» »

Novi daljši kamioni LZV v EU 25.25m

Novi daljši kamioni LZV v EU 25.25m

1
2
»

mikic007 ::

Pa saj imas ze sedaj po 3 sleparje na kupu, ki si vozijo direkt za ritjo za zmanjsanje upora, kar je isto, kot en dolg, oz. je slednje se varnejse. Cas je ze, da se gre naprej tudi pri tovornjakih, vse drugo se izboljsuje, tovornjaki pa po velikosti ze desetletja isti.

Saj imas v firmi logiste in tisti, ki bodo imeli licenco za taksne zadeve bodo imeli natancne izracune kako in kaj. Pri vsej tej tehniki, ki je sedaj na voljo pa se amaterju ni tezko pripraviti poti taksnemu tovornjaku. Od skladisca do skladisca, naprej pa z majhnimi zadevami, kot imajo vecje firme ze sedaj ustimano.

Furbo ::

Kar se pa tiče krožišč in križišč, ki so narobe zasnovana, pa to ni krivda tovornjakarjev, ampak kakšnih drugih nesposobnežev.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Mipe ::

Ko so jih gradili, niso predvideli tovornega prometa. Zdaj pa šleperji vozijo skozi vsako vas, da bi se izognili cestnini.

Furbo ::

Kako pa lahko predvidevaš, da po cesti ne bo šel noben tovornjak? Na katerem planetu pa živijo ti snovalci cest?
Še križišča/krožišča, ki vodijo v industrijske cone so povečini narejena narobe.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

BigWhale ::

Mipe je izjavil:

Ko so jih gradili, niso predvideli tovornega prometa. Zdaj pa šleperji vozijo skozi vsako vas, da bi se izognili cestnini.


Ce ga vidis, poklices policijo in ga prijavis.

Furbo je izjavil:

Kako pa lahko predvidevaš, da po cesti ne bo šel noben tovornjak? Na katerem planetu pa živijo ti snovalci cest?
Še križišča/krožišča, ki vodijo v industrijske cone so povečini narejena narobe.


Cesta je ustrezno oznacena in ce je ustrezno oznacena, potem enostavno moras predvidevati, da se bodo ljudje drzali predpisev. V nasprotnem primeru lahko kar vse ceste zacnemo graditi tako, da predvidevamo voznjo 30 tonskih tovornjakov po njih. Potem boste pa spet jamrali, kako so lahko vaske ceste tako drage...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Furbo ::

Še navadni tovornjaček ne more priti normalno čez 50% naših krožišč, ti pa govoriš o oznakah. Le birokrat si lahko zamisli, da bo z nekakšnimi oznakami vse uredil.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

šernk ::

kaj pa avtobusi, ki imajo skozi nekatera krožna tudi nemalo težav? ukinit avtobuse?

avtobusom so pred 30 leti postavljali urnik, tako da so šli z avtom od postaje do postaje. potem so se pa šoferji jezili, da zadeve z avtobusom nikakor ni mogoče držati, ker skozi te ovinke nikakor ne more 70 kot so šli z avtom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

BigWhale ::

Furbo je izjavil:

Še navadni tovornjaček ne more priti normalno čez 50% naših krožišč, ti pa govoriš o oznakah. Le birokrat si lahko zamisli, da bo z nekakšnimi oznakami vse uredil.


V nasem malem kraju imamo pet krozisc in razen vecjih tovornjakov prav si povsem normalno pridejo skozi.

Se mi pa zdi, da ne razumes kaj je bistvo prometnih predpisov. To, da se jih uposteva! Tudi tiste, ki narekujejo maksimalno tezo vozila. Ravno zato, da ne rabis vsake vaske ceste delati tako kot delajo avtoceste.

