Forum » Loža » Reklamacija - v kolikšnem času
Reklamacija - v kolikšnem času
Koci ::
V kolikšnem času ti morajo popraviti oziroma zamenjati matično ploščo če jo reklamiraš. Pri meni zdaj to traja že en mesec.
Panta rei!!
- spremenil: Koci ()
Chessman ::
Točno tako.
Vsako garancijsko popravilo lahko traja do 45 dni. Če ti v 45 dnevih niso sposobni izdelka popraviti, ti morajo dati novo ploščo, lahko ti zamenjajo za drugi tip vendar ta nv nobenem pogledu ne sme bit slabši od tistega ki si ga reklamiral. Lahko se tudi odločijo da ti vrnejo denar za izdelek ki si ga reklamiral. V tem primeru si upravičen do zneska kot si ga plačal ob nakupu. Marsikdo tega neve in zato sprejme nižje izplačilo kot mu pripada.
Verjami pa da bi ti on rade volje zamenjal prej, če bi le uvoznik skrbeli za reklamacije tako kot se spodobi.
Sicer smo pa lahko zaenkrat še zadovoljni z zakonom ki skrbi za nas potrošnike. Res da si lahko brez naprave tudi do 45dni. Prav tako tudi noben od prodajalcen ni odgovoren za izpad zasluška v tem času. Je pa res da po 45 dnevih morate dobiti napravo nazaj ali pa vam morajo vrniti denar. V tako opevani Evropi so žal stvari bistveno slabše. Trgovec odgovarja za garancijo 14 dni, po poteku teh štirinajstih dni je njegova dolžnost samo da poskrbi da se izdelek pošlje v tovarno ali na pooblaščen servis (stroške tega krijete seveda sami) Če potem popravilo traja tudi pol leta on s tem več nima čisto nič. Torej tako kot so v SLO zaščiteni kupci so po evropi prodajalci.
Vsako garancijsko popravilo lahko traja do 45 dni. Če ti v 45 dnevih niso sposobni izdelka popraviti, ti morajo dati novo ploščo, lahko ti zamenjajo za drugi tip vendar ta nv nobenem pogledu ne sme bit slabši od tistega ki si ga reklamiral. Lahko se tudi odločijo da ti vrnejo denar za izdelek ki si ga reklamiral. V tem primeru si upravičen do zneska kot si ga plačal ob nakupu. Marsikdo tega neve in zato sprejme nižje izplačilo kot mu pripada.
Verjami pa da bi ti on rade volje zamenjal prej, če bi le uvoznik skrbeli za reklamacije tako kot se spodobi.
Sicer smo pa lahko zaenkrat še zadovoljni z zakonom ki skrbi za nas potrošnike. Res da si lahko brez naprave tudi do 45dni. Prav tako tudi noben od prodajalcen ni odgovoren za izpad zasluška v tem času. Je pa res da po 45 dnevih morate dobiti napravo nazaj ali pa vam morajo vrniti denar. V tako opevani Evropi so žal stvari bistveno slabše. Trgovec odgovarja za garancijo 14 dni, po poteku teh štirinajstih dni je njegova dolžnost samo da poskrbi da se izdelek pošlje v tovarno ali na pooblaščen servis (stroške tega krijete seveda sami) Če potem popravilo traja tudi pol leta on s tem več nima čisto nič. Torej tako kot so v SLO zaščiteni kupci so po evropi prodajalci.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija, 45 dni, nov izdelek (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 41854 (17379) | Furbo |
» | Popravilo telefona v 45 dnehOddelek: Loža | 4130 (3666) | tomaz- |
» | Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12775 (8883) | amigo_no1 |
» | graficna kartica in garancija (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 6106 (5189) | IvoJan |
» | mobitelov servis [že več kot 45 dni]Oddelek: Loža | 11892 (9774) | jan01 |