» »

Simobil - strosek obvestila o neplacanih racunih

Simobil - strosek obvestila o neplacanih racunih

«
1
2

xandros ::

Simobil ne posilja vec stroska o opominih.
Sedaj je na racunu strosek obvestila o neplacanih racunih.
In to 5eur.

Je to dovoljeno?

St235 ::

Ne, ker gre enstavno za izigravnaje obstoječe zakonodaje. Obevstilo o neplačanih računih ni nič drugega kot opomin, ki pa ne sme presegat dejasnkih stroškov ozrioma obresti.

Tako, da jaz bi na tvojem mestu plačal kar si pač dolžan, minus teh 5€ in poslal prijavo na APEK in tržni inšpektorat, pa naj se oni z takim nategunstvom ukvarjajo.

UNIVERZUM ::

Ja se znajdejo teli naši mobilni operaterji.

poiskal eno lanskih položnic (založil pač in pozabil)

-stroški opomina (beri obresti za 3 dni) 0.01475€
-stroški upravljanja terjatev 1.67000€
Asrock Z77 pro4-m,i5 3570, corsair 8gb, sapphire 4870,CC500R
Odrasli so samo otroci, ki jih nihče ne potegne za ušesa,
ko naredijo veliko neumnost/by yjpe

St235 ::

Ves ta šmoern različnega poimenovanja pade, ko se v zadevo vtakne Apek ali Tržni inšpektorat. Žalostno pa je da končno nekdo ne useka po mizi in jim za takšno izigravanje zakona ne začne sistematično pisat par 1000€ kazni. Bi bil hitro mir.

xandros ::

In jih prijavim, kako vem, da bodo dobili kaksno kazen?

BlueRunner ::

Ne ves, ce ti ne bodo tega povedali oni, ali pa inspekcija v kaksni javni objavi. Cilj prijave je tako ali tako to, da se preveri zakonitost in po potrebi podjetje prisili v pravilno ravnanje - kar pomeni, da ne ti, ne ostali uporabniki vec ne bodo na taksen nacin oskodovani.

Kazen je samo sredstvo za dosego tega cilja in ni sama sebi namen. Zal pa vse preveckrat velja, da je to edino sredstvo, ki ga podjetja "razumejo".

Zelo ucinkovito sredstvo prisile bi bilo tudi zahteva, da se vsem oskodovanim povrne vso skodo in morebitne obresti. Vendar pa, kolikor vem, taksnega ukrepa v Sloveniji ne poznamo in mora to zahtevati vsakdo sam. Kako se to naredi, je demonstriral Pezdir & Co. pri elektrodistribucijskih podjetjih.

Ziga Dolhar ::

Hja - če ponudnik sam ne poskrbi za svoj dober ugled, zainteresirani potrošnik z nekaj aktivistične žilice vloži tožbo. To lahko stori neodvisno od kakršnekoli odločbe APEK-a in tudi v primeru, če APEK ne ugotovi kršitve.

Če APEK ugotovi kršitev, toliko bolje.

xandros: prosim za sken/fotografijo računa. (Z zakritimi ostalimi osebnimi podatki, seveda.)
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

xandros ::

evo, najbolje da napisem

racun st.: 12......
kraj lj
datum
rok
trr 2900 0015 9800 373

storitev kol cena brez ddv eur
klici na druga mobilna 0,09
strosek obvestila o neplacanih racunih(1) 5,00
vrednost brez ddv 5,09
osnova za ddv 20% 0,09
vrednost ddv 20% 0,02
vrednost z ddv 5,11
skuapj za placilo 5,11

Goldee ::

Da ne odpiram nove teme:
ali drži, da lahko na Simobil pošlješ zahtevek za povračilo vseh plačanih stroškov opominov (baje niso legalno tega zaračunavali) ali je to samo troll-story?
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Freezen ::

Cesarjeva nova oblačila...

Si.mobil cenik april 2012:
http://www.simobil.si/bin?bin.svc=obj&b...

Namen 27.a člena Zakona o varstvu potrošnikov:

Preprečitev nesorazmerno visokih stroškov opominov, katere mora potrošnik plačati, saj nemalokrat stroški opomina presegajo stroške zamudnih obresti. Neureditev bi predstavljala pravno praznino, katero bi podjetja lahko izkoristila v dobičkonosne namene in s tem v škodo potrošnikov.

