» »

Hoh.de

Hoh.de

««
27 / 31
»»

gorski volk ::

Tudi jaz sem naročil in vplačal 30. oktobra za 900€ izdelkov. Nekaj ni bilo na zalogi in ni bilo še odposlano.
A je možno če bi jim napisal novo naročilo izdelkov ki ob naročanju kažejo zalogo, da bi dobil vsaj nekaj.
Ali vseeno napišem dispute?

rook ::

Jaz sem zdaj dal dispute in mi je nakoncu takoj napisalo da prodajalec se ne odziva in da morem dat takoj escalate.

NightHawk ::

To bo zanimivo. Ali bo paypal vam povrnil denar in ga zahteval od hoh.de, četudi ga ne ob dobil od njih vsaj 5 let in kasneje mogoče 10% celote?
Glede na to koliko služijo bi moral.

Hayabusa ::

Sergio4 je izjavil:

torej če še nisem dobil izdelka in sem na paypalu odprl dispute in ga po pomotoma zaključil sem generalno v dreku?

Ja.

https://www.paypal.com/helpcenter/main....
Can I reopen a closed dispute?
Once a dispute is closed it can’t be reopened.

Sergio4 ::

bom klical na paypal

gorski volk ::

Sem pozabil napisat, jaz sem plačal z bančnim nakazilom. Kaj pa v tem primeru sploh lahko storim?

Hayabusa ::

Začneš moliti k poljubnemu božanstvu.

gorski volk ::

Mogoče pogledat če imajo kako pametno reč še na zalogi in vzet namesto nedobavljivih in jim napisat dopis, al raje počakat?

Gregor P ::

Točka 7:
Ich habe vor Insolvenzantrag am 14.11.2013 Ware bestellt und eine Anzahlung geleistet. Was ist jetzt mit meiner Lieferung?
Anzahlungen aus der Zeit vor dem Insolvenzantrag am 14.11.2013 sind sog. Insolvenzforderungen. Das heißt, Sie erhalten weder Ihre Zahlung zurück noch die bestellte Ware. Wenn Sie die Ware dennoch erwerben möchten, müssen Sie leider eine neue Bestellung aufgeben und auch die Zahlung erneut leisten. Ihre Insolvenzforderung müssen Sie nach Eröffnung des Insolvenzverfahrens über die getgoods.de Vertriebs GmbH schriftlich beim Insolvenzverwalter anmelden. Grund für dieses Vorgehen ist der Rechtsgrundsatz der Gläubigergleichbehandlung im deutschen Insolvenzrecht. Dieser besagt, dass jeder unbesicherte Gläubiger genauso behandelt werden muss wie die anderen Gläubiger auch. Das noch vorhandene Vermögen darf also nur gleichmäßig an die Gläubiger verteilt werden. Nach Insolvenzanmeldung erhält deshalb grundsätzlich kein unbesicherter Gläubiger irgendwelche Zahlungen oder Lieferungen zurück. Stattdessen wird am Ende des Verfahrens das Vermögen des insolventen Unternehmens nach Abzug aller Kosten über die sog. ,,Insolvenzquote" gleichmäßig an alle unbesicherten Gläubiger verteilt.

... pomeni, če si naročil (in plačal) pred 14.11.2013, ne dobiš ne denarja nazaj in ne naročenega produkta (ti preostane le še dopis stečajnemu upravitelju, ko bo čas za to).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

NightHawk ::

To mi ni ravno jasno. Iz tega gre razbrati, da oni sedaj naprej še kar normalno poslujejo. Samo naročila pred 14.11 so ničvredna, tista kasneje bodo pa dobavili ali vrnili denar. Kaj ni tako, da ob stečaju firma neha poslovati?

Magic1 ::

Izgleda da je getgoods šel v stečaj, 14.11 so razbili hoh stran in posluje naprej samostojno.
Magic

rook ::

Mislim da če si pred 14.11. gre naš denar v stečajno maso in lahko daš pol zahtevek za izplačilo, dol pa piše da se ponavadi taki postopki končajo v 3-5 let in na koncu dobiš kar dobiš ni nujo da točno tolko kolkor si vplačal.

DeeJay ::

Mi smo tut preko firme nardil naročilo 5.11.2013 za okol 650€, plačal pa z bančnim nakazilom. Ma kdo kej več informacij, kje se zdej prijavmo v to stečajno maso itd. Hvala!

Šimpanz ::

No tolk o nemški točnosti in poštenosti. Ravno kupujem tablico, pa bom raje kupil v kokoški s plačilom po povzetju.

Gregor P ::

Sam pa bom še vedno kupoval tudi (in ne samo) v nemških trgovinah.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

luky ::

Se pravi, da sedaj nič več ni varno naročati na hoh.de?
luky!

