» »

Odvzem vrednostne urbane

Odvzem vrednostne urbane

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3

arti ::

Živjo! Pred kratkim so mi odvzeli vrednostno urbano in dobil sem kazen 40€. Urbane nisem validiral, saj sem tako in tako mislil kupiti mesečno, katere pa takrat še nisem podaljšal. Seveda mi je bilo za to kazen vseeno, saj je vrednostna urbana anonimna in sem imel na njej le 1.2€.
Kasneje pa se je porodilo vprašanje (v družini imamo več vrednostnih urban), ali je bila ta urbana iz testnega obdobja, ko si moral oddati svoje podatke, da si jo dobil (dobil si jo zastonj semizdi). In sedaj, če je ta urbana iz testnega obdobja, to pomeni, da imajo podatke o lastniku te urbane in tako po 40 dneh (če ne plačaš kazni) vedo kdo si ti. Zanima pa me, ali imajo pravico uporabiti te podatke, glede na to da so sedaj vse vrednostne urbane anonimne?

Lp,
arti

OmegaBlue ::

Kako zavraga pa so ti vzeli vrednostno urbano?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity.

@nny ::

Prešvercal se je na bus, čeprav je imel na urbani dovolj dobroimetja. >:D
Jaz sem imela tudi testno urbano, a poimensko - zeleno. Teoretično te lahko dobijo.
Zakaj ne bi raje plačal kazni in se v prihodnje držal reda?

KoMar- ::

Ker mu je pomembno, da se drugi bolj držijo pravil kot on ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KoMar- ()

arti ::

Ker je kazen 40€ in se mi (če bi vedno uporabljal vrednostno urbano ali pa če ne) bolj splača kupiti novo :)

St235 ::

Na podlagi česa so ti pa napisal kazen? Ker če so ti napisal kazen so rabil tvoje podatke. Je bil zraven kontrolorja tudi redar?

illion ::

hmm kako pa preverjo moneto? če rečš da si plaču z moneto in ti je mobitel crknu, cifre pa ne veš na pamet? najbrž te sam dol vržejo?

gendale ::

to z moneto tud mene zanima (samo zanima, drugače mam itak mesečno)

pa zanima me tud, če dobiš kazen, če maš veljavno mesečno vozovnico, ampak je slučajno ne validiraš ob vstopu na avtobus

ker dostkrat mam na glavi slušalke in se tist pisk bolj medlo sliši (napis ti pa tud ne koristi, če ima oseba pred tabo isto mesečno)

Gladi ::

Moneto preverjajo enako kot kartice. Valdiraš še ekrat skozi prenosni "terminal" nato se kontrolorju izpiše ali si plačal ali nisi. Postopek je enak kokr ob plačilu ob vstopu na avtobus. Številko ti pa pove kontrolor, če jo ti ne moreš, čeprov je samo 3. mestna.
Če crkne pa mobitel pa te ima z vso pravico kaznovati in odstraniti iz avtobusa. Je enak princip kokr pr vlaku.
Če kupiš vozovnico za vlak ter jo med čakanjem izubiš, se vsedeš na vlak in ko pride kontroler mu ne moreš izročit le te vozovnice. Stvar se smatra tako kot da je nebi kupil, saj ne moreš dokazat da si vozovnico kupil.

gendale ::

a da bi mu povedal svojo telefonsko št. in potem da preveri preko tega, pa ne gre?

Gladi ::

Ne

gendale ::

pa še gleda kaznovanja me zanima

kako ve, kdo si (recimo v tem primeru s telefonom oziroma opjevim primerom z vrednostno urbano)

recimo nekdo da nevalidirano vrednostno urbano in ne pove nobeni podatkov

kako ukrepajo potem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gendale ()

St235 ::

Odvisno je od enega samega elementa: kdo izvaja kontrolo. Če kontrolo izvaja samo kontrolor, potem ti ne more nič. Nisi mu dolžan pvoedat kdo si, nisi mu dolžan dt nobenih podatkov, ne sme te ovirat pri izstopu iz vozila ali kaj podobnega. Vse kar lahko naredi je da te vljudno prosi da zapustiš avtobus.

