Forum » Na cesti » Poraba avtomobila
Poraba avtomobila
hojnikb ::
zelo. pri nekaterih se deaktivrajo kr vsi in se vozis z 0,0l porabe. Seveda na avtovleki
#brezpodpisa
korenje3 ::
Jaz sem svojo tezo podkrepil z dvema študijema z realnimi rezultati porabe goriva.
Medtem pa hojnik še zmeraj nabija kot couch professor, tisto kar najde na reddit ipd. - v glavnem gostilniške debate.
Medtem pa hojnik še zmeraj nabija kot couch professor, tisto kar najde na reddit ipd. - v glavnem gostilniške debate.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
hojnikb ::
v resnici nisi podatkov, relavatnih za diskusijo, dostavu se nobenih. Ene random studije, ki z rdeco nitjo te diskusije nimajo veze, pa lahk kr obdrzis.
Verjamem, da si bil najbolj priljubljen student pri prfoksih SF, ampak to ti ocitno nic kaj ne pomaga pri tej diskusiji, ker niti relavatnih linkov nisi spodobn sproducirat, as per usual.
Torej, ce se vrnemo; enak avto (teza, gume, aero, zato tudi nabijam o celi stvari z potrebno mocjo za vzdrzevanje hitrosti), en z 100kw, drug z 300kW, trdis da bo tisti z 300kw pil enako ali manj pri 130?
Verjamem, da si bil najbolj priljubljen student pri prfoksih SF, ampak to ti ocitno nic kaj ne pomaga pri tej diskusiji, ker niti relavatnih linkov nisi spodobn sproducirat, as per usual.
Torej, ce se vrnemo; enak avto (teza, gume, aero, zato tudi nabijam o celi stvari z potrebno mocjo za vzdrzevanje hitrosti), en z 100kw, drug z 300kW, trdis da bo tisti z 300kw pil enako ali manj pri 130?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
korenje3 ::
No tole je najboljša primerjava. Oba avta imata enako število cilindrov, podobno maso, enako prestavno razmerje. Samo 540d ima večji navor in moč kot 530d.
vir:
vir:
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
hojnikb ::
zdaj pa daj v primerjavo 518d in M550d (ali remapan 540d), da se dejansko približamo temu, kar si trdil prvič :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
feryz ::
Feryz se prevaža naokrog z dveinpoltonskim kombijem.
Povprečno vseživljenjsko porabo sem uspel dvigniti z 8,9 l/100 km na 10,9 l/100 km. Pa še raste.
Je pa res, da me ni še nihče prehitel odkar se vozim s kombijem naokrog. Zdaj je že več kot mesec dni.
Povprečno vseživljenjsko porabo sem uspel dvigniti z 8,9 l/100 km na 10,9 l/100 km. Pa še raste.
Je pa res, da me ni še nihče prehitel odkar se vozim s kombijem naokrog. Zdaj je že več kot mesec dni.
GR2 ::
Se pravi ko si enkrat vključen na AC, recimo da pride ta kombi do 130, te nihče ne prehiti? Regionalke mi je jasno da te nihče ne, če imaš noter vsaj 90. Jaz tudi komaj čakam da začnem vozit kot se zagre, 10l res ni taka poraba da bi se sekiral.
Itak so pa vsi počasnele. Včeraj sem šel s fotrom do Jesenic in njemu je normalno da se vozi 60, čeprav pred njim samo eden in kasneje 2, kar bi lahko komot prehitel tudi s tistim 1.6 16V 115 brez da bi moral dajat v 2. Res pa da kot si rekel so že povsod polne črte, ampak to je itak minimalna kazen, če se že tolk bojiš kapsov, pač prej pogledaš v ogledalo. Nekaj časa sem čakal da mu povem kje bi se dalo prehitet po PS-u, ampak povsod polne črte. Res pa da zaradi takih počasnel jaz sploh nimam več niti malo želje vozit po regionalkah, kaj pa če je povsod nasprotni promet, 60 da se bom vozil.
