» »

Odvzem vrednostne urbane

Odvzem vrednostne urbane

Temo vidijo: vsi
1
2
3

Ziga Dolhar ::

imagodei & Lakotnik: nujno si poglejta predpise (=zakon) s področja potniškega prometa. Se ne spominjam več točno, ampak ko sem pred par leti gledal, sem bil presenečen nad pooblastili, ki sem jih tam notri našel :).
https://dolhar.si/

St235 ::

Žiga si lahko bolj specifičen okgrot tega za kateri zakon gre?

Sam kot relavantno zakonodajo štejem:
Zakona o prevozih v cestnem prometu, - ta sicer navaja dolžnost potnika da ima veljavno vozovnico, vendar hkrati tudi definira, da jo je dolžan pokazat pristojnemu inšpektroju. Kot pristojni pa je definiran prometni inšpektorat. Kazen predvidena za to je 40€. Ampak tukaj govorimo o inšpektorjih in ne kontrolorjih. Celoten zakon pa je tako ali tako namenjen kontroli prevoznikov ne potnikov.

Odlok o organizaciji in načinu izvajanja mestnih linijskih prevozov potnikov
Je pa podzakonski akt, ki je najbolj relavanten za to temo. Konrketno 22. člen pravi:

Pravica uporabnika - potnika je, da lahko uporablja storitev javne službe skladno s tem odlokom.

Obveznost uporabnika - potnika je, da si pred vstopom v vozilo kupi vozovnico za prevoz z mestnim linijskim prevozom potnikov in vozovnico registrira pri vstopu v vozilo. Potnik mora pokazati vozovnico med vožnjo na zahtevo kontrolorja izvajalca, mestnega redarja ali inšpektorja. Potnik v vozilu, ki nima vozovnice, mora vozilo zapustiti na zahtevo kontrolorja izvajalca, mestnega redarja ali inšpektorja. Potniku v vozilu, ki ima neveljavno vozovnico, kontrolor izvajalca, mestni redar ali inšpektor odvzame vozovnico.

Plačilo vožnje z mobilnim telefonom ugotavlja kontrolor izvajalca, mestni redar ali inšpektor tako, da potnik na njegovo zahtevo pove številko vozovnice, ki jo je dobil s sporočilom po mobilnem telefonu iz nadzornega centra kot potrditev plačila vožnje. Potnik v vozilu, ki ni plačal vožnje ali ne pove številke vozovnice, mora vozilo zapustiti na zahtevo kontrolorja izvajalca, mestnega redarja ali inšpektorja.


Kršitev zgoraj omenjenega se kaznuje z 40€.

Nič od naštetega pa kontrolorju ne daje pravice, da kogarkoli prdrži, ali drugače fizično ovira, niti mu ne daje pristojnosti, da kogarkoli legitimira.

St235 ::

Tu splošni pogoji MPP govorijo predvsem o tem, da mora potnik, ki nima veljavne vstopnice zapustiti vozilo. Zanimivo pa je, da je strošek za vrnitev odvzete urbane ravno 40€. Ni pa niti besede o kakršnikoli kazni.

Pod črto: Vožnja bez veljavne vozovnice je kazniva z kaznijo 40EUR, kot to predvideva zakon. Nadzor lahko v skladu z zakonom vrši prometni inšpektor. Dodatno odlok razširja to pooblastilo še na kontrolorje in redarje. Kontrolor pa nimam nikakršnih pooblastil na podlagi katerih bi lahko kogarkoli prideržal ali identificiral, zato je vse kar lahko naredi da vljudno prosi (to od njega eksplicitno zahteva odlok) da zapustiš avtobus.

Predvsem pa kontrolor niti nima pooblastil, da bi lahko izdajal kazni, ker je ta privilegi rezerviran za prekrškovne organe in sodišča (45. člen ZP). Kakršnakoli kazen je torej brezrpedmetna.

