» »

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Temo vidijo: vsi
««
19 / 41
»»

LeQuack ::

Kmalu bo itak toliko avtomobilov, da bo prizor kot na kakih ameriških avtocestah, ko 10 pasov stoji. Takrat bodo kolesarji divjaki s svojimi 25 na uro. To je seveda, če se bencin ne bo prej toliko podražil, da se bodo samo še najbolj premožni vozili, kot v začetnih časih avtomobilizma.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

energetik ::

driver_x je izjavil:

Kar se pa kolesa tiče, sam se velikokrat pogledam v kakšno ogledalo ob cesti ali izložbo, ker na kolesu imam pogosto občutek, da sem neviden.
Očitno sem tudi jaz v avtu neviden, ker danes mi je nasproti vozeča kura blondinka zapeljala skor 1 meter na moj pas skoraj direktno pred mene, ko je prehitevala kolesarje na njenem pasu. Cesta pa popolnoma ravna, avto visok 1.6m, prižgane luči. Očitno sem po pomoti stisnil gumb za nevidnost.

jype ::

Dobr da se nista povozila, bi ti loh še luč zlomila!

A ko te je zagledala ji je pa od presenečenja iPhone padu iz roke? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

noraguta ::

jype je izjavil:

Dobr da se nista povozila, bi ti loh še luč zlomila!

A ko te je zagledala ji je pa od presenečenja iPhone padu iz roke? :)

a si jo naznanu milici ?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Sriple Tix ::

Upam, da tole v odgovor ne bo prineslo cel kup enozloznic, kajti pisem zgolj dobronamerno in izhajam iz tistega, kar je vidno v tvojih posnetkih ter brez zelje po kaksnem prerekanju.
Jure, zal ti se ne prilagajas prometu (prehitevanje pocasi vozecih avtomobilov levo/desno; voznja malce po kolesarski stezi, kjer ti ne ustreza pac ne; voznja po plocniku; voznja v rumeno/rdeco; voznja preko polne crte po pasu za nasproti vozeca vozila) in se enkrat povem. Bojim se, da se ti vedno ne bo izslo, kajti preveckrat sem slisal odgovor v stilu, saj jaz s svojo voznjo nikogar ne ogrozam, ne zavedajoc se, da so fantje najbolj ogrozali sami sebe.

jype ::

Sriple Tix> prehitevanje pocasi vozecih avtomobilov levo/desno

Tam, kjer je prostor. Ker me vozniki ne vidijo, sem jaz tisti, ki mora spremljati njihovo situacijo in predvidevati njihova dejanja (ja, nekako tako kot pri prvošolčkih) in moram sam poskrbeti za to, da to ne predstavlja grožnje zame.

Sriple Tix> voznja malce po kolesarski stezi, kjer ti ne ustreza pac ne

Ker je vožnja po kolesarski stezi preferirana vedno vozim tam, ko je to mogoče. Kjer je kolesarska steza zgrajena narobe (bodisi neustrezno oblikovana, nevarno speljana ali kako drugače predstavlja nevarnejšo pot od cestišča), se prestavim na cesto. Tega seveda ne storim tako, da bi kdorkoli moral zavirati ali se mi umikati, se pa kljub temu občasno najdejo vozniki, ki se jim zdi, da omejitev (30, 50, 60 km/h) ne velja več, če se pred njimi na cesti znajde kolesar, ter pospešijo. Takšnim se seveda umaknem.

Sriple Tix> voznja po plocniku

Isto kot zgoraj, pri čemer pred vogali, stoječimi avtobusi in drugimi ovirami, ki zmanjšujejo preglednost močno upočasnim ali ustavim.

Sriple Tix> voznja v rumeno/rdeco

Semaforji so za okras. Če bi jih upošteval (in bi peljal skozi križišče, ko zame velja zelena luč), bi bil že večkrat deležen težjih poškodb. Če bi se lahko zanesel na to, da semaforje upoštevajo vsi, bi jih včasih tudi sam, tako pa je to nevarno in torej nima nikakršnega smisla (in se moram pred vsakim križiščem prepričati, če je res prosto, kar tudi storim).

Sriple Tix> voznja preko polne crte po pasu za nasproti vozeca vozila

Zgolj v izjemnih primerih, ko je treba poskrbeti za to, da me vozila, ki zavijajo desno ali se z desnim delom vozijo po skrajnem robu vozišča, čeprav je tam prostor (implicitno ali z vrisano kolesarsko stezo - za voznike to ne predstavlja razlike) rezerviran zame, ali če se nevarno približujejo desnemu robu, ali če ni jasno, ali se bo mogoče z desnega roba umakniti, če se mu preveč približajo, ne ogrozijo. Prehitevanje po levi je pogosto edini smiseln način, da se ne znajdeš v situaciji, ko stojiš ob desnem robu cestišče in te z visoko hitrostjo prehiteva kolona vozil, ki je od tebe odmaknjena premalo in vedno manj (v takem primeru se je seveda pametno pobrati s ceste na pločnik).