Itak so pa vsi počasnele. Včeraj sem šel s fotrom do Jesenic in njemu je normalno da se vozi 60, čeprav pred njim samo eden in kasneje 2, kar bi lahko komot prehitel tudi s tistim 1.6 16V 115 brez da bi moral dajat v 2. Res pa da kot si rekel so že povsod polne črte, ampak to je itak minimalna kazen, če se že tolk bojiš kapsov, pač prej pogledaš v ogledalo. Nekaj časa sem čakal da mu povem kje bi se dalo prehitet po PS-u, ampak povsod polne črte. Res pa da zaradi takih počasnel jaz sploh nimam več niti malo želje vozit po regionalkah, kaj pa če je povsod nasprotni promet, 60 da se bom vozil.
feryz ::
Nah, kombi gre 160 do 170. Prideš na AC, se nalimaš na prehitevalni in ostaneš tam do izvoza.
Tudi po navadnih je enako. Včeraj sem moral od izvoza Trojane do Zagorja prehiteti 6 pezdetov. Kar je za kombi kar lep dosežek. Zafira niti kihne ne mimo takih.
Tudi po navadnih je enako. Včeraj sem moral od izvoza Trojane do Zagorja prehiteti 6 pezdetov. Kar je za kombi kar lep dosežek. Zafira niti kihne ne mimo takih.
m0LN4r ::
Receno je bilo, da recimo 200kW avto porabi enako kot recimo 70kW avto, ce jih isto vozis.
Tega junaka bi prosil, da mi pokaze kako spravim 200kW avto na avtocesti 140 pod 6 litrov.
Tega junaka bi prosil, da mi pokaze kako spravim 200kW avto na avtocesti 140 pod 6 litrov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Ma ce mi kdo placa za 2 tanka, naredim test. S prvim grem tempomat 140 za njim pa z drugim nastimam ACC in se peljem 200km v eno smer po AC in nazaj.
Mythbusting!
PS: aja niti ne rabim testa delat, ker sem ga, ko sem z zeno sel po ta drugi avto, sva se peljala domov po 100km avtoceste, jaz maks 120 ona pa mal vec. Bila je 15 minut prej doma, jaz sem imel vseeno 2 Litra vec na BCju.
Mythbusting!
PS: aja niti ne rabim testa delat, ker sem ga, ko sem z zeno sel po ta drugi avto, sva se peljala domov po 100km avtoceste, jaz maks 120 ona pa mal vec. Bila je 15 minut prej doma, jaz sem imel vseeno 2 Litra vec na BCju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
energetik ::
Ti mi najprej pokaži identičen avto, ki ima na voljo 70 in 200kW motor, seveda istega tipa (turbodizel/turbobenz). S tem mislim isti model, iste velikosti.
Tvoj test ni pravilen, ker glede na opis niti pod razno niso bili isti pogoji.
Tvoj test ni pravilen, ker glede na opis niti pod razno niso bili isti pogoji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
gruntfürmich ::
70 in 200kw so seveda pri določenih obratih; 90% časa pa se vozimo nekje pri 1/3 tega, pri močnejših avtih morda še manj.
zato bi znale biti pri visokih hitrostih razlike v porabi veliko manjše.
zato bi znale biti pri visokih hitrostih razlike v porabi veliko manjše.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
energetik ::
Važen je BSFC diagram in delovna točka pri kateri se bosta 70 in 200kW stroja vozila pri 130km/h! Delovna točka pa niso samo obrati ampak kombinacija obratov in BMEP(navora). Navora je lahko pri vsakih obratih od 0Nm do max, odvisno koliko je pritisnjena stopalka za gas. Lahko imaš pri npr. 3000rpm celo negativni navor, če spustiš gas povsem.
Seveda ni nujno da bosta 70 in 200kW porabila točno enako, bosta pa lahko zelo podobno.
