» »

Nakup kolesa

strani: « 1 2

greensurre ::

Zdravo, odločil sem se za nakup novega kolesa. Prekolesarim tam do 5k km na leto (z 15-20k vzpona in spusta, glavnina kolesarjenja je v klanec). Po makedamskih cestah se vozim zelo redko. Zanima me, kaj se mi bolj izplača, v mislih imam zelo dobro trekking kolo ali gorca z ozkimi gumami. Že od nekdaj sem si želel dobrega scotta, vendar sem bral, da so ljudje mnenja precenjenosti scottovih koles.

Hvala in LP!

PS: v mislih imam nakup tam do 1300€

georgi ::

pomoje ti bojo bolje svetovali na strani bicikel.com
Life is a psychological game.

PacificBlue ::

poglej za kolesi znamk focus, cult, univega..

bluefish ::

Oglej si še Cube ter Canyon.

stock ::

Scott že dolgo ni več to kar je bil. če je pa želja zakaj ne. Za ta denar boš dobil tudi scotta po željah. pomojem da narediš še kako turo ali 2 na starem in umes konkretno premišljuješ kaj ti manjka, tako potem vzameš neko primerno kolo, treking-mount itd.

s1m0n ::

Ja Scott je precenjen :)
Imamo 4 Scotte pa lahko rečem, da je tisti kupljen 2006 boljši od tega kupljenega letos (enak cenovni razred).
Imamo tudi Felt, ki mi je osebno veliko boljši glede na ceno proti isto cenovnemu Scottu (oboje kupljeno letos).
Je pa tak, če daš pri Scottu več kot pri drugih dobiš tudi dobro kolo :) Samo zakaj bi ?
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|MSI 760|Seasonic X|FD Define XL R2|

jype ::

greensurre> Po makedamskih cestah se vozim zelo redko.

Ampak bi rad imel možnost tudi tega? Če si se pripravljen po takem voziti previdno in počasi, se ti IMHO splača kupit specjalko.

greensurre ::

Kaj pa prestavna razmerja na specialki, napram gorcu (za v breg)? Kakšna je njena stabilnost na spustih, vkljucno z kaksno razpoko v asvaltu.

Zgodovina sprememb…

manniac ::

sam sem imel prej gorca in sem se po hribu dol spustu 60+, zdaj mam treking me pa kr mal strah rata pr 50km/h

izbrisiracun ::

bf pro
A to te je strah popokanga asvalta, ali zdrsa zaradi mastnega cestišča. Meni se namreč dogaja bolj obratno in se mi zdi s trekingom bolj sigurno, kot z kakšnim gorcem, ker ima guma lepši stik s podlago(še posebej v ovinkih).

manniac ::

izbrisiracun je izjavil:

bf pro
A to te je strah popokanga asvalta, ali zdrsa zaradi mastnega cestišča. Meni se namreč dogaja bolj obratno in se mi zdi s trekingom bolj sigurno, kot z kakšnim gorcem, ker ima guma lepši stik s podlago(še posebej v ovinkih).


strah me je popokanega asvalta, pa če so kakšni kamenčki ostali na cesti od soljenja ceste.
Ker nimam tistega občutka stabilnosti. Da bi z lahkoto prevozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: manniac ()

jype ::

greensurre> Kaj pa prestavna razmerja na specialki, napram gorcu (za v breg)? Kakšna je njena stabilnost na spustih, vkljucno z kaksno razpoko v asvaltu.

Dokler je pod 25% breg ni problema z nobeno specjalko (je pa drugačne vrste plezanje, ki je nemara malce težje, a seveda precej hitrejše), stabilnost na spustih pa je po asfaltu čisto OK. Če hočeš po razpokanem asfaltu vozit, je seveda pametno vozit počasi, po izpravni cesti pa ni noben problem jit 100 navzdol (ni pa najbolj pametno z nobenim biciklom).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

nitro2 ::

greensurre je izjavil:

Zdravo, odločil sem se za nakup novega kolesa. Prekolesarim tam do 5k km na leto (z 15-20k vzpona in spusta, glavnina kolesarjenja je v klanec). Po makedamskih cestah se vozim zelo redko. Zanima me, kaj se mi bolj izplača, v mislih imam zelo dobro trekking kolo ali gorca z ozkimi gumami. Že od nekdaj sem si želel dobrega scotta, vendar sem bral, da so ljudje mnenja precenjenosti scottovih koles.

Hvala in LP!