Ravno tako mora biti izdana ustrezna odločba, kar avtomatično stiskan listek papirja ni, enako kot to ni obvestilo prekršku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Ziga Dolhar ::

Ne, ne morem biti prav nič bolj specifičen (ne glede predpisa, ne glede vsebine pooblastil), žal. Se pa spomnim, da sem o tem nekoč na forumu debatiral z Matthaijem. Si bom moral vzeti čas in poiskat.
https://dolhar.si/

Phantomeye ::

Hmm... kaj se zgodi, če ti med vožnjo crkne telefon? Si si dolžan zapomniti številko, ki si jo prejel po smsu?

Posledično, te sme kontrolor vršti iz avtobusa?

St235 ::

Ja, piše v splošnih pogojih.

Phantomeye ::

techfreak :) je izjavil:

Verjetno se z uporabo urbanomata in urbane strinjaš z določenimi pogoji uporabe.


Vrednostno kupiš tudi v trafiki. Pa ti un v trafiki ne bere nobenih pogojev ali karkoli podobnega, ki bi bilo zavezajoče. Sej sam point vrednostnih urban je, da so anonimne (tko pa pre-paid telefoni) in niso vezane na osebo. Lahko jo uporabljaš samo ti ali pa tvojih 100 sorodnikov.

tko da, če je govora o pogojih, lahko zgolj za terminske.

St235 je izjavil:

Ja, piše v splošnih pogojih.


Potem je bolje, da se prešvercaš, ako je baterija prazna. Telefona ti pa ne more vzet :P

Zgodovina sprememb…

BlueRunner ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Ne, ne morem biti prav nič bolj specifičen (ne glede predpisa, ne glede vsebine pooblastil), žal. Se pa spomnim, da sem o tem nekoč na forumu debatiral z Matthaijem. Si bom moral vzeti čas in poiskat.

Morda se je šlo za Zakon o varnosti v železniškem prometu (ZVZelP) in z njim povezan Pravilnik o notranjem redu na železnici.

Konkretno določili pa sta:
29. čl. ZVZelP: "(1) Na železniškem območju in v vlakih morajo potniki in druge osebe spoštovati notranji red v železniškem prometu v skladu s predpisom, ki ga izda minister."

13. čl. Pravilnika: "Pri izvajanju notranjega reda na železnici imajo pooblaščeni železniški delavci naslednja pooblastila:
1. zahtevati vpogled v javno listino, s katero se ugotovi identiteta oseb, ki ogrožajo varnost ali kalijo notranji red v železniškem prometu. Pri tem je treba osebi pojasniti razlog vpogleda v javno listino;
...
6. odvzeti predmete, ki so bili uporabljeni pri kršenju notranjega reda na železnici, zasežene predmete pa priložiti pisni prijavi;
..."


Kar so, tako čez palec gledano, večja pooblastila, kot jih pa imajo "navadni smrtniki". V 6. točki presegajo še celo pooblastila redarjev - če me spomin ne vara, ti ne morejo odvzemati kakršnih koli predmetov, temveč lahko pri eskalaciji samo pokličejo policijo.

St235 ::

Ja, slednje sem tudi jaz našel. samo je a. omejeno na železniški promet in b. ni neposredno povezano z kontrolo vozovnic kot takšnih. Ker gre specifično za navodila vezana na kršitve in ogrožanje. Namen pa je zagotoviti varnost. Podobno velja na letalih.

BlueRunner ::

a) Res je, to je vezano izključno na železniški promet in nič drugega. Bo Žiga povedal, če je bilo kje še kaj drugega; in
b) niti ne... navodila so vezana na splošno obnašanje v skladu s tem "notranjim redom", kar vključuje tudi (izrecno) kaljenje notranjega reda, kar ni nujno ogrožanje. Lahko je (IMHO) tudi kričanje, razgrajanje, zavračanje navodil pooblaščenega delavca (vključno z navodilom "izkrcaj se") in še kaj. Torej predpis že res služi plemenitem namenu (zagotavljanju varnosti), hkrati pa še vedno daje dve IMHO presenetljivo široki pooblastili nekomu, ki sicer ni uradna oseba. V praksi pa ne vem, da bi kdo ta pooblastila kdaj sploh uporabil ali poskusil uporabiti. Tukaj so še zlasti kondukterji precej ogrožena vrsta v fizičnem smislu.

