Forum » Mobilne tehnologije » POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!
POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na servisu !!
shadeX ::
Dokler je softwarski problem lahko sam popraviš. Ko ti pa začne proximity senzor crkovat, zvočnik hreščat pa nimaš dost izbire.
St235 ::
Stvarno napako se uveljavlja pri prodajalcu, ki tudi odloči kaj bo naredil.
Odloči kaj bo naredil v kakšnem smislu?
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
Odloci ali bo priznal napako ali ne. ce napako prizna pa je seveda odlocitev potrosnika kaj zeli.
solatjek ::
Da vam povem izzid moje zgodbe, ko sem dobil nazaj popravljen telefon. Nisem imel namena, ampak je sedaj tema spet obudena.
Zadeva je takšna, da je aparat po vrnitvi s servisa delal 1 teden, nato so mi pa vsi začeli govoriti, ko sem jih klical, kje sem, da tako odmeva. Ker s TopTome itak ne bi nič rešil, se nisem odločil aparata pošiljati nazaj - spet na moje stroške in sem raje požrl vrednost aneksa in aparat prodal po subvencionirani ceni in rekel konec TopTim-u in Samsungu, kupil nov telefon v prosti prodaji in na mojo škodo zaključil zgodbo. Nekako sem se tudi sprijaznil, da ko kupujem aparat, da moram računati s tem, da aparati kljub garanciji skorajda nimajo garancije. Žal, milijon izgovorov, ne samo nesposobnih servisov, ampak tudi pokvarjenih servisov!
Zadeva je takšna, da je aparat po vrnitvi s servisa delal 1 teden, nato so mi pa vsi začeli govoriti, ko sem jih klical, kje sem, da tako odmeva. Ker s TopTome itak ne bi nič rešil, se nisem odločil aparata pošiljati nazaj - spet na moje stroške in sem raje požrl vrednost aneksa in aparat prodal po subvencionirani ceni in rekel konec TopTim-u in Samsungu, kupil nov telefon v prosti prodaji in na mojo škodo zaključil zgodbo. Nekako sem se tudi sprijaznil, da ko kupujem aparat, da moram računati s tem, da aparati kljub garanciji skorajda nimajo garancije. Žal, milijon izgovorov, ne samo nesposobnih servisov, ampak tudi pokvarjenih servisov!
Furbo ::
Torej si nekomu podatknil defekten fon?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
St235 ::
Da vam povem izzid moje zgodbe, ko sem dobil nazaj popravljen telefon. Nisem imel namena, ampak je sedaj tema spet obudena.
Zadeva je takšna, da je aparat po vrnitvi s servisa delal 1 teden, nato so mi pa vsi začeli govoriti, ko sem jih klical, kje sem, da tako odmeva. Ker s TopTome itak ne bi nič rešil, se nisem odločil aparata pošiljati nazaj - spet na moje stroške in sem raje požrl vrednost aneksa in aparat prodal po subvencionirani ceni in rekel konec TopTim-u in Samsungu, kupil nov telefon v prosti prodaji in na mojo škodo zaključil zgodbo. Nekako sem se tudi sprijaznil, da ko kupujem aparat, da moram računati s tem, da aparati kljub garanciji skorajda nimajo garancije. Žal, milijon izgovorov, ne samo nesposobnih servisov, ampak tudi pokvarjenih servisov!
In zakaj se potem čudiš, ko drugi nategujejo tebe?
solatjek ::
next3steps ::
Da vam povem izzid moje zgodbe, ko sem dobil nazaj popravljen telefon. Nisem imel namena, ampak je sedaj tema spet obudena.
Zadeva je takšna, da je aparat po vrnitvi s servisa delal 1 teden, nato so mi pa vsi začeli govoriti, ko sem jih klical, kje sem, da tako odmeva. Ker s TopTome itak ne bi nič rešil, se nisem odločil aparata pošiljati nazaj - spet na moje stroške in sem raje požrl vrednost aneksa in aparat prodal po subvencionirani ceni in rekel konec TopTim-u in Samsungu, kupil nov telefon v prosti prodaji in na mojo škodo zaključil zgodbo. Nekako sem se tudi sprijaznil, da ko kupujem aparat, da moram računati s tem, da aparati kljub garanciji skorajda nimajo garancije. Žal, milijon izgovorov, ne samo nesposobnih servisov, ampak tudi pokvarjenih servisov!
In zakaj se potem čudiš, ko drugi nategujejo tebe?
Dajmo prodajalca ostudnega flejmat, ker je nategnil nekega mulca. Fuj, ti prasec. Nicht gut, nicht gut.
Aja, ni nategnil nikogar. Dejmo ga vseen zmerjat.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ram 2 servis (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 82294 (10204) | Twixz |
» | Garancija zavrnitev TELERAY (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 21194 (15904) | ziga1990 |
» | Ram2 in problemi z garancijoOddelek: Loža | 7691 (6497) | [D]emon |
» | Servis - težaveOddelek: Mobilne tehnologije | 8418 (7059) | PINki |
» | Garancija SonyEricsson in servis TopTimeOddelek: Mobilne tehnologije | 4292 (3660) | šernk |