Forum » Loža » Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu?
Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu?
tx-z ::
Čak, a to se more nujno menat? Js mam dobrih 11 let star avto, zdele mam mal čez 75000km, pa mi niso še nkol nobenga jermena menjaval...Mam pa redni servis na uradnih servisih..
tx-z
Ted ::
Če imaš verigo (cca. 20-30% avtomobilskih znamk/modelov) je praviloma ne menjaš v času življenjske dobe avtomobila v kolikor to ni potrebno. Proizvajalci z verigo so Mercedez, BMW in večina japonskih proizvajalcev - čeprav ne nujno vsi modeli (Nissan, Toyota, Honda itd.).
Mah...
WarpedGone ::
Čak, a to se more nujno menat?
Ja, če ne prej pa skupaj z mašino.
Zbogom in hvala za vse ribe
dronyx ::
Meni je letos serviser predlagal zamenjavo jermena, ker ima avto pet let in nekaj čez 60.000 km. Baje pa se menja pri mojem avtu na pet let ali 120.000 km, kar je prej. Samo bom kar prevzel riziko in se vozil še kakšno leto.
tx-z ::
Sam glede na to da če peljm avto na redn servis k uradnemu serviserju mi more on to sam povedat da treba menjat? Oz. on bi mogu odgovarjat če ne pove da more menjat kar bi se mogl menjat?
tx-z
WarpedGone ::
Poglej v servisno knjigo - ti piše črno na belem (al pa vsaj temnosivo na svetlosivem)
Zbogom in hvala za vse ribe
;-) ::
Corse majo ponavadi verigo vsaj starejše.
Če maš avto rad in boš v letu naredil 30k km boš olje menjal pač tisto leto 2x, neglede na to kaj piše.
Jaz menjujem olje na 10k km, zdaj bom menjal četrtič letos. Bolje raskirat tistih 50€ za olje in filter kot pa že pri 150k km dolivat zarad velike porabe in delat generalko.
Zafira ima tudi 30kkm ali na 1 leto - menjavo olja.
Če maš avto rad in boš v letu naredil 30k km boš olje menjal pač tisto leto 2x, neglede na to kaj piše.
Jaz menjujem olje na 10k km, zdaj bom menjal četrtič letos. Bolje raskirat tistih 50€ za olje in filter kot pa že pri 150k km dolivat zarad velike porabe in delat generalko.
s51as ::
Ponavadi naredim okoli 20kkm na leto, ampak ne vem zakaj bi menjal bolj pogosto kot proizvajalec hoče da menjam? Ali kdo menja na 5kkm, če proizvajalec hoče da na 10?
It's just me myself and I
;-) ::
Ti misliš da proizvajalca ne boli...k*** kaj se bo zgodilo tvojemu avto po preteku garancije ?
Vrjetno bo v času garancije dovolj tudi samo če boš 2 ali 3x menjal olje, do takrat še poškodbe nebojo tako hude potem pa počasi in zagotovo ribato =)
Vrjetno bo v času garancije dovolj tudi samo če boš 2 ali 3x menjal olje, do takrat še poškodbe nebojo tako hude potem pa počasi in zagotovo ribato =)
s51as ::
Po moje ga še kako briga za kateri avto se bom odločil, ko bom naslednjič izbiral, mar ne?
Torej, če imaš avto, katerega je po proizvajalčevih navodilih treba servisirat vsakih 10.000 km, ali to delaš na 5.000 km?
Torej, če imaš avto, katerega je po proizvajalčevih navodilih treba servisirat vsakih 10.000 km, ali to delaš na 5.000 km?
It's just me myself and I
;-) ::
Seveda ne ampak 30.000 je preveč za olje neglede na to kaki avto je.
Zato pa pol folk šimfa ene motorje itd. ker majo servise na 30.000. Jaz menjujem na 10.000, servisne pri tem sploh ne gledam ker je brezpredmetna.
Zato pa pol folk šimfa ene motorje itd. ker majo servise na 30.000. Jaz menjujem na 10.000, servisne pri tem sploh ne gledam ker je brezpredmetna.
RejZoR ::
Če imaš verigo (cca. 20-30% avtomobilskih znamk/modelov) je praviloma ne menjaš v času življenjske dobe avtomobila v kolikor to ni potrebno. Proizvajalci z verigo so Mercedez, BMW in večina japonskih proizvajalcev - čeprav ne nujno vsi modeli (Nissan, Toyota, Honda itd.).
