi.
Kar nekaj NPC-jev, ki jih pustiš živeti kasneje spet srečaš v drugih questih. Ne moreš pa nič pokvariti s pretiranim pobijanjem. Če si ubil kakšnega pomembnega NPC-ja, ki bi moral še imeti vlogo v sledečih questih bo potem tam namesto njega nek drug NPC. Bo pa zaradi tega razplet questa lahko precej drugačen.
yayo ::
v bistvu vedno, ko v igrah obstaja non lethal opcija izberem slednjo. Tako sem delal v Deus EXih, v Metro igrah in v zadnjem Metal Gear Solid. Tukaj pa sem ponesreči povozil par pešcev, ko sem se še jajcal s komandami, ampak se mi ne ljubi zaradi tega iti igro od začetka. Ali tudi to šteje? Mogoče v street cred?
Izi ::
ahac ::
Expansion bo očitno prinesel tudi veliko sprememb osnovne igre:
CYBERPUNK'S EXPANSION TOTALLY OVERHAULS THE ORIGINAL GAME
https://www.videogameschronicle.com/fea...
CYBERPUNK'S EXPANSION TOTALLY OVERHAULS THE ORIGINAL GAME
https://www.videogameschronicle.com/fea...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Kayzon ::
Kaj od obljubljenega pred izidom dobimo sedaj?
-Quest decisions will have relevance in the world
-Strong RPG elements
-Deep customization system
-AMAZING AI that directs enemies during combat/patrol but also citizens and npcs' daily life
-Three different lifepaths with different impacts in story(lifepaths leading to non-linear quest design)
-Transportation system
-Vehicle customization
-Meaningful day and night cycle
-Destructible environments
-NPC unique daily routine and AI
-Use of drones for more than just some missions in the game
-Gang Combat zones(Lore of cyberpunk)
-Quest decisions will have relevance in the world
-Strong RPG elements
-Deep customization system
-AMAZING AI that directs enemies during combat/patrol but also citizens and npcs' daily life
-Three different lifepaths with different impacts in story(lifepaths leading to non-linear quest design)
-Transportation system
-Vehicle customization
-Meaningful day and night cycle
-Destructible environments
-NPC unique daily routine and AI
-Use of drones for more than just some missions in the game
-Gang Combat zones(Lore of cyberpunk)
Furbo ::
Eh, če bo decembra tole izšlo, bom prijetno presenečen.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Tribal ::
To bom preigral, ker sem v originalu užival kljub vsem bugom (PC gamer) Zgodba mi je bila fantastična in upam da ponovijo...
Sem se včasih tako vživel, da sem kar počasi užival vse cut scene...
Sem se včasih tako vživel, da sem kar počasi užival vse cut scene...
BigWhale ::
Ja, tud men je bil pacing in na sploh izvedba blazno dobra. Problem sem imel z enim side questom, ki ga nisem mogel koncati, pa vsake tolk casa je liku pogledala glava iz avta, to je blo pa vse.
Izi ::
Razširitev Phantom Liberty, pride samo na nove konzole in PC. Ker so končno presekali vez s starimi konzolami, ki so močno omejevala celotno igro si sedaj lahko dajo duška tudi pri grafiki, kar pa s seboj prinese opazno višje sistemske zahteve.
Preverite nove strojne zahteve, kajti zna se zgoditi, da tisti, ki že sedaj poganjajo Cyberpunk na najnižjih nastavitvah, enostavno ne bodo mogli igrati razširitve.
Kot smo opazili že pri ostalih "Next-Gen" igrah bo glavni problem spet količina VRAMA. Ubogi GTX 1060, ki ima samo 6 GB VRAMA in je še vedno kar precej pogosta grafična bo sicer zmogel poganjati razširitev, ampak samo na 1080p, pri absolutno najnižjih nastavitvah in še to samo do maksimalno 30 fps.
Za karkoli resnega pa rabiš RTX 3080 ali več.
Ko smo že pri razširutvi Phantom Liberty, je sedaj že znano, da to ne bo samo nova mapa z novo zgodbo, ampak bodo korenito od temeljev do strehe predelali kar celotno igro.
