» »

Poraba avtomobila

Poraba avtomobila

krucymucy ::

Znamka in model avtomobila: VW Passat
Letnik: 2016
Prostornina in moč motorja: 2.0 110kW
Tip goriva: dizel
Najnižja poraba: 5,72
Povprečna poraba: 8,59
Povprečna relacija: 7,15 (merjeno na ~160.000km)
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): V enem kosu 600km AC in potem mestne voznje, razmerje km bi bilo nekje 80% AC
Način merjenja (potovalni računalnik, ročni izračun): Racunalnik laze 0,3-0,5l, racunano rocno oz. Fuelio app od novega, do 160.000km

m0LN4r ::

Z predvidljivo voznjo, bi lahko znizal povprecno za dobra 2 litra. Si namrec mocno nad povprecjem, glede na slovenske omejitve.


Verjetno se ti tudi nadpovprecno znucajo zavore in v tepihu imas ze luknjo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

krucymucy ::

Prednji zavorni koluti so se originalni pri 160.000km, ravno tako zavorne obloge.
Koluti niso pretirano obrabljeni, tako da do 250.000km bi moralo zdrzati. Mogoce celo ploscice.

Zadnje so pa problematicne pri teh modelih in so bile menjane pri nekje okoli 100.000km.

GR2 ::

Vetrpiha je izjavil:

Če ti avto ob normalni vožnji troši 6, na avtocesti pa 9, je čas, da menjaš vozilo

Dobro da jaz ne razmišljam tako neumno, ker bi se sedaj vozil z enim zjahanim dizlom namesto praktično novim avtom, če bi gledal samo porabo. Ta avto z 25k km da bi dal za 10kEUR in menjal za enega 4+ let starega dizla z vsaj 200k km. Že prejšnjo Astro H sem dal v LJ za 2kEUR, da so si jo menjavali vsi švercerji iz tistega konca za okol 4kEUR. Seveda je bilo tudi prvo vprašanje če 1.6 16V pije 8l po mestu. Poraba ni vse pri avtu. Če ti avto porabi 15l pri športni vožnji in 11-12l pri normalni, to je pa potem že problem.

Drugače mi ob normalni vožnji nikakor ne pije 6l, niti normalna vožnja zame ni 100 km/h po tempomatu s povprečno hitrostjo 68 km/h. Že s tako vožnjo se sedaj giblje 6,3-6,4l, se pravi realnih 6,8-7,0l. Normalna vožnja je zame 120-140 po AC in vsaj nekih 100 po regionalki, to pa pije okroglih 9l. Ta avto ima vsaj dovolj nizko blokado porabe, čez 10-11l ni šans da prideš. Že samo nek Clio RS pije 12-13l.

Tudi je razlika v vožnji ali se pelješ z 1.6T ali celo čim precej boljšim kot feryzova zafira, kot pa kakšnim kavnim mlinčkom, 1.0T ali 2.0 dizlom. Sem včeraj vozil v koloni za enim C3, to je neprestano nekaj cukal, moj se pelje 5 kmh/h brez cukanja. Dizle sem tudi že vozil od VW-ja, tudi podobna žalost po naseljih, to so motorji izključno za AC.

Imaš še bolj požrešne avte, samo primeri katere sem videl zadnje dni, Type R 2.0T, vozil 120-140 po AC, potem E46 M3, i30 N, Megane RS itd. To vse pije minimalno 12l, tako da 9-10l ni še nič.

Zdaj sem dal 400EUR za servis (drugič moram sam kupiti še vse filtre in ne samo olje), tako da se bo avto servisiral še vsaj enih 12 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

m0LN4r ::

Jaz imam po naseljih 4L po zapiskih na spritmonitor brez problema. Poraba se dvigne od 110km/h in 90KM naprej.
Med 50 in 90, bi bla konstantno pod 5 za avto do 90KM,
Za avte do 140KM pod 6L, za TDI do 180KM pa pod 7L. Pa se dokaz za 2.0 TDI, zimske gume.

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

lonewolf_ ::

Opel Astra ST
2019
1.4 T 125km
Bencin
5,4L
6,3L (AC do 7,8L)
35 km dnevno naselje-mesto-mesto-naselje
Mešano (občasno +20km avtoceste)
Potovalni ponavadi laže od +0,2 do +0,4
Uporabljam Drivvo aplikacijo za izračun
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

GR2 ::

sunshine403 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

voznja pri 2500 obratih pri spodobnih avtih v koncni prestavi je tako ze cez vse omejitve kar obstajajo pri nas.

Bo mogoce pocasi cas, da si koncno avto omislis, da ne bos samo igric igral in potem imel tistih podatkov za realnost. Na slovenskih cestah je verjetno manj kot 20 vozil, ki so se sposobna peljati 130km/h pod 2500 obratov.