Hyundai je tud začel uvajat verigo (vsaj pri bencinarjih). Za svojega i30 vem da jo ima. Model 2011, imajo pa jo tud prvi modeli (nefaceliftani). Dizli pa baje še vedno uporabljajo jermen čeprav glede tega nisem 100%.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
s51as ::
Seveda ne ampak 30.000 je preveč za olje neglede na to kaki avto je.
Zato pa pol folk šimfa ene motorje itd. ker majo servise na 30.000. Jaz menjujem na 10.000, servisne pri tem sploh ne gledam ker je brezpredmetna.
Ne razumem, kaj se zgodi z avtom/oljem po 10kkm da je treba takrat naredit servis. Pri meni je predpisano kakšno olje je treba dat notri in predpisan je interval na 1 leto ali 30kkm kar pač pride prej. Verjamem da so olje umaže, zgubi mazivnost, rata redko (mogoče gosto?) ampak verjemem, da to proizvajalec ve bolje od mene.
It's just me myself and I
Pyr0Beast ::
Zažiga se. Nase veže vodo. Detergenti se porabijo
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
WarpedGone ::
Rad bi vidu tistega, ki bo v enem letu naredu čez 30.000 km in že prej zažgal olje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Steinkauz ::
Problem je ker nekateri iz pogoja 20kkm ali 1 leto vzamejo tisto kar pride kasneje.
Osebno menjam 1x letno, ker naredim 12kkm na leto, predpisano je pa 15kkm.
Če bi jih naredil pa 20kkm pa bi menjal na 10kkm
Jst veliko raje dam 100eur vsako leto oziroma na 10kkm, kot da ti potem neki spreže in daš 1000eur+
Enako seveda tudi z jermenom ipd. Raje menjam prej kot kasneje.
Osebno menjam 1x letno, ker naredim 12kkm na leto, predpisano je pa 15kkm.
Če bi jih naredil pa 20kkm pa bi menjal na 10kkm
Jst veliko raje dam 100eur vsako leto oziroma na 10kkm, kot da ti potem neki spreže in daš 1000eur+
Enako seveda tudi z jermenom ipd. Raje menjam prej kot kasneje.
s51as ::
Zanimivo, ampak nikoli nisem niti pomislil na to da bi servis opravil prej kot je treba...
Zdajle se sicer psihično (in finančno) pripravljam na "tavelki" servis (konec januarja bo avto star 4 leta in bo to četrti servis, ki pride sicer na 120.000 km, čeprav jih imam jaz cca 90.000) in mislim, da se bo menjalo jermen pa vse te reči. Po kilometrih bom torej vse skupaj prehitel za en servis po letinh pa pač po urniku.
Zdajle se sicer psihično (in finančno) pripravljam na "tavelki" servis (konec januarja bo avto star 4 leta in bo to četrti servis, ki pride sicer na 120.000 km, čeprav jih imam jaz cca 90.000) in mislim, da se bo menjalo jermen pa vse te reči. Po kilometrih bom torej vse skupaj prehitel za en servis po letinh pa pač po urniku.
It's just me myself and I
-valvoline- ::
Mam opel corso :P :)
Corse 1.0 in 1.2 imajo ketno ki zdrži 150-200.000km
Seveda ne ampak 30.000 je preveč za olje neglede na to kaki avto je.
Zato pa pol folk šimfa ene motorje itd. ker majo servise na 30.000. Jaz menjujem na 10.000, servisne pri tem sploh ne gledam ker je brezpredmetna.
Pravilno. Na olju se ne splača šparat.Najbolj optimalna menjava je na 10.000km(ajd naj bo 15000 če je res kakovostni ful sintetik noter).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Keyser Soze ::
Jezus, to kar ne moreš verjet kakšne škrtuhe imamo. Zaradi par 100 EUR so pripravljeni tvegati lastno varnost in še večjo škodo. Predvidevam, da je tudi zavarovanje in vse ostalo na golem minimumu?
Sam sem na svojem avtu čisto lepo vedno v okviru normativov. Sploh kar se tiče rednih in velikih servisov. Pogledam pa mal čez prste pri kakšnih metlicah brisalcev ja, in jih ne menjam glih ob prvi razi, ker se mi preprosto ne da. Prosim lepo no, če si lahko privoščim avto kot tak, pa najbrž lahko dam tud za normalno vzdrževanje le tega. V nasprotnem primeru imam pa javni prevoz ali pa naj pa kar krepnem kot socialni primerek.
