Forum » Programiranje » Izdelovanje iger in Blender ?
Izdelovanje iger in Blender ?
Anonymous1 ::
Lepo pozdravljeni. S prijatelji hočemo narediti igro (V skupini nas bo tam okoli 3-je.). Pri tem pa rabimo pomoč. Zanima nas kateri program bi bil najboljši za "začetnike". To pomeni, da je pregleden. Za zdaj vem, da eden bo programiral. Jaz bom delal v Blenderju. Sedaj mi pa lahko malo poveste kaj priporočate v katerem programu naj bi delal on. 3dUnity ali kaj drugega mu za začetek priporočate.
Kako bi vi začeli izdelovati igro?...
Ker točno nevem kako in kaj me še to zanima. Ko narediš v Blender programu neko 3d skico. Potem jo daš v Photoshop in tam pobarvaš je tako ?. Ker nekateri, kar v programu barvajo... Ker pa Photoshop znam veliko bolje bi mi bilo pri srcu to, da bi vstavil.
Vsem se lepo zahvaljujem.
Kako bi vi začeli izdelovati igro?...
Ker točno nevem kako in kaj me še to zanima. Ko narediš v Blender programu neko 3d skico. Potem jo daš v Photoshop in tam pobarvaš je tako ?. Ker nekateri, kar v programu barvajo... Ker pa Photoshop znam veliko bolje bi mi bilo pri srcu to, da bi vstavil.
Vsem se lepo zahvaljujem.
morbo ::
Ok, glede pogona oz. IDE-ja nebi vedel kateri je "pregleden" (itak pa nisi povedal niti kakšno igro bi izdelovali; 2D / 3D, zvrst...). Blender vsebuje Game engine (python), tako da vam priporočam kar uporabo slednjega.
Glede teksturiranja (to si verjetno imel v mislih ko govoriš o barvanju), je tako da lahko uporabiš pač tisto kar ti bolj leži; eni rišejo teksture v fotošopu/GIMP-u, drugi kar na model v 3D aplikaciji. Če misliš uporabit fotošop potem ko imaš model narejen v Blenderju ga "razrežeš" tako da označiš šive (seams) po katerih boš "razgrnil" (unwrap) plašč modela (UV map). Potem ta plašč izvoziš kot .png željne ločljivosti (kvadratne, potenca od 2), odpreš s Fotošopom in se lotiš barvanja tekstur (diffuse, specular, bump / normal, occlusion, in še in še...). Nekatere od teh tekstur se ponavadi izdela s kiparjenjem (sculpting) modela v visoki ločljivosti ter zapeče (texture baking) v slikovno datoteko, katero uporabiš na nizko-ločjivostnem modelu (low-poly). Tako na hitro povedano.
V glavnem, kar precej učenja vas čaka (tu je še rigging, animiranje...), že samo kar se grafične vsebine tiče.
Glede teksturiranja (to si verjetno imel v mislih ko govoriš o barvanju), je tako da lahko uporabiš pač tisto kar ti bolj leži; eni rišejo teksture v fotošopu/GIMP-u, drugi kar na model v 3D aplikaciji. Če misliš uporabit fotošop potem ko imaš model narejen v Blenderju ga "razrežeš" tako da označiš šive (seams) po katerih boš "razgrnil" (unwrap) plašč modela (UV map). Potem ta plašč izvoziš kot .png željne ločljivosti (kvadratne, potenca od 2), odpreš s Fotošopom in se lotiš barvanja tekstur (diffuse, specular, bump / normal, occlusion, in še in še...). Nekatere od teh tekstur se ponavadi izdela s kiparjenjem (sculpting) modela v visoki ločljivosti ter zapeče (texture baking) v slikovno datoteko, katero uporabiš na nizko-ločjivostnem modelu (low-poly). Tako na hitro povedano.
V glavnem, kar precej učenja vas čaka (tu je še rigging, animiranje...), že samo kar se grafične vsebine tiče.
Anonymous1 ::
Oh ja ;). Glede na to ali bi 2d ali 3d še nevemo :P. Glede na to, da je zahtevnost za 3d zelo visoka se bomo najbrž odločili za začetek kar 2d in potem počasi na 3d.
norcuron ::
Lahko si pogledate MS kombinacijo paketa XNA za izdelavo iger + C# in Visual Studio IDE (Express verzija je free, XNA tudi).