Če pa je z njim redar ali policaj, potem je pa druga zgodba, ker te imata oba rpavico tako elgitimirat kot obravnavat za prekršek.

gendale ::

enkrat bi rad videl v živo ta postopek, do sedaj sem videl samo skupine treh kontrolorjev + vsi so imeli veljavne vozovnice :)

arti ::

St235 je izjavil:

Na podlagi česa so ti pa napisal kazen? Ker če so ti napisal kazen so rabil tvoje podatke. Je bil zraven kontrolorja tudi redar?


Preveru je mojo vrednostno urbano, ni bla validirana in to je to. Z uno stvarco njegovo je sprintu listek z kaznijo in konec postopka. Prav zato se mi zdi to zelo čudno, saj če ti zasežejo vrednostno urbano ti ni treba plačati, ker ne vejo kdo si.

St235 je izjavil:

Odvisno je od enega samega elementa: kdo izvaja kontrolo. Če kontrolo izvaja samo kontrolor, potem ti ne more nič. Nisi mu dolžan pvoedat kdo si, nisi mu dolžan dt nobenih podatkov, ne sme te ovirat pri izstopu iz vozila ali kaj podobnega. Vse kar lahko naredi je da te vljudno prosi da zapustiš avtobus.

Če pa je z njim redar ali policaj, potem je pa druga zgodba, ker te imata oba rpavico tako elgitimirat kot obravnavat za prekršek.


Ampak, glede na to da moraš ob imenski (zeleni) urbani vedno imeti s seboj veljaven osebni dokument, le tega kontrolerju nisi dolžen pokazati? In če mu nisi dolžen pokazati dokumentov, ti lahko vseeno zaseže vozovnico (npr. da sumi, da nisi ti pravi lastnik te vozovnice)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: arti ()

St235 ::

Pravico legitimirat, torej pogledat dokumente ima samo policija in po novem mestno redarstvo. Vse ostalo (hoteli, kontrolorji, varnostniki, vratarji, naključni mimoidoči) je stvar tvoje dobre volje, če dokumente pokažeš. V primeru, da ga ne vse kar lahko naredijo je da ti odpovejo storitev. Pa še to na kulturen in prijazen način. Odvzem vozovnice: Vozovnico ti lahko vzame samo če si tako naiven da mu jo daš v roke. Pač ko pride kontrolor mu rečeš, da ne podpiraš policijske države in protestno zapustiš avtobus. Če s seboj nima policaja ali redarja ti lahko samo zaželi lep dan.

Tiskanje listka s kaznijo. ROFL, to plačaš samo če imaš viška denarja. Če ni potrdila o prekršku izdanega na tvoje ime nima tisti pildek nikakršne vrednosti. Tudi če bi ti teoretično poslali položnico na dom jo mirno zavrneš, ker nimajo niti najmanjšega dokaza da si bil ti. Vrednostna kartica, kot takšna ni registrirana na ime (ne glede na to da so na začetku pobiral podatke - to veš da imaš pravico od njih zahtevat da ti povedo katere podatke o tebi imajo, kot tudi zahtevati izbris teh podatkov?) in jo imaš pravico posodit/podari komurkoli ali pa si z njo rit brisat.

johanblond ::

St235 je izjavil:

Pravico legitimirat, torej pogledat dokumente ima samo policija in po novem mestno redarstvo. Vse ostalo (hoteli, kontrolorji, varnostniki, vratarji, naključni mimoidoči) je stvar tvoje dobre volje, če dokumente pokažeš. V primeru, da ga ne vse kar lahko naredijo je da ti odpovejo storitev. Pa še to na kulturen in prijazen način. Odvzem vozovnice: Vozovnico ti lahko vzame samo če si tako naiven da mu jo daš v roke. Pač ko pride kontrolor mu rečeš, da ne podpiraš policijske države in protestno zapustiš avtobus. Če s seboj nima policaja ali redarja ti lahko samo zaželi lep dan.

Tiskanje listka s kaznijo. ROFL, to plačaš samo če imaš viška denarja. Če ni potrdila o prekršku izdanega na tvoje ime nima tisti pildek nikakršne vrednosti. Tudi če bi ti teoretično poslali položnico na dom jo mirno zavrneš, ker nimajo niti najmanjšega dokaza da si bil ti. Vrednostna kartica, kot takšna ni registrirana na ime (ne glede na to da so na začetku pobiral podatke - to veš da imaš pravico od njih zahtevat da ti povedo katere podatke o tebi imajo, kot tudi zahtevati izbris teh podatkov?) in jo imaš pravico posodit/podari komurkoli ali pa si z njo rit brisat.


