» »

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Temo vidijo: vsi
««
20 / 41
»»

jype ::

To je propaganda naftnega lobija.

BBC citira> Move! I'm not stopping!

Zanimiv primer. Ne vidim bistvene razlike med tem, ali pa da bi prišel peš in jo porinil pred avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

bluefish ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

Mipe ::

Tale je o kolesarju, ki je bil bolj prizadet zaradi uničene čelade kot tega, da je zadel (in ubil) pešca: http://lnsmitheeblog.blogspot.com/2012/...

Njegov odnos mnogo spominja na jypetovega!

jype ::

bluefish> A bejž no, to najbrž tudi:

Vse to. Kolesarji pa res nikoli nikogar ne ubijejo.

Mipe> Tale je o kolesarju, ki je bil bolj prizadet zaradi uničene čelade kot tega, da je zadel (in ubil) pešca

To je skor tako kot tisti tip, ki je v Ljubljani zbrcal malo deklico, ker mu je spraskala odbijač, ko jo je povozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

bluefish ::

Saj, tako kot avtomobilisti ne. Vsa statistika je le delo tree-hugging lobija.

jype ::

bluefish> Saj, tako kot avtomobilisti ne. Vsa statistika je le delo tree-hugging lobija.

Obstoj treehugging lobija je del zarote naftnega lobija. BTW, všeč mi je, kako v SF vozniki in pešci jamrajo, da so si biciklisti mesto kar prilastili in se obnašajo kakor jim drago. Haha.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mipe ::

No, pa si našel idealen plac za dopust. :P

jype ::

Zakaj? Jaz ne maram "pack mentality". Vozim sam ali z do par kolegi in vedno vsem odstopim prednost.

garamond ::

Pozabljate, da se smrti, ki jih kolesarji povzročijo sami sebi sploh ne štejejo. Taki kolesarji gredo namreč direktno v nebesa, kar tudi upraviči stroške nesreče in ostale, ki jih ima država (če predpostavimo, da so ostali udeleženci nepoškodovani in pozneje nimajo pshičnih bolečin).

Če je kolesar mlad pa niti še ni uspel z davki odplačati svojega brezplačnega šolanja. Ja, spomnil sem se, da je tudi samomor prepovedan, če že ne zaradi moralnih pa zaradi neosebnih utilitarnih razlogov.

jype ::

Ja. Nosite čelado (in pustite pešcem, da bluzijo):



PA NE MET SLUŠALK!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

thramos ::

bluefish ::

Heh, 80 let star ata zbije 64-letnika.

_IKE_ ::

Seveda bo hipi še naprej trdil da kolesarji nikogar ne ogrožajo...

mr1two ::

Zdaj boš pa zaradi nerodnosti dveh starejših oseb vse posploševal? Ful doro, res.
Je pa presenetljivo, da se je 80 letnik pobral in spizdil s kraja nesreče. Sam bi pomislil, da je tega sposoben samo povprečni pubertetnik, ker se prestraši... Upam, da bo s pešcem vse ok.

Daedalus ::

Seveda bo hipi še naprej trdil da kolesarji nikogar ne ogrožajo...


LOL. Dajte naredit eno analizo. Kolko je takih in podobnih nesreč, ki jih povzročijo glupi vozniki plehnatih škatel in kolko, ki jih povzročijo glupi upravljalci enoslednih vozil na nožni pogon. Da se vidi, kdo je dejanski problem na cesti.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

_IKE_ ::

mr1two je izjavil:

Zdaj boš pa zaradi nerodnosti dveh starejših oseb vse posploševal? Ful doro, res.
Je pa presenetljivo, da se je 80 letnik pobral in spizdil s kraja nesreče. Sam bi pomislil, da je tega sposoben samo povprečni pubertetnik, ker se prestraši... Upam, da bo s pešcem vse ok.



Domnevam da je tole letelo name zatorej vprašanje kaj pa prejšnji linki katere so pobi dal v temo ? Mah po hipijevo so to dezinformacije ( vstavi po želji ) lobija....


Da si bomo na jasnem :

Zakaj hipi tako obožuje kolo ?