Astra 2015 1.6 CDTI 136 ima že 2400rpm. Ne vem pa če je to najbolje za bencinarja, jaz bi rekel da deluje najbolj optimalno pri okol 3000rpm. Moj 1.6T 200 ima pri 130 3100rpm kar je že med najnižjimi in se mi zdi povsem ok. Lahko bi imel tudi 2800, ampak ne verjamem da bi bila opazno nižja poraba.

hojnikb ::

sunshine403 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

voznja pri 2500 obratih pri spodobnih avtih v koncni prestavi je tako ze cez vse omejitve kar obstajajo pri nas.

Bo mogoce pocasi cas, da si koncno avto omislis, da ne bos samo igric igral in potem imel tistih podatkov za realnost. Na slovenskih cestah je verjetno manj kot 20 vozil, ki so se sposobna peljati 130km/h pod 2500 obratov.

moj voz ma 2200 obratov pr 130kmh, pa ni nic posebnega, pac tipicna limuzina z 240-250 koncne brzine. In takih podobnih vozov je pri nas na 100 tisoce.
Verjamem pa da ti je to hudo tuja stvar, ko tvoj svet ne pozna druga kot clio 1.2 8v in vw 1.9 sdi. Te zverine se pa res sucejo pri skoraj 4000 obratih pr 130kmh.

sandmat je izjavil:

elektrika: 1,5EUR na 100km :D

bitch please, moj elektricni voz ma porabo elektrike 0,15EUR/100kmh.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

lonewolf_ ::

EDIT (zatipkal)
Opel Astra ST
2019
1.4 T 125km
Bencin
5,7L
6,3L (AC do 7,8L)
35 km dnevno naselje-mesto-mesto-naselje
Mešano (občasno +20km avtoceste)
Potovalni ponavadi laže od +0,2 do +0,4
Uporabljam Drivvo aplikacijo za izračun
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

bobby ::

Ena zadeva.
Torej se peljes po AC, na stevcu imas 120 in in drzis na 120. Potem pa resetiras med voznjo povprecno hitrost na pot racunalnjku in tam mi pokaze 111,3 in po gps mi kaze 111.
Vprasnaje. Kako pot rac za povprecno hitrost meri pravilno glede na gps, analogni merilnik oa 120?

Kaj bi se zgodilo, ce bi dal gor gume najvecje po homologaciji, sklepam, da bi analogni stevec kazal 120, gps blizu 120, kaj pa pot rac povpr. hitrost?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

bbbbbb2015 ::

black ice je izjavil:

Vsak povprečen Slovenec se rad pobaha kako malo požre njegov ljubi kos pleha. Zadnje čase nekaterim kar težko verjamem, da njihov avtomobil v povprečju pije pod 5l/100km.


BMW 316d, F31 LCI 2.0L motor B47, original olje BMW TwinPower Turbo 0W30, pritisk gum po predpisih, gume Michelin RFT Super Sport 3 (originalne z zvezdico), avtomatski menjalnik ZF8, 116 konjev potroši 4,1L DIESLA /100km v ECO MODE načinu na poti do Bruslja (1260km). Po Sloveniji troši 4,2L. Ne rabi se za kratke vožnje, samo dolge službene poti.

Hitrost seveda je do 130km/h, tudi po nemških avtocestah. Ta avto je bil kupljen točno s tem namenom in sem zelo zadovoljen.

Ko se bo korona unesla, bomo kupili en mild-hibrid, tam je obljubljena poraba 3,7-3,8L100km:
https://www.auto-data.net/en/bmw-3-seri...

Ta avto nabere gor energijo pri bremzanju in ko štartaš iz mesta, gre na pršparano elektriko in vklopi dieselski motor kasneje.

m0LN4r ::

bobby je izjavil:

Ena zadeva.
Torej se peljes po AC, na stevcu imas 120 in in drzis na 120. Potem pa resetiras med voznjo povprecno hitrost na pot racunalnjku in tam mi pokaze 111,3 in po gps mi kaze 111.
Vprasnaje. Kako pot rac za povprecno hitrost meri pravilno glede na gps, analogni merilnik oa 120?

Kaj bi se zgodilo, ce bi dal gor gume najvecje po homologaciji, sklepam, da bi analogni stevec kazal 120, gps blizu 120, kaj pa pot rac povpr. hitrost?
Obstajajo dokumenti kot so ECE in ABE, kjer pise kaksna so odstopanja pri dolocenih dimenzijah in modelih + tovarniski tlak ipd. fore morajo stimat. Odstopanje za 9km/h ni normalno. Je pa tko, da GPS na telefonu tudi ni optimalna zadeva. Razni RaceBox pro, to je pa druga zgodba, imajo dosti visjo frekvenco osvezevanja in veliko manj zakasnitve.