PS: v mislih imam nakup tam do 1300€



tudi jaz dam glas za specialko
letna kilometrina, ki jo narediš ni zanemarljiva
gorc z ozkimi gumami je krneki
treking ni ne tič ne miš
če voziš vzpone pretežno po asfaltu boš presenečen kako hitro bo šlo nvkreber z specialko....
vzameš kompakta 34-27 pa prevoziš vse
sram ponuja zadaj celo do 32 kaseto

te dni imaš možnost v ljubljani vzeti na test specialized kolesa.
Zmeni se za test pa boš videl kako in kaj.
http://www.extremevital.com/bikes/speci...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nitro2 ()

kitewing ::

Pozicija in udobje na kolesu se precej razlikuje med mtb, cestnim in treking. Najbolje, da sprobaš kaj ti najbolj odgovarja. Osebno se mi dopade mtb in specialka, treking pa sploh ne. Pri specialki moraš paziti, da imaš ustrezne prenose, če nisi dovolj močan.

mkk20 ::

Ja na trekingu je bolj fotrovsk položaj. Zaradi visokega krmila je nerodno gont v stoje v klanec. Nisem preveril, opazujem pa kolega, ki se matra...
In pa čestitke za nekoga, ki je napisal da pod 25 % ni problema s specialko. Me zanima kje se voziš v slo, pa rad bi videl tvoj obraz na 24 %. Klnace do 20 % se pa da z BMX-om?

Glede na kilometre in teren, bi ti tudi sam priporočil specialko.

kitewing ::

mkk20 je izjavil:

Ja na trekingu je bolj fotrovsk položaj. Zaradi visokega krmila je nerodno gont v stoje v klanec. Nisem preveril, opazujem pa kolega, ki se matra...
In pa čestitke za nekoga, ki je napisal da pod 25 % ni problema s specialko. Me zanima kje se voziš v slo, pa rad bi videl tvoj obraz na 24 %. Klnace do 20 % se pa da z BMX-om?

Glede na kilometre in teren, bi ti tudi sam priporočil specialko.


25% navzdol ja, navzgor pa ne. Če imaš specijalko s tremi zobniki spredaj in z ustreznimi zobniki zadaj bi verjetno šlo pa tudi ne vsakomur. Že v 10% klanec s compact specialko ne pride vsak, še s MTB-jem jim ne gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kitewing ()

jype ::

mkk20> In pa čestitke za nekoga, ki je napisal da pod 25 % ni problema s specialko.

Sej so filmčki po forumu, kako gre skozi takšne. 25% pač ni tak klanec, da bi bil asfaltiran in bi vztrajal več kot par deset metrov v kakšen neroden ovinek. Vstaneš in vlečeš, pa gre.

kitewing ::

Ko bom šel v 25% klanec brez problema, na razdalji 2km bom glavni na vasi.

jype ::

Sem ziher da kje na svetu to obstaja, ampak OP verjetno kupuje bicikl za vozit se po svoji okolici in jaz v Evropi še nisem naletel na asfaltiran klanec, ki ga s specjalko ne bi zmogel.

kitewing ::

jype je izjavil:

Sem ziher da kje na svetu to obstaja, ampak OP verjetno kupuje bicikl za vozit se po svoji okolici in jaz v Evropi še nisem naletel na asfaltiran klanec, ki ga s specjalko ne bi zmogel.

Vse je pogojeno s prenosi. S triplom verjetno gre... S prenosom 50/34/12-27 pa sigunrno ne vsak (jest ne!).

LojzePek ::

Vsak ti bo svoje priporočal, tak da idealno je če imaš možnost sprobat oboje gorca in specialko. Ker tukaj večina predlaga specialko, dam jaz en glas za gorca ;). Sem šol gledat svojo lansko statistiko, ki je bila nekaj pod 5000 prevoženih km in 80000 m vzpona. Uporabljam ozke gume 26x1.5 in so mi super. Kamot se z njimi vozim tudi po makadam cestah gor in dol, čeprav je tega nekje 10%.
Ker se rad furam po manj obljudenih krajih(dostikrat izbiram ceste na slepo) in ker nikoli ne veš na kako podlago boš v določenem času naletel ni strahu da bi blo treba obračat.

Kar se tiče pa firme, pa mislim da ni tolk pomembno kot to, kakšno opremo maš gor. Sam imam sicer Scotta, vendar glavno je da maš spodobno opremo/prestave, recimo shimano XT. Glede na to da nisem nič pazil na kolo in ga katastrofalno vzdrževal, sem lani komaj imel generalni servis ko sem menjal sprednjo pedalko, zadnjo pesto ter verigo - po 20k km. Pa recimo velik jih gleda da ima obvezno disk zavore, sam osebno mam navadne na gumice, ki so dosti cenejše v štartu pa tud stroški vzdrževanja so minimalni. Neke hude razlike pa tud ni razen, v mokrih razmerah, takrat pa priznam da se če je le možno ne vozim.