Ker na kolesu zanj ne veljajo pravila ( poleg tega so zakonski predpisi za kolesarje so precej ohlapni ) in lahko končno izživlja tisto svojo neprilagojenost zaradi katere je imel v mladosti težave.

Kaj misliš kako se je počutil ko je policajem pokazal posnetke svojih pizdarij na kolesu, le ti pa so mu dejali da ga ne morejo preganjat?

Podobno kot en narod dobrega pol stoletja nazaj.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _IKE_ ()

Daedalus ::

Eni bojo počasi še iz teme biciklanja naredli kak ideološki spopad na temo druge svetovne vojne...;((

Zakaj hipi tako obožuje kolo ?

Ker na kolesu zanj ne veljajo pravila ( poleg tega so zakonski predpisi za kolesarje so precej ohlapni ) in lahko končno izživlja tisto svojo neprilagojenost zaradi katere je imel v mladosti težave.


Pomoje pa zato, ker je zadeva dosti bolj praktična in v večini primerov za transport po Lj hitrejša od avta. Obenem pa še (za razliko onih fatassov iz avtov) z malo bolj intenzivnim biciklanjem ohranjaš fizično (in s tem tudi psihično) kondicijo. Pa še hecno je gledat zafrustrirance, ki se zaradi lastne lenobe ne spravijo uporabljat kaj bolj učinkovitega od plehovja na štirih kolesih, pol so pa čisto "ubogi", ko zabijejo kako uro al pa dve na dan s stanjem v koloni zjutraj in popoldan. Pure win.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

thramos ::

In čeprav to počne iz lastnih frustracij, to ne spremeni dejstva, da smo on in ostali kolesarji v primerjavi z avtomobili praktično zanemarljiva nevarnost na cestah.

dzinks63 ::

V prvem polletju so bili kolesarji udeleženi v 135 nesrečah, v enakem obdobju lani v 180. V omenjenih prometnih nesrečah so trije kolesarji umrli, 14 se jih je huje telesno poškodovalo, 92 se jih je lažje telesno poškodovalo, medtem ko jih jo je 18 odneslo brez poškodb. Kolesarji so bili v omenjenih prometnih nesrečah v 59 primerih povzročitelji. Vzroki za prometne nesreče, ki so jih povzročili kolesarji, so bili v prvi vrsti nepravilna stran in smer vožnje, neprilagojena hitrost in neupoštevanje pravil o prednosti.

Ne vem če so ravno zanemarljivi, lani so bili registrirano udeleženi v 180 nesrečah, po svoji krivdi ali ne, še najslabše jo odnesejo sami, zato so sami sebi najbolj nevarni.

thramos ::

Če bi prilepil še podatke o preostalih udeležencih v prometu, bi lažje ugotavljali ali je zanemarljivo.

Če verjamemo juretu (virov se na tem forumu ne bere):

V letih 1999-2008 so v EU-25 kolesarji v nesrečah ubili 0 ljudi (nekateri so sebe).
V istem času so vozniki motornih vozil v nesrečah ubili 435984 ljudi (nekateri so sebe).


potem so zanemarljivi.

dzinks63 ::

Tudi kolesarji so ljudje in če z brezobzirno vožnjo ogrožajo sebe, časih tudi druge in pri tem umrejo ali se poškodujejo in se zaradi tega ne prištevajo v statistiko je to njihov problem, nacionalni ostaja, tudi kolesaji jo skupijo tako ali drugače, če pa še malo iščejo nesrečo, pa še toliko prej. In noben umrli ponesrečenec ni zanemarljiv, razen če se tako malo ceni, da res tako misli.

Daedalus ::

Ne vem če so ravno zanemarljivi, lani so bili registrirano udeleženi v 180 nesrečah, po svoji krivdi ali ne, še najslabše jo odnesejo sami, zato so sami sebi najbolj nevarni.


Jap. Za razliko od avta, ki se znajde na nasprotnem voznem pasu. To je bistvena razlika - namreč, škoda, ki jo povzročiš ko kot kolesar nekaj zajebeš, ali pa ko zajebeš nekaj kot voznik avta, tovornjaka al pa avtobusa. Eni pa tule tulijo, kot da jih v njihovih svetih štirikolesnih škatlah kolesarji ogrožajo? Dajte biti resni, no.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

dzinks63> Tudi kolesarji so ljudje in če z brezobzirno vožnjo ogrožajo sebe

Moja vožnja je vse živo, brezobzirna pa ni.

driver_x ::

dzinks63 je izjavil:

Tudi kolesarji so ljudje in če z brezobzirno vožnjo ogrožajo sebe, časih tudi druge [...]