PS: Katero povprecno pa resetiras? Ker imas tri razlicne, od tankanja, trip in longterm.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Vetrpiha ::

solatko je izjavil:

Če daš za vozilo malo, imaš dovolj denarja za gorivo in tudi poraba ni problem. Ker pa jemljete nove avte na fafing, ki vam pobere 30%-ov minimalne plače, je pa jeba in je treba šparat na vsak dl.

Vse do 9l/100km ob normalni vožnji je O.K., 4-5l so pa tako pravljice za male otroke ali vožnjo do 2500obr/min.

Danes kupovati avtomobil, ki žere toliko, je neumnost.
To je lahko čuka na leto, na deset let je deset čukov. Dobiš že polovico spodobnega avtomobila, ki ga lahko furaš spet 10-15 let.

zobnik ::

Ko maš enkrat plin se ne ukvarjaš več s porabo, ker tud če ga teraš kot na kakem dirkališču žre 8-10l plina. to je nekje 5-6 evrov/100km.
Porabo računam samo zarad tega, če bi šlo do kakega velikega odstopanja da je pol treba kake nastavitve na plinski, servis in podobno.

hojnikb ::

cudno, zakaj potem postas skos o tem kok mas porabe, pa predrkavas neki plinski ecu?
ce je to tako fino, ti zmotirajo in ne razmisljas vec da mas alternativni energent.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

zobnik je izjavil:

Ko maš enkrat plin se ne ukvarjaš več s porabo, ker tud če ga teraš kot na kakem dirkališču žre 8-10l plina. to je nekje 5-6 evrov/100km.
Porabo računam samo zarad tega, če bi šlo do kakega velikega odstopanja da je pol treba kake nastavitve na plinski, servis in podobno.
Ti sam dirkaj s plinom :)) karkoli je za tebe definicija dirkanja s plinom.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

borut_p ::

krucymucy je izjavil:

Znamka in model avtomobila: VW Passat
Letnik: 2016
Prostornina in moč motorja: 2.0 110kW
Tip goriva: dizel
Najnižja poraba: 5,72
Povprečna poraba: 8,59
Povprečna relacija: 7,15 (merjeno na ~160.000km)
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): V enem kosu 600km AC in potem mestne voznje, razmerje km bi bilo nekje 80% AC
Način merjenja (potovalni računalnik, ročni izračun): Racunalnik laze 0,3-0,5l, racunano rocno oz. Fuelio app od novega, do 160.000km


Podoben avto - avtomatik, karavan. Na AC radar tempomat 140kmh vsak dan relacija 70km v eno smer, 140na dan torej AC, nekaj malega mestne voznje. Vrag zre 6.5l na 100km.
Dalec od obljub fabrike

Aston_11 ::

Kaj dela radar tempomat? Ves čas pospešuje zavira?

zobnik ::

m0LN4r je izjavil:

zobnik je izjavil:

Ko maš enkrat plin se ne ukvarjaš več s porabo, ker tud če ga teraš kot na kakem dirkališču žre 8-10l plina. to je nekje 5-6 evrov/100km.
Porabo računam samo zarad tega, če bi šlo do kakega velikega odstopanja da je pol treba kake nastavitve na plinski, servis in podobno.
Ti sam dirkaj s plinom :)) karkoli je za tebe definicija dirkanja s plinom.


Načelom tega nebi smel delat, ampak delam.

borut_p ::

Aston_11 je izjavil:

Kaj dela radar tempomat? Ves čas pospešuje zavira?


Zjutraj je bolj mala guzva tak da nima toliko dela. Je pa res, da sigurno prispeva kaksne pol litra k porabi, saj tempomat vedno drzi isto hitrost tudi v klanec. Tam mora avto kar dodatno popit, na nogo bi ga drzal skos na istem gasu in bi hitrost malo padala.

sunshine403 ::

hojnikb je izjavil:

moj voz ma 2200 obratov pr 130kmh, pa ni nic posebnega, pac tipicna limuzina z 240-250 koncne brzine. In takih podobnih vozov je pri nas na 100 tisoce.
Verjamem pa da ti je to hudo tuja stvar, ko tvoj svet ne pozna druga kot clio 1.2 8v in vw 1.9 sdi. Te zverine se pa res sucejo pri skoraj 4000 obratih pr 130kmh.