Seveda ni nujno da bosta 70 in 200kW porabila točno enako, bosta pa lahko zelo podobno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
m0LN4r ::
Ti mi najprej pokaži identičen avto, ki ima na voljo 70 in 200kW motor, seveda istega tipa (turbodizel/turbobenz). S tem mislim isti model, iste velikosti.V prvotnem postu o tem ni bilo nic govora, da morata biti identicna.
Tvoj test ni pravilen, ker glede na opis niti pod razno niso bili isti pogoji.
Ce bi bila motorja 100% identicna, bi imela tudi identicno moc.
Tako pa nastane ze 200kg razlike znotraj istega modela. Ni rocket science, da ce premikas 3 cilindre in 1250kg v isti skatli, da porabis manj, kot ce premikas 1600kg in 6 cilindrov, da bos vec porabil.
In se zelo verjetno bodo na prvem gume s skupno sirino 74cm na drugem pa 94 ali 98cm.
Vuala.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
gruntfürmich ::
Važen je BSFC diagram in delovna točka pri kateri se bosta 70 in 200kW stroja vozila pri 130km/h! Delovna točka pa niso samo obrati ampak kombinacija obratov in BMEP(navora). Navora je lahko pri vsakih obratih od 0Nm do max, odvisno koliko je pritisnjena stopalka za gas. Lahko imaš pri npr. 3000rpm celo negativni navor, če spustiš gas povsem.
Seveda ni nujno da bosta 70 in 200kW porabila točno enako, bosta pa lahko zelo podobno.
jasno je da govorimo o optimalnih pogojih; to je vožnja po ravnem - ne navzdol, stopalka ravno 'prav' pritisnjena ipd...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Silici ::
Nastavit je potrebno tako, da večji in manjši agregat dobita dovolj zraka za mešanje goriva za vzdrževanje 130 kmh, imata enako vrtljajev (realno glede na to, da je rezerva v moči tudi pri manjšem agregatu). Večji motor bo imel več izgub v takem primeru, več trenja na cilindrih + večja površina v cilindru pomeni več toplotnih izgub + počasnejše izgorevanje zaradi večjega volumna.
m0LN4r ::
Tezko bos nasel avta z razlicno mocjo in enakim prestavnim razmerjem, da bos lahko oba nastavil pri isti hitrosti na iste vrtljaje.
300kg razlike ne mores zanemarit, 3 al 6 cilindrov tudi ne, sirino gum tudi ne, tako da realno identicna avta z veliko razliko v moci ne bomo nasli.
Zato pa lahko nasplosno recemo, da bos z mocnejsim AVTOM (ne motorjem) porabil na istih relacijah vec.
Realno to pomeni, da Golfa R ne bos vozil z 4-5 litri porabe in o tem se je zacela debata, cisto na zacetku.
300kg razlike ne mores zanemarit, 3 al 6 cilindrov tudi ne, sirino gum tudi ne, tako da realno identicna avta z veliko razliko v moci ne bomo nasli.
Zato pa lahko nasplosno recemo, da bos z mocnejsim AVTOM (ne motorjem) porabil na istih relacijah vec.
Realno to pomeni, da Golfa R ne bos vozil z 4-5 litri porabe in o tem se je zacela debata, cisto na zacetku.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
;-) ::
Razpravljate o litru dveh porabe za brezveze, ko konec leta potegnes crto je to nepomemben "strosek" v življenju.
Ima pa moj dobri stari 530d cipiran na 270hp dokaj hibridno porabo, če ga žgem 12l, ce pa se vozim po ac 130-140 pa ze lahko debatiram tukaj z raznimi lastniki 1.0 tsi mlinckov.
Tast ima 1.0tsi leona, ista trasa vozima eden za drugim se on pelje 60km z enako porabo 6,5 kot jas. S tem sa on pazi da vozi pravilno in salta kot mu rece avto, jaz pa se peljem po omejitvah prakticno na stantgasu.
Konec leta potegnes crto se mora on enkrat na mesec it znoret na gokard stezo, jaz pa dvakrat na leto da se sprostim.