Sriple Tix> Bojim se, da se ti vedno ne bo izslo

Saj se mi ne. Pogosto se moram ustaviti in počakati. K sreči mene to ne prizadane toliko kot voznike motornih vozil, ki slonijo na hupah in na druge načine izražajo izjemno časovno stisko, ko odložijo mobilni telefon pa pogosto tudi ustno in ročno gestikulirajo žaljivke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Sriple Tix ::

OK, saj ne bom vec sitnaril, le se tole. Ostali udelezenci v prometu (pustiva % tistih, ki jim je vseeno) najbrz pricakujejo, da vsi upostevamo cestne predpise in se ravnamo po njih, ne glede, kaj si mislimo o postavitvi znakov/kolesarskih poti/delovanju semaforjev/ ... ter se tako tudi odzivajo. Zato je lahko samovoljno interpretiranje cestne signalizacije in infrastrukture tako nevarno za tistega, ki to pocne.

puffs ::

jype je izjavil:

Sriple Tix> Bojim se, da se ti vedno ne bo izslo

Saj se mi ne. Pogosto se moram ustaviti in počakati. K sreči mene to ne prizadane toliko kot voznike motornih vozil, ki slonijo na hupah in na druge načine izražajo izjemno časovno stisko, ko odložijo mobilni telefon pa pogosto tudi ustno in ročno gestikulirajo žaljivke.


Ofc not, all you do is tape them every day (kar je po mnenju Pirčeve wrong), caption them as morons and share it with the world.
Sem tudi vsak dan na kolesu pa se mi še ni zgodilo da bi mi kdo trobil ali kako drugače stresal gnev. Verjetno v veliki meri zato ker se premikam po mestu z normalno hitrostjo, zmanjšam hitrost pred vsakim križiščem tudi če imam prednost in se po polžje gibljem med pešci. Še fun fact: edino razburljivo soočenje je bilo ravno zadnjič v mestu z drugim kolesarjem, tip se je tok zadrl da se ga je slišalo čez cel kongresc :D pa nisem naredila nič narobe.

jype ::

puffs> caption them as morons

Deservedly so.

puffs> Sem tudi vsak dan na kolesu pa se mi še ni zgodilo da bi mi kdo trobil ali kako drugače stresal gnev.

O, jaz pa zelo dobro vem, da so ti že trobili.

puffs> Verjetno v veliki meri zato ker se premikam po mestu z normalno hitrostjo, zmanjšam hitrost pred vsakim križiščem tudi če imam prednost in se po polžje gibljem med pešci. Še fun fact: edino razburljivo soočenje je bilo ravno zadnjič v mestu z drugim kolesarjem, tip se je tok zadrl da se ga je slišalo čez cel kongresc :D pa nisem naredila nič narobe.

No, vidiš.

Sriple Tix> Ostali udelezenci v prometu (pustiva % tistih, ki jim je vseeno) najbrz pricakujejo, da vsi upostevamo cestne predpise in se ravnamo po njih, ne glede, kaj si mislimo o postavitvi znakov/kolesarskih poti/delovanju semaforjev/ ... ter se tako tudi odzivajo. Zato je lahko samovoljno interpretiranje cestne signalizacije in infrastrukture tako nevarno za tistega, ki to pocne.

To ne drži niti za tiste, ki sedijo v avtomobilih. Če bi pričakoval, da vsi upoštevamo prometne predpise, bi se (med vožnjo avtomobila) zelo težko izognil nasproti vozečemu avtomobilu, ki je pripeljal po napačni strani ceste, ali pa v predoru Golovec avtomobilu, ki se je odločil, da bo zavil na moj pas, čeprav sem bil jaz tam. Ne, kar moraš pričakovati je predvsem to, da _nihče_ ne upošteva predpisov in da vsak vedno stori največjo možno neumnost v danem trenutku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

puffs ::

No vidiš kaj? Tip je bil kolesar, verjetno isti idiot kot ti. And you don't see me whining about it.

O, jaz pa zelo dobro vem, da so ti že trobili.

Never.

jype ::

puffs> No vidiš kaj? Tip je bil kolesar, verjetno isti idiot kot ti. And you don't see me whining about it.

Oh yes, I see you whining about it. (Jaz nikdar ne zmerjam drugih udeležencev, razen v post-mortem analizi, ko se da natančno ovrednotiti stopnjo duševne zaostalosti.)

puffs> Never.

Mi je že žal, da nimam posnetka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

dzinks63 ::

Dokler je od dveh udeležencev vsaj eden priseben še vse gre skozi, ko pa je več izzivajočih na kupu, so pa nesreče neizogibne.

Ziga Dolhar ::

puffs je izjavil:

Ofc not, all you do is tape them every day (kar je po mnenju Pirčeve wrong), caption them as morons and share it with the world.