Ja verjetno ja. Moj sicer ni nic posebnega, ceprav jih vseeno ni ravno na 100 tisoce na cesti, ampak kljub temu da ima max 250kmh (zaradi blokade) in samo slabih 300 konj, je vseeno pri 130km/h cez 3000 obratov. Zato pravim... kupi si ze koncno avto in ne glej podatkov iz igric.

hojnikb ::

Da ima 3000 obratov pac pomeni da je ali atmosferski jajc ali pa nekaj hudo starega z 5 prestavami. Nekateri moderni dizli se sucejo pod 1800 obrati pr 130. Če stvar ni poznas, jih pac ne poznas. Zdej pa hitro pejt nazaj igrat v nfsu2 svoj namisljen 300hp avto :)

#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

GR2 ::

Če je Megane RS ali kaj podobnega, imajo prestavna razmerja verjetno mišljena bolj za regionalke, ker to pač ni avto narejen za na AC, ampak je to npr. Passat. Čeprav na regionalkah redko rabiš 6. prestavo, sploh če voziš športno. V bistvu je še 5. brezveze, če ti ni mar za porabo.
Nimam pojma zakaj preprosto ne dajo 2000rpm v 6., če že ima 300KM in dovolj veliko prostornino motorja. Tudi če je velik padec obratov iz 5. v 6. Saj 6. rabiš samo za kruzanje po AC s čim manjšo porabo. In poraba pri 2000rpm bi morala biti tudi pri bencinarju manjša kot pri 3000rpm. Verjetno so vmes tudi tehnične limitacije in inženirji že vedo kaj delajo.
Veliko se jih je tudi pritoževalo pri 1.6 16V, da imajo samo 5 prestav. Ampak nekateri, npr. Megane, so imeli tudi 6 prestav. Tako da očitno se da in je bil razlog za 5 prestav bolj nižji proizvodni stroški. V 6. 150Nm drugače itak verjetno ne spelje nobenega klanca, tega iz Naklega proti izvozu Tržič sem siguren da ne, ker to rabiš že bolj proti 300Nm.
Za pospeševanje pa že pri 1.6T ni primerna 6. prestava. Včasih potegne, včasih vse skupaj stoji, pa ima pri AC hitrostih okol 3000rpm. Ampak praviloma se itak prehiteva v 5. Je pa meni vseeno všeč da tudi 6. da nekaj od sebe, če hočeš nabrati samo malo hitrosti in ne ravno prehiteti 100-130 ali 120-150. Tako da če bi hotel res tempomat prestavno razmerje, bi imel raje še 7. kot pa nižje obrate v 6.
Sicer pa če se vsak dan voziš po AC, ti je glavno da nimaš ravno 3800rpm v zadnji prestavi. Kar je proti 3000 je že povsem sprejemljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

sunshine403 ::

hojnikb je izjavil:

Da ima 3000 obratov pac pomeni da je ali atmosferski jajc ali pa nekaj hudo starega z 5 prestavami. Nekateri moderni dizli se sucejo pod 1800 obrati pr 130. Če stvar ni poznas, jih pac ne poznas. Zdej pa hitro pejt nazaj igrat v nfsu2 svoj namisljen 300hp avto :)

Najlepsa pri temu je ko te mozoljast mulc, ki verjetno niti izpita se nima, posilja igrat igrice. Za razliko od tvojega "avtomobila" je moj avto resnicen, trenuten je kupljen nov leto in 4 mesece nazaj, tako da ni ne atmosferski niti ne nekaj hudo starega s 5 prestavami. Je pa res, ni 5m dolga in 3tone tezka svabska kraca za kruzanje po avtocestah. Ampak tudi ce ostanemo pri tvojem videu, taksnih A8 ni prav veliko pri nas in taksnega ti verjetno nikoli ne bos imel, niti ko bos nehal sanjat o 15 let starem bmwju, ki ga prav tako verjetno nikoli ne bos imel ;)

solatko ::

m0LN4r - Stvari, ki predstavljajo tvoj statusni simbol, morajo biti nove, zadeve, ki jih rabiš za opravljanje drugih dejavnosti, pa so čisto dobre stare, dobro ohranjene. Nakup rabljenega vozila, ne moreš enačit z nakupom žimnice ali ščetke za zobe (nekateri tudi to dvoje poiščejo med odpadki, če nimajo dovolj denarja za preživetje.

Vozil sem nove avtomobile, nikoli pa ga nebi šel kupit za lastno uporabo, raje za ta denar, rabljeno vozilo precej višje kategorije. Seveda ta nakup prepustiš strokovnjaku, ki ti za tvoj denar nabavi res kvalitetno robo. Pri 30+ rabljenih vozilih v življenju, nisem imel niti ene slabe izkušnje in pri večini, zaradi ugodne nakupne cene, nisem ob prodaji dobil občutno manj.