Dr_M ::

Zame itak izdelki iz tujine nimajo garancije, tko da mi je vseeno kaj se dogaja s stacuno, dokler dobim izdelke.

klkkkkkkkkkk ::

Gregor P ::

Ti torej sprašuješ nas, če mislimo, da je pametno kupiti kaj (jim dati denar vnaprej) od družbe, ki je insolventna?8-O Sam bi pri njih vzel le še stvari fizično pri njih v trgovini, skladišču, ali na kakšni dražbi (ter pozanimal o garanciji, kje jo lahko uveljavim itd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

klkkkkkkkkkk ::

http://www.hoh.de/oft-gestellte-fragen

to ni slovenska trgovina...in ni tudi kr ena trgovina...

Gregor P ::

Dejansko imaš zlata vredno (uradno) informacijo, da so insolventni (+ izkušnje uporabnikov), in ti nam še vedno postavljaš takšna vprašanja?!?;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Šimpanz ::

Ti kar kupuj, če kaj ne boš dobil pa obvesti.

Furbo ::

Jap, laboratorijske miške pridejo vedno prav.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Sergio4 ::

zgleda da sem zgubu 300 evrov pri njih. pred 1 mescom sem naročil komplet pc, po 2 dneh dobil vse razen grafe, ker je ni bilo na zalogi. dispute sem popomoti preklical na paypalu (sem jim pisal mail in bodo na novo odprli) pa problem je ker jaz rabim vrnjeno samo 300e in ne vsega denaja. kaj še lahko storim?

Hayabusa ::

Na kateri mail si pisal PP in si celo dobil človeški odgovor 8-O ?

Sergio4 ::

paypal? nevem odpodaj v paypalu sem stisnu contact us

gorski volk ::

Kdo ve kdaj prijaviti v stečajno maso. Verjetno bo treba slediti, če bo kaj objavljeno.

Sergio4 ::

to tudi mene zanima. sem pa nekje zasledil da dobiš denar nazaj če dispute narediš na PP

Azarielle ::

Tudi jaz sem 2.11. od njih naročila blago v vrednosti 300€, ker stvar nikakor ni bila odpravljena sem jih večkrat klicala, pošiljala emaile in vedno dobivala odgovore, da bo vsak čas in raznorazne izgovore, sedaj pa tole!

Včeraj sem klicala Paypal in so rekli, da pač po svojem pravilniku morajo počakat na njihov odgovor 10 dni, potem pa bodo denar vrnili, tudi v primeru bankrota prodajalca. Tako da tisti, ki ste plačali preko Paypala čimprej oddajte dispute in ga kar takoj dajte na escalate.

Sem se pa pogovarjala tudi z NLB-jem ki je izdal mojo Visa kartico in so rekli, da načeloma lahko tudi oni posredujejo v tem primeru, samo prijavo moraš oddat v svoji poslovalnici (Visa ima namreč consumer protection za spletne nakupe, domnevam, da velja isto za vse plačilne kartice).

Tisti, ki ste plačali z nakazilom ste verjetno v največjem d*** ampak mogoče se splača pogledat, če se da kaj uredit iz naslova http://www.trustedshops.com/, ker so takrat še imeli njihov certifikat.

Drugače pa obstajata tudi ta dva naslova za zaščito potrošnikov, ki jih je mogoče tudi smiselno vprašat za nasvet
http://www.epc.si/sl/
http://www.arhiv.uvp.gov.si/si/javne_sl...

Hayabusa ::

http://de.wikipedia.org/wiki/Insolvenzo...
http://de.wikipedia.org/wiki/Insolvenzr...

http://dejure.org/gesetze/InsO
11. Teil
Internationales Insolvenzrecht (§§ 335 - 358)

http://www.gesetze-im-internet.de/engli...
Chapter Two
Foreign Insolvency Proceedings


http://de.wikipedia.org/wiki/Insolvenzr...
International Insolvency Law [ Edit ]

The International Insolvency Law regulates the jurisdiction and the law applicable in insolvency cases with cross-border implications.
Within the EU, with the exception of Denmark has it that -> Regulation (EC) No 1346/2000 (EIR) primacy . In other cases, ie with cross-border implications to countries outside the EU, § § 335 et seq Insolvency Act apply. § 343 para 1 Insolvency determines the principle that the opening of a foreign insolvency proceedings is recognized in Germany under the condition that not after German law, the German courts would have had jurisdiction and the recognition does not lead to a result which is manifestly incompatible with fundamental principles of German law, in particular the fundamental rights. If a foreign process recognized under these principles, then align the further course of the insolvency proceedings and their effects under the laws of the State of the opening, § 335 Insolvency Act .
In addition to a foreign main insolvency proceedings may domestically according to § 356 Insolvency Act or Article 27 EIR secondary insolvency proceedings are opened, the effects are limited to the assets located in Germany. On the secondary proceedings are largely find again the German procedural rules apply. [3]
In order to achieve coordination of main and secondary insolvency proceedings, organize Art 31 Insolvency Regulation and § 357 Insolvency Act a duty of cooperation of each appointed liquidator. With cooperation of the courts involved is concerned § 348 para 2 Insolvency Act . In addition, there are two, written by international associations guidelines, however, only be binding in nature:
by the American Law Institute (ALI) and the International Insolvency Institute (III) developed "Guidelines Applicable to Court-to-Court Communications in Cross-Border Cases" [4] , which in different languages on the website of III can be found,
the "European Communication and Cooperation Guidelines for Cross-border Insolvency". [5]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

alpha1 ::

