Forum » Kaj kupiti » Zamenjava/reklamacija produkta - EnaA
Zamenjava/reklamacija produkta - EnaA
solata15 ::
Zdravo,
prijatelju sem pripravil konfiguracijo računalnika in mu svetoval nakup preko spletne trgovine EnaA.
Ko je prejel komponente sva ugotovila, da je dobavljeno ohišje poškodovano. Verjetno poškodba pri dostavi. Kasneje pa sem ugotovil, da ohišje ne ustreza sliki, ki je objavljena na njihovi strani, čeprav je številka modela ustrezna.
Poslal sem vprašanje za reklamacijo in so odgovorili, da moram zadevo prijaviti na Pošto.
Zanima me00, ali lahko zahtevam zamenjavo ohišja za drugega, kljub temu, da je bilo dostavljeno poškodovano in bi lahko zavrnili reklamacijo oz. uveljavljanje pravice do zamenjave v 8 dneh.
Prosim za hiter nasvet, saj se jutri izteče 8 dnevni rok za zamenjavo.
Hvala in lp
prijatelju sem pripravil konfiguracijo računalnika in mu svetoval nakup preko spletne trgovine EnaA.
Ko je prejel komponente sva ugotovila, da je dobavljeno ohišje poškodovano. Verjetno poškodba pri dostavi. Kasneje pa sem ugotovil, da ohišje ne ustreza sliki, ki je objavljena na njihovi strani, čeprav je številka modela ustrezna.
Poslal sem vprašanje za reklamacijo in so odgovorili, da moram zadevo prijaviti na Pošto.
Zanima me00, ali lahko zahtevam zamenjavo ohišja za drugega, kljub temu, da je bilo dostavljeno poškodovano in bi lahko zavrnili reklamacijo oz. uveljavljanje pravice do zamenjave v 8 dneh.
Prosim za hiter nasvet, saj se jutri izteče 8 dnevni rok za zamenjavo.
Hvala in lp
solata15 ::
Ups, sem bral neke stare poste na to temo in sm se zatipkal. Dejansko je 14 dni čas za odstop od pogodbe. Temu lahko sledi zamenjava produkta, ki mora biti v nepoškodovanem stanju.
In tu je problem, če zadevo urejam najprej na Pošti, bi to trajalo vsaj 15 dni za njihov pisni odgovor in eventuelno odškodnino. Potem še nabava drugega ohišja.
Ampak vseeno bi rad tole čim hitreje rešil. Že zaradi zadrege pri prijatelju.
In tu je problem, če zadevo urejam najprej na Pošti, bi to trajalo vsaj 15 dni za njihov pisni odgovor in eventuelno odškodnino. Potem še nabava drugega ohišja.
Ampak vseeno bi rad tole čim hitreje rešil. Že zaradi zadrege pri prijatelju.
St235 ::
problem zna bit vtem da je poškodovano, potem pač vračilo po tem členu ZvP ni možno. Jaz bi na tvojem mestu sprožil zadevo na pošti, ad je bila pošiljka poškodovana, samo vprašanje kaj boš dosegel glee na to da je že en teden mimo. In kot drugo bi uveljavljal stvarno napako ri Enaa ker so ti prodali artikelj, ki ni enak oglaševanemu. SAamo se bo spet verjetno zataknilo zaradi poškodbe.
solata15 ::
Jap, precej zaj* situacija. Logično trgovina se sklicuje na dostavo. Dostavljalec verjetno ne bo več priznal napake.
Kdor to bere:
Pakete je ZELO priporočljivo odpirati in pregledati vsebino TAKOJ ob nakupu v trgovini ali TAKOJ pri dostavi!!! Ne glede na to, da je večini to morda neprijetno početi.
Kdor to bere:
Pakete je ZELO priporočljivo odpirati in pregledati vsebino TAKOJ ob nakupu v trgovini ali TAKOJ pri dostavi!!! Ne glede na to, da je večini to morda neprijetno početi.
Han ::
Še en nasvet: pred nakupom VEDNO preveri karakteristike izdelka na uradni strani proizvajalca in po možnosti preberi še kakšno oceno (review)!
Poleg prikazovanja slabih in napačnih slik se pri EnaA radi zlažejo npr. pri hitrostih USB spominskih ključev, specifikacije izdelkov so pomanjkljive ipd.
