» »

Spletna trgovina ne vrne denarja čeprav piše da bi ga morala

Spletna trgovina ne vrne denarja čeprav piše da bi ga morala

;-) ::

Gre za spletno trgovino superpunca.si: http://www.super-punca.si/

Punca si je naročila lasne podaljške kot piše naj bi bilo vse lepo in prav, prišli pa so podaljški, ki so vrjetno bili že uporabljeni in čisto drugega odtenka. Po pogovoru po telefonu z "šefico" smo jih vrnili, sedaj po enem tednu kličemo kje je denar pa reče da denarja ni mogoče dobiti nazaj ker so podaljški uporabljeni.

Še 1x...podaljški niso nič poškodovani, jih je popolnoma enaka količina kot jih je bila prej...kam naprej? nočemo dolgovezit.

St235 ::

Na kratko in brez dolgovezenja: prijava na tržno inšpekcijo.

;-) ::

Ok. vrjetno bo vse skupaj težko dokazovat in naše in njene strani ?

St235 ::

načeloma je zakon na vajini strani, tako da spisat konkretno prijavo natančno vse opisat, če imaš slučajno kake slike toliko boljše.

;-) ::

Sedaj smo govorili in je gospod rekel da dobimo podaljške nazaj skupaj z zapisnikom o tem da so "poškodovani", šprejani ali kakorkoli že - tega da smo take dobili sploh čuti noče. Slik mislim da žal ni nobenih.

Mi lahko prosim kdo pomaga povedati kaj približno naj bi prijava zajemala in kako izgledala ?

Zakaj je zakon na najini strani ?

IceIceBaby ::

43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov.

http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...

Blago, kupljeno preko spleta lahko v 15 dneh vrneš tako, da odstopiš od pogodbe. Blago je lahko uporabljeno, če se pri tem ne zmanjša količina. Pa še par izjem je. Npr. stvari izdelane po meri itd.

V tvojem primeru zna biti problem, ker je blago "poškodovano". V tem primeru lahko uveljavljaš garancijo ali stvarno napako, če si poškodovano blago že dobil.

Pred prijavo na inšpekcijo ti svetujem, da jih še enkrat pokličeš in poveš da pač odstopaš od pogodbe. Vrži jim v zobe zgornji člen in povej, da boš sicer prijavil na TIRS.

Sicer pa precej nesmiselna praksa iz strani trgovca. Pri nas večinoma vrnemo denar tudi tistim, ki res niso upravičeni (npr. po 2, 3 mesecih, ko je produkt že porabljen). Takšne stranke se precej pogosto vračajo.

;-) ::

Hvala, sem oddal prijavo kar preko spleta preko obrazca, sedaj pa pač čakam da vidim kaj bojo rekli oz. če še potrebujejo kaj. To da odstopam od pogodbe sem poslal že 8 dni po nakupu-imam mail oz. sem že prej poklical potem osmi dan pa še poslal mail da imam kak dokaz sploh.

Meizu ::

Ziher si spet koga nahecal, pa zdaj obračaš zgodbo, da vidiš, kaj se ti bo zgodilo.

;-) ::

Niti ne.

Ve mogoče kdo kako bo zdaj inšpektorat posredoval, dobim kak odgovor, kontakt ali kaj podobnega ? Ali moram jaz poklicat pa zagnjavit?

floyd1 ::

Pri vseh teh tvojih pripetljajih s prodajo in nabavo preko interneta boš moral biti v prihodnje previden - ne vem, če je vse to vredno živcev, ko imaš toliko problemov.

