» »

Kako pridobim telesno težo in mišično maso?

Kako pridobim telesno težo in mišično maso?

shorey ::

Zdravo. Star sem 16 let in pol, velik sem 177cm in imam 57,5kg. Imam razvite trebušne in mišice na nogah. Najbolj sem suh nad pasom. Roke so najbolj problematične. Doma imam uteži za roke. Treniram nogomet dvakrat na teden. Zanima pa me kako bi dobil na masi in mišicah. Mi priporočate prehrambene dodatke? Prosil bi tudi, da mi napišete kaj naj bi jedel.

extr3m3 ::

Glede na to, da je to predvsem računalniški forum, priporočam, da obiščeš Maxximum forum, kjer lahko prebereš odlične članke in prispevke/poste na forumu.

Verjetno pa brez dobre prehrane in fitnesa ne bo šlo.
o_O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: extr3m3 ()

jype ::

Samo sklece delat, pa bo.

Prehranski dodatki te seveda naredijo "mišičastega", pomagajo ti pa popolnoma nič. Zdrava prehrana naredi bistveno več.

extr3m3 ::

Menim, da če boš delal samo sklece boš pridobil le nekaj na definiciji, da bi pa blazno utrdil oz. povečal mišično maso pa dvomim.
o_O

jype ::

Če z lastno težo ne moreš povečat mišične mase, to pomeni da tako povečanje nima nobenega smisla.

Poleg sklec je tudi vesa v zgibi dobra vaja.

Perza ::

fitnes+gainer. Jaz sem par let stagniral na 70kg potem pa v dveh mesecih z gainerjem serious mass dobil 10kg gor bp z istimi prehrambenimi navadami kot prej (kar se normalne hrane tiče). Seveda izgubiš nekaj definicije, samo če hočeš maso si zrihtaj gainer.

RazzorX ::

Gainer je bedarija. Predrag dodatek. Posebaj kupiš proteine ter hidrate in jih mešaš.

kixs ::

Fuzbal ti dela probleme - poglej kaksni so profesionalni fuzbalerji, noben ni nabit. Ce hoces biti dober fuzbaler, potem moras biti cim bolj suh in gibcen.

Sicer pa moras samo bolj jest in delat 2x tedensko poleg treninga fuzbala, se vaje za moc - osnove so: pocepi, sklece, dvigi (pull-ups), trebusnjaki. Vsem tem osnovnim vajam lahko povecas obremenitev z razlicnimi izvedbami ali dodatkom utezi. Delas pa med 30 do 45min na trening.

lp

gendale ::

preber si http://startingstrength.wikia.com/wiki/... in jej tolk hrane da dobiš nekje 0,5-1kg na teden

koramberger ::

Deadlift, bench press, squat.

Za ene pol leta so te tri osnovne vaje povsem dovolj.

Med tem pa beri članke in se izobražuj na področju prehrane, počitka in treninga.

shorey ::

Hvala vam imam dovolj informacij.

shorey ::

Perza je izjavil:

fitnes+gainer. Jaz sem par let stagniral na 70kg potem pa v dveh mesecih z gainerjem serious mass dobil 10kg gor bp z istimi prehrambenimi navadami kot prej (kar se normalne hrane tiče). Seveda izgubiš nekaj definicije, samo če hočeš maso si zrihtaj gainer.


Tega misliš? http://www.popolnaprehrana.si/sportna-p...

Invictus ::

Ko bo star 30 let, bodo kile prišle kar same.

Poleg tega imaš povsem normalno težo. Ukvarjaj se s športi ki te veselijo, pa bo vse v redu.

Sam sem imel včasih 186 cm in 65 kg. Danes jih imam 82. pa pravijo da sem zdaj ravno pravi ... 8-)

LP I.

kixs ::

Enako je pri zenskah. Ko so bile punce, so bile suhe. Danes se pa cudijo, da kar naenkrat niso vec take kot so bile. 8-O

Tako kot za vse ostalo, je tudi za sebe potrebno skrbet - brez truda in casa ni nic.

Js imam tolk kilc kot po srednji soli. S sportom se je pac potrebno ukvarjat.

jalovec09 ::

Glede na to, da sem maximum 1 leto prebiral neprestano in the extrem forum, lahko povem, brez primerne hrane in obiska fitnesa ne bo nič.

