» »

Avto crknil

strani: « 1 2

Ciklamen ::

Pozdrav.

Danes sem se vračal moje destinacije (iz Maribora) in avto je lepo šel, nobenih problemov. Pridem na bencinsko črpalko, tankam, se usedem v avto in se odpeljem proti domu. Še enkrat, avto je lepo vžgal, brez problemov. Pridem do hriba proti domu, avto mi crkne, nenadoma. Imel sem toliko hitrosti da sem se ustavil pri eni hiši, kjer sem počakal kakšno minutko dve, obrnil ključ in kontakt je bil, prižgem avto in ene dvakrat je obrnil pa znova crknil. Od takrat sploh več kontakta ni. Vzel sem ven akumulator, doma ga sprobal in je poln.

Kaj bi lahko bilo? Sumim elektroniko, glede na to da ko obrneš ključ sploh nobene lučke na armaturki, luči ne delajo, avto je milo rečeno mrtev.
- End of the Post ->

Lakotnik29 ::

Si morebiti napačno gorivo nalil?

Drugače pa na taka vprašanja odgovorijo na servisu.

Zgodovina sprememb…

amigo_no1 ::

Preveri varovalke.

Janac ::

ali pa je bilo kaj z gorivom narobe...
Get educated or get ripped off!

Rippy ::

Približno koliko kilometrov si naredil od črpalke do mesta na katerem je crknil? Hmm lahko je napačno gorivo ampak to ne povzroči težave z elektroniko.

Janac ::

kaj pa ce probas z drugim akumulatorjem?
Get educated or get ripped off!

Mr Hilter ::

Če ne vergla ni veze kaj si točil.

Kater avto je to? Pomoje se ti je kaj snelo, stik skuril varovalke...

Ciklamen ::

Tankal sem to kaj vedno tankam, 95 oktanskega. Tudi če bi tankal dizla, bi avto vseeno "verglal", tako pa sploh kontakta ni ko obrneš ključ.

Avto je stari stari l.95 Renault 19, prevozil sem okrog 2km od mesta tankanja do mesta kjer mi je avto crknil.

Varovalke, točno. To se nisem spomnil pogledat, bom pogledal ko bo avto doma.
- End of the Post ->

matejmesar ::

Skoraj gotovo je šel alternator.
Kako pa si ugotovil, da je akumulator OK? Ker možno je tudi, da je akumulator v kratkem stiku.

LPM

amigo_no1 ::

Kako si testiral akumulator ? Z multimetrom ?

DragonHeart ::

Jaz sem prepričan da je nekaj izmed teh možnosti:

a) akumulator je v kratkem stiku. poizkusi preveriti z drugim akumulatorjem
b) varovalke so ti šle


c) Sicer je možno da bi šel altenator in bi to pomenilo da bi avto vseeno moral zaverglati ko bi obrnil ključ, saj bi energijo dobil iz akumulatorja. Se pa akumulator ne bi polnil zaradi pokvarjenega altenatorja in bi se zato zelo hitro izpraznil.....kar bi pomenilo da bi ti avto kar na lepem crknil in se ne bi več vžgal, točno to kar se dogaja tebi.

Kako si preveril stanje akumulatorja? Imaš doma tester ali polnilec za akumulator?

Pojdi na servis da bodo pogledali kaj je narobe. Preko foruma je zelo zelo težko ugotavljati kaj je narobe. Poleg tega še na račun preveri če si 1000% res tankaj 95 ali 100 oktansko gorivo in ne dizl.

Zgodovina sprememb…

Ciklamen ::

Probal z polnilcem za akumulator, nisem jaz ampak deda, pa pravi da je akumulator OK (sicer je akumulator nov (star kakšna 2-3 mesece), ampak nek problem je že bil prej z njim), da je poln.

Bom skočil na vikend po en drug akumulator pa bom s tistim probal, poročam.