Člen je star 10 let...

Bolj kot denarna kazen za Si.mobil pa je mogoče zanimivo, da lahko TIRS prepove tako prakso podjetja kot nepošteno. Potrošniške organizacije lahko vložijo razredno tožbo za ugotovitev neveljavnosti splošnih pogojev (kar cenik nedvomno je). Razredna sodba učinkuje proti vsem in se nanjo lahko sklicuje vsakdo. V primeru uspeha zahtevajte nazaj 5 EUR skupaj z zamudnimi obrestmi, saj je Si.mobil ravnal nepošteno.

Samo potem verjetno ne bo Žura z razlogom kajne?

Ziga Dolhar ::

xandros: Ali gre za račun, poslan poslovnemu uporabniku?
https://dolhar.si/

xandros ::

Ziga Dolhar je izjavil:

xandros: Ali gre za račun, poslan poslovnemu uporabniku?

In kaksna je razlika?

Ziga Dolhar ::

Za poslovne uporabnike [ne-potrošnike] določbe ZVPot o pravicah potrošnikov večalimanj ne veljajo in ima še vedno primat svobodno oblikovanje pogodbenih razmerij.

Odziv Simobila na twitterju
https://dolhar.si/

Zgodovina sprememb…

xandros ::

Gre za s.p.
Velja samo za fizične?

Zaracunavanje obvestila, brez predhodnega opomina(ki velja tudi za poslovne)?

Ziga Dolhar ::

"S.p." ni potrošnik, žal.
https://dolhar.si/

xandros ::

Bom mu povedal.
Če pa ima kdo se kaksno informacijo glede tega, pa naj pove.

BlueRunner ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Hja - če ponudnik sam ne poskrbi za svoj dober ugled, zainteresirani potrošnik z nekaj aktivistične žilice vloži tožbo. To lahko stori neodvisno od kakršnekoli odločbe APEK-a in tudi v primeru, če APEK ne ugotovi kršitve.

Če APEK ugotovi kršitev, toliko bolje.


Sam se vedno svetujem, da je APEK prvi korak. Verjetno se lahko s koncnim mnenjem APEK tudi ne strinjas in gres na sodisce, hkrati pa imas v rokah tudi nekaj, kar bo najverjetneje predstavljalo jedro obrambe operaterja v sodnem postopku. S svojimi in operaterjevimi podatki (torej obema stranema spora) pa bo tudi odvetnik lahko dal mnogo boljso oceno moznosti za uspeh v morebitnem sodnem postopku.

Brez odvetnika pa sodne poti ne svetujem. Prevec je ovinkov, kjer se lahko izgubis.


Seveda pa potrosniske pravice za poslovne uporabnike (torej tudi s.p.-je, kadar je narocnisko razmerje sklenjeno na s.p.) odpadejo.


Morda pa se motim. Ziga?

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Ne vidim nič ekstra spornega ;).
https://dolhar.si/

St235 ::

xandros je izjavil:

Bom mu povedal.
Če pa ima kdo se kaksno informacijo glede tega, pa naj pove.


Inofrmacijo okoli česa? Za pravne osebe v večini primerov ne veljajo določila zakona o varstvu potrošnikov, ampak podjetja v skladu z obligacijskim zakonikom sama sklepajo pogodbe, kakor tudi določajo pogoje znotraj njih. Del teh pogojev so tudi stroški, ki nastanejo ob neplačevanju obveznosti.

Zaradi relativne šibkosti fizične osebe oziroma potrošnika zato imamo zakon, ki le tega ščiti. V primeru pravnih oseb pa seveda to ni potrebno, niti ni zaželjeno.

thramos ::

Goldee je izjavil:

Da ne odpiram nove teme:
ali drži, da lahko na Simobil pošlješ zahtevek za povračilo vseh plačanih stroškov opominov (baje niso legalno tega zaračunavali) ali je to samo troll-story?


Res je. Vse dobiš nazaj plus zamudne obresti. Po teženju seveda. Potem pa zaračunavanjo stroške opomina veselo naprej.

Bila je oddana tudi prijava na TIRS, kaj se tam dogaja pa ne vem.

