» »

Mariborska okoljska cona

strani: « 1 2 3

dzinks63 ::

V Mariboru razmišljajo o prepovedi prometa s sterejšimi vozili. Sprva z avtomobili starejšimi od letinka 1997, naslednja leta pa tudi mlajši. Kako se bo vse to odvijalo v teh kriznih časih, se bo pa videlo. Zamisel je dobra, uresničiti jo bo pa kar težko. Ali bodo za te ukrepe kakšne subvencije, zaenkrat ni slišati.

Timurlenk ::

po celem mariboru? a pol ne bom mogel več skozi maribor do avtoceste :))
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

VelikiTun ::

Ideja je sicer res dobra, vendar je govoriti o prepovedi neumnost. Kvečjemu bi na podlagi meritev, ki jih izvedejo na tehničnih, uvedli neko ekološko takso. Pa še to je glupost.
Poleg tega ni nujno, da avto letnika 1997 bolj onesnažuje okolje kot nova mrcina z brutalno mašino.

black ice ::

Poleg tega ni nujno, da avto letnika 1997 bolj onesnažuje okolje kot nova mrcina z brutalno mašino.

Točno to.
Ni dovolj parkirnih prostorov. Če sem si dobro zapomnil, jih je v Mariboru (bela cona) samo okrog 1500. Prištejmo nekaj parkirnih hiš in privat parcele - še vseeno premalo.
Čez nekaj let bomo avte parkirali v Pesnici, pa peš do MB. Samo takrat bom raje dvakrat premislil preden se bom odpravil v Maribor zapravljat denar.

Timurlenk ::

parkiraš v europarku


???


profit


razen, če imaš povsem na drugem koncu kak opravek :D
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

black ice ::

Pozabil si dejstvo, da je Europark odprt samo od 9-21.

Timurlenk ::

ja, saj čez dan je problem s parkingom, zvečer vsi parkirajo doma in ni več take panike (razen pri nekaterih blokih)

če je pa all-nighter, ga pač celo noč pustiš v europarku
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Zgodovina sprememb…

VelikiTun ::

Ker so v Mariboru le domačini, kajne. Dajte, mislite malce dlje od lastnega planka.

Timurlenk ::

ne vem na koga leti, ampak zvečer ni več veliko nedomačinov v mariboru :D


če ne verjameš, se peli enkrat ob 22:00 po mariboru in bo parkinga kolikor hočeš
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

kalko ::

Ekofašizem at its best.

Če je prepoved, naj bo prepoved za vse. Nekdo, ki je leta 1997 kupil avto, ni mogel vedeti, da se bo nekoč ena Kangla spomnila, da se s tem avtom ne bo smel voziti po MB.

Preden kdo omeni Nemčijo in njihove ekovinjete - ja, tudi to je zame navaden ekofašizem.

Omejitve prometa za vse, congestion charge, in podobno - ni problema. Vendar brez diskriminacije in nekakšnega retroaktivnega učinkovanja predpisov.

black ice ::

Timurlenk je izjavil:

ne vem na koga leti, ampak zvečer ni več veliko nedomačinov v mariboru :D

Kam pa spada nekaj tisoč študentov?

Timurlenk ::

v študente
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

black ice ::

Timurlenk je izjavil:

v študente

Pripeljejo se pa z rolerji in kotalkami.

mtosev ::

kolk vem imamo v mariboru tudi želežniško postajo:D
i like:)

moj labradorec max 2002-2013

Timurlenk ::

black ice je izjavil:

Timurlenk je izjavil:

v študente

Pripeljejo se pa z rolerji in kotalkami.



ne, samo parkirajo okoli študentov, poglej kako izgleda na tyrševi kdaj pa kdaj :D
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

fosil ::

Podobno stvar že imajo v nemških mestih - klik
Seveda zadeva ni narejena kar tako počez glede na letnik avtomobila, ampak vsak avto dobi ustrezno nalepko, glede na to koliko onesnažuje.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

black ice ::

Ti dve parkirišči, ki sta namenjeni za študente ne pokrijeta niti polovico vseh avtomobilov katerih lastniki prebivajo v ŠD.