V tujini - podzemna - kontrola -> kazen.
Plačaj kazen na mestu in lep pozdrav (plus dnevna karta vključena), če ti to ni všeč, pa kličejo policijo, ker ima le ona poblastila za identifikacijo in posledično kaznovanje itd.

Been there, done that ;-)

St235 ::

Goorimo o LPP in Sloveniji, v tujini je seveda to lahko od države do države drugače. Sploh na podzemnih je relativno lahko zadržat nekoga. Sam večinoma se zatakne ker ne smejo uproabit fizične sile, da te zadržijo, ker pomeni da lahko mirno odkorakaš oziroma imajo oni dosti več problemov kot ti s prekrškom.

cyber_killer ::

Dobr je vedt takšne finte. Ker kmalu bo tale država ratala taka, da ti bo en tm smrduh-redar s pendrkom stovku. Smrduh sem napisu, ker res smrdijo, no vsaj tist model je smrdel oz. njegova pisarna je smrdela po švicu, k sm šov po dokaz - slika nepravilno parkiranega avtomobila.

gendale ::

>tist model je smrdel oz. njegova pisarna je smrdela po švicu
če bi mel pa klimo v pisarni, bi se pa pritoževal zarad zapravljanja davkoplačevalskega denarja :)

Phantomeye ::

Imam vprašanje, ki je bilo ŽE zastavljeno v tej temi, pa ni bilo odgovorjeno (ali sem pa zgrešil):

Ti lahko napišejo 40€ kazni, če ne validiraš MESEČNE urbane in po kakšni logiki?


Razumem, da si v 'prekršku', če ne validiraš vrednostne urbane (validacija = plačilo), ampak validacija mesečne je pa popolnoma nepotrebna s tega vidika, saj si vožnjo že plačal vnaprej, pa če stopiš kdaj na trolo ali pa ne.

Gladi ::

Če se ne valdiraš, te "uradno" ni na troli, torej se pelješ nelegalno, ne glede na to, da imaš mesečno. V prekršku si s tem, da se nisi prečekiral, če si dejasko plačal, ne glede na to da ti veš da si.Je pa res, da v tujih imajo drugačen sistem, ki je pretočno hitrejši.

Phantomeye ::

Gladi je izjavil:

Če se ne valdiraš, te "uradno" ni na troli, torej se pelješ nelegalno, ne glede na to, da imaš mesečno. V prekršku si s tem, da se nisi prečekiral, če si dejasko plačal, ne glede na to da ti veš da si.Je pa res, da v tujih imajo drugačen sistem, ki je pretočno hitrejši.



Hmm... osebno bi jaz uvedel validacijske čitalce za kontrolorje, ki bi ti naknadno validirali veljavno (mesečno, oz. z dovolj kreditov) kartico, ki je nisi validiral (nenamerno). Posledično bi se posledicno kaznovalo le tiste, ki vejo, da so v prekršku (torej z nepodaljšano mesečno ali prazno prenosljivo).


hmm... samo potem bi bil pa procent zaslužka iz kazni manjši...

darkolord ::

Kako pa je lahko nenamerno ne validiraš?

Phantomeye ::

Bom odgovoril z vprašanjem. Zakaj misliš, da so ob uvedbi Urbane oglaševali, da je treba dobro preverit ali si urbano (pravilno) validiral?


(že nekajkrat se mi je zgodilo, da sem premalo približal kartico k čitalcu in mi je ni zaznalo, ampak vseeno nisem bil siguren, pa sem preveril na čitalcu #2.)

gendale ::

darkolord je izjavil:

Kako pa je lahko nenamerno ne validiraš?

oseba pred tabo ma isto mesečno, ti maš slušalke v ušesih (ne slišiš piska), ne čakaš da na zaslonu izginejo podatki o njegovi

zee ::

ti maš slušalke v ušesih (ne slišiš piska)


To pomeni, da imaš glasbo na predvajalniku občutno preveč na glas.