Sam sem še dol dobrih 30 kg samo s pomočjo članov na omejnih forumih. Vedno so mi priskočil z nasveti.

carota ::

@shorey: bodi previden. Star si 16 let in tvoj telesni razvoj še ni končan. Ne se hecat z gainerji in ostalimi praški, da ne boš kasneje obžaloval.

shorey ::

carota je izjavil:

@shorey: bodi previden. Star si 16 let in tvoj telesni razvoj še ni končan. Ne se hecat z gainerji in ostalimi praški, da ne boš kasneje obžaloval.


Saj jaz nebi tega uporabljal pogosto. En gainer je za 1 mesec. Jaz pa bi to imel sigurno 3 mesce. Drugače pa hvala, da si me opozoril.

gendale ::

gainer je isto kot hrana (podobno kot mleko + sladkor) in mu nima kaj bit od tega (no lahko postane zavaljen praščič če jemlje preveč)

edino kar mora pustit na miru so steroidi in ostali hormoni, to pa itak ni dostopno po legalni poti

shorey ::

gendale je izjavil:

gainer je isto kot hrana (podobno kot mleko + sladkor) in mu nima kaj bit od tega (no lahko postane zavaljen praščič če jemlje preveč)

edino kar mora pustit na miru so steroidi in ostali hormoni, to pa itak ni dostopno po legalni poti


Zavaljen pa nemorem postat preveč jem pa nič negre gor. Preveč sem v gibanju čez dan. Tak za to se ne bat :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shorey ()

RazzorX ::

Večina suhih misli, da je preveč. Verjemi, še veliko premalo ješ. ;)

gendale ::

par dni si zapisuj kaj in koliko si pojedel, potem pa to napiši sem

_Enterprise_ ::

sklece, laufat, več jest. z vadbo ne pretiravat dokler nisi vsaj 18 star, ker sicer bo tvoja višina manjša od genetskega potenciala. nabildaš se lahko kadarkoli, zrast pa po nekem letu ne moreš več

gainerji pa navaden whey je pa tud vredu

gendale ::

to z višino ni res

_Enterprise_ ::

no ne vem, lahko je bro science, ampak sem mel 3 sošolce, sošolko in en kup ljudi iz paralelk, ki so bili razni plavalci, atleti in podobno in vsi so bili nadpovprečno visoki. s tem mislim pod 175

gendale ::

bi rekel da gre tuki za obratno stvar

v športih, kjer je manjša višina prednost, bo večina športnikov nizkih, v športih kjer imajo visoki prednost, pa bo večina športnikov visokih

ker drugače lahko tudi rečemo, da ker so košarkaši večinoma visoki, da če hočeš bit visok igraj košarko

Atos ::

Prvo kot prvo je res, kar so povedali, da je bolje, da greš na kak specializiran forum povprašat, ampak v vsakem primeru ti bodo rekli nekaj v tem smislu. Prvo moraš imeti porihtano prehrano. Kar pomeni, da nič (no, odvisno od tega, kakšne rezultate želiš) ocvrtega, čim bolj pestro prehrano, s čim manj predelanimi živili. Na dan moraš imeti vsaj pet manjših obrokov, ki morajo v osnovi vedno biti sestavljeni iz uravnoteženih makroživil, kar pomeni nekje v tem razmerju med OH, beljakovinami in maščobami: 5:4:2. Da boš točno vedel, koliko je to OH, beljakovin in maščob v gramih, si moraš izračunati koliko kalorij porabiš glede na tvojo višino, starost, težo in telesno aktivnost. Če želiš pridobivati na kilogramih, potem moraš na dan zaužiti okoli 300kcal več, kot jih telo potrebuje za delovanje.

