Forum » Šport » Kolesarjenje, ko ni več mraz
Kolesarjenje, ko ni več mraz
Temo vidijo: vsi
tt2advanced ::
Mhm, majice s kratkimi rokavi ubijajo!
kamera na kolesu? upam da ti bo uspel vsaj kak padli meteorit posnet, ne pa bedo LJ prometa..
What Else Is There?
thramos ::
Slabo bereš. Za ono zožanje ima čisto prav, da gre po cesti. Za ostala normalna križišča, pa ne.
Sam pravim, da ni nujno uporabit namensko površino, če je uporaba nevarnejša kot neuporaba. Kjerkoli.
Tole demoniziranje vsega, kar ni enosledno vozilo na lasten pogon, je navadno nabijanje.
Hja, vožnja z avtom, v primerjavi s kolesom je "dirkanje v polni bojni opravi".
Invictus ::
Invictus> čike
Ampak to ne mislš cigarete - orbit pakete.
Samo simbolika ...
Kako so križišča urejena za kolesarje v Londonu ... Bruselj ima isto ureditev ... In kako skrbijo za kolesarje. Predvsem ne v smislu pobijanja le teh ...
http://www.standard.co.uk/news/transpor...
http://www.thetimes.co.uk/tto/public/cy...
http://www.brussels.be/artdet.cfm/4855
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
mr1two ::
Uh, bog ne daj, da bi se uveljavlo te prostore za kolesarje na semaforjih... bog ne daj, da bi se moral nekdo v avtomobilu 0.6 sekunde kasneje nabit v rit nekomu, ki je pred njim.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.
Invictus ::
Saj večina avtomobilistov spelje z zakasnitvijo 5 sekund.
Ker marsikaj počnejo takrat ko stojijo. Ni panike.
Ker marsikaj počnejo takrat ko stojijo. Ni panike.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Double_J ::
jype mora kršiti predpise zaradi neprilagojene hitrosti, s prilagojeno hitrostjo ne bi bilo problema.
S tem da ko ga bo nekdo malo dotaknil in se bo odkotalil pod nasproti vozeči tovornjak, bo tle kakšna rip tema na forumu nastala...
S tem da ko ga bo nekdo malo dotaknil in se bo odkotalil pod nasproti vozeči tovornjak, bo tle kakšna rip tema na forumu nastala...
Dve šivanki...
jype ::
Double_J> jype mora kršiti predpise zaradi neprilagojene hitrosti, s prilagojeno hitrostjo ne bi bilo problema.
Oh, how I wish you were right.
Preden sem dognal, da je visoka hitrost pri kolesarjenju po mestu nujno potrebna, da se izogneš nevarnim situacijam, sem tudi jaz mislil, da vozim prehitro.
Oh, how I wish you were right.
Preden sem dognal, da je visoka hitrost pri kolesarjenju po mestu nujno potrebna, da se izogneš nevarnim situacijam, sem tudi jaz mislil, da vozim prehitro.
Double_J ::
Preden sem dognal, da je visoka hitrost pri kolesarjenju po mestu nujno potrebna, da se izogneš nevarnim situacijam, sem tudi jaz mislil, da vozim prehitro.
Jaz se precej drugače vozim, kot ti. Samo nimam kamere... drugač bi dobil kako novo idejo. Zapletov jaz praktično nimam.
Ubistvu se jaz precej vozim po površinah za pešce, to je glavna razlika.
Dve šivanki...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Double_J ()
jype ::
Double_J> Ubistvu se jaz precej vozim po površinah za pešce, to je glavna razlika.
A, serijski morilec!
Double_J> Zapletov jaz praktično nimam.
Tega ti seveda ne verjamemo, ker zapleti niso odvisni od tvojega načina vožnje, temveč od drugih.
A, serijski morilec!
Double_J> Zapletov jaz praktično nimam.
Tega ti seveda ne verjamemo, ker zapleti niso odvisni od tvojega načina vožnje, temveč od drugih.
garamond ::
Plasiral bom samo eno heretično misel (potem pa se ponovno potuhnil v temi): ali je možno, da se Double_J fijaka po površinah za pešče praktično brez zapletov, ker ne vozi 40 km/h?
jype ::
garamond> Plasiral bom samo eno heretično misel (potem pa se ponovno potuhnil v temi): ali je možno, da se Double_J fijaka po površinah za pešče praktično brez zapletov, ker ne vozi 40 km/h?