Izaso ::

Se meni samo zdi a Simobil vedno znova poskuša z nekim fintami oz. si pravila igra postavlja po svoje? V zadnjem letu se je takšnih in podobnih stvari zgodilo že veliko. A se iz preteklih izkušenj niso čisto nič naučili? Da bi pa popravili tisto kar bi morali, pa ne. Me zanima kakšna bo naslednja poteza?

kalko ::

Izaso je izjavil:

Me zanima kakšna bo naslednja poteza?

[sarcasm]
Pri neodvisnem nemškem inštitutu bodo naročili raziskavo, ki bo pokazala, da imajo najboljši sistem opominjanja neplačnikov.
[/sarcasm]

Vsaka podobnost z neodvisno raziskavo nemškega inštituta, ki je pokazala, da ima Simobil največje in najhitrejše 3G omrežje v Sloveniji, je zgolj naključje. :D

perodifovec ::

A je kdo za to, da se naredi spletno stran kjer se bi se lahko prijavili vsi oškodovani podjetniki in podjetja? Nato bi z skupinsko tožbo izterjali ta denar in še kazen.

Namreč, namen tega obvestila ni opomniti in izterjati plačila, temveč polnjenje njihovih žepov. SMS z grožnjo o odklopu je tisti trigger, ki pri večini uporabnikov sproži plačilo računa. Gre za tišičen primer nepoštene poslovne prakse. Pri povprečnem uporabniku, ki je bolj malomaren pri plačevanju račlunov to na leto znese 60 EUR. Več kot nas bo več bodo morali plačati. Če nas je vsaj nekaj za, se javim za nardit spletno stran.

Tilen ::

Ja kaj te naj pohvalijo, da nisi plačal?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

St235 ::

Skupinsko tožbo na osnovi česa? Odškodnino na osnovi česa?

S čim so odškodovani podjetki in podjetja? Ker za njih ne velja zakon o varstvu potrošnikov?

SMS pred odklopom je zate nepoštena poslovna praksa? A bi blo bolje da kar takoj odlopijo?

Malomarnost pri plačevanju računov pravnih oseb ali z drugimi besadami plačilna nedisciplina je stvar, ki jo treba striktno kaznovat ne samo na nivoju obligacijskih partnerjev ampak tudi s strani države.

Ziga Dolhar ::

perodifovec je izjavil:

Pri povprečnem uporabniku, ki je bolj malomaren pri plačevanju račlunov to na leto znese 60 EUR. Več kot nas bo več bodo morali plačati. Če nas je vsaj nekaj za, se javim za nardit spletno stran.


Sklicevanje na lastno malomarnost. Tole je vedno epic win :).
https://dolhar.si/

perodifovec ::

Počasi fantje:
1. Ali imamo zakon za to, kaj se zgodi v primeru če nekdo tvojemu podjetju v roku ne plača računa?
Imamo! Pošlješ opomin in zaračunaš zakonske zamudne obresti.
Kaj naredi simobil: Pošlje eno samovoljno "obvestilo o neplačanih računih" in ga oceni na 5 EUR (na kakšni osnovi?) Kako vemo, da ne bo čez eno leto povečal tega zneska na 10, 20 EUR?

2. Ali simobil vrača denar fizičnim osebam, ki jim je v preteklosti zaračunal "obvestilo o neplačanih računih"?
Da vrača. Ker so ugotovili, da so nezakonito zaračunali ta obvestila. Namreč: zakon o varstvu potrošnikov varuje izključno fizične osebe. Ker se tega pri simobilu odlično zavedajo, so ta znesek povrnili samo fizičnim osebam, ne pa tudi s.p. jem in podjetjem. Na ta način so si rekli "mi delamo vse v skladu z zakonom", dajmo pa dalje molzt s.p. in podjetja.
Zakon o varstvu potrošnikov pa govoriu sledeče: Preprečitev nesorazmerno visokih stroškov opominov, katere mora potrošnik plačati, saj nemalokrat stroški opomina presegajo stroške zamudnih obresti. Neureditev bi predstavljala pravno praznino, katero bi podjetja lahko izkoristila v dobičkonosne namene in s tem v škodo potrošnikov.
Kaj naredi simobil: Prizna, da nekomu ki nima podjetje ni pošteno zaračunavati obvestila. Pri nekom, ki pa je s.p. pa se jim zdi to popolnoma samoumevno.