Sam sem na svojem avtu čisto lepo vedno v okviru normativov. Sploh kar se tiče rednih in velikih servisov. Pogledam pa mal čez prste pri kakšnih metlicah brisalcev ja, in jih ne menjam glih ob prvi razi, ker se mi preprosto ne da. Prosim lepo no, če si lahko privoščim avto kot tak, pa najbrž lahko dam tud za normalno vzdrževanje le tega. V nasprotnem primeru imam pa javni prevoz ali pa naj pa kar krepnem kot socialni primerek.
OM, F, G!
Pyr0Beast ::
Eh. Tistih 100€ raje flikneš v sveže gume, olje pa menjaš po intervalih. Tistih 30.000 je malce preveč če to ne narediš res v enem letu. 20kkm je nekako bolj normalno.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
ZaphodBB ::
Menjava olja na 10k KM je brezveze.
Sodobna olja predvsem sintetična, se še do 30k ne "iztrošijo". Vem, da mislite da ste dobri gospodarji ampak ne počnete drugega kot mečete stran dobra olja in denar.
Sodobna olja predvsem sintetična, se še do 30k ne "iztrošijo". Vem, da mislite da ste dobri gospodarji ampak ne počnete drugega kot mečete stran dobra olja in denar.
Pyr0Beast ::
Itak da se iztroši. Ko se napije vode in umazanije je konec.
Olje je še vedno olje, samo čistilnih sposobnosti nima 0
Potem pa ko svežega notri naliješ vso tisto umazanijo potegne v ležaje.
Olje je še vedno olje, samo čistilnih sposobnosti nima 0
Potem pa ko svežega notri naliješ vso tisto umazanijo potegne v ležaje.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Keyser Soze ::
Eh. Tistih 100€ raje flikneš v sveže gume, olje pa menjaš po intervalih. Tistih 30.000 je malce preveč če to ne narediš res v enem letu. 20kkm je nekako bolj normalno.
A od jermena? Gumo so vsekakor pametna naložba, ampak če ti na kakšni spolzki cesti preskoči al pa utrga jermen, tud sveža dobra guma ne reši zadeve.
Olje je pa sploh brezveze omenjat. Glede na to, da stane par 10 EUR.
OM, F, G!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Keyser Soze ()
Pyr0Beast ::
menjava olja te pride od oka 40€
podložka za čep + olje + filter
Meni ni počil še nobeden jermen. Edino stalne probleme sem imel z zdrsavanjem.
podložka za čep + olje + filter
Meni ni počil še nobeden jermen. Edino stalne probleme sem imel z zdrsavanjem.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
MarkoMan ::
Moj jermen ima 8 let in 70km (alfa l.95). Glede na vrednost avta ga ne bom menjal, sam če b mel pa vrednejsi avto, bi ga sigurn. Mir pa tut neki vreden.
Pije pa 9l/100km, tko da bi mi jermen kr uslugo naredu, če bi se utrgu :P
Pije pa 9l/100km, tko da bi mi jermen kr uslugo naredu, če bi se utrgu :P
vsak zacetek in zacetnik je tezek
Invictus ::
Sintetično olje je ponavadi 3x dražje od navadnega. Tako da je čisto vseeno ali menjaš navadno olje na 10k ali sintetično na 30k.
Jaz raje menjam navadno olje na 10 - 15k oz. vsaj enkrat na leto. Zaenkrat nisem še z nobenim avtom imel drugega kot kleparskih in rednih servisov.
Jaz raje menjam navadno olje na 10 - 15k oz. vsaj enkrat na leto. Zaenkrat nisem še z nobenim avtom imel drugega kot kleparskih in rednih servisov.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
ZaphodBB ::
@Invictus: Jaz pa uporabljam olje po navodilih proizvajalca in tudi servisnih intervalov se držim po navodilih proizvajalca.
Ima pa moja mati, ki je stare šole šofer identičen pristop kot ti.
Skratka, menjava olja na krajše intervale gotovo ne škoduje vozilu. Moram pa povedat, da tudi jaz še nisem imel nikdar (knock, knock) težav z motorjem, menjalnikom, sklopkami in podobnimi zadevami, ki so občutljive na redno (preventivno) vzdrževanje. Ravno tako teh težav ni imel nihče iz ožjega kroga, vsaj tisti ki vzdržujejo svoje vozilo ne :D.
