» »

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 9 10 11 12 13 ... 41

martincek1 ::

Med katerimi si? Ne-slotehovci?

ĹĄernk ::

med tistimi ki ne zbolimo če se peljemo 500m sredi zime v kratki majici :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

VelikiTun ::

Folk je dandanes pomehkužen in misli, da bo fasal pljučnico, če nese pozimi v kratki majici smeti v kanto.

Shkorc ::

"Jest sm navajen vozit pol metra od drvečih tovornjakov", "Jest pa lahko nesem pozimi smeti v kratki majici".

Ok, da dodam še jest, to je pa moj e-penis B===D

Nazaj na temo prosim...

jype ::

Super novica za kolesarje:
http://www.sodisce.si/vsrs/odlocitve/10...

šernk> med tistimi ki ne zbolimo če se peljemo 500m sredi zime v kratki majici :)

Ko se boš 20 let vozil po več kot 10km skozi vse leto boš razumel, da so kvalitetne cunje za ohranjanje zdravja pomembne. Zagotavljajo izhlapevanje potu, hkrati pa preprečujejo podhladitev mišic in sklepov.

Ena za omejitvenike:



Pa ena za tiste, ki trenirajo fitnes:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

martincek1 ::

Za te dni je idealna tura:



100km, s postankoma na Bledu in v Bohinju.

ĹĄernk ::

jype je izjavil:


Pa ena za tiste, ki trenirajo fitnes:



ja za tist fitnes ki ima na vhodu tekoče stopnice :P

ne skrbi vem kako pomembno je biti pravilno oblečen, vendar nikakor ne razumem zakaj bi moral biti oblečen tako kot ostali če ni potrebe?

letos tam okoli 10 marca me je mama čudno gledala, da če sem nor ker grem v kratkih hlačah na kolo a zunaj 15-20 stopinj kar je več kot preveč zame za kratke, pač ko mi je mraz se oblečem sedaj včasih je to lahko pri +10 včasih pri -10 odvisno od počutja in ko mi je malenkost mraz vržem nase večinoma brezrokavnik, ravno včeraj zvečer so se mi smejal, ko sem rekel da je mraz potem pa na kratke rokave vržem brezrokavnik, na kolesu pa razen ko je zunaj +30 dalje imam vedno majico s seboj, ker na 20km spusta, ko goniš le za ohranjanje segretih mišic, te konkretno prepiha.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

Tale prizor mi je bil zelo všeč, skoraj ko iz kakega filma Kusturice:



šernk> ja za tist fitnes ki ima na vhodu tekoče stopnice



Me prov zanima ker frajer k se "za postavo" baše s posušeno sirotko to nardi.

stock ::

In kolko ga našprintaš tam po celovški šprint?

Mesar ::

jype je izjavil:

Tale prizor mi je bil zelo všeč, skoraj ko iz kakega filma Kusturice:



šernk> ja za tist fitnes ki ima na vhodu tekoče stopnice



Me prov zanima ker frajer k se "za postavo" baše s posušeno sirotko to nardi.


Pešec bluzi? Ti pa ne? Vidiš kako se kamera premika levo desno? Jaz še nažgan bolj ravno vozim...
To Quattro or not to Quattro?

VelikiTun ::

Ustavi se skoraj do nule, imej noge na pedalih in poskušaj ohraniti kolo v popolnem ravnotežju. Bo šlo?

Karaya 52 ::

jype je izjavil:

Tale prizor mi je bil zelo všeč, skoraj ko iz kakega filma Kusturice:




Ni cudno, 80cm za pesce, 80cm za kolesarje, veliko pasje stranisce na desni strani in trije pasovi z razmeroma hitrim prometom na levi. Za Moste ni boljse resitve kot velik buldozer.

Zgodovina sprememb…

Mesar ::

VelikiTun je izjavil:

Ustavi se skoraj do nule, imej noge na pedalih in poskušaj ohraniti kolo v popolnem ravnotežju. Bo šlo?


Kdo? Jaz? Ni problema, pogosto to počnem ko stojim pri semaforju, al misliš, da skoz dol stopam ko nek lolek?
To Quattro or not to Quattro?

jype ::

stock> In kolko ga našprintaš tam po celovški šprint?

Nimam pojma, tbh. Bom enkrat zračunal.

Mesar> Pešec bluzi? Ti pa ne?