Tudi jaz se po površinah za pešce fijakam s hitrostjo, ki je nižja od hitrosti pešca.
Žal so površine za pešce v Ljubljani še vedno razrezane s prometnicami, po katerih naj bi bila vožnja s kolesi pogosto celo izrecno prepovedana (haha).
Tudi jaz se po površinah za pešce fijakam s hitrostjo, ki je nižja od hitrosti pešca.
Žal so površine za pešce v Ljubljani še vedno razrezane s prometnicami, po katerih naj bi bila vožnja s kolesi pogosto celo izrecno prepovedana (haha).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
4:44, na primer.
5:25
6:06
Ti kr tko mal za foro po cesti mal pa po pločnikih vozš, čeprav imaš kolesarsko stezo? Bi rad koga ubil? Bi rad, da te povozijo?
Wow, nice, 9:53!
Haha, 12:10, Double_J je očiten suicidal maniac.
5:25
6:06
Ti kr tko mal za foro po cesti mal pa po pločnikih vozš, čeprav imaš kolesarsko stezo? Bi rad koga ubil? Bi rad, da te povozijo?
Wow, nice, 9:53!
Haha, 12:10, Double_J je očiten suicidal maniac.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Double_J ::
4:44, na primer.
5:25
6:06
Ti kr tko mal za foro po cesti mal pa po pločnikih vozš, čeprav imaš kolesarsko stezo? Bi rad koga ubil? Bi rad, da te povozijo?
Wow, nice, 9:53!
Haha, 12:10, Double_J je očiten suicidal maniac.
Ne, to ne vozim jaz. To sem dal kot ilustracijo. Tle ni nobenih zapletov, kjer bi moral kolesar kaj posebej reagirati.
Drugače se jaz dosti več vozim po pločnikih kot pa ta človek. Ta se vozi po uničeni kolesarski, zraven ima pa svež pločnik. Škoda k nimam kamere, pri meni gre to zelo tekoče.
Dve šivanki...
jype ::
Double_J> Tle ni nobenih zapletov, kjer bi moral kolesar kaj posebej reagirati.
Seveda so, nonstop so.
Double_J> Drugače se jaz dosti več vozim po pločnikih kot pa ta človek. Ta se vozi po uničeni kolesarski, zraven ima pa svež pločnik. Škoda k nimam kamere, pri meni gre to zelo tekoče.
Ja, sej, ogrožaš sebe in uboge pešce, ziher jih maš na vesti že par deset tisoč, pa zihr ti tut kr na sredo ceste zapeleš kadar je zablokiran pločnik + kolesarska.
Seveda so, nonstop so.
Double_J> Drugače se jaz dosti več vozim po pločnikih kot pa ta človek. Ta se vozi po uničeni kolesarski, zraven ima pa svež pločnik. Škoda k nimam kamere, pri meni gre to zelo tekoče.
Ja, sej, ogrožaš sebe in uboge pešce, ziher jih maš na vesti že par deset tisoč, pa zihr ti tut kr na sredo ceste zapeleš kadar je zablokiran pločnik + kolesarska.
Double_J ::
Seveda so, nonstop so.
Ne, ne razumeš, to niso nobeni zapleti, zaradi tega ker ima ustrezno hitrost. Drugače bi pa bili.
Ja, sej, ogrožaš sebe in uboge pešce, ziher jih maš na vesti že par deset tisoč, pa zihr ti tut kr na sredo ceste zapeleš kadar je zablokiran pločnik + kolesarska.
Ma nič ne ogrožam, saj ti sam praviš, da kolesar za razliko od avta, težko ogroža kogarkoli.
Dve šivanki...
Double_J ::
Sej pri nas je tudi kolesarski otok.
Kolk pa je najcenejša kamera za kolo?
Dve šivanki...
iso2000 ::
Una pri 6:06 se mi zdi precej nevarna, ker je zavil za tist dostavnik, potem pa takoj levo na cesto. Sam bi rajši obvozil avto po levi, da me avtomobilisti vidijo.
Pa tisto vozakanje po Dunajski, je izgledalo tudi malo na pamet, tam ko je kamijon na pločniku.
