» »

Zaklenjen pasat

Zaklenjen pasat

«
1
2

maketa ::

Pri zaklenjenem pasatu (letnik 2001) se mi je izpraznil akumulator tako da centralno ne dela in ga enostavno ne morem odpreti.
Za vsak nasvet bom hvaležen.
Hvala.
Pa prosim ne izbrisati teme.

barakus ::

vtakni ključ v ključavnico in obrni?

maketa ::

Enostavno ne gre ker je centralno in je vse na štrom

Zheegec ::

Mora iti...

Aja, ne vem kako ima to passat, ampak jaz imam ključ, ki gre direktno v armaturo (ni klasičnega "jezička") in je potrebno v tem primeru ključ razstaviti da prideš do kovinskega ključa, ki gre v ključavnico v vratih. Zato imajo tudi samo voznikova vrata klasično ključavnico.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

-valvoline- ::

barakus je izjavil:

vtakni ključ v ključavnico in obrni?

Pr nekaterih modelih ne gre,še sama ključavnica je elektronska in ne dela brez štroma.Edino če se bo lahk pokrov prtlažnika oz 5ta vrata dal odklenit z ključem,drugače jeba tole.

lebang1 ::

Poglej si tole stran:
http://www.passatworld.com/forums/42-cl...
enak problem, več rešitev ;)

maketa ::

Samo je malo mimo,da če se ti izprazni akumulator naprimer pozimi in ne moreš v avto.Aij ja jai.

beni ::

A z žico ne bi šlo odkleniti ?
Ponavadi možakarji od AMZS to brez težav naredijo.
Pokličeš, pride, naredi, ko moraš plačati poveš, da bi se včlanil in namesto usluge plačaš članarino - imaš potem eno leto pokrito.

LP
Pojma nimam ...

-valvoline- ::

beni je izjavil:

A z žico ne bi šlo odkleniti ?
Ponavadi možakarji od AMZS to brez težav naredijo.
Pokličeš, pride, naredi, ko moraš plačati poveš, da bi se včlanil in namesto usluge plačaš članarino - imaš potem eno leto pokrito.

LP

Če je elektronska ključavnica je sam bog ne more odpret.

Poskusi če gre na sovoznikovo stran odklenit(če še nisi),določeni modeli avtov z elektronsko kljucavnico imajo varnostno nastavitev da če crkne aku desna vrata se da odklenit z kljucem.Če ne gre edina varijanta je da se odpre prtljaznik(ce se da).Še ena opcija je,lahk z kablami za vžig priklopiš spodaj + in - direkt na zaganjač(oz + na zaganjač na un debeli kabl ki itak prihaja direkt iz akumulatorja,- pa kjerkol na mašini sam da je dober stik.

boogie_xlr ::

alternator != zaganjač
da ne bi slučajno deval + pa - direkt na zaganjač! smrtno nevarno, še posebej, če je avtomobil v prestavi

Blinder ::

boogie_xlr je izjavil:

alternator != zaganjač
da ne bi slučajno deval + pa - direkt na zaganjač! smrtno nevarno, še posebej, če je avtomobil v prestavi


haha to bi šele smeh da ga povozi avto
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

-valvoline- ::

boogie_xlr je izjavil:

alternator != zaganjač
da ne bi slučajno deval + pa - direkt na zaganjač! smrtno nevarno, še posebej, če je avtomobil v prestavi

Ni panike če veš kaj delaš,itak da je un start kabl priklopljen na avtomat(bendeks) vedno dobr izoliran,oz je vedno plastični konektor in je skoraj nemogoče da pride do stika.

Zgodovina sprememb…

Gray_Warden ::

najlažje bo če pokličeš amzs ali pa razbiješ šipo in potem naročiš novo.