Praktično vsi RPG elementi bodo precej predelani in drugačni. Skill sistem bo čisto nov, skill drevo čisto drugačno, bojevanje popolnoma predelano, umetna inteligenca NPC-jev močno izboljšana in spremenjena, celo čisto navadni pešci se bodo po novem znali braniti in celo streljati nate, če jih boš preveč prestrašil.
Policijski sistem bo čisto nov, verjetno podoben kot pri GTA z zvezdicami. Policaji se bodo sedaj vedno pripeljali z avtomobili in te najprej lovili, potem te bodo poskušali izriniti iz ceste, potem postavljali cestne blokade, na koncu pa bo po zraku priletel še slavni Max Tac in ti shackal avto, da te ustavi. Vsak Max Tacovec bo imel drugo specializacijo. Tank, Melee, Range, Hacker, Sniper, vsi pa bodo šefovski in komajda ranljivi.
Po novem bomo lahko ročno streljali kar iz avta. Za povrh pa bodo nekateri novi avtomobili imeli celo vgrajene mitraljeze ali rakete v slogu James Bonda.
Naša oprema in obleke bodo tudi delovali čisto drugače kot do sedaj. Običajna obleka sedaj ne bo več imela nobenih statistik in ne tako kot sedaj, ko imajo lahko navadne spodnje gate ali majica toliko Armorja kot vojaški Body Armor. Tako bomo lahko bolj svobodno uporabljali obleke glede na izgled in ne na statistike.
Statistike se bodo v glavnem preselile na naš Cyberware, ki bo tudi precej predelan. Za povrh bo sedaj treba paziti, koliko Cyberwarea bomo nabasali vase, saj nas lahko posledično doleti Cyberpsihoza, ki sicer ne bo povzročila da se nam bo popolnoma zmešalo, ampak bomo začeli dobivati razne debuffe, kot na primer zmanjšanje zdravja ali stamine in bolj se bomo spreminjali v robota hujše bodo posledice za naše zdravje.
Razširitev Phantom Liberty je kar se tiče zgodbe postavljena v sredino naše dosedanje zgodbe in ni nadaljevanje ali predzgodba.
Sicer bo možno začeti igrati razširitev tudi po že končani zgodbi, ob čemer bo našemu junaku potrebno popolnoma na novo izbrati vse skille, ki so sedaj čisto drugačni. Dobili bomo popoln reset vseh skillov.
Ampak ker gre za močno predelano igro, ki jo mnogi označujejo kot Cyberpunk 2.0, bo najbolj pametno začeti čisto od začetka z novim likom. Za povrh pa je potem, če bomo razširitev preigrali pred koncem glavne zgodbe, možen en čisto nov konec celotne zgodbe, ki so ga čisto na novo naredili posebej za to priložnost.
Upam, da je novi konec kaj bolj optimističen, kajti prav vsi dosedanji možni konci so precej pesimistični oziroma slabi za našega junaka oziroma junakinjo. Tako da obstaja precejšna možnost, da končno dobimo en pozitiven konec
Preverite nove strojne zahteve, kajti zna se zgoditi, da tisti, ki že sedaj poganjajo Cyberpunk na najnižjih nastavitvah, enostavno ne bodo mogli igrati razširitve.
Kot smo opazili že pri ostalih "Next-Gen" igrah bo glavni problem spet količina VRAMA. Ubogi GTX 1060, ki ima samo 6 GB VRAMA in je še vedno kar precej pogosta grafična bo sicer zmogel poganjati razširitev, ampak samo na 1080p, pri absolutno najnižjih nastavitvah in še to samo do maksimalno 30 fps.
Za karkoli resnega pa rabiš RTX 3080 ali več.
Ko smo že pri razširutvi Phantom Liberty, je sedaj že znano, da to ne bo samo nova mapa z novo zgodbo, ampak bodo korenito od temeljev do strehe predelali kar celotno igro.