Ko sem še bival v Sloveniji oz. Ljubljani, sem se precej prevozil z Urbano, pa se mi kljub trudu ni nikoli uspelo ne-validirati. Kaj čarate vi, da vam to dejansko uspe in/ali kako se lahko čudite kazni, če validacije zavestno ne opravite, presega moj intelekt. Na kratko: idioti.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

zee ::

Ne izgovarjaj se, ker ob validaciji na terminalu zasveti tudi lučka. V spominu imam, da zasveti zelena ali rumena barva.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Phantomeye ::

zee je izjavil:

ti maš slušalke v ušesih (ne slišiš piska)


To pomeni, da imaš glasbo na predvajalniku občutno preveč na glas.

Ko sem še bival v Sloveniji oz. Ljubljani, sem se precej prevozil z Urbano, pa se mi kljub trudu ni nikoli uspelo ne-validirati. Kaj čarate vi, da vam to dejansko uspe in/ali kako se lahko čudite kazni, če validacije zavestno ne opravite, presega moj intelekt. Na kratko: idioti.



Moj čevelj presega tvoj intelekt. Obstaja nekaj situacij, ko validacija ne uspe. Ampak lažje je iti mimo te možnosti in nekoga oklicat za idiota.
Me pa zanima kakšen trud si vložil v ne-validacijo. Prosim pojasni.

darkolord ::

Bom odgovoril z vprašanjem. Zakaj misliš, da so ob uvedbi Urbane oglaševali, da je treba dobro preverit ali si urbano (pravilno) validiral?
Ja, tisti validatorji so precej zanič glede usabilitija - včasih moraš malo počepnit pa se premaknit, da vidiš, kaj piše na ekrančku; tiste lučke tudi niso najbolj vidne; ne veš vedno ali je še od prešnjega ali tvoje gor; pri nekaterih starih busih frekvenca motorja popolnoma "preglasi" tisti pisk; ...

Ampak, to samo pomeni, da bi morali validacijo uštimati, ne pa kontroliranje :)

St235 ::

Validacija mesečnih je IMO brez veze, služi samo zbiranju podatkov o lokaciji uporabnika. Dodana vrednost tega, da se mora lastnik mesečne validirat je za uporabnika enaka nič.

Phantomeye ::

St235 je izjavil:

Validacija mesečnih je IMO brez veze, služi samo zbiranju podatkov o lokaciji uporabnika. Dodana vrednost tega, da se mora lastnik mesečne validirat je za uporabnika enaka nič.



Glede tega se pa strinjam. Če mesečnikom ne bi bilo treba validirat kartice,bi bil pretok na trolo veliko hitrejši. Skratka, veljavnost kartic bi se lepo preverjalo s kontrolo.

Mesečna veljavna = OK
Mesečna neveljavna =/ (torej mesecna neveljavna, pa brez kreditov oz. s krediti pa ne-validirana)

K z ne-validacijo mesečne ne oškoduješ nikogar. Preden pa kdo reče, da bi se več ljudi švercalo, pa to ni res. Zakaj? Zato, ker šoferji ne ovirajo ni kogar. Meni je eden rekel, da se z neveljavno kartico peljem na lastno odgovornost, ni mi pa preprečil vožnje (mudilo se mi je, pa sem pozabil polnit)

Zero0ne ::

gendale je izjavil:

enkrat bi rad videl v živo ta postopek, do sedaj sem videl samo skupine treh kontrolorjev + vsi so imeli veljavne vozovnice :)


Že videl parkrat, v praksi potnika brez validirane urbane/mobitela pošljejo ven na naslednji postaji. Redarjev/policistov pa na avtobusih tudi jaz še nisem zasledil.
uname -o

BlueRunner ::

Glede tega se pa strinjam. Če mesečnikom ne bi bilo treba validirat kartice,bi bil pretok na trolo veliko hitrejši. Skratka, veljavnost kartic bi se lepo preverjalo s kontrolo.

To, da je dodana vrednost tega, da se mora lastnik mesečne validirat za uporabnika enaka nič, še ne pomeni, da je dodana vrednost nič tudi za LPP ali pa, da takšna obdelava ni sorazmerna.

Brez podatka o številu vstopov na posamičnih postajah, ni možno povedati koliko potnikov se ob kateri uri nahaja na kateri progi.

Brez podatka o temu, koliko potnikov se ob kateri uri nahaja na kateri progi, ni možno učinkovito načrtovati števila vozil na progah.