Drugače pa s specialko pa pločniki je bolj no go, se mi zdi...
Pa tisto vozakanje po Dunajski, je izgledalo tudi malo na pamet, tam ko je kamijon na pločniku.
Drugače pa s specialko pa pločniki je bolj no go, se mi zdi...
Double_J ::
Una pri 6:06 se mi zdi precej nevarna, ker je zavil za tist dostavnik, potem pa takoj levo na cesto. Sam bi rajši obvozil avto po levi, da me avtomobilisti vidijo.
Pa tisto vozakanje po Dunajski, je izgledalo tudi malo na pamet, tam ko je kamijon na pločniku.
Drugače pa s specialko pa pločniki je bolj no go, se mi zdi...
Mal je lesen ta človk ja...
Moje gume so od specialke gor.
Dve šivanki...
PacificBlue ::
Zdajle ob enajstih ponoči sm srečal reveža na cesti, kako je gonil v kratkih rokavih na Pohorje pa še rahlo dežuje. In mraz je.
Napačna tema, i guess.
Napačna tema, i guess.
I’m out.
:3
:3
iso2000 ::
Una pri 6:06 se mi zdi precej nevarna, ker je zavil za tist dostavnik, potem pa takoj levo na cesto. Sam bi rajši obvozil avto po levi, da me
Drugače pa s specialko pa pločniki je bolj no go, se mi zdi...
Mal je lesen ta človk ja...
Moje gume so od specialke gor.
No, so cestne gume, samo tako na pogled bi rekel da so skoraj še enkrat močnejše od moje 25-ke na cestnem kolesu.
Na gorcu imam trenutno 1.5 Marathon od Schwalbe in s tistim se tudi jaz brez problema zapeljem čez robnik ali pa kakšno štengo. S cestnim pa zelo nerad. Že število naper je manjše kot pri gorcu, pa ožje gume, tako da s cestnega gledam robnike precej bolj spoštljivo in z varne razdalje (če se da)...
Sedaj se grem P+B (parkiraj in se pelji s kolesom), s tem da je moj cilj Trzin, kolesarski štart pa Vodice in ni kaj dosti urbanega okolja kjer bi moral skakati čez robnike... Tako da uporabljam cestega. Za urbano okolje bi pa sigurno rajši uporabljal gorca za lažje premagovanje robnikov ipd. Pač bi šlo malce počasneje...
energetik ::
Če imaš rad svojo rit, je za po mestu edina varianta gorc z vsaj sprednjim vzmetenjem in gume širše od 2".
Še na Ponyju za službo imam 1,75" gume, pa precej spuščene, drugač bi me pretresl do kosti.
Še na Ponyju za službo imam 1,75" gume, pa precej spuščene, drugač bi me pretresl do kosti.
jype ::
Double_J> Ne, ne razumeš, to niso nobeni zapleti, zaradi tega ker ima ustrezno hitrost. Drugače bi pa bili.
Potem tudi tole ni zaplet, ker imam ustrezno (40) hitrost:
Potem tudi tole ni zaplet, ker imam ustrezno (40) hitrost:
Aston_11 ::
Tista na levi je luškana (vsaj spodnji del, zgoraj nisem dobro videl).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Invictus ::
V tako se splača "malo" zaleteti .
In dobiti telefonsko za kompenzacijo duševnih bolečin ...
jype, rabiš zvonec ...
In dobiti telefonsko za kompenzacijo duševnih bolečin ...
jype, rabiš zvonec ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Double_J ::
Na gorcu imam trenutno 1.5 Marathon od Schwalbe in s tistim se tudi jaz brez problema zapeljem čez robnik ali pa kakšno štengo. S cestnim pa zelo nerad.
Za po mestu ne vem zakaj bi se sploh vozil s specialko.
Dve šivanki...
jype ::
Double_J> jype, prestrašil si ljudi.
A ker povzročam premalo hrupa?
Invictus> V tako se splača "malo" zaleteti ;).
Žal mi je, ampak meni so všeč hitrejša dekleta.
Double_J> Za po mestu ne vem zakaj bi se sploh vozil s specialko.
Gorsko kolo je zaradi svoje geometrije prenevarno za ostale udeležence v prometu.