Potem pa se navadi vsake toliko časa preveriti stanje akumulatorja. Testerji so poceni in ti zaneseljivo pokažejo ali je akumulator dovolj napolnjen ali pa bodo vsak čas prazen.

ps.: šipa bo verjetno precej dražja kot če pokličeš amzs.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

s1m0n ::

Kot je že beni povedal ti to možje pri AMZS opravijo :) Tudi nam se je podobno zgodlo pa so lepo prišli lepo blazinica pa jo napihne da se vrata malenkost odprejo in gre z tisto žico ter ti ga odpre :)

5er--> ::

Torej so ključavnice na avtih bolj brez veze, če ti ga lahko avto odpre vsak AMZS-jevec?

Gray_Warden ::

Več ali manj ja. Zato se v avtu ne pušča reči z večjo vrednostjo.

Kdor zna vlamljat, mu ključavnica ni nobena ovira.....po eni strani na žalost, po drugi strani pa zaradi tega lahko pridemo v svoj avto če vanj zaklenemo ključe ali pa se izprazne akumulator.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

mihec87 ::

5er--> je izjavil:

Torej so ključavnice na avtih bolj brez veze, če ti ga lahko avto odpre vsak AMZS-jevec?


Na tak način so nekaj let nazaj(ne amzs-jevc) serijsko praznali avte na enem parkirišču pod planino..

guest #44 ::

O fak, ke lame situacija. Avto nima klasičnega ključa, baterija pa ne dela. Zakaj niso designerji pri VW pred strelskim vodom?

Adrijan0 ::

Če greš h meahniku, mu mogoče uspe odpreti pokrov motorja od spodaj. Videl tak primer v živo :D

Pithlit ::

guest #44 je izjavil:

O fak, ke lame situacija. Avto nima klasičnega ključa, baterija pa ne dela. Zakaj niso designerji pri VW pred strelskim vodom?

Da ne bo pomote... do take situacije lahko pride tudi pri avtomobilu s klasičnim ključem. Chevy Aveo recimo. Pa si lepo zaklenjen iz avta... in s ključem v roki.
Life is as complicated as we make it...

huek111 ::

boogie_xlr je izjavil:

alternator != zaganjač
da ne bi slučajno deval + pa - direkt na zaganjač! smrtno nevarno, še posebej, če je avtomobil v prestavi



Mogoče sem narobe razumel "alternator != zaganjač" ampak alternator ni zaganjač, temveč je nekakšen dinamo,ki polni akumulator.

5er--> ::

Not equal:
~=, !=, /=, =/=, <>

Furbo ::

?
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

St235 ::

Za katerega pasata gre? mi smo enkrat pri karavanu identičen problem rešil skozi prtljažnik :) Tam je bla klasična ključavnica, ki se je odprla na ključ. Potem odpreš prtljažnik in priklopiš kleme na akumulator. Druga alternativo, ki nam jo je pol AMZS omenil je bla, da preko 12v vtičnice v prtljažniku priklopiš polnilec za akumulator in napolniš akumulator.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Malajlo ::

Da se ne da odkleniti brez štroma samo napeljuje na superiornost nemških prevoznih sredstev. Nima kaj crknit. Kvečjemu od smeha :))

49106 ::

Podobno kot varnost pri volvu?

Gray_Warden ::

Malajlo, sklepam da nemci niso pričakovali da bo avtor te teme popolnoma izpraznil akumulator. Mogoče so pričakovali da bodo kupci sposobni vsake toliko časa preveriti stanje akumulatorja...

Nekako si tak kot tisti nadvse "inteligentni" pisci komentarje kako brskalnik dela počasi, čeprav sami dobro vedo da počasi dela ker so vanj instalirali 10 toolbarov.
Why so serious?

amigo_no1 ::

Nekako dvomim da nemški ubervagen nima niti ene ključavnice, ki se lahko odpre tudi na ključ (brez elektrike).
Drugače pa takih in drugačnih "ključavničarjev" za tako pri nas popularno vozilo ne manjka.