Timurlenk ::

ja, jaz pa hočem povedat, da so ponoči še vseeno večinoma fraj parkirišča :D
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

kalko ::

fosil je izjavil:

Podobno stvar že imajo v nemških mestih - klik
Seveda zadeva ni narejena kar tako počez glede na letnik avtomobila, ampak vsak avto dobi ustrezno nalepko, glede na to koliko onesnažuje.

Kar je še vedno ekofašizem. Nekdo, ki je recimo kupil avto pred euro2 normo, se ne sme voziti po mestu (rdeča nalepka). Ampak ta človek takrat, ko je kupil avto, ni mogel vedeti, da se bo ena Merklca leta 2000 in nekaj spomnila, da bi bilo fajn uvesti eko-nalepke. Če bi vedel, bi takrat mogoče počakal pol leta in kupil nov model, ki izpolnjuje euro2 normo.

Kot že rečeno - naj bo prepoved za vsa vozila z ICE, naj uvedejo congestion charge ali eko takso za vstop v mesto, vendar naj to velja za vse. Takšne prepovedi, ki v bistvu učinkujejo za nazaj, so zame navaden fašizem.

jype ::

Podpiram!

Avtomobili kvarno vplivajo na bratstvo in enotnost naših narodov in narodnosti, pa še onesnažujejo.

RockyS ::

Študent/dijak ki je v domu ne rabi avta. Zakaj se pripelje z avtom? Hja...
Sicer pa na MOM so spet dokazali da so eni navadni bedaki, ki rinejo z glavo skozi zid.

Prvo bi morali uredit sistem park-n-go v Hočah in v Košakih, šele nato bi se šli umirjanje prometa.

black ice ::

Timurlenk je izjavil:

ja, jaz pa hočem povedat, da so ponoči še vseeno večinoma fraj parkirišča :D

Me veseli, da si našel nov hobi.

mtosev ::

jype je izjavil:

Podpiram!

Avtomobili kvarno vplivajo na bratstvo in enotnost naših narodov in narodnosti, pa še onesnažujejo.

a v LJ tega še nimate?
i like:)

moj labradorec max 2002-2013

Tear_DR0P ::

Jaz mislim da je takšna odločitev edina pravilna, grozno bo pomagala Mariboru, da se približa velikim prestolnicam Evrope in se iz brezveznega mesta, kjer se skoraj nič ne dogaja spremeni v cvetoče mesto. Vse kar potrebuje, je to, da prepove promet starejšim vozilom. Ali pač.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

jype ::

mtosev> a v LJ tega še nimate?

Pr nas je kr za vse prepovedan motorni promet tam, kjer nima kaj iskati.

Ni optimalno, a se počasi popravlja.

Mesar ::

jype je izjavil:

mtosev> a v LJ tega še nimate?

Pr nas je kr za vse prepovedan motorni promet tam, kjer nima kaj iskati.

Ni optimalno, a se počasi popravlja.


V Mariboru tudi, če te dobijo z avtom na glavnem trgu lepo fašeš s pendrekom po ledvicah.
Go big or go home!

RockyS ::

Na glavni trg ne moreš z avtom.

jype ::

Mesar> V Mariboru tudi, če te dobijo z avtom na glavnem trgu lepo fašeš s pendrekom po ledvicah.

No, zdej boste pa nadgradili in boš fasal še s POS terminalom.

Mesar ::

RockyS je izjavil:

Na glavni trg ne moreš z avtom.


Kje je volja je pot.

jype je izjavil:

Mesar> V Mariboru tudi, če te dobijo z avtom na glavnem trgu lepo fašeš s pendrekom po ledvicah.

No, zdej boste pa nadgradili in boš fasal še s POS terminalom.


Kaj je to? Jaz samo z gotovino delam.
Go big or go home!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: RockyS ()

jype ::

Mesar> Kaj je to?

Nov naziv!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: RockyS ()

Mesar ::

jype je izjavil:

Mesar> Kaj je to?

Nov naziv!


Kak naziv?
Go big or go home!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: RockyS ()

sherman ::

Zamisel je dobra


V katerem vesolju je to dobra resitev?