Ima pa moj dobri stari 530d cipiran na 270hp dokaj hibridno porabo, če ga žgem 12l, ce pa se vozim po ac 130-140 pa ze lahko debatiram tukaj z raznimi lastniki 1.0 tsi mlinckov.
Tast ima 1.0tsi leona, ista trasa vozima eden za drugim se on pelje 60km z enako porabo 6,5 kot jas. S tem sa on pazi da vozi pravilno in salta kot mu rece avto, jaz pa se peljem po omejitvah prakticno na stantgasu.
Konec leta potegnes crto se mora on enkrat na mesec it znoret na gokard stezo, jaz pa dvakrat na leto da se sprostim.
m0LN4r ::
Ja saj to je jasno, da je za 1.0 TSI optimalna regionalka 90 in se nad 110 zacne matrat na racun porabe. Jaz imam na 130-140 5L. Pac treba si je kupit pravo motorizacijo glede na relacijo do neke mere.
Tako kot predvidevam, ti tudi nebi imel 270HP za 99% mestne voznje.
Tako kot predvidevam, ti tudi nebi imel 270HP za 99% mestne voznje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
hojnikb ::
Ti mi najprej pokaži identičen avto, ki ima na voljo 70 in 200kW motor, seveda istega tipa (turbodizel/turbobenz). S tem mislim isti model, iste velikosti.
Tvoj test ni pravilen, ker glede na opis niti pod razno niso bili isti pogoji.
Easy
BMW 1 Series (F40) @ Wikipedia
ni sicer 70-200, ampak close enough.
#brezpodpisa
energetik ::
OK, potem samo še rabimo oba avta in npr. prazno LJ obvoznico, npr. 2 kroga s tempomatom na 130 in 110km/h bo dovolj. Npr. v nedeljo ponoči. Tempomat pomeni točno to, brez dotikanja gasa, bremze, točno kot je nastavljen.
Jaz pravim, da ne bo več kot 10% razlike med 80 in 225kW modelom.
Jaz pravim, da ne bo več kot 10% razlike med 80 in 225kW modelom.
;-) ::
Ja saj to je jasno, da je za 1.0 TSI optimalna regionalka 90 in se nad 110 zacne matrat na racun porabe. Jaz imam na 130-140 5L. Pac treba si je kupit pravo motorizacijo glede na relacijo do neke mere.
Tako kot predvidevam, ti tudi nebi imel 270HP za 99% mestne voznje.
Trasa ki jo opisujem je Slov.Konjice -Haloze brez AC.
m0LN4r ::
Sory, jaz sem odpisal na tole:
2.0 TDI Golf 5,5L 105PS / 1.6 TDI Polo 5L 90PS / 1.4 TDI BMT 75PS 4,5L
ce pa se vozim po ac 130-140 pa ze lahko debatiram tukaj z raznimi lastniki 1.0 tsi mlinckov.
2.0 TDI Golf 5,5L 105PS / 1.6 TDI Polo 5L 90PS / 1.4 TDI BMT 75PS 4,5L
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
;-) ::
Jaz sem sel prej v mesto in sem preverjal se eno neumno izjavo od prej da ima vecina avtomobilov 2500rpm na 130km/h.
Bullshit, moj shitbox ima cca 1750rpm na 130km/h. Preverim se potem drugega.
Bullshit, moj shitbox ima cca 1750rpm na 130km/h. Preverim se potem drugega.
todjo ::
Znamka in model avtomobila: Suzuki Vitara 4x4
Letnik: 2020
Prostornina in moč motorja: 1,4 103 kW 140 KM
Tip goriva: bencin
Najnižja poraba: 6,2 (po omejitvah regionalka)
Povprečna poraba: 7,8
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): Mešana, 20% avtoceste
Letnik: 2020
Prostornina in moč motorja: 1,4 103 kW 140 KM
Tip goriva: bencin
Najnižja poraba: 6,2 (po omejitvah regionalka)
Povprečna poraba: 7,8
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): Mešana, 20% avtoceste
energetik ::
Jaz sem sel prej v mesto in sem preverjal se eno neumno izjavo od prej da ima vecina avtomobilov 2500rpm na 130km/h.In katera škatla je to?
