Forum » Loža » Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu?
Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu?
xerror ::
Meni je letos serviser predlagal zamenjavo jermena, ker ima avto pet let in nekaj čez 60.000 km. Baje pa se menja pri mojem avtu na pet let ali 120.000 km, kar je prej. Samo bom kar prevzel riziko in se vozil še kakšno leto.
Serviser že ve zakaj ti je predlagal menjavo. Tudi, če je jermen še v dokaj dobrem stanju, so lahko problematični šponerji ali pa vodna pumpa. Ob menjavi jermena se namreč vse menja. Pri mojem avtu je interval za velik servis 120 000km, ampak sam menjam pri 100 000. Redni servis (olje+filtri) pa delam tudi prej kot je pa interval. Interval je 20 000km, menjam pa nekje med 10 000 in 15 000, ker avto ni ravno nov, pa tudi kilometrov ima že precej, pa še turbo diesel je, kar pomeni, da je pametno uporabljati najboljše olje in ga zamenjati že kak kilometer prej. Isto je delal že prejšnji lastnik avta in po 13 letih ni čisto nič masten okoli turbine, nasploh okoli motorja ni nič mastno in lavfa kot urca. Pa tudi toliko kilometrov naredim, da se mi ne splača šparati na olju in jermenu. Če bi vsi tako vzdrževali svoj avto, bi veliko lažje kupil rabljen avto. Svojega sem kar en mesec iskal (Passat), ker so bili večinoma slabo vzdrževani in zgonjeni.
Pyr0Beast ::
To da bi bil masten naokoli turbine in motorja nima veze z oljem ki ga notri nalivaš.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
balocom ::
Zobati jermeni so lahko že po 5ih letih primerni za menjavo. Primer matkinga C3-ja:
-avto ima 74kkm, realnih (1. lastnica)
-kupljen feb. 2006
-pri starosti 5 let in 9 mesecev je bil narjen velik servis, čeprav je predpisan na 10 let ali 150/120/130kkm, kar je prej, seveda ni nikjer opazit z ustreznim tiskom napisanega opozorila naj se pri večji obremenitvi (mestna vožnja) menja na polovični interval.
Zobati jermen je bil v takem stanju, da ne bi zdržal še enega leta, šponar oz. njegov ležaj je že veselo pel, vodna pumpa pa je tudi že po malem puščala.
In po takem stanju se človek vpraša, ali naj verjame priporočilu tovarne o menjavi zobatega jermena ali zdravi logiki oz. servisnim priporočilom izpred 10 let nazaj, ki priporočali menjavo na 5 let oz. ~120kkm
-avto ima 74kkm, realnih (1. lastnica)
-kupljen feb. 2006
-pri starosti 5 let in 9 mesecev je bil narjen velik servis, čeprav je predpisan na 10 let ali 150/120/130kkm, kar je prej, seveda ni nikjer opazit z ustreznim tiskom napisanega opozorila naj se pri večji obremenitvi (mestna vožnja) menja na polovični interval.
Zobati jermen je bil v takem stanju, da ne bi zdržal še enega leta, šponar oz. njegov ležaj je že veselo pel, vodna pumpa pa je tudi že po malem puščala.
In po takem stanju se človek vpraša, ali naj verjame priporočilu tovarne o menjavi zobatega jermena ali zdravi logiki oz. servisnim priporočilom izpred 10 let nazaj, ki priporočali menjavo na 5 let oz. ~120kkm
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
Pyr0Beast ::
To da vodna pumpa pušča je standard. Ima v ta namen narejena 2 odvoda preko katerih teče ven.
Sam če je šponar hin je pa to drugo.
Sam če je šponar hin je pa to drugo.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
SkIDiver ::
To da bi bil masten naokoli turbine in motorja nima veze z oljem ki ga notri nalivaš.
Dejansko tole lahko ima zvezo, ker turbina lahko dobi zračnost, če se uporablja slabo ali neprimerno olje. Ko dobi zračnost pa lahko začne uhajati tudi olje. Večinoma sicer uhaja v kompresorski ali turbinski del, se pa zgodi, da pricurlja tudi na plano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Pyr0Beast ::
Olje ti pri turbini začne curljati na plano predvsem ko se ti zamaši ventil ki odvaja pline iz motorja, če imaš turbino. En vodi direktno za loputo, drugi pa v sesalno cev.
Mastna mašina je ponavadi bolj zaradi puščanja tesnil etc.
Mastna mašina je ponavadi bolj zaradi puščanja tesnil etc.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51786 (23834) | blackbfm |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19937 (16727) | Klemzz |
» | Veriga ali zobati jermen. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32966 (23110) | hojnikb |
» | Velik servis kje dobiti deleOddelek: Na cesti | 6470 (1635) | shintaro |
» | Kaj je rolca? Jo sploh rabim menjati?Oddelek: Na cesti | 2817 (2167) | -valvoline- |