3. Kakšna je razlika med opominom in simobilovim "obvestilom o neplačanih računih"?
Nobena. Namen opomina je, da te opomni. Namen simobilovega obvestila pa je, da dobijo dodaten miljon EUR na mesec (neteg mnogih za malo denarja). Če bi bil namen tega obvestila plačilo, potem se ne bi 1 teden kasneje poslužili še ukrepa z "SMS-om pred odklopom". In ravno SMS je tisti trigger pri katerem gre večina uporabnikov plačat račun. Tega se dobro zavedajo pri simobilu. Zato tudi izkoriščajo to "zakonsko luknjo", ki to sploh ni. Gre le za nepošteno poslovno prakso.

4. Kaj pravzaprav plačam na računu, kjer mi zaračunajo "obvestilo"?
Plačam njihovo storitev, na katero se nisem naročil (je pa res, da podpišeš, da se strinjaš z splošnimi pogoji). Na to storitev tudi ne obračunavajo DDV-ja. Zakaj ne, vejo samo oni. Kljub temu, da se strinjaš (ob podpisu pogodbe) s splošnimi pogoji pa nimajo pravice navijat v nedogled cen opominov. Zato imamo zakone, katerih se morajo držati tudi oni.

5. Ali gre za nepošteno poslovno prakso?
Absolutno. Kam bomo pa prišli če nam bo simobil zaračunaval nekega dne 20 EUR za opomine. Potem se lahko še samo z opomini ukvarjajo in postane njihova glavna dejavnost "opominjanje" in ne telefonske storitev. O tem je treba le še sodišče prepričat.

6. Ali sem telebajsek, ker ne plačujem redno simobilovih računov?
Seveda sem in se tega tudi dobro zavedam. Ni mi pa všeč, če me nekdo skuša napet z 100.000 ostalimi uporabniki... in pri tem pokasirat miljone.

LP
Pero

SasoS ::

> Kako vemo, da ne bo čez eno leto povečal tega zneska na 10, 20 EUR?

Ne veš, zaračunajo ti lahko karkoli, dokler je v okviru tvoje pogodbe.

> Kaj naredi simobil: Prizna, da nekomu ki nima podjetje ni pošteno zaračunavati
> obvestila. Pri nekom, ki pa je s.p. pa se jim zdi to popolnoma samoumevno.

Če se ne strinjaš s zaračunanimi storitvami, zavrni račun. Fizična oseba to (mislim da?) ne more narediti, zato ga pa varuje zakon. Pravne pa ne.

> Kaj pravzaprav plačam na računu, kjer mi zaračunajo "obvestilo"?

Plačaš to kar je na računu. Tudi jaz če imam firmo, lahko pošljem račun "zaračunavam barvanje na kodrlajsasto..."

> Ali gre za nepošteno poslovno prakso?
> Absolutno. Kam bomo pa prišli če nam bo simobil zaračunaval nekega dne 20 EUR za
> opomine. Potem se lahko še samo z opomini ukvarjajo in postane njihova glavna
> dejavnost "opominjanje" in ne telefonske storitev. O tem je treba le še sodišče
> prepričat.

Lahko, zakaj ne? Svobodna podjetniška ideja...dejansko obstajajo velik biznis izterjevanja terjetev...je pošteno da ti nek rubežnik zaračuna 150,200,300 EUR? Mogoče ne, ampak bi pa prej plačal.

> Ali sem telebajsek, ker ne plačujem redno simobilovih računov?

Telebajsek si kvečjemu zato, ker se pizdiš tukaj. Preberi pogodbo preden jo podpišeš, če se s čim v pogodbi ne strinjaš, se dogovori za drugačne pogoje, ali pa pojdi na mobitel.

floyd1 ::

Da ne bomo samo čez Simobil bentili.
Tušmobil je pri tem še bistveno slabši. Niti ne priznajo, da to njihovo zaračunavanje fizičnim osebam NI zakonito.

Na moja 4 vprašanja okoli zaračunavanja tega stroška (Oni temu pravijo - stroški upravljanja terjatev - 1,67 EUR) še nisem dobil niti enega odgovora, razen tistega, vnaprej pripravljenega splošnega. In to je tako, kot bi nekoga spraševal o sadjo in zelenjavi, odgovoril pa bi ti o najnovejših računalniških procesorjih... Iz TIRS-a pa sem dobil samo podatek, da je Tušmobil v postopku že od 2011, a še ni nič rešeno. Tako to poteka v naši dragi kokoški, inšpekcije so očitno učinkovite le, če gre za kakega malega podjetnika, ki zaradi neplačil komaj shaja iz meseca v mesec, velikim nategunom pa je itak že od nekdaj vse dovoljeno. No-ja, "moje sodelovanje" s Tušmobilom se itak bliža koncu...

