» »

Mestno kolo

Mestno kolo

Mercier ::

Sem že pred časom opustil kolesarjenje kot način rekreacije in bom MTB zamenjal za mestno kolo, ker kot prevozno sredstvo je stvar idealna. Zdej, MTB-a sem brez problema zbral sam, ker so kriteriji enostavni, več ko zmačeš keša za piciku, boljši je ;) , mestno kolo pa prav ne najdem (ne zguglam) primerno.

Takole nekako si ga predstavljam:
1. Raje bi nekaj z manjšimi kolesi, nekje med Ponyjem in MTB. Namreč za hitrost mi je vseeno, bi pa rad stvar vrgel v prtljažnik manjšega enoprostorca (s prevrnjenimi zadnjimi sedeži, seveda), če bi bilo ravno treba. Pa po hiši tovorit je enostavneje manjše kolo.
2. Ima le zadnje prestave. To je pogoj. Ni mi za šraufat po malo-za-po-mestu piciklu, pa sneto verigo štimat pred štrcuno.
3. Ima blatnike, ščitnik za verigo, možnost inštalacije otroškega sedeža zadaj in košare spredaj.
4. Vseeno je, ali ima ali nima štange (ženski/moški okvir). Šur, ne sme pa biti ženski model picikla.
5. Tam nekje 200, 250 € dam zanj.

Pozna kdo moje kolo in kaj vi kupujete, če ravno ne kupite najcenejše rabljeno kolo, ker vam ga v dveh tednih ukradejo?

skyp`R ::

Poglej ce bos nasel pravega http://www.rider.si/index.php?cPath=195...

W1: popravljen link

Zgodovina sprememb…

Ted ::

Še nedolgo nazaj so zelo solidna city bike kolesa v tvojem cenovnem rangu (ali kak evro več) prodajali v Hoferju. Enega tudi zložljivega če se ne motim.
Mah...

jype ::

Saša> Šur, ne sme pa biti ženski model picikla.

Zakaj ne? Jaz imam ženskega in je prima. Še v kikli lahko na komot voziš okol, pa noben ne opazi, da nisi pobrit :)

Vse, kar je dražje od 150 ojro, ni za po Ljubljani :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

moj_nick ::

Poskusi dobiti kakšnega starega Nizozemca. So neuničljivi, zelo dobro opremljeni ter udobni in če so dovolj stari in abuse-ani, jih v Ljubljani nihče povohal ne bo. Jaz sem dal za svojega 40 evrov, je pa tale model.
110111001001010001010000

Alexius Heristalski ::

če so dovolj stari in abuse-ani, jih v Ljubljani nihče povohal ne bo.

Ni nujno. Jaz sem se vozil s staro kanto, narejeno iz dveh odsluženih poštarskih koles, pa so mi jo ukradli. P*zda jim materna.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Mercier ::

S starimi kolesi se ne nameravam ubadati, ker, tudi če bi bili OK, se mi enostavno ne da.

Mogoče bom še pogledal k Hoferju, bil pa sem včeraj v Hervisu (imajo trenutno popuste na "vse, kar ima kolesa") in imajo fina kolesa, če kupujete žensko kolo. Na tretji strani PDF-ja je za manj kot 130 € Scirocco Sevilla, žensko mestno kolo s šetimi prestavami s košaro. Sploh črna izvedba mi je všeč. Mogače ima ker hči ali pa dekle v emo fazi. ;) Scirocco pa je zgleda njihova blagovna znamka. Specifikacija opreme pa mi je že ušla iz spomina. Malo je celo mene mikalo ... pa sem počakal da mine.

Našel sem pa dokaj primerena modela zase, oba za cca. 240 € - Bottecchia 07 730 m in 740 (isti proizvajalc, starejši model). Imata le zadnje prestave, sta pa full-sized picikla in še ne vem, če se bom odločil.

Mercier ::

Tadaa! Sem naredil blagovno menjavo, starega gorca za Bottecchia 740. Ravno možnost staro za novo (brez doplačila) je prevagala. Je pa velik.