Vetrpiha - Vse je odvisno od nabavne cene vozila, če je 10k€ nižja potem je poraba goriva zanemarljiva kategorija. Seveda pri novem pa je to v bistvu, poleg udobja in izgleda, glavna kategorijo po kateri kupuješ (in seveda dober fafing).
Delo krepa človeka

hojnikb ::

GR2 je izjavil:

Če je Megane RS ali kaj podobnega, imajo prestavna razmerja verjetno mišljena bolj za regionalke, ker to pač ni avto narejen za na AC, ampak je to npr. Passat. Čeprav na regionalkah redko rabiš 6. prestavo, sploh če voziš športno. V bistvu je še 5. brezveze, če ti ni mar za porabo.
Nimam pojma zakaj preprosto ne dajo 2000rpm v 6., če že ima 300KM in dovolj veliko prostornino motorja. Tudi če je velik padec obratov iz 5. v 6. Saj 6. rabiš samo za kruzanje po AC s čim manjšo porabo. In poraba pri 2000rpm bi morala biti tudi pri bencinarju manjša kot pri 3000rpm. Verjetno so vmes tudi tehnične limitacije in inženirji že vedo kaj delajo.
Veliko se jih je tudi pritoževalo pri 1.6 16V, da imajo samo 5 prestav. Ampak nekateri, npr. Megane, so imeli tudi 6 prestav. Tako da očitno se da in je bil razlog za 5 prestav bolj nižji proizvodni stroški. V 6. 150Nm drugače itak verjetno ne spelje nobenega klanca, tega iz Naklega proti izvozu Tržič sem siguren da ne, ker to rabiš že bolj proti 300Nm.
Za pospeševanje pa že pri 1.6T ni primerna 6. prestava. Včasih potegne, včasih vse skupaj stoji, pa ima pri AC hitrostih okol 3000rpm. Ampak praviloma se itak prehiteva v 5. Je pa meni vseeno všeč da tudi 6. da nekaj od sebe, če hočeš nabrati samo malo hitrosti in ne ravno prehiteti 100-130 ali 120-150. Tako da če bi hotel res tempomat prestavno razmerje, bi imel raje še 7. kot pa nižje obrate v 6.
Sicer pa če se vsak dan voziš po AC, ti je glavno da nimaš ravno 3800rpm v zadnji prestavi. Kar je proti 3000 je že povsem sprejemljivo.


obstajajo dobri razlogi. Atmosferski bencinar, sploh ce je tunan za visje obrate enostavno nima moci/navora pri tako nizkih obratih, da bi lahko gnal taksen avto normalno.

sunshine403 je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Da ima 3000 obratov pac pomeni da je ali atmosferski jajc ali pa nekaj hudo starega z 5 prestavami. Nekateri moderni dizli se sucejo pod 1800 obrati pr 130. Če stvar ni poznas, jih pac ne poznas. Zdej pa hitro pejt nazaj igrat v nfsu2 svoj namisljen 300hp avto :)

Najlepsa pri temu je ko te mozoljast mulc, ki verjetno niti izpita se nima, posilja igrat igrice. Za razliko od tvojega "avtomobila" je moj avto resnicen, trenuten je kupljen nov leto in 4 mesece nazaj, tako da ni ne atmosferski niti ne nekaj hudo starega s 5 prestavami. Je pa res, ni 5m dolga in 3tone tezka svabska kraca za kruzanje po avtocestah. Ampak tudi ce ostanemo pri tvojem videu, taksnih A8 ni prav veliko pri nas in taksnega ti verjetno nikoli ne bos imel, niti ko bos nehal sanjat o 15 let starem bmwju, ki ga prav tako verjetno nikoli ne bos imel ;)

Ce ti tako reces, potem bo ze nekaj na tem. Verjetno se potem vsak dan vozim v namesljeni 3ki, ne dejanskem avtu. Oz. je vseskupaj samo namisljena resnicnost in smo v resnici v matrici.
Also, rad bi bil ta skoraj nov avto z turbino/superchargerjem, ki se z 300 konji vrti pri 3000 obratih pr 130 >:D

Z drugimi besedami, slab trol si.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

m0LN4r ::

borut_p je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Kaj dela radar tempomat? Ves čas pospešuje zavira?


Zjutraj je bolj mala guzva tak da nima toliko dela. Je pa res, da sigurno prispeva kaksne pol litra k porabi, saj tempomat vedno drzi isto hitrost tudi v klanec. Tam mora avto kar dodatno popit, na nogo bi ga drzal skos na istem gasu in bi hitrost malo padala.
Za ECO nastavitev tempomata to ne drzi glih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Za zgornje kolege v debati:

1.2 TSI mit 105 PS 5. prestav 140 km/h ca. 3000
2.0 TSI mit 220 PS DSG 6 prestav 140 km/h ca. 2500
2.0 TDI 150 PS DSG 6 prestav 140 km/h ca. 2800
2.0 TDI 184 PS 5 rocni 140 km/h ca. 2500
1.4 TDI 75 PS 5 rocni 140 km/h ca. 2500
1.6 TDI 90 PS 5 rocni 140 km/h ca. 2400
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

JGandolfini ::

1.5 TSI 150PS DSG pri 130 kph na okoli 2400 (7. prestava)

Stipex ::

Znamka in model avtomobila: BMW 730d xDrive
Letnik: 2017
Prostornina in moč motorja: 3.0 195kW/265HP
Tip goriva: dizel
Najnižja poraba: 6,5 (po omejitvah regionalka)
Povprečna poraba: 7,5
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): Mešana, 60-80% avtoceste
Način merjenja (potovalni računalnik, ročni izračun): BC, malo sem preračunal na hitro na roke in je tam-tam.

korenje3 ::

Poraba zelo zavisi kako hitro voziš. Pri skoraj vseh novih avtomoblih je pa podobna.