Zgodovina sprememb…

tomaz- ::

Gray_Warden je izjavil:

Malajlo, sklepam da nemci niso pričakovali da bo avtor te teme popolnoma izpraznil akumulator. Mogoče so pričakovali da bodo kupci sposobni vsake toliko časa preveriti stanje akumulatorja...

Nekako si tak kot tisti nadvse "inteligentni" pisci komentarje kako brskalnik dela počasi, čeprav sami dobro vedo da počasi dela ker so vanj instalirali 10 toolbarov.


Če nemci tega niso "pričakovali", pomeni, da nemci tega niso temeljito premislili.. Razen, če imajo občutek, da je to dejansko uberwagen, avto za nadraso, navadni smrtniki pa nekako ne sodijo sem, hehe
edit: poleg tega se lahko accu tudi kdaj "sesede" in odpove brez predrhodnega "opozorila".. Aja, to se pri uber nemcu ne more zgoditi, tega scenarija si pač niso "zamislili"..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

amigo_no1 ::

Malajlo je izjavil:

Da se ne da odkleniti brez štroma samo napeljuje na superiornost nemških prevoznih sredstev. Nima kaj crknit. Kvečjemu od smeha :))

še vedno boljše od kraljice odstavnih pasov alfe

Kateri model/motor ?

Gray_Warden ::

sem že nekajkrat videl izpraznjen akumulator. Toliko izpraznjen da motor ni več vžgal. Pa vendar je POVSOD VEDNO DELOVALO CENTRALNO ZAKLEPANJE.

Eh kaj zaklepanje, še radio se je dalo posluat dokler ni prišel nekdo z novim akumulatorjem do avta :D
Why so serious?

amigo_no1 ::

b ::

Gray_Warden je izjavil:

sem že nekajkrat videl izpraznjen akumulator. Toliko izpraznjen da motor ni več vžgal. Pa vendar je POVSOD VEDNO DELOVALO CENTRALNO ZAKLEPANJE.

Eh kaj zaklepanje, še radio se je dalo posluat dokler ni prišel nekdo z novim akumulatorjem do avta :D


Še dobro, da imamo tebe in tvoje bogate izkušnje, iz katerih lahko ekstrapoliramo na vse primere praznih akumulatorjev.

Če je akumulator popolnoma fuč, je pač fuč, in ne bo delalo ne centralno zaklepanje, ne radio, niti 10W lučka v prtljažniku, ko ga odpreš.

Ko se je to meni zgodilo in (zaradi starosti in neuporabe - vedno se je odklepalo samo do prve stopnje) nisem mogel odpret ključavnice na vratih, sem počakal na drug akumulator in le-tega priklopil preko kontaktov od lučke v prtljažniku. Bilo je dovolj, da sem lahko odklenil vrata in nato normalno zamenjal aku. Je pa treba pazit na + in - :)

Brane2 ::

Meni se je točno to zgodilo na Corsi, nazadnje nekaj dni nazaj.

Alternator se je na lepem odločil, da bo nehal filat.
Blo je zanimivo, ko so se mi na cesti najprej začele prižigati kojekakve opozorilne lampe ( pasovi, aku, motor itd), nato mi je odpovedal servo volan, potem so šli inštrumenti. Na parkingu nisem mogel dvigniti stekel ali zakleniti avta.


Situacijo sem rešil tako, da sem ugasnil vse večje porabnike, nato pa mašino zavrtel višje. Aku se je na relaciji od Laškega do LJ pobral.

En mesec nazaj se mi ej to zgodilo in ker nisem sumil aku, sem pač poskušal priti do LJ, kjer bi se potem ukvarjal z zadevo.

