» »

Vrnitev kupnine pri odstopu od online nakupa?!

Vrnitev kupnine pri odstopu od online nakupa?!

bastadu ::

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:

"Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v roku. Ta rok začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga."

Kupcu ima pravico, da v petnajstih (15) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni email, blago pa vrniti 15 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga v 15-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.
Torej jaz hočem odstopiti od nakupa, ker mi izdelek ne ustreza. Amak podjetje mi hoče narediti dobropis, jaz pa bi rad denar nazaj. Ali ga lahko zahtevam? Zaželjeno s kakšnim linkom ali čem podobnim. Hvala za odgovor!;)
  • spremenilo: bastadu ()

Caligula ::

Iz zgoraj napisanega je razumljivo, da so ti dolzni vrniti kupnino. Vkolikor se ti seveda drzis svojih obveznosti.
Lepo jim poslji to.

kuglvinkl ::

To si kupil kot fizična oseba? Če si, glej ZVPot.
Your focus determines your reallity

bastadu ::

Ja, kot fizična oseba. Sicer sem pa našel cel Zakon o varsvu potrošnikov in člen 43.d jasno govori, da mora prodajalec vrniti denar:

Člen 43.d: Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.

Vseeno hvala za pomoč!

Vikking ::

lahko ti ponudijo drugo blago v isti vrednosti ali pa denar! če hočeš denar so ti dolžni ga izplačati!

kuglvinkl ::

Morda bi bilo v redu spisat kakšen članek na to temo. V sodelovanju z Uradom za varstvo potrošnikov.

Po drugi strani pa, upam, da z vstopom v EU se takšne neslanosti ne bodo več dogajale.

PS. katera je to firma?
Your focus determines your reallity

antonija ::

Ja, to ne smete nkol pozabit. Ce so vas ze nategnil, pol dejte vsaj ornk skurcat firmo na forumih, pa bojo sle stranke pa-pa.>:D

Pa se mene ne bojo nategnil ker tam ne bom kupoval!:D
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

bastadu ::

Kličem danes na to firmo in jim povem da hočem denar in mi rečejo, da pod mi ga pod nobenim pogojem ne bodo izplačali, ampak mi dajo dobropis. Jaz se s tem seveda ne strinjam in povem, da so mi po zakonu dolžni izplačati denar. Prodajalec (ki je bil hkrati direktor firme) mi odgovori, da ne ve kje sem to čul, da sem si to kar izmislil in je zakon (Zakon o varstvu potrošnikov) imenoval kar ...ta Vaš zakon (torej moj zakon:D). Potem mi je dejal, da mu naj povem ime firme, ki izplačuje denar, če kupcu kupljen produkt ne ustreza. Mirno sem mu odvrnil, da imam izkušnje z vračanjem že pri EnaA (priporočam, zaenkrat brez slabih izkušenj), kjer so mi brez besed vrnili denar. Prodajalec se je samo smejal in rekel, da jih bo poklical in vprašal. Ko sem videl, da ne bom nič dosegel, sem se mu zahvalil za njegov čas... Potem kličem na Urad za varstvo potrošnikov v Ljubljano in so me prevezali za nekim prijaznim gospodom, ki mi je dejal, da so mi pod takšnimi pogoji vsekakor dolžni vrniti denar. Dejal sem mu, da mi prodajalec nikakor ni verjel in ga zaprosil, da ga naj on pokliče in mu razjasni, da si nisem jaz izmislil tega zakona... In potem zopet kličem prodajalca, ki je verjetno doživel razvetlitev s strani Urada ZVP8-). Le ta mi je dejal, da naj pošljem to komponento na njihov naslov, vendar mi še vedno ne garantira, da mi bodo denar izplačali nazaj... Rekel je, da bodo najprej preverili, če je s komponento vse vredu, če je brezhibna in nepoškodovana. Zadeva je brezhibna, ampak ne ustreza mojim pričakovanjim. Ampak tu pa spet pa nastopi problem, in sicer jaz sem temu prodajalcu vsaj malo dvignil pritisk in se mu verjetno do neke mere tudi kaj zameril. Jaz pošljem brezhibno komponento po pošti nazaj, ta pa pri pregledu kakšnemu serviserju slučajno pade na tla ali kaj podobnega, pa rečejo da so dobili pokvarjeno komponento?;( Ima že kdo kakšne izkušnje glede takšne umazane igre?