Vsak ma svoj slog tako da težk boš tukaj dobil odgovor ki bi ti točno tebi odgovarjal. Je pa fajn brihte zgoraj brat, ko ti napiše "gorc z ozkimi gumami je krneki" brez kakršnega koli argumenta :). Če te skrbi vizualni izgled, pol mogoč res ne pride v poštev. Na kaki modni reviji boš težko zmago.

Pa še če gledaš ceno je solidno opremljen gorc cenejša varjanta, kot ena solidna specialka.

Drgač pa vsaka čast tistim ko s specialko furate 25%+ klance, moram priznat da z gorcem imam en 27% klanec ampak dost kratek in je treba kr švicat da prideš preko :). Si ne predstavljam kak to zgleda s težjimi prenosi.

jype ::

kitewing> Vse je pogojeno s prenosi. S triplom verjetno gre... S prenosom 50/34/12-27 pa sigunrno ne vsak (jest ne!).

Jah, to je treba pač sprobat. Zgoraj je nekdo nalimal link na nekakšen test specialized specjalk, naj si eno sposodi in gre čez Orle, na Rakitno ali pa na Janče. Tam je povsod kak odsek, ki gre tudi prek 20% v posameznih zavojih.

kitewing ::

LojzePek je izjavil:

Vsak ti bo svoje priporočal, tak da idealno je če imaš možnost sprobat oboje gorca in specialko. Ker tukaj večina predlaga specialko, dam jaz en glas za gorca ;). Sem šol gledat svojo lansko statistiko, ki je bila nekaj pod 5000 prevoženih km in 80000 m vzpona. Uporabljam ozke gume 26x1.5 in so mi super. Kamot se z njimi vozim tudi po makadam cestah gor in dol, čeprav je tega nekje 10%.
Ker se rad furam po manj obljudenih krajih(dostikrat izbiram ceste na slepo) in ker nikoli ne veš na kako podlago boš v določenem času naletel ni strahu da bi blo treba obračat.

Kar se tiče pa firme, pa mislim da ni tolk pomembno kot to, kakšno opremo maš gor. Sam imam sicer Scotta, vendar glavno je da maš spodobno opremo/prestave, recimo shimano XT. Glede na to da nisem nič pazil na kolo in ga katastrofalno vzdrževal, sem lani komaj imel generalni servis ko sem menjal sprednjo pedalko, zadnjo pesto ter verigo - po 20k km. Pa recimo velik jih gleda da ima obvezno disk zavore, sam osebno mam navadne na gumice, ki so dosti cenejše v štartu pa tud stroški vzdrževanja so minimalni. Neke hude razlike pa tud ni razen, v mokrih razmerah, takrat pa priznam da se če je le možno ne vozim.

Vsak ma svoj slog tako da težk boš tukaj dobil odgovor ki bi ti točno tebi odgovarjal. Je pa fajn brihte zgoraj brat, ko ti napiše "gorc z ozkimi gumami je krneki" brez kakršnega koli argumenta :). Če te skrbi vizualni izgled, pol mogoč res ne pride v poštev. Na kaki modni reviji boš težko zmago.

Pa še če gledaš ceno je solidno opremljen gorc cenejša varjanta, kot ena solidna specialka.

Drgač pa vsaka čast tistim ko s specialko furate 25%+ klance, moram priznat da z gorcem imam en 27% klanec ampak dost kratek in je treba kr švicat da prideš preko :). Si ne predstavljam kak to zgleda s težjimi prenosi.


Se strinjam s teboj, razen v delu kjer omenjaš disk zavore. Sicer sem bil tudi istega mnenja, dokler nisem sam sprobal in občutil razliko.
Minus disk zavor je večja teža in cena. Zavirajo pa res neprimerno bolje.

LojzePek ::

@kitewing:
Priznam da sem sprobal disk zavore samo na dveh furah in takrat nisem bil tolko impresioniran o razliki. Tako da to naj potrdi nekdo z malo več izkušnjami.

jype ::

Disk zavore se poznajo predvsem pri dolgotrajnem zaviranju in v mokrem.

iso2000 ::

Jaz sem si nabavil potovalno kolo:
http://2011.konaworld.com/bike.cfm?cont...

Sem navdušen!