Bi pa rad videl kaksno statistiko, koliko tovornjakov ima zares tezave z voznjo skozi krozisca. Urlpls, da vidimo koliko je v resnici teh 50%. :)

dzinks63 ::

Matev ::

Le birokrat si lahko zamisli, da bo z nekakšnimi oznakami vse uredil.


to v tujini normalno funkcionira

če pa v tvoji bukojebini folj ne razume da ni vsaka cesta za 50t kamion
pa jok brate

Furbo ::

BigWhale je izjavil:

Furbo je izjavil:

Še navadni tovornjaček ne more priti normalno čez 50% naših krožišč, ti pa govoriš o oznakah. Le birokrat si lahko zamisli, da bo z nekakšnimi oznakami vse uredil.


V nasem malem kraju imamo pet krozisc in razen vecjih tovornjakov prav si povsem normalno pridejo skozi.

Se mi pa zdi, da ne razumes kaj je bistvo prometnih predpisov. To, da se jih uposteva! Tudi tiste, ki narekujejo maksimalno tezo vozila. Ravno zato, da ne rabis vsake vaske ceste delati tako kot delajo avtoceste.

Bi pa rad videl kaksno statistiko, koliko tovornjakov ima zares tezave z voznjo skozi krozisca. Urlpls, da vidimo koliko je v resnici teh 50%. :)


Ja študijo naj ti naredim ane, spet ena birokratska. Raje odpri oči.

V Kamniku imamo kar nekaj krožišč, pa tudi nekaj malega industrije, pa mi zdaj pojasni po kateri avtocesti naj pridejo tovornjaki do tovarn?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

RockyS ::

Enako velja za javni promet v Mariboru. Krožišče ob glavnem trgu je premajhno, enako velja za krožišče pri drugi gimnaziji, krožišče pri planetu tuš oz. tam blizu, krožišče pri Cityu(čeprav je začasno, upam da bo kasneje boljše), novo krožišče pri narodnem domu...

Je kar nekaj takih.

Matev ::

Krožišče ob glavnem trgu je premajhno, enako velja za krožišče pri drugi gimnaziji, krožišče pri planetu tuš oz. tam blizu, krožišče pri Cityu(čeprav je začasno, upam da bo kasneje boljše), novo krožišče pri narodnem domu...


in ti bi tja vozil z 50tšleparji

kaj bi pa vozil tam?

sladolede za mularijo?

dzinks63 ::

Za lzv kamione je definirano krožišče, notranji premer 5.3m in zunanji premer min 12.5m, takšno krožišče lzv 25.25m zvozi. Manjših krožišč pri nas vprašanje če jih je sploh kaj, tako da nekega velikega problema okoli tega naj nebi bilo. Če pa bi že bilo, se takšnemu lzv kamionu odklopi prikolica in potem gre brez problema skozi, to prikolico pa do skladišča pripelje manjši kamion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

maxipin ::

Zanimiva tema. Ampak 3/4 kamionov v današnjem času nemoreš spraviti na vlak. Zakaj?
Veliko firm sploh nima več velikih skladišč, sploh pri avtomobilski industriji kot so: Audi, VW, Mercedes..
In vsa roba ki je proizvedena (po naročilnici naročnika), mora biti v parih dneh pred firmo naročnika. Torej primer: VW naroči za Golfa VI v ponedeljek luči (iz Slovenije), ki jih hoče imeti do srede do 11. ure pred vhodom firme. Včasih firme naročijo tudi po 1-2 paleti neke robe, tako da je to nemogoče dosečti z vlaki.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja skozi Kranj (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8812114 (7215) Pac-Man
»

Nemci začeli uporabljati konvoj samovozečih tovornjakov

Oddelek: Novice / Ostalo
3111630 (8517) krneki0001
»

Avtomatsko zaviranje tovornjaka? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6112336 (10017) r3dkv1c4
»

Slovenci vedno bolj brezbrižni na cesti. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16225727 (21733) FlyingBee
»

[Fork] Zakaj so tovornjaki prava stvar (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
506600 (5624) keber

Več podobnih tem