Recimo avto z 300kw motorjem bo kuril privližno enako kot tisti z 100kw motorjem, če bosta vozila enako hitro.

Pa več obratov še ne pomeni večjo porabo. Danes so motorji toliko izpiljeni, da k porabi največ prispeva upor avta (na avtocesti) in pa masa vozila (v mestu).

Stipex je izjavil:

Znamka in model avtomobila: BMW 730d xDrive
Letnik: 2017
Prostornina in moč motorja: 3.0 195kW/265HP
Tip goriva: dizel
Najnižja poraba: 6,5 (po omejitvah regionalka)
Povprečna poraba: 7,5
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): Mešana, 60-80% avtoceste
Način merjenja (potovalni računalnik, ročni izračun): BC, malo sem preračunal na hitro na roke in je tam-tam.


Jaz imam 530i, 250hp.
Sem na 8,9l/100km. Na avtocesti pa čisto odvisno kako hitro vozim. 4,5l/100km pri 100km/h; 7l/100km pri 130km/h.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

</head> ::

Znamka in model avtomobila: BMW i3 REx 94Ah (27.2kWh neto baterije).
Letnik: 2017
Prostornina in moč motorja: EV 125kW (75kW konstantne), REx 600ccm 25kW
Tip goriva: Elektro & Bencin 100oktan
Najnižja poraba: 10kWh/100km ~ 1,8EUR / 100km
Povprečna poraba: 16,4kWh/100km ~ 3EUR / 100km
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): 40% mestna, 40 medmestna, 20% avtocesta
Način merjenja (potovalni računalnik, ročni izračun): Racunalnik in ročni izračun.

Za izračun EUR sem vzel ceno kilovatne ure, ki jo navajajo statistike za slovenijo - 0,179EUR. Realno jaz filam skoraj izključno samo na shuko v času cenejše tarife (gen-i), tako da je znesek mnogo manjši. Ocenil sem, da me povprečno avto pride nekaj pod 2EUR na 100km vključno z izgubam pri polnjenju, predgretjem baterije itd.
Če bi šli računat stroške pri poljneju z DC chargerji, se zadeve zelo zakomplicirajo. :))

REx ima porabo 6l / 100km pri porabi 16kWh/100km. Ga pa skoraj ne uporabljam, razen seveda na daljših poteh parkrat na leto. Povprečno ga uporabljam nekajkrat na mesec, da ne zariba.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: </head> ()

carlito149 ::

Stipex je izjavil:

Znamka in model avtomobila: BMW 730d xDrive
Letnik: 2017
Prostornina in moč motorja: 3.0 195kW/265HP
Tip goriva: dizel
Najnižja poraba: 6,5 (po omejitvah regionalka)
Povprečna poraba: 7,5
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): Mešana, 60-80% avtoceste
Način merjenja (potovalni računalnik, ročni izračun): BC, malo sem preračunal na hitro na roke in je tam-tam.


Lahko samo recem respect. Jaz imam z 120d xdrive povprecno 8l.

sandmat ::

</head> je izjavil:

Znamka in model avtomobila: BMW i3 REx 94Ah (27.2kWh neto baterije).
Letnik: 2017
Prostornina in moč motorja: EV 125kW (75kW konstantne), REx 600ccm 25kW
Tip goriva: Elektro & Bencin 100oktan
Najnižja poraba: 10kWh/100km ~ 1,8EUR / 100km
Povprečna poraba: 16,4kWh/100km ~ 3EUR / 100km
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): 40% mestna, 40 medmestna, 20% avtocesta
Način merjenja (potovalni računalnik, ročni izračun): Racunalnik in ročni izračun.

Za izračun EUR sem vzel ceno kilovatne ure, ki jo navajajo statistike za slovenijo - 0,179EUR. Realno jaz filam skoraj izključno samo na shuko v času cenejše tarife (gen-i), tako da je znesek mnogo manjši. Ocenil sem, da me povprečno avto pride nekaj pod 2EUR na 100km vključno z izgubam pri polnjenju, predgretjem baterije itd.
Če bi šli računat stroške pri poljneju z DC chargerji, se zadeve zelo zakomplicirajo. :))

REx ima porabo 6l / 100km pri porabi 16kWh/100km. Ga pa skoraj ne uporabljam, razen seveda na daljših poteh parkrat na leto. Povprečno ga uporabljam nekajkrat na mesec, da ne zariba.


koliko ti žre po mestu, cca 10kWh + gretje/klima?

Glede na velikost baterije, skleam, da po AC narediš cca 150-170km pri normalni vožnji v enem šusu?