Oh you poor girl.
https://dolhar.si/

jype ::

Na teh posnetkih jaz vidim predvsem bolj ali manj objestne voznike motornih vozil, ki v okviru prekrška ogrožajo predvsem ostale udeležence, vsekakor pa tudi potrditev premise, da je upoštevanje prometne signalizacije na račun stalnega preverjanja proste poti smrtonosno početje.

puffs ::

No you don't. Just taking every opportunity to call you a moron :)
Ne vem koga si videl ampak nisem bila jaz. Nikoli mi ni nihče trobil.
Žiga, your point? Mi je jasno da je cel sloteh razburilo moje vprašanje :)

jype ::

puffs> Ne vem koga si videl ampak nisem bila jaz. Nikoli mi ni nihče trobil.

Tudi če si del skupine se hupanje skupini tiče tudi tebe.

puffs> Žiga, your point? Mi je jasno da je cel sloteh razburilo moje vprašanje :)

Ko bo kdo torej dokazal poseg v osebnostne pravice, mu bom izplačal ustrezno odškodnino. Beleženje poti z namenom različnih vrst analiz in izpostavljanje neodgovornega in nevarnega obnašanja prometnih udeležencev, slabega prometnega planiranja, neustrezne izvedbe prometnih poti in nenazadnje tudi za povečanje lastne varnosti (ker avtomobilisti zdaj dobro vedo, da so potencialno vsi kolesarji zaščiteni s kamero in jih ni pametno iz objestnosti ali kakšnega drugega vzroka povoziti in pobegniti, kot se je že mnogim kolesarjem zgodilo) pa je seveda utemeljeno in tudi zakonito.

Da se ga. Musarjevi zdi narobe vsekakor razumem in se z njo celo strinjam, a dokler kamere snemajo mene ne sme biti nič narobe, če tudi jaz snemam kamere, ki me snemajo (skupaj z enako mero okolice).

puffs ::

Ne vem o čem govoriš jajp, i'll let this go with you see what you wanna see.
Tvoja kamera ne snema tebe ampak vse udeležence prometa. Če bi mene uploadal gor bi mela midva problem, tko maš pa srečo da ljudje nimajo pojma da nastopajo v tvojih filmčkih.
Še Žigatu: edini razlog da sem rekla da za zbirko posnetkov ne vem je da se mi ni dalo pushat stvari naprej, še vprašala sem zgolj iz radovednosti, jo je ravno gand spraševal o snemanju pa sem se spomnila na jajpa. Da posnetke kopiči je očitno, če bi kdo imel voljo bi verjetno bil problem. So potem prišli do mene outcryi nej ne hodim s tem do nje, da ima jajp preveč stvari ki jih ne bi smel met in da bi bla štala. Horribl.

jype ::

puffs> Če bi mene uploadal gor bi mela midva problem, tko maš pa srečo da ljudje nimajo pojma da nastopajo v tvojih filmčkih.

Ja, tudi tako lahko temu rečeš.

puffs> da ima jajp preveč stvari ki jih ne bi smel met

Res? Jaz sem že vprašal o tem številne pravnike, pa so bili podobnega prepričanja kot informacijska pooblaščenka: Zbirka teh posnetkov ni v ničemer nezakonita, se pa lahko kdo pritoži, če smatra, da je šlo za poseg v njegove osebnostne pravice (in moram video ustrezno predelati, da se to popravi).

puffs ::

Rekla je da je zbirka problem, kaj ni jasno? Sicer pa s preveč stvari nisem mislila teh posnetkov.
Done with this topic, uživaj v rantih še naprej.

jype ::

puffs> Rekla je da je zbirka problem, kaj ni jasno?

Jasno ni, čemu naj bi zbirka bila problem (na to vprašanje ni želela odgovoriti na jasen način), kar je razumljivo, ker tako kot ne preganjamo turistov, ki si ustvarjajo zbirke posnetkov s svojih potovanj, tudi ne moremo preganjati kolesarjev, strojevodij ali polagalcev ploščic, ki počnejo isto.

Mipe ::

Youtube kanal uporabnika šteje kot zbirka. Je pa res, da kar nekaj posnetkov ni javno dostopnih, do njih se pride le preko povezave, ki jo jype deli. Ampak jype te povezave deli preko javnega foruma. Hm.

No, kakorkoli že, cesta je javen kraj in ne gre pričakovati zasebnosti na njej. Čeprav bi osebno z veseljem videl, kako bi jo jype skupil po svojih dlaneh, je tu bolj malo spornega. Vsaj dokler ne snema nagih otročičev, kako se zaganjajo v njegovo kolo.

Samo mucke.

jype ::

Mipe> Čeprav bi osebno z veseljem videl, kako bi jo jype skupil po svojih dlaneh

Težka bo, ker je del sposobnosti, ki jih pridobiš kot kolesar, tudi pravilno padanje (takšno, ki ne povzroča poškodb tebi in drugim).

Pnevmatike z novega bicikla, ki tako zelo drsijo po mokri cesti, sem seveda takoj zamenjal z bistveno boljšimi še isti dan, tako da zdaj ni več bojazni, da bi se reč ponovila.

Če bi imel kamero pred 15 leti bi seveda lahko pokazal posnetke, tako pa lahko le brazgotine na dlaneh iz časa, ko sem se pravilnega padanja šele učil, jasno brez rokavic:



Mipe> No, kakorkoli že, cesta je javen kraj in ne gre pričakovati zasebnosti na njej.