Lp

sparklyslo ::

Jaz vozim predvsem v hrib (na vrhu enga sem tudi doma) in zato me na koncu vedno čaka še hrib.
Vozim MTB in prestavna razmerja mi ustrezajo. Pogrešal bi prvi najmanjši zobnik :)
Ker je večina vožnje po asfaltu ne vozim traktorskih gum ampak Michelin Country Rock 26x1.75

Če bi se rad vozil hitro potem si kupi specialko. Če ne misliš drgnit po Franji :) in če se se kdaj rad zapelješ tudi po makedamu, potem si kupi gorca.
S specialko bo šlo v strm hrib težje, če nimaš veliko kondicije...
Vsako kolo ima svoj namen, prednosti in slabosti.

Aja disk zavore... jih še nisem pogrešal.

Zgodovina sprememb…

stock ::

Če so klanci strmi zna bit kriza ampak imaš pa na cestnem eno prednost in sicer čevlje zapete za pedal, kar je na MBT manj pogosto ter na trekingu. Tako, da imaš tu tudi nekaj rezerve in se dejansko, da izkoriščat vse mišice in stem je vlečna moč mnogo večja in se, da tudi v 15% klance. Za kaj več bi pa tudi profesionalci jokali.

Sam sem nekaj časa vozil treking, ko pa sem prešaltal na specialko je hitrost v klanec porasla za cca 4km/h iz 12 na 16 vzpon pance, sicer ni nekaj težak, bi rekel manj kot 8% je pa to prava tura za užitek v kolesarjenju. Zna pa bit problem če ni moči, ko bi na treking naredil 3 obrate na specialki ne moreš sploh pognat.. Ampak glede na 5000km letno se ti to nebi smelo zgodit :)

jype ::

Tako je, ko na specjalki vstaneš komot vlečeš pedala na gor in tudi z vlečenjem k balanci "pomagaš" obrnit pedala. Seveda to gre do nekaj deset sekund, potem se moraš pa bodisi ustavit, bodisi se neha (tako strm) klanec.

s1m0n ::

stock je izjavil:

Če so klanci strmi zna bit kriza ampak imaš pa na cestnem eno prednost in sicer čevlje zapete za pedal...


No ja to je spet odvisno od opreme, ki so jo lahko pri vseh po svoji želji prilagodiš in lahko imaš prav tako na MTB in treking čevlje zapete za pedala!
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|MSI 760|Seasonic X|FD Define XL R2|

jype ::

Ni toliko problem v čevljih kot v geometriji okvirja in dejstvu, da na MTB vedno imaš še višje prestave, dokler se že skoraj ne premikaš več. Ni ti treba vstat in splezat na klanec pri 10+ km/h, ampak lahko mirno vrtiš in se premikaš s 4-5km/h.

Nekaj podobnega temule.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

kitewing ::

Z uporabo SPD pedal se pravilom hitreje pelješ ker vlečeš še pedalo navzgor in je manj mrtvega hoda. Praviloma je tudi vožnja bolj udoban in varna, saj imaš več nadzora in ti noga ne zdrsne s pedala. Posebej se to pozna na offroad terenu. Edino za spustaše se priporoča flete, ker se lažje ujameš.

jype je izjavil:

Ni toliko problem v čevljih kot v geometriji okvirja in dejstvu, da na MTB vedno imaš še višje prestave, dokler se že skoraj ne premikaš več. Ni ti treba vstat in splezat na klanec pri 10+ km/h, ampak lahko mirno vrtiš in se premikaš s 4-5km/h.

Nekaj podobnega temule.


Samo potem pride do smešnega dogodka...pešec te prehiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kitewing ()

jype ::

kitewing> Samo potem pride do smešnega dogodka...pešec te prehiti.

A s tem naj bi bilo kaj narobe? Sploh pa zelo težko tako počasi poganjaš specjalko, tako da bodisi greš precej hitreje od pešca, bodisi kolo potiskaš ob sebi.

kitewing ::

S tem sicer ni nič narobe, ampak mi ni všeč, da me pešec ali gorski tekač prehiti. Sicer se mi to ne dogaja več, se pa je nekoč.

jype ::

V dovolj strm klanec te vedno prehitijo.

greensurre ::

Ker gorca že imam sem se odločil za specialko. Kaj pripročate? Malo sem prebrskal po netu, kakšna je razlika med shimano ultegro in shimano 105 opremo?

jype ::

Ja, ultegra je dražja in malce lažja, a bistvenih razlik ni. 105 je verjetno najbolj smotrn nakup, ultegra pa tudi ni slab nakup, še posebej če lahko nažicaš kakšen popust.

greensurre ::

http://www.eurobike.si/index.php?page=s... verjetno bi se dalo dobiti še nekaj popusta, kaj praviš?

jype ::

Zgleda kot super deal, če ti dajo še kakšnih 5-10% na gotovino si zmagal.

nitro2 ::

Najprej preveri, če imajo pravo velikost okvirja zate kot vidim je letnik 2010. Vprašanje, če imajo več velikosti okvirja na izbiro.
Drugače pa dobra cena za karbon in ultegra.