Ko imaš poštimano prehrano, pride na vrsto trening. Sicer so skleci odlična vaja za preverjanje in prikazovanje telesne pripravljenosti rezultatov pa na žalost ne boš videl tako hitro. Glavni problem je v tem, da pri sklecih sodeluje veliko mišičnih skupin in zaradi tega mišic ne utrudiš zadosti, da bi z optimalno hitrostjo pridobival mišično maso. Verjetno obstajajo vaje za pridobivanje mišične mase samo s svojim telesom, vedar jaz prisegam na ročke, tudi zaradi tega, ker moraš po določenem času obremenitev povečati, samo s telesom pa to težko dosežeš. Cilj je, da pri posamezni vaji obremeniš samo določeno/e mišico/e. Tako je trening sestavljen iz več različnih vaj, ki različno obremenjujejo različne mišice. Po navadi delaš štiri serije posamezne vaje (se lahko razlikuje od vaje do vaje), v vsaki seriji pa od 8 do 12 ponovitev. Ponovitve delaš tako dolgo, dokler ti mišica to dopušča, se pravi do mišične odpovedi. Če odpoved nastopi pred osmo ponovitvijo, potem moraš obremenitev zmanjšati, če nastopi po 12 ponovitvi, potem moraš obremenitev povišati. Vaje moraš delati pravilno in počasi in predvsem si ne smeš pomagati z drugimi mišičnimi skupinami ali kakorkoli drugače. Zelo pomembno je to, da vaje delaš pravilno (brez zibanja ali kakršnih koli drugih gibov, ki ti olajšajo izvajanje vaje). Trening naj ne traja nikoli dlje od 45 minut.

Poleg treninga je pomemben tudi počitek. Začetnikom je po navadi dovolj trening trikrat na teden, pri čemer na vsakem treningu obdelaš vse mišične skupine (hrbet, prsa, roke, trebuh, noge). Glede na to, da treniraš nogomet ti verjetno vaj za noge ne bo potrebno opravljati na teh treningih, prav tako pa ne boš potreboval posebej aerobnih treningov (ravno tako zaradi nogometa).

Šele po vsem tem pridejo na vrsto prehrambeni dodatki. Tule je zelo zelo pomembno, da imaš poštimano prehrano, kot sem opisal v prvem odstavku. Drugače je popolnoma brez veze, da jemleš dodatke, ker rezultatov ne boš opazil (čeprav bi načeloma morali biti tam). Fora bodybuildinga je v tem, da s pravilno prehrano in treningi povečaš mišično maso in hkrati zmanjšaš telesno maščobo. Ti lahko imaš komot 65kg in če imaš nizki indeks telesne maščobe, boš videt "nabit". Če nimaš poštimane prehrane, potem boš sicer z treningi pridobival na mišični masi, vendar hkrati s tem tudi maščobo, kar bo pripeljalo do tega, da boš pridobil na teži, vendar rezultatov v obliki vidnih mišič ne bo, ker bodo prekrite z maščobo. Ne verjemi ljudem, ki govorijo, da so prehrambeni dodatki, kot so beljakovine in OH ne zdrave, ker nimajo pojma kaj govorijo. To so visoko koncetrirani praški z določenimi makroživili, ki so pridobljeni iz popolnoma naravnih sestavin. Posebej priljubljene so sirotkine beljakovine (whey protein), ki se pridobivajo iz mleka. Prehrambeni dodatki ti lahko pomagajo, da dosežeš cilj prej. Prvotno kupiš OH in beljakovine v prahu. Beljakovine naj bodo sirotkine, ker imajo to lepo lastnost, da se hitro absorbirajo v krvni obtok in so idelane za napitek po treningu, ko mišice najbolj potrebujejo beljakovine, da lahko rastejo. Beljakovinam primešaš OH v razmerju, kot sem ga opisal zgoraj in zaliješ z vodo ali z mlekom z 1,5% mlečne maščobe. To je potem napitek za po treningu. Včasih lahko s takim napitkom nadomestiš kakšen vmesni obrok čez dan, vendar zaradi narave sirotkinih beljakovin, to ni optimalno. Za nadomestek obroka potrebuješ drugačne beljakovine, ki jih najdeš v kakšnih predpripravljenih shake-ih.

Tole je tako zelo zelo zelo na grobo. Predvsem pri prehrani se moraš potruditi in biti discipliniran. Vzemi tole moje pisarjenje kot grob vodič, če želiš, za več nasvetov pa povprašaj na kakšnih specializiranih forumih. Marsikaj nisem omenil, določene stvari sem verjetno tudi pozabil, tako da je najbolje, da prebereš še kaj drugega :)

_Enterprise_ ::

pri 65 kilah bo bolj težko videti nabit, razen če je pritlikav

gendale: ne vem če je nizka višina prednost pri plavanju in atletiki, bolj obratno

galu ::

jype je izjavil:

Samo sklece delat, pa bo.

