» »

Kater zimske gume?

Kater zimske gume?

1
2
»

prox ::

http://www.nakupovanje.net/kormoran-165...

Kaj mislite o teh gumah? So vredne nakupa? Če ne, katere priporočate (do 35€ na kos)
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|

miraldinjos ::

Ma ni šans da dam savo gor ni šans! Ja enim se je učasih jebal za use skupi pa sam dej sm avto k gre pa gas pa smo prežvel pa tud drugi so k nism nobenga povozu al pa se zaletu v koga.
Kaj nisem nič dosegu valda da sm odzadi mam najjače gume odspredi pa mal slabše.
Pa nimam jaz 2 celoletni pa 2 zimski gumi nimam 2 letni pa 2 zimski pa tud 4 letne za po snegu vozt kaj je stabo narobe?

Zheegec ::

Drgač pa bi za ta dnar kokr sem dov za dve Dunlopki loh skor štiri sava s3 kupu sam jih nočm vidt k so mi bedne gume!

Za po celem snegu so Eskimo S3 prav hude. Res, da so za ostalo precej povprečne in če živiš v kakšnem mestu ti to ni pomembno. Za v klanec po celem snegu so pa med boljšimi. Sem bil zelo zadovoljen.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

miraldinjos ::

Za po celem snegu je sava s3 res zakon za po mokrem so pa zelo slabe. Jaz nerabm gume za v klanc po snegu vozt ampak po mestu pa tko okol.

Gray_Warden ::

efekt ki ga dobiš je isti, če mešaš pnevmatike.

Zakaj ne daš save na avto? Ker potem ne moreš rečt, da nimaš denarja da bi kupil 4 dobre gume in si rajši kupil 2 dobri, spredaj pa imaš stare..? :D:D:D:D:D:D:D
Why so serious?

sasli ::

prox je izjavil:

http://www.nakupovanje.net/kormoran-165...

Kaj mislite o teh gumah? So vredne nakupa? Če ne, katere priporočate (do 35€ na kos)


V tem cenovnem rangu mislim, da ne boš veliko izbiral. Torej če je meja 35€ vzami kormoran.

miraldinjos ::

Spedaj so bojo gume k so stare 1 leto in zame to ne pomen STARA guma. Če pa ti usak let menjaš use gume pa maš usaklet nove pol pa lažeš al si bolan.

Zdj mam pa dost pamentovanja tuki pd tebe, tko da raj svetuj matjazpro k že skoz sprašuje za Kormoranke k si tok pametn

Gray_Warden ::

ne svetujem mu, ker kormorank nisem še nikoli sprobal in enostavno nevem kakšne so, niti ne najdem testa ki bi dal okvirno oceno..

Če je omejitev 35 eur na pnevmatiko, kupi kormoran, drugače pa vzami Savo.

miraldo, jaz pnevmatike menjam na 2 leti, oziroma 40.000 km. Vsakih 10.000 km jih rotiram (način rotiranja je odvisen od tega ali so pnevmatike directional ali non-directional).

Upam da tvoja kombinacija pnevmatik ne bo vplivalo bistveno na vozne lastnosti avta. Hočem ti le pomagati, da ne bi končal v jarku ob cesti, ker ti je zdaj škoda kupiti cel set pnevmatik.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

miraldinjos ::

Za kormoran kar sem slišal pa prebral po forumih niso dobre gume sam za 30EUR itak neboš dobu normalne gume probi mau več nabrat ker za te gume nikjer ne najdem nobenega testa tko da so bol tko-. Probi nabrat za savo s3 k je za svoj denar še kr uredu guma sam po mokri cesti morš pazt k rado odnese.

Fora je k keš dobim šele 20ga in več k tok nism mogu dat zdj za gume. Tko da če bom dobu po 20. še kje dve Dunlopki jih bom uzel(kar ne vrjamem) drgač bom mev pa tko kokr je pa nima bit kej.

Zgodovina sprememb…

Gray_Warden ::

ok =)

Samo en nasvet...pojdi ob dežju na prazno parkirišče in sprobaj kako drži, da vidiš če ima avto understeering ali oversteering.