Kljub vsemu to ne pomeni, da je snemanje poljubne vrste na cesti dovoljeno. Natančne fotografije obrazov ljudi, na primer, so lahko zelo sporne, še posebej če so objavljene v javnih občilih (pa tudi sicer), pri čemer se o spornosti presoja na podlagi cele vrste kategorij (nikakor pa ne gre za kaznivo dejanje ali kaj podobnega - policist ne bo preprečil takšnega snemanja in že narejenih posnetkov ne more zaseči, lahko pa oškodovanec toži fotografa).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Manu ::

puffs je izjavil:

Sem tudi vsak dan na kolesu pa se mi še ni zgodilo da bi mi kdo trobil ali kako drugače stresal gnev. Verjetno v veliki meri zato ker se premikam po mestu z normalno hitrostjo, zmanjšam hitrost pred vsakim križiščem tudi če imam prednost in se po polžje gibljem med pešci. Še fun fact: edino razburljivo soočenje je bilo ravno zadnjič v mestu z drugim kolesarjem, tip se je tok zadrl da se ga je slišalo čez cel kongresc :D pa nisem naredila nič narobe.


Kadar kolesariš na način, da daješ vedeti voznikom motornih vozil, da nisi enakopraven člen prometa kljub temu, da imaš prednost, potem logično, da se nihče ne razburja nate. Saj popustiš močnejšemu in se jim udinjaš.

Če bi pa kolesarila kot enakopraven člen prometa, potem bi doživela marsikaj.

Nekateri ne kolesarijo za zabavo, ampak je to njihov način življenja, njihovo primarno prevozno sredstvo. Vsak dan se vozijo v službo z njim. Tudi po več 10 km.

Zaradi tega so postali bolj vešči in agilni kolesarji v primerjavi s tistimi, ki se kdaj pa kdaj usedejo nanj. Občasni kolesarji nimajo razvitega občutka do kolesarjenja kot redni kolesarji, zato dobijo občutek (kakor ga imaš ti), da prvi ne vozijo z normalno hitrostjo.

Poleg tega Ljubljana ni preveč prijazno mesto za kolesarjenje (ne bom pa rekel, da sploh ni prijazno) in včasih moraš zaradi neprimerne infrastrukture voziti na način, ki spominja, kot da ne bi bil enakopraven del prometa ali pa postati bolj 'agresiven' samo zato, da poskrbiš za lastno varnost.

Poleg tega je treba ločiti med vožnjo s kolesom po centru mesta (tam, kjer je gostota peščev večja) in vožnja po bolj prometnih cestah. Če se ti voziš bolj po centru mesta potem naj ti povem, da tam tudi jaz vozim počasneje, kot pa npr. po Celovški.

Pa še to: obstajata dve vrsti kolesarjev. Eni so mestni kolesarji, drugi pa bolj športni kolesarji. Jure spada med slednje. Zato kritiziranje Jureta s strani mestnih kolesarjev po mojem mnenju ni smiselno.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

jype ::

Manu> Jure spada med slednje.

Samo v primeru, ko se mu ni treba po poti ustaviti na krajih, kjer ni urejenih kolesarnic. Športnih koles se v Ljubljani na javnih krajih ne da zakleniti dovolj temeljito, da bi lahko počakala lastnika, zato je včasih v mesto treba s kripo, katere glavna lastnost je skoraj negativna ekonomska vrednost.

A tudi s kripo življenje ni nič lažje, kot priča eden starejših zapisov:

LeQuack ::

Najbolje se spoštovanje šibkejših v prometu vidi na prehodih za pešce, kjer lahko čakaš tudi cel dan, pa te ne bo nobeden spustil čez, če ravno ne bo take gužve, da bo to primoran storiti. Pa v zakonu jasno piše, da je treba ustaviti. Izrodilo se je v to, da je isto, kot če bi prečkal cesto kjerkoli drugje, počakati je treba, da gredo vsi mimo ali pa tvegati nesrečo.
Quack !

jype ::

LeQuack> Najbolje se spoštovanje šibkejših v prometu vidi na prehodih za pešce, kjer lahko čakaš tudi cel dan, pa te ne bo nobeden spustil čez

Meni pogosto hupajo (ko vozim avtomobil), ko spustim pešce preko prehoda, najpogosteje pa na s semaforjem opremljenih prehodih, ko je semafor izključen (in avtomobilistom utripa rumena luč) in imajo pešci prednost (česar pa se večina voznikov očitno ne zaveda).