Prehranski dodatki te seveda naredijo "mišičastega", pomagajo ti pa popolnoma nič. Zdrava prehrana naredi bistveno več.


S tem je bolj ali manj vse povedal.
No, razen če hočeš izgledat kot en tekmovalen bodybuilder ti svetujem fitnes. Drgač pa ko prideš do cirka 70-80 sklec naenkrat, maš verjetno že vidne mišice. Pri več kot 100 naenkrat si pa že kr orenk... Seveda tudi odvisno od človeka od človeka. Govorim za povprečje :)

Sam stran od proteinov. To je DREK!!!

btw:
Js sem 180cm/66kg, večina mišične mase pa v rokah in nogah.
Tako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: galu ()

Nor-mal ::

shorey je izjavil:

Zdravo. Star sem 16 let in pol, velik sem 177cm in imam 57,5kg. Imam razvite trebušne in mišice na nogah. Najbolj sem suh nad pasom. Roke so najbolj problematične. Doma imam uteži za roke. Treniram nogomet dvakrat na teden. Zanima pa me kako bi dobil na masi in mišicah. Mi priporočate prehrambene dodatke? Prosil bi tudi, da mi napišete kaj naj bi jedel.


Telovadba za lenobe: Enostavno držiš roke v luft, dokler same ne padejo dol:P. Jej normalno uravnoteženo prehrano, lahko si omisliš Whey. Konstitucija je čist odvisna kako maš (dedna), če si suh boš pač vedno suh, če ješ ogromno boš v najboljšem primeru malce do srednje debel, če si pa po konstituciji debel, pa lahko ješ zelo malo al pa stradaš, pa ne boš nikoli in nikdar suh ko trlica.

Edino v Aushwitzu bi jim morda ratalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nor-mal ()

_Enterprise_ ::

galu je izjavil:

jype je izjavil:

Samo sklece delat, pa bo.

Prehranski dodatki te seveda naredijo "mišičastega", pomagajo ti pa popolnoma nič. Zdrava prehrana naredi bistveno več.


S tem je bolj ali manj vse povedal.
No, razen če hočeš izgledat kot en tekmovalen bodybuilder ti svetujem fitnes. Drgač pa ko prideš do cirka 70-80 sklec naenkrat, maš verjetno že vidne mišice. Pri več kot 100 naenkrat si pa že kr orenk... Seveda tudi odvisno od človeka od človeka. Govorim za povprečje :)

Sam stran od proteinov. To je DREK!!!
tako je, stran od jajc, mlečnih izdelkov, mesa, rib, soje in podobnega. te stvari te naredijo "mišičastega", pomagajo pa popolnoma nič.

mislim, ljudje, pa od kje vi to pobirate? 24ur? zadovoljna.si? moški svet?

c3p0 ::

Tu nekje pobirajo ja. Zadnjič je en "razgledan" kolega rekel, da tega sr*anja od proteinov pa že ne bo žrl, da so to sami steroidi.

jype ::

Nej kr je hrano, ne praškov, da bo še kakšno vlaknino dobil.

Bananovec ::

http://maxximum-portal.com/clanek/prime...
http://maxximum-portal.com/clanek/zelim...

Me pa vedno znova nasmeji, ko vidim te nabite 17 letnike, a moči v rokah pa ima ravno toliko kot ena posrana kura.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

_Enterprise_ ::

jype je izjavil:

Nej kr je hrano, ne praškov, da bo še kakšno vlaknino dobil.
whey je sirotka v prahu. sej tega ne ješ za to da ne bi bil lačen, ampak ker ima pozitivne učinke na regeneracijo in rast mišic, poleg mnogih drugih stvari

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Weight Gainer katerega ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5312682 (10339) D3m
»

Kako se kvalitetno zrediti ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6318515 (16766) _IKE_
»

proteini (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6513120 (9193) killa bee
»

Kako se zrediti? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24762857 (53092) thramos
»

Pridobivanje Mišične mase??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
23032120 (22525) CleanPower

Več podobnih tem