@DragonHeart sem milijavžnt procenten, da sem tankal 95 oktanskega :)
- End of the Post ->

DragonHeart ::

ja saj vem da je bilo butasto vprašanje, samo tako sem rekel, saj se hitro zgodi da tankaš napačno gorivo če imaš doma bencinarja, v službi pa dizla...ali pa 2 avta doma..:) jaz vsakič posebej pogledam na vratca tanka, da ne zamešam slučajno saj se hitro zmotiš če stalno menjavaš 2 avta.

btw...zakaj boš šele čez vikend preveril? ne rabiš avta ali kako? Če bi se meni pokvaril bi ga še isto sekundo peljal v garažo in dal narazen da bi ugotovil kaj je fuč:)

Zgodovina sprememb…

Mr Hilter ::

Zaporedno z akumulatorja veži ampermeter in če je velik tok maš stik (več kot mA ti niti z alarmom in opremo ne bi smelo kuriti). Pa 0 tudi ne bi smelo biti (maš vsaj uro, avtoradio, izgube).

Meri pri kontaktu in brez, na akumulator je več kablov in jih priklapljaj posamično...

Verjetno pa ti je sedaj avto že zgorel in tako veš da je bil le stik :))

EDIT: meni je pri -15C avto vžgal tudi z le 11,3V, zavergla oziroma cukne pa tudi z 10V.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mr Hilter ()

DragonHeart ::

mr_hitler....cukne res z 10V.....ampak le v primeru da nimaš zaklepa motorja. Če imaš sistem proti kraji, ki zaklene motor, ti pod določeno voltažo ne bo niti zaverglal niti cuknil, saj bo voltaža premajhna da bi se zaklep motorja odklenil:) To je pri večini avtov kjer sem opazil ta problem nekje med 10 in 11 volti. Za točno številko pa bi moral pošteno raziskati in testirati. Problem se je takoj rešil z vžigom avta na žice ali pač polnitvijo akumulatorja.

nevem pa ali mojster na 17 let starem avtu to ima. verjetno ne, zato tega prej niti omenil nisem.

Če je akumulator ok smo sicer že črtali altenator..če bi bil altenator fuč , bi bil akumulator popolnoma prazen.

Zgodovina sprememb…

Mr Hilter ::

Ima stik na benz pumpi (ta dobi štrom takoj ob kontaktu). Samo tega ne bom rekel, ker potem ziher ne bo to. Aja, ups.

DragonHeart ::

kot sem rekel...možnih je 12319023812 reči. nekje je definitivno stik....kje ta stik je, pa bo lahko povedal le mehanik. Preko foruma je to povsem nemogoče. Mislim pa da smo mu dali dovolj opcij kaj je lahko fuč, da avto ne zavergla. Sam sicer še vedno mislim da mu je nekje prebilo akumulator (nekje ima stik) in zato ne vžge. Točno to se je zgodilo meni. .

Mr Hilter ::

Akumulator z 12V ne more imeti notranjega stika. Če se ti spojita celici si v 10 minutah na 10,5V.

DragonHeart ::

jup. 10.5 volta pa je premalo za vžig. Lahko zaradi blokade motorja, lahko pa zaradi slabih, zapacanih svečk, ki dobijo premalo energije da bi karkoli naredile.

Pri meni je bila kriva blokada motorja, saj ni hotela odblokirati zaradi premajhne voltaže.

samo povem, če ima op SLUČAJNO podoben problem.

Zgodovina sprememb…

#000000 ::

Ciklamen je izjavil:

Tankal sem to kaj vedno tankam, 95 oktanskega. Tudi če bi tankal dizla, bi avto vseeno "verglal", tako pa sploh kontakta ni ko obrneš ključ.

Avto je stari stari l.95 Renault 19, prevozil sem okrog 2km od mesta tankanja do mesta kjer mi je avto crknil.

Varovalke, točno. To se nisem spomnil pogledat, bom pogledal ko bo avto doma.


Kater motor ima ta avto, mislm na kubikažo in kw ?

francek1 ::

Priklop na drugo vozilo z ustreznimi kabli izloči možnost okvare akumulatorja. Potem pa se z voltmetrom lepo po kablovju išče napako naprej.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Ciklamen ::

Evo stvar je sledeča: Pregledal sem vse varovalke, izgledale so v redu. Menjal sem akumulator, stvar ne da od sebe nobenega znaka.