</head> ::

sandmat: 10kWh/100km je minimum. To pomeni počasna vožna v službo (gneča) v času, ko je zunaj 15-25 stopinj, torej brez klime. S klimo nek normalen dan vožnje v službo pokuri 14-15kWh/100km.

Na AC se ponavadi peljem ~120kmh, kar je poraba nekje 18 kWh/100km. Če grem 100 je samo še 16 kWh/100km poraba. Ampak se mi ne ljubi 100 kmh na AC vozit že 120 se vleče. Kjer se da se avtocestam izognem, ker ta avto res ni primeren za avtocesto, niti ni bil kupljen za ta namen.
Tako da ja. Na AC naredim nekje med 150-180, plus 140km z REx.

Prvi trip lani sva šla v Split. Na 510km poti sva dvakrat polnila na DC chargerju (free), dvakrat napolnila RExa (20€), ostalo je bila cestnina. Povprečna poraba je bila 15,8 kWh/100km - ves čas s prižgano klimo. Sem pa takrat ravno kupil avto, tako da je bilo nekaj testiranja porabe, drugače bi šel nekaj hitreje in imel nekaj večjo porabo. Pot je vzela 6ur in pol.

Stipex ::

carlito149 je izjavil:

Stipex je izjavil:

Znamka in model avtomobila: BMW 730d xDrive
Letnik: 2017
Prostornina in moč motorja: 3.0 195kW/265HP
Tip goriva: dizel
Najnižja poraba: 6,5 (po omejitvah regionalka)
Povprečna poraba: 7,5
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): Mešana, 60-80% avtoceste
Način merjenja (potovalni računalnik, ročni izračun): BC, malo sem preračunal na hitro na roke in je tam-tam.


Lahko samo recem respect. Jaz imam z 120d xdrive povprecno 8l.



Pred tem sem imel 520d xDrive isti letnik (g30), poraba je bila višja kot sedaj na sedmici.

m0LN4r ::

Recimo avto z 300kw motorjem bo kuril privližno enako kot tisti z 100kw motorjem, če bosta vozila enako hitro.
Ma to ni res. Imamo dva avta en ima 3x tolko KW kot drugi in je razlika v porabi na isti relaciji skoraj dupla. Sem zgoraj prilimal slikco.

</head> je izjavil:

sandmat: 10kWh/100km je minimum. To pomeni počasna vožna v službo (gneča) v času, ko je zunaj 15-25 stopinj, torej brez klime. S klimo nek normalen dan vožnje v službo pokuri 14-15kWh/100km.

Na AC se ponavadi peljem ~120kmh, kar je poraba nekje 18 kWh/100km. Če grem 100 je samo še 16 kWh/100km poraba. Ampak se mi ne ljubi 100 kmh na AC vozit že 120 se vleče. Kjer se da se avtocestam izognem, ker ta avto res ni primeren za avtocesto, niti ni bil kupljen za ta namen.
Tako da ja. Na AC naredim nekje med 150-180, plus 140km z REx.

Prvi trip lani sva šla v Split. Na 510km poti sva dvakrat polnila na DC chargerju (free), dvakrat napolnila RExa (20€), ostalo je bila cestnina. Povprečna poraba je bila 15,8 kWh/100km - ves čas s prižgano klimo. Sem pa takrat ravno kupil avto, tako da je bilo nekaj testiranja porabe, drugače bi šel nekaj hitreje in imel nekaj večjo porabo. Pot je vzela 6ur in pol.
Od kod pa si startal? Iz Maribora se pri v dobrih stirih urah iz Novga Mesta pa tri ure pa pol.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

a_borlak ::

VW e-uP!, poleti okoli 10-11kWh/100km, pozimi 14-16kWh/100km, oboje brez avtoceste. Slednja dvigne porabo na 15-17kWh/100km poleti, pozimi okoli 20. Gretje pač zahteva svoje.

energetik ::

m0LN4r je izjavil:

Recimo avto z 300kw motorjem bo kuril privližno enako kot tisti z 100kw motorjem, če bosta vozila enako hitro.
Ma to ni res. Imamo dva avta en ima 3x tolko KW kot drugi in je razlika v porabi na isti relaciji skoraj dupla. Sem zgoraj prilimal slikco.

Kaj ni res, še kako je res. Finta je samo, da praktično nikoli nima isti model avta na voljo 100 IN 300kW motor, prav tako skoraj nikoli lastnik 300kW mašine ne vozi enako kot tisti s 100kW mašino, da bi lahko naredili test ali preverili. Zradi tega je razlika, ne pa zaradi samih konjev.