Obstal sem na avtocesti, kjer niti smerniki niso delali kot je treba.
On the journey of life, I chose the psycho path.

listje123 ::

Men se je tud enkrat avto zaklenil in sem klical mehanika in je reku da se bo oglasu.
S sabo je prnesu en mini kovčk, Ko ga je odpru je blo polno profesionalnih pripomočkov za vdiranje.
Js sm debel gledu in v 30 sekunah je blo resen

Malajlo ::

Ah, no. Crkne alternator, pa si brez elektrike (v dežju... vsaj dizel je bil, da sem se peljal, ampak kaj, ko brisalci niso delali). Ali se pa akumulator enostavno sesede in je konec z njim (ja, fajn, v IT na smučanju... še dobro, da je bil avto na klancu).
Ampak da narediš avto, v katerega ne moreš (ne da bi škodo naredil), če nima elektrike, je pa sorry, nekaj takega kot
tisti nadvse "inteligentni" pisci komentarje kako brskalnik dela počasi, čeprav sami dobro vedo da počasi dela ker so vanj instalirali 10 toolbarov.

St235 ::

Ja, tole z nedelujočimi ključavnicami sodi v isto kategorijo neumnega designa kot to, da ne moreš sam menjat žarnice.

s1m0n ::

@Lakotnik29, to je varnostni dodatek :)
Pri nas jo lahko menjaš na 3 načine (od spodaj, pri kolesu, odstraniš masko nato luči) :)

Te lepo policija ustavi, da ti žarnica ne dela pa jo menjaj :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

St235 ::

So nas z kolegovim modusom ustavli pred kakšnim tednom in je policaj izjavil: "Saj bi vas opozoril, da imate pregorjeno luč in jo morate zamenjat, sam bi predolgo promet oviral predem bi AMZS prišel po vaš avto."

Tako, da ja idiotizem prve vrste, sploh pol ko vidiš račun: 1 servisna ura 35€, žarnica 7€.

Pri pasatu: akumulator 60€, steklo na voznikovem oknu 100€, 3 servisne ure 115€, prevoz na servis 200€.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Malajlo ::

Hmmm, meni so zamenjali (tablice nisem upal snemati, ker rezervnih okvirjev nimam na zalogi) na uradnem servisu!) žarnico za registrsko za 0,80 EUR. Na drugem pa obe prednji (ena crknila, zihr bo druga čez par tednov) za 18 EUR (pa še LongLife so zdaj). Čeprav bi jih lahko sam menjal, ker je placa več kot dovolj, grem rajš na pir na za tistih pet minut.
Je pa res, da sta oba avta iz fabrike v Torinu...

fosil ::

Kar se žarnic tiče so sprejeli evropsko direktivo, da morajo biti pri vseh novih avtih od leta 2012 naprej žarnice lahko zamenljive navadnemu uporabniku.

Mogoče bi bilo dobro sprejet nekaj podobnega tudi glede akumulatorja in ključavnic, ker tole je res smešno.
Tako je!

barakus ::

V kakšnem smislu ne gre na roke? Ali gre ključ do konca noter? Če ne dej malo WD40 notri. Če gre notri pa ga ne moreš obrnit, isto probaj malo WD40...

Gladi ::

barakus, sam si pa res cvetka:)) Gre za tehnični problem in nek "fizični".

joze28 ::

Pri prvem Modusu, lahko v 1uri zamenjaš žarnico. Pri novejšem pa zaradi EU norme pa malo prej.

Barakus: mogoče ključavnica ni mehanska, temveč električna.

illion ::

Brane2 je izjavil:

Meni se je točno to zgodilo na Corsi, nazadnje nekaj dni nazaj.

Alternator se je na lepem odločil, da bo nehal filat.
Blo je zanimivo, ko so se mi na cesti najprej začele prižigati kojekakve opozorilne lampe ( pasovi, aku, motor itd), nato mi je odpovedal servo volan, potem so šli inštrumenti. Na parkingu nisem mogel dvigniti stekel ali zakleniti avta.


Situacijo sem rešil tako, da sem ugasnil vse večje porabnike, nato pa mašino zavrtel višje. Aku se je na relaciji od Laškega do LJ pobral.

