Forum » Kaj kupiti » [spletna prodaja] Napačna cena
[spletna prodaja] Napačna cena
kocba ::
Zdravo,
Pred kratkim sem preko spletne trgovine naročil slušalke, ki so imele vrednost 0€ in poštnino v vrednosti 5,61€.
Na elektronski naslov sem dobil sporočilo, da je bilo naročilo uspešno sprejeto in dodatno link, kjer si lahko jaz ogledam podatke o naročilu.
En dan kasneje ponovno želim pogledat podatke o naročilu, na kar ugotovim, da order_id z številko mojega naročila ne obstaja.
Jim pošljem email in jih vprašam kakšno je stanje in mi odgovorijo, da je naročilo še vedno v sistemu (čeprav jaz nisem mogel videti stanja naročila na spletu) ter, da je prišlo do napake in, da mi prodajo artikel z 20% popustom.
Prav tako so dopisali naslednje:
Da je vaše naročilo veljavno, morate v skladu z našimi pravili vpisati v vaše osebne podatke pravo telefonsko številko, saj na vpisani niste dosegljivi. Kaj če telefona stranka nima?
Jaz jim ne odgovorim nič in že naslednji dan dobim obvestilo, da je bilo naročilo preklicano.
zanima me, če so mi dolžni prodati artikel po ceni, ko sem oddal naročilo in tudi dobil odgovor, da je bilo uspešno sprejeto.
Pred kratkim sem preko spletne trgovine naročil slušalke, ki so imele vrednost 0€ in poštnino v vrednosti 5,61€.
Na elektronski naslov sem dobil sporočilo, da je bilo naročilo uspešno sprejeto in dodatno link, kjer si lahko jaz ogledam podatke o naročilu.
En dan kasneje ponovno želim pogledat podatke o naročilu, na kar ugotovim, da order_id z številko mojega naročila ne obstaja.
Jim pošljem email in jih vprašam kakšno je stanje in mi odgovorijo, da je naročilo še vedno v sistemu (čeprav jaz nisem mogel videti stanja naročila na spletu) ter, da je prišlo do napake in, da mi prodajo artikel z 20% popustom.
Prav tako so dopisali naslednje:
Da je vaše naročilo veljavno, morate v skladu z našimi pravili vpisati v vaše osebne podatke pravo telefonsko številko, saj na vpisani niste dosegljivi. Kaj če telefona stranka nima?
Jaz jim ne odgovorim nič in že naslednji dan dobim obvestilo, da je bilo naročilo preklicano.
zanima me, če so mi dolžni prodati artikel po ceni, ko sem oddal naročilo in tudi dobil odgovor, da je bilo uspešno sprejeto.
MadMax ::
Odvisno, kaj imajo zapisano v pogojih poslovanja.
Večinoma imajo veljavno ceno ob potrditvi, se pa najde kaka štacuna, ki nima. A kaj, ko se lahko še vedno izgovarjajo na nedobavljivost artikla....
Večinoma imajo veljavno ceno ob potrditvi, se pa najde kaka štacuna, ki nima. A kaj, ko se lahko še vedno izgovarjajo na nedobavljivost artikla....
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Gray_Warden ::
potrdilo morajo _potrditi_. Pri tebi so na srečo opazili svojo napako in temu primerno niso potrdili neumnega naročila.
ne bodi pajac. Tudi oni se lahko zmotijo. Če pa bi naročilo potrdili pa bi ti bili dolžni naročilo prodati po potrjeni ceni.
ko so te klicali da bi te obvestili o napaki so tudi ugotovili da si vpisal neveljavno telefonsko številko. Torej tudi ti nisi bil ravno ok, se ti ne zdi? Zakaj pa skrivaš telefonsko? :D
ne bodi pajac. Tudi oni se lahko zmotijo. Če pa bi naročilo potrdili pa bi ti bili dolžni naročilo prodati po potrjeni ceni.
ko so te klicali da bi te obvestili o napaki so tudi ugotovili da si vpisal neveljavno telefonsko številko. Torej tudi ti nisi bil ravno ok, se ti ne zdi? Zakaj pa skrivaš telefonsko? :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gray_Warden ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | extreme digital spletna trgovina (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Kaj kupiti | 188635 (13350) | tikitoki |
» | Napačna cena (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 15364 (8105) | stb |
» | ReklamacijaOddelek: Loža | 2527 (1109) | neon21 |
» | Mimovrste nateguni (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22252 (18629) | Gandalfar |