Ko s kolesom spuščam pešce preko prehoda se vedno poskušam postaviti tako, da avtomobil ne more mimo mene, ker se mi je že zgodilo, da je avtomobil med prehitevanjem mene (skoraj) povozil pešca na prehodu, ki sem mu ponudil prosto pot - iz rok mu je izbil torbo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

mr1two ::

Ja, kultura vožnje na naših cestah je bl tko tko...balkansko: "Ja imam velika kola, ti pa mi spizdi, če nočeš da te povozim!"(se nasloni na trobljo in nabije gas). Druga stvar je ta, da se mi zdi da so za volani totalni nespretneži/slepci- al se ne zavedajo okolice in ostalih udeležencev ali pa reagirajo najbolj idijotsko kar je možno(namesto se ognit, prižlajfat se usedejo na hupo ter, če je treba, še v nekoga zapeljejo).
Da o varnostni razdalji med vožnjo avtomobila sploh ne začenjam.
Sam poskušam bit med vožnjo čimbolj uvideven in karseda potrpežljiv(mislm, da nism še nikoli obolu s trobljo na nekoga) še bolj kot to pa je, da gledam in spremljam, kaj bodo drugi naredili. Če tega nebi počel, bi imel verjetno že večkrat kakšno resnejšo nesrečo- ker dejansko moraš bolj pazit na to, kar drugi delajo kot karkoli druzga- in seveda pravilno reagirat.

Drugače kar se "spornih posnetkov" tiče mislim, da ni daleč od resnice, če rečem: da je snemanje poti in dogodkov ob potovanju čisto nesporno, kar se tiče zasebnosti v tem načinu, kot ga izvajaš ti, yjpe. Problem bi lahko nastal, če bi namerno nekoga sledil in snemal njega(da prestaviš fokus z potovanja in snemanja poti na snemanje "izbrane tarče"- če se lahko tako izrazim, saj s tem na nek način vdiraš v zasebnost - analiza navad nekoga, kam je šel ipd).
Kar se tiče tistih tweetov tam gor pa sploh nimam komentarja. Kam vse se folk ne splazi.

@nny ::

jype je izjavil:

Manu> Jure spada med slednje.

Samo v primeru, ko se mu ni treba po poti ustaviti na krajih, kjer ni urejenih kolesarnic. Športnih koles se v Ljubljani na javnih krajih ne da zakleniti dovolj temeljito, da bi lahko počakala lastnika, zato je včasih v mesto treba s kripo, katere glavna lastnost je skoraj negativna ekonomska vrednost.

A tudi s kripo življenje ni nič lažje, kot priča eden starejših zapisov:



Na 2:48 gre čez peš prehod ata z dojenčkom. Se ti ni zdelo, da bi vsaj zmanjšal hitrost?
Itak, da ne.:|
.

jype ::

@nny> Na 2:48 gre čez peš prehod ata z dojenčkom. Se ti ni zdelo, da bi vsaj zmanjšal hitrost?

Sem ga obvozil po njegovi zadnji strani, v čem naj bi bil problem?

Da bi lahko prišlo do nesreče, če mu bi v tistem hipu dete padlo na tla?

Vajenc ::

Jype ti voziš po mestu kolo na način kot vozijo avto po mestu ostali objestneži. GLede na pospeške moraš imeti kar precej moči v nogah in glede, da naj bi bilo kolo tvoje primarno prevozno sredstvo moraš za sprostitev adrenalina poganjati hitreje in se izmikati bolj na blizu, kot to počne večina kolesarjev. Jaz te zastopim, ampak voziš pa še vedno objestno, hecno, da si ne priznaš tega.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

jype ::

Vajenc> Jype ti voziš po mestu kolo na način kot vozijo avto po mestu ostali objestneži.

Ja, le da imam najmanj eno tono manj in da ne morem nikogar ogroziti, ne da bi s tem še bolj ogrožal sebe (česar v resnici ne počnem, a da bi to razumeli bi morali znat tudi sami kolesarit).

Vajenc> moraš za sprostitev adrenalina

Adrenalin sproščam na precej bolj strmih poteh kot jih premore Ljubljana.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jype ::

Case in point:

_IKE_ ::

jype je izjavil:

@nny> Na 2:48 gre čez peš prehod ata z dojenčkom. Se ti ni zdelo, da bi vsaj zmanjšal hitrost?

Sem ga obvozil po njegovi zadnji strani, v čem naj bi bil problem?

Da bi lahko prišlo do nesreče, če mu bi v tistem hipu dete padlo na tla?




Če bi pa nekdo z avtom to naredil ( obvozil pešca po njegovi zadnji stani ) bi pa takoj druge ogrožal in bil bil objesten ..... dvojni standardi na višku


Vajenc je izjavil:

Jype ti voziš po mestu kolo na način kot vozijo avto po mestu ostali objestneži. GLede na pospeške moraš imeti kar precej moči v nogah in glede, da naj bi bilo kolo tvoje primarno prevozno sredstvo moraš za sprostitev adrenalina poganjati hitreje in se izmikati bolj na blizu, kot to počne večina kolesarjev. Jaz te zastopim, ampak voziš pa še vedno objestno, hecno, da si ne priznaš tega.



Objestneži ( ne glede na število koles pod sabo ) imajo eno skupno točko : oni mislijo da z svojo vožnjo ne ogrožajo nikogar.

Zase trdijo/mislijo da so varni vozniki.....