En mesec nazaj se mi ej to zgodilo in ker nisem sumil aku, sem pač poskušal priti do LJ, kjer bi se potem ukvarjal z zadevo.

Obstal sem na avtocesti, kjer niti smerniki niso delali kot je treba.



to se je men zgodil v centru ob pol enih zjutri pozimi - najprej je crknu radio, potem luči, tko da sm se domov z parkinimi lučmi ki so kmaj brlele. Akumulator se je vmes tolk srpaznu, da sm za zadnje dva kilometra moral ugasnt še te luči, da sm sploh pršu do doma (k sreči je cesta dobr osvetljena). Hkrati je še dežval, brisalcev pa itak nism mogu uporablat, tud če bi hotu.

potem je po 2. dneh alternator spet delal brez problema in to 2 tedna, nakar mi je sredi avtoceste spet najprej crknu radio, potem začel avto trokirat, in sm mogu vozt čist na izi (če alternator ne dela in daš gas je vse skupi še slabš!), mel sm pa res veeelko srečo, da sm se lih do črpalke še prpelu. Če bi se mi to zgodil minuto prej al pa kasnej, bi ostal nekje na odstavnem pasu sred ac.

predlagam ti, da če že ne boš zamenju alternatorja, ga dej vsaj sčistit (ščetke), drgač boš lahko naslednič v pi*di :D

St235 ::

joze28 je izjavil:

Pri prvem Modusu, lahko v 1uri zamenjaš žarnico. Pri novejšem pa zaradi EU norme pa malo prej.

Barakus: mogoče ključavnica ni mehanska, temveč električna.


Ne vem kater modus je bil, ampak to da bi moral 1 uro šfarufat avto na avtobusni postaji zato da eno žarnico zamenjam je drkanje v glavo. Predvsem pa so na servisu rekli, da morajo odbijač snet, kar ravno na avtobusni postaji z golimi rokami ne moreš.

Menjava žarnice Škoda Favorit - 2 minute z eno roko, fiat brava 5 minut, ker kurčevih žičk nisem mogel zapet, Suzuki splash 2 minute.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

joze28 ::

Lakotnik29, imam sam Modusa pa se da doma v 1 uri zamenjat žarnice(odstranitev odbijača, demontaža samih luči, ter nato menjava žarnice). Če pelješ avto na servis je smiselno levo in desno zamenjat.

Drugače ni edini avto, kjer je ena ura dela za menjavo žarnic.

Bellatrix ::

Renault Clio isti problemi.
People are quick to judge and slow to correct themselves.

šernk ::

Predvsem pa so na servisu rekli, da morajo odbijač snet, kar ravno na avtobusni postaji z golimi rokami ne moreš.


eh na servisu lahko marsikaj rečejo :D

za Cliota tudi vsi pravijo, da je treba odbijač dol snet...pa smo eni zamenjali žarnico na črpalki, sicer je trajalo, pa roka pošteno trpi med delom ampak gre. pri nekaterih avtih gre tudi celoten žaromet lepo ven, pa je vse skup pol 2 minuti dela za zamenjat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kalko ::

Isto za Scenica. Znanec je peljal na servis, kjer so mu računali 40 eur za žarnico in menjavo, ker je menda treba podirat zaščitno plastiko okrog motorja, meni pa je mojster na AMZS-ju zamenjal v 3 minutah, brez kakršnegakoli šraufanja (če si član AMZS imaš zastonj menjavo, plačaš samo žarnico po normalni ceni).
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako uveljaviti garancijo na baterijo?

Oddelek: Na cesti
182986 (2413) Markus386
»

Dve butasti vprašanji - žarnice & zavore

Oddelek: Na cesti
254261 (3011) St235
»

Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508915 (7815) RejZoR
»

VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOM

Oddelek: Na cesti
3911663 (11062) SkIDiver
»

Avto crknil (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6712667 (11226) andromedar

Več podobnih tem