Hvala vsem za odziv in seveda za predloge!

zee ::

@moj_nick: kje si dobil tega nizozemca? po ebay mi ga nekak ni za kupovat, ker bi blo vse ostalih stroškov več :-(

a ima kdo od vas zložljivo kolo? zgleda kot en pony, vendar ga lahko pospraviš tako, da ne zavzema praktično nič placa.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

moj_nick ::

@moj_nick: kje si dobil tega nizozemca? po ebay mi ga nekak ni za kupovat, ker bi blo vse ostalih stroškov več :-(

Bil sem na izletu na Nizozemskem in sem ga kupil. Tam jih stran mečejo, za po Ljubljani so pa še odlični 8-)
110111001001010001010000

zee ::

aaa. hvala.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

PrimozR ::

S2. Ima le zadnje prestave. To je pogoj. Ni mi za šraufat po malo-za-po-mestu piciklu, pa sneto verigo štimat pred štrcuno.


LE zadnje prestave so recept za šraufanje pred štacuno. Ko ti ketna pade dol, pade dol. Če nimaš menjalnika, ti bo na naj-manjšem/večjem zobniku zadeva hitro padla dol (odvisno od št. prestav). Razen če imaš kak chainguide. Če imaš spredaj menjalnik, daš v 2. če ketna pade dol, obrneš pa je.

Sicer se pa da, poglej za Shimano Nexus pesto, notranje rpestave, bicikel je pa v bistvu singlespeed (spredaj in zadaj le en zobnik).

gzibret ::

Sej ketna ne pade kar tako dol, če imaš prestave dobro naštimane. Pa tudi, če pade dol, jo lahko kamot spraviš nazaj na zobnik le s prestavljanjem prestav. Niti dotaknit se je ni treba.

Sicer pa je to že pip povedal.
Vse je za neki dobr!

PrimozR ::

jah če maš spredaj en zobnik pač ne spraviš nazaj kar tako :) Sicer pa brez menjalnika bi ketno IMO precej hitro ptoegnil dol. Okej, ne vsakih 100 metrov ampak se pozna, da jo vleče postrani. Spet je razlika med 6/7 zobniki zadaj in devetimi, katerih sem vajen jaz.

Mercier ::

Spredaj stvar zna štekat, toliko kilometrov bregov pa že imam v nogah, da to vem, imata pa prav, da padlo mi pa ni dostikrat dol. Je pa treba šraufat, štimat, čistit, al karkoli ... treba je imet mahaniko rad in se ukavrjat z njo. Jaz je nimam in se ne mislim. Tu je še treba upoštevat, da moje kolo stane toliko, kot stanejo prestave za en spodoben piciku. OK, eno je na račun teže, drugo pa na račun kvalitete.

MihaFirst ::

Poskusi dobiti kakšnega starega Nizozemca. So neuničljivi, zelo dobro opremljeni ter udobni in če so dovolj stari in abuse-ani, jih v Ljubljani nihče povohal ne bo. Jaz sem dal za svojega 40 evrov, je pa tale model.


Neuničljivi? S kolesom od stare mame, čisto novim hollandcem sem šel v trgovino (sicer je šlo za eno vukojebino na dolenjskem, ne za mesto) in nazaj grede mi je tisto eno centimetrsko kolo spodneslo na manjšem kamnu. Z ene 20km/h sm zletel v živo skalo ob cesti. Nimam sicer fotografije, ampak to kolo od tega trenutka ni več vozno, ker so kolesa nekakšna ukrivljena ploskev :)

moj_nick ::

Neuničljivi ob normalni uporabi. Če je zate normalna uporaba zaletanje v skalo, potem so nizozemci res šit.
110111001001010001010000

jype ::

Poleg tega niso vsi bicikli z napisom "HOLLAND" kar Nizozemci.

@nny ::

Da ne odpiram nove teme...Prijelo me je, da bi se spet vozila s kolesom po mestu. Kje naj nabavim mestno kolo s košaro tja do 150 EUR (več za Lj ni smiselno zaradi kraj)? In še pomembneje - katero ključavnico?

Lp, A.

šernk ::

glede ključavnice, mislim da una v interšparu za zaklep motorja bo kar prava (8EUR), tiste za kolesa drobne niso vredne nič :)

glede kolesa ti pa ne znam povedat, vem le da jst moje kolo peljem v ponedeljek v LJ in da bo vredna ključavnica več kot celo kolo :P
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

@nny ::

@šernk, hvala za nasvet. Na koncu bo tudi moja ključavnica vredna več kot kolo! ;)

MrBrdo ::