_Ce_ se gre omejevat se naredi vsaj konsistentno. Kaj tocno ima letnica izdelave avta z osnazevanjem? Saj mora vsak avto skozi tehnicni pregled in tam lahko izmerijo. Ce ne morejo izmerit, kaj tocno potem omejujejo?

Mesar ::

Ma to je spet en zakon k je muimo totalno ne. Jaz bi ga kr sprejel ker je tak vse mimo v tej državi, pa še en zakon, da moreš nalmanj 1.0 napihat ko ti dajo za pihat, če napihaš manj pa ima da te vsekajo 2000EUR kazni.
Go big or go home!

Mati ::

Timurlenk je izjavil:

ja, jaz pa hočem povedat, da so ponoči še vseeno večinoma fraj parkirišča :D


Odvisno kdaj je noč zate?

Ob 21.00 težko dobiš parking. Ob 5.00 pa precej lažje!

francek1 ::

Edino, kar je potrebno v Mariboru prepovedat, so glupi župani.
če pa taka prepoved uspe, pa grem vsekakor v tožbo. Izdelava enega avtomobila neprimerno bolj obremeni okolje, kot, da se voziš s starim. Take "ideje" prodajajo izdelovalci avtomobilov naivcem! Bodo potem prepovedali tudi stare gasilske kamione in lokomotive????
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Vragec_sc ::

Zadnji čas je, da se uvedejo nalepke kot so v Nemčiji ampak posledično naj se uvede tudi P+R sistem.
Samo nalepke bodo povzročile samo zmedo in negodovanje voznikov saj brez avtomobila v MB nimaš več kaj iskat. Avtobusni prevozi, linije in frekvenca le teh je porazna.
Potreba je po celotnem sklopu sprememb (nalepke, P+R, avtobusi, kolesa, ...).
Že enih 15 let se govori, da no glavni most v MB zaprt za ves promet pa še ni nič s tega....

Sims ::

Imamo dva avtmobila Ford fiesta 1.3 letnik 2005 in Fiat stilo karavan 1.9 jtd letnik 2005. In sploh ni nikakršne potrebe po menjavi!

"We are doomed"

EDIT:
Slabo prebal letnik - videl 2007. JAOOOOOOO. Grem na kafe.
DELL + UBUNTU 12.10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sims ()

Mesar ::

Vragec_sc je izjavil:

Zadnji čas je, da se uvedejo nalepke kot so v Nemčiji ampak posledično naj se uvede tudi P+R sistem.
Samo nalepke bodo povzročile samo zmedo in negodovanje voznikov saj brez avtomobila v MB nimaš več kaj iskat. Avtobusni prevozi, linije in frekvenca le teh je porazna.
Potreba je po celotnem sklopu sprememb (nalepke, P+R, avtobusi, kolesa, ...).
Že enih 15 let se govori, da no glavni most v MB zaprt za ves promet pa še ni nič s tega....


Sej pa si ne upajo glavnega mosta zapret... veš kakšno bi bilo potem šele stanje.
Go big or go home!

5pellfire ::

Vragec_sc je izjavil:

... saj brez avtomobila v MB nimaš več kaj iskat. Avtobusni prevozi, linije in frekvenca le teh je porazna.

S kolesom se da kar lepo ...če odmisliš glupo urejene kolesarske steze, in tup folk, ki te gleda kako se
pripelješ po kolesarski stezi, vstran pa stopi ko pol metra pred njim zabremzaš.

Glavni problem pa je ker bi se marsikdo rad komot pripeljal kar do foltelja v službi, magari v petu štok.

Ob lepem vremenu je užitek biciklirati mimo kolon (sam se vozim na relaciji Pobrežje-konec Lenta/koroška cesta),
ob slabšem vremenu pa se malo zobe stisne. V 9-ih letih sem bil v službi v avtom 2x, pa imamo urejena parkirišča.
Dostikrat isti avtomobil srečam na Koroški cesti (pri tržnici) in pri Europarku, tako da časovno sem sam s kolesom
na boljšem.
nVidia GeForce GTX 970: The Way It's Meant to Be Lied

Mesar ::

Sicer stara tema ampak zgleda, da bo kmalu tole zelo aktualno, ker v Mariboru več nena samo razmišljajo o tem, ampak so že začeli okoli pošiljati prospekte, takšne:

http://www.maribor.si/tiskaj.aspx?id=12...