Dobrih tutorialov za začetnike ni problem najti in relativno hitro lahko vidiš rezultate.
Podpora je za 2D in tudi 3D preko DirectX-a.
Dobrih tutorialov za začetnike ni problem najti in relativno hitro lahko vidiš rezultate.
Podpora je za 2D in tudi 3D preko DirectX-a.
Great are mysteries of the mind ... or not?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: norcuron ()
_Dormage_ ::
Dolga pot je pred vami :)
Če je to prva igra potem 2D sigurno.
Poglejte si kako se dela 2D animacije, če ima igra fiziko potem uporabte kr kak engine, ki je open-source.
Kot že omenjeno najlažje je začet z XNA + C# + Visual Studio kot IDE. Ste pa na ta način omejeni na Windowse.
Če je to prva igra potem 2D sigurno.
Poglejte si kako se dela 2D animacije, če ima igra fiziko potem uporabte kr kak engine, ki je open-source.
Kot že omenjeno najlažje je začet z XNA + C# + Visual Studio kot IDE. Ste pa na ta način omejeni na Windowse.
Phoebus ::
V blenderju jo lahko kar naskriptaš brez uporabe pravih orodij.
http://www.blender.org/education-help/t...
http://www.blender.org/education-help/t...
Senitel ::
Isto jo lahko "kar naskriptaš" v Unity ali Unreal Engine. Ampak, če ne veš ali bo zadeva 2D ali 3D, potem je to precej tricky.
technolog ::
Absolutno it programirat čim kasneje.
To pomeni - najprej izdelajte celoten koncept igre, dokončajte vse ideje in misli. Popišite in porišite un 100 stranski brezčtni zvezek.
Ker vidim kam pes taco moli - ne veste niti ali bo igra 2 ali 3D, pa bi že kar nekaj programirali. Če boste to delal, boste pogrnil po celi črti.
To pomeni - najprej izdelajte celoten koncept igre, dokončajte vse ideje in misli. Popišite in porišite un 100 stranski brezčtni zvezek.
Ker vidim kam pes taco moli - ne veste niti ali bo igra 2 ali 3D, pa bi že kar nekaj programirali. Če boste to delal, boste pogrnil po celi črti.
Anonymous1 ::
Hehe ;). Ne bomo pogrnili...
Hvala za nasvete!
Hvala za nasvete!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Anonymous1 ()
Anonymous1 ::
Sedaj me pa zanima kako naj bi to delovalo. Če naredim nek karakter potem moram jaz to narediti, da se premika v Blenderju ?????(jaz delam v Blenderju) ali mora on v Unity 3d narediti in potem scriptati, da se premika ?. Bi mogoče kdo poslal kakšne tutoriale, ki ti pokažejo kako se to poveže, da se bo vse, kot tiče premikalo.
Problem je v tem, da nevem ali moram jaz naredi 1. Ko se bo premikal 2. Ko bo šprintal. 3. Ko se bo ustavil. Potem pa to vse naredim in dam pač njemu, ki to dela v Unity3d in samo on to skodira ? Če prav razumem ... Ali mogoče to kako drugače deluje ?.
Lep pozdrav
Ker nerazumem tega najbolj, kot sem gledal. Naj bi naredili samo charachterje v Blenderju in potem to v Unity3d in to skodirati ?
Problem je v tem, da nevem ali moram jaz naredi 1. Ko se bo premikal 2. Ko bo šprintal. 3. Ko se bo ustavil. Potem pa to vse naredim in dam pač njemu, ki to dela v Unity3d in samo on to skodira ? Če prav razumem ... Ali mogoče to kako drugače deluje ?.
Lep pozdrav
Ker nerazumem tega najbolj, kot sem gledal. Naj bi naredili samo charachterje v Blenderju in potem to v Unity3d in to skodirati ?
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: technolog ()
Senitel ::
Ja vse to moraš animirat (hoja, tek, štart, stop, nagibi,...). Potem se pa to v engine-u naloži in predvaja.
_Dormage_ ::
Zrišeš posamezna stanja.
V kodi bo karakter bo imel stanja.
Ko bo stanje primiru bo risal primiru..ko bo stanje šprint bo risal animacijo šprinta itd..
Koda pa bo recimo gleda na pritisnjene tipke menjala stanja.
Stvar rata hitro obsežna.
V kodi bo karakter bo imel stanja.