Goldee ::

thramos je izjavil:

Goldee je izjavil:

Da ne odpiram nove teme:
ali drži, da lahko na Simobil pošlješ zahtevek za povračilo vseh plačanih stroškov opominov (baje niso legalno tega zaračunavali) ali je to samo troll-story?


Res je. Vse dobiš nazaj plus zamudne obresti. Po teženju seveda. Potem pa zaračunavanjo stroške opomina veselo naprej.

Bila je oddana tudi prijava na TIRS, kaj se tam dogaja pa ne vem.



Sem poslal in dobil nazaj pozitiven odgovor:


info@simobil.si
21. apr. (Pred 10 dnevi)

Za meni
Spoštovani gospod Matej ,

eno temeljnih poslovnih vodil Si.mobila je grajenje dolgoročnih in trdnih partnerskih odnosov z našimi uporabniki. Vaše sporočilo smo podrobno preučili. Dobroimetje bo upoštevano kot dobropis na naslednjem izdanem računu.

Da bo naše sodelovanje še boljše, pričakujemo, da boste svoje obveznosti v prihodnje plačevali pravočasno, saj bomo drugače prisiljeni zaračunavati zakonske zamudne obresti.

S spoštovanjem,

Klavdija Zalar
Naročniški sektor
Si.mobil d.d.


Tako da vsi tisti, ki ste včasih zamudili rok za plačilo položnice kar napišite mail in zahtevajte povračilo.
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

Alexius Heristalski ::

Kaj si jim pa ti napisal prej?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Goldee ::

Napisal sem:

Zahtevek za povračilo stroškov nastalih pri plačevanju opomina položnic

Matej
18. apr.

Za info
Pozdravljeni,

obveščen sem bil, da smo Simobilovi uporabniki upravičeni do povrnitve stroškov, ki so nastali pri plačevanju opomina položnic, zato vas prosim, da mi le-te vrnete na moj račun.

Hvala za odgovor.
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

kunigunda ::

Samo oni dejansko imajo strosek s tem ko ti posljejo opomin (cena poloznice/pisma), res pa da je to nekaj 10 centov.

Goldee ::

Sej ne pošiljajo več opominov, vse je elektronsko, vsaj za fizične osebe..?
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-

thramos ::

Še vedno jih pošiljajo tudi fizično.

In ja, malomarnost pri plačevanju računov je vsekakor potrebno kaznovati. Sorazmerno, kar za fizične osebe lepo predpisuje zakon, ki ga Simobil (in kot kaže tudi drugi mobilni operaterji) krši. Medijev to ne zanima, je Simobil prevelik oglaševalec. ;)

St235 ::

kunigunda je izjavil:

Samo oni dejansko imajo strosek s tem ko ti posljejo opomin (cena poloznice/pisma), res pa da je to nekaj 10 centov.


In zato lahko zaračunajo strošek opomino v višini dejanskih obresti (fizične osebe)

5. Ali gre za nepošteno poslovno prakso?
Absolutno. Kam bomo pa prišli če nam bo simobil zaračunaval nekega dne 20 EUR za opomine. Potem se lahko še samo z opomini ukvarjajo in postane njihova glavna dejavnost "opominjanje" in ne telefonske storitev. O tem je treba le še sodišče prepričat.


Nepoštena poslovna praksa (v odnosu do pravne osebe) bi bila samo, če ta znesek ne bi bil v narpej določen oziroma bi ga samovoljno/kartelno spreminjali.

Pravna oseba, ki sklene naročniško razmerje PODPIŠE pogodbo katere del so tudi veljavni cenik.

4. Kaj pravzaprav plačam na računu, kjer mi zaračunajo "obvestilo"?
Plačam njihovo storitev, na katero se nisem naročil


Strotitev si naročil tisto sekundo, ko nisi plačal računa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

BlueRunner ::

Evo, da se malo nadaljujemo temo...