Bullshit, moj shitbox ima cca 1750rpm na 130km/h. Preverim se potem drugega.
Sicer sem pa jaz na drugi strani, moja bencinska kišta ima pri 130 po GPS, tam nekje 4000rpm. Da kdo več?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
blackbfm ::
Ima pa moj dobri stari 530d cipiran na 270hp dokaj hibridno porabo, če ga žgem 12l, ce pa se vozim po ac 130-140 pa ze lahko debatiram tukaj z raznimi lastniki 1.0 tsi mlinckov.
Kar ne pomeni da se vozis ceneje
;-) ::
Nevem, odvisno kako gledaš na stvar, odvisno od tega koliko imaš plačane potne stroške in odvisno od tega kaj ter kje tankaš.
korenje3 ::
Se pravi ko si enkrat vključen na AC, recimo da pride ta kombi do 130, te nihče ne prehiti? Regionalke mi je jasno da te nihče ne, če imaš noter vsaj 90. Jaz tudi komaj čakam da začnem vozit kot se zagre, 10l res ni taka poraba da bi se sekiral.
Itak so pa vsi počasnele. Včeraj sem šel s fotrom do Jesenic in njemu je normalno da se vozi 60, čeprav pred njim samo eden in kasneje 2, kar bi lahko komot prehitel tudi s tistim 1.6 16V 115 brez da bi moral dajat v 2. Res pa da kot si rekel so že povsod polne črte, ampak to je itak minimalna kazen, če se že tolk bojiš kapsov, pač prej pogledaš v ogledalo. Nekaj časa sem čakal da mu povem kje bi se dalo prehitet po PS-u, ampak povsod polne črte. Res pa da zaradi takih počasnel jaz sploh nimam več niti malo želje vozit po regionalkah, kaj pa če je povsod nasprotni promet, 60 da se bom vozil.
noben ga ne prehiti, zato ker blokira promet po prehitevalnem pasu.
Nah, kombi gre 160 do 170. Prideš na AC, se nalimaš na prehitevalni in ostaneš tam do izvoza.
Tudi po navadnih je enako. Včeraj sem moral od izvoza Trojane do Zagorja prehiteti 6 pezdetov. Kar je za kombi kar lep dosežek. Zafira niti kihne ne mimo takih.
no tko kot sem rekel. to je tipično za kombijiste. bedaki vozijo po preitevalnih pasih, ker mislijo da imajo neko makino z dobrimi pospeški (verjetno to izhaja iz občutka, ki ga da motor z velikim navorom)
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
korenje3 ::
Receno je bilo, da recimo 200kW avto porabi enako kot recimo 70kW avto, ce jih isto vozis.
Tega junaka bi prosil, da mi pokaze kako spravim 200kW avto na avtocesti 140 pod 6 litrov.
Težko najt taka, ki imata enako število cilindrov.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
hojnikb ::
W177 A serija; A160 z 80kW IN A45S z 310kW. Oboje 4 cilindrsko. Mislim da bolsega modernega kandidata v razpodnu konj znotraj istega stevila cilindrov nebos nasel.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
korenje3 ::
Ok tale lahko primerjamo:
A45 amg in A180. Sicer ekstrem.
3x več moči in 2,5x več navora.
AMG ima 17% večjo porabo pri 120km/h.
Ima pa AMG pri 140km/h približno 2% nižjo porabo.
90kW / 200 Nm
310kW / 500 Nm
A45 amg in A180. Sicer ekstrem.
3x več moči in 2,5x več navora.
AMG ima 17% večjo porabo pri 120km/h.
Ima pa AMG pri 140km/h približno 2% nižjo porabo.
90kW / 200 Nm
310kW / 500 Nm
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
;-) ::
"AMG ima 17% večjo porabo pri 120km/h.