Ko bo stanje primiru bo risal primiru..ko bo stanje šprint bo risal animacijo šprinta itd..
Koda pa bo recimo gleda na pritisnjene tipke menjala stanja.
Stvar rata hitro obsežna.
Maystr ::
Nočem bit pesimist al pa neki, sam lahko povem iz lastnih izkušenj da do zadeva propadla. Prvo kot prvo se najprej navadite programirat. Potem si preberte kakšen članek ali pa celo knjigo o izdelavi iger. Ko boste vsaj približno vedli kako stvari potekajo potem pa se lotite izdelave igre v obsežnosti tetrisa, space invadersov in podobnim. Čim dlje vstran od treh dimenzij in za grafiko (2d sprinte) uporabite nekaj čisto osnovnega magari narisanega v slikarju. Pozabi na Blender.
Če hočeš delat 3d modele se potem poglobi v to področje in si preberi kako se izdeluje modele za igro. Potem pa poskušaj najti na netu kje kakšno skupino ki dela mod za igro ali pa preprostejšo igro in rabijo nekoga ki bi jim naredil 3d modele.
Programiranje iger je verjetno najtežje področje programiranja na sploh (razen mogoče programiranje aplikacij ala blender, 3ds max, mathematica itd). Če ne poznaš algoritmov za preiskovanje prostora, osnove umetne inteligence, opengl/directx, odbelave zvoka itd potem se najprej navadi to. Tudi če boš uporabljal 'pakete' (oz game engine) kot je xna, to še ne pomeni da boš kliknil v meni in boš imel 3d streljačino. V paketu imaš le najbolj osnovne funkcije in ukaze ki ti olajšajo in pohitrijo delo, seveda pa te po drugi strani tudi omejujejo.
Če hočeš delat 3d modele se potem poglobi v to področje in si preberi kako se izdeluje modele za igro. Potem pa poskušaj najti na netu kje kakšno skupino ki dela mod za igro ali pa preprostejšo igro in rabijo nekoga ki bi jim naredil 3d modele.
Programiranje iger je verjetno najtežje področje programiranja na sploh (razen mogoče programiranje aplikacij ala blender, 3ds max, mathematica itd). Če ne poznaš algoritmov za preiskovanje prostora, osnove umetne inteligence, opengl/directx, odbelave zvoka itd potem se najprej navadi to. Tudi če boš uporabljal 'pakete' (oz game engine) kot je xna, to še ne pomeni da boš kliknil v meni in boš imel 3d streljačino. V paketu imaš le najbolj osnovne funkcije in ukaze ki ti olajšajo in pohitrijo delo, seveda pa te po drugi strani tudi omejujejo.
blackbfm ::
Hehe itak, 3d bi pa brez kakršnihkoli osnov. Za začetek se raje spravite delat nekaj osnovnega križce in krožce recimo. Potem vas bo pa itak minilo
korenje3 ::
Anonymous1 je izjavil:
Lepo pozdravljeni. S prijatelji hočemo narediti igro (V skupini nas bo tam okoli 3-je.). Pri tem pa rabimo pomoč. Zanima nas kateri program bi bil najboljši za "začetnike". To pomeni, da je pregleden. Za zdaj vem, da eden bo programiral. Jaz bom delal v Blenderju. Sedaj mi pa lahko malo poveste kaj priporočate v katerem programu naj bi delal on. 3dUnity ali kaj drugega mu za začetek priporočate.
Kako bi vi začeli izdelovati igro?...
Ker točno nevem kako in kaj me še to zanima. Ko narediš v Blender programu neko 3d skico. Potem jo daš v Photoshop in tam pobarvaš je tako ?. Ker nekateri, kar v programu barvajo... Ker pa Photoshop znam veliko bolje bi mi bilo pri srcu to, da bi vstavil.
Vsem se lepo zahvaljujem.
prvo se naredi motor igre. potem umetniki pristopijo.
začne se z idejo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | 3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Zvok in slika | 185016 (25281) | Machete |
» | UnityOddelek: Programiranje | 5020 (2530) | Kurzweil |
» | "Game designer" - katera šolaOddelek: Šola | 8402 (6001) | opeter |
» | Premiera Tears of Steel - Blender movieOddelek: Novice / Ostala programska oprema | 7097 (5346) | morbo |
» | projekt na faksu (3D igra)Oddelek: Programiranje | 5279 (3596) | Iluvatar |