» »

Vzdržljivost malih avtov

Vzdržljivost malih avtov

jalovec09 ::

Po vašem mnenju, koliko kilometrov naj bi zdržal te tamali BENCINSKI avti na današnjem trgu, normalno ko se ljudje vozijo po AC in delajo 40.000km/leto lahko BP prevozijo 400.000km, ampak kaj pa avti, ki se vozijo pretežno izven AC, po mestu, po hribovskem terenu, regionalna cesta .....zdaj so asfaltne ceste kar pogoste po sredogorju. Meni se zdi, da en tak mali avto s 250.000km je že res veliko, razna večja vozila s V6 ali 2.5 motorjem so druga zgodba.

Janac ::

enih 300.000Km

Trupl0 ::

500k ziher, ampak se po tolikih kilometrih vprašaš ali ima še smisla vlagati denar v avto, kjer počasi začne ostali material "crkavat"...
Citroen ZX, cca 270k na števcu, še bi delal normalno pa sem raje prodal
Citroen Xsara ... naredil 200k.. avto je imel 305k kilometrov, ko sem ga prodal..Z motorjem nobenih težav, edino ni bilo več smiselno vlagati v popravila, ki pridejo počasi s takimi kilometri ... pečka mi je počila, alternator potrebno zamenjati, veliki servis naredit, sklopko menjat ( imel še prvo ) saj je počasi začela tečnarit itd itd. itd. avto pa rabil izpraven in da me ne pušča na cesti...

Sedaj imam novo Kia Rio
If you are going through Hell, keep going !

RejZoR ::

298.754 kilometrov. garantirano niti kilometra več. Lol, ta tema je čist mimo. Lahko se motor podre po 50k kilometrih zaradi zanemarjanja uporabnika ali pa pri 70k zaradi tovarniškega defekta. Ali pa bo delal do 500k brez problema. Če je avto majhen ali velik sploh nima veze razen to, da imajo manjši avti načeloma šibkejše motorje, ki bojo prej spustili dušo, če jih boš dnevno ganjal v obrate, po možnosti hladnega po avtocesti.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

šernk ::

400k s pravim vzdrževanjem in pravilno vožnjo, potem pa začne počasi pešat tesnilo glave itd.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dzinks63 ::

Starejši klasični avtomobili so bili skoraj neuničljivi s pravilnim vzdrževanjem in ravnanjem. npr. kadett, tudi novejši klasični atmosferci prenesejo veliko. npr. mazda, kako se bodo obnesli sedanji naviti malolitražni turbaki, pa vprašanje, bomo videli, materiali so vse boljši, toda nekateri nagrajeni motorji so se že pokazali z napakami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Arnidus ::

Na golfu 2, z eno generalko na mašini pri 300k Km, se je naredilo 765k Km, pa še vedno laufa. Za popravila je pa vsega skup šlo 500€ od oka :D
Po drugi strani, pa trenutno vozim Volvo v40 1.8GDI, pa razen rednih servisov, še nisem imel stroškov, pa ga mam trenutno na nekje 355k Km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Arnidus ()

jalovec09 ::

Ampak dvomim da bi zdržal 500.000km avto, ki ga bi vsakodnevno gnal v hrib recimo 700-900 mnv, regionalna ceste tud niso več biser, mestna vožnja.

Ja saj ni težko AC 200km pa 4x stisneš sklopko in prestaviš, govorim o slabših razmerah, kjer bi se vozil avto, ob predpostavki da ga voziš lepo, redno vzdržuješ.

Boobiz ::

360k ima sosedov punto z 1.1 mašino, letnik 99.
I'm drunk, what's your excuse?

jalovec09 ::

In iz kje je ta sosed ?

Invictus ::

Moj punto, letnik 99 ima 261.000 km.

Redno vzdrževan. In precej grobo izrabljen, beri lezenje v vse čudne slovenske konce za turno smučanje in kajak :).

Seveda, če ignoriraš probleme, se bodo začeli kopičiti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

IceIceBaby ::

Od fotra Mitsubishi (tamal Pajero, 1.8 mašina) ima cca 120, 130kkm, če se ne motim, pa je že kar zmahan. Parkrat je bil že na izrednem servisu, zaradi vžigalnih tuljav, kablov, malo ga rja napada, sklopko je menjal, ležaje pa še kaj verjetno. Pomoje bo zdržal še kakšnih 100kkm, ampak je potrebno malo več popravil, da se ga ohranja v brezhibnem stanju.

Je pa vožnja takšna kot jo opisuje OP. Vsak dan v hribih gor pa dol, kratke relacije, veliko slabih cest, včasih skoraj off road, kolovozi, v vsakem vremenu...

levaky ::

Honda Civic 1.5, 340km and going strong... Je bilo pa že nekaj stvari menjanih, načeloma bolj kot ne elektronka(senzor za abs pa airbag nekaj na pol dela oz na servisu so rekli da dela, le komunikacije z glavnim pcjem ni), bolj kot mašina je problem pleh...

Gonim ga v vse mogoče klance(turna smučarija, plezanje, planinarjenje,...)

s1m0n ::

Naš punot 1.1, 1996 jih je pri prodaji imel blizu 200.000km kar je že 2 leti nazaj in se še vedno vozi po naših cestah :)
Veliko je odvisno kako ti z avtom ravnaš in ga vzdržuješ...

jalovec09 ::

Redno vzdržuješ, nekateri naredijo generalno, menjajo menjalnik, pol podvozja, elektroniko pa potem napiše, da je delal brez težav, ne vem kako lahko to napišejo, res da je to potrošni material, ampak bret težav ni šlo več !!! pri nas smo mel vw 1.4 pa nam je zdržal brez ene same okvare do okoli 210.000km, nato je šel menjalnik, do 210.000km NI BILO TEŽAV razen redni servis +1x veliki servis, menjalo se termostat, diske, zadnje zavore, avto se je fural po sredogorju, regionalna cesta in malo AC.