Ima pa AMG pri 140km/h približno 2% nižjo porabo."
Logično temu nebomo prišli do konca. Ker ima avto z navorom 500NM + nižjo porabo pri višji hitrosti, ker tam doseže "optimalne" obrate, upor je skoraj zanemarljiv, dokler ne začneš primerjat limo in terence.
S 530d imam tam pri 140 najnižjo normalno potovalno porabo, s 320d je to pri cca 120km/h, pri 90km/h je zanimivo višja, kar pa pri nižjih hitrostih ne morem trditi.
Ima pa AMG pri 140km/h približno 2% nižjo porabo."
Logično temu nebomo prišli do konca. Ker ima avto z navorom 500NM + nižjo porabo pri višji hitrosti, ker tam doseže "optimalne" obrate, upor je skoraj zanemarljiv, dokler ne začneš primerjat limo in terence.
S 530d imam tam pri 140 najnižjo normalno potovalno porabo, s 320d je to pri cca 120km/h, pri 90km/h je zanimivo višja, kar pa pri nižjih hitrostih ne morem trditi.
korenje3 ::
Verjetno moj BMW z razlogom prestavlja v eco načinu, tako da drži obrate med 1000 in 1500. V comfort načinu je to 1250-1750. V sport pa 1500-2500+.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
hojnikb ::
vidis, lepo ga drzi znotraj max navora. b48 ma maks navor ze pr cca 1400 obrati.
#brezpodpisa
korenje3 ::
maks. navor je od 1500 min-1 naprej. Nimaš blage veze.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
sandmat ::
torej kaj smo pogruntali? Da se splača vozit EV, če merimo kdo ma manjšo porabo, večji navor in boljše pospeške? :)
a_borlak ::
torej kaj smo pogruntali? Da se splača vozit EV, če merimo kdo ma manjšo porabo, večji navor in boljše pospeške? :)
Ampak ne moreš se 1200km v enem šusu peljat brez da bi vmes polnil, kolikor se dnevno vozi 95% Slovencev v službo in nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: a_borlak ()
Utk ::
Bi blo zanimivo vedet kolk ljudi v resnici ne gre nikoli več kot 300-400 km od doma z avtom. Mislim da sploh ni tako majhen procent. Za marsikoga je Istra maksimum, drugi pa spet letijo naokoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WizzardOfOZ ::
Za te zadeve je pa CVT menjalnik v redu, ker lahko drži stalno obrate motorja na območju največjega izkoristka, pa menjalnik prilagaja vse ostalo. Je pa malo čudno preden se navadiš, ker avto drži obrate stalno na istem mestu pa hkrati pospešuje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
;-) ::
Ne drzi joh na istem mestu in pospesuje no, sem imel a4 b8 in je bil obratimer vse prej kot staticen.
300-400 km od doma grem parkrat letno, to pa ne pomeni da ne naredim 300km dnevno vsaj dvakrat tedensko in nimam casa vmes filat, ker bi se mi raztegnil delovni cas.
Bi blo zanimivo vedet kolk ljudi v resnici ne gre nikoli več kot 300-400 km od doma z avtom. Mislim da sploh ni tako majhen procent. Za marsikoga je Istra maksimum, drugi pa spet letijo naokoli.
300-400 km od doma grem parkrat letno, to pa ne pomeni da ne naredim 300km dnevno vsaj dvakrat tedensko in nimam casa vmes filat, ker bi se mi raztegnil delovni cas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
hojnikb ::
maks. navor je od 1500 min-1 naprej. Nimaš blage veze.
350 N⋅m (258 lb⋅ft)
at 1,450–4,800 rpm
očitno po tvoje oba nimama blage veze.
WizzardOfOZ je izjavil:
Za te zadeve je pa CVT menjalnik v redu, ker lahko drži stalno obrate motorja na območju največjega izkoristka, pa menjalnik prilagaja vse ostalo. Je pa malo čudno preden se navadiš, ker avto drži obrate stalno na istem mestu pa hkrati pospešuje.