Načeloma pa ti verjamem, ene trgovine pošljejo vse živo in računajo, da se nekomu ne bo dalo paketa pošiljati nazaj. Sem imel tak primer, ko sem kupoval kalibrator za monitor. Dobil sem precej potrgano škatlo (govorim o originalni embalaži, spakirani še v večji kartonasti škatli - ta je bila brez večjih poškodb), ki je bila daleč od nove, in odtrgano zaščitno nalepko (po kateri se naj bi videlo, da stvar ni bila odprta). Pravzaprav je bila "za ziher" potem zalepljena še z navadnim selotejpom. Sem jih kontaktiral (da vprašam, kako je s tem - če je stvar rabljena se pač lahko pogovarjamo o menjavi ali nižji ceni). Kljub temu, da sem jim povedal to, kar sem napisal zgoraj (selotejp:O) so trdili, da je stvar gotovo nova in da je nobeden ni jemal iz škatle. Poslal sem nazaj, potem pa so me več kot mesec dni nategovali z novim, češ da ni zaloge (sem bil precej strpen in sem jim le na koncu dobro zatežil, vmes pa poslal le 1 email).
To je bila moja edina res slaba izkušnja pri kupovanju preko neta doslej. Tok, tok, tok... Če stvar crkne, razumem, to se lahko zgodi vedno. Ne razumem pa takega sprenevedanja.

Meizu ::

Jah dodatni stroški so to na račun prodajalca ane :)

Invictus ::

Zaenkrat brez problemov pri nakupu preko spleta.

Res ap ne kupujem od slovenskih spletnih trgovin >:D.

Zdaj je poleg cene to še drugi razlog.

LP I.

Meizu ::

Oh, jaz sem imel svoje zdrahe s trgovino kup.si, kjer so me oškodovali za vsaj 500eur. Niti ZPS niti inšpektorat ni pomagal. kup.si se je zgovarjal na pošto, pošta na kup.si. Uglavnem oboji so idioti. Šlo je celo tako daleč, da kup.si sploh ni hotel več sodelovati in mi zamenjati poškodovanih komponent, zaradi mojega odnosa do njihove trgovine (češ, ker sem jih prijavil na inšpektorat). Nesposobneži eni.

Kako je lahko pravni sistem pri nas tako nesposoben mi še danes ni jasno.

;-) ::

No potem lahko pozabimo na denar.

Tak se mi zdi kot da ta trgovina deluje samo na ta sistem da pošlje neke low izdelke okol pol pa kdo se pritoži se kdo ne ne, ker za tako ceno se že dobi konkretna zadeva drugje, tu pa se prav vidi da je neka low roba iz kitajske-kot da bi se norca delali.

amigo_no1 ::

Meizu
Za kaj je šlo ? Kako to da tudi tirs ni ukrepal ?

Meizu ::

Sej sm mel odprto temo tudi tukaj na STju, pa noben ni znal kaj pametnega predlagat.

Fora je v tem, da sem dobil prek TNTja dobil paket s tem računalnikom. Paket je na prvi pogled zgledal ok, dokler nism škatle odprl in je bil računalnik totalno (ampak res totalno) stolčen. Tako fajn, da je disk, prišravfan s štirimi vijaki, dobesedno odrlo iz nosilca, ter nosilec za diske povilo. Grafa ni delala več sploh, računalnik se ni zagnal več... Diagnoza: smrt.

No in potem se je začela kregarija. TNT se je zgovarjal češ, da ja kriv prodajalec, ker ni naročil naj s paketom ravnajo previdno. Kup.si je govoril, da je krivda njihova, ker naj bi on to naročil kurirju ustno (mislim, kaj je to za ena komanda - kurirjev je itak verjetno več). In potem vem da je sledilo ogromno prepucavanja iz vseh strani, do te mere, da sploh niso določili, na čigavi strani je krivda.

Fora je v tem, da sem s tem, ko sem nabavu pri kup.si matično rame in proc, poslal tisto kišto nazaj k njim v celje na servis, da zamenjajo kakšno komponento, ker pač računalnik ni delal. Ko je ugotovil, da je problem ram (no, ubistvu sm mu jst poslal support list matične, da je ugootovil, da so rami problem in jih je potem zamenjal). Ram mi je zamenjal kar z rami iz njegovega osebnega računalnika in mi za njih računal polno ceno, kar sem seveda plačal, saj nisem vedel. To mi je povedal šele kasneje. Ostale komponente sem imel še od prej in iz drugih trgovin.

Ko se je tale kišta poškodovala, je rekel tip, da ne more menjati vseh delov, ker nimajo vse komponente garancije v njegovi trgovini (dejstvo je, da razbite komponente noben ne bi uveljavil v garancijo, ker takšne poškodbe ne priznavajo). No, na koncu mi ni menjal nič.