Moj jih ima 200.000km in ne more več rečt da dela brez težav, ker je treba generalno delat (SERIJSKA NAPAKA) se pa da tud brez generalne še vozt dolgo časa, ampak težave so in bodo dokler se jih NE odpravi.

Janac ::

mi smo mel rumeno ibizo, pri 60.000Km ko smo jo prodajal se je ze zacela lusciti barva(ni bila kovinska) od tega je zdaj ze 4 leta

Janac ::

mi smo mel rumeno ibizo l.2001, pri 60.000Km ko smo jo prodajal se je ze zacela lusciti barva(ni bila kovinska) od tega je zdaj ze 4 leta

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

trololo2 ::

jalovec09 je izjavil:

Redno vzdržuješ, nekateri naredijo generalno, menjajo menjalnik, pol podvozja, elektroniko pa potem napiše, da je delal brez težav, ne vem kako lahko to napišejo, res da je to potrošni material, ampak bret težav ni šlo več !!!


Saj ko pride do avtov ljudje lažejo da ni res. Bereš take zgodbe, ko ljudje pišejo o nekih 300k samo z rednimi servisi pa se samo smejiš. Realnost je pa taka da pri ~200k boš poleg vsega potrošnega materiala menjal tudi komplet podvozje (roke, amortizerje, stabilizatorje, ...). Ne uidejo tudi večji servisni posegi na sami mašini, ki naraščajo s kompleksnostjo motorja.

Govorim za vožnjo kakšno predvideva OP, pri AC pa lahko mejo premakneš za ene 100k.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

Invictus ::

trololo2 je izjavil:


Saj ko pride do avtov ljudje lažejo da ni res. Bereš take zgodbe, ko ljudje pišejo o nekih 300k samo z rednimi servisi pa se samo smejiš. Realnost je pa taka da pri ~200k boš poleg vsega potrošnega materiala menjal tudi komplet podvozje (roke, amortizerje, stabilizatorje, ...). Ne uidejo tudi večji servisni posegi na sami mašini, ki naraščajo s kompleksnostjo motorja.

Govorim za vožnjo kakšno predvideva OP, pri AC pa lahko mejo premakneš za ene 100k.


Saj to je redni servis pri 120.000 km. Poglej servisno knjižico kaj vse je treba menjat. Sam sem menjal tudi dihtengo na bloku motorja. Ampak je napisana med rednim servisom.

Ljudje se pa čudijo zakaj avto ne gre samo na menjavo olja in zavor. Vsak pameten tudi ve da amortizerji ne zdržijo 300.000 km. Roke tudi gredo, sploh če voziš po makadamu in slabem terenu. Ampak to je pač potrošni material, samo kilometri so malo večji.Saj tudi mercedes ne laufa 500.000 km brez teh servisov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Boobiz ::

jalovec09 je izjavil:

In iz kje je ta sosed ?


Gorenjska. Avto se nuca za vse, AC, hribi, dnevna vožnja po lokalnih in mestnih cestah. Ma pa sfukane blažilce, traja nekaj časa da se avto izniha ko greš čez lukno :))

Avto je drugače redno vzdrževan, lak že popušča, na vsake toliko kak problemček, ki se za male pare uštima pri lokalnemu majstru.
I'm drunk, what's your excuse?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boobiz ()

trololo2 ::

Invictus je izjavil:

trololo2 je izjavil:


Saj ko pride do avtov ljudje lažejo da ni res. Bereš take zgodbe, ko ljudje pišejo o nekih 300k samo z rednimi servisi pa se samo smejiš. Realnost je pa taka da pri ~200k boš poleg vsega potrošnega materiala menjal tudi komplet podvozje (roke, amortizerje, stabilizatorje, ...). Ne uidejo tudi večji servisni posegi na sami mašini, ki naraščajo s kompleksnostjo motorja.

Govorim za vožnjo kakšno predvideva OP, pri AC pa lahko mejo premakneš za ene 100k.


Saj to je redni servis pri 120.000 km. Poglej servisno knjižico kaj vse je treba menjat. Sam sem menjal tudi dihtengo na bloku motorja. Ampak je napisana med rednim servisom.


Dobro na mojem v programiranjem vzdrževanju nikjer ni nič od podvozja, se menja po potrebi. Tudi ne vem zakaj bi to bilo v servisni, saj je zelo odvisno od vožnje. Isto za dihtengo motorja prvič slišim.

amigo_no1 ::

Vsak pameten tudi ve da amortizerji ne zdržijo 300.000 km.

Pri naših sama-jama (oz flika na fliko) cestah je to potrebno vzeti v zakup :)).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

c00L3r ::

Mali avti zdržijo nekje enako kot veliki avti. Njihove deli so lažji, tanjši in manj močni, kar pa je OK, saj je tudi njihova teža manjša, agregat manj zmogljiv. Edina stvar, zakaj bi se prej pokvarili je okolje, kjer so bili voženi. Mali avto in mestna vožnja, robniki, speljevanje, luknje v cesti lahko obrabijo veliko delov že pri 120k km. Nek velik avto, ki se je ves čas vozil po avtocesti v zadnji prestavi lahko brez težav gre čez 300k km.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13333407 (17591) kajetan
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9919960 (16750) Klemzz
»

"Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15450621 (26924) krneki0001
»

Kakšne avtomobile vozite in kako ste z njimi zadovolni? Kritika, kakšna popravila in (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10828718 (18011) MrBrdo

Več podobnih tem