Ima pa moja mati, ki je stare šole šofer identičen pristop kot ti.
Skratka, menjava olja na krajše intervale gotovo ne škoduje vozilu. Moram pa povedat, da tudi jaz še nisem imel nikdar (knock, knock) težav z motorjem, menjalnikom, sklopkami in podobnimi zadevami, ki so občutljive na redno (preventivno) vzdrževanje. Ravno tako teh težav ni imel nihče iz ožjega kroga, vsaj tisti ki vzdržujejo svoje vozilo ne :D.
šernk ::
če se menja olje na 20k je popolnoma dovolj (razen določeni motorji zahtevajo prej). 30k je že malce preveč.
ne pomaga ti nič menjava olja na 10k km, če pa v teh 10k km niti 1x ne preveriš nivo tekočin! to je 10x bolj pomembno kot pa ali menjaš olje na 15 ali 20k.
ne pomaga ti nič menjava olja na 10k km, če pa v teh 10k km niti 1x ne preveriš nivo tekočin! to je 10x bolj pomembno kot pa ali menjaš olje na 15 ali 20k.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
GrimReaper ::
Tko piše pač v knjižici, za Astro je enako. Sam bi blo dobr vedt če so res tolk vzdržljivi jermeni. Če se menja na 150k, bi potemtakem lahko zdržal tut 200k, kar je pa že enako kot ketna.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
rsroki ::
uff..ste se fajn razpisali, no dejstvo je da ima vsak avto predpisano kdaj se mora zamenjat zobati jermen (razen tsiti ki imajo verigo) in gre za zelo različne kilometrine oz. leta tak da prosim ne bluzite o tem da se pri vsakem avtu menja na cca 100000 km ..v vsaki servisni knjižici piše kdaj naj bi se to opravilo, je pa seveda priporočeno to opraviti malce prej..malo pobrskajte po internetu pa vam bo vse jasno. LP
rsroki
jalovec09 ::
Pri volvotu se menja na okoli 200.000km....pri drugih že na 60.000km, povprečje je 100.000km.
WarpedGone ::
A je kdo od vas že pomislu kdaj, da so v astrah različne mašine? Pa v volvotih tudi?
Sami jaki znalci, da bi pa v knjižico za njihov lasten avto pogledal - nah, to je pa že prezahtevno...
Predpisan interval garantira neko 'dovolj veliko' verjetnost da jermena ne bo odtrgalo, če bo avto deloval v predivdenih okoliščinah.
Dovolj velika verjetnost pomeni verjetnost, da število odtrganih jermenov, ki se bodo zgodili, ne bo pomenil odškodninske odgovornosti, *kratkost intervala* pa ne bo kakšna posebna konkurenčna slabost. Predvidene okoliščine so pa tipične temperature in navade v nekem okolju in lastnosti avtomobila. Avto z 200 kW je tipično bolj obremenjen kot avto s 50 kW. Prvega je luštno pritisnit, drugi pač služu transportu od A do B. Pol so pa še lastnosti konkretne mašine - kolk ventilov se ganja, kakšni so tresljaji, temperature okrog jermena, ipd, itd. Takšna znanost, da se parametre določi skozi statistiko oz. prakso.
Ja, lahk tvegaš in jermena ne menjaš v priporočenem intervalu. Igraš se s svojim denarjem.
Sami jaki znalci, da bi pa v knjižico za njihov lasten avto pogledal - nah, to je pa že prezahtevno...
Predpisan interval garantira neko 'dovolj veliko' verjetnost da jermena ne bo odtrgalo, če bo avto deloval v predivdenih okoliščinah.
Dovolj velika verjetnost pomeni verjetnost, da število odtrganih jermenov, ki se bodo zgodili, ne bo pomenil odškodninske odgovornosti, *kratkost intervala* pa ne bo kakšna posebna konkurenčna slabost. Predvidene okoliščine so pa tipične temperature in navade v nekem okolju in lastnosti avtomobila. Avto z 200 kW je tipično bolj obremenjen kot avto s 50 kW. Prvega je luštno pritisnit, drugi pač služu transportu od A do B. Pol so pa še lastnosti konkretne mašine - kolk ventilov se ganja, kakšni so tresljaji, temperature okrog jermena, ipd, itd. Takšna znanost, da se parametre določi skozi statistiko oz. prakso.