Če ga ne bo, torej...če avto ne bo pretirano drsel naravnost ko boš zavil ali pa ti ne bo pretirano odnašalo zadka, je ok. Nevem v kakšnem stanju je Fulda...kako so bile shranjene, ali so postale trde itd...

Do 20. je še dovolj časa da boš videl kako se trenutna kombinacija obnese.

Kot sem rekel, rad bi le pomagal, saj na naših cestah tudi s popolnoma novimi gumami hitro izgubiš oprijem...nevem kakšna je kombinacija..spredaj usmerjena Fulda in zadaj usmerjena Dunlop s popolnoma drugačnim profilom. Kot sem rekel, sprobaj in poročaj.

peace bro in srečno vožnjo:)
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

miraldinjos ::

Bom sprobu tko k vsak let k zamenjam gume letne ali zimske. Zdj sem meu letne spredi isto različno znamko spredi pa zadi pa je blo use kul ni nič odnašal pa sem loh na povno manevriral,
Enako brez zamere tud teb varno vožnjo:)

matjazpro, poglej za tele na topolino.si jih maš za 42EUR

http://www.gume-popgom.si/nakup-pnevmat...

http://www.topolino.si/iskanje/zimska/o...

Zgodovina sprememb…

Brias ::

Spredaj je par letosnjih novih TS800, zadaj je par lanskoletnih A3 ... obraba na A3 je tako majhna kot da se je naredilo 500 KM, narejene so bile 2010 in to leto zmontirane ter vozene spredaj. Na avtu so bile do zakonskega datuma zimske opreme ,,,

izgled A3




izgled TS800

GrimReaper ::

Glede na to da si imel na prejšnem avtu 6 let stare gume, pa se mi s teboj niti ne da več ubadati, saj si pokazal koliko ti je mar za varnost.

Jest sem dobil od fotra avto, za letne je imel Bridgestone Turanza ER300 (2005 najboljše na ADAC testu), DOT 2405, 6mm profila, pa bodo pomoje še dobre za vsaj 2 leti, ker nič ne izgubljajo oprijema, sprobano v močnem nalivu.
Zimske Sava S3 DOT 2305 so pa samo za v smeti, prvo leto jih je mel na 2.5 bara da bi prišparal na porabi, in se dobro vidi da so se samo prvo leto izrabile, ker so obrabljene samo na sredini, 6mm majo na sredini, 7.5 mm pri strani. Zdej so itak trde kot skala, in že če grem po suhem s 3000 obrati skozi ovinek ali krožno začnejo cvilit. Za po mokrem naj bi ble pa že nove zanič. Seveda če normalno voziš in ne prihaja do nevarnosti, so očitno vsake gume dobre, če se je s temi BP 6 let peljal.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

kuglvinkl ::

Kja pa 205/55/R16? Bridegstone Ultra8 so kul? Al je kej cenejšga?

WarpedGone ::

Hehe, cenejšega je velik, drugo je s čim boš zadovoljen. Ta dimenzija je še "precej ugodna", ponudba pa široka.
Če kupuješ šele zdele, si zamudu ugodne cene razen če kje uspeš najt še stare zaloge i.e. dobavljeno v lokalno skladišče par mesecev nazaj.

Drugače pa "Bridgestone Ultra8" nekak ne obstaja, si mislu GoodYear Ultragrip 8 al bridgstone Blizzak?
Zbogom in hvala za vse ribe

-Dzombic- ::

Samo da ne bo (starejša od 4 let) pusti ti pubece, ki trdijo čunga lunga zadeva (danes ze zna vsaka firma naredit spodobno gumo) govoril sem z veliko vulkanizeri v tujini na velikih firmah (voznja avto delov po evropi s kombi vozilom) in je vsak trdil da ne sme bit starejsa od 4let tudi ce avto stoji v salonu, guma izgubi svojo obliko, proznost....

Relanium ::

Letos prvic vozim avto na zadnji pogon, pa razkiram za ene nove Goodyear UG8 pa da vidimo :)

-Dzombic- ::

Zadnji pogon (pazi se zime) ker avto te sedaj potiska in ne vleče :D

kuglvinkl ::

W1, ja, UG8 sem mislu... Thnx.