Hipi nenehno ponavlja da on pa ne more poškodovat nikogar tako hudo kot to stori avto iz česar se da razbrati zanimiv vidik razmišljanja ki pravi po domače povedano nekako takole :

Ni problema če koga poškodujem saj ga z kolesom itak ne morem ubit.....

Ne vem, a meni se zdi tako razmišljanje malce čudno....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

[Michael] ::

Čudno ste vi, ki mislite, da je jype objesten in never voznik :))
Pa tip pušča prednost, vozi po CPP, spremlja vse okrog sebe in vozi dinamično, ki je nedeljski vozniki ne dojemate.
Dejansko je stanje tako, da moraš opazovati vse okoli sebe in pričakovati, da te vedno lahko nekdo izsili ali kako drugače ogroža, da se lahko nesreči izogneš in jo preprečiš.
V šolah bi bilo že treba začet z vzgojo na cesti. Mi smo pravi balkan proti Z in S Europi. Angliji bi nam recimo lahko bila za vzor, tam je strpnost in varnost neprimerno višje kot pri nam.

Zgodovina sprememb…

jype ::

_IKE_> Če bi pa nekdo z avtom to naredil ( obvozil pešca po njegovi zadnji stani ) bi pa takoj druge ogrožal in bil bil objesten ..... dvojni standardi na višku

Razumem, da mnogi ne razumete razlike med tem, da se nekdo med pešci premika z avtomobilom, nekdo drug pa s kolesom (nekdo tretji peš, četrti na rolerjih, peti pa z oklepnim transporterjem) in kakšno je razmerje ogroženosti med njimi.

_IKE_> Objestneži ( ne glede na število koles pod sabo ) imajo eno skupno točko : oni mislijo da z svojo vožnjo ne ogrožajo nikogar.

No, pa preštejmo:

http://ec.europa.eu/transport/road_safe...
V letih 1999-2008 so v EU-25 kolesarji v nesrečah ubili 0 ljudi (nekateri so sebe).
V istem času so vozniki motornih vozil v nesrečah ubili 435984 ljudi (nekateri so sebe).

_IKE_> Ne vem, a meni se zdi tako razmišljanje malce čudno....

A se samo meni zdi čudno razmišljanje, da vozim nevarno, ker vedno odstopim prednost in vedno ustavim pred vsemi ostalimi udeleženci v prometu?

A se samo vam zdi čudno razmišljanje, da kolesar pazi na druge že zato, ker ga v resnici telesno ogroža že kamen na cestišču?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Vajenc ::

Pa tip pušča prednost, vozi po CPP, spremlja vse okrog sebe in vozi dinamično, ki je nedeljski vozniki ne dojemate.

Vozi dinamično in ne po CPPju. Sam nisem ravno nedeljski voznik, sem ravnokar odbrcal Franjo ;) Meni je poplnoma jasno, da urbani kolesar kot je jype obvlada kolo bolje kot nedeljski vozniki, hecno je le, da ne prizna da vozi objestno in da mu v nekaterih primerih znese na cm, dokler mu in hvala bogu da mu.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

bluefish ::

jype je izjavil:

Razumem, da mnogi ne razumete razlike med tem, da se nekdo med pešci premika z avtomobilom, nekdo drug pa s kolesom (nekdo tretji peš, četrti na rolerjih, peti pa z oklepnim transporterjem) in kakšno je razmerje ogroženosti med njimi.
Razmerje ogroženosti ti prav nič ne koristi, ko bi pešec ob trku drvečega kolesarja (avtomobilista, drugega pešca, cucka,...) z glavo počil ob tla.

jype ::

Franje je mene strah. Tam je tolk kolesarjev na kupu in če prvi pade... Ne moreš nič.

Zato tudi ne vozim avtomobila po mestu (ker tisti spredaj ustavi, tisti zadaj pa ne).

Vajenc> ne prizna da vozi objestno

"ki zaradi velike sproščenosti, premajhnega čuta odgovornosti (rad) naredi, povzroči kaj slabega, neprimernega, navadno za šalo"

Ne vidim, kako bi se to lahko dotikalo moje vožnje s kolesom. Če bi tako vozil z avtomobilom, potem že gre.

bluefish> Razmerje ogroženosti ti prav nič ne koristi, ko bi pešec ob trku drvečega kolesarja (avtomobilista, drugega pešca, cucka,...) z glavo počil ob tla.

Tako je. Kljub temu je trenutni rezultat v evropi približno pol milijona proti nič (poznamo primere kolesarjev, ki so z glavo počili ob tla, ker se je vanje med nepravilnim prečkanjem ceste ali kolesarske steze zaletel pešec, ki mu ni bilo nič).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Vajenc ::

Franje je mene strah. Tam je tolk kolesarjev na kupu in če prvi pade... Ne moreš nič.

Danes sem bil tretjič in toliko hudo razbitih kolesarjev še nisem videl. Je bilo tud mene strah v skupini vozit.

Ne vidim, kako bi se to lahko dotikalo moje vožnje s kolesom. Če bi tako vozil z avtomobilom, potem že gre.