A ker povzročam premalo hrupa?
Invictus> V tako se splača "malo" zaleteti ;).
Žal mi je, ampak meni so všeč hitrejša dekleta.
Double_J> Za po mestu ne vem zakaj bi se sploh vozil s specialko.
Gorsko kolo je zaradi svoje geometrije prenevarno za ostale udeležence v prometu.
Daedalus ::
Gorsko kolo je zaradi svoje geometrije prenevarno za ostale udeležence v prometu.
Gorsko kolo je bolj okretno in ima praviloma disk zavore. Zowna kozo v vseh pogledih, ko rata sranje Se pravi, je bolj varno za uporabnika in okolico.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
jype ::
Daedalus> Gorsko kolo je bolj okretno in ima praviloma disk zavore. Zowna kozo v vseh pogledih, ko rata sranje>:D Se pravi, je bolj varno za uporabnika in okolico.
Nekako ne vidim ravno mnogo gorskih koles:
Nekako ne vidim ravno mnogo gorskih koles:
Senitel ::
energetik ::
No, primerjati gorca in SUV v mestu je bedarija.
Za mesto gorc sigurno zmaga nad specialko. Po vseh teh luknjah, robnikih, pesku je sigurno bolj varen gorc s terenskimi gumami in fedri. Vsaj meni je veliko bolj ustrezen.
Za mesto gorc sigurno zmaga nad specialko. Po vseh teh luknjah, robnikih, pesku je sigurno bolj varen gorc s terenskimi gumami in fedri. Vsaj meni je veliko bolj ustrezen.
Nekako ne vidim ravno mnogo gorskih koles:Kot bi igral NeedForSpeed z biciklom...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
jype ::
energetik> Po vseh teh luknjah, robnikih, pesku je sigurno bolj varen gorc s terenskimi gumami in fedri. Vsaj meni je veliko bolj ustrezen.
Ja, ampak gorsko kolo ima znatno nižje robne pogoje, v katerih še zdrži obremenitve, pa geometrija je takšna, da pri manevriranju traja skoraj dvakrat dlje, da se postaviš v pravo konfiguracijo, na cestnem biciklu si pa ves čas v položaju, ki je zelo blizu idealnega.
energetik> Kot bi igral NeedForSpeed z biciklom...
Če hočeš priti na cilj, je tvoj glavni pomislek ta, da se biciklu nič ne zgodi - zato pa v glavnem vsi vozijo muslaufe, ki so najmanj pokvarljivi (zavore, ki jih nimaš, ne morejo odpovedat).
Ja, ampak gorsko kolo ima znatno nižje robne pogoje, v katerih še zdrži obremenitve, pa geometrija je takšna, da pri manevriranju traja skoraj dvakrat dlje, da se postaviš v pravo konfiguracijo, na cestnem biciklu si pa ves čas v položaju, ki je zelo blizu idealnega.
energetik> Kot bi igral NeedForSpeed z biciklom...
Če hočeš priti na cilj, je tvoj glavni pomislek ta, da se biciklu nič ne zgodi - zato pa v glavnem vsi vozijo muslaufe, ki so najmanj pokvarljivi (zavore, ki jih nimaš, ne morejo odpovedat).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Daedalus ::
Nekako ne vidim ravno mnogo gorskih koles:
To je zato, ker noobiji pojma nimate.
Isto kot je za v mesto najbolj primeren in varen en 2+ tonski SUV.
Gorski bicikl je zaradi terena, po katerih se vozi narejen tako, da je čimbolj okreten. Za razliko od specialke, kje je geometrija prilagojena čim nižji drži in smerni stabilnosti. Razlike v teži je sicer par kil, sam še zdaleč ne tolko, kot bi ti rad verjel. O tem, kaj se hitreje ustavi, pa itak ni kaj razpravljati.
Ja, ampak gorsko kolo ima znatno nižje robne pogoje, v katerih še zdrži obremenitve, pa geometrija je takšna, da pri manevriranju traja skoraj dvakrat dlje, da se postaviš v pravo konfiguracijo, na cestnem biciklu si pa ves čas v položaju, ki je zelo blizu idealnega.