Poleg prikazovanja slabih in napačnih slik se pri EnaA radi zlažejo npr. pri hitrostih USB spominskih ključev, specifikacije izdelkov so pomanjkljive ipd.
oldguy ::
Če si naročil prek interneta, jih pokliči in reci, da vkolikor tega ne zrihtajo oni, dobijo vse skup nazaj v 15 dneh pa naj se jebejo, če niso pripravljeni pomagati:
43.č člen
(1) Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
solata15 ::
Vse skupaj se je odvilo takole:
- kolegu sem predlagal, naj pošlje vprašanje za reklamacijo na njihovi strani, na telefon jih je namrež zelo težko dobiti,
- njihov odgovor je bil pričakovan, naj javi poškodbo pri transportu (čaprav je bilo precej verjetno ohišje poškodovano že pred končno dostavo),
- s podobno logiko kot je tudi omenjena v komentarjih, sem vse skupaj zapakiral, izpolnil njihov obrazec za reklamacijov (poškodovan artikel, nepravilen artikel) in poslal nazaj (poštnina je očitno moj strošek),
- po enem tednu brez odziva, sem jaz preko njihovega obrazca povprašal kakšno je stanje glede relamacije (št. računa),
- na moje pozitivno presenečenje so mi odgovorili, naj sporočim kolegov TRR, da bodo vrnili kupnino.
O celotni stvari imam pozitiven vtis, čeprav me je v končnem stalo dodatne poštnine, ter nekaj časa in živcev.
Hvala vsem za komentarje.
- kolegu sem predlagal, naj pošlje vprašanje za reklamacijo na njihovi strani, na telefon jih je namrež zelo težko dobiti,
- njihov odgovor je bil pričakovan, naj javi poškodbo pri transportu (čaprav je bilo precej verjetno ohišje poškodovano že pred končno dostavo),
- s podobno logiko kot je tudi omenjena v komentarjih, sem vse skupaj zapakiral, izpolnil njihov obrazec za reklamacijov (poškodovan artikel, nepravilen artikel) in poslal nazaj (poštnina je očitno moj strošek),
- po enem tednu brez odziva, sem jaz preko njihovega obrazca povprašal kakšno je stanje glede relamacije (št. računa),
- na moje pozitivno presenečenje so mi odgovorili, naj sporočim kolegov TRR, da bodo vrnili kupnino.
O celotni stvari imam pozitiven vtis, čeprav me je v končnem stalo dodatne poštnine, ter nekaj časa in živcev.
Hvala vsem za komentarje.
nightbird ::
ok, eno vprašanje na to temo mam. namreč pri enaa sem naročil miško in ker je pač miška en taq poseben kos opreme ki ti res mora sesti v roko sem vprašal, če jo lahko doma sprobam in potem v primeru, da mi ne ustreza vrnem in zamenjam za drugo.
prodajalec mi odvrne, da tega ne morem storiti in lahko vrnem le v takem stanju kot je (posebej je poudaril, da ne smem odpreti, če želim menjati). hehe, kaj bi mi točno to lahko pomagalo? skozi škatlo pa res lahko miško sprobam :D
kaj pa je tu s tistim, da lahko vrneš opremo nazaj v 14 dneh, brez kakršnega koli pojasnila? sicer sem podobno že delal, vendar ne pri EnaA. pri tem se meni zdi logično, da moraš zadevo odpreti, da sploh vidiš kaj maš :)
še dobro, da je miš kul, ker sicer bi bla rahla jeba :)
prodajalec mi odvrne, da tega ne morem storiti in lahko vrnem le v takem stanju kot je (posebej je poudaril, da ne smem odpreti, če želim menjati). hehe, kaj bi mi točno to lahko pomagalo? skozi škatlo pa res lahko miško sprobam :D
kaj pa je tu s tistim, da lahko vrneš opremo nazaj v 14 dneh, brez kakršnega koli pojasnila? sicer sem podobno že delal, vendar ne pri EnaA. pri tem se meni zdi logično, da moraš zadevo odpreti, da sploh vidiš kaj maš :)
še dobro, da je miš kul, ker sicer bi bla rahla jeba :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nightbird ()
St235 ::
zakon seveda velja in nikakor ni omjen na to, v kakšnem stanju je embalaža. Enaa ima kar dolgo zgodovino ignoriranja potrošnikiš pravic in uhme piši odnosa do strank.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 58885 (7072) | Groot |
» | Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 38133 (3102) | tomaz- |
» | enaA vs. Mimovrste (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 30621 (21947) | technolog |
» | EnaA - Zakaj dvojna poštnina? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18790 (16961) | bauci |
» | Vrnitev kupnine pri odstopu od online nakupa?!Oddelek: Kaj kupiti | 2495 (1332) | frenk |