Kdor se ni preveril starih racunov za neupraviceno zaracunane stroske opominov, lahko to se vedno stori. Casa za zahtevek je menda tudi pri temu pet let.

Kar se tice zakonitosti je pri tej zgodbi umazanih cela vrsta podjetij in tudi javnih ustanov (RTV Slovenija, NUK, nekaj komunal, ) in v clanku je bil med gresniki poimensko izpostavljen tudi Simobil (poleg nekaj bank, podjetij za leasing, zavarovalnici, ...).

Lani in letos je bilo na to temo skupaj 18 inspekcijskih pregledov. Kar je se vedno manj, kot je bilo vseh prizadetih uporabnikov. Zal v slovenski zakonodaji ni predvidene moznosti "class action", da se bi podjetja prisililo k vrnitvi vseh nezakonito in s prevaro prisvojenih sredstev vsem prizadetim, se vedno pa ima smisla v cim vecjem stevilu vloziti zahtevke, ki bodo tem krsiteljem odnesele vsaj nekaj od prigoljufanega.

Tako, da nikoli ni prepozno. Preveriti kaksne stare poloznice, pa se kaj najde. Za en pir, pa za en pir. Zakaj bi jih pustili pritlehnezem, ki so se tudi po celo desetletje (od 2002 naprej) delali norce.

Zgodovina sprememb…

thramos ::

Heh:

NLB pa uvaja nov strošek, in sicer za "upravljanje zapadlih neplačanih terjatev". Kadar koli bo komitent banke prejel katerega od zgoraj navedenih sporočil banke - obvestilo, opomin ali odstop od pogodbe - mu bo NLB obračunala še na novo uveden strošek, ki bo znašal tri evre. Če navedeno primerjamo s trenutnim stroškom v višini 4,17 evra, banka tudi po 1. juniju ne bo na slabšem, saj bo komitent plačal od 3,42 do 4,8 evra.

St235 ::

Pod črto je zadeva jasna. Zakon pravi, da ne smejo. Oni to vseeno počnejo, kar sankcionira TIRS. Na potrošniku pa je ali bo ovca in ga bodo oskubli za euro tu in tam ali ne.

Zase vem, da v primeru kakšnih opominov pač plačam račun do zneska, ki ni sporen. Za razliko pa obvestim podjetje, da ravnajo proti pravno in zneska ne bom plačal. Da pa seveda če želijo lahko sprožijo ustrezne postopke pred sodiščem.

RockyS ::

Torej tušmobil tudi ravna proti zakonito, ko zaračunava stroške opomina cca 1,80€ ?

Stroški upravljanja terjatev so 1.67€ preostalo pa stroški opomina (brez DDV).

BlueRunner ::

RockyS je izjavil:

Torej tušmobil tudi ravna proti zakonito, ko zaračunava stroške opomina cca 1,80€ ?

Stroški upravljanja terjatev so 1.67€ preostalo pa stroški opomina (brez DDV).

Tezko reci. Bo pa to moral ugotoviti inspektor TIRS, ko se bo ubadal s pritozbo zoper taksen racun. Enako pa verjetno velja tudi za NLB.

Ce bo inspektorjeva ugotovitev za podjetje neugodna pa sledi se serija pritozb in po potrebi se kaksno izredno pravno sredstvo. Vse skupaj se bo vleklo leta in na koncu boste morda ti in se pet mandeljcev dobili nazaj preplacan opomin, prestalih 100.000 pa jih bo v vmesnem casu zastaralo (5 let?), ker niso vlozili zahtevka.

Car je v masovnosti, tako kot se je to delalo elektro podjetjem. Razlika pa je ta, da je bila nezakonitost pri elektro podjetjih ze pravnomocno ugotovljena in so se ta dejansko sla je**nje pravnega reda v glavo - zacetek postopka izterjave je bil za oskodovane mnogo bolj enostaven. Pri opominih stvar verjetno ni tako zelo enostavna, ker inspektorji TIRS nezakonitost ugotavljajo za vsak primer posebej. Ne vem pa kako bi se v okviru slovenskega pravnega reda doseglo, da se to v splosnem razglasi za nezakonito prakso in tako by default spremeni v nekaj enostavno izterljivega.