Ja, tudi taki s najdejo. Nekdo, ki je brezobziren, bo to kot pešec, kolesar, motorist, avtomobilist ali pa tovornjakar. V vsakem primeru pa sta brezobziren pešec in kolesar precej manj nevarna od brezobzirnežev v ostalih prevoznih sredstvih. To ti pove že zdrava pamet, brez statistik.

Manu ::

Saj tudi pešec (ali tekač) lahko poškoduje pešca. Se zaleti vanj, ta pade in se poškoduje (zlomi okončine ali celo umre ob udarcu v robnik pločnika).

Ampak še vedno največ nesreč povzročijo motorizirana vozila. Zato so za njih omejitve v prometu smiselna.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

@nny ::

Manu je izjavil:

Saj tudi pešec (ali tekač) lahko poškoduje pešca. Se zaleti vanj, ta pade in se poškoduje (zlomi okončine ali celo umre ob udarcu v robnik pločnika).


Pešci so še posebej nevarni, če so v omejenem prostoru v velikem številu. Ob paniki nastane stampedo, v katerem šibkejše, navadno ženske in otroke, porinejo na tla in pohodijo. Spomnimo se Lipe :(

Kratki stiki med kolesarji in pešci niso redki. Prvič je vame pri gospodarcu priletela mlada dama na kolesu brez bremz in se zabila v ledveni predel. Bolelo je kot vrag, ob pogledu na za roko veliko modrico sem premišljevala ali naj grem na urgenco ali ne. Udarci v ledvico znajo biti zelo nevarni. Drugič me je z ostrim ročajem "zabodel" ata na Nazorjevi, ki je slabo precenil razdaljo med seboj in menoj. Tudi brez zavor in zvonca.

Ravno zaradi tega vztrajam, da bi morala biti uzakonjena tehnična brezhibnost koles torej delujoči obe zavori, zvonec in luč! Če uzakonijo obvezno čelado, se tudi ne bo svet podrl. Slovenceljni bodo kot ponavadi piz*akali kot petelini,s časom pa se bodo že navadili.

jype ::

@nny> delujoči obe zavori

Kaj pa muslaufi?

@nny> zvonec

No, tega v resnici jaz nikoli ne uporabljam, ker se ljudje ob zvočnih opozorilih umikajo narobe - raje ustavim.

@nny> Če uzakonijo obvezno čelado, se tudi ne bo svet podrl.

Saj zdaj je, samo nikakršna kazen ni zagrožena.

driver_x ::

@nny je izjavil:

Ravno zaradi tega vztrajam, da bi morala biti uzakonjena tehnična brezhibnost koles torej delujoči obe zavori, zvonec in luč! Če uzakonijo obvezno čelado, se tudi ne bo svet podrl. Slovenceljni bodo kot ponavadi piz*akali kot petelini,s časom pa se bodo že navadili.


Jaz se dam raje bičati, kot da na svoje kolo(slika je simbolična) namestim zvonec in luč! Čelado pa itak vedno nosim.

mr1two ::

Na žalost tudi če uzakonijo in pregledujejo, ali obe zavori delajo, ne boš videla učinka. Pacienti vozijo traktorje! brez zavor, tudi kakšen avto se najde tu pa tam, ki ga vsaj na tehničnem prisilijo, da zadevo popravi, če ni zrihtana...
Eni so pač pogumni, da se odpravijo brez žlajfov okrog furat oz se jim enostavno ne da peljat bicikla na servis/ga ne znajo sami uštimat.
Zvonc pa če je ali pa ga ni, kot jype pravi- ponavadi se folk umakne na napačno stran in tudi sam v vlogi pešaka ne vem točno kam naj skočim, če zadeva ni očitna(recimo, da se premakneš bliže stavbi, zidu...). Imam pa zato zavore in počakam, da je dovolj prostora za it mimo.