Aja, pa imena podjetje ne nameravam razkriti, če pa bodo še kaj komplicirali ali pa če pride do kakšne umazane zadeve, pa boste vsekakor slišali o tej firmi, pa ne samo v tej temi in na tem forumu;(
Mislim hudo, takšne stvari se res dogojajo, pa se imamo za takšno državo, pa še direktorji firm ne poznajo ali nočejo poznati zakonov... Too much, so me tako raz*ukali, če bodo igrali umazano, sem pripravljen iti do konca;(( SIcer pa pošljem to zadevo v torek nazaj, o razpletu bom še vsekakor poročal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

antonija ::

Najprej pofotkaj (al pa posnemi ce mas kamero) to kmponento tko da bo a sliki jasno viden datum slikanja (ksn koledar al pa datum napisan na TV pr dnvniku je kr dobra zadeva), da ce bo pol kej narobe bos meu vsaj neki za pokazat pa manj sans da te bo kdo zajbavu...
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Caligula ::

Mah to ne bo nic dokazovalo.

Poslji nazaj.

Ce si bodo kaj izmisljali pa bomo forumovci malo pritiskali na njih pol.
>:D

kuglvinkl ::

To težavo omeni Uradu za varstvo potrošnikov. Sicer mi je bastatu na ZS povedal katera je to firma, tko da je jaz ne bom razkril. Ampak glede na to, da ti je celo uradnik na Uradu rekel, da izpolnjuješ pogoje za vrnitev denarja, zelo svetujem, da tu poveš katera je bila to firma, ker eden od funkcij javnega foruma je tudi osveščanje potrošnikov.

Tko da, kar z besedo na dan, nič se ti ne more zgoditi.
Your focus determines your reallity

Zgodovina sprememb…

bastadu ::

Uradu sem že itaq povedal za kateri firmo gre, saj so jih že tudi klicali...

kajzer ::

Dj povej kera firma, da se ne bomo še drugi opekli! :D Ka se ti sekiraš, če bojo potem imeli manj strank, sj to je njihov problem. Hotli so te zajeb*t, ti jih še pa ščitiš. Če bi mel js kdaj kake take probleme, bi spisu celo novico o tem, ne pa da nebi hotu povedat za firmo. Bolje za nas da poveš. :P

bastadu ::

Zaenkrat ne nameravam izdati imena firme v upanju, da mi ne bodo komplicirali in mi bodo vrnili denar... V nasprotnem primeru pa grem s prijavo na inšpektorat (to so mi svetovali na Uradu ZVP), kar pa se zna zavleči...:\

azeed ::

ne se sekirat... če njim slučajno zadeva pade na tla ti morajo v najslabšem primeru dati drugo, ko to drugo prejmeš pa se lahko zopet sklicuješ na tisti "tvoj" zakon. ne razumem kaj si te firme mislijo, saj so v današnjih časih primorani ugoditi strankam marsikaj - le, da jih obdržijo, kaj šele da bi kratili njihove zakonske pravice... take firme pač nimajo prihodnosti... skratka, v vsakem primeru so luzerji oni.
You gotta say YES to another excess!!!

emkey ::

Jaz sem pri enaA dobil kupnino vrnjeno brez večjih problemov. Komponenta je bila brezhibna, vendar ni bila to, kar sem od nje pričakoval. So sicer vprašali, če želim vzeti kaj drugega, zakaj vračam, če je kaj narobe, itd... vendar sem želel denar nazaj in sem ga po nekaj dneh (kao pregled, če je s komponento vse OK), dobil nakazanega na račun. Komponento sem vrnil osebno, ne po pošti. In to zadnji možni dan (po 15ih dneh).

antonija ::

Jst sm tud pri mimovrste dobil dnar nazaj brez problemov. Sicer me e moz uprasu kaj je blo narobe, pa sm se neki zmilsu, ampak vseen. Blo je pa za radeona 9000pro ker mi ni bil kul.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

frenk ::

pri ENAA sem BP dobu dnar nazaj...bi pa rad zvedu kera firma je to

blackmumba ::

Js sm po 8ih dneh vrnu radeon9000pro na katerega sem doma prilepil hladilnike na rame.
Na škatli od grafične je pisalo da ima default frekvenco 275/275 ampak ni bilo tako. bila je 213/250 se mi zdi
in na 275 ni nikakor delovalo. Tudi s hladilniki ne. In mi je reku prodajalc da nemorem tega vrnt ker je fizična poškodba
in pol sm ga prepričeval da to ni poškodba da je to kvečemu bolš in da lahko itak dol potrgam in da bo isto k prej.
Na koncu mi je dal klešče in alkohol da sm pred njim dol populu un alumini in stvar je bila rešena. Dobil sem dnar nazakj.
pr agt-ju je blo to ja ...