Nekaj časa mi je celo v zameno za X1950XTX, ki je crknila zaradi posledic grobe uporabe, hotel dati 7600GT. Češ, kot kompenzacija. Uglavnem, nočem več slišati niti besede od tiste trgovine nikoli več.

Kasneje sem potem poškodovano plato, grafično, napajalnik, ohišje ter disk na novo kupil pri Mimovrste, ter od takrat naprej mi veselo služi v pisarniškem računalu.

floyd1 ::

Ojojoj...

Ampak če razumem prav - comp se je poškodoval, ko ti ga je poslal ON? In če se trgovina in TNT ne moreta zmenit, kdo je kriv, potem na koncu plača - KUPEC (za katerega je jasno, da ni kriv)?
Kaj si ti ja nor, toti so res za ubit (saj veš, da bi za drugič vedli)... In zakaj je potem sploh inšpekcija?

amigo_no1 ::

Fora je v tem, da sem dobil prek TNTja dobil paket s tem računalnikom. Paket je na prvi pogled zgledal ok, dokler nism škatle odprl in je bil računalnik totalno (ampak res totalno) stolčen. Tako fajn, da je disk, prišravfan s štirimi vijaki, dobesedno odrlo iz nosilca, ter nosilec za diske povilo. Grafa ni delala več sploh, računalnik se ni zagnal več... Diagnoza: smrt.

Ko se mi to zgodi asap poslikam in pošljem slike trgovini ter jih pokličem.
Pokličem tudi dostavno služno naj pride nazaj in pogleda kakšen krompir je pripeljal.
Če se ne morejo dogovoriti kdo je kriv zato (definitivno ne jaz kot kupec), potem sledi mail s slikami na Tirs.

Isto sranje je če kupiš nekaj preko neta (grafična, disk), a zadeva ne deluje.
Lahko ga pošlješ nazaj brez podanega razloga v 14 dnevih (nakup na daljavo) (tu bi bil jaz fer in bi trgovini takoj povedal/napisal, da so mi prodali nedelujočo robo) ,
lahko ga pošlješ na pooblaščen servis.

In potem vem da je sledilo ogromno prepucavanja iz vseh strani, do te mere, da sploh niso določili, na čigavi strani je krivda.

Žal najbolj znana metoda, ko nihče noče biti kriv (trgovina vs tnt).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Meizu ::

Ja, saj sem poslikal, slike sem mu poslal prek mejla z dopisom in temi forami. Ni pomagalo nič.

Double_J ::

Vprašanje...

Ali si dolžan sprejeti naročen paket, če se recimo premisliš?
Dve šivanki...

Meizu ::

Ne. Mislim pa, da si dolžan poštne stroške. Al še tega ne. Saj ne vem več.

MrBrdo ::

Mislim da nič ne plačaš, kolega ima firmo in se mu včasih zgodi, če komu kaj pošlje s kupnino, da dobi nazaj, pa ni nikol rekel da jih kaj "toži" ali kaj takega. Očitno je to riziko posla.
MrBrdo

darkolord ::

Ali si dolžan sprejeti naročen paket, če se recimo premisliš?
Sama zavrnitev paketa mislim da ne šteje kot odstop od pogodbe/nakupa - paket moraš sprejeti, potem pa jih tako kot je določeno v ustreznem roku obvestiti o odstopu...

St235 ::

Ne, ti lahko od pogodbe odstopiš kadarkoli po "podpisu" pogodbe vendar ne kasneje kot 14 dneh po prejemu artikla oziroma opravljeni storitvi. Torej lahko od pogodbe odstopiš tudi v času, ko je pošiljka na poti. Moraš pa seveda o tem obvestit prodajalca, ni dovolj da samo ne dvigneš paketa. Ni pa ti treba dvignit paketa. Pač pošlješ prodajalcu email, da odstopaš od pogodb v skladu z zakonom in zavrneš paket. Ravno tako NE plačaš nobenih stroškov. Če si artikle že plačal v naprej ,ti je prodajalec dolžan denar vrniti. (Napisano velja za pogodbe sklenjene na daljavo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

IceIceBaby ::

Če paket sprejmeš in se odločit zadevo vrniti je poštnina nazaj do trgovca tvoj strošek. Sicer pa lahko odstopiš kadarkoli, tako, kot je napisal Lakotnik29.