Sam si bi predstavljal, da je problem na železnici trivialno rešljiv že s tem, da neplačnika/razgrajača/škodljivca na naslednji Ž pričaka policija in ga odvede k dežurnem sodniku - recimo uvedemo kaznivo dejanje sorodno mali tatvini (pregon samo na predlog, brez zaporne kazni, obvezna finančna kazen, možnost stranske kazni "družbeno koristnega dela").

V mestnem prometu in na avtobusih to ni ravno tako trivialno izvedljivo... torej bi neka posebna pooblastila pričakoval tukaj, ravno tukaj pa jih ni (oziroma za njih ne vem).

St235 ::

če smo malo OT, je v bistvu pri železnici in tudi letalu problem bolj kompliciran in ne ravno trivialen. Namreč valka ni možno ustavit in počakat policije, ker pomeni, da na pooblaščenega delavca tudi naloga da zagotovi spoštovanje notranjega reda, ter varnost stalih potnikov. Zato je smiselno, da ima določena dodatna pooblastila. Problem pa je seveda v praktičnem izvajanju teh pooblastil, ker za razliko od policaja nima pravice uporabit represivnih sredstev za izvajanje svojih dolžnosti. Tako, da je njegova pravica legitimiarti v praksi težko uveljavljena, če posameznik tega ne želi storiti. Glede preklasifikacije vožnje brez karte v KD pa se mi zdi malo huda. Je pač prekršek, ker ne spoštuješ dogovor ampak KD in s tem povezana kartoteka pa ne vem če kupim.

Avtobus po drugi strani lahko kadarkoli ustavi in počaka na prihod policije in ni smiselno razširjati pooblastil kontrolorjem. Načeloma tukaj ne gre za ljudi z policijskim znanjem in izkušnjami, da bi lahko imeli represivna pooblastila. Že mestno redarstvo v LJ se je po pooblastilih razpaslo čez mejo zdravega razuma. Uvajanje še tretjega (oziroma četrtega) prekrškovnega organa pa ni smiselno.

BlueRunner ::

Glede preklasifikacije vožnje brez karte v KD pa se mi zdi malo huda. Je pač prekršek, ker ne spoštuješ dogovor ampak KD in s tem povezana kartoteka pa ne vem če kupim.

Drakonsko, vem. Ampak tudi tatvina paklca žvečilnih ni vredna kartoteke, pa jo še vedno lahko dobiš. Sicer pa se ti takšna stvar (oziroma se ti bi takšna stvar) po letu dni izbrisala in bi znova bil čist kot solza. Torej te to ne bi trajno omejilo.

Namreč valka ni možno ustavit in počakat policije, ker pomeni, da na pooblaščenega delavca tudi naloga da zagotovi spoštovanje notranjega reda, ter varnost stalih potnikov.

Eno je splošna varnost, nekaj drugega pa je recimo neplačilo vozovnice. Ravno kar se tega tiče sta recimo železniški in letalski promet mnogo bolj obvladljiva, ker potnik ne more (varno tudi za svoje lastno življenje) izstopiti pred naslednjo postajo, tam ga pa lahko že pričakajo možje v modrem. Cestni javni promet te okoliščine nima.

Avtobus po drugi strani lahko kadarkoli ustavi in počaka na prihod policije in ni smiselno razširjati pooblastil kontrolorjem.

Po drugi strani pa storilci preprosto pobegnejo brez sledu, ali pa povzročajo čakanje, medtem, ko se policija prebija iz ene strani prometnega zamaška na drugo stran.

Če že, bi rekel, da pooblastil res ni potrebno razširjati predvsem zato, ker ... "Načeloma tukaj ne gre za ljudi z policijskim znanjem in izkušnjami, da bi lahko imeli represivna pooblastila. Že mestno redarstvo v LJ se je po pooblastilih razpaslo čez mejo zdravega razuma. Uvajanje še tretjega (oziroma četrtega) prekrškovnega organa pa ni smiselno."