Boma šla enkrat gonit čez kamenje in korenine, pa da vidimo, kdo bo cel ostal (vključno z). Ti s specialko, al jaz s svojim gorskim biciklom. Pa eno tako, tehnično bolj zahtevno stezo, da ne bo sam dolgočasen spust. Sej kul, če trolaš... sam v Star Trek vode pa res ne rabiš it
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
jype ::
Daedalus> smerni stabilnosti.
Žal mi je, ampak s cestnim biciklom je radij obračanja pri vseh hitrostih znatno manjši kot z gorskim.
Daedalus> O tem, kaj se hitreje ustavi, pa itak ni kaj razpravljati.
Mhm, če bi poskušal z gorskim biciklom ustavit s 40 na 0 tako kot na posnetku zgoraj, bi brez dvoma pristal na dekletu - ampak to je vse teoretično, ker bi bil z gorskim kolesom šele nekje pri kliničnem.
Je pa res da danes vladajo posebne razmere: Pred sodiščem je toliko policistov, da si nisem drznil zbit niti enega pešca.
Žal mi je, ampak s cestnim biciklom je radij obračanja pri vseh hitrostih znatno manjši kot z gorskim.
Daedalus> O tem, kaj se hitreje ustavi, pa itak ni kaj razpravljati.
Mhm, če bi poskušal z gorskim biciklom ustavit s 40 na 0 tako kot na posnetku zgoraj, bi brez dvoma pristal na dekletu - ampak to je vse teoretično, ker bi bil z gorskim kolesom šele nekje pri kliničnem.
Je pa res da danes vladajo posebne razmere: Pred sodiščem je toliko policistov, da si nisem drznil zbit niti enega pešca.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Daedalus ::
Na sreco mamo zdej v ljubljani Zokija, in nam ni treba vec vozit po koreninah in sodru.
LOL.
Mhm, če bi poskušal z gorskim biciklom ustavit s 40 na 0 tako kot na posnetku zgoraj, bi brez dvoma pristal na dekletu - ampak to je vse teoretično, ker bi bil z gorskim kolesom šele nekje pri kliničnem.
Ja, če ne veš, kaj delaš, si lahko spričo učinkovitosti disk zavore hitro čez krmilo. Če pa veš, se pa ustaviš precej hitreje in brez postavljanja na prvo kolo. Čeprav kdaj paš kak stoppie, magari za strašit okolico.
Žal mi je, ampak s cestnim biciklom je radij obračanja pri vseh hitrostih znatno manjši kot z gorskim.
Iskreno dvomim. Boš rabil dokazovat tole trditev.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Aston_11 ::
Po moje je radij odvisen od osne razdalje in nič drugega. Tisti kot, pod katerim je prva os od krmila dol proti osi, se komot zanemari.
jype ::
Daedalus> Če pa veš, se pa ustaviš precej hitreje in brez postavljanja na prvo kolo.
Ne, se ne.
Daedalus> Iskreno dvomim. Boš rabil dokazovat tole trditev.
To je pa ja easy:
S cestnim kolesom lahko ovinek že zaradi geometrije kolesa zvoziš z znatno večjim naklonom (z ustreznimi pnevmatikami gre približno 60 stopinj od vertikale). Ker je naklon odvisen od hitrosti, je ta zveza praktično že dokazana.
Več dejavnikov vpliva, da z gorskim kolesom to ne gre: Geometrija (širina in oprijem krmila, višina okvirja in BB, vrsta pnevmatik in način pritrditve le teh na platišča, višina težišča jezdeca med takim manevrom in seveda sama teža okvirja).
Aston_11> Po moje je radij odvisen od osne razdalje in nič drugega. Tisti kot, pod katerim je prva os od krmila dol proti osi, se komot zanemari.
To velja le za hitrost nič.
Ne, se ne.
Daedalus> Iskreno dvomim. Boš rabil dokazovat tole trditev.
To je pa ja easy:
S cestnim kolesom lahko ovinek že zaradi geometrije kolesa zvoziš z znatno večjim naklonom (z ustreznimi pnevmatikami gre približno 60 stopinj od vertikale). Ker je naklon odvisen od hitrosti, je ta zveza praktično že dokazana.
Več dejavnikov vpliva, da z gorskim kolesom to ne gre: Geometrija (širina in oprijem krmila, višina okvirja in BB, vrsta pnevmatik in način pritrditve le teh na platišča, višina težišča jezdeca med takim manevrom in seveda sama teža okvirja).