Moderni cvtji ne, ker so imajo sprogramirane prestave, torej se obnašajo bolj kot kakšen DCT.
Pa tudi sicer, če ima menjalnik dovolj prestavo, to drzanje ni problem
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
WizzardOfOZ ::
Ne drzi joh na istem mestu in pospesuje no, sem imel a4 b8 in je bil obratimer vse prej kot staticen.
Jaz na mojem recimo pohodim gas (ne zahodim do konca), dvigne obrate na 4000 (kjer je pri tem avtu tudi max navor) in jih drži, pa avto pospešuje lepo zvezno. Lahko naredim recimo kick down, pa navije obrate na 6200 (največja moč za ta motor je sicer pri 5600 obratih) in jih drži, dokler držim pedal do konca pritisnjen in avto kr zelo dobro zvezno pospešuje. Med običajno razgibano vožnjo pa obrati seveda skačejo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Silici ::
Navor o katerem se pogovarješ je mirjen na wide open zraku, za vzdrževanje določene brzine je pomembno samo trenje, aerodinamika in efficience agregata, zadnje lahko pokrajšaš, ker so razlike minimalne (recimo da manjši/večji agregat ni podhranjen).
WizzardOfOZ ::
Moderni cvtji ne, ker so imajo sprogramirane prestave, torej se obnašajo bolj kot kakšen DCT.
Pa tudi sicer, če ima menjalnik dovolj prestavo, to drzanje ni problem
Tudi tiste prednastavljene zadeve "prestavljanja" se da izklopit, ker so softwersko narejene "prestave", da motor kao malo spusti obrate, ko avto kao prestavi. V bistvu pa še vedno stalno prestavlja v ozadju. So pa to naredili, na željo kupcev, ker so si ljudje želeli, da imajo občutek da avto šalta. Jaz imam to bedarijo prestavljanja popolnoma izklopljeno, ker sem se navadil na "neprestavljanje". Prvi mesec je bilo čudno, sedaj ko sem navajen, pa ne menjam za nič, sploh pa ne za imitiranje šaltanja.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
sandmat ::
Ne drzi joh na istem mestu in pospesuje no, sem imel a4 b8 in je bil obratimer vse prej kot staticen.
Bi blo zanimivo vedet kolk ljudi v resnici ne gre nikoli več kot 300-400 km od doma z avtom. Mislim da sploh ni tako majhen procent. Za marsikoga je Istra maksimum, drugi pa spet letijo naokoli.
300-400 km od doma grem parkrat letno, to pa ne pomeni da ne naredim 300km dnevno vsaj dvakrat tedensko in nimam casa vmes filat, ker bi se mi raztegnil delovni cas.
sej veš, da obstajajo že leta EVji, ki imajo tak doseg :D Ni treba vzet najmanjšega jajčka, pa še najmanjši jajčki imajo range 300km po mestu.
EDIT: na CCS male jajčke nafilaš v pol ure z dodatnih 50% baterije. Torej med malico podaljšaš range za 150km
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sandmat ()
Utk ::
Moderni cvtji ne, ker so imajo sprogramirane prestave, torej se obnašajo bolj kot kakšen DCT.
Ne. Samo v ročnem načinu se tako obnašajo. Ki ga pa nihče ne uporablja. Zakaj bi kupil avtomatika in ga sam prestavljal? Zakaj bi se vozil navzdol pri istih obratih kot po ravnem? Če odgovoriš na to, je čist jasno, da so sw prestave brez veze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
tudi v avtomatskem rezimu se tako obnasajo. Zato ker je folk navajen obicnih menjalnikov, je pac ta rec in place.
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako dizla vozit z nizko porabo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 13239 (5624) | m0LN4r |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21980 (20136) | WarpedGone |
» | Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 34077 (25156) | nekikr |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18133 (16505) | Aston_11 |
» | Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 22993 (19740) | Zheegec |