Ti na kolesu napram očetu z dojenčkom v naročju in le par cm, ki so vas ločili od katastrofe ... Vem, da si predvideval in da imaš zaradi veliko kmtraže boljši občutek, ampak to ima tudi večina objestnežev za volanom.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

jype ::

Vajenc> Danes sem bil tretjič in toliko hudo razbitih kolesarjev še nisem videl. Je bilo tud mene strah v skupini vozit.

Saj mene ni strah težkih poškodb. Tudi sam sem že padel - blazno neprijetno se počutim zgolj zaradi občutka nemoči.

Vajenc> Ti na kolesu napram očetu z dojenčkom v naročju in le par cm, ki so vas ločili od katastrofe

To je pa totalno neumestna primerjava. Kot če bi očka z dojenčkom v naročju stal na nadvozu nad avtocesto, pa bi od voznikov pričakoval, da pod nadvozom dovolj zmanjšajo hitrost, da lahko otroka ujamejo, če ga očka slučajno vrže dol.

Vajenc> Vem, da si predvideval in da imaš zaradi veliko kmtraže boljši občutek, ampak to ima tudi večina objestnežev za volanom.

Kar sem storil je to, da sem ga obvozil po zadnji strani, pa še to s precej rezerve (če bi bil levi pas zaseden, bi se pa pač ustavil, tako kot se jasno vidi na številnih posnetkih).

googleg1 ::

Jype, povej stvari take kot so:
- Ob hitri vožnji v mestu uživaš,
- s tako vožnjo ničesar ne pridobiš,
- ob bližnjih srečanjih z avtomobili in pešči uživaš še bolj, kot zaradi hitre vožnje, zaradi dodatnega adrenalina.

Ne pravim, da je s tem kaj narobe. Ogrožaš samo sebe. Ampak povej stvari take kot so in se ne skrivaj za neko odejo heroizma, da si boljši kot večina in da delaš svetu uslugo s tem ko divjaš po cestah.

jype ::

googleg1> - Ob hitri vožnji v mestu uživaš,

Ne. Tako zgolj skrbim za to, da nisem debelo ljudsko prase (kar sem bil, čeprav sem se v službo ves čas vozil s kolesom, ker s kripo ni mogoče varno voziti s hitrostjo, ki bi omogočala fizično vadbo).

googleg1> - s tako vožnjo ničesar ne pridobiš,

Dobrih 40 minut vožnje na dan (s kripo se čas podvoji) namesto dobrih 50 minut (avto, v čas ni zajet problem parkiranja) ali 150 minut (avtobus) porabi približno 600 kalorij, pri čemer je amortizacija biciklov cenejša od mesečnih vozovnic LPP.

googleg1> - ob bližnjih srečanjih z avtomobili in pešči uživaš še bolj, kot zaradi hitre vožnje, zaradi dodatnega adrenalina.

Ne. Vedno vozim tako, da imam možnost ustaviti oziroma spremeniti smer vožnje, če gre kaj zelo narobe, plus dodatna opcija, ki je večina motoriziranih udeležencev nima: Skočiti na cesto ali z nje, da se izogneš oviri. Če bi imel možnost voziti po kolesarski "avtocesti", bi tako pot tudi izbral (večino zaloške ceste, na primer, prevozim po "dolgočasni", a razmeroma varni, široki in mestoma celo udobni kolesarski stezi - kjer take steze ni, se pa seveda vozim tako, da zmanjšam možnost da me kdo ubije z vrati avtomobila ali da stopi izza vogala zgradbe točno pred mene).

googleg1> Ampak povej stvari take kot so in se ne skrivaj za neko odejo heroizma, da si boljši kot večina in da delaš svetu uslugo s tem ko divjaš po cestah.

Svetu delam uslugo, ker po cestah (in drugih prometnih površinah) divjam s kolesom, namesto s tono in več težkim jeklenim vozilom. Zaradi mojega početja je vsak dan eno parkirno mesto v Ljubljani prosto, zrak malce čistejši, hrup malce manjši, na cestah pa eno težko obvladljivo in pešcem in kolesarjem zelo nevarno vozilo manj. Omeniti velja tudi manjše možnosti za nastanek prometne nesreče s hudimi telesnimi poškodbami v splošnem.

Če bi po mestu divjal brez ozira na promet okoli sebe, bi imel povprečno hitrost od doma do službe okoli 40 km/h, mediano pa nekje med 42 in 43, ker to zmorem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

_IKE_ ::

jype je izjavil:


Razumem, da mnogi ne razumete razlike med tem, da se nekdo med pešci premika z avtomobilom, nekdo drug pa s kolesom (nekdo tretji peš, četrti na rolerjih, peti pa z oklepnim transporterjem) in kakšno je razmerje ogroženosti med njimi.