Zgodovina sprememb…

sandmat ::

a_borlak je izjavil:

VW e-uP!, poleti okoli 10-11kWh/100km, pozimi 14-16kWh/100km, oboje brez avtoceste. Slednja dvigne porabo na 15-17kWh/100km poleti, pozimi okoli 20. Gretje pač zahteva svoje.

jaz imam pozimi v minusu pri kratkih voznjah (3km) na eup ekvivalentu tudi do 24kWh porabe. Daljse relacije pa tam okoli 15kWh, z zmanjsanim gretjem (20 stopinj namesto tovarniskih 22). V zadnjem mesecu pri 20 stopinjah po mestu pa okoli 10. Strasno lustna zadeva je tale eUp/citigo/mi. Edino na avtocesti prevec zre (pri 120 tudi meni v rangu prejomenjenega i3).

kixs ::

Ko se mi je se dalo pisat porabo:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/4...

Sicer pa je minimalna bila 3.9L/100km - vedno merjeno rocno, ker racunalnik laze kot pes. Takrat sem naredil s tankom vec kot 1200km.

Danes je poraba bolj proti 7L/100km, ker delam kratke voznje - lani v celem letu okoli 8000km in je cisto vseeno koliko zere.

a_borlak ::

sandmat je izjavil:


jaz imam pozimi v minusu pri kratkih voznjah (3km) na eup ekvivalentu tudi do 24kWh porabe. Daljse relacije pa tam okoli 15kWh, z zmanjsanim gretjem (20 stopinj namesto tovarniskih 22). V zadnjem mesecu pri 20 stopinjah po mestu pa okoli 10. Strasno lustna zadeva je tale eUp/citigo/mi. Edino na avtocesti prevec zre (pri 120 tudi meni v rangu prejomenjenega i3).


Ja, avtocesta bo vedno poraba, ker avto ni ravno zgled aerodinamičnega oblikovanja, tu bomo videli, kako se res obnese Aptera.

Mi je pa všeč, da nas je že kar nekaj voznikov na elektriko na tem forumu.

m0LN4r ::

energetik je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Recimo avto z 300kw motorjem bo kuril privližno enako kot tisti z 100kw motorjem, če bosta vozila enako hitro.
Ma to ni res. Imamo dva avta en ima 3x tolko KW kot drugi in je razlika v porabi na isti relaciji skoraj dupla. Sem zgoraj prilimal slikco.

Kaj ni res, še kako je res. Finta je samo, da praktično nikoli nima isti model avta na voljo 100 IN 300kW motor, prav tako skoraj nikoli lastnik 300kW mašine ne vozi enako kot tisti s 100kW mašino, da bi lahko naredili test ali preverili. Zradi tega je razlika, ne pa zaradi samih konjev.
Pa kaj ti je, ce ti pravim, da sem testiral. Na isti relaciji, z tempomatom in isto hitrostjo.
Avto A je naslabsi je porabil 5L
Avto B je mocnejsi je porabil 6,9
Avto C je najmocnejsi in je porabil 8,5 v ECO nacinu.

Relacija avtocesta, hitrost po tempomatu, maks dovoljena.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

korenje3 ::

Če bi avta vozila eden za drugim z enakimi pogoji, bi tisti z več navora kuril manj. Prispeva seveda tudi dinamični količnik zračnega upora.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

hojnikb ::

ni nujno. bistven je samo izkoristek motorja pri danem loadu, ce je vse ostalo enako. En vecji motor ni nujno, da bo imel bolsi izkoristek pri recimo 20-30kW (koker rabis da vzdrzujes hitrost na ac), ceprav ma vec navora.
#brezpodpisa

korenje3 ::

Največji izkoristek je pri najnižjih vrtljajih. In pri vseh avtih je podoben.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Blinder ::

Korenje kaj blodis?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

korenje3 ::

Lahko vam kot inženir kej povem, lahko pa nabijam kot "couch professor" v vašem stilu.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

hojnikb ::

To sploh ni res. Največji izkoristek je _običajno_ pri peak navoru. To je lahko tut pr 5000 obratih, če je kakšen hi strung bencinar.

#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

korenje3 ::

hojnikb je izjavil:

To sploh ni res. Največji izkoristek je _običajno_ pri peak navoru. To je lahko tut pr 5000 obratih, če je kakšen hi strung bencinar.



Nope. Mešaš največjo moč motorja in največji izkoristek.

Pri nižjih vrtljajih ima motor največji izkoristek, nima pa velikega navora in moči.
Podjetja ga ponavadi nastavijo na 1000-1200 min-1 za eco-drive, zato da se motor ne ustav.

Je pa to zato, ker takrat najmanj mučka olje, prav tako je hidrodinamični izkoristek ležajnih blazinic največji, saj ni toliko hidrodinamičnega upora.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako dizla vozit z nizko porabo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16710099 (2484) m0LN4r
»

Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7820317 (18473) WarpedGone
»

Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18331297 (22376) nekikr
»

Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7116806 (15178) Aston_11
»

Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12021668 (18415) Zheegec

Več podobnih tem