#000000 1.4 80 KM

DragonHeart, dvomim da ima ta Renault blokado za premajhno voltažo, nenazadnje je bil akumulator že skoraj čisto prazen pa je še vedno verglal avto (ali pa so bile vsaj lučke vidne). Verjetnost da bi bila oba akumulatorja fuč je pa skoraj nična.
- End of the Post ->

DragonHeart ::

potem pač nima blokade motorja.

pelji k mehaniku. Če si menjal akumulator in še vedno ne da nič od sebe ti preko foruma ne moremo več pomagati saj smo vse možne razloge, zakaj avto ne vžge že našteli. Če znaš popravljat avto ga daj narazen, drugače pa pelji k mehaniku. Glede na starost avta tudi malo razmisli kaj boš storil če ti reče kak velik znesek. Nevem sicer kaj je narobe z avtom ampak že če reče da popravilo stane več kot 100 eur, bo to dejansko več kot je avto vreden. Seveda je možno da je crknila kakšna malenkost.

Zgodovina sprememb…

Birkof ::

Jaz sem imel podoben problem.


A ti morda gori lučka(rdeča okrogla lučka v amaturi) za KODO, ko želiš zalaufat avto ? Pri meni je bil problem pri računalniku kateri preverja kodo na ključu in če je to potem boš imel glavobol kajti sem za popravilo dal preko 1000 €.

Bila je tudi možnost, da je zaščita ukine ampak tista avtoelektrika v žalcu katera se ukvarja z elektronko ni uspela rešiti problema.

Že želiš več info me kontakriti pot ZS.

Lp.K

Ciklamen ::

Birkof, kot pravim avto ne da signala od sebe, pa da se na trepalnice postavim :)

Bom zgleda res moral klicat naj pride kdo pogledat, če bo pa znesek večji od 100€ pa mislim da bo avto kar šel na odpad
- End of the Post ->

DragonHeart ::

problem je da lahko daš zdaj 100 eur za to reč. Potem še nekaj drugega za zamenjat. Pa spet nekaj drugega....

saj mogoče je avto še ohranjen in vse...ampak pri tako starem avtu stvari rade začnejo crkavat...in avto postane jama brez dna..

Glede na to da avto ne da niti 1 signala od sebe pa mislim da strošek ne bo majhen.

Janac ::

servis...
Get educated or get ripped off!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Janac ()

BALAST ::

Dozdeva se je okvara v škatlici za varovalke, tam se pri avtomobilih starejšega letnika včasih naredi kratek stik, pač se nabere kondenz in zato oksidira tiskano vezje.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

kupim9 ::

Po tem vrsten redu se preverja če zadeva noče vžgat.

balocom ::

Sicer ni švaba da bi mu crknila ključavnica oz. kontaktni del, ampak preveri če ti pride 12V na ključavnico in če pride naprej do drugih porabnikov.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

Mr Hilter ::

Moraš gledati varovalke pod havbo, ne tiste v avtu.
A si pomeril tok pri kontaktu?
Preglej malo z multimetrom kaj vse ima elektriko, škoda dati 100€ za kakšno banalno napako. Pa na renault forumu se pozanimaj. Pomoje nisi prvi s takim problemom.

Moje mnenje.

Alamar ::

Kaj se sliši, ko obrneš ključ? Samo kratek "tk"? Potolči nežno s kladivom po štarterju, pa potem še enkrat probaj.

dzinks63 ::

Še enkrat, avto je lepo vžgal, brez problemov. Pridem do hriba proti domu, avto mi crkne, nenadoma. Imel sem toliko hitrosti da sem se ustavil pri eni hiši, kjer sem počakal kakšno minutko dve, obrnil ključ in kontakt je bil, prižgem avto in ene dvakrat je obrnil pa znova crknil. Od takrat sploh več kontakta ni.


Glede na napisano, bi prvo posumil na bencinsko črpalko, toda gleda na nadaljne inf. bi bolj posumil na računalnik. Lahko tudi, da so kakšni oksidirani kontakti na žicah pri računalniku in ni stika. V glavnem naj ti serviser priklopi zadevo na tester in bo diagnosticiral napako.

s1m0n ::

Če avto ne da nič od sebe (čisto nič) je v večini problem z elektroniko.
Preveri tako kot ti je že bilo rečeno porabo toka, napetost... zaganjalnik... vse kar rabi elektriko.
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|MSI 760|Seasonic X|FD Define XL R2|

oracle ::

Ciklamen je izjavil:

Evo stvar je sledeča: Pregledal sem vse varovalke, izgledale so v redu. Menjal sem akumulator, stvar ne da od sebe nobenega znaka.

#000000 1.4 80 KM

DragonHeart, dvomim da ima ta Renault blokado za premajhno voltažo, nenazadnje je bil akumulator že skoraj čisto prazen pa je še vedno verglal avto (ali pa so bile vsaj lučke vidne). Verjetnost da bi bila oba akumulatorja fuč je pa skoraj nična.