Pred meseci sem kupil Asus matično ploščo v trgovini hoh.de, pa me zanima kam poslati matično ploščo na servis?

bluefish ::

RMA proizvajalcu.

gorski volk ::

Ima že kdo kako informacijo kako in kdaj se terjatev do hoh.de lahko prijavi stečajnemu upravitelju? Skb banka pri kateri sem nakazal znesek pravi da nima nič pri tem, da se je treba obrnit na stečajnega upravitelja.Izbrskal sem njegov email ruediger.wienberg@hww.eu če koga zanima.

cortez ::

A se nebi raje sem obrnil :

http://www.epc.si/sl/nakupovanje-v-eu/v...

gorski volk ::

Saj sem poklical. Mi je svetovala gospa da stopim v kontakt z stečajnim upraviteljem da mi da podatek kdaj prijavit terjatev.
Na banki pa so mi rekli da to ni njihova stvar, čisto tipično.

cortez ::

A si klical kaj gor, poslal jim mail.... Najbrž si plačal z nakazilom - koliko dni je od tega in kakšen znesek ?

Sam sem tudi imel naročilo pri njih v začetku meseca in je prišlo po tednu dni, na njihovi strani pa je še zneraj pisalo, da je nakup v obdelavi in tudi DHL trackinga mi niso posredoval.

Upam, da rešiš.

gorski volk ::

Poslal sem jim mail ja.Odgovor sem dobil da so insolventni in spodaj povzetek točke 7.Plačal sem z nakazilom na banki 800€ in sicer že 24.oktobra. Sicer miše vedno piše,da je nakup v obdelavi.

Furbo ::

gorski volk je izjavil:

Saj sem poklical. Mi je svetovala gospa da stopim v kontakt z stečajnim upraviteljem da mi da podatek kdaj prijavit terjatev.
Na banki pa so mi rekli da to ni njihova stvar, čisto tipično.


Saj tudi ni. Oni so imeli za prenakazati denar, to so naredili. Pa nisem ljubitelj bank.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

Bones ::

korošc ::

Še ena žalostna novica
Se opravičuje za offtopic ampak danes je očitno črni dan za podjetja

http://hexus.net/business/news/corporat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: korošc ()

meacho ::

Tudi meni niso poslali vsega, kar sem naročil, zato sem odprl case na Paypalu.
Včeraj so mi poslali, da naj zadevo prijavim na policijo in jim pošljem kopijo zapisnika.

So to zahtevali še od koga?

Skyman ::

Conrad hoce kupit getgoods.
http://www.computerbase.de/news/2013-11...

W3by ::

Tudi jaz sem naročil pred 14.11. in nisem dobil ne izdelkov ne denarja nazaj.

Sem odprl dispute (in nato takoj escalate) na PayPalu in je status še vedno "Being Reviewed By PayPal"...

Krigl ::

je kdo že kaj naročal v zadnjem času? poslujejo normalno?

Skyman ::

naroči pa nam sporoci :D

NejcSSD ::

Krigl je izjavil:

je kdo že kaj naročal v zadnjem času? poslujejo normalno?

A se hecaš? Naročaj sedaj iz hardwareversand.de
PC : MAG B550 Tomahawk, Ryzen 5600X, 32Gb 3200Mhz CL16, 2x 1TB NVME, MSI 1070Ti

Killermode ::

Na kaj naj bi bli prpravleni da se bo zgodilo čez 2h?

DeeJay ::

Killermode je izjavil:

Na kaj naj bi bli prpravleni da se bo zgodilo čez 2h?

uh?

Hayabusa ::

Krigl je izjavil:

je kdo že kaj naročal v zadnjem času? poslujejo normalno?

mailer ::

Zanimivo. Sem pogledal kako kaj Hoh pa vidim, da odštevajo še 3 minute. Bomo počakali, da vidimo kaj bo "novega". Verjetno trgovina z istim imenom a novimi lastniki. Moje izkušnje so še vedno pozitivne.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
««
27 / 31
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

DHL sledenje (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5710139 (577) kixs
!

Skupinski nakupi iz tujine - deljenje poštnine, je kdo za? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Kaj kupiti
806389727 (56324) Nwanko
»

Asus - garancija

Oddelek: Pomoč in nasveti
263991 (3057) Magic1
»

Kje kupiti dele računalnika?

Oddelek: Kaj kupiti
176414 (5739) KTr1sk
»

tuje spletne trgovine (hod.de) (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
8614987 (9451) lambda

Več podobnih tem