Aston_11> Po moje je radij odvisen od osne razdalje in nič drugega. Tisti kot, pod katerim je prva os od krmila dol proti osi, se komot zanemari.
To velja le za hitrost nič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Aston_11 ::
Ja, ampak pri hitrosti 1,2,3,4,5 tudi. Šele ko letiš in si odvisen od sile trenja, ki ti drži kolo, da ne zdrsne v smeri centripetalne sile, bo (morda) drugače.
Daedalus ::
Več dejavnikov vpliva, da z gorskim kolesom to ne gre: Geometrija (širina in oprijem krmila, višina okvirja in BB, vrsta pnevmatik in način pritrditve le teh na platišča, višina težišča jezdeca med takim manevrom in seveda sama teža okvirja).
Okretnost != max. naklon med vožnjo skozi ovinek. Ah ja, you have much to learn.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
jype ::
Daedalus> Okretnost != max. naklon med vožnjo skozi ovinek.
Seveda je.
Daedalus> Ah ja, you have much to learn.
Zagotovo, ampak fizika je očitno tvoja šibka točka, ne moja.
Seveda je.
Daedalus> Ah ja, you have much to learn.
Zagotovo, ampak fizika je očitno tvoja šibka točka, ne moja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Daedalus ::
Okretnost je vse kaj drugega, kot max kot nagiba v ovinku. Precej dobre kote nagiba se da dosegat tudi s "čoperji", pa teh nihče ne smatra za okretne. Ampak ajd, kaj se čem z Bogom jypom prepirat. Naj ima svoj prav.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
tt2advanced ::
z Bogom jypom prepirat. Naj ima svoj prav.
Ja sam res zakaj bi se sploh pregovarju z nekom, ki polaga ovinke kot zenska ;) pa pojma nima kaj je teren.. Na asfaltu je vsak lahko pameten.. Edina prepreka oz. izziv k ga mas je plocnik pa kaka luknja tu pa tam..
What Else Is There?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tt2advanced ()
jype ::
Tolk o tem kako jaz ne vem o čem govorim:
tt2advanced> Manjka ti sam se pircek pa sendvic v ruzaku..
Club mate pa frutabela v žepu, nub.
BicikeLJ 17.3km Colnago Altain 4,844.9km Scott Expert Racing 1,067.6km Turist luxus 505.3km U-Sistem 3,394.2km
tt2advanced> Manjka ti sam se pircek pa sendvic v ruzaku..
Club mate pa frutabela v žepu, nub.
DOOM_er ::
a dej jype zej pa nabijaš. Mam specialko in mam gorca. Gorc je precej bolj okreten kot specialka. Že drža balance je na gorcu precej boljša. Ne vozijo downhilla za bv z gorskimi kolesi, poleg tega širša balanca zelo priporome k okretnosti, je pa res da se z rokam opleta precej več, ampak to sploh ni problem. Glede varnosti pešakov in tistega posnetka tam zgoraj pri 9.53. To kar je naredil ni nič posebnega, se vidi da ti manjka treninga poligonske vožnje, in da v resnici drugega kot specialko ne znaš gonit. Specialke so narejene samo za en namen, čimvečja hitrost in čimbolj stabilna vožnja pri čimanj kilogramih. Vodljivost kolesa je na specialki precej postranskega pomena. In da še pripomnim. Tudi sam se fjakam z kolesom veliko po ljubljani. In začuda mi nikol noben ne trobi in me ne zapira, srečam pa ja debile ki parkirajo po kolesarskih. Vedno samo nakažem smer z roko se ga butnem vn prehitevat in naprej. Če pa že trdiš, kupi si nevem Trek Session pa dej gor balanco od specialke in pojdi širnemu svetu dokazat da je z balanco od specialke možno downhill vozit precej hitreje od ostalih papkov.
Robots will steal your job. But that's OK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DOOM_er ()
Invictus ::
Zakaj bi človek sploh hotel gonit gorca po asfaltu?
To meji na mazohizem ...
To meji na mazohizem ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22579 (15406) | zmaugy |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52522 (45811) | BigWhale |
» | se malo o cpp (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 61497 (54687) | jype |