Ja, lahk tvegaš in jermena ne menjaš v priporočenem intervalu. Igraš se s svojim denarjem.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
blackbfm ::
Men se je enkrat utrgal na puntotu in to pri 55.000 km, jajca. Z mašino ni blo nič, je pa prej spuščala nek piskajoč zvok. No pri mojem mi je enako začelo piskat tam nekje pri 95.000, sem dal menjat tako da ni blo potem zapletov.
WarpedGone ::
Glede "z mašino ni blo nič": to je odvisno od konstrukcije motorja - a grejo ventili čez zgornjo lego bata al ne grejo. Če ne, so dobre šanse da hude škode ne bo, če grejo so dobre šanse da bo škoda huda.
Zbogom in hvala za vse ribe
blackbfm ::
Baje da za manj zmogljive motorje 1.2-1.4 ni take panike če ga utrga, da motor nima tolk moči da bi si naredu kakšno škodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
Pyr0Beast ::
>Avto z 200 kW je tipično bolj obremenjen kot avto s 50 kW. Prvega je luštno pritisnit, drugi pač služu transportu od A do B.
Odvisno tudi od samega motorja etc. Načeloma imajo močnejše mašine menjalnike postavljene tako da izkoristijo navor oz. delujejo pri kakih 2500RPM pri 130kmph
>WarpedOne
Kako si pa dobil naziv persona rudis .. wth !?
Odvisno tudi od samega motorja etc. Načeloma imajo močnejše mašine menjalnike postavljene tako da izkoristijo navor oz. delujejo pri kakih 2500RPM pri 130kmph
>WarpedOne
Kako si pa dobil naziv persona rudis .. wth !?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
WarpedGone ::
Baje da za manj zmogljive motorje 1.2-1.4 ni take panike če ga utrga, da motor nima tolk moči da bi si naredu kakšno škodo.
Nah, motor ma čez glavo dost moči, da zvije ventile skupaj z glavo.
Sploh ker jermen (po murphy-ju) odtrga ko je menjalnik v kaki visoki prestavi in ima avto neko hitrost. Pomeni, da kinetična energija avtomobila poganja gred in butne bate ob ventile.
Ta statistična ugotovitev, da so manj zmogljive mašine bol "odporne" na strgan jermen pride od tega, da niso skonstruirane "tolk na nož", kjer se lovi zadnja miška moči, navora, itd.
Kako si pa dobil naziv persona rudis .. wth !?
Šit hepns, politično nekorekten.
Zbogom in hvala za vse ribe
-valvoline- ::
Zobati jermen je vedno dimenzioniran tako da zadošča zahtevam. Za V motorje so jermeni npr 10x močnejši kot za nekega 1.0 prdeka.Debelejši,širši,večslojni in seveda primerno dražji. Če se prav spomnim za VW 3.3 V8 24v tdi zobati jermen stane 120-150e(za moj 1.9tdi 25-30e). Šponarja ma 4, 2 sta gibljiva vsak po 100e,2 fiksna tudi tam 70-100e.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
šernk ::
Za V motorje so jermeni npr 10x močnejši kot za nekega 1.0 prdeka.
in seveda tudi 100x bolj obremenjeni.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
WarpedGone ::
Zobati jermen je vedno dimenzioniran tako da zadošča zahtevam.
Res je, predvideni interval menjave to tudi odraža. Bol obremenjena reč - krajša življenska doba.
Večje mašine imajo zato ketne, nekatere mašine pa celo zobniško gnane odmične gredi.
Zbogom in hvala za vse ribe
;-) ::
Keyser Soze je izjavil:
Sploh kar se tiče rednih in velikih servisov. Pogledam pa mal čez prste pri kakšnih metlicah brisalcev ja, in jih ne menjam glih ob prvi razi, ker se mi preprosto ne da. Prosim lepo no, če si lahko privoščim avto kot tak, pa najbrž lahko dam tud za normalno vzdrževanje le tega.
Jaz sem isti, čeprav se že sedaj spravljam kupit nove brisalce cel mesec, voznikov mi sicer dela še čisto ok ampak sovoznikov že začenja pacat, vzratni pa je še prvi na avtu sploh =)
menjava olja te pride od oka 40€
podložka za čep + olje + filter
Meni ni počil še nobeden jermen. Edino stalne probleme sem imel z zdrsavanjem.