Ales ::

Meizu, si se s kakim odvetnikom pogovarjal o možnosti civilne tožbe?

Loocas ::

St235 je izjavil:

Ne, ti lahko od pogodbe odstopiš kadarkoli po "podpisu" pogodbe vendar ne kasneje kot 14 dneh po prejemu artikla oziroma opravljeni storitvi.


In kako vrneš storitev?? A vrneš striženje, pa ti dajo lase nazaj, al kaj?

amigo_no1 ::

Iz katere jame si ravno prilezel ;) ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Loocas ::

Opravljene storitve seveda ne moreš vrnt.

St235 ::

V prejšnjem postu sem se nerodno izrazil. V primeru storitev lahko odstopiš v 14 dneh od sklenitve pogodbe oziroma 14 od takrat ko si bil seznanjen z pravicami iz 43c člena.

Kokretno ali lahko neko storitev vrneš ali ne pa je odvisno tudi od tega za kakšno storitev gre.

Kako točno te pa na daljavo ostrižejo pa nisem ziher.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Meizu ::

Ales je izjavil:

Meizu, si se s kakim odvetnikom pogovarjal o možnosti civilne tožbe?



Mah, glede na to, da sem se s tem človekom ubadal ziher vsaj pol leta, nisem videl več smisla v vztrajanju. Mislim, če mi inšpektorat pa ZPS ni znal konkretno pomagat v moj prid pri tej situaciji je primer res brezupen.

Sem pač požrl teh 500eur in si nabavil novo mašino takrat in počasi pozabil na ta pripetljaj. Vsaj ena izkušnja več, ker zdaj točno vem na kaj moram biti pozoren, ko dobim pošiljko v roke.

Je pa res, da mi gre še vedno na bruhanje, ko se spomnim te trgovine. Pa baje nisem edini, ki je pri tej trgovini imel težave, enemu človeku, ki je tam kupil HD2900XT takrat, je imela blage artefakte in mu jo je tip le stežka zamenjal za novo, češ, da blagi artefakti še niso pravi razlog za uveljavitev garancije. Mislim, skratka, weird do amena in bog požegnaj, da nimam več nobene komponente iz njegove trgovine v uporabi. Blažen mir, ti rečem.

amigo_no1 ::

Če greš gledati kup.si, vidiš da so imeli še včeraj ene čudne cene -> beri cela stran je ownana.
http://slo-tech.com/novice/t480224#crta
Danes kaže Opencart installation.

Zion10 ::

zdravo,

zanimivo govorite o zakonu, a lahko potem prodajalec zaostri pogoje(zmanjša čas za odstop), kjub temu da navajate da
V primeru storitev lahko odstopiš v 14 dneh od sklenitve pogodbe oziroma 14 od takrat ko si bil seznanjen z pravicami iz 43c člena.

kot naprimer tukaj:
Izvedba ali preklic naročila

Prodajalec bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo prejetih naročil pričel v najkrajšem možnem času. O prejemu vašega naročila vas bomo obvestili s sporočilom na vaš elektronski naslov.
Prodajalec lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. V tem primeru kupec prejme na elektronski naslov sporočilo, da naročilo NI SPREJETO z razlogom zavrnitve.

Kupec lahko naročilo prekliče v roku 1 ure od oddaje naročila v razdelku Moj profil/pretekli nakupi. Ob tem prejme sporočilo na elektronski naslov, da je NAROČILO PREKLICANO.

Naročene artikle (ne glede na način prevzema) je kupec/naročnik dolžan prevzeti v 8. dneh od prejema elektronskega obvestila o zaključenem naročilu, v nasprotnem primeru se kupcu/naročniku zaračuna pogodbena kazen, ker se neprevzem naročenih artiklov šteje za nenapovedan enostranski odstop od nakupa (pogodbe). Prav tako se pogodbena kazen zaračuna v primeru, da je naročilo stornirano prepozno (ko so naročeni artikli že pripravljeni za prevzem kupca ali odposlani).
Višina pogodbene kazni za neprevzem naročenih artiklov oziroma prepozno stornirano naročilo znaša 30€.