Caligula ::

Sam to ti je sou hudo na roko. Naceloma se to uveljavlja samo za popolnoma originalno stanje izdelka.

NAceloma je meu prav. Jz tud ne razumem zakaj i vsi takoj vse prelimal :\
Najprej sploh probat pa mal razmislit, ce se splaca tvegat garancijo...

bastadu ::

Jutri se izteče rok, do katerega bi mi naj vrnili kupnino, vendar jo še do danes niso... Zanima me, koliko znašajo zakonske zamudne obresti, ki jih lahko računam ob zamudi?

7of3 ::

Zakonske zamudne obresti si lahko free of charge zračunaš na Ius-info: http://www.ius-software.si/dvsebine/obr... (upam, da ne bo kdo to jemal za reklamo, ker nisem z njimi nic povezan, sam izracun obresti je pa res kul). BTW: stvar si naročil prek neta, na daljavo, whatever. Nisi bil zadovoljen. V 15 dnevnem roku si pravilno vrnil izdelek. Zdaj lahko upravičeno pričakuješ popolno vačilo kupnine (minus stroški, ki so jih utrpeli prodajalci zaradi vračanja pošiljke - čeprav predvidevam, da je šlo na tvoje stroške). Če ne bo dinarii, hajdi na UVP, vloži prijavo, to je to. Mogoče bi se ti splačalo, bežno omeniti prijavo in numerični :) del Kazenskih določb ZVPot-A tudi upornemu direktorju v smislu... da bi bilo mogoče bolje za oba, če se to sporazumno reši.

//dura lex, sed lex.// :)

cbelica ::

Jest sm pred kratkim kupu prek neta ventilatorcke, pa niso bli to kr sm jast mislu... sm klicu tam; tip ni bil ravno navdusen:D , je hotu vedet kva je narobe, ma ko sem omenu zakon je reku, da se z mano ne bo prepiral... in mi je vrnu denar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: cbelica ()

bastadu ::

Popravljam: Sem klical na Door To Door in so mi povedal, da so paket dostavili šele 19. aprila, tako da imajo ubistvu čas do 4. maja...

bastadu ::

No končno mi je le uspelo dobiti denar nazaj (več kot 2 tedna od izteka roka za plačilo), ampak nisem si mislil, da je potrebno toliko grdih besed in pogostega klicarjenja, z one strani pa nenehnega obljubljanja "ja, ta teden bo sigurno..." in "najkasneje do srede bo nakazano...", ki pa se seveda ni uresničilo. Da pa ne govorim, je prišlo tudi do "Bom vaše ime omenil na ostalih online trgovinah, da vas bodo drugače obravnavali..." in celo groženj Vas bomo malo obiskali... (kar naj pridejo, samo bodo dregnili že v tako razdraženo osje gnezdo;(). Skratka primer je sedaj bolj ali manj uspešno zaključen, meni se pa kar smili slovenski online trg, da lahko država pusti, da na njih prodajajo takšni ljudje...:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

Caligula ::

Pa dej ze povej kera firma je to!
Firma, ki grozi in ne uposteva zakonov?

Daj da vemo s kom in kakimi mamo opravka.

Slowenc ::

Zdaj pa res lahko poveš katera firma so, saj si rekel da boš, ko boš dobil denar. Zdaj ga imaš, tko da... z besedo na plan.
Skiny gate.

simoncek ::

A so ti povrnili tudi stroške pošiljanja ali samo kupnino?

bastadu ::

Firma je SI-SHOP. Resda so mi šli na roko, ko so mi zrihtali ta kontroler (ker ga še do takrat niso imeli na ceniku), ampak ostalo pa odšteje vso njihovo dobro... Če se že grejo internet trgovino, naj vsaj upoštevajo pravila, ki veljajo zanjo... Skratka, če pričakujete vrnitev denarja od njih se bodo opirali na vse možne načine, seveda pa vas bodo najprej hoteli prepričati, da nimate prav...

simoncek: Ne. Za vrnitev izdelka nazaj prodajalcu mora poskrbeti kupec sam. Tako tudi piše v ZoVP...

pinkpanter ::

Svašta!8-O
Kaj takega si pa resna on-line trgovine ne bi smela privoščiti.
Na splošno opažam, da se naše spletne trgovine držijo kot neki VAU bogovi. V stilu "mi pa mamo spletno trgovino". Kot da je to nek posebno velik dosežek. Ni postavitev spletne trgovine tisto kar uporabniki ocenjujejo, ampak odnos, ponudba, hitrost, fleksibilnosti in še kaj...