Praktično vsi RPG elementi bodo precej predelani in drugačni. Skill sistem bo čisto nov, skill drevo čisto drugačno, bojevanje popolnoma predelano, umetna inteligenca NPC-jev močno izboljšana in spremenjena, celo čisto navadni pešci se bodo po novem znali braniti in celo streljati nate, če jih boš preveč prestrašil.
Policijski sistem bo čisto nov, verjetno podoben kot pri GTA z zvezdicami. Policaji se bodo sedaj vedno pripeljali z avtomobili in te najprej lovili, potem te bodo poskušali izriniti iz ceste, potem postavljali cestne blokade, na koncu pa bo po zraku priletel še slavni Max Tac in ti shackal avto, da te ustavi. Vsak Max Tacovec bo imel drugo specializacijo. Tank, Melee, Range, Hacker, Sniper, vsi pa bodo šefovski in komajda ranljivi.
Po novem bomo lahko ročno streljali kar iz avta. Za povrh pa bodo nekateri novi avtomobili imeli celo vgrajene mitraljeze ali rakete v slogu James Bonda.
Naša oprema in obleke bodo tudi delovali čisto drugače kot do sedaj. Običajna obleka sedaj ne bo več imela nobenih statistik in ne tako kot sedaj, ko imajo lahko navadne spodnje gate ali majica toliko Armorja kot vojaški Body Armor. Tako bomo lahko bolj svobodno uporabljali obleke glede na izgled in ne na statistike.
Statistike se bodo v glavnem preselile na naš Cyberware, ki bo tudi precej predelan. Za povrh bo sedaj treba paziti, koliko Cyberwarea bomo nabasali vase, saj nas lahko posledično doleti Cyberpsihoza, ki sicer ne bo povzročila da se nam bo popolnoma zmešalo, ampak bomo začeli dobivati razne debuffe, kot na primer zmanjšanje zdravja ali stamine in bolj se bomo spreminjali v robota hujše bodo posledice za naše zdravje.
Razširitev Phantom Liberty je kar se tiče zgodbe postavljena v sredino naše dosedanje zgodbe in ni nadaljevanje ali predzgodba.
Sicer bo možno začeti igrati razširitev tudi po že končani zgodbi, ob čemer bo našemu junaku potrebno popolnoma na novo izbrati vse skille, ki so sedaj čisto drugačni. Dobili bomo popoln reset vseh skillov.
Ampak ker gre za močno predelano igro, ki jo mnogi označujejo kot Cyberpunk 2.0, bo najbolj pametno začeti čisto od začetka z novim likom. Za povrh pa je potem, če bomo razširitev preigrali pred koncem glavne zgodbe, možen en čisto nov konec celotne zgodbe, ki so ga čisto na novo naredili posebej za to priložnost.
Upam, da je novi konec kaj bolj optimističen, kajti prav vsi dosedanji možni konci so precej pesimistični oziroma slabi za našega junaka oziroma junakinjo. Tako da obstaja precejšna možnost, da končno dobimo en pozitiven konec
Tribal ::
Danes sem pogledal kolk imam ur igranja v CP2077.. Me je mal šokiral.
444h igranja!
Legendarn špil!
444h igranja!
Legendarn špil!
Izi ::
Danes sem pogledal kolk imam ur igranja v CP2077.. Me je mal šokiral.
444h igranja!
Legendarn špil!
A si trikrat končal?
Jaz imam 388 ur in sem dvakrat končal (Nomad in Corpo). Street Kid pa čaka na razširitev. Bom šel spet čisto od začetka
Res je legendaren špil, sem vmes še enkrat preigral posodobljenega Witcherja 3 in mi je Cyberpunk boljši.
Tribal ::
igram na 4090 z rt in dlss in je okol 80 fps če je dlss na quality.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tribal ()
Lojzze ::
Špil ima že kar nekaj časa transmog system,tako da se ni potrebno ubadat z izgledom vs.statistikam. V garderobi si lahko nastaviš nekaj izgledov,ki ostanejo isti tudi ko menjaš kose obleke na liku. Na sliki sta moja V in corpo Adam V. Jensen :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lojzze ()
Izi ::
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty — New Ways to Play
NEW FEATURES ARE COMING TO CYBERPUNK 2077 ALONG WITH PHANTOM LIBERTY!