Tako, da je res dodana vrednost za uporabnika v prvem koraku praktično nič, ni pa podatek brez vrednosti in na dolgi rok imajo, ob ustrezni uporabi podatkov, vsi uporabniki korist, če so tudi "terminci" vključeni v validacijo. Še več. Brez "termincev" je možno opazovati samo migracije kategorije občasnih obiskovalcev, ne pa tudi kategorije prebivalcev ali rednih migrantov v mestu.

Zgodovina sprememb…

Phantomeye ::

Reči, da ni možno, se mi zdi malo pretirano. Glede na to, da urbana obstaja dobra tri leta... bi po tej logiki pred tremi leti obstajal popoln kaos.

Še jaz lahko napovem KDAJ je zjutraj največ navala in za kakšno starostno skupino. Enako velja za popoldne.

Je pa res, da je z lociranjem uporabnikov preko urban bolj natančno.

BlueRunner ::

Reči, da ni možno, se mi zdi malo pretirano. Glede na to, da urbana obstaja dobra tri leta... bi po tej logiki pred tremi leti obstajal popoln kaos.

"Kaos" je zelo dober opis predhodnega stanja. Vsaj za pretekla desetletja, ki se jih spomnem sam.

Še jaz lahko napovem KDAJ je zjutraj največ navala in za kakšno starostno skupino. Enako velja za popoldne.

Ali lahko napoveš tudi od kje in do kam? Ali lahko napoveš kolikšen je ta naval? Ali lahko poveš koliko vozil boš dejansko potreboval v določenem intervalu? Ali lahko poveš kakšna je tipična migracija, ko se prestopa med busi?

Je pa res, da je z lociranjem uporabnikov preko urban bolj natančno.

Če ne boš dal šoferjem števčka, da bodo klikali število oseb, ki je vstopilo, boš dobil staro stanje... kaos.

JayDee ::

Je že prav, da se validirajo tudi tisti, ki imajo mesečno... resda je za uporabnika isti k., če se validira ali ne (mesečno si kupil, zdej pa čao). Ampak tako kot je že nekdo pred mano napisal, s temi podatki veliko lažje LPP planira število avtobusov na progi, skrajša ali podaljšuje intervale med odhodi avtobusov s končnih postajališč itd. Zelo koristna zadeva. In ravno "mesečniki" so tisti, ki LPP-ju največ koristi prinesejo, saj so oni (oziroma smo mi) tisti, ki se redno vozijo z njihovimi avtobusi in na podlagi ravno teh podatkov so napovedi najbolj pravilne. (Sem pa že videl, da je nekdo imel mesečno, a se ni validiral. Kontrolor je ob preverjanju to ugotovil, ampak ker po logičnem sklepanju nekdo, ki ima mesečno, nima nobenega interesa, da bi se "švercal", je tisto Urbano vzel do validatorja in jo validiral ter potem vrnil gospodu.)
Je bila že frka glede zbiranja osebnih podatkov... in je Pirc Musarjeva zagnala paniko, da LPP ne sme zbirat osebnih podatkov, četudi samo v svojih bazah in v lastne namene. No, takrat je LPP iz svojih baz zbrisal vse podatke, ki jih niso smeli zbirati. Zdaj pač zbirajo samo tisto, kar je nujno za lažje načrtovanje in optimizacijo storitev potniškega prometa, ki jih oni nudijo. (Podobna fora je bila tudi takrat, da se na ekrančku ne sme izpisati, ali imaš študentsko, upokojensko, invalidsko itd... tako da zdaj piše samo "terminska" in veljavnost... verjetno zato, ker so se gospe, ki se trudijo izgledati 10 let mlajše, kakor so v resnici, močno ustrašile, da bi kakšen "mulc" na busu slučajno videl, da je ona že v penziji.)

Glede kontrolorjev pa... situacija: pride kontrolor in te prosi, da mu izročiš Urbano... ti pa pri sebi veš, da nimaš gor mesečne, nimaš niti denarja gor ali pa denar imaš, ampak se nisi validiral... brez problema mu rečeš "Ne dam." In vse, kar lahko naredi, je to, da te vrže dol z busa. (Seveda če ima zraven redarja ali policista, te le-ta najprej legitimira, napiše kazen, potem pa letiš dol z busa. Ampak jaz imam Urbano še iz obdovja, ko folk še vedel ni, kaj je Urbana, le čudili so se, kaj so tiste zelene napravice, ki se pojavljajo na busih... in odkar se vozim z Urbano, še niti enkrat nisem videl policista ali redarja, da bi skupaj s kontrolorjem prišel na avtobus.)