RejZoR ::

Gray_Warden je izjavil:

problem pri tem da imaš spredaj nove in zadaj stare gume je v tem da te v ovinku izjemno hitro lahko obrne. Kaj šele če imaš spredaj in zadaj popolnoma različne modele pnevmatik.

srčno upam da se v avtu voziš sam in to samo na samotnih cestah, da ne ogrožaš še ostalih.



če že montiraš nove gume različnih starosti, se novejše da zadaj, da te ne more obrniti v ovinku.

To delajo izključno le nesposobni ljudje, ki bi radi povsod privarčevali kakšen euro saj niso zmožni vsakih 10k km rotirati koles, da bi se enakomerno obrabljala.

miraldo66...upam da s svojim neumnim igračkanjem in "varčevanjem" ne boš koga ubil na cesti.

pacificblue...verjetno je mišljen različen profil saj je to smrtno nevarno. Pod vrsto pa je verjetno mišljeno letne/zimske.sklepam da to velja za tovornjakarje.


Glede na naglas bi rekel, da gre za ameriko kjer pa so znani po tem, da imajo skor vsi avti pogon na zadnja kolesa. Za razliko od evrope kjer je situacija ravno obratna. Zato ne bi škodilo, če bi najprej sploh vedeli na katera kolesa ima avto pogon v tem posnetku...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

miraldinjos ::

Ewo sem nabavu še 2 komada Dunlop Winter Response tko da mam zdej use 4 iste gume v kompletu in sem prpravljen na zimske razmere, une Fulda Montero 2 sem pa prodov za 60 Eur :)

Gray_Warden ::

pošteno, torej si doplačal le 50 eur za dunlop:)

odlično!!:)
Why so serious?

miraldinjos ::

Tako je 50 Eur sem dodal in imam komplet Dunlopk:)

amigo_no1 ::

Gray_Warden
Sodobne gume imajo že lep čas predpisano smer rotacije, tako da ne vem zakaj jih rotiraš.
Drugo je menjava na drugo os (iz prve na zadnjo).

Potem praviš da te s 4 novimi gumami v ovinku ne bo začelo obračati ?

Ko že tako daješ yt teste, da je na cesti samo suh sneg, tega pri nas skoraj ne boš dočakal (edino če si nekje na 1000 m nv), v 90% je mokra plundra.Take razmere so na Švedskem, kjer cest ne solijo in plužijo na nulo (kot pri nas), tako da se tam lahko vozijo z mini ježevkami (par mm).


Naj mi kdo pokaže kak normalen avto, kjer je zavorni učinek na zadnji osi večji kot na prvi ...
Pa ne mi hrošča 1, pejčka ali Ferrarija/Lambota/Corvetto omenjati.

Glede na naglas bi rekel, da gre za ameriko kjer pa so znani po tem, da imajo skor vsi avti pogon na zadnja kolesa. Za razliko od evrope kjer je situacija ravno obratna. Zato ne bi škodilo, če bi najprej sploh vedeli na katera kolesa ima avto pogon v tem posnetku...

Da ne omenjam še en kup TC...




zmagovalec:
na zaviranju letne
čez ovinkih zimske
na 3:53 so rezultati

Zgodovina sprememb…

Gray_Warden ::

amigo...

Nesmerjene pnevmatike se rotira takole:


Usmerjene pa samo sprednje daš zadaj, zadnje pa spredaj..brez da bi jih obrnil.

In ne, niso vse pnevmatike danes usmerjene.

Primer neusmerjene pnevmatike je recimo Yokohama a.drive ki se kar dobro prodaja:

Tu si preberi kaj je to usmerjena pnevmatika: http://www.etyres.co.uk/glossary-tyre-t...

rotira se jih zato, da se enakomerno obrabljajo......če boš imel 40.000 km ene in iste gume na avtu in jih ne boš rotiral, bodo spredej precej bolj obrabljene kot zadaj.

Filme s suhim snegom sem objavljal zato, ker se tam najbolj očitno vidi razlika v tem, kakšne pnevmatike imaš na avtu...razlika je tako očitna, da bi moral še slep človek videti kakšna je razlika...