Tako je.

Karaya 52> Za Moste ni boljse resitve kot velik buldozer.

Ti si po novem socialist, komunist in kar je še takih oznak? Bi kar nacionaliziral in podiral zasebno lastnino?

Mesar> Kdo? Jaz? Ni problema, pogosto to počnem ko stojim pri semaforju, al misliš, da skoz dol stopam ko nek lolek?

Pics or it didn't happen. Kar se mene tiče se ti na peciklu še nisi vozo.

Karaya 52 ::

Tam kjer ni vsaj meter in pol plocnika, bi morali nekaj pobrisati. Odkupiti prostor na robu, zbrisati kolesarsko, zradirati ali zozati vozni pas etc. Reveza niti vstric ne moreta hoditi. Hierarhija je znana, pesec>kolesar>avto. Za Moste se naredi urbanisticen plan, potem se pa caka in odkupuje in gradi po fazah. Standarden proces.

stock ::

Hahahaha


Kaj števca pa nimaš gor, ali pa tist ko si mel na nekaterih posnetkih.. števec, uro, višino z gps-om.. Ko grem sam kaj kolesarit pa moram čez mesto ga tam zmeraj rad malo stisnem, busi vzporedno nimajo šans. Se pa navzgor dotaknem tudi 60ke

Mesar ::

jype> Pics or it didn't happen. Kar se mene tiče se ti na peciklu še nisi vozo.

Lahko to podkrepiš s čim? Al kr neki nabijamo v 3 krasne?

stock je izjavil:

Hahahaha


Kaj števca pa nimaš gor, ali pa tist ko si mel na nekaterih posnetkih.. števec, uro, višino z gps-om.. Ko grem sam kaj kolesarit pa moram čez mesto ga tam zmeraj rad malo stisnem, busi vzporedno nimajo šans. Se pa navzgor dotaknem tudi 60ke


Kaj pa navzdol? Jaška?
To Quattro or not to Quattro?

stock ::

V drugo smer? Ma kaj več niti ne.. Je nekak enako, malo maš navzdol zaleta potem pa v klanec še dodaš kak khm..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stock ()

Mesar ::

morem kar povedati, da je zelo neodgovorno od tebe, da divjaš po kolesarskih progah!
To Quattro or not to Quattro?

stock ::

No ti najprej nalimaj sliko sebe na kolesu ;)

VelikiTun ::

Tale slika pride na misel:

 ...

...

Mesar ::

Malo težka bo glede na dejstno, da mojih slik ni na internetu in bo tako tudi ostalo.
To Quattro or not to Quattro?

energetik ::

Karaya 52 je izjavil:

Tam kjer ni vsaj meter in pol plocnika, bi morali nekaj pobrisati. Odkupiti prostor na robu, zbrisati kolesarsko, zradirati ali zozati vozni pas etc. Reveza niti vstric ne moreta hoditi. Hierarhija je znana, pesec>kolesar>avto. Za Moste se naredi urbanisticen plan, potem se pa caka in odkupuje in gradi po fazah. Standarden proces.
Točno tako. Ampak urbanisti v LJ hočejo povsod stlačiti pločnik, kolesarsko pa še 4-pasovnico. Prva rešitev, ki se jo spomnim je, da 4-pasovnico spremeni v 2-pasovnico in uporabi 1 pas za kolesarsko/pločnik, drugi pas pa za recimo parkirplac.
Druga pa je, da se kolesarsko spelje malce stran, čisto ločeno od ceste. No, jaz čez Moste itak ne grem več z biciklom, raje naredim 1km več mimo Poljan in mimo Kodeljevega, kjer gre lepo 2-pasovna kolesarska ob Gruberjevem prekopu.

panteist ::

Včeraj sem si tudi sam nekaj lažjega izbral za kolesarjenje:

 SLIKA

SLIKA



Letos pozimi so bile idealne razmere za kolesarjenje, sem premagal kar nekaj klancev :-)

Karaya 52 ::

energetik je izjavil:

Karaya 52 je izjavil:

Tam kjer ni vsaj meter in pol plocnika, bi morali nekaj pobrisati. Odkupiti prostor na robu, zbrisati kolesarsko, zradirati ali zozati vozni pas etc. Reveza niti vstric ne moreta hoditi. Hierarhija je znana, pesec>kolesar>avto. Za Moste se naredi urbanisticen plan, potem se pa caka in odkupuje in gradi po fazah. Standarden proces.
Točno tako. Ampak urbanisti v LJ hočejo povsod stlačiti pločnik, kolesarsko pa še 4-pasovnico. Prva rešitev, ki se jo spomnim je, da 4-pasovnico spremeni v 2-pasovnico in uporabi 1 pas za kolesarsko/pločnik, drugi pas pa za recimo parkirplac.
Druga pa je, da se kolesarsko spelje malce stran, čisto ločeno od ceste. No, jaz čez Moste itak ne grem več z biciklom, raje naredim 1km več mimo Poljan in mimo Kodeljevega, kjer gre lepo 2-pasovna kolesarska ob Gruberjevem prekopu.


Dober predlog, sam imam nekaj podobnega v mislih. Mora se pa vedeti, da komanda pade od zupana. On se hoce ob koncu mandata pohvaliti z novimi kolesarskimi programi. Kaksne so v realnosti pa je drug problem.

flipflop ::

panteist je izjavil:

Včeraj sem si tudi sam nekaj lažjega izbral za kolesarjenje:

 SLIKA

SLIKA



Letos pozimi so bile idealne razmere za kolesarjenje, sem premagal kar nekaj klancev :-)


Kakšno opremo uporabljaš, da dobiš te podatke?

Sriple Tix ::

Jaz uporabljam kar Nokiin telefon z GPS in namescenim Sports Trackerjem (za srcni utrip imam uro, zato ga tu ne potrebujem). Napaka pri Max Speed je najveckrat posledica teka/kolesarjenja pod kaksnim nadvozom.

Primer:

jype ::

Mesar> kr neki nabijamo v 3 krasne

Da kr neki nabijate v tri krasne zelo dobro vemo!

flipflop> Kakšno opremo uporabljaš, da dobiš te podatke?

Beleženje udeležbe v prometu

Pa še en kolaž prvomajskega izleta:

panteist ::

flipflop je izjavil:

Kakšno opremo uporabljaš, da dobiš te podatke?

Android mobitel in aplikacija Endomondo :)

Max speed pri meni kar pravilno kaže, ker je bila vožnja po klancu navzdol :)

para! ::

Pa ena za tiste, ki trenirajo fitnes:

Fitnesa ne morš trenirat, lahko pa na fitnesu treniraš dvigovanje uteži. Tisti, ki trenira dvigovanje uteži, lahko dvigne težje stvari kot ti (kot imaš ti dosti višjo aerobno kapaciteto).

Ja, normalni ljudje za dvigovanje težkih stvari uporabljate viličarje, tako kot normalni ljudje za od točke a do b uporabljamo avtomobile ;)

lp
Death before dishonor!

@nny ::

http://www.zurnal24.si/kolesarjenje-sla...

Fantje, pazite na kronske dragulje! :)

ttommy ::

Pa ravno sem se odločil redno kolesariti po 45 km na dan.... To prakticiram že 5 dni. Kaj zdaj?
Gamer

@nny ::

Oboje bo potrebno trenirat. :)

jype ::

Pravilno je treba nastavit bicikl. Če vam hrenovka med kolesarjenjem zaspi, potem sedite narobe. Najbolje se je odpravit na kak servis, kjer vam ljudje z izkušnjami lahko pomagajo.

V resnici pravilno kolesarjenje žal ne pomaga pri krotenju spolne sle in erekcij in zato po več kot 15 letih na biciklu tudi jaz še vedno čas stran mečem tudi s spolnostjo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

@nny je izjavil:

Oboje bo potrebno trenirat. :)


Ja po 5 letih verjetno lahko še samo kolesarjenje ker ima prostato že u......... lol

Evo ti.

http://www.livestrong.com/article/31394...

zdaj pa kr veselo kolesarit
To Quattro or not to Quattro?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

jype ::

Mesar> Evo ti.

Tvoj drugi link pravi, da je za prostato bolš kolesarit, kot ne kolesarit.

Mesar ::

Kateri link?
To Quattro or not to Quattro?

VelikiTun ::

Tisti pred urejanjem tvojega posta.