Sicer je tukaj en trik - ko sem jaz šel po svojo Urbano, sem podpisal neke splošne pogoje. In v teh pogojih piše, da se s podpisom strinjaš, da lahko tudi kontrolor zahteva od tebe osebni dokument z namenom preverjanja, če je terminska Urbana (ki je izdana na ime) dejansko tvoja. Pa seveda tudi, da mu moraš izročit osebni dokument, če si v prekršku in pač mora prepisat tvoje podatke, če ti hoče napisat kazen.... Tako da tisti, ki ste to podpisali, se na žalost morate držat splošnih pogojev, za katere ste s svojim podpisom izjavili, da se z njimi strinjate.
Tukaj je pa še en trik, ki ni glih čisto dobro preverjen, čeprav sem o tem že govoril s pravniki v naši firmi - ko prideš po Urbano (in jo seveda plačaš tista 2 EUR in vse, kar paše zraven), ti tudi poturijo tisti list s splošnimi pogoji, ki sem jih prej omenil. Ampak ti se lahko s temi pogoji ne strinjaš in zato nočeš podpisati, oni ti pa vseeno morajo prodat Urbano. No, v tem primeru pa vse tisto iz prejšnjega odstavka odpade.

Jaz sem že doživel, da je na bus prišla neka punca, ki je kartico prislonila na validator, prižgal se je rdeč križec, kar je pomenilo, da validacija ni uspela (al ni blo mesečne gor al ni blo denarja gor, sej sploh nima veze). Takrat je šofer gospodično poslal dol z avtobusa. Namreč če se uspešno validiraš ali ne, preverjajo kontrolorji, redarji, policisti in tudi vozniki avtobusa! Tako piše na njihovi spletni strani, tako piše v brošurah za Urbano, tako piše na samem avtobusu na tistih velikih nalepkah, ki so nalepljene čisto na začetku avtobusa, gor nad okni.

technolog ::

Kako naj oni vedo, da si ti podpisal splošne pogoje, če rečeš, da ne daš Urbane? Oz da je nimaš?

PaX_MaN ::

Rečeš, da si plačal s telefonom in to je to.

St235 ::

Sicer je tukaj en trik - ko sem jaz šel po svojo Urbano, sem podpisal neke splošne pogoje. In v teh pogojih piše, da se s podpisom strinjaš, da lahko tudi kontrolor zahteva od tebe osebni dokument z namenom preverjanja, če je terminska Urbana (ki je izdana na ime) dejansko tvoja. Pa seveda tudi, da mu moraš izročit osebni dokument, če si v prekršku in pač mora prepisat tvoje podatke, če ti hoče napisat kazen.... Tako da tisti, ki ste to podpisali, se na žalost morate držat splošnih pogojev, za katere ste s svojim podpisom izjavili, da se z njimi strinjate.


Zato mu pa nič ne daš in je to to, ker nima možnost ielgitimacije, ne more ugotovit kdo je kršitelj ergo ne mroe napisat kazni.


Tukaj je pa še en trik, ki ni glih čisto dobro preverjen, čeprav sem o tem že govoril s pravniki v naši firmi - ko prideš po Urbano (in jo seveda plačaš tista 2 EUR in vse, kar paše zraven), ti tudi poturijo tisti list s splošnimi pogoji, ki sem jih prej omenil. Ampak ti se lahko s temi pogoji ne strinjaš in zato nočeš podpisati, oni ti pa vseeno morajo prodat Urbano. No, v tem primeru pa vse tisto iz prejšnjega odstavka odpade.


Ne bo držalo, če se ne strinjaš s splošnimi pogoji ti seveda niso dolžni prodat urabane.

Phantomeye ::

Še vedno mislim, da ne bi smeli kaznovat lastnikov mesečnih urban z 40€ kazni. Jaz slednje razumem kot kazen, ker je potnik želel oškodovati LPP. Ampak štos je, da se tega pri validaciji mesečne ne more zgodit (razen, če mesečna ni tvoja, ampak to je pa že druga zgodba), ker kot rečeno nobeno dejanje dejansko ne vpliva na nosilca mesečne, ker je vplačal vnaprej.