Zakaj te obrne če imaš spredaj boljše gume kot zadaj? ker je spredaj več trenja kot zadaj...sklepam da veš kaj se zgodi ko greš s sankami skozi ovinek in daš spredaj noge na tla? Ali kako naj ti bolj kmečko razložim da boš razumel v čem je problem.

In NISEM rekel da te s 4 enakimi ne bo obrnilo. Samo je pa definitivno manjša verjetnost da te obrne, kot pa če imaš različne gume spredaj in zadaj.

Se pa na tvojem videu prav lepo vidi, da zimske pnevmatike definitivno izboljšajo vozne lastnosti na dežju (s to razliko, da se zavorna pot očitno malenkost podaljša če so visoke temperature...sklepam da zato ker postane pnevmatika zaradi temperatur mehkejša).
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

amigo_no1 ::

Ajde, še 1x povem, ker očitno ne razumeš

http://www.fulda.com/fulda_si_si/test_a...

Opomba: Bodite pozorni, če imate pnevmatike z usmerjenim dezenom. Takšnih se namreč ne sme prestaviti z ene na drugo stran vozila, pač pa s spredne strani na zadnjo, da se pnevmatika ne vrti v napačni smeri. Da bi se prepričali, ali imajo vaše pnevmatike usmerjen dezen, pogglejte, če je na bočnici puščica z napisom "rotation".


Nimam nekega super-športnega vozila, a imajo moje letne in zimske gume usmerjen profil (puščica na boku gume), tako da rotacija odpade.

Zgodovina sprememb…

Gray_Warden ::

my bad.

z iste strani sem linkal napačno sliko..sem videl šele zdaj, ko sem pogledal katera slika je zgoraj, tako da sem popravil tisto in še enkrat objavil pravo, da ne bo dvoma.

Prava slika:


Tu je narisano vse. Vsekakor moraš pnevmatike rotirati...pa naj bo to tako da jih obračaš naprej in nazaj ali pa kot je narisao na slikah zgoraj. Ne smeš imet nonstop pnevmatik na enem in istem kolesu, ker spredaj pride do prekomerne obrabe in rezultat bo ta, da bodo sprednje na koncu čisto zlizane, zadnje pa bodo imele še dovolj profila za še kakšno sezono...potem pa se začne čaranje na tak način, da ljudje kupujejo le 2 novi pnevmatiki in imajo na avtu 2 novi in 2 stari....
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

amigo_no1 ::

Levi 2 slikci sta za diagonalne gume, ki pa jih osebnih avtih ni več.

Rotacija != menjava gum iz obeh osi (prve/zadnja).

Gray_Warden ::

ok zdaj pa dovolj.

Tire rotation @ Wikipedia

Tire rotation or rotating tires is the practice of moving automobile wheels and tires from one position on the car, to another, to ensure even tire wear. Tire wear is uneven for any number of reasons. Even tire wear is desirable to maintain consistent performance in the vehicle and to extend the overall life of a set of tires.

Levi 2 sliki sta za NEUSMERJENE PNEVMATIKE KI SO ŠE VEDNO NA TRGU. TO JE VSAKA PNEVMATIKA KI PAČ NI USMERJENA. Kako veš katera je usmerjena in katera ne? Pač usmerjena ima pri strani napis ROTATION>, neusmerjena pa tega nima. In tega napisa nima vsaj 50% pnevmatik.

primer neusmerjene pnevmatike:

Goodyear cargo marathon

yokohama a-drive

Sava perfecta


primer usmerjene pnevmatike:

goodyear ultragrip 8

conti ts800

Usmerjene pnevmatike imajo profil V in se morajo vrteti v točno določeni smeri. Prav tako imajo usmerjene pnevmatike pri strani napis ROTATION>, ki prikazuje v katero smer se morajo vrteti. Neusmerjene imajo nekakšen mrežast profil in nimajo napisa rotation>.
ne prodajaj buč, amigo.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

miraldinjos ::

Moje gume so usmerjene al niso, piše outside to pomen da more bit ta napis na zunanji strani ane? Pol loh čez 10.000km sprednjo dam prednje gume odzadi zadnje pa odspredi?