Drugače pa:
http://www.veb-company.si/izdelek/1945/...

G_mAn ::

Pozdravljeni!

Da ne odpiram nove teme bom kar tukaj vprašal in sicer potrebujem vašo pomoč oz. nasvet pri nakupu novega kolesa. Kupujem novo kolo za občasno rekreativno kolesarjenje, se pravi nič posebnega oz. zahtevnega. Kolesarim pretežno po gorskih poteh ter kolesarskih stezah.

Za kolo bi odštel nekje 500-600€.


Hvala! :)

Janac ::

wheeler pro serija?
Get educated or get ripped off!

Daedalus ::

@kitewing:
Priznam da sem sprobal disk zavore samo na dveh furah in takrat nisem bil tolko impresioniran o razliki. Tako da to naj potrdi nekdo z malo več izkušnjami.


Na MTB-ju je eno tako pravilo... enkrat disk, vedno disk. Sam ne kaka mehanska jajca. Mene ne spraviš več nazaj na gumice... so preveč nelinearne za moj okus, pa pri hitrih, daljših spustih popuščajo. Takrat je pa "gumjast" občutek na zavorah lih zadnje, kar hočeš.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

menjalnik ::

Upam, da ne bo nič narobe, če vprašanje postavim kar tukaj:) Rad bi se začel malo rekreirat in bi si omislil kolo za enih 500km letno.

Razmišljal sem o nakupu kolesa z eurospina, ker za 90€ dobiš veliko opreme in za 500km na leto, bi bil najbrž dober nakar sem po branju raznih tem na internetu o teh kolesih spremenil mnenje in ker so nova kolesa predraga, sem se enostavno odpravil na bolho in našel za 110€ super gorsko kolo Sprint z sprednjim vzmetenjem pa še izgleda kot novo.

Vozil bi se 60% po asfaltu in ostalo po makedamu, travi itd.

Želel bi slišati tudi vaše mnenje?

Pa še link do oglasa, nad katerim sem navdušen(ne razumem le poante kartona okoli "štange")

http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...

MatVZ ::

Mogoce je imel obesenega kje in je imel karton zato, da vezica nebi povzrocila risov na okvirju

Blinder ::

ma tisti karton ješe iz trgovine. pa je postavljen gor z vezico. pa gume ima še čiste, mogoče je še nerabljeno kolo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

menjalnik ::

Je pa moško kolo , ane? Znamka Sprint je v redu?

Blinder ::

Ma oni naredijo nek okvir kolesa. verjetno ga naročijo kaki firmi da ga izdela. pol dokupijo feltne, balanco, zavore, ležaje, menjalnik in zobnike(shimano) in dajo nalepko gor in imaš kolo znamke sprint. so razlike v kvaliteti tudi med temi poceni kolesi.

sej sprint naprimer bi lahko bila znamka od eurospina.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blinder ()

GrimReaper ::

Tole je pa zlo švoh kolo. Mislim, ok, za to ceno je že v redu, sploh za kakšnega otroka.
Ampak ni pa to kolo s katerim bi z užitkom prevozil 500km na leto, kar drugače tut ni tolk mal.

Za 60% asfalta bi sam gledal treking kolo.
Nov vsekakor za vsaj 500€, še bolje 700€.
Rabljen pa ne vem, tam okol 300€, mogoče se dobi kaj za 200. Nimam pa dobrih izkušenj s starimi kolesi, vedno se nekaj kvari. Zdej recimo bo že po dveh letih gonilna os za zamenjat.

Sam imam pa za naslednjo pomlad ogledanega tega:
http://www.veb-company.si/izdelek/3591/...
Samo 9,5kg. To mora bit raketa proti mojemu 13,5kg gorcu.

Na gorca sem pa dal dons Schwalbe Smart Sam, allround guma. Prej sem imel Rocket Ron in je bla za offroad super, ampak kaj ko je daleč okrog doma samo asfalt, in je tako vsaj 50% vožnje po asfaltu.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1600 CL6
Intel 520 120GB | WD5000AZRX | Samsung HD502HJ | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair CX500 | NuForce uDAC-2 | G9x

STU-III ::

@GrimReaper

500km na leto pa res ni veliko, 1.37km na dan...
Line secured.
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Šport
41262630 (561) meho7
»

treking kolo nakup

Oddelek: Šport
285929 (1882) waters
»

Nasvet-treking kolo

Oddelek: Loža
51930 (1712) bluefish

Več podobnih tem