Jaz sem prepričan da fali elektrika. Mogoče kak stik, razdelilna kapa al kaj je že... pač avto ne dobi štroma. Zdej pa išči kje se je zgubil kontakt. Upam da kej pomaga.

Ciklamen ::

Da grem po vrsti:

@DragonHeart se strinjam, sem že rekel da v primeru večjega zneska lifram avto na odpad oz. prodam po delih, če je še kaj uporabnega, še morda kak euro zaslužim

@BALAST tudi možno, ampak so varovalke na smešnem mestu in šel sem samo skozi pa pogledal če je kakšna šla

@balocom zanimivo je, da bi morale luči delati ko jih vklopiš, brez da imaš ključ v ključavnici, pa vendar ne delajo

@Mr_Hilter s tistimi varovalkami se jaz ne bom petlal, sem bolj nerodnega tipa človeka. To z renault forumom ni slaba ideja, bom se malo pozanimal

@Alamar sploh ni signala od avta, nobenega "tk"-a, čisto nič

@dzinks63 bom ga že spravil do serviserja, ampak to bo nekako moja zadnja opcija, da preverim vse prej kaj bi lahko bilo, saj se mi zdi banalno plačevat serviserja za nekaj kar bi lahko sam storil

@s1m0n zanimivo je, da sem lahko avto še enkrat vžgal po tem ko mi je prvotno crknil. Po tem je sledil mrk

@oracle jap, lahko se zgodi da je kakšna žica šla na poti od akumulatorja v računalnik/elektroniko in zato ni signala
- End of the Post ->

Alamar ::

Potolči malo po štarterju. Poglej kable, če so oksidirani in jih spucaj. Avto daj v četrto brzino in ga malo porini naprej...

Mr Hilter ::

Alamar je izjavil:

Potolči malo po štarterju. Poglej kable, če so oksidirani in jih spucaj. Avto daj v četrto brzino in ga malo porini naprej...


To ni isti problem, on nima niti pri kontaktu štroma, zaganjač pa senzor odmične tu še ne igrata vloge.

Lahko so mu cigani kable pokradli- baker pa to?

Mr Hilter ::

Mi Vsi Butli, na to da mu je ključavnica šla po gobe pa nismo pomislili / se je snel kakšen kabel in itak da ni nobenega štroma. Snemi tisto plastiko pod volanom in ključavnico!

s1m0n ::

No pol če sploh nima štroma pa preveri popolnoma vse ozemljitvene točke!
Motor, menjalnik... Možno, da se je izmaknil kak ozemlitven kabel!
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|MSI 760|Seasonic X|FD Define XL R2|

Ciklamen ::

Mr Hilter jap med vožnjo mi je kabl izmaknil iz avta :P lol
- End of the Post ->

s51as ::

Alternator je. Saj pri meni je bil. Ker paj e novejši avto, mi je najprej crknla klima (zunaj -15°C in so se mi šipe od znotraj zaledenle), potem je crknil servo, nato radijo pa luči in hvala bogu sem prišel do službe ker tam mi je crknil še avto. In potem je blo kot je pri tebi, nič se ni več prižgalo verglalo nič.
Potem so popravili alternator pa zamnjali en jermen in je zdej ok.
Tako da po moje je alternator.
It's just me myself and I

Mr Hilter ::

@s51as: alternatorja s polnim akumulatorjem ne rabiš!

s1m0n ::

Ok, edino kar še meni pride v glavo je glavni rele, če ta gre nimaš nikjer elektrike :)
Bi ga bilo dobro ven vzet pa zmerit upornost njegove tuljave!
Ali pa vsaj poslušat, če klikne :)

EDIT: Odpri pokrov motorja pa poslušaj pri levem odbijaču, če slišiš klik, ko nekdo drug, da kontakt!
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|MSI 760|Seasonic X|FD Define XL R2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Relanium ::

Ciklamen je izjavil:

Pozdrav.