To je na koncu tudi bistvo.

Bi pa morda lahko razmišljali o malenkost širši pravici do pridržanja do prihoda policije (ne pa tudi redarstva). Seveda pa je tudi o temu potrebno predhodno temeljito razmisliti.

Okapi ::

Da ne odpiram nove teme - kako je potem s tem kaznovanjem in odvzemom (vrednostne - prenosne) Urbane? Kontrolor ti vzame kartico in da listek, kjer piše, kje jo dobiš nazaj in da to stane 40 evrov. Ampak če gor nimaš denarja, kdo pri zdravi pameti bi šel po staro Urbano za 40 evrov, če dobiš novo za 2?;)

In podvprašanje - zakaj bi sploh plačeval bus, če je vse, kar te doleti, da ti vzamejo prazno kartico, vredno 2 evra, in vržejo z busa? Pa celo če od časa do časa pride gor redar, ki te lahko legitimira in zaračuna 40 evrov - to se skoraj sigurno ne zgodi v povprečju 1x na mesec (oziroma enkrat na 33 voženj, da si v minusu). Mislim, ne da bi spodbujal zastonjkarsko vožnjo, ampak ekonomija je ekonomija;)


O.

technolog ::

Zato, ker na cirka vsakih 5 voženj naletiš na voznika, ki ti bo zatežil.

Da ne omenjam grdih pogledov vozačev, ki so voznino dejansko plačali.

@nny ::

Kontrole so zelo pogoste, včasih 2x tedensko, tudi ob pol enih zjutraj na zadnjem avtobusu, ko sem se še vozila z mestnim prometom. Ko vstopiš na bus, voznik vidi na ekranu, če je se z urbane odčitala vrednost. Če ima kdo premalo naloženo, mora z avtobusa, vozniki so malo bolj usmiljeni, če je dež ali sneg. Ne rečem, včasih se kdo šverca, a to je zelo redko. V glavnem se vsi držijo pravil.
'For most of history, Anonymous was a woman.' Virginia Woolf

@nny ::

P. S. Da ne pozabim omeniti - zelo velik del uporabnikov se je preselil na Biciklje in biciklje. Jaz sem s svojim lani naredila več kot 7000 kilometrov - samo v službo in po opravkih.:)
'For most of history, Anonymous was a woman.' Virginia Woolf

siniša ::

sam a ni voznik voznik in ni zadolžen za kontrolo?

Okapi ::

Jaz sem tudi slišal (in to od kontrolorja), da ni voznikova stvar opozarjati potnike.

technolog ::

Bova rekla, ni voznikova dolžnost.

Okapi ::

No, ali pa tako. Poleg tega se nekaj govori, da bi spremenili pravilo o vstopanju samo pri prvih vratih.

O.

Phantomeye ::

Je kdo opazil, da v četrtek ni delala telefonska validacija? Pa ne samo na trolah, ampak tudi pri študentskih bonih?

Sem se tri vožnje švercal, potem sem pa ugotovil, da itak ne dela :D

Dve sem pa plačal, ker sem hotel še sam poskusit pa je že delalo. V drugo sem bil pa malo pijan, ura 4 zjutraj, trola prazna šofer pa na čikcu :D Namesto, da bi šel gor zastonj :P

(švercal sem se zato, ker sem urbano pozabil doma, tako da tehnično gledano, sem jaz vožnjo PLAČAL. Samo validiral nisem.)

fosil ::

Problem je v tem, da je od podražitve naprej bus drag.
Ceneje te pride če greš z avtom in plačaš parkiranje.
Kar je absurd.
Da o udobju in hitrosti ne govorimo.
Tako je!

shadowfax ::

Se strinjam, tudi meni se zdi predrago, glede hitrosti in udobnosti pa nimam ne vem kakšnih pripomb.
Zanima pa me iz izkušenj tistih, ki se vozite z mesečno urbano ali preverjajo tudi ime lastnika urbane ali le veljavnost. Sem se parkrat peljal s cimrovo mesečno pa me zanima, če lahko nadaljujem s to prakso. Vozim se itak zelo redko, ostajam na Biciklju ali biciklu.