Primoz78 ::

...eno vprasanje na podobno tematiko. Ali sem upravicen do odstopa od pogodbe v primeru, da pod pogoji poslovanja pise, da izdelki morajo biti Nerabljeni jaz pa sem seveda zadevo odpru iz skatle in sprobal...? Nebi pa zahteval blaga nazaj ampak drugo blago v visini zneska racuna za prejsnje blago...

Lp Primoz
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

sm56 ::

na krattko: ja.
ampak rok je samo nekaj dni, min.8

Primoz78 ::

sm56...to se tudi meni zdi, ampak sem vprasal ze v vec stacun in so mi vedno isto povedali...da pac ne morem, ker je rabljeno...:\

Lp Primoz
GAMING HTPC I5 2500k/ASUS P8P67/4GB CORSAIR XMS3/
VERTEX 3/ASUS 670 GTX OC/Antec TP-650 NEW/

sm56 ::

slabe trgovine. slovenija, kaj češ :P
jaz v tako trgovino potem ne grem več.
8 dni imaš. pohiti. drugače jim pa z odvetnikom zagrozi. in vse stroške, ki jih imaš, da se voziš do njih, dodaj...
vse to je v ZoOr...

Brane2 ::

Ah, čakaj malo. če so posebej ZATE naročili določen kontroler, pol je reakcijo razumeti.

Saj tip ga bo plačal sam in glede na to,d agre za zadevo, ki ni iskana (drugače bi jo imel na zalogi) jo bo sedaj lahko imel za svoje veselje.

Ja, ZVop pravi svoje, vendar si s takimi forami nabijaš ceno in zmanjšuješ možnost da se bo kdo obrnil zate.

Če jaz težim prodajalcu, da naroči robo posebej zame, si mu ne upam potem težiti z brezveznimi reklamacijami, ki ne sodijo v garancijo. Vsaj ne, če bi rad še kda prišel tja in tipa prepričal, da naroči kaj posebej zame ob minimalni proviziji.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

kopernik ::

si-shop.net ni več spletna trgovina. Je mogoče bastadu kriv ?>:D

sm56 ::

imaš seveda prav, brane. tudi jaz stvari, ki sem si jo sprdnil posebj nabaviti, ne bi šel menjati za keš. za drugo blago je pa druga zgodba.
bi pa lahko že trgovec se zavaroval s kakšnim dodatnim pogojem. ampak je bil očitno en bolj slab trgovec...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sm56 ()

frenk ::

mah dejte že pozabt rok osmih dni...tega ni in to si zapičte v glavo, če vas pa kaj bolj zanima pa pokličte na tržni inšpektorat:|

...ja če je bla zadeva naročena ravno zate pol v tem primeru ni pravično vračat...edin če ne dela

...sicer je zadeva že stara ampak vseeno:)

sm56 ::

ja je stara. in rok 8 dni še velja. pa še to je manj, kot priporoča evropska direktiva.

bastadu ::

Res ni ravno pravično, da sem od prodajalca zahteval vrnjen denar za stvar, ki jo je dobil posebej zame. Ajde, če bi bil vsaj malo prijazen in bi to tudi lepo rekel, da pač se je on ful potrudil, da je to dobil in bla bla bla... bi še verjetno pomislil in bi potem zadevo sam prodal, ker mi ni ustrezala. Ker pa, ko sem mu rekel, da imam pravico odstopiti od nakupa in da mi mora vrniti denar, je rekel, da sem si jaz to kar zmislil, kao ta zakon in člene, da to že ni tako kot jaz pravim... to mi pa dvigne pritisk. Mislim pa da niso propadli, so samo zamenjali ime (in upam da tudi šefa), čisto možno da so prišli na slab glas>:D Zakaj že? :P Skratka takšne trgovine je treba izkoreniniti...

P.S.: Pa da sploh ne omenjam groženj s strani šefa;( Mislim, trgovina prihodnosti...

billy ::

Koliko pa je bila zadeva vredna?

PS, saj trgovine ni več kot vidiš :)

frenk ::

ja je stara. in rok 8 dni še velja. pa še to je manj, kot priporoča evropska direktiva.


to bom verjel šele potem ko mi boš pokazal zakon:P


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga kupljenega preko interneta? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
22756941 (5128) Groot
»

Izkušnje s spletno trgovino pcplus? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8010048 (9062) Schrei

Naša pravica?

Oddelek: Kaj kupiti
212380 (1850) darkolord
»

Stvarna napaka - garancija (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9110224 (8874) bobby
»

NEC 3520,BOF reklamacija

Oddelek: Kaj kupiti
222553 (1694) boštjan

Več podobnih tem