Ja za po Ljubljani je vse drek... Sem šel enkrat z enim vsaj 20 let starim Rog kolesom od mame do KUDa, sem ga tudi priklenil na drog in vse okrog je bilo polno ljudi in celo varnostniki ampak čez kakšne 3 ure ko sem se želel odpeljat ga ni bilo več. Pa mojemu očetu so tudi ukradli moje kolo na rožniku, je pa bilo malo boljše tam okrog 300EUR vredno.
Tako da če nočeš da ti bo kasneje žal je najbolše če si kupiš nek jajc iz bolhe žal tako je, ker za ljubljanske lopove je očitno dovolj da ima 2 kolesa :)

Drugače pa je tudi zelo pomembno da imaš zelo dobro ključavnico, tako kot je nekdo zgoraj napisal, najbolše da je taka za motor (z jeklenimi členi, debela). Ker tiste tanke za kolesa so isto kot da bi z elastiko zaklenil. S tako za motor bi si še upal neko normalno kolo nekje pustit, če bi ga ob kako štango lahko zaklenil.
Jaz imam tako za motor pa se tudi že vidi gor da je malo porezana, ampak jim zaenkrat še ni ratalo jo kaj resno poškodovat ;)

@nny: košaro ti bojo tudi ukradli slej ko prej če ne bo ravno zašvasana gor :D
MrBrdo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MrBrdo ()

@nny ::

Prav, bom pa še košaro zašvasala pa bullmastifa zraven postavila! In na koncu mi bodo ukradli oba...:))

mare_ ::

(sem hotel komentirati pa bi bilo vseeno preveč neokusno, tako da prosim deletnete ta post ;))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mare_ ()

kitewing ::

Idealno mestno kolo, ki ga enostavno daš v pritlažnik avtomobila in "neseš/pelješ" v trgovino ali seboj v službo je Gauswheel: http://www.frane.si/2010/03/gauswheel-m...

@nny ::

kitewing je izjavil:

Idealno mestno kolo, ki ga enostavno daš v pritlažnik avtomobila in "neseš/pelješ" v trgovino ali seboj v službo je Gauswheel: http://www.frane.si/2010/03/gauswheel-m...


To je za mulce v supergah, ne za dame s petkami. Pa košara manjka! :)

WildChild ::

Nevem, če potrebujem ravno "mestno" kolo. Bom pa vsak dan naredil cca 14 km po mestu (LJ). Z avtom mi je res muka voziti po mestu (čas in čakanje v avtomobilu pri semaforjih + zastoji), z avtobusom bi potreboval preveč, še več časa; cca 45min z enim prestopom, zato nujno potrebujem kolo, ki bo v mojem primeru najbolj učinkovito prevozno sredstvo.

Razmišljal sem, da bi si nabavil nekaj rabljenega tja do 80€ na bolhi (z pogajanjem do 50€-60€) + novo ključavnico za cca 50€. Tako, da bo vseskup okrog 100€.

Ali si naj kupim kakšno starejšo specialko:

- http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k... (70€)
- http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k... (80€)

Oziroma kakšno treking kolo z tankimi gumami?

- http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k... (65€)

Visok sem 185cm, ker to tudi vpliva na izbiro kolesa. Želje so, da je guma tanka in je kolo kar se da lahko in ni preveč vpadljivo in da se lahko vsedem nanj in peljem. Da nimam že v štartu stroške z vzdrževanjem. Ali mi lahko svetujete, za katerega se naj odločim in če kdo prodaja od forumašev so me ušesa. Ali je dovolj mestno kolo z 28 colami, da se lahko vozim 30km/h brez pretiranega matranja (doma imam all mountain z precej šrokimi gumami in se moram za 30km/h po asfaltu kar potruditi v primerjavi z kakimi tankimi gumami).
in da mood

Invictus ::

Vsi so O.K.

Na vsakega še namontiraš prtljažnik za robo in strehice, pa si zmagal.

Po tujini vidim vse variante.

Jaz bi kupil specialko.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

evian ::

Iz istih razlogov sem nabavil mestno kolo z 28 colskimi gumami ter opremo(blatniki, luči, prtljažnik).
Zadeva se obnese tudi, ko je mokro in v mraku ter za prepeljat kaj malega.
Predlagam kaj takega oz. v tem cenovnem rangu:
http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...
http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...

WildChild ::

@evian lahko to kolo furaš tja do 30km/h brez prevelkega napora? Recimo bicikelj je tako naštiman, da da bi nucal prestavo za večje hitrosti in pol moraš čakati da se os odvrti.