Phantomeye ::

shadowfax je izjavil:

Se strinjam, tudi meni se zdi predrago, glede hitrosti in udobnosti pa nimam ne vem kakšnih pripomb.
Zanima pa me iz izkušenj tistih, ki se vozite z mesečno urbano ali preverjajo tudi ime lastnika urbane ali le veljavnost. Sem se parkrat peljal s cimrovo mesečno pa me zanima, če lahko nadaljujem s to prakso. Vozim se itak zelo redko, ostajam na Biciklju ali biciklu.

Načeloma preverjajo veljavnost. Ampak če mu zapaše, lahko od tebe zahteva osebni dokument s katerim potrdiš lastništvo. Osebnega dokumenta mu nisi dolžan pokazat (razen, če je redar). Mu pa to daje pravico, da ti kartico odvzame, ker se upošteva, da ni tvoja (40€ kazni za tvojega cimra, razen če dokaže, da si mu jo sunil. Potem je problem večji - zate). Enkrat sem poslušal nekoga, ki je razlagal, da je njegova punca (ali sestra - ne vem, ker je omenjal zgolj ime) ponesreči vzela njegovo. Pa ji jo je kontroler vzel. Glavni problem tu je, da sta OBA imela mesečno kartico, pa je verjetno vseeno moral plačat kazen...

tx-z ::

Pa sej če pride kontrolor, in maš ti mesečno na urbani in se nisi validiru...Enostavno ustanš, se validiraš in rečš da si se...?
tx-z

kratos ::

Kolega je vzel mesečno od sestre in ko je kontroler videl na izpisku žensko ime ga je samo čudno pogledal in šel dalje.

Okapi ::

...Enostavno ustanš, se validiraš in rečš da si se...?
A si že bil kdaj v busu?

O.

illion ::

zgleda da ni bil, me pa zanima izraz na kontrolerjevem frisu, če bi to kdo izvedu :D

St235 ::

Nič posebnega, ura valdiacije je še vedno zabeležena in si še vedno bil v prekršku.

Ne razumem pa zakaj sploh kdo da kontrolorju svojo urbano, če ve da je v prekršku. Pač odkorakaš z avtobusa na naslednji postaji in je to to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Okapi ::

Daš mu jo, če ne veš, da si.

St235 ::

Ok, kako neskončno neumen moraš bit, da se na šverc voziš na avtobusu in ne veš, da je to narobe?

Okapi ::

Prav nič težko ni spregledati, da kartica ni prijela.

St235 ::

Right, ta slep je na podlagi napisanega v tej temi popolnoma logičen.

šernk ::

Glede na sistem validacije ni težko spregledat. Sam sem validacijo večinoma spremljal le glede na stanje na kartici. Če je bil pred mano človek s približno isto vrednostjo na njej je nastala pa težava. Je ali ni potrdilo. Sem precejkrat bolj na blefu bil na busu (nenamerno vendar na način: predvidevam da je potrdilo, kontrole pa nisem doživel ker se preredko vozim s trolo)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Phantomeye ::

Okapi je izjavil:

Prav nič težko ni spregledati, da kartica ni prijela.


Tako je. Lahko je pred tabo nekdo, ki ima mesečno, pa takoj za njim nasloniš gor (preden izgine napis Terminska - velja do), če ne slišiš piska in ti v glavi ostane pisk od predhodnika, se hitro lahko zmedeš in ne veš ali je prijela ali ne.

Recimo ni mi pa jasno. Nekdo mesečne ne validira, švercanje to ni. Ne more bit. Ker v končni fazi je poanta švercanja, da ti s tem nekaj pridobiš (zastonj vožnjo). Ne-validacija mesečne karte ti ne prinese ničesar pozitivnega. Zato je že v sami osnovi kazen zaradi nevalidacije mesečne precej sporna...

fosil ::

Ne vem v čem je sploh smisel validacije mesečne.
S tem se samo dela gužva.
Tako je!