 Dunlop Winter Response

Dunlop Winter Response

WarpedGone ::

Če piše samo outside, to ni usmerjena ampak je le "asimetrična" - zunanja rama je drugačna kot notranja.
Kot je reku GW - na usmerjeni je očitno označena pravilna smer vrtenja - na taki tut ni napisa outside al pa nucaš levi in desni "okus" gume.

Iz samega dzena ne morš ravno zanesljivo sklepat al gre za usmerjeno pnevmatiko al ne. Npr. Contitnental PreminumCOntact 2 je na oko zelo usmerjena saj imaš tiste zavite kanale za odvajanje vode, pa v bistvu ni. Na eni strani vozila so "zamahi" logični, da odvajajo vodo, na drugi strani pa gredo v kontra - iz strani "pumpajo" vodo proti sredini pnevmatike.
 Continental PremiumContact 2

Continental PremiumContact 2

Zbogom in hvala za vse ribe

Malajlo ::

Je problem, če imaš avto, vreden 500 EUR in gor natikat gume za ravno to ceno.
Meni sicer ravno pri gumah ni škoda denarja. GY UG8 (prej UG7) so letos zmagovalke in niti niso tako drage (ja, so! 215 ali pa 205 je razlika v ceni 90%).
Kakorkoli, če dam za komplet štirih gum dober procent (!!!) vrednosti avtomobila, je nekako izbira logična in racionalna. Lahko bi pa obdržal tiste s 5.5mm profila in kupil kakšen čungalunga šrot za en tank nafte. Računice ni.

Glede Save in Eskima pa so to dobre gume, ampak premehke (se prehitro izrabijo). Manjše dimenzije se vseakor izplačajo. Večje pa so očitno eksotika in se računica "kupim nove čez dve leti ali pa dražje čez tri" ne izide.
(sem pa s Savinimi ganz novimi letnimi Exactkami prevozil zasnežene Gorjance in potem pol metra snega po nespluženi in samo zvoženi dolenjki čisto suvereno. Sem vsake toliko poskušal spravit avto čez mejo, pa je bil vedno obvladljiv. In nisem vozil počasi...)

miraldinjos ::

Ja glede na vrednost avta sem dov eno četrtino za gume sam zdj mam dobre gume k so dobile najbolšo oceno direkt za mojo dimenzijo. Zdj bom mel dobr občutek med samo vožnjo izkoristil bom gume 100% in mislm da mi nebo žov. Tud če jih naslednje leto nebom rabil več jih lahko za 130 Eur prodam na bolhi brez problema pa se vozim to zimo varno pa zgubim 80 Eur. Opažam pa pri dražjih avtomomobilih da folk ful špara pri gumah kar mi ni jasno, milsm si model če maš par let star avto vreden 12.000 Eur povn elektronike pa ti je težko kupt dobre gume ja bed ane kaj sploh kupuješ tak avto. Pa pr gumah se nej nebi šparal neglede na vrednost avtomobila razn če delaš 500km na mesec.

Malajlo ::

In zakaj majhno število prevoženih kilometrov po tvoje opravičuje zanič gume?

miraldinjos ::

Zato ker če res tok mal vozš nerabš neki top firme gum kupvat.

WarpedGone ::

Ker če si mal na cesti, te ne more nikamor odnest niti ne more nihče pred tabo skočt da bo treba sunkovito manevrirat?
Ko si na cesti, si na cesti in se ti lahko zgodi čisto vse, kar se ti lahko zgodi na cesti. Pa si tam samo eno minuto in nikol več al pa si tam dan za dnem nonstop.

Gamble.
Zbogom in hvala za vse ribe

amigo_no1 ::

GW
In kako potem nakladam, če pišeš za mano točno to kar sem že sam napisal ??
Goodyear cargo marathon -> radialna pnevmatika za lahka tovorna vozila http://www.goodyear.eu/si_si/tires/carg...
V tej temi je govora v gumah za osebna vozila.

Očitno imam srečo, ker v zadnjih 10 letih na vozilih nisem imel neusmerjene gume :D.

btw, 1x prej si napisal:

Tu si preberi kaj je to usmerjena pnevmatika: http://www.etyres.co.uk/glossary-tyre-t...

rotira se jih zato, da se enakomerno obrabljajo......če boš imel 40.000 km ene in iste gume na avtu in jih ne boš rotiral, bodo spredej precej bolj obrabljene kot zadaj.