Danes sem se vračal moje destinacije (iz Maribora) in avto je lepo šel, nobenih problemov. Pridem na bencinsko črpalko, tankam, se usedem v avto in se odpeljem proti domu. Še enkrat, avto je lepo vžgal, brez problemov. Pridem do hriba proti domu, avto mi crkne, nenadoma. Imel sem toliko hitrosti da sem se ustavil pri eni hiši, kjer sem počakal kakšno minutko dve, obrnil ključ in kontakt je bil, prižgem avto in ene dvakrat je obrnil pa znova crknil. Od takrat sploh več kontakta ni. Vzel sem ven akumulator, doma ga sprobal in je poln.

Kaj bi lahko bilo? Sumim elektroniko, glede na to da ko obrneš ključ sploh nobene lučke na armaturki, luči ne delajo, avto je milo rečeno mrtev.

Mene zanima, kako hudiča lahko pričakuješ, da ti bo kdo na forumu dal diagnozo kaj točno je narobe?
Med drugim ne poveš niti firme, ne modela, ne letnika in ne tipa motorja, katerega avto ima.

Drugače pa tudi če bi dal vse te podatke, lahko najdemo kake specifične hibe, in na konc še vedno le ugibamo,
najbolj ziher ti pa tako ali tako to lahko pove le mehanik, razen če si sam šravfaš, v tem primeru pa tega vrjetno nebi sprašval tule.

Edit: ja nekje vmes v temi sem razbral, ampak vseeno bolj natančno kot mehanik ti ne bo povedal nihče.
Lahk se pa tud dogovoriš da samo pogleda, če je kaj resnega da se ne ubada pa tud noben strošek ne bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

Ciklamen ::

Relanium nisem pričakoval ama ništa od kogar koli da mi bo točno diagnosticiral kaj je narobe. Povprašal sem kaj bi lahko bilo, da pregledam. Ker nisem ravno stručnjak kar se tiče avtomobilov (že res da imam rad avtomobile, ampak mehanična dela so mi pač nek drug svet), sam ne vem najbolje kaj pogledat, zato pa povprašam. A to več ni dovoljeno? :) Itak da bo mehanik najbolje vedel, saj nenazadnje ima možnost pregledat vso zadevo, ampak preden ga peljem tja še pač preverim sam kaj bi lahko bilo, da ni kakšna banalna stvar in ga bi za brezveze vozil k mehaniku. A se razumeva? :)
- End of the Post ->

s51as ::

... se pa človk useen mal bol počut, ko na slo techu podebatera kaj je z njegovim ponosom narobe ane :D Sej verjetn ni prčakvov da bomo popravli zadevo :P Če bi pa kdo le prjavu kkšno pametno, pa bi blo treba sam mal frgazar u kuplengo porint d nebi cinšpula ob EGR butala pa tud ni škode.
It's just me myself and I

gendale ::

kupi si raje r21 za 350e :)
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)

Relanium ::

Ciklamen je izjavil:

Relanium nisem pričakoval ama ništa od kogar koli da mi bo točno diagnosticiral kaj je narobe. Povprašal sem kaj bi lahko bilo, da pregledam. Ker nisem ravno stručnjak kar se tiče avtomobilov (že res da imam rad avtomobile, ampak mehanična dela so mi pač nek drug svet), sam ne vem najbolje kaj pogledat, zato pa povprašam. A to več ni dovoljeno? :) Itak da bo mehanik najbolje vedel, saj nenazadnje ima možnost pregledat vso zadevo, ampak preden ga peljem tja še pač preverim sam kaj bi lahko bilo, da ni kakšna banalna stvar in ga bi za brezveze vozil k mehaniku. A se razumeva? :)

No, mislim da skor nobena stvar nebi bila dost banalna, sem že videl osebke avto vozit k mehaniku samo zarad menjave žarnice :P
Glede tega kar si napisal pa dvomim da je kaj banalnega.

s1m0n ::

@Relanium to, da moraš avto peljat k mehaniku za zamenjavo žarnice danes ni nič nenormalnega :) Pri našem je to 1h dela!

Drugače pa kot sem že rekel prej preverit glavni rele pod pokrovom motorja!
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|MSI 760|Seasonic X|FD Define XL R2|
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avtomobilski akumulator + multimeter

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
339100 (6714) Newholland
»

Vžiganje bencinarja pri -10°C (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
623239 (1479) Invictus
»

Zaklenjen pasat (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
576038 (3452) Malajlo
»

Prižiganje avta (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14110038 (5707) krucymucy
»

Prižgana lučka za vbrizg pri fiat Punto

Oddelek: Loža
203065 (2672) freserovski

Več podobnih tem