Phantomeye ::

fosil je izjavil:

Ne vem v čem je sploh smisel validacije mesečne.
S tem se samo dela gužva.


Načeloma zaradi tega, da vejo katere trole so bolj polne, kdaj je največ prometa. Ampak te stvari bi lahko rešili tudi drugače. Recimo s senzorji

BigSexy ::

Validacija mesečne ne vzame nič dlje kot 1 sekundo, gužvo pa povzročajo kvečjemu tisti uporabniki, ki plačujejo storitev s telefonom in stojijo nalimani na terminal cca. 20 sekund~.
To Infinity And Beyond !

-MH- ::

OK, vem da je tole stara tema, ampak nisem hotel načeti nove. Ko kontrolorji na trolah preverjajo, ali si se "štemplal" pri vstopu, jim jaz nikoli ne dam urbane v roko, temveč sam položim kartico na njihov inštrument - v tem primeru mi jo mora vzeti, če je slučajno kaj narobe.

No, zanima me, ali ima kontrolor kakršnokoli podlago, da mi urbano vzame/zahteva, da mu jo izročim, oz. ali mu jo moram pod katerim pogojem izročiti?

Sicer imam rumeno urbano, moje ime je napisano na njej, uporabljam jo tudi za knjižnice, itd., in tako sklepam, da se mu na ekranu izpiše, kdo sem, in bom posledično dobil položnico, če bo kaj narobe (npr. da ne bi bil pozoren pri vstopu).
Every dog has its day.

St235 ::

Kontrolor ima pravico kontrolirat ali je z tvojo karto vse ok. IMO kot si sam povedal lahko to stori brez da fizično vzame kartico v roke. V primeru kršitev si seveda ti dolžan kazen plačat i ntudi kontrolorju izročit kartivo, če je tako dogovorjeno v pravilih uporabe s katerimi si se strinjal ko si kartico dobil. Ne more in ne sme pa fizično poseči v tvojo integriteto s tem,da bi ti na silo odvzel kartico ali ti fizično preprečil da zapustiš avtobus.

V primeru da imaš urbano, ne bodo imeli veliko težav z vročanjem kazni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

BlaY0 ::

Sploh ne vem zakaj mu je pokazal Urbano??? Pač rečeš, da je nimaš in vse kar lahko naredi kontrolor je to, da te vljudno prosi, če lahko zapustiš avtobus. Tudi če ga ne, ti nič ne more. Policija se pa s takšnimi primeri de fakto ne ukvarja.

St235 ::

Se pa z toliko večjim veseljem redarji, ki pogosto spremljajo kontrolorje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

bluefish ::

Se pa v nekaterih primerih redarstvo. Ne vem sicer, zakaj bi na bus rinil mimo čitalca kljub imetju kartice.

BlaY0 ::

Dostikrat se zgodi da čitalec ne prime, ti pa oddrviš dalje. Ob vsem šundru ne slišiš a je zapiskalo ali ne. Večinoma gre za terminale pri šoferju...

St235 je izjavil:

Se pa toliko z večjim veseljem redarji, ki pogosto spremljajo kontrolorje.

Beh, nimajo ravno nekega veselja razen če jim šef tega izrecno ne naloži...

Čakam samo še, da vidim kakšni problemi se bodo pojavljali z NFC Urbano na telefonu. Me prav zanima. Telefona ti ne smejo vzeti, dol te ne smejo vreči. Edino kar lahko naredijo je, da ti blokirajo urbano na IMEI/IMSI.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

-MH- ::

BlaY0 je izjavil:

Sploh ne vem zakaj mu je pokazal Urbano??? Pač rečeš, da je nimaš in vse kar lahko naredi kontrolor je to, da te vljudno prosi, če lahko zapustiš avtobus. Tudi če ga ne, ti nič ne more. Policija se pa s takšnimi primeri de fakto ne ukvarja.