26. september 2023
Trenutno smo na verziji 1.63 in govorilo se je da bo nova verzija 1.7, ampak kot je videti bodo spremembe tako velike, da bomo šli kar direkt na verzijo 2.0
Še enkrat je treba poudariti, da Cyberpunk 2.0 dobijo prav vsi, tudi tisti, ki ne bodo kupili razširitve.
NEW FEATURES ARE COMING TO CYBERPUNK 2077 ALONG WITH PHANTOM LIBERTY!
26. september 2023
Trenutno smo na verziji 1.63 in govorilo se je da bo nova verzija 1.7, ampak kot je videti bodo spremembe tako velike, da bomo šli kar direkt na verzijo 2.0
Še enkrat je treba poudariti, da Cyberpunk 2.0 dobijo prav vsi, tudi tisti, ki ne bodo kupili razširitve.
ahac ::
Mislm, da bo skoraj smiselno začeti z nule namesto, da nadaljujem od tam kjer sem nehal igrati (nekje na sredini).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
yayo ::
jaz bom na brzino končal v teh dnevih, imam okoli 200 ur in mi ostane le še glavna misija za dokončat, pa nekaj tisti zelenih markerjev. Dlc pa potem z novim sistemom napredovanja.
Cr00k ::
ahac ::
Prve ocene za expansion so veliko bolj pozitivne kot za originalno igro.
Opencritic
Metacritic
PC:
PS5:
Xbox Series X:
Opencritic
90
Metacritic
PC:
91
PS5:
87
Xbox Series X:
90
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
yayo ::
ja, update, ki spremeni kup stvari, npr perke. Mislim, da bom kar od začetka šel, ker je težko osvojiti vse te novosti, ko si pred koncem igre. Drugače meni ne kaže več statsov oblačil, le zleno ali rdečo puščico, pa še to ne pri vseh. Sem zbrisal in reinštaliral igro pa isto. Bom videl, če bo tudi, ko grem od začetka.Edino mi je žal, ker je moja V ena taka uber lepotica, da ne vem, če jo bom znal spet enako dobro skreirat.
bemfa ::
To je isto, kot da te povabim da častim večerjo, ko poješ pa ti izstavim račun za zajterk, ker je ura 1 zjutraj.
Izi ::
Tole bo fantastična razširitev.
Nova glavna zgodba je dolga 15 ur (13 questov) skupaj s novimi stranskimi nalogami (17 side missions) pa je za 30 ur nove vsebine.
Sem že probal zagnati in deluje brez problema na istih nastavitvah kot prej.
Moram pa najprej končati megalomanski Starfield, kar bo trajalo še kar nekaj časa, upam da se bo vmes ta razširitev kaj pocenila. Ključkarji zaenkrat nimajo nič ceneje kot uradni prodajalci.
Nova glavna zgodba je dolga 15 ur (13 questov) skupaj s novimi stranskimi nalogami (17 side missions) pa je za 30 ur nove vsebine.
Sem že probal zagnati in deluje brez problema na istih nastavitvah kot prej.
Moram pa najprej končati megalomanski Starfield, kar bo trajalo še kar nekaj časa, upam da se bo vmes ta razširitev kaj pocenila. Ključkarji zaenkrat nimajo nič ceneje kot uradni prodajalci.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
yayo ::
Tribal ::
Tribal ::
Ma tam je že pred 2.0 bila super. Raytracing pa se ne more primerjat z močno nvidia grafično 40 serije!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | The Witcher 4 (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 30034 (66) | Lonsarg |
» | Dying Light 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 27492 (380) | Predsednik11 |
» | Assassin's Creed Valhalla (2020) (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 45101 (10334) | Kvinta |
» | The Witcher 3: Wild Hunt (strani: 1 2 3 4 … 27 28 29 30 )Oddelek: Igre | 275473 (39339) | D3m |
⊘ | The Witcher (202?)Oddelek: Igre | 1116 (906) | ahac |