Zgodovina sprememb…

knesz ::

Plačajte do valute pa je. Ne pa da ne plačujete računov, ko pa pride opomin pa jokate po forumih, kakšna krivica se vam godi. Saj se je tudi meni že zgodilo, da se je kak račun založil, ampak prevzemam krivdo nase in plačam stroške (če ti nastanejo).
Ravno plačilna nedisciplina je eden glavnih razlogov, da je pri nas gospodarstvo tako globoko v dreku kot je.

MadMicka ::

Aja knesz? Zakaj bi pa moral plačevati neke opomine? A ni zadost, da plačaš zakonite zamudne obresti?
Pa če že hočejo mobilni operaterji biti prijazni, lahko kadarkoli pošljejo kak sms.

Pa btw, plačilna nedisciplina ni vzrok, ampak posledica.

St235 ::

knesz je izjavil:

Plačajte do valute pa je. Ne pa da ne plačujete računov, ko pa pride opomin pa jokate po forumih, kakšna krivica se vam godi. Saj se je tudi meni že zgodilo, da se je kak račun založil, ampak prevzemam krivdo nase in plačam stroške (če ti nastanejo).
Ravno plačilna nedisciplina je eden glavnih razlogov, da je pri nas gospodarstvo tako globoko v dreku kot je.


In, če ne? potem ima podjetje pravico, da mimo vseh zakonov izkorišča močnejši položaj?

RockyS ::

knesz je izjavil:

Plačajte do valute pa je. Ne pa da ne plačujete računov, ko pa pride opomin pa jokate po forumih, kakšna krivica se vam godi. Saj se je tudi meni že zgodilo, da se je kak račun založil, ampak prevzemam krivdo nase in plačam stroške (če ti nastanejo).
Ravno plačilna nedisciplina je eden glavnih razlogov, da je pri nas gospodarstvo tako globoko v dreku kot je.


Jah čakaj zdaj ti malo. Jaz moram po zakonu plačati vse obveznosti. Oni pa lahko mimo zakona delujeje nezakonito al kako? Zato smo tam kjer smo, ker so izkorišča luknje v zakonu in nesposobnost inšpektorjev in ne zaradi plačilne nediscipline ;)

Vidiš, odvisno iz katere strani gledaš :)

knesz ::

Če bi vsi plačevali kot je treba, do takih situacij sploh ne bi prihajalo.

RockyS ::

Če bi se vsi držali zakonov do takih situacij sploh ne bi prihajalo.

BlueRunner ::

knesz je izjavil:

Če bi vsi plačevali kot je treba, do takih situacij sploh ne bi prihajalo.

Placilna nedisciplina je problem. Zakonodaja, ki tega verjetno tudi ne ureja ravno najbolje, tudi.

Nic od tega pa ni izgovor, obrazlozitev, olajsevalna okoliscina ali karkoli temu podobnega za to, da nekdo zavestno krsi zakonodajo napram sibkejsemu v pogodbenem razmerju in na ta racun protipravno tudi se kaj zasluzi. Evro tu, evro tam, banke ze vedo zakaj je "vodenje racuna" okoli evra ali dveh.

To, da se racuna na to, da je pravna varnost samo floskula (in racunanje ne tao, da se imajo inspektorji ukvarjati tudi s pomembnejsimi primeri), je samo nadaljnje zmanjsevanje dejanske pravne varnosti. Pljuvanje v lastno skledo, tako rekoc. Kvarno za celoten trg in pravno varnost vseh na trgu. Kajti, ce jaz ne morem tebe "po zakonu", potem zagotovo tudi ti ne bos mene "po zakonu".

Zgodovina sprememb…

turk1990 ::

Na TUŠMOBILU, se tega denarja ne da zahtevat nazaj?

BlueRunner ::

Ce si fizicna oseba (potrosnik) in, ce so bili obracunani zneski visji od z zakonom najvisjih dovoljenih, potem se seveda da. Saj tudi za Tusmobil (Telekom, NUK, NLB, Hypo Leasing, Petrol, Janez Novak s.p., ...) velja slovenska zakonodaja.

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zaračunavanje stroškov prekinitve naročniškega razmerja za mobilno telefonijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5513699 (12256) matijadmin
»

Veliki problemi z nategunskim Tušmobilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
30058194 (46709) Lonsarg
»

Si.Mobil in strošek opomina (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9918307 (14809) modelno1

Več podobnih tem