Čeprav je to milo rečeno smešno, če ne druga zato ker datum 1. registracije ni nujno skladen s EURO standardni, so avti prvič reg. pred 1997 pa ustrezajo standardom, kot avti reg. po tem in ne ustrezajo standardnom, tukaj pa kr neki nabijajo.

In pa glede na tole European emission standards @ Wikipedia in meje, ki so mi jih loleki na tehničnem povedali se dejansko vsi avti testirajo za EURO 4? Zakaj potem sploh omejitev za osebna vozila?
Go big or go home!

damjan1980 ::

prosim bodimo realni. slovenci smo maniaki na pleh. vsak socjalac vozi nov ali par let star avto, za njega je zakreditiran do gurgla in slabo je in ima 19 stopinj pozimi. torej koliko je sploh starih avtov? minimalno
kar je treba naredit, je iztrebit studentske gajbice in studenteke spravit nazaj na vlake in pecikle. kot prebivalec centra mb vedno opazam, da se oktobra, ko navalijo, promet podvoji. sicer jim mesto ze greni zivljenje, ampak absolutno premalo in prepocasi.
Pravi ukrepi v mb se ze sprejemajo. ukinjajo se parkirisca, gradijo se podzemne garaze. folk pocasi dojema da se pac ob vsakem trenutku ne mores pripeljat do vrat. ampak to je pac pocasen proces

Lakotnik29 ::

hja, sam potej naj se tega lotijo z jasnimi krititerji. Ne pa z idiotizmom, kot je letnik vozila, ki ima z emisijami posameznega vozila bore malo skupaj.

Predvsem je pa posmeha vreden del o kaznih. Me zanima kako bodo kaznovali, če pa prometna signalizacija po mojih informacijah ne predvideva tega debilizma.

dzinks63 ::

Torej, mislijo resno, Maribor. Avto, starejši od 15 let, od 1. oktobra ne bo smel v središče mesta.

Če se bo kdo hotel na območje pilotske okoljske cone v središču mesta pripeljati s starim avtom, tja ne bo imel vstopa. Novo ureditev bodo nadzirali redarji," je za Žurnal24 povedala Brigita Čanč, direktorica Medobčinskega urada za varstvo okolja in ohranjanje narave Maribor.

Mestna občina Maribor (MOM) s 1. oktobrom uvaja pilotsko okoljsko cono, ki naj bi z drugimi prometnimi ukrepi zmanjšala onesnaženost zraka in izboljšala kakovost bivanja v mestu. Sprva bo veljala do konca aprila prihodnje leto. Cona bo obsegala del mesta na levem bregu Drave, in sicer od Koloseja do Turnerjeve ulice, na severu pa bosta mejo predstavljali Vinarska in Tomšičeva ulica.

Lakotnik29 ::

jap, edina zgrešena in nenavadna stvar je ta omejitev na starost vozila, ki je IMO brez veze. Cone omejene promet oziroma s tem povezane okoljske takse pa poznajo po številnih mestih.

bluefish ::

Neverjetno.
Predlagam, da se v Maribor na tisti dan odpravi karavana bleščeče novih terencev z velikimi in potratnimi mašinami.

Mesar ::

damjan1980 je izjavil:

prosim bodimo realni. slovenci smo maniaki na pleh. vsak socjalac vozi nov ali par let star avto, za njega je zakreditiran do gurgla in slabo je in ima 19 stopinj pozimi. torej koliko je sploh starih avtov? minimalno
kar je treba naredit, je iztrebit studentske gajbice in studenteke spravit nazaj na vlake in pecikle. kot prebivalec centra mb vedno opazam, da se oktobra, ko navalijo, promet podvoji. sicer jim mesto ze greni zivljenje, ampak absolutno premalo in prepocasi.
Pravi ukrepi v mb se ze sprejemajo. ukinjajo se parkirisca, gradijo se podzemne garaze. folk pocasi dojema da se pac ob vsakem trenutku ne mores pripeljat do vrat. ampak to je pac pocasen proces