Saj nisem napisal, da sem mu jo pokazal - če se prvo vprašanje slučajno nanaša name.

Zanima me samo, če slučajno imam urbano, pa sem zamoču pri vstopu na trolo (recimo, da mi ni zaznal), kar kontrolor vidi, ko jo prislonim na njegov čitalec, ali jo lahko v tem primeru zahteva, oz. ali mu jo MORAM izročit - ali ima za to zakonsko podlago. In kot drugo me zanima, če bi on slučajno vztrajal, da bo sam preveril na čitalcu, ali je vse OK, t.j. namesto da jo bom sam položil na čitalec, jo bo hotel on fizično položiti na čitalec, ali sme to storiti, oz. to zahtevati od mene.

Na to, da bi se izgovoril, da je sploh nimam, pa dejansko nisem pomislil do sedaj.
Every dog has its day.

St235 ::

In kot drugo me zanima, če bi on slučajno vztrajal, da bo sam preveril na čitalcu, ali je vse OK, t.j. namesto da jo bom sam položil na čitalec, jo bo hotel on fizično položiti na čitalec, ali sme to storiti, oz. to zahtevati od mene.


nope za kaj takšnega nima osnove.

Zanima me samo, če slučajno imam urbano, pa sem zamoču pri vstopu na trolo (recimo, da mi ni zaznal), kar kontrolor vidi, ko jo prislonim na njegov čitalec, ali jo lahko v tem primeru zahteva, oz. ali mu jo MORAM izročit - ali ima za to zakonsko podlago.
Ja to lahko, ker je določeno v pogojih uporabe.

BlaY0 ::

Jah lahko jo zahteva, ti mu je pa pač ne daš in spet ostane pri tem, da te lahko samo še vljudno prosi, da zapustiš trolo.

Okapi ::

Kaj pa če jo začneš iskati po žepih, je ne najdeš in rečeš, da ti jo je očitno žepar ukradel? Si lahko kaznovan, ker ti je nekdo nekaj ukradel?

O.

BlaY0 ::

Kdo te bo kaznoval? Na kakšni osnovi? Kako bo pridobil tvoje osebne podatke, če pa nima pooblastil za legitimacijo?

Podobno je na vlaku. Tam v pogojih piše, da če nimaš karte, ti lahko zaračunajo 10 kratnik vrednosti vožnje. Samo če ti rečeš da ne boš plačal, te lahko samo še vljudno prosi, da na naslednji postaji izstopiš. Lahko pa si civiliziran in jasno rečeš sorry my bad, zaHebal sem in plačaš ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

St235 ::

BlaY0 je izjavil:

Kdo te bo kaznoval? Na kakšni osnovi? Kako bo pridobil tvoje osebne podatke, če pa nima pooblastil za legitimacijo?

Podobno je na vlaku. Tam v pogojih piše, da če nimaš karte, ti lahko zaračunajo 10 kratnik vrednosti vožnje. Samo če ti rečeš da ne boš plačal, te lahko samo še vljudno prosi, da na naslednji postaji izstopiš. Lahko pa si civiliziran in jasno rečeš sorry my bad, zaHebal sem in plačaš ;)


kaznuje te lahko kontrolor na podlagi pravil uporabe, ki takšno globo predvidevajo. Tvoje osebne podatke pa brez težav pridobi redar, ki pogosto spremlja kontrolorje v Ljubljani.

Okapi je izjavil:

Kaj pa če jo začneš iskati po žepih, je ne najdeš in rečeš, da ti jo je očitno žepar ukradel? Si lahko kaznovan, ker ti je nekdo nekaj ukradel?

O.


normlano, razen seveda če lahko dokažeš, da si bil res okraden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Urbana (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
29855095 (3977) Lonsarg

Odvzem šolske urbane (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5710722 (8130) solatko
»

lpp redarji, kontrola urbanih? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9322009 (17032) Šimpanz
»

Urbana

Oddelek: Loža
354664 (3527) fosil

Več podobnih tem