» »

Google registriral prvi avtomobil brez voznika

1
...
3 4
5
»

para! ::

jan
Oz. če prav razumem vse te debate okrog odgovornosti, je uspeh v tvojem primeru bistveno manj verjeten kot obratno.

To razumem in se mi zdi prav, da je tako. Verjamem, da je v večini primerov kriv voznik, ampak sodišča zanima resnica (oz. kar se da dokazat kot resnica), tako da se mi zdi mal prehuda trdit "Vedno je kriv voznik", ker to ni res: kriv je le, če ne dokaže nasprotno, standardno obrnjeno dokazno breme. V primeru pod avto skakajočih pešcev, ko voznik dejansko ni kriv to lahko (četudi težko) dokaže na sodišču.

w1
Recimo da bojo avtomatska vozila 1000x bolj varna i.e. 1000x manj nesreč. Še vedno je to nekaj sto primerov letno, ko bo default krivda na proizvajalcu avtomobila.

Če bo vedno implementiran manual override potem vprašanje, ampak potem se lahko vprašamo tud o smislu takega avtomobila.

Ampak men se neki drugega zdi zanimivo: ko bojo avtomatska vozila res lahko delovala popolnoma brez človeka, ali potem še obstaja kak razlog, da bi ljudje sploh uporabljali manual avtomobile? Razen na dirkališčih, se mi zdi, da bi se ti avtonomni avti dosti učinkoviteje zmenil med sabo, kot pa s človeškimi vozniki.

lp
Death before dishonor!

ABX ::

Isto kot je bilo z konji pri uvedbi avtomobila. Jih bo sploh še kdo uporabljal? Seveda, ljubitelji jahanja in isto bo veljalo za avte.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

WarpedGone ::

Kako zgleda rekreacijska vožnja z avtomatskim avtomobilom? Izlet v neznano?

Glavni razlog za "ročno vožnjo" bo pa varčevanje z lastnim časom.
Dejstvo je, da na cesti nikoli ne vozimo maksimalno varno ampak je vedno nek minimalni procent tveganja. Ta se z nižanjem hitrosti še zmanjšuje.

Kdo bo trpel avtomatskega šoferja (ziheraša by design), ki bo ob vsakem pešcu na pločniku upočasnil na 20km/h al pa skoraj ustavil ko okrog vogala pomaha pes z repom? Na sovoznikovem sedežu pa otrok s porezano nogo recimo.

Tveganje in ziheraštvo ne gresta skup.
Zbogom in hvala za vse ribe

darkolord ::

Ni nujno, da je ziheraški avtomatski šofer počasnejši, saj lahko:
- uporabi bolj optimalno pot
- spelje instantno, ko posije zelena luč
- vozi tako, da pri naslednjem semaforju ujame zeleno luč
- ne povzroča fantomskih zastojev
- ...

Enkrat sem se do srca nasmejal, ko sem ponoči čakal na semaforju na Tržaški, zraven mene pa ustavi Impreza s pol metrskim spojlerjem. Ko se prižge zelena luč, se izstreli naprej in pospeši do precej visoke hitrosti, jaz pa lepo normalno speljem in peljem po omejitvi. Jasno ga čisto "počasi" dohitim na naslednjem semaforju, kjer že živčno čaka na zeleno luč. In tako štirikrat, dokler nisva šla vsak svojo pot :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

smash ::

WarpedGone je izjavil:

Kako zgleda rekreacijska vožnja z avtomatskim avtomobilom? Izlet v neznano?

Glavni razlog za "ročno vožnjo" bo pa varčevanje z lastnim časom.
Dejstvo je, da na cesti nikoli ne vozimo maksimalno varno ampak je vedno nek minimalni procent tveganja. Ta se z nižanjem hitrosti še zmanjšuje.

Kdo bo trpel avtomatskega šoferja (ziheraša by design), ki bo ob vsakem pešcu na pločniku upočasnil na 20km/h al pa skoraj ustavil ko okrog vogala pomaha pes z repom? Na sovoznikovem sedežu pa otrok s porezano nogo recimo.

Tveganje in ziheraštvo ne gresta skup.


avtomatski šofer bo kljub temu prišel pred tabo na cilj, ker bo ubiral bližnjice, neprometne ceste in podobno

v vsakem primeru bo boljši, čisto v vsakem....tudi v športni vožnji te bo nasekal da ti ne bo jasno kje si

energetik ::

WarpedGone je izjavil:

Kdo bo trpel avtomatskega šoferja (ziheraša by design), ki bo ob vsakem pešcu na pločniku upočasnil na 20km/h al pa skoraj ustavil ko okrog vogala pomaha pes z repom? Na sovoznikovem sedežu pa otrok s porezano nogo recimo.
Otrok s porezano nogo se bo peljal v avtomatskem 112 kombiju, ki mu sploh ne bo treba imeti sirene, ker bodo vsi drugi avtomatiki točno poznali njegovo traso do urgence.
Tudi sedaj moraš voziti po predpisih na urgenco, če je pa tako hudo da se mudi, kliči 112.

Truga ::

WarpedGone je izjavil:

Kdo bo trpel avtomatskega šoferja (ziheraša by design), ki bo ob vsakem pešcu na pločniku upočasnil na 20km/h al pa skoraj ustavil ko okrog vogala pomaha pes z repom? Na sovoznikovem sedežu pa otrok s porezano nogo recimo.

Tveganje in ziheraštvo ne gresta skup.

S to razliko da lahko avtomatski sofer v "super modra luc mode" vozi skozi ljubljano do UKC 130km/h, pa bo verjetno se vedno povzrocil manj nesrec kot bi jih ti pri 50.

ed: Argh, prehitel so me. Moram brat thread preden odgovarjam...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volvov avtonomni tovornjak Vera v prvi službi

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
2710495 (7822) Matevz96
»

Nvidia razvija samovozeče avtomobile, Michigan najliberalnejši (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9023025 (19783) BigWhale
»

Uber v Pittsburghu začel testirati samovozeči taksi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
15728655 (24177) M.B.
»

Izzivi pred avtomobili brez voznika (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
8921230 (16501) Unknown_001
»

Avtovoznik (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
749897 (7999) OwcA

Več podobnih tem