Zato se pač kroge voziš tam kjer bi rad parkiral, da se kdo odstrani... pa ta čas še več onesnažuješ. Še dobro, da ne živim v centru.
Go big or go home!

damjan1980 ::

vsaj za veliki del centra mb to ne drzi. To je bila stalna praksa dokler je bila vsaj polovica parkingov brezplacnih. takrat se je krozilo. Zdaj ko pa je vse za placat, pa je prostora na pretek. Polek tega radikalno zmanjsujejo stevilo parkirnih mest. Tam kjer je bilo pravokotno parkiranje, je marsikje vzdolzno. ko tako ulico preuredijo, se mesta zmanjsajo na tretjino.
naslednji teden se siri placljiva cona na vse okrog ljudskega vrta, naslednje leto pa se na ulice v sirsi okolici, ki so sicer stanovanjske soseske, cez dan polne studentskega pleha. Ce ze imamo blesavega zupana, vsaj na tem podrocju dela pametne poteze.

flbroker ::

kalko je izjavil:

Ekofašizem at its best.

Če je prepoved, naj bo prepoved za vse. Nekdo, ki je leta 1997 kupil avto, ni mogel vedeti, da se bo nekoč ena Kangla spomnila, da se s tem avtom ne bo smel voziti po MB.

Preden kdo omeni Nemčijo in njihove ekovinjete - ja, tudi to je zame navaden ekofašizem.

Omejitve prometa za vse, congestion charge, in podobno - ni problema. Vendar brez diskriminacije in nekakšnega retroaktivnega učinkovanja predpisov.


Zgrešeno razmišljanje.

Po tvoji logiki je treba pijanim ljudem dovoliti vstop v gostilne, pa naj delajo pizdarije če hočejo, ker drugače gre za alkofašizem, kadilcem dovoliti kajenje v lokalih, pa naj zastrušljajo ostale, ker drugače gre za nikotinfašizem... in tako naprej, lahko bi ti dal še 20 primerov. Ne gre za to da bo ta ukrep prisilil ljudi k nakupu novejših avtomobilov ampak k uporabi javnega mestnega prevoza, ker ljudje smo pač razvajeni. Povsod se za vsako malenkost vozimo z avtomobili in v takem malem mestu kot je Maribor v večini primerov ni potrebe za to ker so razdalje čisto dovolj za hojo peš ali pa uporabo mestnega avtobusa. Treba je razmišljati malo širše.

Ukrep je dober, lahko bi bil seveda še boljši. Najprej rumeni bus pasovi po mestu, zdaj tole, potem glavni trg/koroška zaprta za promet, vedno več rondojev namesto semaforiziranih križišč, projekt javnih vrtičkov...dela se na tem da Maribor postane boljše mesto za življenje. Tudi ko so sprejeli ukrep prepovedi kajenja v zaprtih prostorih so se ljudje pritoževali kot da gre za konec sveta pa danes ni enega ki bi hotel stare čase nazaj, tudi jaz ne pa kadim. Ljudje se bodo že navadili, do zdaj so se še vsega.

black ice ::

flbroker je izjavil:

Tudi ko so sprejeli ukrep prepovedi kajenja v zaprtih prostorih so se ljudje pritoževali kot da gre za konec sveta pa danes ni enega ki bi hotel stare čase nazaj, tudi jaz ne pa kadim. Ljudje se bodo že navadili, do zdaj so se še vsega.

Posplošuješ.

bluefish ::

flbroker je izjavil:

Ne gre za to da bo ta ukrep prisilil ljudi k nakupu novejših avtomobilov ampak k uporabi javnega mestnega prevoza, ker ljudje smo pač razvajeni.
Ja, javni prevoz bodo uporabili lastniki starih vozil, ostali pa bodo imeli še več placa za parkiranje in manj razlogov za uporabo avtobusa,...
strani: « 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj žabarji mislijo/mislite da je Ljubljana središče sveta! (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
26116521 (11413) Mehmed
»

Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
2889092 (4013) noraguta
»

Majhni avti so IN (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
65723999 (10939) Grey

Več podobnih tem