driver_x ::

Upoštevati je potrebno tudi to, da če nimaš zavor, voziš precej bolj previdno, kot če bi jih imel!

stock ::

Ja specialkarji bi bli hudi prekrškarji, 1000€ daš za 200g manj zdaj boš dal pa 64g zvonec gor xD pa 132g luč :D

driver_x ::

A obstajajo tudi karbonski zvonci? :D

stock ::

Bi bolj malo zvonili hehehe

mr1two ::

sammy73, saj se verjetno šališ ane? Tudi če voziš 15 namesto 25, ko ti bo 6 letna mulka skočila pred bicikel, jo boš zbil. Če bi imel zavore bi lahko potencialno ustavil, tako pa boš kaj? Fred Kremenček stajl drsal po petah al kaj?

driver_x ::

@stock: saj ni pomembno, da zvoni, važno da zadostiš predpisom.

@fructal_jabolcnik: ja, tisto je bil hec.

mr1two ::

Ok, morm dat sarkazm detektor na štelanje. Ne dela dobro :)

jype ::

martincek1 ::

Good for them.

bluefish ::

Upajmo, da to ni video, ki naj bi podajal vzor.

jype ::

Zakaj ne? V mestu, ki je strupeno z prebivalce in v katerem promet ne deluje za nikogar, se ti ljudje zavestno podajo v nevarnost, da bi pokazali, da se da tudi drugače premikat kot z avtomobili.

Obnašajo se odgovorneje od vsakogar, ki se v Bruslju vsede v avto.

Freezy ::

jype je izjavil:

Brez zavor: http://vimeo.com/38792267


Super, sem pogledal cel 20 minutni dokumentarec.
Pri nas zgleda zaenkrat še ni potrebe po kurirjih na kolesu, premajhen center, si hitreje z motorjem. Bi mi pa taka služba zelo odgovarjala.

jype ::

Freezy> Pri nas zgleda zaenkrat še ni potrebe po kurirjih na kolesu, premajhen center, si hitreje z motorjem. Bi mi pa taka služba zelo odgovarjala.

City express ima v Ljubljani ene par biciklistov z dobro opremo, ampak niso na fiksijih :)

jacal ::

Jedra mlada mama, ki pelje dva mladiča v vrtec, v prikolici za biciklom, mimo številnih, majhnih, večjih in gromozanskih parkirišč za dvokolesa. Pač Kopenhagen. Ob koncu šihta se stotisoče kolesarjev odpravi domov in vselej imajo prednost pred, no, avtomobilisti. Če se v 5 m oddaljeno službo voziš z avtom, veljaš za čudaka. Pri nas pa, če greš peš. To je, se mi zdi, en tak kazalec kulturne razvitosti. Prijaznosti.

Daedalus ::

Jah, pri meni sploh ni izbire. Bicikl zjutraj v službo - 15 min, bonus je da se malo prediham in zbudim. Bicikl "parkiram" v pisarni. Avto na isti relaciji - 20 min+, odvisno od gužve. Pol je pa tu še parkiranje - rezerviranim mest ni dovolj, Tivoli pa je ~4.5€/delovni čas... pa je to eden bolj poceni parkingov. Ni razloga, zakaj bi se splačalo uporabit avto.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::



Ne znajo vozit, pa vseeno vozijo.

jype ::

Pa še kako tako zelo ogrožujoča vožnja med pešci (pozor, video je dolgočasen):

mr1two ::

Tam si skoraj babico povozu pa tudi mal je manjkalo, da bi zbil kombi za delo na višini... Tudi golob se ti je komaj izmuznil, pazi na varuhe živalskih pravic. Resnično neodgovorno.>:D

D3m ::

Pazi kaj govoriš, on je vendar svetnik.
|HP EliteBook|R5 6650U|

stock ::

Heh pa ti bi moral sodelovat z googlom za njihov street view :)

martincek1 ::

Če bi prišel kakšen pešec tam izza kombija bi fajn počlo. :)

Zgodovina sprememb…

««
20 / 41
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14223286 (16113) zmaugy
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22553266 (46555) BigWhale
»

se malo o cpp (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50962459 (55649) jype

Več podobnih tem