Filme s suhim snegom sem objavljal zato, ker se tam najbolj očitno vidi razlika v tem, kakšne pnevmatike imaš na avtu...razlika je tako očitna, da bi moral še slep človek videti kakšna je razlika...

In če ti kdo sledi, bo zelo zmeden, ker tako namreč pišeš, prvo o usmerjenih, v naslednjem stavku pa o rotaciji (brez da bi omenil da gre v tem primeru o NEusmerjenih).Nekako ne gre skupaj :P ?

Pithlit ::

Snowprox s952 niso usmerjene. Tako da... ja. Prodajajo se neusmerjene gume za osebna vozila.

Govorit da se jih ne prodaja je nekako glupo. Je pa vsakomur jasno da se usmerjenih gum ne montira tako da se vrtijo v napačno smer (razen mogoče kakšnemu bebčku ali pametnjakoviču).
Life is as complicated as we make it...

Gray_Warden ::

lej amigo, dojami da je rotacija vsak premik pnevmatike na avtu. tudi če le premakneš sprednje na zadnje in zadnej na sprednje. ZAkaj je to rotacija? ker pač rotiraš sprednje in zadnje pnevmatike.

takole:

sprednje -> zadnje
zadnje -> sprednje

naslednjič pa nareš spet :

sprednje -> zadnje
zadnje -> sprednje

vidiš kako rotirajo usmerjene pnevmatike? Vidiš zaključen krog potovanja pnevmatike? Če se nekaj premika v krogu, se reče da rotira.

še ena slika:
http://www.tirebarn.com/Pictures/Clipar...

vse to je rotiranje pnevmatik.

miraldo66, če piše da mora biti tista stran na zunanji strani, mora bit pač na zunanji strani. kakorkoli boš pnevmatiko ki je že na feltni obrnil in pritrdil na avto, vedno bo del kjer piše OUTSIDE pač na zunanji strani..:D Ni pa to usmerjena pnevmatika.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

Dejmo se potem zjasnit. Popravite kar sem narobe napisal.
1. Po mojih izkušnjah so pnevmatike z napisom OUTSIDE letne pnevmatike, sam sem imel Goodyear EfficientGrip in Bridgestone Turanza ER300.
Ker zimske Goodyear UltraGrip 7+ ter Continental TS830 imajo pa napis ROTATION.
2. Se pravi se gume z napisom OUTSIDE rotira po drugi sliki? Ker to pa res prvič vidim.
3. Kaj je slabost če take gume rotiraš po tretji sliki (kar pomoje dela 99% folka)?
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Gray_Warden ::

ok kje pa si zdej ti pobral da so pnevmatike z napison OUTSIDE letne?

Jaz sem imel do zdaj prozorne avte..ali to pomeni da so vsi avti prozorni.....ta logika ne deluje right?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 rotacija

rotacija


tu je vse natančno narisano. FWD je sprednji pogon, RWD je zadnji pogon, tretja slika pa je za usmerjene pnevmatike.

OUTSIDE NISO USMERJENE PNEVMATIKE. piše le katera stran mora biti na zunanji strani...na to mora gledat izključno le vulkanizer ko ti da pnevmatiko na feltno. ko je ta pnevmatika že na feltni pa je popolnoma vseeno kako boš tako pnevmatiko obnril in dal na avto, saj bo vedno del kjer piše OUTSIDE pač na zunaji strani. uporabi malo logike..

pnevmatike kjer piše ROTATION>, pa se morajo vedno _obvezno_ vrteti v smer kamor kaže puščica ROTATION>, zato jim rotiraš tako, da le sprednje daš zadaj in zadnje spredaj.

Prav tako NISO VSE ZIMSKE PNEVMATIKE USMERJENE, nevem kje si to pobral :D Le ti si pač kupoval takšne pnevmatike kot si zgoraj opisoval.