@Invictus ok hvala.
in da mood

Zgodovina sprememb…

Goody ::

Idealno je tole ;) :

https://www.canyon.com/en/roadbikes/bik...

idealna je tudi cena, pa zelo dolgo bi ga verjetno imel ;)

PARTyZAN ::

Imel bi ga približno en dan, give or take a day. Odvisno kolk nepridipravov se tisti trenutek zadržuje v okolici njegovega šihta.

Jaz bi verjetno tudi kar specialko vzel. Čisto brez dodatnih stroškov verjetno ne bo nobeno kolo od teh, ki si jih nalinkal, razen, če boš sam zadevo poservisiral. Je pa strošek praktično zanemarljiv, če primerjaš s commutanjem v avtu/javnem prevozu.

fosil ::

Specialke jaz ne bi za po mestu.
Balanca ni v redu, ker se držiš dol, v mestu je boljša bolj pokončna drža, zaradi preglednosti in ker se pogosto ustavljaš in speljuješ.
Ne pozabit na blatnike, pa prtljažnik tudi pride prav.
Tudi preveč tanke gume po moje niso najboljša izbira.
Kolesarske steze niso vedno v najboljšem stanju, pa pogosto moraš vozit čez robnike, pa čez kocke v centru.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

WildChild ::

@PARTyZAN exactly, točn en dan bi meu unga canyona. Zato pa sem napisal, da ne želim preveč vpadljivega. Največji strošek v mojem primeru je čas, zato nucam kolo, ki me bo čakalo po šihtu hehe :)

@fosil drugi link ma specialka neobičajno balanco za dirkalno kolo. Kar se stez tiče nucam samo, da se drži ceste/pločnikov/kock.

edit: treking kolesa očitno ni več http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k... (65EUR)
sam upejt je bil: http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...
in da mood

Zgodovina sprememb…

one too many ::

Podajam moje izkušnje:
- Kolo mora imeti prestave, Roge z eno prestavo moraš kar hitro vrteti, da grejo čez 30 km/h. Torpedo tudi slabo zavira.
- Ne specialke oz. takšnega krmila, stare imajo še malo ožjo krmilo kot današnje. Sej poleti gre, problem je, ko imaš pozimi bundo ali plašč in še kak nahrbtnik. Tudi stari Rogi so večinoma samo velikosti 56 in bi se lahko s krmilom zataknil za kolena. Sam imam 190 in imam kljub ravnemu krmilu ta problem.
- Naj ima blatnike. Dovolj je, da se po dežju po senci voziš in je cesta še mokra in si ves blaten.

Sicer glede Rogov. Ja, so kul, ampak pogosto moraš zamenjati ležaje, bremze, obroče, ...
Pazi na:
- gonilka ne sme biti na kajle, te grejo takoj
- zavore: da niso kaj zvite, ročke morajo biti original, oz. ne smejo biti V-brake ročke, sicer zavore ne moreš močno stisnit (V-brakei in klasične zavore imajo različni krivulji sile!)
- obroči morajo biti aluminijasti. Jeklene (kromirane) prepoznaš, ker so plitvejši in imajo na zavorni površini luknjice.
V bistvu vsemu temu ustreza klasičen Rog Maraton.
Prednosti novejših koles so pa v tem, da imajo pogosto kasetne ležaje, ki so bolj vzdržljivi. Author treking zgleda kul, vprašanje koliko časa bo zdržal na ulici in v kakšnem stanju je. Problem je tudi, da ima hitre zapenjalce in da nima blatnikov.

WildChild ::

@one too many hvala za izkušnje :)

- Mi lahko prosim daš slikco ene gonilke z kajlo? Oziroma kakšna gonilka je v redu?
in da mood

Arctander ::

Sem bil predlani v podobni situaciji in sem našel na Bolhi praktično nov italijanski mestni bicikel na 18 prestav in s sprednjim vzmetenjem. Komplet z vso opremo (luči, blatniki, prtljažnik) za 80€. Prodajal je en starejši možakar, ki ga je kupil zase, a potem ugotovil, da je že malo prestar za na bicikel.

Sicer je tipična italijansko-kitajska roba: težek jeklen okvir in vse šraufe je bilo treba na začetku dodatno zategniti, ampak zdaj se že 2 leti vozim brez šraufanja. Da se ga pognati tudi čez 30 km/h.