Tu je govora o pogonskih jermenih, ta ti ne drsi =)
WarpedGone je izjavil:
Glede "z mašino ni blo nič": to je odvisno od konstrukcije motorja - a grejo ventili čez zgornjo lego bata al ne grejo. Če ne, so dobre šanse da hude škode ne bo, če grejo so dobre šanse da bo škoda huda.
Puntoti imajo Fire motorje in se ventili in bati ne srečajo, ni nobene škode če jermen vtrga, na puntu ga tudi sam nisem menjal. Kupil sem ga pri 168k km pa mi je prodajalec rekel da je že par tisoč zrel za menjavo jermena, do 230.000 ga nisem menjal potem sem avto prodal ;)
-valvoline- ::
Je pa ena pozitivna stvar ko jermen utrga in če je treba glavo ter ventile poštimat. Zbrušena glava ter ležišča ventilov vedno pomenijo konkretni dvig kopmresije in povečanje moči motorja(velja samo za bencince). Že samo z primernim brušenjem-ravnanjem glave lahk pridobiš 5-10% moči,če spodn del motorja ni zjahan.
A niso novejši punteki l.2000+ vsi z 16v mašine?
A niso novejši punteki l.2000+ vsi z 16v mašine?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Blinder ::
-valvoline- je izjavil:
Je pa ena pozitivna stvar ko jermen utrga in če je treba glavo ter ventile poštimat. Zbrušena glava ter ležišča ventilov vedno pomenijo konkretni dvig kopmresije in povečanje moči motorja(velja samo za bencince). Že samo z primernim brušenjem-ravnanjem glave lahk pridobiš 5-10% moči,če spodn del motorja ni zjahan.
A niso novejši punteki l.2000+ vsi z 16v mašine?
5-10%? optimist?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
-valvoline- ::
Suzuki swift gti z brušenjem glave lahko pridobi 20-30km(tovarniških ma 100km). Odvisno od avta,in kolk je max toleranca za brušenje in nižanje glave. Mislim da nekatere hondine mašine so tudi zelo tolerantne do povečanja kompresije z podobnim povečanjem moči kot pri swiftu gti.
Slaba stran: če tako tunan motor fejst teraš lahk počijo bati,al pa če so znucani batni obročki bo motor pil veliko olja in lahko zariba.
Slaba stran: če tako tunan motor fejst teraš lahk počijo bati,al pa če so znucani batni obročki bo motor pil veliko olja in lahko zariba.
šernk ::
A niso novejši punteki l.2000+ vsi z 16v mašine?
tudi grande punto ima še 8v mašine
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
fosil ::
A niso novejši punteki l.2000+ vsi z 16v mašine?
tudi grande punto ima še 8v mašine
Tudi 16v puntoti imajo jermen.
Tako je!
;-) ::
-valvoline- je izjavil:
Je pa ena pozitivna stvar ko jermen utrga in če je treba glavo ter ventile poštimat. Zbrušena glava ter ležišča ventilov vedno pomenijo konkretni dvig kopmresije in povečanje moči motorja(velja samo za bencince). Že samo z primernim brušenjem-ravnanjem glave lahk pridobiš 5-10% moči,če spodn del motorja ni zjahan.
A niso novejši punteki l.2000+ vsi z 16v mašine?
Nižanje glave ne pomeni nujno povečanje moči, konkretni (povdarek na konkretni) dvig kompresije pa VEDNO pomeni klenkanje motorja, kar ni OK. Bognedaj da ti klenkne ko ga goniš, neboš več menjaval glav in jermenov ampak motor, kaj pa je pozitivna stvar da lahko narediš kak hud swap če razmišljaš kot valvoline.
Če bi bilo tako kot govori valvoline bi vsi nižali glave, ampak spet naklada kot vedno.
Pyr0Beast ::
V haynesu je tudi lepo definirano da če se avto veliko uporablja za mestne vožnje in se ga tera v visokih obratih je servisni interval jermena prepolovljen.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 51937 (23985) | blackbfm |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20001 (16791) | Klemzz |
» | Veriga ali zobati jermen. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33061 (23205) | hojnikb |
» | Velik servis kje dobiti deleOddelek: Na cesti | 6475 (1640) | shintaro |
» | Kaj je rolca? Jo sploh rabim menjati?Oddelek: Na cesti | 2820 (2170) | -valvoline- |