Naj poudarim da je v praktično vseh navodilih za uporabo novejših avtov opisano kako se morajo pnevmatike rotirati, le ljudem se tistega manuala ne ljubi prebrati saj pač "znajo" uporabljati avto. To mora pisati, saj je to osnovna skrb za pnevmatike.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kar se tiče zadnjega vprašanja, če neusmerjene pnevmatike rotiraš po 3. sliki, ti rečem da načeloma to seveda lahko delaš, problem je le v tem da ne izkoristiš možnosti, ki ti jo neusmerjene pnevmatike ponujajo. Če imaš recimo slabo optiko na avtu, se zna zgodit da se bo pnevmatika tako obrabljala:
 nepravilna obraba pnevmatike

nepravilna obraba pnevmatike


Če boš ti pnevmatike obračal le tako, da boš sprednje dajal zadaj in zadnje spredaj, boš dosegel le to, da se bosta obe pnevmatiki na eni strani tako neenakomerno obrabljeni. Če pa rotiraš po 1. ali 2. sliki (odvisno od tega kakšen pogon imaš), bodo pa vse 4 malo nepravilno obrabljene po enem robu, ampak tako malo, da tega skoraj sigurno niti opazil ne boš. Če pa boš, imaš pa optiko že tako zelo narobe nastavljeno, da sem presenečen da nisi opazil da se volan čudno obnaša.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

GrimReaper ::

OUTSIDE NISO USMERJENE PNEVMATIKE. piše le katera stran mora biti na zunanji strani...na to mora gledat izključno le vulkanizer ko ti da pnevmatiko na feltno. ko je ta pnevmatika že na feltni pa je popolnoma vseeno kako boš tako pnevmatiko obnril in dal na avto, saj bo vedno del kjer piše OUTSIDE pač na zunaji strani. uporabi malo logike..

To da je vseeno kako obrneš je že logično.
Tukej se gre zdej zarad rotacije, na sliki ki si jo dal je narisano da morš zadnje gume dat spredaj KRIŽNO, to me zdej zanima če je kej narobe če jih normalno rotiraš (kot je na tej zadnji sliki 3. primer).
V manualu za avto je tut samo 3. slika.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Gray_Warden ::

Če imaš slabo nastavljeno optiko in če boš pnevmatike obračal le tako, da boš sprednje dajal zadaj in zadnje spredaj, boš dosegel le to, da se bosta obe pnevmatiki na eni strani tako neenakomerno obrabljeni. Če pa rotiraš po 1. ali 2. sliki (odvisno od tega kakšen pogon imaš), bodo pa vse 4 malo nepravilno obrabljene po enem robu, ampak tako malo, da tega skoraj sigurno niti opazil ne boš. Če pa boš, imaš pa optiko že tako zelo narobe nastavljeno, da sem presenečen da nisi opazil da se volan čudno obnaša. Če pa je optika malenkost narobe nastavljena, se bo pnevmatika vseeno nepravilno obrabljala, ti pa tega verjetno ne boš čutil v volanu (vsaj večina ne opazi tega...ne me spraševat kak je možno da ne opazijo).
 tako obrabo mislim

tako obrabo mislim


Kake druge razlike pa ni. Brez problema jih lahko rotiraš po 3. sliki. Vsaj rotiraš jih, če drugega ne. Če optika ni izjemno poškodovana, do tako izrazite obrabe kot na sliki zgoraj, ne bo prišlo (sliko sem prilepil da se jasno vidi kakšno nepravilno obrabo mislim). Če pa je, boš pa itak čutil v volanu, da se avto čudno obnaša in boš pri vulkanizerju naredil optiko preden se pnevmatike tako grdo obrabijo.

Jaz rad delam oboje...redno, vsakih 50.000 km naredim preventivno optiko in ustrezno rotiram pnevmatike. Zakaj? Zaradi boljšega občutka pač, saj vem da se na ta način pnevmatike obrabljajo najbolj optimalno.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katere zimske gume? (strani: 1 2 3 461 62 63 64 )

Oddelek: Na cesti
3158487596 (18893) Leko
»

letne gume - kombinacija (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15149339 (39138) theBill
»

Zimske pnevmatike Sava ali Fulda

Oddelek: Loža
2814673 (14673) kekz

Več podobnih tem