???

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zion10 ()

St235 ::

Ne, prodajalec ne more samovoljno zmanjšat pravic, ki jih podeli zakon. Vsaka taka določila so nična oziroma ne zavezujejo kupca.

Je pa pomembno, da kupec svojo namero odstopa od pogodbe sporoči v skladu z zakonom. Vse to pa velja SAMO za pogodbe sklenjene na daljavo.

St235 ::

Če natančno prebereš zgornji sestavek boš videl, da pravzaprav ne omejuje zakonskih pravic, samo definra pogoje za preklic naročila (Kar ni isto kot odtop od pogodbe) in kazen, če enostransko odstopiš od pogodbe, brez da jih o tem obvestiš (zakon eksplicitno zahteva, da obvestiš trgovca od odstopu pogodbe na daljavo).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Zion10 ::

St235 je izjavil:

Če natančno prebereš zgornji sestavek boš videl, da pravzaprav ne omejuje zakonskih pravic, samo definra pogoje za preklic naročila (Kar ni isto kot odtop od pogodbe) in kazen, če enostransko odstopiš od pogodbe, brez da jih o tem obvestiš (zakon eksplicitno zahteva, da obvestiš trgovca od odstopu pogodbe na daljavo).


ok ni mi jasno naročilo, pogodba. Kakšna je razlika, če prav razumem najprej je naročilo in potem se zaključi z pogodbo?

Furbo ::

Čisto simpl je, od naročila=pogodbe moraš odstopiti. Če se samo skriješ pred poštarjem, to ni odstop in ti lepo zaračunajo. Kar je tudi prav če je nekdo tako blesav, da se premisli v 24urah in tega niti javiti ne more, zaradi kronične lenobe ali česa.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

St235 ::

naročilo je ko ti njim pošlješ željo, da bi nekaj kupil. Šele ko oni potrdijo, da ti bodo to tudi prodali se šteje, da je prišlo do sklenitve pogodbe. V primeru naročila veljajo njihovi pogoji (1 ura), v primeru pogodbe na daljavo pa zakonska določila.

Torej, če hočeš preklicat naročilo maš 1 uro. potem moraš odpovedat pogodbo. Pač butasto izrazoslovje firme, ki se poskuša z zavajanjem izognit zakonskim določilom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Zion10 ::

St235 je izjavil:

naročilo je ko ti njim pošlješ željo, da bi nekaj kupil. Šele ko oni potrdijo, da ti bodo to tudi prodali se šteje, da je prišlo do sklenitve pogodbe. V primeru naročila veljajo njihovi pogoji (1 ura), v primeru pogodbe na daljavo pa zakonska določila.

Torej, če hočeš preklicat naročilo maš 1 uro. potem moraš odpovedat pogodbo. Pač butasto izrazoslovje firme, ki se poskuša z zavajanjem izognit zakonskim določilom.


ok, hvala ti, me je čist zmedlo.

;-) ::

Zadeva je taka. Ko sma z punco poslala podaljške v ORG. embalaži je zadeva tehtala 30 dek sedaj ko so poslali nazaj v neki ferpant zavito pa tehda slabih 20 dek, pravtako je vse še bolj pocufano kot je bilo - tak da mislim da se norca delajo ker so še dodatno uničli pošiljko.

zdaj pa samo da zvem kak avto vozi kmet pa mu pokličem cigana da mu gume prepika, ker druge v sloveniji ni. Od ograna še zdaj nisma dobila nobenega odgovora in nič.

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

olO gumarskih dogodivscinah pa na kakem drugem forumu. Zaklepam.
https://dolhar.si/


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9238256 (3225) tomaz-
»

Izdelek z napako

Oddelek: Pomoč in nasveti
141237 (586) St235
»

Vračilo denarja - storitev

Oddelek: Loža
285655 (4142) Mare2
»

Kje bi si lahko sposodil PC za nekej dni

Oddelek: Loža
224332 (3377) next3steps
»

BigBang vračilo blaga 1.1 (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
38081960 (72610) St235

Več podobnih tem