Zgodovina sprememb…

jype ::

ttommy ::

Najboljše bi bilo kar eno pavzo med kolesarjenjem (za tisti drugi trening).
Gamer

jype ::

Mhm, med kolesarjenjem je k sreči zelo enostavno sestopiti z bicikla in zaviti v gosto rastje kjerkoli ob poti, ali pa enostavno leči v travo ob samotni cesti in preštevati oblačke, odvisno od razpoloženja.

stock ::

Če te tolko skrbi za šprico, da ne greš na kolo, maš pomoje že sedaj dovolj težav..

jype ::

stock> Kaj števca pa nimaš gor, ali pa tist ko si mel na nekaterih posnetkih.. števec, uro, višino z gps-om.. Ko grem sam kaj kolesarit pa moram čez mesto ga tam zmeraj rad malo stisnem, busi vzporedno nimajo šans. Se pa navzgor dotaknem tudi 60ke

Nimam števca, imam GPS logger. 57 mam top speed po kolesarski tam. Več kot 60 je itak prepovedano, ane. Še sreča, da za kolesarje predpisi ne veljajo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

Jaz mam rekord na GPSu na glupem telefonu 212km/h. Še sreča, da mi policaj ne more napisat kazni če me ne dobi in če vem kje so radarji.
To Quattro or not to Quattro?

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: VelikiTun ()

jype ::

Aha, no, prot centru mam mal več, k je klanc na dol :)

69.4km/h

Mesar ::

No še malo pa boš za na avtocesto, pa ne pozabi na vinjeto.
To Quattro or not to Quattro?

jype ::

Tom pa res šu na petrol enkrat prašat, po kok so vinjete za specjalke, pa če je kej cenejš če maš karbon, k nis tok težk.

ttommy ::

A ima kdo od vas aktivnih kolesarjev sedež z vdolbino po sredini. Kako je vozit z njim? Našel sem to:
http://www.bolha.com/okvirji-rezervni-d...
Bi se ga splačalo naročit? Sam uporabljam sicer 9 let staro gorsko kolo Schwinn (alu)s cestnimi gumami in ima še kar dober sedež.
Na kakšne nastavitve bi moral biti pozoren? Vozim pa po kolesarski stezi en dan 16km, naslednji dan pa 45km. Al pa če me prime več dni zaporedoma po 45km.
Gamer

dolenc ::

Lukna na sedežu je bila mišljena za ženske(kdo bi si mislu ne). Kasneje je marketing naredil svoje in sedaj je že težko kupit sedež brez lukne. Je pa potrebno potem nekako zagotoviti tisto trdnost, ki jo izgubiš z lukno...

Načeloma je tako da moraš najti obliko in oblazinjenje sedeža, ki ustreza tvoji riti, lukna ni pomembna, lahko ti paše lahko ti ne, če ne druzga poskrbi za malo hlajenja :).

Neke smernice naj bi bile razmak med sedalnima kostema, lahko izmeriš v kaki biciklistični trgovini, se na tako peno usedež in ti prijazni prodajalec izmeri razmak, glede na to potem izbiraš širine sedeža. Potem eni pravijo gibčnost hrbtenice, bolj k si gibčen bolj raven sedež ti odgovarja. Potem oblazinjenje, za dalše ture, bolj utrjene kolesarje je bolše manj, za krajše več. Nekaj tudi namembnost, ker se sedež oblikuje glede na pričakovano pozicijo sedenja, ne sedi se isto na specjalki koker na gorcu itd...

Ampak tudi tukaj ni nekega svetega pravila, enostavno je taka zadeva da moraš sedeže preiskusit in poiskat takega ki se tvoji riti dopade.

Jaz bi na tvojem mestu šel do par trgovin in spraševal če imajo kak testni sedež, pa probavaš počasi modele. Škoda da kopuješ sedeže, ki ti ne bodo rešili težav(če jih imaš).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

stock ::

Jaz tudi mislim, da luknja gor ali dol je ali ni. Je pa tale, saj po izgledu kar specifične oblike tako da preko neta ga naročat je kar riziko.
strani: 1 ... 9 10 11 12 13 ... 41


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolesarja na kolesarski stezi

Oddelek: Na cesti
181953 (909) borut_p
»

razlogi za tako vožnjo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13311878 (3949) ĹĄernk
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11717380 (12251) Lakotnik29
»

Republiški testi

Oddelek: Loža
243624 (2881) Lakotnik29

Več podobnih tem