Takrat sem pregledal kar nekaj rabljenih biciklov in bi rekel takole:
- Za Rog bicikle ljudje nenormalno navijajo cene, čeprav niso nič posebnega.
- Večina je sestavljank - bicikel sestavljen iz najmanj treh drugih.
- Folk prodaja podrtije, ki so samo še za na Dinos, za pol cene novega v Sports Direct.
- Vzemi čim mlajši bicikel. V starino boš vložil še enkrat toliko, kot si dal zanjo, če se boš hotel normalno peljati. Redko kdo vzdržuje bicikel.
- Išči izven LJ. So nižje cene in bolj ohranjeni bicikli. Tudi manjša verjetnost, da kupiš ukradenega.

SimplyMiha ::

No, ni treba iskat izven Ljubljane, da bi našel kak poceni a še čisto soliden bicikel - v Ljubljanici. Samo malce ga je treba obnovit, alge spucat, WD40 posprejat pa bo.

Ob vsaki čistilni akciji izvlečejo cel kup biciklov. Ne preseneča, da jih je nekaj od BicikeLJ-a.

one too many ::

Gonilka na kajle je taka. Skratka, gonilka je na os pritrjena z zatičem - kajlo. To rado dobi luft, in preden se spraviš na servis sta os in gonilka že uničeni.
Te gonilke so v glavnem prisotne na slabših Rogih, Maratoni jih večinoma nimajo. Še ena slaba stran kajl je, da na njih trgaš hlače. Sam sem imel ščipalko za hlače samo na levi nogi!

Se pridružujem Arctanderju. Rog Maraton ali kaj podobnega ja, če ga dobiš za 50 € v super stanju, sicer pa glej kaj novejšega. Tudi dele se lažje dobi.

Yohan del Sud ::

Pozimi sem za 69 eur kupil novega, model Frejus Cruiser v Eurospinu.



Uradno akcija, ampak bil je v takem stanju, kot bi pripotoval iz kitajske v petnajstkrat zvrnjenem kontejnerju (ampak hej, 69 eur! Prodam za 99 :D).

Bremz še vedno nisem zrihtal in bom primoral poiskati profesionalno pomoč (tudi po popolno novi sestavi delujejo le 10%). Drugače je ok, samo malo me moti teža (svinec, bizmut in platina očitno) ter odsotnost sprednjih blažilcev in za po ljubljanskih robnikih je zato trd v balanci. Rit rešuje lepo podložen in suspenziran sedež.

Torej, na tvojem mestu bi gledal tudi akcije v evrospinih, hoferjih in lidlih.
www.strancar.com

Zgodovina sprememb…

carota ::

Bojim se, da so pri starejših kolesih problem zavore. Za 90 kg kolesarja so po moje pony-style (čeljustne?) zavore prešvoh. Imam še živ movie v spominu, ko sem v sili zaviral s specialko, blokiral obe kolesi in kar drsel, drsel ... Osebno ne kupim če nimajo v-brake.

fosil ::

carota je izjavil:

Bojim se, da so pri starejših kolesih problem zavore. Za 90 kg kolesarja so po moje pony-style (čeljustne?) zavore prešvoh. Imam še živ movie v spominu, ko sem v sili zaviral s specialko, blokiral obe kolesi in kar drsel, drsel ... Osebno ne kupim če nimajo v-brake.

Če so kolesa blokirala potem so zavore delovale v redu. Težava je bila v gumah.
Tako je!

carota ::

fosil je izjavil:

carota je izjavil:

Bojim se, da so pri starejših kolesih problem zavore. Za 90 kg kolesarja so po moje pony-style (čeljustne?) zavore prešvoh. Imam še živ movie v spominu, ko sem v sili zaviral s specialko, blokiral obe kolesi in kar drsel, drsel ... Osebno ne kupim če nimajo v-brake.

Če so kolesa blokirala potem so zavore delovale v redu. Težava je bila v gumah.

Prav imaš. Na specialki je bilo zaviranje poglavje zase zaradi majhne površine v stiku s tlemi. Še posebej po klancu navzdol ....
V-brake sem svetoval, ker imam slabe izkušnje z zavorami na rogovih kolesih. Edina vredu je bila kontra. :)


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 492 93 94 95 )

Oddelek: Šport
4708703190 (497) b4d
»

Treking kolo 58-62cm

Oddelek: Šport
212887 (2543) mr1two
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6922108 (19905) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632633 (30160) stratosD

Več podobnih tem