Ce tako gledaš, ti lahko prekriješ dejstvo, da imaš v žepu (prazno) vrednostno urbano in letis dol. Pri mesecni je pa drugace. Ti rade volje das kontrolerju svojo mesecno, mislec da si validiral. Ampak ce si kej zajebal, basta 40 eur kazni.

Razen seveda, ce kontrolerji niso neke p1zd3 in ne težijo mesečnikom?

JayDee ::

technolog, ma to je tko... mu daš Urbano, on ugotovi, da ima osnovo za napisat kazen, zato ti reče za osebno. Ker te sam po sebi nima pravice legitimirat, ima za sabo te pogoje, ki si jih podpisal (jst mislim, da so vsi, ki imajo terminsko Urbano, podpisali tiste pogoje), na podlagi katerih preveri, če je Urbana sploh tvoja. Mislm... ne vem... lahko da imaš od koga drugega Urbano in potem njemu napiše kazen. HEHE. Kaj pa vem, nisem se nikoli spuščal v to.

Ej, Lakotnik29, tudi meni je logično to... tko kot pri večini stvari - če se ne strinjaš z njihovimi pogoji, ti imajo pravico odreči storitev, v tem konkretnem primeru prodat Urbano. Zato pa je tut men bilo zelo čudno, ko so mi tile moji pravniki razlagali, da je to tako in da je v praksi izvedljivo. Ne vem, no, sumljivo mi je blo to že takrat, ko so mi to govorili. :)

Sicer pa ja... če se s terminsko Urbano (ki je tvoja in na kateri je naložena "mesečna") ne validiraš, tega sigurno nisi naredil z namenom švercanja. In kontrolorji bi lahko bili ljudje in logično pomislili na to in ti ne dali kazni. Ker če ti jo dajo, so pa res p1zd3. :D

No, kakorkoli... moj "nasvet", če se že švercate, nobenmu nič dat. V najslabšem primeru letiš dol z busa. :P Če pa vidiš na postaji, da je kontrolor uletel gor skupaj z redarjem ali policistom, pa hitr dol skoč. Magar čez vhodna vrata... se zrineš tam mimo... rečeš "Ups, pozabu sm it dol, zadnja vrata ste pa že zaprli." :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayDee ()

technolog ::

technolog, ma to je tko... mu daš Urbano,


Mu ne daš Urbane. On ne more vedet, da si pogoje podpisal, če te lahko preveri.

Phantomeye ::

technolog je izjavil:

technolog, ma to je tko... mu daš Urbano,


Mu ne daš Urbane. On ne more vedet, da si pogoje podpisal, če te lahko preveri.



Kakšen je pa osebni razlog kontrolorju odreči prošnjo, če imaš mesečno urbano?

technolog ::

Naslov teme je odvzem vrednostne urbane. Kam ste vi zabredli ni moj problem.

Phantomeye ::

technolog je izjavil:

Naslov teme je odvzem vrednostne urbane. Kam ste vi zabredli ni moj problem.


Samo za vrednostno načeloma ni kaj za podpisat. Vsaj ko sem jo jaz kupoval. Sploh če jo preko urbanomata kupiš ;).

techfreak :) ::

Verjetno se z uporabo urbanomata in urbane strinjaš z določenimi pogoji uporabe.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Kršenje pogojev uporabe je lahko razlog za prekinitev pogodbe in morebitno civilno tožbo, ni pa pri kršitvah pogojev samih po sebi kazenske odgovornosti. Tako, da je popolnoma irelavantno kaj piše v pogojih uporabe, ker ne boš kazensko preganjan zaradi tega.

imagodei ::

In dejansko te kontrolor nima pravice npr. zadržat do prihoda policije/redarja? Like, citizen arrest? :)
- Hoc est qui sumus -

St235 ::

Citizen arrest oziroma pridržanje je dopustno SAMO kadar gre za kaznjivo dejanje, ki se preganja po uradni dolžnosti. Za prekrške kaj tega ni dopustno in če bo kontrolor položil roko nate, ali na karšenkoli način oviral prosto gibanje, se bo s policaji pogovajalo o vsem drugem kot o validiranju urbane.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Urbana (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29855061 (3943) Lonsarg

Odvzem šolske urbane (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5710714 (8122) solatko
»

lpp redarji, kontrola urbanih? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9322000 (17023) Šimpanz
»

Urbana

Oddelek: Loža
354664 (3527) fosil

Več podobnih tem