Še 1x bom ponovil: če avtomobilist kaj takega naredi je objesten in nevaren, ti kot kolesar pa ne. Ti ne razumeš da je pešec ogrožen tako zaradi tebe ki pridivjaš par cm mimo njega kot tudi enako če to stori avto. Ampak tvoj glavni argument je avto ima tono in ga pa lahko ubije, jst ga pa z kolesom ne morem. To da lahko krepko poškoduješ in tudi ubiješ pešca pa veselo zanemariš. In ja statistka glede smrtnih žrtvih govori "v prid" avtomobilistom, vendar to tebi in drugim objestnežem na kolesu ne daje izgovora za vašo "varno" vožnjo.


jype je izjavil:



Ne vidim, kako bi se to lahko dotikalo moje vožnje s kolesom. Če bi tako vozil z avtomobilom, potem že gre.


Spet ponavljaš isto ....z kolesom lahko divjam ker ne morem nobenega poškodovat z avtom pa ga lahko.

jype je izjavil:


Ne. Tako zgolj skrbim za to, da nisem debelo ljudsko prase (kar sem bil, čeprav sem se v službo ves čas vozil s kolesom, ker s kripo ni mogoče varno voziti s hitrostjo, ki bi omogočala fizično vadbo).


Čakaj malo torej normalna vožnja z kolesom ni pomagala pri TT, si moral začet divjat da boš izgledal lepo?...Zanimivo, v neki temi si izjavil da se eni bašejo z posušeno sirotko za lep izgled, ti pa moraš za to divjat in ogrožat ostale udeležence v prometu po lj.

jype je izjavil:


Ne. Vedno vozim tako, da imam možnost ustaviti oziroma spremeniti smer vožnje, če gre kaj zelo narobe, plus dodatna opcija, ki je večina motoriziranih udeležencev nima: Skočiti na cesto ali z nje, da se izogneš oviri. Če bi imel možnost voziti po kolesarski "avtocesti", bi tako pot tudi izbral (večino zaloške ceste, na primer, prevozim po "dolgočasni", a razmeroma varni, široki in mestoma celo udobni kolesarski stezi - kjer take steze ni, se pa seveda vozim tako, da zmanjšam možnost da me kdo ubije z vrati avtomobila ali da stopi izza vogala zgradbe točno pred mene).

Zgornji zapis je razmišljanje objestnega avtomobilista ki ima v glavi : imam dober avto, z abs in esp, dobre gume in veliko vozniških izkušenj in bom zato lahko rešil vsako kritično situacijo ..

Obema je skupno to da ogrožata ostale, seveda pa sta v vajinih glavah brez napake.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

mr1two ::

Nekateri pišete, da je kolesar najmanj jedrska konica, ki jo bo ob najmanjšem trku razneslo. Proporcionalno gledano so ta "divjanja" čisto ok. Recimo, da je tudi nekaj spretnosti vmes, da v (vstavi kilometre, ki jih jype naredi na leto) nima nobene?(oz koliko) nesreč.
Se je pa vedno lepo pametnega delat, če se nekdo malo bolj izpostavi.
Sam sem letos tudi naredu kar nekaj kilometrov po ljubljani(z biciklom) in v bistvu sem zelo zadovoln s tem. Za bencin ne porabim niti približno tolko kot sem prej, počutje je boljše...skratka rad vozim kolo. In vozim ga, kolikor hitro gre, ker lahko in ker s tem ne ogrožam nobenga nič bolj bistveno kot sicer. Lahko bi se cjazil počasi, ampak mi ni v interesu in ni v moji naravi.

Blinder ::

Kako se reče v kolesarstvu ležaju glavne grede? Tisti ležaji, ki se gibljejo ko pedaliraš... Ter kako naj vem, kakšne moram kupit za zamenjat obstoječe pohabljene ležaje?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

energetik ::

Ležaj gonilke?
Sicer se pa itak pri sodobnih kolesih menja celotna kaseta, kjer je že vgrajen ležaj.

jype ::

_IKE_> Zgornji zapis je razmišljanje objestnega avtomobilista ki ima v glavi : imam dober avto, z abs in esp, dobre gume in veliko vozniških izkušenj in bom zato lahko rešil vsako kritično situacijo ..

Če se vozi tako, da ima sedež privijačen na prednji odbijač, pred seboj pa ničesar, potem lahko tudi tako vozi.

_IKE_> ne daje izgovora za vašo "varno" vožnjo.

Ja, ga.

fructal_jabolcnik> vstavi kilometre, ki jih jype naredi na leto

10-15k, vendar moja trditev ni, da _jaz_ ne povzročim nobene smrti ali hude poškodbe, temveč da je _noben_ kolesar v evropi ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

bluefish ::

jype je izjavil:

... temveč da je _noben_ kolesar v evropi ne.
Si prepričan? Google namreč pravi drugače in izbruha cel kup rezultatov.

jype ::

bluefish> Si prepričan? Google namreč pravi drugače in izbruha cel kup rezultatov.

Enega v Mehiki in enega v ZDA v zadnjih 10 letih, kolikor sem videl (razen nesreč na dirkah in nesreč, ko so kolesarji sami sebe poškodovali in/ali ubili).

bluefish ::

Slabo iščeš.
Tole je recimo statistika iz VB:

...

http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-1...

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()
««
19 / 41
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14220174 (13001) zmaugy
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22549468 (42757) BigWhale
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50957705 (50895) jype

Več podobnih tem